لوازم آرایشی

سوهان برقی، راهنمای خرید انواع سوهان برقی ناخن خانگی و حرفه‌ای پدال‌دار

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید سوهان برقی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

تمام کسانی که به زیبایی دست و ناخن خود اهمیت می‌دهند، یا در سالن‌های زیبایی مشغول مانیکور و پدیکور هستند به سوهان برقی ناخن نیاز دارند. در واقع شما قبل از کاشت ناخن باید سطح ناخن اصلی خود را کاملا تمیز کنید و از عدم وجود شکستگی در ناخن‌های خود اطمینان حاصل نمائید. شما برای این کار حتما به سوهان برقی نیاز دارید. این وسیله به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن گوشه و کناره‌های اضافی ناخن را بتراشید و آن‌ها را آماده کاشت ناخن کنید. ممکن است بعد از انجام مانیکور مقداری از چسب یا مواد استفاده شده روی ناخن شما باقی بماند که به راحتی با سوهان برقی می‌توانید آن‌ها را تمیز کنید. البته نمی‌توان گفت که این وسیله فقط در سالن‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، بلکه می‌توانید در منزل هم این دستگاه را داشته و از آن استفاده کنید.

سوهان برقی یک ابزار سریع و راحت جهت برطرف کردن مشکلات مربوط به ناخن می‌باشد. این وسیله حتی در مواردی کاربرد درمانی هم دارد. در مواردی که گوشه ناخن شکسته شده و یا درون گوشت دست فرو می‌رود، به راحتی می‌توانید با سوهان برقی ناخن این مشکل را برطرف کنید. تمام کسانی که به داشتن ناخن‌های زیبا و بلند علاقه دارند، با سوهان ناخن آشنایی دارند و نقش این وسیله را در زیبا کردن دست و ناخن خود می‌دانند. پس اگر زمان لازم برای سوهان کشیدن به شیوه کلاسیک و سنتی را ندارید به شما پیشنهاد می‌کنم، حتما از یک سوهان برقی ناخن استفاده کنید. این دستگاه کوچک اما فوق العاده کاربردی به شما کمک می‌کند بدون آسیب زدن به دست و ناخن‌های خود حتی ناخن‌های پای خود را به راحتی سوهان بکشید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به زیبایی دست و ناخن‌های خود اهمیت می‌دهید و قصد خرید سوهان ناخن را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع سوهان برقی ناخن آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید سوهان برقی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

سوهان‌برقی ناخن چیست و چگونه کار می‌کند؟

یک ابزار الکترونیکی ساده برای آماده سازی ناخن‌ها با سرعت بالا برای عملیات کاشت ناخن در سالن‌های زیبایی توسط شخص مانیکور کننده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزار دارای یک موتور الکتریکی بوده که یک سوهان یا مته روی آن قرار گرفته و شروع به چرخش می‌کند. به همین علت در گذشته به آن مته ناخن هم گفته می‌شد. با این ابزار شما نیاز به هیچ گونه کار اضافی نخواهید داشت، تنها کافی است دکمه آن را در وضعیت روشن قرار داده تا دستگاه شروع به کار کند و به وسیله آن قسمت‌هایی از ناخن را که به راحتی قابل پاک سازی نیست را به راحتی تمیز کنید. به علت اینکه این دستگاه سرعت کار را بالا می‌برد شما باید با دقت بیشتری نسبت به سوهان‌های معمولی این کار را انجام دهید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید روغن آرگان

انواع سوهان‌برقی ناخن موجود در بازار:

  1. سوهان‌برقی خانگی: یک دستگاه کوچک ارزان و کاربردی که نسبت به مدل‌های معمولی قیمت کمتری دارد، از این دستگاه به منظور استفاده در منزل و یا سالن‌های زیبایی که تعداد مراجعه کننده بالایی در روز ندارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل معمولا باتری خور بوده یا دارای آداپتور می‌باشد. استفاده از آن بسیار ساده است و نیاز به دانش و تخصص بالایی ندارد.
  2. سوهان‌برقی مناسب سالن زیبایی: اگر احساس می‌کنید، به یک ابزار قدرتمند نیاز دارید که روزانه جوابگوی استفاده تعداد زیادی مراجعه کننده باشد به شما پیشنهاد می‌کنم، نمونه سالنی را انتخاب کنید. با توجه به قدرت و کارایی این وسیله ممکن است، قیمت بالاتری داشته باشد. پیشنهاد می‌کنم قبل از استفاده از دستگاه حتما دوره استفاده از آن را ببینید، یا از شخصی بخواهید حداقل یک بار کار با آن را به شما آموزش دهد.
  3. سوهان‌برقی حرفه‌ای پدال‌دار: یکی از مشکلاتی که دارندگان این وسیله مدام از آن شکایت می‌کنند، داغ شدن موتور دستگاه است. شما باید فقط زمان استفاده دستگاه را روشن کنید و زمان مکث کردن آن را خاموش کنید، این کار شاید با دکمه مقداری خسته کننده و عذاب آور باشد به همین علت به شما توصیه می‌کنم جهت جلوگیری از داغ شدن دستگاه و تسریع در زمان استفاده نمونه‌های پدال‌دار را خریداری کنید. این مدل‌ها دارای پدالی شبیه به چرخ خیاطی هستند و با فشار دادن با روی پدال روشن و با رها نمودن آن خاموش می‌شوند.

نحوه استفاده از سوهان برقی ناخن:

تفاوتی نمی‌کند که شما از یک نمونه خانگی استفاده می‌کنید یا یک نمونه حرفه‌ای‌تر مهم این است که هر دو مدل دارای یک کلید خاموش و روشن هستند، شما با قرار دادن کلید در وضعیت روشن می‌توانید، دستگاه را روشن و آماده کار کنید. با روشن کردن دستگاه یک سوهان روی دستگاه شروع به چرخش می‌کند و شما با قرار دادن آن روی ناخن‌های خود می‌توانید، از آن استفاده کنید. سوهان یا همان سری دستگاه قابل تعویض است و شما به راحتی می‌توانید با نصب سری دلخواه خود از آن استفاده نمائید. فقط توجه داشته باشید که به علت سرعت چرخش بالا نسبت به یک سوهان معمولی باید بیشتر مراقب دست خود باشید.

علت داغ شدن سوهان برقی:

زمانی که شما دستگاه را روشن کرده و از آن استفاده می‌کنید یک موتور الکتریکی شروع به چرخیدن می‌کند، طبیعی است که بعد از چند دقیقه استفاده از دستگاه موتور آن مقداری داغ شود. اما اگر دستگاه مدت زیادی روشن بماند یا فشار بیش از اندازه به آن وارد کنید ممکن است موتور دستگاه به شدت داغ شده و اگر سریع آن را خاموش نکنید و به موتور آن استراحت ندهید، موتور دستگاه شما دچار سوختگی شود. پس همیشه زمانی که دستگاه داغ شد چند دقیقه به آن استراحت دهید و مجدد کار با دستگاه را شروع کنید.

علت لرزش سوهان برقی:

همان طور که از قبل هم گفته شد، سوهان برقی دارای یک مته یا سوهان چرخشی است، این اتفاق معمولا زمانی برای دستگاه شما رخ می‌دهد که بعد از تعویض سری سوهان از یک سوهان سایز بزرگ استفاده کنید. در این شرایط به علت به هم خوردن بالانس این حالت کاملا طبیعی است، اما در مواردی دیده شده که به دلیل عدم نصب صحیح سوهان روی دستگاه این لرزش به وجود می‌آید و طبیعی نیست. در صورتی که مشکل را برطرف نکنید، دستگاه شما دچار آسیب دیدگی شدید می‌شود.

تعمیر مشکلات رایج سوهان‌برقی:

  • دستگاه خاموش شده و روشن نمی‌شود: این مشکل ممکن است در هر زمانی برای شما اتفاق بیافتد. موارد زیادی به این مشکل مربوط می‌شود که باید آن‌ها را بررسی کنید. هرگز به دستگاه ضربه نزنید. کابل برق یا آداپتور دستگاه را بررسی کنید که به برق متصل باشد، سپس سیم دستگاه را از نظر سلامت بررسی نمائید، در صورت سلامت ایراد مربوط به خرابی کلید پاور یا موتور دستگاه است که باید به نمایندگی مراجعه کنید.
  • از کار افتادن موتور دستگاه: در این صورت با روشن کردن دستگاه چراغ پاور آن روشن شده اما موتور شروع به چرخیدن نمی‌کند و یا موتور دستگاه فقط مقداری لرزش دارد. در صورتی که با این مشکل مواجه شدید برای جلوگیری از خسارت بیشتر، دستگاه را خاموش کنید و آن را نزد تعمیرکار حرفه‌ای ببرید. در صورتی که چند لحظه آن را روشن بگذارید، ممکن است موتور دستگاه به کلی سوخته شود.
  • ست نشدن مته‌های سوهان: یکی از مشکلات رایجی که برای این دستگاه معمولا اتفاق می‌افتد این است که مته‌ها به خوبی روی دستگاه ست نمی‌شوند. برای این منظور باید گیربکس دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. این مورد ممکن است در اثر استفاده بیش از اندازه از دستگاه به وجود آید. اگر احساس می‌کنید مته به خوبی روی دستگاه قرار نمی‌گیرد، باید سریع به نمایندگی مراجعه کنید.
  • خرابی ولوم تغییر وضعیت چرخ: این قسمت شاید مهمترین قطعه در دستگاه شما باشد، اگر احساس می‌کنید، سرعت چرخش سوهان قابل تغییر نیست علت آن به خرابی ولوم وضعیت چرخش دستگاه برمی‌گردد. با مشاهده این خرابی به نمایندگی مراجعه کنید. عدم مراجعه به موقع برای تعمیر می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیری را به دستگاه وارد کند.

بهترین مارک سوهان برقی:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک سوهان ناخن به شما معرفی کنیم، شاید تا حدی در حق سایر برندهای باکیفیت بازار کم لطفی کرده باشیم. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید این وسیله فعالیت دارند و معرفی یک برند خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و نه معرفی یک محصول خاص، از این رو به شما لیستی از بهترین برندهای سوهان‌‌برقی موجود در بازار را معرفی می‌کنیم.

  • سوهان‌برقی مرسدس
  • سوهان‌برقی استرانگ
  • سوهان‌برقی ماراتون
  • سوهان‌برقی تینا
  • سوهان‌برقی نیل مستر
  • سوهان‌برقی نوباراکس
  • سوهان‌برقی دارک استار
  • سوهان‌برقی بلوکیو
  • سوهان‌برقی ناخن شوسی
  • سوهان‌برقی ناخن اکسیژن

حتما بخواهید: راهنمای خرید پرینتر ناخن

نکات مهم برای خرید سوهان برقی ناخن:

  1. نوع دستگاه: اگر قرار بر این است که این دستگاه را برای استفاده شخصی در منزل می‌خواهید، هر مدلی برای شما می‌تواند مناسب باشد، اما اگر این دستگاه را برای سالن زیبایی و خدمات ناخن برای تعداد زیادی مصرف کننده می‌خواهید باید به سراغ یک دستگاه قوی بروید. در غیر این صورت بعد از چند بار استفاده کارایی خود را از دست داده و مجبور به خرید یک نمونه قوی‌تر می‌شوید.
  2. توجه به صدا گرما و لرزش: اولین و مهمترین نکته در مورد خرید این وسیله توجه به میزان صدای دستگاه است، هر چه دستگاه شما صدای کمتری داشته باشد، یعنی طراحی بدون نقص ‌تری دارد. همیشه به میزان گرم شدن دستگاه توجه ویژه‌ای داشته باشید، سوهانی که بیش از اندازه گرم می‌شود، یعنی موتور ضعیف‌تری دارد. پس هر چه میزان گرمای کمتری تولید کند، دستگاه بهتری است.
  3. وزن دستگاه: یکی از نکات مهمی که هنگام خرید سوهان ناخن باید به آن توجه داشته باشید، توجه به وزن محصول است. از خرید دستگاه‌های سنگین وزن خودداری کنید، زیرا بعد از یک مدت استفاده از آن‌ها دست شما خسته می‌شود و در آینده مشکلات مفصلی برای دست شما ایجاد می‌کند. پس توصیه می‌کنم تا حد امکان دستگاه‌های سبک وزن را خریداری کنید.
  4. قابلیت تنظیم سرعت: به طور کلی سوهان‌های ناخن یا تک سرعته هستند و یا دارای مکانیسم تنظیم سرعت چرخش می‌باشند. اگر مدلی را خریداری کرده‌اید که قابلیت تنظیم سرعت چرخش را دارد، شک نکنید که بهترین انتخاب را انجام داده‌اید. زیرا قسمت‌هایی مثل گوشه ناخن نیاز به ملایمت بیشتری دارند و باید با سرعت کمتری آن‌ها را سوهان بکشید. زیرا سرعت بالا باعث پوسته شدن گوشت کنار ناخن می‌شود.
  5. طراحی و ارگونومیک: همیشه هنگام خرید این وسیله به طراحی و ارگونومیک دستگاه توجه داشته باشید، این ویژگی سبب خوش دست شدن دستگاه می‌شود. هر چه سوهان بهتر در دست قرار بگیرد و راحت‌تر بتوان آن را حرکت داد خوش دست‌تر است. شما هنگام استفاده از این وسیله احساس راحتی بیشتری دارید و بهتر روی کار خود تمرکز دارید. برخی مدل‌ها دارای چرخش ساده بوده اما برخی مدل‌ها طوری طراحی شده‌اند که همراه چرخش لرزش هم دارند.
  6. میزان قدرت: قدرت این دستگاه نقش مهمی در قیمت گذاری دستگاه دارد، همیشه یک دستگاه پر قدرت قیمت بالاتری نسبت به یک نمونه کم قدرت دارد. میزان قدرت دستگاه برحسب دور بر دقیقه سنجیده می‌شود، هر چه سرعت چرخش سوهان بیشتر باشد، دستگاه شما از قدرت بالاتری برخوردار است. مدل‌هایی که دور موتور بالایی دارند از قدرت موتور بیشتری برخوردار هستند، یعنی موتور پر قدرت‌تری دارند.
  7. سری قابل تعویض: معمولا مدل‌های حرفه‌ای این قابلیت را دارند، یعنی شما به راحتی می‌توانید سری آن‌ها را با توجه به نیاز و نوع استفاده خود تغییر دهید. پس اگر قرار است روی ناخن به صورت حرفه‌ای کار کنید باید این مدل را خریداری نمائید. اگر نیاز به نمونه‌ای دارید که زیر ناخن را تمیز کرده، ریشه ناخن را صاف و ترمیم کنید، باید مدلی را انتخاب کنید که دارای سری قابل تعویض باشد.

روش نگهداری از سوهان برقی:

  • به علت اینکه ولتاژ برق شهری در ایران ۲۲۰ ولت است، توصیه می‌کنم، هیچ وقت خروجی دستگاه را روی ۱۱۰ ولت قرار ندهید.
  • همیشه برای تعویض سر سوهان دستگاه را خاموش کنید، سپس اقدام به تعویض سری سوهان نمائید.
  • همیشه قبل از تغییر وضعیت چرخ دستگاه از چپ گرد به راست گرد یا برعکس، دیمر دستگاه را روی وضعیت صفر قرار دهید، این کار جلوی آسیب دیدن گیربکس را می‌گیرد.
  • بهتر است هر شش ماه یک بار این دستگاه را سرویس کنید، بهتر است این کار را به نمایندگی بسپارید.
  • همیشه بعد از پایان کار به منظور انتظار آلودگی به نفر بعدی و جلوگیری از زنگ زدگی سوهان آن را ضد عفونی کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید سوهان برقی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سوهان برقی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ سوهان برقی بی تی ماراتن مدل btM-3

سوهان برقی بی تی ماراتن مدل btM-3

مشخصات

  • کاربرد
    کاشت ناخن
  • نوع
    ۲ تکه
  • نوع عملکرد
    برقی
  • سایر مشخصات
    ۳۵۰۰۰ دور
  • اقلام همراه
    پدال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ سوهان برقی لوریو مدل MM25000

سوهان برقی لوریو مدل MM25000

مشخصات

  • کاربرد
    کاشت ناخن
  • نوع عملکرد
    برقی
  • اقلام همراه
    دارای پدال پا جهت کاربری آسان نگهدارنده قلم شامل ۶ عدد سری سوهان قابل تعویض

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ سوهان برقی مدل XSUV-701

سوهان برقی مدل XSUV-701

مشخصات

  • کاربرد
    شخصی
  • نوع عملکرد
    برقی
  • اقلام همراه
    ۶ عدد سری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ سوهان برقی استرانگ مدل ۳۵۰۰-۲۰۷b

سوهان برقی استرانگ مدل 3500-207b

مشخصات

  • کاربرد
    کاشت ناخن
  • نوع عملکرد
    برقی
  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • سایر مشخصات
    ذغال یدک آچار یدک دفترچه راهنما استند هندپیس
  • اقلام همراه
    کیف همراهپایه مخصوص دستهآچار مخصوص استرانگپدال مخصوص پا
  • سایر توضیحات
    ویژگی های این دستگاه شامل کنترل سرعت، تغییر جهت حرکت، دکمه خاموش و روشن و چراغ اورلب می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ سوهان برقی ماراتون مدل چمپیون

سوهان برقی ماراتون مدل چمپیون

مشخصات

  • کاربرد
    سالن
  • نوع عملکرد
    دستی
  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • اقلام همراه
    هندپیس ۳۵ هزار دورپدال پاییدرایور استند رو میزی هندپیس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ سوهان برقی مدل SJ708 به همراه لاک خشک کن

سوهان برقی مدل SJ708 به همراه لاک خشک کن

مشخصات

  • کاربرد
    کاشت ناخن
  • نوع
    ۳ تیغه
  • نوع عملکرد
    برقی
  • اقلام همراه
    دارای صفحه نمایش دیجیتال ،مناسب برای خشک کردن انواع پودر ، انواع ژل ها و لاک ژل ها – فن زیر دست – سوهان برقی-۶ عدد سری و ۶ عدد پولیش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ سوهان برقی استرانگ مدل ۲۰۷b

سوهان برقی استرانگ مدل 207b

مشخصات

  • کاربرد
    کاشت ناخن
  • نوع عملکرد
    برقی
  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • اقلام همراه
    ذغال یدک آچار یدک دفترچه راهنمااستند هندپیس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ سوهان برقی مرسدس مدل ۲۰۰۰

سوهان برقی مرسدس مدل 2000

مشخصات

  • کاربرد
    شخصی
  • نوع
    دستگاه مانیکور و پدیکور
  • نوع عملکرد
    دستی
  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • سایر مشخصات
    ساخت کشور چین
  • اقلام همراه
    همراه ۶ عدد سوهان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ آرمیچر هندپیس سوهان برقی مدل ۳۲V

آرمیچر هندپیس سوهان برقی مدل 32V

مشخصات

  • کاربرد
    کاشت ناخن
  • نوع
    ۲ تکه
  • نوع عملکرد
    برقی
  • سایر مشخصات
    ۳۲ ولت
  • اقلام همراه
    ندارد
  • سایر توضیحات
    مناسب جهت هندپیس سوهان برقی دسته سنگین (لابراتوری) استرانگ و ماراتن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ اسپیندل سوهان برقی مدل ۲۰۲

اسپیندل سوهان برقی مدل 202

مشخصات

  • کاربرد
    ناخن های دست
  • نوع عملکرد
    برقی
  • سایر مشخصات
    مخصوص هندپیس های ۱۲ ولتی (نیل مستر و نیل دریل و …)
  • اقلام همراه
  • سایر توضیحات
    ۳۵۰۰۰ دور در دقیقه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ سوهان برقی مدل UV-101

سوهان برقی مدل UV-101

مشخصات

  • کاربرد
    کاشت ناخن
  • نوع
    سوهان و پولیش
  • نوع عملکرد
    برقی
  • منبع انرژی
    شارژی
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    ۸ تا ۱۰ ساعت
  • اقلام همراه
    سِت سر سوهان ۵ عددی به همراه ۶ عدد سمباده با درجه زبری مختلفکابل شارژکابل رابط بین دسته سوهان و پاوردفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ سوهان برقی کودک چیکو مدل gs2023

سوهان برقی کودک چیکو مدل gs2023

مشخصات

  • کاربرد
    ناخن های دست
  • نوع
    ۵ تیغه
  • نوع عملکرد
    برقی
  • منبع انرژی
    باتری
  • اقلام همراه
    ۵ تیغه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ سوهان برقی هااوهن مدل ۰۰۹

سوهان برقی هااوهن مدل 009

مشخصات

  • کاربرد
    صورت و بدن
  • نوع
    چرخشی
  • نوع عملکرد
    برقی
  • انواع سری
    دو عدد سوهان ناخن دو طرفه – یک عدد سری سنگ پای نرم – یک عدد سری سنگ پای زبر
  • منبع انرژی
    شارژی
  • اقلام همراه
    ۴ عدد سری – آداپتور شارژ – برس تمیزکاری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ سوهان برقی نیل دریل مدل هولوگرامی

سوهان برقی نیل دریل مدل هولوگرامی

مشخصات

  • کاربرد
    ناخن های دست
  • نوع عملکرد
    برقی
  • اقلام همراه
    پایه نگه دارنده هندپیس ، پدال پایی و ۶ عدد سری سوهان یدک
  • سایر توضیحات
    نکات راه اندازی: در ابتدا قفل فک هَندپیس چک شود که حتما بسته باشد. در مرحله بعد برای استفاده دستی از هَندپیس، کلید پشت دستگاه را روی حالت HAND قرارداده یا برای استفاده از پدال، روی حالت FOOT قرار دهید. سپس دکمه پاور جلو دستگاه را روشن نموده و آهسته ولوم دور موتور را بالا ببریدنکته: در هنگام چرخش موتور ب هیچ عنوان جهت چرخش موتور را تغییر ندهید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ سوهان برقی ماراتون مدل ۳۵۰۰۰

سوهان برقی ماراتون مدل 35000

مشخصات

  • کاربرد
    کاشت ناخن
  • نوع عملکرد
    برقی
  • انواع سری
    کولت ۳
  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • سایر مشخصات
    توان ۳۰W، گشتاور ۲.۵ N.Cm، سرعت ۳۵,۰۰۰ RPM
  • اقلام همراه
  • سایر توضیحات
    توان ۳۰W، گشتاور ۲.۵ N.Cm، سرعت ۳۵,۰۰۰ RPM

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ سوهان برقی نیل مستر مدل JMD-303

سوهان برقی نیل مستر مدل JMD-303

مشخصات

  • کاربرد
    کاشت ناخن
  • نوع
    دستگاه مانیکور و پدیکور
  • نوع عملکرد
    برقی
  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • اقلام همراه
    کنترل باکس،هند پیس، پدال پا، پایه نگه دارنده هندپیس و پک سر سوهان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ سوهان برقی بلوکیو مدل BQ730

سوهان برقی بلوکیو مدل BQ730

مشخصات

  • کاربرد
    کاشت ناخن
  • نوع عملکرد
    برقی
  • انواع سری
    ۶عدد سری
  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • سایر مشخصات
    نام دستگاه: مانیکور وپدیکور / سوهان برقی برند: بلوکیو / Blueque مدل : BQ730 سرعت یا دور موتور: ۰-۳۵۰۰۰RPM قدرت موتور: ۵۰W صفحه نمایش: LCD RPM لمسی قابلیت تنظیم سرعت: دارد کار کردن به صورت دستی و یا با پدال:دارد پدال: دارد منبع تغذیه: برق مستقیم تعداد سری سوهان : ۶ عدد قابلیت تعویض آسان سوهان: دارد دارای قابلیت حرکت سوهان در جهت عقربه ساعت و خلاف جهت عقربه ساعت (دور موتور چپ گرد و راست گرد) ولتاژ ورودی: AC110,50HZ / AC220V,60HZ ابعاد: ۱۰۷x215x247mm
  • اقلام همراه
    اداپتور / دستگاه اصلی / هندپیس / ۶عدد سری / دفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    نام دستگاه: مانیکور وپدیکور / سوهان برقیبرند: بلوکیو / Blueque مدل : BQ730 سرعت یا دور موتور: ۰-۳۵۰۰۰RPM قدرت موتور: ۵۰W صفحه نمایش: LCD RPM لمسیقابلیت تنظیم سرعت: داردکار کردن به صورت دستی و یا با پدال:داردپدال: داردمنبع تغذیه: برق مستقیمتعداد سری سوهان : ۶ عددقابلیت تعویض آسان سوهان: دارددارای قابلیت حرکت سوهان در جهت عقربه ساعت و خلاف جهت عقربه ساعت (دور موتور چپ گرد و راست گرد)ولتاژ ورودی: AC110,50HZ / AC220V,60HZابعاد: ۱۰۷x215x247mm

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ سوهان برقی مدل Mellow

سوهان برقی مدل Mellow

مشخصات

  • کاربرد
    کاشت ناخن
  • نوع عملکرد
    برقی
  • انواع سری
    دارای ۶ نوع سری سوهان و سمباده
  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • سایر مشخصات
    ولتاژ ورودی ۵v DC/ موتور قدرتمند با دور موتور ۳۰۰۰-۰ دور بر دقیقه/
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    ۸-۱۰ ساعت
  • اقلام همراه
    دستگاه – هند پیس – شارژر – سری سوهان- سمباده
  • سایر توضیحات
    قابلیت تنظیم سرعت و دارای دکمه توقف/ /قابلیت تنظیم جهت چرخش سوهان/ عملکرد کم صدا/ دارای صفحه نمایشگر LCD

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ سوهان برقی استرانگ مدل S-210

سوهان برقی استرانگ مدل S-210

مشخصات

  • کاربرد
    کاشت ناخن
  • نوع عملکرد
    برقی
  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • اقلام همراه
    این دستگاه دارای پدال و آچار مجزا بوده و دارای یک جفت جاروبک برای تعویض می‌باشد و روی بدنه آن، سوئیچی تعبیه شده است که با استفاده از آن می‌توان با برق ۲۲۰ ولت یا ۱۱۰ ولتی کار کرد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ هندپیس سوهان برقی مدل ۳۵ RPM

هندپیس سوهان برقی مدل 35 RPM

مشخصات

  • کاربرد
    کاشت ناخن
  • نوع
    ۲ تکه
  • نوع عملکرد
    برقی
  • سایر مشخصات
    برقی ورودی ۳۲ ولت
  • اقلام همراه
    _
  • سایر توضیحات
    دور موتور ۳۵ هزار دور در دقیقهمناسب برای سوهان برقی های ماراتن و استرانگمناسب جهت ناخن کاری، حکاکی، دندانسازی، طلاسازی و کارهای سنگینکم صدا و کم لرزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ سوهان برقی کیوی مدل Kbaby-40

سوهان برقی کیوی مدل Kbaby-40

مشخصات

  • کاربرد
    ناخن های دست
  • نوع
    سوهان
  • نوع عملکرد
    برقی
  • منبع انرژی
    شارژی
  • اقلام همراه
    کابل usb

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ سوهان برقی بلوکیو مدل BQ-101

سوهان برقی بلوکیو مدل BQ-101

مشخصات

  • کاربرد
    سالن
  • نوع عملکرد
    دستی
  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • سایر مشخصات
    نام دستگاه: مانیکور وپدیکور / سوهان برقیبرند: بلوکیو / Bluequeمدل: BQ-101قابلیت تنظیم سرعت:داردسرعت یا دور موتور:۰-۳۰۰۰۰RPMقابلیت تنظیم سرعت:داردقدرت: ۲۰Wمنبع تغذیه: باطری قابل شارژمدت زمان شارژدهی: یکبار شارژ کامل قابلیت استفاده تا ۱۰ساعتقابلیت تعویض آسان سوهان:دارددارای قابلیت حرکت سوهان در جهت عقربه ساعت و خلاف جهت عقربه ساعت (دور موتور چپ گرد و راست گرد)ولتاژ ورودی: AC110,50HZ / AC220V,60HZسایز:۷.۳×۱۵.۵×۱.۸CMوزن:۰.۶KG
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    هر بار شارژ کامل می‌تواند ۱۰ ساعت مداوم کار کند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ هندپیس سوهان برقی ماراتون مدل ۳۵۰۰۰ RPM

هندپیس سوهان برقی ماراتون مدل 35000 RPM

مشخصات

  • کاربرد
    کاشت ناخن
  • نوع
    برقی
  • نوع عملکرد
    برقی
  • اقلام همراه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ سوهان برقی مدل ۲۱۰

سوهان برقی مدل 210

مشخصات

  • کاربرد
    کاشت ناخن
  • نوع
    برقی
  • نوع عملکرد
    برقی
  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • اقلام همراه
    استند هندپیسآچارزغال یدکپدال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ سوهان برقی استرانگ مدل ۲۰۷B

سوهان برقی استرانگ مدل 207B

مشخصات

  • کاربرد
    کاشت ناخن
  • نوع عملکرد
    برقی
  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنما، پدال پایی، هند پیس و پایه نگهدارنده هند پیس
  • سایر توضیحات
    دور موتور تا ۳۰۰۰۰- قابلیت تنظیم سرعت دستگاه به مقدار دلخواه – کار کردن به صورت دستی و یا با پدال – دارای قابلیت حرکت سوهان در جهت عقربه ساعت و خلاف جهت عقربه ساعت (دور موتور چپ گرد و راست گرد)- دارای کلید خاموش و روشن – سوئیچ کردن حالت سوهان دست یا پا – قابلیت تعویض آسان سوهان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ سوهان برقی استرانگ مدل S204

سوهان برقی استرانگ مدل S204

مشخصات

  • کاربرد
    کاشت ناخن
  • نوع عملکرد
    برقی
  • منبع انرژی
    برق
  • اقلام همراه
    پدال پا و محفظه ای که هندپیس روی آن قرار میگیرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ هندپیس سوهان برقی استرانگ مدل ۲۰۷

هندپیس سوهان برقی استرانگ مدل 207

مشخصات

  • کاربرد
    کاشت ناخن
  • نوع
    ۲ تکه
  • نوع عملکرد
    برقی
  • سایر مشخصات
    ولتاژ ورودی تا ۳۲ ولت
  • اقلام همراه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ سوهان برقی مدل S40

سوهان برقی مدل S40

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • اقلام همراه
    آچار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ سوهان برقی ماراتون مدل CHAMPION

سوهان برقی ماراتون مدل CHAMPION

مشخصات

  • کاربرد
    سالن
  • نوع عملکرد
    دستی
  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • سایر مشخصات
    ۳۵هزار دوردارای قابلیت حرکت سوهان در جهت عقربه ساعت و خلاف جهت عقربه ساعت (دور موتور چپ گرد و راست گرد)مناسب کاربری حرفه‌ ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ سوهان برقی بلوکیو مدل BQ213

سوهان برقی بلوکیو مدل BQ213

مشخصات

  • کاربرد
    کاشت ناخن
  • نوع عملکرد
    برقی
  • انواع سری
    ۶ عدد
  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • سایر مشخصات
    نام دستگاه: مانیکور وپدیکور / سوهان برقی برند: بلوکیو / Blueque مدل : BQ213 سرعت یا دور موتور: ۰-۳۵۰۰۰RPM قدرت موتور: ۵۰W صفحه نمایش: LCD RPM لمسی قابلیت تنظیم سرعت: دارد کار کردن به صورت دستی و یا با پدال:دارد پدال: دارد منبع تغذیه: برق مستقیم تعداد سری سوهان : ۶ عدد قابلیت تعویض آسان سوهان: دارد دارای قابلیت حرکت سوهان در جهت عقربه ساعت و خلاف جهت عقربه ساعت (دور موتور چپ گرد و راست گرد) ولتاژ ورودی: AC110,50HZ / AC220V,60HZ ابعاد: ۱۸۵x145x105
  • اقلام همراه
    دستگاه اصلی / پدال / ۶ عدد سوهان / هندپیس/ راهنما اصلی
  • سایر توضیحات
    نام دستگاه: مانیکور وپدیکور / سوهان برقیبرند: بلوکیو / Blueque مدل : BQ213 سرعت یا دور موتور: ۰-۳۵۰۰۰RPM قدرت موتور: ۵۰W صفحه نمایش: LCD RPM لمسیقابلیت تنظیم سرعت: داردکار کردن به صورت دستی و یا با پدال:داردپدال: داردمنبع تغذیه: برق مستقیمتعداد سری سوهان : ۶ عددقابلیت تعویض آسان سوهان: دارددارای قابلیت حرکت سوهان در جهت عقربه ساعت و خلاف جهت عقربه ساعت (دور موتور چپ گرد و راست گرد)ولتاژ ورودی: AC110,50HZ / AC220V,60HZابعاد: ۱۸۵x145x105

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید سوهان برقی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید گیوه مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا