لوازم آرایشی

رژ گونه، راهنمای خرید انواع رژ گونه پودری، مایع، براق و مات ارزان و اصلی

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید رژ گونه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از لوازم آرایشی محبوب در میان خانم‌ها رژ گونه می‌باشد. این وسیله به آرایش شما جلوه زیباتری می‌دهد و در صورتی که درست از آن استفاده کنید، می‌توانید گونه‌های خود را برجسته‌تر نشان دهید. داشتن گونه قیافه شما را جذاب‌تر و دوست داشتنی‌تر می‌کند. پس اگر دوست دارید، همه از زیبایی شما تعریف و تمجید کنند از خرید رژ گونه غافل نشوید. طبق مطالعاتی که بر روی یک جامعه آماری صورت گرفت تقریبا نود در صد خانم‌ها این وسیله آرایشی را درون لوازم آرایشی خود دارند و از آن استفاده می‌کنند. خوشبختانه رژ گونه در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف موجود می‌باشد و شما به راحتی می‌توانید آن را با هر آرایش و سلیقه‌ای ست کنید. اکثر آرایشگرها و میک آپ کارهای حرفه‌ای چهره‌های مدل‌های خود را با این وسیله آرایش می‌کنند. به همین علت رژ گونه به یک لوازم آرایشی محبوب در بین خانم‌ها تبدیل شده است.

در زمان‌های گذشته از رژ گونه برای سرخ کردن گونه استفاده می‌شد، اما امروزه این لوازم آرایشی در رنگ‌های مختلف موجود می‌باشد و شما به راحتی می‌توانید آن را با انواع آرایش ست کنید. قدمت این وسیله آرایشی به دوران مصر باستان برمی‌گردد در آن دوران از توت له شده یا توت فرنگی له شده و یا عصاره چقندر قرمز به منظور رژ گونه مورد استفاده قرار می‌گرفت. امروزه نیز ماده اولیه‌ای که این وسیله آرایشی از آن تهیه می‌شود، تالک قرمز رنگ می‌باشد. در کشور انگلستان عصر ریجنسی رژ گونه هم به وسیله مردان و هم به وسیله زنان مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما امروزه لزوما یک وسیله آرایشی برای خانم‌ها می‌باشد. در بریتانیا هم دوره ویکتوریا که آرایش کردن نوعی بی اخلاقی به حساب می‌آمد، بانوان برای قرمز کردن گونه‌های خود متوسل به نیشگون گرفتن از گونه‌ها یا گاز گرفتن لب خود می‌شدند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به آرایش و زیبایی خود اهمیت می‌دهید و قصد خرید رژ گونه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع رژ گونه آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید رژ گونه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

رژگونه چیست و چه کاربردی دارد؟

نوعی لوازم آرایشی که به منظور قرمز کردن گونه یا برجسته کردن استخوان گونه مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته این لوازم آرایشی ممکن است در رنگ‌های مختلفی در بازار وجود داشته باشد که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نوع آرایش خود رنگ دلخواه آن را مشخص کنید. از نظر شکل ظاهری هم به دو صورت مایع و پودری یا جامد وجود دارد که هر یک از این مدل‌ها هم می‌توانند مات یا براق باشند. این وسیله آرایشی هم از مواد طبیعی و هم شیمیایی تولید می‌شود که قیمت نمونه طبیعی مقداری گران‌تر است. رژ گونه‌های طبیعی از عصاره تالک قرمز رنگ تولید می‌شود. بهتر است بدانید بیشتر رژ گونه‌هایی که رنگی غیر از قرمز دارند، منشا شیمیایی دارند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کرم پودر

انواع رژگونه موجود در بازار:

  1. رژگونه‌ پودری صورتی یا هلویی: یکی از پرطرفدارترین نمونه‌های این لوازم آرایشی در بازار نمونه پودری آن می‌باشد. این محصول درخشش خاصی به صورت شما می‌بخشد. البته باید با احتیاط کامل از این مدل‌ها استفاده نمائید، زیرا در صورت مصرف بیش از اندازه قیافه شما را مصنوعی و زننده جلوه می‌دهند. تفاوتی نمی‌کند که شما پوست چرب دارید یا پوست خشک زیرا برای هر دو نوع از پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  2. رژگونه‌ کرمی رنگ: اگر مانند نمونه قبلی علاقه‌ای ندارید که قیافه شما مصنوعی به نظر برسد و می‌خواهید گونه‌های شما درخشش طبیعی‌تری داشته باشند، حتما از این مدل استفاده کنید. این مدل معمولا دارای یک بافت چرب می‌باشد به همین علت به شما پیشنهاد می‌کنم اگر دارای پوست خشک و حساس هستید حتما از این نمونه استفاده کنید. زیرا درخشش و شفافیت خاصی روی پوست شما ایجاد می‌کند که ماندگاری خیلی بالایی هم دارد. شما می‌توانید این نمونه را علاوه بر روی گونه روی بینی خود هم بمالید تا چهره شما زیباتر و طبیعی‌تر به نظر برسد.
  3. رژگونه‌ مرواریدی: از محصول هم چند سالی می‌شود که وارد بازار شده و طرفداران زیادی هم پیدا کرده است. طریقه استفاده از این مدل به این صورت می‌باشد که شما می‌توانید آن را به وسیله یک براش آرایشی روی صورت خود کشیده و به وسیله انگشت دست خود فید کنید. این مدل معمولا دارای روغن‌های مرطوب کننده پوست می‌باشد که سبب افزایش ماندگاری آن‌ها می‌شود. درخشش و ماندگاری بالا از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل است. پس اگر دارای پوست خشک هستید به شما پیشنهاد می‌کنم از این مدل و نمونه قبلی غافل نشوید.
  4. پالت یا رژگونه رنگی: اگر میک آپ آرتیست یا گریمور حرفه‌ای هستید به شما پیشنهاد می‌کنم حتما برای خود یک پالت خریداری کنید. در اصطلاح آرایشگری به رژگونه‌های چند رنگ پالت گفته می‌شود. داشتن رنگ‌های مختلف با تناژهای کم رنگ و پر رنگ باعث می‌شود، این پالت برای سلیقه‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. کمتر کسی پیدا می‌شود که نتواند به وسیله این پالت‌ها آرایش خود را با لباس و موهای خود هماهنگ نکند. خوشبختانه این پالت‌ها هم با هر نوع پوستی سازگاری دارند، پس برای شما فرقی ندارد که پوست شما خشک باشد یا چرب.
  5. رژگونه براق یا شاین: این مدل بیشتر برای مراسم جشن و مهمانی‌های رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر دوست دارید نسبت به رژ‌های معمولی گونه‌های شما درخشش بیشتری داشته باشند، باید مدل شاین یا همان براق را انتخاب کنید. درست است که این رژ را برای درخشش بیشتر انتخاب کرده‌اید، اما در مصرف آن هرگز زیاده روی نکنید. زیرا جلوه خیلی بدی به صورت شما می‌دهد. همیشه نه تنها از این ماده بلکه از هر ماده آرایشی دیگر باید به اندازه استفاده کنید.

مزایای استفاده از رژ گونه در آرایش صورت:

  • استفاده از آن راحت‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید، با استفاده از یک براش مقداری از آن را به پشت پلک‌های خود بزنید تا درخشش بیشتری پیدا کنند.
  • با همان براش می‌توانید مقداری از رژ را روی گونه‌های خود بزنید، خوب گردی گونه و لبخند ملایم چهره شما حالا نمایان شد.
  • اگر می‌خواهید چهره شما زیباتر به نظر برسد، بهتر است، مقداری از این ماده را روی شقیقه‌های خود بمالید و یک هماهنگی خاص بین چشم‌ها و گونه‌هایتان ایجاد کنید. این کار سبب برجسته‌تر شدن گونه‌های شما می‌شود.
  • اگر می‌خواهید لب‌هایتان را برق بی‌اندازید، می‌توانید مقداری از این ماده را با کرم چشم مخلوط کرده و روی لب‌های خود بمالید، پیشنها می‌شود برای این کار نمونه‌های شاین را انتخاب کنید.
  • اگر باز هم احساس می‌کنید، در حدی که مد نظر شما است، لب‌های شما براق نشده‌اند، در نهایت می‌توانید مقداری برق لب روی لب‌های خود بمالید.

تفاوت اصلی پالت با رژ گونه:

پالت و رژگونه دقیقا دو وسیله آرایشی جداگانه هستند، اما هر دو دقیقا یک کار را انجام می‌دهند. رژ گونه معمولا قرمز، صورت و در همین طیف‌های رنگی قرار دارد. اما پالت رژگونه یک مجموعه بزرگ از رنگ‌های مختلف رژگونه است که در رنگ‌های تیره و روشن در یک مجموعه وجود دارد. رژ معمولی برای آرایش ساده در منزل و پالت آرایشی معمولا برای سالن‌های زیبایی و میک آپ آرتیست‌های حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین مارک رژ گونه موجود در بازار:

هیچ گاه شما با اطمینان کامل نمی‌توانید یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک رژگونه به دیگران معرفی کنید. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید این لوازم آرایشی فعالیت می‌کنند و معرفی یک برند خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای رژگونه موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

  • رژگونه پوپا
  • رژگونه رولوشن
  • رژگونه ارت دکو
  • رژگونه استودیو میکاپ
  • رژگونه میلانی
  • رژگونه دبورا
  • رژگونه لوناچی
  • رژگونه آرکانسیل
  • رژگونه مات یور
  • رژگونه پاستل

رژ گونه از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این لوازم آرایشی وجود دارد که شما به راحتی از طریق هر یک از روش‌ها می‌توانید این کار را انجام دهید. در واقع اگر بخواهیم تک تک روش‌ها برای خرید این محصول را به شما معرفی کنیم، کاری زمان‌بر بوده و شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد. از طرفی به دلیل اینکه دو روش یعنی خرید حضوری و خرید اینترنتی بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، در ادامه این دو روش را به طور کامل به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید رژگونه از فروشگاه لوازم آرایشی: در این روش شما حتما باید از منزل و محل کار خود خارج شده و به یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی مراجعه کنید و رژگونه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید. در این روش باید نهایت دقت را داشته باشید زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی رژگونه: در این روش شما نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید، فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، زیرا شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید محصول مورد نظر خود را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ست براش آرایشی

نکات مهمی که هنگام خرید رژ گونه باید به آن‌ها توجه داشته باشید:

  1. قیمت رژگونه: شاید اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید این لوازم آرایشی قیمت آن باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. قبل از هر کاری باید میزان بودجه برای خرید این وسیله آرایشی را مشخص کنید. با این کار مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع رژگونه: این وسیله هم مانند سایر لوازم آرایشی انواع مختلفی دارد، این شما هستید که باید با توجه به سلیقه و نوع نیاز رژگونه مورد نیاز خود را خریداری کنید. اگر دارای پوست خشک و حساس هستید، بهتر است مدل‌هایی را خریداری کنید که درون خود روغن و چربی دارند، این کار باعث افزایش درخشندگی و ماندگاری محصول می‌شود. اما برای پوست چرب به راحتی از هر رژگونه‌ای می‌توانید استفاده کنید، حتی نمونه پودری رژ.
  3. مواد شیمیایی یا طبیعی: اگر پوست حساسی دارید و نگران ایجاد آلرژی بر روی آن هستید بهتر است به سمت رژگونه‌هایی که مواد پایه شیمیایی دارند، نروید. درست است که قیمت نمونه‌های طبیعی مقداری گران‌تر می‌باشد، اما به دلیل اینکه هیچ عوارض خاصی برای شما ایجاد نمی‌کنند و در آینده هم باعث ایجاد سرطان نمی‌شوند به شما پیشنهاد می‌کنم از نمونه‌های با پایه مواد طبیعی استفاده کنید. البته اگر پوست شما حساس نیست می‌توانید از مواد شیمیایی استفاده کنید، زیرا قیمت ارزان‌تری دارند.
  4. رنگ رژ گونه: با اینکه در گذشته رنگ رژ‌های گونه تنها قرمز بود و امروزه هم بیشتر شرکت‌ها این وسیله آرایشی را در طیف‌های قرمز و صورتی تولید می‌کنند. اما برخی شرکت‌های سازنده برای اینکه دست گریمور های حرفه‌ای برای میکاپ بازتر باشد، اقدام به تولید پالت‌هایی می‌کنند که دارای رنگ‌های مختلف از طیف کم رنگ تا پر رنگ هستند. حتی آرایشگرهای حرفه‌ای با ترکیب کردن چند رنگ مختلف یک رنگ جدید از رژگونه را ایجاد می‌کنند که در بازار چنین رنگی را نمی‌توان پیدا کرد.
  5. رژگونه مایع یا پودری: این موضوع ارتباط مستقیمی با جنس پوست شما دارد. رژگونه‌های پودری معمولا برای پوست‌های چرب مورد استفاده قرار می‌گیرند، زیرا مقداری از چربی پوست را به خود جذب می‌کنند. اگر پوست شما خشک است، می‌توانید از نمونه‌های مایع استفاده کنید. درون این محصولات معمولا مقداری روغن یا چربی وجود دارد که به وسیله آن می‌توان از خشکی پوست جلوگیری کرد. از طرفی طول عمر ماندگاری و درخشندگی بیشتری نسبت به نمونه پودری دارند.
  6. برند محصول: همیشه برندهای معروف و شناخته شده را خریداری کنید. زیرا این محصولات از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید، زیرا این محصولات معمولا کیفیت لازم را ندارند و با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از رژ گونه:

  • از قرار دادن این لوازم آرایشی در جای گرم و مرطوب خودداری کنید، زیرا به آن آسیب جدی وارد می‌شود. همیشه رژگونه را در دمای اتاق نگهداری کنید.
  • این وسیله را به دور از دسترس اطفال نگهداری کنید، زیرا امکان اینکه به وسیله کودک بلعیده شود به دور از انتظار نیست.
  • بعد از هر بار استفاده درب محصول مورد نظر خود را ببندید، زیرا در مجاورت هوای آزاد خشک شده و کارایی خود را از دست می‌دهد.
  • تا حد امکان به دلیل رعایت نکات بهداشتی برای استفاده از این محصول از براش آرایشی استفاده کنید، با این کار مقدار کمتری از رژ مصرف شده و مدت زمان بیشتری برای شما کار می‌کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید رژگونه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه رژگونه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ پالت رژگونه دودوگرل کد ۰۳

پالت رژگونه دودوگرل کد 03

مشخصات

  • وزن
    ۵۵گرم گرم
  • جلوه رنگ
    مات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ رژ گونه ریموکو شماره ۰۲

رژ گونه ریموکو شماره 02

مشخصات

  • شماره رنگ
    ۰۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پالت رژگونه دودو گرل مدل ۱۴۰۲ شماره ۰۲

پالت رژگونه دودو گرل مدل 1402 شماره 02

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    چین
  • شماره رنگ
    ۲
  • شماره مجوز
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • جلوه رنگ
    مات
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ رژگونه تراکوتا باریش مدل Silky touch شماره ۲۰۴

رژگونه تراکوتا باریش مدل Silky touch شماره 204

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • رنگ پایه
    صورتی کرم
  • شماره رنگ
    ۲۰۴
  • شماره مجوز
    ۱۲/۱۳۱۴۱
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ رژگونه مایع هدی موجی مدل all over DEWY tint مجموعه ۶ عددی

رژگونه مایع هدی موجی مدل all over DEWY tint مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • شماره رنگ
    ۰۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ رژگونه ریموکو مدل ZORt-911 شماره ۰۱

رژگونه ریموکو مدل ZORt-911 شماره 01

مشخصات

  • شماره رنگ
    ۰۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ رژ گونه مای شماره ۰۹

رژ گونه مای شماره 09

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    – تن رنگ : گل بهی- با دوام و ماندگار
  • شماره رنگ
    ۰۹
  • وزن
    ۸ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ رژگونه لالاتاپ شماره ۰۳

رژگونه لالاتاپ شماره 03

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره رنگ
    ۰۳
  • شماره مجوز
    ۲۱۱۶۵۰۳
  • وزن
    ۵ گرم
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ رژگونه مایع هندیان مدل Love Cake کد ۰۱

رژگونه مایع هندیان مدل Love Cake کد 01

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    چین
  • شماره رنگ
    ۰۱
  • سایر توضیحات
    دارای گیلیتر و شاین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ رژگونه مایع هندیان مدل Coral کد ۰۳

رژگونه مایع هندیان مدل Coral کد 03

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    چین
  • شماره رنگ
    ۰۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ رژ گونه مایع اسنس شماره ۰۴

رژ گونه مایع اسنس شماره 04

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    چین
  • شماره رنگ
    ۰۴
  • مشخصات ویژه
    دارای رایحه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ پالت رژ گونه دودوگرل شماره ۱

پالت رژ گونه دودوگرل شماره 1

مشخصات

  • شماره رنگ
    ۱
  • جلوه رنگ
    مات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ رژگونه باربین شماره A1 کد ۲

رژگونه باربین شماره A1 کد 2

مشخصات

  • شماره رنگ
    A1
  • وزن
    ۶ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ رژ گونه مایع اسنس شماره ۰۴

رژ گونه مایع اسنس شماره 04

مشخصات

  • شماره رنگ
    ۰۴
  • شماره مجوز
    ۲۴۵۹۹۸۷۲۳۳۴۵
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    ضد حساسیت
  • جلوه رنگ
    ترکیبی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ رژ گونه کالیستا مدل Color and Art شماره B02

رژ گونه کالیستا مدل Color and Art شماره B02

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    – پایه رنگ: هلویی- مناسب برای انواع پوست- پوشش دهی مطلوب- دارای پودر نرم و مخملی – جلوه ملایم و طبیعی روی پوست
  • شماره رنگ
    B02
  • شماره مجوز
    ۱۲۹۴۰۹۸۳۳۷۵۵۰۶۹۳
  • وزن
    ۸ گرم
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ پالت رژ گونه دودوگرل مدل Sweet شماره ۳

 پالت رژ گونه دودوگرل مدل Sweet شماره 3

مشخصات

  • رنگ پایه
    صورتی
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • جلوه رنگ
    مات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ رژ گونه ریموکو مدل R1249 شماره ۰۴

رژ گونه ریموکو مدل R1249 شماره 04

مشخصات

  • شماره رنگ
    ۰۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ پالت رژگونه تارت مدل precious gems

پالت رژگونه تارت مدل precious gems

مشخصات

  • شماره رنگ
    ۷۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ رژگونه مایع هدی موجی شماره ۰۶

رژگونه مایع هدی موجی شماره 06

مشخصات

  • شماره رنگ
    ۰۶
  • جلوه رنگ
    ترکیبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ رژگونه مایع رزبری مدل PUFF شماره ۰۱

رژگونه مایع رزبری مدل PUFF شماره 01

مشخصات

  • شماره رنگ
    ۰۱
  • شماره مجوز
    ۲۴۵۹۹۸۷۲۳۳۴۵
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جلوه رنگ
    ترکیبی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ رژگونه مایع هندیان مدل Mystry کد ۰۵

رژگونه مایع هندیان مدل Mystry کد 05

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    چین
  • شماره رنگ
    ۰۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ رژگونه باربین شماره B7 کد ۱

رژگونه باربین شماره B7 کد 1

مشخصات

  • شماره رنگ
    b7
  • وزن
    ۶ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ رژ گونه مایع اسنس شماره ۰۵

رژ گونه مایع اسنس شماره 05

مشخصات

  • شماره رنگ
    ۰۵
  • شماره مجوز
    ۲۴۵۹۹۸۷۲۳۳۴۵
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    ضد حساسیت
  • جلوه رنگ
    مات
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ رژ گونه مایع اسنس شماره ۰۳

رژ گونه مایع اسنس شماره 03

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    چین
  • شماره رنگ
    ۰۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ رژگونه مایع هندیان مدل Rose کد ۰۲

رژگونه مایع هندیان مدل Rose کد 02

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    چین
  • شماره رنگ
    ۰۲
  • سایر توضیحات
    دارای گیلیتر و شاین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ رژ گونه اسنس شماره ۳۰

رژ گونه اسنس شماره 30

مشخصات

  • شماره رنگ
    ۳۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ رژگونه این لی مدل Harmony شماره ۰۱

رژگونه این لی مدل Harmony شماره 01

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره رنگ
    ۰۱
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۷۲۰۸
  • وزن
    ۷ گرم
  • مشخصات ویژه
    همراه با آینه
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ رژ گونه نوت سری Luminous Silk شماره ۰۲

رژ گونه نوت سری Luminous Silk شماره 02

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • سایر مشخصات
    – پایه رنگ: گلبهی روشن- حاوی روغن آرگان- مناسب برای انواع پوست- مرطوب کننده و نرم کننده- همراه با برس مخصوص- فاقد پارابن- مورد تأیید متخصصین پوست- بهترین زمان مصرف تا ۲۴ ماه بعد از باز کردن درب محصول
  • شماره رنگ
    ۰۲
  • شماره مجوز
    ۷۳۷۱۸۰۵۵۴۹۶۵۱۷۶۷
  • وزن
    ۵.۵ گرم
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ رژ گونه آلپین شماره ۰۴

رژ گونه آلپین شماره 04

مشخصات

  • شماره رنگ
    ۰۴
  • وزن
    ۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ رژ گونه کالیستا مدل Color and Art شماره B04

رژ گونه کالیستا مدل Color and Art شماره B04

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    – پایه رنگ: هلویی- مناسب برای انواع پوست- پوشش دهی مطلوب- دارای پودر نرم و مخملی – جلوه ملایم و طبیعی روی پوست
  • شماره رنگ
    B04
  • شماره مجوز
    ۱۴۸۹۲۸۳۰۷۷۴۱۲۸۱۳
  • وزن
    ۸ گرم
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید رژگونه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستگاه جوجه کشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا