لوازم آرایشی

روغن آرگان، راهنمای خرید انواع روغن آرگان اصل، مراکشی و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید روغن آرگان باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

زیبایی یکی از مهمترین دغدغه‌های بشر در طول تاریخ بوده است، انسان همواره تلاش می کند تا ظاهر خود را زیبا و آراسته نگه‌دارد. یکی از محصولات آرایشی بهداشتی گیاهی روغن آرگان می‌باشد که با داشتن منبع گیاهی طرفداران زیادی دارد. امروزه با توجه به عوارضی که مواد شیمیایی بر بدن دارند، انسان ها تلاش کرده‌اند از عصاره گیاهان دارو لوازم بهداشتی تولید کنند. آرگان یکی از گیاهانی است که خواص درمانی زیادی دارد و از این گیاه روغن تهیه می کنند. شما اگر بتوانید روغن آرگان اصل تهیه کنید، می‌توانید از خواص اعجاب انگیز این گیاه دارویی بهره ببرید. آیا تا به حال به خرید یک کرم ضد آفتاب گیاهی فکر کرده‌اید، آیا چنین چیزی وجود دارد؟ بله، خوشبختانه روغن آرگان دارای خاصیت ضد اشعه ایکس بوده و به راحتی می‌توان آن را جایگزین کرم‌های ضدآفتاب شیمیایی کرد. ما امروز در این مقاله قصد داریم به شما نکاتی را آموزش دهیم تا از طریق آن بتوانید روغن آرگان اصلی را از تقلبی تشخیص دهید.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که زمان زیادی در روز آفتابی زیر نور خورشید پیاده روی کرده باشید احتمالاً بعد از آمدن به منزل متوجه آفتاب سوختگی پوست سر خود شده‌اید. همانطور که میدانید کرمهای ضد آفتاب موجود در بازار را نمی‌توانید روی پوست سر خود بمالید. زیرا قبل از رسیدن به پوست سر جذب موهای شما می‌شود و به علت داشتن مواد شیمیایی سبب ریزش مو می‌شوند. روغن آرگان به علت گیاهی بودن نه تنها باعث ریزش مو نمی‌شود، بلکه دارای خاصیت جذب بالا در پوست سر بوده و از سوختن پوست سر و ریزش مو جلوگیری می‌کند. با مطالعاتی که اخیراً روی روغن آرگان صورت گرفته دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که این روغن علاوه بر خاصیت ضد آفتاب یک کرم آبرسان قوی بوده و از پیری و چین و چروک پوست هم جلوگیری می‌کند. پس اگر می خواهید پوستی جوان و زیبا داشته باشید پیشنهاد می کنم حتماً این روغن پرخاصیت را از دست ندهید و همین حالا اقدام به خرید این محصول با ارزش کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به زیبایی پوست و موی خود اهمیت می دهید و قصد دارید برای خود یک روغن آرگان اصلی و باکیفیت خریداری کنید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول با ارزش به مشکل برخورده‌اید، اصلاً نگران نباشید، ما در این مطلب شما را با انواع روغن آرگان آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم و ضروری که هنگام خرید روغن آرگان باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

روغن‌آرگان چیست و چه کاربردی دارد؟

روغن ارقان یا آرگان از هسته‌ی میوه درخت ارقان به دست می آید، که می‌تواند جنبه خوراکی و درمانی داشته باشد. درخت آرگان بیشتر در ناحیه سوس در کشور مراکش یافت می‌شود و بومی این منطقه است. در زمان‌های گذشته به این درخت زیت الهرجان گفته می‌شد که امروزه به آرگان مشهور شده است. میوه‌ای که از مغز دانه این گیاه تهیه می‌شود، حاوی اسیدهای چرب مرکب از اسید پالمیتیک، ۲۵ در صد اسید اولئیک، ۱.۵ در صد اسید استئاریک و مقدار ۱ درصد اسیدهای لینولینیک و آرشدیک می‌باشد. این روغن معمولاً روی پوست مالیده می شود و از آن لوازم آرایشی نظیر شامپو، صابون، لوسیون، ماسک‌مو و کرم ساخته می‌شود. این روغن یک ماده مقوی بوده که برای تقویت و رشد مو، ناخن و جوانی پوست استفاده می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کرم ضد آفتاب

خواص درمانی روغن‌آرگان:

  1. کرم ضد آفتاب و قوی: با مطالعاتی که روی این روغن صورت گرفته به یک ماده آنتی اکسیدان قوی پی بردند که می تواند در برابر رادیکال های آزاد نور خورشید اثر ضد آفتاب داشته باشد، همچنین ممکن است، بعد از چندین مرحله استفاده از این روغن پوست شما در مقابل انواع سرطان‌های پوستی واکسینه شود.
  2. کرم آبرسان پوست: این روغن سرشار از آنتی اکسیدان‌هایی است که حاوی ویتامین e هستند که باعث می‌شود پوست شما رطوبت خود را حفظ کرده و میزان کمتری آب را از دست بدهد. از این روغن علاوه بر ساخت کرم‌های آبرسان برای ساختن انواع مرطوب کننده هم استفاده می‌شود. اگر نگاهی به کرمهای ضد چروک موجود در بازار بیندازید به احتمال خیلی زیاد ردپایی از این روغن را درون این کرم‌ها پیدا خواهید کرد.
  3. درمان عارضه‌های پوستی: اگر شما هم دچار بیماری‌های پوستی نظیر روزاسه و پسوریازیس هستید، استفاده از این کرم می‌تواند به درمان شما کمک کند. همانطور که گفته شد این روغن دارای آنتی اکسیدان هایی است که حاوی مقادیر زیادی از ویتامین e هستند که با داشتن خاصیت ضد التهابی می‌تواند به درمان این دو بیماری کمک کند.
  4. بهبود زخم: ترکیب آنتی اکسیدان و ویتامین e ماده‌ای به وجود می‌آورد که می‌تواند سرعت بهبود زخم را افزایش دهد. اگر شما دارای زخم در قسمتی از بدن خود هستید. می‌توانید با چند بار استفاده از این روغن زخم خود را به طور کامل درمان کنید. همچنین خانم‌های باردار برای حذف خط‌های روی شکم و بدن خود می‌توانند از این روغن استفاده کنند.
  5. درمان آکنه: آکنه‌ای که به دلیل هورمونی به وجود می‌آید، اغلب نتیجه سبوم اضافی است که هورمون‌ها در بدن ایجاد می‌کنند. تا حدودی می توان گفت که این روغن دارای خاصیت ضد سبوم می‌باشد که می تواند باعث درمان انواع لکه‌های پوستی و آکنه از طریق کنترل میزان چربی پوست شود. پس اگر می‌خواهید پوستی صاف، شفاف و بدون لکه داشته باشید، حتماً از روغن ارقان غافل نشوید.
  6. درمان عفونت پوستی: در زمان‌های گذشته از این روغن برای درمان عفونت های پوستی استفاده می‌شد. زیرا دارای دو خاصیت قارچ کش و ضد باکتری است. پس اگر روی پوست خود عفونت‌های باکتریایی و قارچی دارید بهترین دارو برای درمان آن‌ها روغن ارقان می باشد. اگر روی زخم خود از این روغن بمالید هم سریع‌تر بهبود پیدا می‌کند و هم ازعفونت‌های باکتریایی و قارچی جلوگیری می‌کند.
  7. درمان درماتیت آتوپیک: نوعی بیماری پوستی شایع که باعث قرمز شدن و خارش در نواحی پوست می‌شود. اگر شما روغن‌آرگان را به صورت موضعی روی قسمت مورد نظر بمالید می‌تواند به درمان این علائم کمک کند. خاصیت آنتی اکسیدان و ضد التهابی این محصول می‌تواند به کاهش علائم این بیماری نطیر خارش محل خاتمه دهد.

عوارض و اثرات جانبی احتمالی استفاده از روغن آرگان:

همانطور که می‌دانید هر دارویی ممکن است روی شخصی خاص یک سری علائم و عوارض خاص داشته باشد با اینکه روی بیشتر افراد بدن عارضه است. عوارض این روغن نسبت به سایر داروها بسیار ناچیز است و با استفاده آن شخص دچار عارضه‌های خطرناکی نخواهد شد. عوارض این روغن عبارتند از: ایجاد آکنه بثورات پوستی، استفاده از روغن خوراکی آن ممکن است مشکلات گوارشی مانند اسهال حالت تهوع و نفخ ایجاد کند. البته هر شخصی ممکن است تنها یکی از این عوارض را تجربه کند.

مزایای استفاده از روغن آرگان:

  1. تقویت ناخن و دست‌ و پا: از این روغن برای جلوگیری از شکستگی ناخن‌ها استفاده می‌شود. اگر کف دست و پای شما به علت انجام کار سنگین خشک و زمخت شده می‌توانید با مرطوب کردن آن با آب و چند قطره از این روغن آن‌ را مانند روز اول نرم و لطیف کنید.
  2. درمان سوختگی و التهاب پوستی: همانطور که میدانید این روغن حاوی مقادیر زیادی ماده آنتی اکسیدان می باشد که برای درمان ترک، زخم و سوختگی پوست بسیار موثر است. علاوه بر درمان این عارضه‌ها شما از این روغن برای کاهش علائم مانند درد و سوزش نواحی آسیب دیده هم می‌توانید استفاده کنید.
  3. درمان خشکی پوست: دیگر نیازی به رنج بردن از بیماری پوستی مانند خشکی و اگزمای پوستی نیست، زیرا شما با استفاده از این روغن به هیچ عنوان به این بیماری‌ها مبتلا نخواهید شد. همچنین داشتن مقادیر زیادی از اسیدهای چرب و ویتامین e می‌تواند داروی موثر برای درمان این دو بیماری باشد.
  4. بهترین حالت دهنده مو: روغن آرگان مراکشی اصل بهترین حالت دهنده طبیعی مو در جهان می‌باشد. برای این کار زمانی که از حمام خارج می شوید، ابتدا موهای خود را به خوبی خشک کرده و چند قطره از این روغن را کف دست خود بریزید و بر روی موهای خود ماساژ دهید، سپس به وسیله یک برس موهای خود را به دلخواه حالت دهید.
  5. مرطوب کننده پوست: بیشتر از این روغن برای نرم کردن و مرطوب کردن پوست استفاده می‌شود. زیرا این روغن مقادیر زیادی از اسیدهای چرب و ویتامین ای دارد. برای اثرگذاری بهتر استفاده از این روغن ابتدا پوست خود را با آب ولرم شستشو داده سپس چند قطره از روغن را روی پوست ریخته و به آرامی روی آن مالش دهید.
  6. مرطوب کننده لب: خیلی از افراد در هوای سرد دچار عارضه خشک شدن و ترک برداشتن پوست لب خود می شوند بهترین دارو برای درمان خشکی لب‌ها این روغن می‌باشد. برای استفاده از این روغن کافی است چند قطره از این روغن را به لبهای خود زده و روی آن ماساژ دهید و ظرف مدت کوتاهی شاهد نرم شدن و براق شدن آن‌ها شوید.
  7. درمان خطوط روی شکم زنان باردار: همواره یکی از دغدغه‌های اصلی خانم های باردار جلوگیری از به وجود آمدن خطوط روی شکم می باشد. این روغن به دلیل داشتن ویتامین e حالت الاستیسیته پوست را افزایش داده و از به وجود آمدن خطوط روی شکم جلوگیری می کند. همچنین اگر این خطا مربوط به گذشته باشند به مرور با استفاده از این روغن به صورت کامل از بین خواهند رفت.
  8. جلوگیری از پیری پوست: همیشه پیشگیری بهتر از درمان است شما باید قبل از اینکه پوست شما دارای چین و چروک شود اذین روغن استفاده کنید تا مانع از ایجاد چین و چروک در پوست و پیری زودرس شوید. این ماده دارای حجم زیادی از آنتی اکسیدان است پس بهتر است قبل از خواب چند قطره از آن را روی پوست صورت خود ریخته و ماساژ دهید.
  9. نرم کننده واقعی موی سر: معمولاً کسانی که موهای خود را رنگ می کنند بعد از رنگ ساژ موها از شامپوهای نرم کننده مو استفاده می‌کنند. این شامپوها معمولاً منشأ شیمیایی دارند اما اگر شما از این روغن استفاده کنید خواهی دید علاوه بر نرم شدن موها و جلوگیری از وز شدن، موهای بسیار نرم و درخشانی هم خواهید داشت.

بهترین مارک روغن آرگان موجود در بازار:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک روغن‌آرگان استفاده کنیم، شاید در حق خیلی از برندهای باکیفیت بازار مقداری کم لطفی کرده باشیم. برندهای با کیفیت زیادی در زمینه تولید این روغن فعالیت می کنند و معرفی یک برند خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد تا معرفی یک محصول خاص و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای روغن‌آرگان را به شما معرفی می‌کنیم.

  • روغن‌آرگان سان وی
  • روغن‌آرگان موزیلا
  • روغن‌آرگان شفا گستر مهدیس
  • روغن‌آرگان فیتوریلکس
  • روغن‌آرگان آردن
  • روغن‌آرگان ملک بایو
  • روغن‌آرگان نایس اویل
  • روغن‌آرگان آرمان
  • روغن‌ارگان الیو
  • روغن‌آرگان آدرا
  • روغن‌آرگان هیرا
  • روغن‌آرگان مگی

روغن آرگان از کجا بخریم؟

به طور کلی روش های مختلفی برای خرید این محصول وجود دارد و شما از طریق هر یک از این روش‌ها می‌‌توانید روغن مورد نظر خود را خریداری کنید. اگر بخواهیم تک تک این روش‌ها را به شما توضیح دهیم یک کار فوق ‌العاده زمان‌بر بوده و شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد. به همین دلیل به شما عزیزان دو روش را که بیشتر از روش‌های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند را توضیح می‌دهیم.

  1. خرید روغن‌آرگان از فروشگاه آرایشی بهداشتی: در این روش شما باید از منزل و محل کار خود خارج شوید و به نزدیکترین فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی مراجعه کنید. شما می توانید از میان تعداد محدودی از مدل ها روغن مورد نظر خود را را انتخاب و خریداری کنید. در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی روغن‌آرگان: در این روش مانند روش قبلی نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را نخواهید داشت فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید. تنوع محصول در این فروشگاه ها معمولاً خیلی زیاد است و شما بدون هیچ گونه نگرانی می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در این روش شما ۷ روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید جنس مورد نظر خود را مرجوع نموده و پول خود را پس بگیرید.

حتماً بخوانید: راهنمای خرید کرم ضد چروک

نکات مهم هنگام خرید روغن آرگان:

  1. قیمت روغن: شاید اولین و مهمترین نکته در مورد خرید آرگان اویل قیمت آن باشد. قیمت نقش تاثیر گذاری در انتخاب شما دارد. بهتر است قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید روغن را مشخص کنید. همیشه روغن های اصلی از قیمت بالاتری برخوردار می‌باشند، پس اگر به دنبال یک جنس اصلی و باکیفیت هستید بی‌خیال نمونه های ارزان قیمت این روغن شوید.
  2. بوی روغن: آرگان اویل اصل را از طریق بوی آن می توان تشخیص داد. یک روغن اصل هرگز بوی خیلی تند و محسوسی ندارند، بیشتر شرکت های تولید کننده روغن برای فریب دادن مشتری از اسانس های این روغن استفاده می کنند. در صورتی روغن اصلی بوی چندان زیادی ندارد البته این این به معنای خرید روغن های بدون بو نیست زیرا روغن اصلی مقداری بو می‌دهد. اگر با این روش قادر به خرید روغن اصل نیستید روش های دیگر را امتحان کنید.
  3. سازگاری با پوست و مو: این روغن معمولاً با هر نوع پوست و مویی سازگاری دارد و شما نباید نگران استفاده از این روغن باشید، زیرا تا به حال عوارض خطرناک از این ماده گزارش نشده است. به هر حال اگر روی این موضوع خیلی حساس هستید بهتر است از فروشنده بخواهید که در مورد تجربه که سایر مصرف کننده ها از یک محصول خاص داشته‌اند به شما توضیح داده و شما را مقداری از این نگرانی خارج کنند.
  4. محفظه نگهداری روغن: شاید مهمترین نکته ای که هنگام خرید این روغن باید به آن توجه داشته باشید، توجه به محفظه‌ای است که روغن درون آن نگهداری می‌شود. بهتر از ظرف نگهداری این محصول دارای رنگ های تیره باشد، زیرا رسیدن نور مستقیم خورشید به این روغن ممکن است مقداری از ویژگی های مفید آن را از بین ببرد. همانطور که میدانید برخی مواد با نور واکنش خاص می‌دهند و به یک ماده جدید تبدیل می‌شوند که ممکن‌ است برای سلامتی شما چندان مفید نباشد.
  5. از فروشگاه معتبر خرید کنید: معمولاً فروشگاه‌هایی که نظر عموم مردم اعتبار خاصی دارند کمتر رو به فروش محصولات تقلبی می‌آورند. پس شما می توانید با اطمینان بیشتری از این فروشگاه ها خرید کنید. در صورتی که این فروشگاه ها جنس تقلبی را به جای جنس اصل به شما بدهند، می‌توانید به راحتی از آن‌ها شکایت کرده و ضرر و زیان مالی و معنوی خود را از آن‌ها پس بگیرید.
  6. برند محصول: اگر با وجود تمام نکاتی که گفته شد باز هم هم احساس می کنید با خرید این وسیله مشکل دارید، می‌توانید برندهای معروف و شناخته شده بازار را خریداری نمائید. این محصولات معمولاً از قبل تست شده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک جنس معروف و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بروید، زیرا با این کار وقت و هزینه خود را هدر می دهید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید روغن آرگان مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه روغن ارگان ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ روغن مو و بدن آرگان ماسینکس مدل OMEGA حجم ۳۰ میلی لیتر

روغن مو و بدن آرگان ماسینکس مدل OMEGA حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۴۲۲۷/ظ/۵۶
  • نوع عصاره
    آرگان
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    آرگان،امگا۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ روغن پوست و مو گیاه قانون مدل آرگان حجم ۱۸ میلی لیتر

روغن پوست و مو گیاه قانون مدل آرگان حجم 18 میلی لیتر

مشخصات

  • نوع عصاره
    Argan oil
  • سازگار با پوست‌های
    خشک
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • حجم
    ۱۸ سی سی میلی‌لیتر
  • حاوی
    Argan oil

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ روغن بدن آمالفی مدل آرگان حجم ۲۰۰ میلی لیتر

روغن بدن آمالفی مدل آرگان حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    مقدار کافی از روغن بدن آرگان آمالفی را روی کف دست ریخته، سپس تا جذب کامل روی پوست تمیز، ماساژ دهید.
  • کشور مبدا برند
    اسپانیا
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    روغن آرگان خالص
  • نوع
    مناسب مصارف جنسی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ لوسیون بدن اوک شاین مدل روغن آرگان و روغن آووکادو حجم ۴۰۰ میلی لیتر

لوسیون بدن اوک شاین مدل روغن آرگان و روغن آووکادو حجم 400 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    مقدار مناسبی از لوسیون بدن اوک شاین را برروی پوست تمیز بدن خود ریخته و کاملا ماساژ دهید تا به خوبی جذب شود.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    سودیم هیالورونات، روغن آرگان روغن آلوئه ورا، ویتامین E، دکسپانتنول
  • شماره مجوز
    ۵۸۵۰۲۳۶۵۳۰۸۲۱۰۴۵
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • ترکیبات
    دارای روغن
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حجم
    ۴۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    سودیم هیالورونات، روغن آرگان روغن آلوئه ورا، ویتامین E، دکسپانتنول
  • نوع
    آبرسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ لوسیون بدن ریتینول مدل روغن آرگان و عصاره سبوس برنج حجم ۳۰۰ میلی لیتر

لوسیون بدن ریتینول مدل روغن آرگان و عصاره سبوس برنج حجم 300 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۶۲۶۰۰۰۰۶۶۶۵۹۸
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    دارای رایحه
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۳۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    روغن آرگان و عصاره سبوس برنج
  • نوع
    پمپی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ روغن آرگان هیرا مدل کاسپین حجم ۳۰ میلی لیتر

روغن آرگان هیرا مدل کاسپین حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    هرشب پس از شستشوی دستها چندقطره به مو ، ناخن، بدن، صورت مالیده وماساژ دهید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    روغن آرگان حاوی مقادیر زیادی اسیدچرب ،ویتامین آ،ویتامین سی،ویتامین ایی،امگا ۶ و ۹، آنتی اکسیدان و لینولئیک اسید است
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۴۵۴۹
  • نوع عصاره
    آرگان
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    A
  • حجم
    ۳۰ میلی لیتر میلی‌لیتر
  • حاوی
    روغن آرگان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ لوسیون بدن آدرا حمدل آرگان حجم ۴۰۰ میلی لیتر

لوسیون بدن آدرا حمدل آرگان حجم 400 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    روی پوست پاک شده بدن به دفعات مورد نیاز استفاده گردد
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۷۱۷۳۳۴۱۱۰
  • نوع عصاره
    ارگان و جو
  • وزن
    ۴۲۰ گرم
  • ترکیبات
    دارای روغن
  • سازگار با پوست‌های
    مختلط
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    B5
  • حجم
    ۴۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    روغن ارگان
  • نوع
    لوسیون بدن کرمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ روغن بدن اکسی درم مدل آرگان حجم ۲۰ میلی لیتر

روغن بدن اکسی درم مدل آرگان حجم 20 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    روش مصرف برای پوست :قبل از خواب ( به علت جذب بالاتر سلول های پوست در شب ) به مدت ۵ دقیقه روی پوست تمیز صورت و گردن ماساژ داده شود .روش مصرف برای بهبود ضایعات پوستی :روزانه سه مرتبه ، هر بار یک قطره در موضع آسیب دیده استفاده شود .روش مصرف برای مو :دو بار در هفته بعد از ماساژ بر روی کف سر بر روی موی خشک به مدت ۲۰ دقیقه ماساز داده شود و سپس شسته شود .روش مصرف برای ناخن :هر شب ، یک تا دو قطره بر روی ناخن و دست ها استفاده شود .
  • حجم
    ۲۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    روغن آرگان مراکشی
  • نوع
    روغن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ لوسیون بدن مارال مدل آرگان حجم ۳۰۰ میلی لیتر

لوسیون بدن مارال مدل آرگان حجم 300 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    پس از استحمام یا حمام آفتاب و یا تماس با مواد شوینده ، مقدار کافی از لوسیون را بر روی پوست به آرامی ماساژ دهید. بهترین زمان استفاده پس از استحمام می باشد. اگر پوست خشک دارید هر زمان احساس خشکی کردید استفاده نمایید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۰۰۰۵
  • نوع عصاره
    آلوئه ورا
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    ترمیم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    B5
  • حجم
    ۳۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    روغن آرگان ، آووکادو ، شی باتر ، پرو ویتامین B5
  • نوع
    لوسیون بدن و نرم کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ روغن بدن و مو ارال مدل آرگان کد ۰۲۵ حجم ۳۰ میلی لیتر

روغن بدن و مو ارال مدل آرگان کد 025 حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۲۳/۴۳۲۴۰
  • نوع عصاره
    ارگان
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • حجم
    ۳۰ میلی لیتر میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ روغن آرگان پروپرنسلی مدل Argan Moroccan Oil حجم ۵۰ میلی لیتر

روغن آرگان پروپرنسلی مدل Argan Moroccan Oil حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • سایر مشخصات
    – بازسازی و ترمیم موهای آسیب دیده – رفع موخوره های سطحی-درمان شوره سر و خارش پوست سر – ضد شکنندگی مو ، بهبود آثار پیری – مرطوب کننده پوست – افزایش الاستیسیته پوست
  • شماره مجوز
    ۱۶۱۸۸۰۱۲۱۶۹۴۴۰۱۴۵۰۳۵
  • نوع عصاره
    آرگان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ روغن آرگان لفو مدل A4 حجم ۱۲۵ میلی لیتر

روغن آرگان لفو مدل A4 حجم 125 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    حاوی روغن ۱۰۰% خالص مراکشیتقویت و استحکام ناخن و مناسب برای بعد از کاشت ناخنفاقد اسانس و نگهدارندهمرطوب کننده، نرم کننده، روشن کننده و شفاف کننده پوستکمک به بهبود لک های پوستی و جای جوش و زخماز بین برنده اگزما و خشکی شدید پوست صورتمغذی پوست، جوان کننده و کاهش دهنده روند پیری و چین و چروکتقویت ساقه و تغذیه ریشه مودرخشان کننده و صاف کننده و رفع شکنندگی ساقه مو
  • شماره مجوز
    ۱۵/۱۶۰۴۷
  • نوع عصاره
    آرگان
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حجم
    ۱۲۵ میلی لیتر میلی‌لیتر
  • حاوی
    روغن آرگان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ لوسیون بدن مردیت مدل روغن آرگان حجم ۳۰۰ میلی لیتر

لوسیون بدن مردیت مدل روغن آرگان حجم 300 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    مفداری از لوسیون بدن را بعد از حمام در کف دست خود قرار دهید. لوسیون را برای چند ثانیه بین کف دست خود بمالید تا گرم شود، سپس با دوتا دست آن روی پوست تمیز بدن استفاده کنید. در مناطق زخیم پوست مانند آرنچ، یا زانو مقدار بیشتری از لوسیون رو استفاده کنید.
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • سایر مشخصات
    دارای روغن آرگان
  • نوع عصاره
    آرگان
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    ضد حساسیت
  • ترکیبات
    دارای روغن
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • حجم
    ۳۰۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    روغن آرگان
  • نوع
    کرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ روغن آرگان مهربانی کد ۰۱ حجم ۱۸ میلی لیتر

روغن آرگان مهربانی کد 01 حجم 18 میلی لیتر

مشخصات

  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • ویژگی‌ها
    تقویت کننده
  • حجم
    ۱۸ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ روغن آرگان نرمک طلایی مدل ۰۰۱ حجم ۳۰ میلی لیتر

روغن آرگان نرمک طلایی مدل 001 حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • ویژگی‌ها
    ترمیم کننده
  • حاوی
    عصاره آرگان
  • نوع
    ۳۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ روغن مو و بدن رپلر مدل آرگان حجم ۵۰ میلی لیتر

روغن مو و بدن رپلر مدل آرگان حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    نحوه مصرف برای پوست:پوست خود را شست و شو و تمیز نمائید و کاملا خشک کرده سپس چند قطره از روغن آرگان بر روی پوست بریزید و با قسمت بالای انگشتان خود به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست شود.نحوه مصرف برای موی سر:بعد از شستن موها چند قطره روغن آرگان کف دست خود بریزید و موهای خود را ماساژ دهید و همینطور می توانید هنگام استفاده از رنگ مو چند قطره همراه با اکسیدان با رنگ مو مخلوط کرده و بر روی سر خود قرار دهید.نحوه مصرف برای ناخن:ناخن ها را کاملا تمیز و خشک نموده سپس یک قطره از روغن آرگان روی ناخن قرار دهید با نوک انگشتان سطح ناخن را آغشته نموده سپس صبر کنید تا کاملا جذب شود .
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۹۱۸۴
  • نوع عصاره
    آرگان
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    A
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ روغن آرگان کامان مدل booster حجم ۷۰ میلی لیتر

روغن آرگان کامان مدل booster حجم 70 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عصاره
    آرگان
  • مشخصات ویژه
    مخصوص
  • ترکیبات
    بدون الکل
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    ترمیم کننده
  • حجم
    ۷۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    روغن آرگان , روغن نارگیل
  • نوع
    آرگان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کرم بدن باله آ مدل شی باتر و روغن آرگان حجم ۵۰۰ میلی لیتر

کرم بدن باله آ مدل شی باتر و روغن آرگان حجم 500 میلی لیتر

مشخصات

  • حاوی
    عصاره شی باتر
  • نوع
    شی باتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ روغن بدن مرهم یاب مدل نارگیل و آرگان حجم ۸۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

روغن بدن مرهم یاب مدل نارگیل و آرگان حجم 80 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    نحوه مصرف : پوست : صورت یا ناحیه دیگری از پوست خود را به مدت یک دقیقه با حوله گرم و مرطوب بپوشانید . بعد حوله را بردارید و حدود ۵ قطره روغن ها را روی پوست خود ماساژ دهید تا جذب شود .نکات قابل توصیه : فقط جهت استعمال خارجی استفاده گردد .از تماس با چشم خوداری گردد .در صورت ایجاد حساسیت پوستی مصرف فرآورده قطع گردد .در جای خشک و دور از نور خورشید و در دمای ۳۰ درجه نگهداری گردد .دور از دسترسی اطفال قرار دهید .
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    خاصیت تقویت کننده و نرم کنننده و ترمیم کننده پوست خاصیت درخشندگی خاصیت ضد جوش و آکنه ، تقویت ناخن خاصیت ضد آفتاب طبیعت مناسب تمامی افراد و سنین صد در صد طبیعی بدون عوارض و افزودنی شیمیایی ،
  • نوع عصاره
    نارگیل و آرگان
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • حجم
    ۸۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    الانتئین ،کلاژن ، امگا ۳،۶،۹ ، ریبوفلاوین ، پانتونیک اسید ، تیامین ، پیریدوکسین ، ویتامین E
  • نوع
    مایع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ لوسیون بدن دنی وان مدل روغن آرگان حجم ۳۰۰ میلی لیتر

لوسیون بدن دنی وان مدل روغن آرگان حجم 300 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    پس از استحمام یا حمام آفتاب و یا تماس پوست با مواد شوینده، مقدار کافی از لوسیون را بر روی پوست ماساژ دهید. بهترین زمان استفاده پس از استحمام می باشداگر پوست خشک دارید هر زمان احساس خشکی کردید، استفاده کنید. برروی پوست زخمی و آسیب دیده مصرف نگردد
  • سایر مشخصات
    حاوی عصاره آلوئه ورا عصاره جلبک دریاییپروویتامین B5روغن هسته انگورروغن آوکادوودارای اسانس مجاز آرایشی
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    B5
  • حجم
    ۳۰۰ میلی لیتر میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ روغن آرگان سان وی مدل Pure حجم ۵۰ میلی لیتر

روغن آرگان سان وی مدل Pure حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    دوباردرهفته ۳۰ دقیقه قبل از شست وشو ، برروی پوست سر ماساژ دهید. این روش موجب تقویت موها از ریشه و متعادل نمودن چربی پوست سر بسیار موثر باشد.هرشب یک تا دو قطره برروی ناخن و دست ها ماساژ دهید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    به رشد ناخن و استحکام آن کمک می کند.چربی و رطوبت ناخن را حفظ نموده از پوسته پوسته شدن اطراف ناخن جلوگیر می کند.آسیب های ناشی از کاشت ناخن و مواد شیمیایی رفع می نماید.
  • شماره مجوز
    ۵۶/ظ/۱۱۴۷
  • نوع عصاره
    روغن آرگان ، امگا ۳،۶،۹ ، ویتامین AوE , آنتی اکسیدلن
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    A
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ روغن آرگان ترنجان مدل OiL حجم ۵۰ میلی لیتر

روغن آرگان ترنجان مدل OiL حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    بعد از استحمام به میزان کافی از روغن آرگان را بر روی بدن و موهای سرتان ماساژدهید.روغن را به ساقه های خیس زده و با سشوار خشک نمائید.برای رفع خشکی والتهاب پوستی به میزان لازم بر روی پوست استفاده گردد.
  • سایر مشخصات
    لوسیون تقویت کننده ودرخشان کننده پوست ومو :حاوی آنتی اکسیدان بااثر لطافت و درخشندگی پوست وموی سر دارای ویتامین EوBتقویت کننده پوست وموغنی شده با روغن جوجوبا،تقویت فولیکول های موی سر و رفع خشکی پوست سرجذب بالا،بدون ایجاد اثر چربی روی پوست وموی سر مناسب جهت پوست سر و بدن
  • نوع عصاره
    روغن آرگان،روغن جوجوبا،روغن گل همیشه بهار،روغن درخت چای،روغن بادام شیرین،روغن زیتون،
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • ویژگی‌ها
    درخشان کننده
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ لوسیون بدن آدرا حاوی روغن آرگان حجم ۱۵۰ میلی لیتر

لوسیون بدن آدرا حاوی روغن آرگان حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۴۹۵
  • نوع عصاره
    روغن آرگان
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ روغن آرگان آرمان مدل Pure Gold حجم ۳۰ میلی لیتر

روغن آرگان آرمان مدل Pure Gold حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    بعد از حمام در حالی که هنوز موهای تان کمی مرطوب است چند قطره روغن آرگان را در کف دست بریزید و کف دو دست را به هم بمالید و سپس میان موها بکشید .برای تقویت ناخن ها ۱-۲ قطره کفایت می کند . برای پوست هم بهترین زمان استفاده بعد از حمام است .
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    تولید کشور اسپانیا ، بسته بندی شرکت آرمان
  • شماره مجوز
    ۲۱/۱۳۲۶۴
  • نوع عصاره
    روغن آرگان
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ روغن پوست، مو و ناخن آرگان دنی وان مدل pump حجم ۲۰۰ میلی لیتر

روغن پوست، مو و ناخن آرگان دنی وان مدل pump حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    دارای درب پمپی جهت سهولت استفادهنرم کنندهمرطوب کنندهترمیم کننده
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۴۰۷۱
  • نوع عصاره
    آرگان
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    A
  • حجم
    ۲۰۰ میلی لیتر میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ روغن بدن عرق الشفا مدل آرگان  حجم ۱۸ میلی لیتر

روغن بدن عرق الشفا مدل آرگان  حجم 18 میلی لیتر

مشخصات

  • حاوی
    آرگان
  • نوع
    مایع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ روغن صورت و بدن مرهم یاب مدل پیله ابریشم و آرگان حجم ۸۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

روغن صورت و بدن مرهم یاب مدل پیله ابریشم و آرگان حجم 80 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    چند قطره بر روی محل مورد نظر چکانده و ماساژ دهید .فقط جهت استعمال خارجی استفاده گردد .از تماس با چشم خوداری گردد . در جای خشک و دور از نور خورشید و در دمای ۳۰ درجه نگهداری گردد .
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    سرشار از پروتئین های ضروری ، کلاژن سازی عالی برای پوست صورت ، سفت کننده پوست صورت و مناسب برای لیفت آن ، درمان کننده چین و چروک ، آبرسان بسیار قوی ، نرم و ابریشمی نمودن مو ها ، پیشگیری از آفتاب سوختگی ، پیشگیری از ایجاد جوش و آکنه ، ضد چین و چروک اطراف چشم ، درمان کننده لک و تیرگی اطراف چشم
  • شماره مجوز
    ۶۰۳۴۱۷۷۹۳۰۴۳۹۸۷۹
  • نوع عصاره
    پیله ابریشم و آرگان
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • سازگار با پوست‌های
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویژگی‌ها
    نگهدارنده
  • ویتامین‌های موجود
    امگا ۶
  • حجم
    ۸۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    الانتئین ، کلاژن ، امگا ۳،۶،۹ ، ریبوفلاوین ، پانتونیک اسید ، تیامین ، پیریدوکسین ، ویتامین E
  • نوع
    مایع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ لوسیون بدن آگرادو مدل روغن آرگان حجم ۴۰۰ میلی لیتر

لوسیون بدن آگرادو مدل روغن آرگان حجم 400 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    اسپانیا
  • شماره مجوز
    ۸۴۱۴۲۲۷۰۷۳۱۵۰
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • حجم
    ۴۰۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    روغن آرگان
  • نوع
    روغن آرگان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ روغن بدن نایس اویل مدل آرگان حجم ۳۰ میلی لیتر

روغن بدن نایس اویل مدل آرگان حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    فقط کافیست چند قطره از آن را در کف دست خود ریخته و سپس آن را روی موی سر و پوست خود ماساژ دهید
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۲۱/۲۲۳۲۰
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حاوی
    عصاره
  • نوع
    آرگان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ روغن مو و بدن لاکچری کویین مدل آرگان کد A40 حجم ۴۰ میلی لیتر

روغن مو و بدن لاکچری کویین مدل آرگان کد A40 حجم 40 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    مصرف برای پوست: قبل از خواب (به علت جذب بالاتر سلولهای پوست در شب) به مدت ۵ دقیقه روی پوست تمیز صورت و گردن ماساژ داده شود.روش مصرف برای مو: موهای خود را کمی مرطوب نموده، سپس موها و پوست سر را با روغن آرگان ماساژ داده و سپس شانه کنید و به حالت دلخواه در بیاورید.روش مصرف برای بهبود ضایعات پوستی: روزانه سه مرتبه، هر بار یک قطره در موضع آسیب دیده استفاده شود.روش مصرف برای ناخن: هر شب، یک تا دو قطره بر روی ناخن و دستها استفاده شود.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    مناسب برای مو و پوست
  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • حاوی
    روغن آرگان
  • نوع
    روغن خالص

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید روغن آرگان در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستگاه تخم مرغ پز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا