خواب و حماملوازم غیر برقی

رادیاتور پکیج، راهنمای خرید انواع رادیاتور پکیج و حوله خشک کن ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید رادیاتور پکیج باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

امروز در این مطلب قصد داریم تا شما را با رادیاتور پکیج اشنا کنیم. از زمان‌های گذشته تا به امروز وسایل گرمایشی مهم‌‌ترین وسیله در هر خانه‌ای بوده و هستند. کمتر کسی را شما پیدا می‌کنید که از پکیج دیواری یا همان شوفاژ استفاده نکند. برای اینکه از پکیج و گرمای حاصل از آن بتوانید برای گرم کردن منزل استفاده کنید، نیاز به رادیاتور پکیج دارید. رادیاتور دارای شبکه‌های فلزی است که گرمای حاصل از آب جوش را جذب کرده و به محیط پس می‌دهد. این وسیله نسبت به بخاری گازی فضای کمتری از محیط را اشغال می‌کند و به علت اینکه گازهای سمی و کشنده تولید نمی‌کنند، سلامتی شما را کمتر به خطر می‌اندازند. رادیاتور پکیج از طریق سیستم لوله‌کشی به پکیج دیواری یا موتور خانه متصل می‌شود و گرمای لازم برای گرم کردن اتاق را از آب جوش به دست می‌آورد.

رادیاتور پکیج کاربردهای مختلفی دارد و فقط برای گرم کردن فضای اتاق مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. این دستگاه برای خشک کردن حوله و لباس هم به کار می‌رود البته رادیاتور حوله خشک کن با رادیاتور معمولی تفاوت شکل ظاهری دارد. شما به راحتی بدون نگرانی از سوختن لباس‌ها و حوله خود می‌توانید از این وسیله استفاده کنید. رادیاتور پکیج را تنها در مکانی می‌توان نصب کرد که از قبل برای آن لوله کشی انجام شده باشد. یعنی اگر قرار است از حوله خشک کن و خشک کن لباس هم استفاده کنید باید از قبل درون حمام سرد لوله کشی آن را انجام داده باشید. توصیه می‌شود اگر قصد استفاده از این دستگاه را هم ندارید، هنگام ساخت منزل حتما لوله‌کشی آن را انجام دهید، زیرا ممکن است در آینده تصمیم به خریداری کردن رادیاتور پکیج بگیرید. اگر از قبل لوله کشی پکیج را انجام داده باشید خیلی راحت با خرید دستگاه پکیج و رادیاتور پکیج می‌توانید منزل خود را به این تکنولوژی مجهز کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید برای منزل خود یک یا چند رادیاتور پکیج را خریداری کنید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع رادیاتور پکیج آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید رادیاتور پکیج باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

رادیاتور پکیج‌چیست و چه کاربردی دارد؟

رادیاتور منازل به وسیله‌ای گفته می‌شود از جنس فولاد، آلومینیوم، چدن و مس که برای انتقال حرارت مورد استفاده قرار می‌گیرد. در منازل سیال حرارتی معمولا آب جوش می‌باشد که از طریق پکیج تولید شده و با سیستم لوله‌کشی به رادیاتور منتقل می‌شود. این وسیله هوای محیط را از طریق تماس سطحی با هوای اتاق از راه تابش گرمایی انتقال می‌دهد. برای رادیاتور خانگی از نظر انتقال حرارت فلز مس بهترین گزینه است، اما متاسفانه بسیار گران قیمت می‌باشد. بعد از مس آلومینیوم بهترین جنس برای رادیاتور است که هم دارای بازدهی حرارتی بالا بوده و هم دچار زنگ زدگی نمی‌شود. این فلز رنگ را به خوبی به خود جذب می‌کند، بنابراین بهترین گزینه برای منزل است، چون با تناسب اتاق در رنگ‌های مختلف تولید می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پکیج دیواری

انواع‌رادیاتور پکیج موجود در بازار:

  1. رادیاتور آلومینیومی: یکی از بهترین جنس‌ها برای ساخت رادیاتور منازل و خودرو است. بعد از طلا، نقره و مس این فلز بهترین انتقال حرارتی را دارد و به علت اینکه به فراوانی یافت می‌شود قیمت ارزان‌تری دارد. رادیاتورهای آلومینیومی نسبت به فولادی وزن کمتری داشته، دچار زنگ زدگی نمی‌شوند، در نتیجه طول عمر بیشتری دارند. این فلز را به راحتی می‌توان رنگ آمیزی کرد. بنابراین نسبت به مدل‌های دیگر زیبایی بیشتری دارد.
  2. رادیاتور فولادی: فولاد یک فلز بسیار مقاوم است و در ساخت رادیاتور هم کاربرد دارد. متاسفانه این مدل بعد از چند سال دچار زنگ زدگی می‌شود و معمولا اگر دچار گرفتگی نشوند، با سوراخ شدن مایع از درون آن‌ها به بیرون نشت پیدا می‌کند. به این نمونه رادیاتور پانلی هم گفته می‌شود چون از ورقه‌های فولادی ساخته می‌شود. پوشش روی این رادیاتورها را برای جلوگیری از زنگ زدگی از پلی‌استر تهیه می‌کنند. این ماده تا مدتی از زنگ زدگی و گرفتگی منافذ جلوگیری می‌کند.
  3. رادیاتور پنلی یا پانلی: اگر به دنبال یک رادیاتور پیشرفته‌تر از فولادی هستید که معایب مدل قبلی را هم نداشته باشد، بدون شک نمونه پنلی است. وزن آن‌ها نسبت به نمونه قبلی خیلی کمتر بوده و به راحتی می‌توان آن‌ها را تمیز کرد. علاوه بر داشتن زیبایی دارای بازدهی گرمایی فوق‌العاده بالایی هستند. این مدل در جنس‌های آهن، آلومینیوم و مس ساخته می‌شود که جنس آلومینیوم و مس از همه بهتر است، البته قیمت آن‌ها مقداری گران‌تر از نمونه فولادی می‌باشد.
  4. رادیاتور قرنیزی: این نمونه از نظر انتقال دمایی دقیقا کار رادیاتورهای قبلی را انجام می‌دهد، اما از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به یک قرنیز دارند و دقیقا به جای قرنیز دور تا دور اتاق نصب می‌شوند. جنس اغلب آن‌ها از فلز آلومینیوم است و در رنگ‌های مختلف موجود می‌باشد و شما می‌توانید آن را با رنگ دیوار اتاق خود ست نمائید. مدل‌های قرنیزی فضای کمتری از اتاق را اشغال می‌کنند. این مدل‌ها دارای یکنواختی دما می‌باشند و در مصرف انرژی تا حد زیادی صرفه جویی می‌کنند.
  5. رادیاتور شیشه‌ای: همواره یکی از مشکلاتی که خانم‌های خانه‌دار با آن مواجه هستند، چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی منزل است. رادیاتورهای شیشه‌ای شباهت زیادی به یک قاب عکس زیبا دارند که طرح آن با توجه به سلیقه مشتری مشخص می‌شود. این قاب‌ها علاوه بر زیبایی محیط گرمای لازم برای گرم کردن محیط را فراهم می‌کند. برای کارکرد این رادیاتور شما نیاز به آبگرم دارید که از طریق پکیج یا هر وسیله دیگری می‌تواند تامین شود.
  6. رادیاتور حوله خشک کن: این مدل در حمام و سرویس بهداشتی نصب می‌شود و در فصل زمستان علاوه بر گرم کردن فضا برای خشک کردن حوله هم از آن استفاده می‌شود. از نظر شکل ظاهری با رادیاتورهای معمولی تفاوت دارند و زیبایی بیشتری به محیط می‌دهند. همچنین این وسیله را به راحتی می‌توان در آشپزخانه هم نصب کرد و علاوه بر خشک کردن حوله برای خشک نمودن دستمال و لباس هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای استفاده از رادیاتور پکیج:

  • یک وسیله گرمایشی بدون خطر می‌باشد، یعنی به هیچ عنوان خطر آتش سوزی وجود ندارد.
  • سالانه تعداد زیادی از افراد به علت گاز گرفتگی جان خود را از دست می‌دهند، رادیاتور هیچ گونه گاز سمی و خطرناکی را تولید نمی‌کند.
  • نیاز به سوخت زیادی ندارند، یعنی با سوخت مورد نیاز بخاری یک اتاق می‌توان کل فضای منزل را گرم کرد.
  • نصب آن‌ها راحت و بی‌دردسر است و حجم زیادی از فضای اتاق شما را اشغال نمی‌کنند.

بهترین مارک رادیاتور خانگی:

هیچ کس نمی‌تواند با اطمینان کامل یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک رادیاتور خانگی به شما معرفی کند، زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در این زمینه فعالیت می‌کنند و معرفی یک برند خاص به عنوان بهترین مارک تا حد زیادی حق سایر تولید کننده‌ها را ضایع می‌کند و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای رادیاتور خانگی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • رادیاتور خانگی ایران رادیاتور
  • رادیاتور خانگی آریانا
  • رادیاتور خانگی کال
  • رادیاتور خانگی سپاهان
  • رادیاتور خانگی لورچ
  • رادیاتور خانگی ترموفن
  • رادیاتور خانگی بوتان
  • رادیاتور خانگی شهریار

رادیاتور پکیج را از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این وسیله وجود دارد که شما از هر یک از روش‌ها می‌توانید این کار را انجام دهید. اگر بخواهیم تک تک این روش‌ها را به شما معرفی کنیم، شاید نیاز به نوشتن یک مقاله جداگانه باشد. اما از آنجایی که در این مطلب نمی‌توانیم تک تک روش‌ها را به شما معرفی کنیم، بنابراین دو روش را که بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد را برای شما توضیح می‌دهیم.

  1. خرید حضوری: این روش بیشتر از روش‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش شما حتما باید از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه تاسیساتی مراجعه کرده و از میان تعداد اندکی از مدل‌ها جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در این روش باید نهایت دقت را داشته باشید. زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی: در این روش که در ایران به تازگی محبوبیت بیشتری پیدا کرده، نیازی به خروج از منزل و محل کار خود ندارید، در واقع شما باید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. نگران نباشید، در این روش شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ست شیرآلات

نکات مهم هنگام خرید رادیاتور پکیج:

  1. قیمت رادیاتور: مهم‌ترین نکته در مورد خرید رادیاتور قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، بهتر است، قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید رادیاتور را مشخص کنید. با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع رادیاتور: رادیاتور خانگی انواع مختلفی دارد، این شما هستید که باید با توجه به میزان بودجه و نوع دکوراسیون داخلی منزل خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. بهترین نمونه رادیاتور آلومینیومی است، زیرا نسبت به نمونه فولادی کیفیت بالاتری دارد، البته توجه داشته باشید که قیمت آن نسبت به نمونه چدن و فولادی مقداری بالاتر است. اما به دلیل اینکه تبادل دمایی بالایی دارند و دچار زنگ زدگی هم نمی‌شوند، بهترین گزینه هستند.
  3. جنس رادیاتور: در واقع میزان کارکرد این وسیله بستگی به جنس آن دارد. بهترین جنس برای ساخت رادیاتور مس می‌باشد، زیرا بالاترین انتقال دمایی را دارد. اما به دلیل اینکه فلزی بسیار گران قیمت است، معمولا تولید نمی‌شود. بعد از مس بهترین جنس برای رادیاتور آلومینیوم می‌باشد، این فلز به دلیل اینکه به فراوانی یافت می‌شود، قیمت مناسبی دارد. پیشنهاد می‌کنم مدل‌های فولادی و چدنی را خریداری نکنید، زیرا انتقال دمایی خوبی ندارند و دچار زنگ زدگی می‌شوند.
  4. اندازه رادیاتور: هر چه اندازه رادیاتور شما بزرگتر باشد، گرمای بیشتری تولید می‌کند، پیشنهاد می‌کنم همیشه با توجه به مساحت اتاق خود اندازه رادیاتور را انتخاب کنید. اگر اتاق شما فضای کوچکی دارد، شاید یک رادیاتور خیلی کوچک هم به راحتی آن‌ را گرم کند، اگر یک نمونه کوچک را برای اتاق بزرگ خریداری کنید، قادر به گرم کردن فضای اتاق نخواهد بود و اگر بزرگتر باشد، فضای اتاق را خیلی گرم می‌کند و مدام مجبور به خاموش کردن آن خواهید شد.
  5. تناسب با دکوراسیون: امروزه یکی از مسائلی که بیش از هر چیز دیگر ذهن خانم‌های خانه را به خود مشغول کرده، زیبایی دکوراسیون داخلی منزل است. مدل‌های قرنیزی و قاب عکسی دارای تنوع رنگ و طرح زیادی هستند و آن‌ها را می‌توان بر اساس سلیقه خانم خانه انتخاب کرد. پس اگر به تناسب رادیاتور با دکوراسیون داخلی خود اهمیت می‌دهید، حتما به سراغ مدل‌هایی بروید که بیشترین تناسب را با دکوراسیون شما داشته باشند.
  6. برند رادیاتور: اگر با توجه به مطالبی که در اختیار شما قرار دادیم باز هم با خرید این محصول مشکل دارید، به شما پیشنهاد می‌کنم، حتما برندهای معروف و شناخته شده را خریداری کنید. این محصولات معمولا کیفیت بالایی دارند. زیرا از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک جنس معروف و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید زیرا معمولا از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و با خرید آن‌ها وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از رادیاتور پکیج:

  • بهتر است اگر آب لوله کشی منطقه شما املاح زیادی دارد در قسمت ورودی آب پکیج فیلتر مخصوص قرار دهید، این کار باعث افزایش طول عمر پکیج و رادیاتورها می‌شود.
  • همیشه دما و فشار پکیج را در حد استاندارد تنظیم کنید، بالا بردن فشار و دمای پکیج سبب ترک برداشتن و سوراخ شدن رادیاتور می‌شود.
  • در فصل گرم سال که از رادیاتور استفاده نمی‌کنید، بهتر است آب درون رادیاتور را به صورت کامل تخلیه کنید، تا رسوب در آن انباشته نشود.
  • قبل از روشن کردن آن را هواگیری کنید، داشتن هوا در رادیاتور سبب کاهش تبادل دمایی و آسیب رساندن به پکیج و خود رادیاتور می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید رادیاتور خانگی مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های رادیاتور پکیج ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را درافت کنید.


۱ رادیاتور بالکین مدل الومینیومی B 80

رادیاتور بالکین مدل الومینیومی B 80

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x12x50 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۰
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    مشکی
  • فرآیند انتقال دما
    Standard Double Convector
  • ویژگی‌های رادیاتور
    رنگ پوشش اولیه از نوع اپوکسی پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    محصول فوق رادیاتوری از جنس آلومینیوم می باشد و این محصول به صورت یه تیکه طراحی شده است و قابلیت مونتاژ شدن را ندارد .رادیاتور فوق سایز ۸۰سانتی متر می باشداگر رادیاتور فولادی داشتید، حتما می‌دانید که زمان می‌برد تا رادیاتور گرم شود. رادیاتور آلومینیومی بسیار سریع‌تر از رادیاتور فولادی گرم می‌شود. اما این قابلیت گرمایی رادیاتور آلومینیومی به چه معناست؟ وقتی فلز آلومینیوم، سریع‌تر گرم می‌شود، به این معناست که آب گرم کمتری لازم است تا سطوح رادیاتور به دمای مطلوب برسد. برای همین مصرف انرژی رادیاتورهای آلومینیومی کمتر است.همچنین آلومینیوم زنگ نمی‌زند، برای همین نسبت به باقی رادیاتورها، مدت زمان بیشتر دوام می‌آورد.قابلیت شکل‌پذیری آلومینیوم هم بالاست، که به طراحان کمک می‌کند تا بتوانند رادیاتورها را در طرح‌های مختلف عرضه کنند.فلز آلومینیوم نسبت به سایر فلزها ( برای مثال فلز فولاد که رادیاتورهای قدیمی‌تر را از آن می‌ساختند) سبک‌تر است. برای همین حمل و نصب آن راحت‌تر است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ رادیاتور پنلی لورچ مدل پربازده PT60

 رادیاتور پنلی لورچ مدل پربازده PT60

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x60x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹ کیلوگرم
  • بازه دمای کاربری
    ۴۰ تا ۲۰۰
  • جنس
    فولادی
  • رنگ روکش
    سفید RAL 9016
  • سایز اتصال
    ۰.۵
  • فرآیند انتقال دما
    Standard Double Convector
  • فشار کار
    ۹
  • ویژگی‌های رادیاتور
    بدون شیر کنترل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ رادیاتور پنلی ایران رادیاتور کد ۱۴۰

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور کد 140

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲*۵۵*۱۴۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰ کیلوگرم
  • بازه دمای کاربری
    ۴۰ تا ۱۸۰
  • جنس
    فولادی
  • رنگ روکش
    سفید RAL 9016
  • سایز اتصال
    ۰.۵
  • فرآیند انتقال دما
    Standard Double Convector
  • فشار کار
    ۹
  • ویژگی‌های رادیاتور
    بدون شیر کنترل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ رادیاتور پنلی دمیر سان مدل کلاسیک دو رو کد ۱۰۰cm

رادیاتور پنلی دمیر سان مدل کلاسیک دو رو کد 100cm

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x50x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱
  • جنس
    فولاد
  • فرآیند انتقال دما
    Standard Double Convector
  • ویژگی‌های رادیاتور
    بدون شیر کنترل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ رادیاتور حوله خشک کن مدل استیل ۳۰۴royal

 رادیاتور حوله خشک کن مدل استیل 304royal

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x50x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۲
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • رنگ روکش
    طلایی براق
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • ویژگی‌های رادیاتور
    رنگ پوشش اولیه از نوع اپوکسی پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ رادیاتور حوله خشک کن رویال مدل ۵۰×۶۰

رادیاتور حوله خشک کن رویال مدل 50x60

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x10x50 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۰
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    مشکی
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • ویژگی‌های رادیاتور
    رنگ پوشش اولیه از نوع اپوکسی پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ رادیاتور پنلی بودروس مدل BD60

رادیاتور پنلی بودروس مدل BD60

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x50x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱
  • جنس
    فولادی
  • رنگ روکش
    سفید RAL 9016
  • فرآیند انتقال دما
    Standard Double Convector
  • ویژگی‌های رادیاتور
    رنگ پوشش اولیه از نوع اپوکسی پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    کیفیت تولید متناسب با اخرین تکنولژی روز دنیاسازگاری بیشتر با انواع پکیج بدلیلنوع خاص آلیاژ فولاکاهش تعداد دفعات هواگیری نسبت به رادیاتور های پره ای (آلومینیومی)۱۲سال گارانتی تعویضدارای گرید انرژی Bدارای ارتفاع استاندارد آکس به آکسورقهای استفاده شده طبق استاندارد St12-13باضخامت ۱.۱میلیمتردوام بالای رنگ به دلیل پیوسته بودن مسیر خط رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ رادیاتور پنلی ایران رادیاتور کد ۱۰۰

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور کد 100

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x50x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ کیلوگرم
  • بازه دمای کاربری
    ۴۰ تا ۱۸۰
  • تعداد پره
    پنلی
  • جنس
    فولادی
  • رنگ روکش
    سفید RAL 9016
  • سایز اتصال
    ۰.۵
  • فرآیند انتقال دما
    Standard Double Convector
  • فشار کار
    ۹
  • ویژگی‌های رادیاتور
    بدون شیر کنترل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ رادیاتور پنلی لورچ مدل پربازده PT80

رادیاتور پنلی لورچ مدل پربازده PT80

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x80x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ کیلوگرم
  • بازه دمای کاربری
    ۴۰ تا ۲۰۰
  • جنس
    فولادی
  • رنگ روکش
    سفید RAL 9016
  • سایز اتصال
    ۰.۵
  • فرآیند انتقال دما
    Standard Double Convector
  • فشار کار
    ۹
  • ویژگی‌های رادیاتور
    بدون شیر کنترل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ رادیاتور پنلی لورچ مدل پربازده PT100

رادیاتور پنلی لورچ مدل پربازده PT100

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x100x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ کیلوگرم
  • بازه دمای کاربری
    ۴۰ تا ۲۰۰
  • جنس
    فولادی
  • رنگ روکش
    سفید RAL 9016
  • سایز اتصال
    ۰.۵
  • فرآیند انتقال دما
    Standard Double Convector
  • فشار کار
    ۹
  • ویژگی‌های رادیاتور
    بدون شیر کنترل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ رادیاتور پنلی ایساتیس مدل IS120

رادیاتور پنلی ایساتیس مدل IS120

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x10x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۳.۵ کیلوگرم
  • بازه دمای کاربری
    تا ۹۰ درجه سانتیگراد
  • تعداد پره
    پنلی
  • توضیحات شیر
    سایز ۱/۲ اینچ
  • جنس
    فولادی
  • رنگ روکش
    سفید RAL 9016
  • سایز اتصال
    ۱/۲ اینچ
  • فرآیند انتقال دما
    Standard Double Convector
  • ویژگی‌های رادیاتور
    بدون شیر کنترل
  • اقلام همراه
    رادیاتور پنلی ایساتیس آفتاب سایز ۱۲۰، از جنس آلیاژ فولاد و با پوشش رنگ پودری سفید با پخت کوره ای می باشد این رادیاتور متناسب برای استفاده در انواع سیستم های گرمایشی از جمله پکیج شوفاژ دیواری و موتورخانه می باشد، از ویژگی های این رادیاتور می توان به بازده حرارتی بالا و تنوع سایز و با قابلیت نصب دو طرفه اشاره کرد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ رادیاتور پنلی ایساتیس مدل IS140

رادیاتور پنلی ایساتیس مدل IS140

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰x10x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۹ کیلوگرم
  • بازه دمای کاربری
    تا ۹۰ درجه سانتیگراد
  • تعداد پره
    پنلی
  • جنس
    فولادی
  • رنگ روکش
    سفید RAL 9016
  • سایز اتصال
    ۱/۲ اینچ
  • فرآیند انتقال دما
    Standard Double Convector
  • فشار کار
    ۱۳ بار
  • ویژگی‌های رادیاتور
    بدون شیر کنترل
  • اقلام همراه
    بست های نصب، شیر هواگیری، درپوش، کارت ضمانت ، پیچ و رولپلاک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ رادیاتور پنلی بوتان مدل ۸۰۰ سایز ۸۰ سانتی متر

رادیاتور پنلی بوتان مدل 800 سایز 80 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰×۱۰.۲×۵۵.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱.۶ کیلوگرم
  • تعداد پره
    پنلی
  • جنس
    فولاد
  • فرآیند انتقال دما
    Standard Double Convector
  • ویژگی‌های رادیاتور
    بدون شیر کنترل
  • سایر توضیحات
    – حجم ابگیری: ۴.۴۶ لیتر- ظرفیت حرارتی: ۱۴۷۳- فشار آزمایشگاهی: ۷تا ۱۰ – حداکثر دمای کارکرد: ۱۱۰قابلیت کارکرد با انواع سیستم های گرمایشی پکیج شوفاژدیواری، موتورخانه مرکزی و …- بازده حرارتی بالا به دلیل جوش کانوکتورها به طور مستقیم بر روی مجرای آب رادیاتور- تمیز کردن آسان رادیاتور با امکان برداشتن شبکه بالا و پوشش های جانبی آن- سهولت و سرعت نصب- امکان نصب از سمت راست و چپ- نیاز کمتر به هواگیری- بکارگیری ورق فولادی به ضخامت ۱٫۱۲ میلیمتر- دارای پوشش رنگ سفید RAL9016 پودری الکترواستاتیک- ضد خوردگی- آب‌بند کامل- دو پنل دو کانوکتور- آکس استاندارد ۵۰۰ میلیمتر- پوشش فسفات مخصوص- دارای استاندارد ملی ایران- ارتفاع کانوکتور: ۴۱۵ میلی‌متر- عمق کانوکتور: ۳۳- طول کانوکتور: ۷۰۰- حجم آبگیری: ۴٫۴۶- ظرفیت حرارتی در دلتا تی ۶۰ درجه: ۱۴۷۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ رادیاتور پنلی بارلی مدل فلت لاین ۱۲۰

رادیاتور پنلی بارلی مدل فلت لاین 120

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x10x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸ کیلوگرم
  • تعداد پره
    پنلی
  • جنس
    فولادی
  • فرآیند انتقال دما
    Standard Double Convector
  • ویژگی‌های رادیاتور
    بدون شیر کنترل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ رادیاتور پنلی آی پلاس مدل IP60

رادیاتور پنلی آی پلاس مدل IP60

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x10x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵.۶ کیلوگرم
  • بازه دمای کاربری
    ۱۹۲۰
  • تعداد پره
    پنلی
  • جنس
    فولاد
  • رنگ روکش
    سفید RAL 9016
  • فرآیند انتقال دما
    Standard Double Convector
  • ویژگی‌های رادیاتور
    رنگ پوشش اولیه از نوع اپوکسی پلی‌استر
  • اقلام همراه
    بست دیواری ، ماسوره ۱/۲ ، پیچ و رو پلاک جهت نصب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ رادیاتور پنلی ایران رادیاتور کد ۱۶۰

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور کد 160

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۰x12x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵ کیلوگرم
  • بازه دمای کاربری
    ۴۰ تا ۱۸۰
  • جنس
    فولادی
  • رنگ روکش
    سفید RAL 9016
  • سایز اتصال
    ۰.۵
  • فرآیند انتقال دما
    Standard Double Convector
  • فشار کار
    ۹
  • ویژگی‌های رادیاتور
    بدون شیر کنترل
  • اقلام همراه
    بست مخصوص نصب- پیچ و روپلاک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ رادیاتور حوله خشک کن مدل PT10

رادیاتور حوله خشک کن مدل PT10

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰*۵۰*۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱.۷ کیلوگرم
  • بازه دمای کاربری
    ۶۰
  • تعداد پره
    ۱۰
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    سفید RAL 9016
  • سایز اتصال
    ۱.۲
  • ویژگی‌های رادیاتور
    بدون شیر کنترل
  • اقلام همراه
    بست دیواری پیچ و روپلاک در پوش شیر هواگیری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ رادیاتور ایران رادیاتور مدل ۵۰۰ ماکسی ۵ پره

رادیاتور ایران رادیاتور مدل 500 ماکسی 5 پره

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۱x9x57 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۵
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    سفید RAL 9016
  • فرآیند انتقال دما
    Standard Double Convector
  • فشار کار
    ۶
  • ویژگی‌های رادیاتور
    بدون شیر کنترل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ رادیاتور پنلی بارلی مدل فلت لاین ۱۰۰

رادیاتور پنلی بارلی مدل فلت لاین 100

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x10x50 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ کیلوگرم
  • تعداد پره
    پنلی
  • جنس
    فولاد
  • فرآیند انتقال دما
    Standard Double Convector
  • ویژگی‌های رادیاتور
    بدون شیر کنترل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ رادیاتور پنلی دمیر سان مدل کلاسیک ۱۲۰ دو رو

رادیاتور پنلی دمیر سان مدل کلاسیک 120 دو رو

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x8x50 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱
  • جنس
    فولاد
  • فرآیند انتقال دما
    Single Convector
  • ویژگی‌های رادیاتور
    رنگ پوشش اولیه از نوع اپوکسی پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ رادیاتور حوله خشک کن مدل سپهر مدل ۵۰×۸۰

رادیاتور حوله خشک کن مدل سپهر مدل 50x80

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x5x80 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۲
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • رنگ روکش
    طلایی مات
  • فرآیند انتقال دما
    Standard Double Convector
  • ویژگی‌های رادیاتور
    بدون شیر کنترل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ رادیاتور  پنلی بالکین مدل الومینیومی B120

رادیاتور  پنلی بالکین مدل الومینیومی B120

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x12x50 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۴
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    مشکی
  • فرآیند انتقال دما
    Standard Double Convector
  • ویژگی‌های رادیاتور
    رنگ پوشش اولیه از نوع اپوکسی پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    محصول فوق رادیاتوری از جنس آلومینیوم می باشد و این محصول به صورت یه تیکه طراحی شده است و قابلیت مونتاژ شدن را ندارد .رادیاتور فوق سایز ۱۲۰سانتی متر می باشداگر رادیاتور فولادی داشتید، حتما می‌دانید که زمان می‌برد تا رادیاتور گرم شود. رادیاتور آلومینیومی بسیار سریع‌تر از رادیاتور فولادی گرم می‌شود. اما این قابلیت گرمایی رادیاتور آلومینیومی به چه معناست؟ وقتی فلز آلومینیوم، سریع‌تر گرم می‌شود، به این معناست که آب گرم کمتری لازم است تا سطوح رادیاتور به دمای مطلوب برسد. برای همین مصرف انرژی رادیاتورهای آلومینیومی کمتر است.همچنین آلومینیوم زنگ نمی‌زند، برای همین نسبت به باقی رادیاتورها، مدت زمان بیشتر دوام می‌آورد.قابلیت شکل‌پذیری آلومینیوم هم بالاست، که به طراحان کمک می‌کند تا بتوانند رادیاتورها را در طرح‌های مختلف عرضه کنند.فلز آلومینیوم نسبت به سایر فلزها ( برای مثال فلز فولاد که رادیاتورهای قدیمی‌تر را از آن می‌ساختند) سبک‌تر است. برای همین حمل و نصب آن راحت‌تر است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ رادیاتور بالکین مدل الومینیومی B 100

 رادیاتور بالکین مدل الومینیومی B 100

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x12x50 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۲
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    مشکی
  • فرآیند انتقال دما
    Standard Double Convector
  • ویژگی‌های رادیاتور
    رنگ پوشش اولیه از نوع اپوکسی پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    محصول فوق رادیاتوری از جنس آلومینیوم می باشد و این محصول به صورت یه تیکه طراحی شده است و قابلیت مونتاژ شدن را ندارد .رادیاتور فوق سایز ۱۰۰سانتی متر می باشداگر رادیاتور فولادی داشتید، حتما می‌دانید که زمان می‌برد تا رادیاتور گرم شود. رادیاتور آلومینیومی بسیار سریع‌تر از رادیاتور فولادی گرم می‌شود. اما این قابلیت گرمایی رادیاتور آلومینیومی به چه معناست؟ وقتی فلز آلومینیوم، سریع‌تر گرم می‌شود، به این معناست که آب گرم کمتری لازم است تا سطوح رادیاتور به دمای مطلوب برسد. برای همین مصرف انرژی رادیاتورهای آلومینیومی کمتر است.همچنین آلومینیوم زنگ نمی‌زند، برای همین نسبت به باقی رادیاتورها، مدت زمان بیشتر دوام می‌آورد.قابلیت شکل‌پذیری آلومینیوم هم بالاست، که به طراحان کمک می‌کند تا بتوانند رادیاتورها را در طرح‌های مختلف عرضه کنند.فلز آلومینیوم نسبت به سایر فلزها ( برای مثال فلز فولاد که رادیاتورهای قدیمی‌تر را از آن می‌ساختند) سبک‌تر است. برای همین حمل و نصب آن راحت‌تر است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ رادیاتور حوله خشک کن مدل پریمو الومینیومی ۸۰×۵۰

رادیاتور حوله خشک کن مدل  پریمو الومینیومی 80x50

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x10x80 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۰
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    طلایی براق
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • ویژگی‌های رادیاتور
    رنگ پوشش اولیه از نوع اپوکسی پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ رادیاتور حوله خشک کن مدل ۵۰×۶۰

رادیاتور حوله خشک کن مدل 50x60

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x50x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۹۰۰ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۰
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    سفید RAL 9016
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • ویژگی‌های رادیاتور
    رنگ پوشش اولیه از نوع اپوکسی پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ رادیاتور حوله خشک کن مدل ۲۰۲۳

رادیاتور حوله خشک کن مدل 2023

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x50x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۶۰ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۰
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    مشکی
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • ویژگی‌های رادیاتور
    بدون شیر کنترل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ رادیاتور حوله خشک کن مدل استیل

رادیاتور حوله خشک کن مدل استیل

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x50x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۶
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • رنگ روکش
    طلایی براق
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • ویژگی‌های رادیاتور
    دارای شیر کنترل
  • اقلام همراه
    رادیاتور حوله ای فوق دارای شیر طلایی از نوع استیل می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ رادیاتور پنلی بوتان مدل ۱۴۰۰ سایز ۱.۴ متر

رادیاتور پنلی بوتان مدل 1400 سایز 1.4 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰×۱۰.۲×۵۵.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۷.۸ کیلوگرم
  • تعداد پره
    پنلی
  • جنس
    فولاد
  • فرآیند انتقال دما
    Standard Double Convector
  • ویژگی‌های رادیاتور
    بدون شیر کنترل
  • سایر توضیحات
    – حجم ابگیری: ۷.۸۱ لیتر- ظرفیت حرارتی: ۲۵۷۷- فشار آزمایشگاهی: ۷تا ۱۰ – حداکثر دمای کارکرد: ۱۱۰قابلیت کارکرد با انواع سیستم های گرمایشی پکیج شوفاژدیواری، موتورخانه مرکزی و …- بازده حرارتی بالا به دلیل جوش کانوکتورها به طور مستقیم بر روی مجرای آب رادیاتور- تمیز کردن آسان رادیاتور با امکان برداشتن شبکه بالا و پوشش های جانبی آن- سهولت و سرعت نصب- امکان نصب از سمت راست و چپ- نیاز کمتر به هواگیری- بکارگیری ورق فولادی به ضخامت ۱٫۱۲ میلیمتر- دارای پوشش رنگ سفید RAL9016 پودری الکترواستاتیک- ضد خوردگی- آب‌بند کامل- دو پنل دو کانوکتور- آکس استاندارد ۵۰۰ میلیمتر- پوشش فسفات مخصوص- دارای استاندارد ملی ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ رادیاتور ایران رادیاتور مدل سولار ۵

رادیاتور ایران رادیاتور  مدل سولار 5

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x50x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۵
  • جنس
    آلومینیوم
  • فرآیند انتقال دما
    Standard Double Convector
  • ویژگی‌های رادیاتور
    دارای شیر کنترل
  • سایر توضیحات
    رادیاتور ایران رادیاتور مدل سولار ۵ همراه پک نصب ۷ تیکه اصلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ رادیاتور حوله خشک کن مدل ۶۰C

رادیاتور حوله خشک کن مدل 60C

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x3x60 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ کیلوگرم
  • بازه دمای کاربری
    ۲۷۵ کیلوکالری
  • تعداد پره
    ۱۰
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    سفید RAL 9016
  • فرآیند انتقال دما
    Standard Double Convector
  • ویژگی‌های رادیاتور
    رنگ پوشش اولیه از نوع اپوکسی پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید رادیاتور خانگی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بخاری سفری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا