دوچرخهلوازم ورزشی

دوچرخه المپیا، راهنمای خرید انواع دوچرخه کوهستان و شهری المپیا ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دوچرخه المپیا باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از ورزش‌های پرطرفدار در جهان ورزش دوچرخه سواری است. یک دوچرخه سوار خوب به یک دوچرخه خوب هم نیاز دارد. دوچرخه المپیا یکی از برند‌های شناخته شده دوچرخه در جهان می‌باشد. شاید شما از همان دوران کودکی خود نام دوچرخه المپیا را شنیده باشید، زیرا سالیان سال است که این برند مهمان خانه ایرانی‌ها است. امروزه با ماشینی شدن زندگی‌ها و کم تحرکی، انسان‌ها بیشتر از گذشته رو به استفاده از دوچرخه آورده‌اند. زیرا نه هوا را آلوده می‌کند و نه برای حرکت نیاز به سوخت دارد. دوچرخه المپیا یک وسیله ورزشی ارزشمند است که علاوه بر ورزش یک وسیله تفریحی هم به حساب می‌آید. یعنی به وسیله دوچرخه هم تفریح می‌کنید و هم ورزش انجام می‌دهید.

دوچرخه المپیا با توجه به سلیقه مشتری‌های خود اقدام به تولید مدل‌های مختلف دوچرخه کرده است، یعنی شما به هر سبکی که دوچرخه سواری کنید، این شرکت دوچرخه المپیا مربوط به آن شاخه را تولید کرده و می‌توانید، آن را خریداری نمائید. دوچرخه سواری باعث افزایش سیستم ایمنی بدن می‌شود، طبق مطالعاتی که صورت گرفته کسانی که دوچرخه سواری می‌کنند، سیستم ایمنی قوی‌تری دارند و کمتر از سایر افراد به بیماری‌های مختلف مبتلا می‌شوند. پس شما می‌توانید با خرید دوچرخه المپیا بدن خود را در مقابل خیلی از بیماری‌ها واکسینه کنید. همچنین دوچرخه یک وسیله کوچک برای گریز از ترافیک‌های شهری می‌باشد، یعنی با داشتن دوچرخه المپیا شهری می‌توانید از شر ترافیک شهری راحت شوید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید، که علاقه زیادی به دوچرخه سواری دارند و از میان برندهای مختلف قصد خرید دوچرخه المپیا را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ورزشی به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع دوچرخه المپیا آشنا کرده و به شما را با یک سری نکات مهم که هنگام خرید دوچرخه المپیا باید به آن‌ها توجه داشته باشید، آشنا می‌کنیم.

تاریخچه المپیا پرفروش‌ترین دوچرخه در ایران:

کارلو بورگی نام شخصی است که برای اولین بار در سال ۱۸۹۳ میلادی در شهر میلان نزدیک پورتا رومانا شرکت المپیا را تاسیس کرد. در ابتدای فعالیت، شرکت علاوه بر دوچرخه خوب انواع موتور سیکلت را هم تولید می‌کرد که در ادامه فعالیت به علت علاقه زیادی بورگی به دوچرخه سواری به طور اختصاصی فعالیت خود را روی تولید دوچرخه معطوف کرد. اولین محبوبیت این شرکت زمانی رقم خورد که شخصی بنام انریکو با لباس سفید خط‌دار مشکی که به لباس المپیک معروف است در مسابقات دوچرخه سواری میلان رتبه دوم را کسب کرد. این برند به سرعت در سراسر جهان معروف شد و بیش از دو قرن از فعالیت آن می‌گذرد به طوری که در کشور ایران هم علاقه‌مندان زیادی دارد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دوچرخه ویوا

آشنایی با انواع مدل‌های دوچرخه‌های المپیا:

  1. دوچرخه کوهستان المپیا: اگر در مسیرهای آفرود مثل جاده‌های خاکی پر از چاله و سنگ فرش به مدت طولانی دوچرخه سواری می‌کنید، حتما باید به سراغ مدل‌های کوهستان بروید. زیرا مناسب همین مسیر‌ها طراحی شده‌اند. این دوچرخه‌ها با داشتن بدنه آلومینیومی سبک و زنجیر سه‌گانه بهترین گزینه برای عبور از مسیرهای سخت و ناهموار می‌باشند. تفاوت اصلی دوچرخه کوهستان با سایر دوچرخه‌ها در سیستم کمک‌فر و فرمان بوده که ضربات ناشی از مسیر به ستون فقرات شما را تا حد زیادی خنثی می‌کند. همچنین دارای سیستم روشنایی در شب برای عبور در جاهای تاریک است.
  2. دوچرخه جاده‌ای المپیا: المپیا را شاید بتوان اولین شرکتی دانست که اقدام به تولید بدنه دوچرخه جاده‌ای با استفاده از تکنولوژی هیدرو فرمینگ کرد. یعنی تشکیل فلز با استفاده از فشار زیاد آب که این فناوری خیلی سریع مورد استقبال تولید کننده‌های دیگر دوچرخه جاده‌ای قرار گرفت. شرکت المپیا را می‌توان جزو اولین تولید کننده‌های بدنه دوچرخه با فلز ترکیبی و سبک دانست که راه را برای تولید دوچرخه‌های جاده‌ای هموار کرد. تمام ویژگی‌هایی که گفته شد باعث می‌شود که دوچرخه المپیا یک انتخاب مناسب برای دوست داران دوچرخه سواری در جاده باشد.
  3. دوچرخه شهری المپیا: محصول دیگری از کمپانی المپیا برای تردد‌های بین شهری است. شباهت زیادی به دوچرخه‌های هیبریدی دارند به این مدل دوچرخه هلندی هم گفته می‌شود زیرا هلند مهد دوچرخه سواری در جهان به شمار می‌رود. این مدل دارای فرمان صاف و کوتاه می‌باشند که امکان عبور از جاهای باریک مانند ترافیک را برای شما ایجاد می‌کند. معمولا این مدل برای عبور از جاده‌های آسفالت طراحی شده و ترمز آن نسبت به مدل‌های دیگر از قدرت بیشتری برخوردار است. اگر شما هم بیشتر در مسیرهای داخل شهر از دوچرخه استفاده می‌کنید، بهتر است دوچرخه شهری را برای خود انتخاب کنید.

دوچرخه‌المپیا ساخت کدام کشور است؟

یکی از بهترین تولید کنندگان دوچرخه در جهان کمپانی معروف المپیا است. این برند محصول مشترک کشور ایران و چین می‌باشد که در سال‌های گذشته تا به امروز محصولات باکیفیت خود را روانه بازار کشور کرده و طرفداران زیادی چه در داخل و چه در خارج از کشور دارد.

دوچرخه‌المپیا در چه سایز‌هایی تولید می‌شود؟

این شرکت سایزهای مختلفی از دوچرخه را برای کودکان و بزرگسالان تولید می‌کند. این شرکت برای کودکان سایزهای، ۱۲، ۱۶، ۲۰ و برای بزرگسالان سایزهای ۲۴، ۲۶ و ۲۷.۵ را تولید می‌کند که شما باید با توجه به فرم بدن خود یکی از سایزهای دوچرخه را خریداری نمائید.

مزایای خرید دوچرخه المپیا:

  • یک وسیله ایده‌آل برای عبور از مسیرهای سخت و دشوار است که شاید کمتر دوچرخه‌ای این کار را انجام می‌دهد.
  • این برند برای عبور از شرایط مختلف راه تجهیزات همه‌کاره‌ای دارد، نظیر فرمان قابل تنظیم، سیستم روشنایی و لنگه سه‌گانه هستند.
  • لوله‌های هیدرو فرم شده و ساخته شده از فلز آلومینیوم سبب می‌شود که این مدل از نظر وزن سبک‌تر از دوچرخه‌های دیگر و از نظر مقاومت خیلی قوی‌تر می‌باشند.
  • زنجیر سه‌گانه و داشتن سیستم کمک‌فنر پیشرفته هم آن را یک دوچرخه مناسب برای عبور از جاده‌های سخت و ناهموار می‌کند.

بهترین مدل‌های دوچرخه المپیا:

اینکه بخواهیم تنها یک مدل خاص را به عنوان بهترین مدل دوچرخه المپیا به شما معرفی کنیم، بیشتر یک کار تبلیغاتی انجام داده‌ایم تا راهنمای خرید و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین مدل‌های دوچرخه المپیا را به شما معرفی می‌کنیم.

  • دوچرخه کوهستان المپیا مدل winner
  • دوچرخه شهری المپیا مدل Rudge
  • دوچرخه کوهستان المپیا مدل Red bull
  • دوچرخه کوهستان المپیا مدل summer
  • دوچرخه شهری المپیا مدل max
  • دوچرخه کوهستان المپیا مدل mac one
  • دوچرخه کوهستان المپیا مدل spider
  • دوچرخه کوهستان المپیا مدل Alooy sport

دوچرخه المپیا را از کجا خریداری کنیم؟

روش‌های مختلفی برای خرید دوچرخه وجود دارد، اما به طور کلی دو روش از همه معروف‌تر هستند، یعنی خرید حضوری و خرید اینترنتی که انتخاب هر روش بستگی به سلیقه شما دارد که چه نوع روشی را انتخاب کنید.

  1. خرید حضوری محصول: شما در این روش باید به صورت حضوری به یک فروشگاه دوچرخه مراجعه کرده و از میان مدل‌های موجود یکی را به دلخواه انتخاب و خریداری نمائید. لازم به ذکر است که جنس خریداری شده تعویض یا پس گرفته نمی‌شود به همین دلیل باید در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید.
  2. خرید اینترنتی محصول: شما با این روش نیازی به خروج از منزل و محل کار خود نخواهید داشت. شما می‌توانید با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی معتبر از میان انبوهی از مدل‌ها و قیمت‌ها یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. نکته جالب توجه اینجا است که شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید جنس خریداری شده خود را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کوهستان کراس

نکات مهم هنگام خرید دوچرخه المپیا:

  • قیمت محصول: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، بهتر است قبل از شروع کار میزان بودجه برای خرید دوچرخه را مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند، از انتخاب شما خارج شده و خرید محصول برای شما آسان‌تر می‌شود.
  • نوع محصول: همان طور که می‌دانید مدل‌های مختلفی از دوچرخه به وسیله کمپانی المپیک تولید و روانه بازار می‌شود. اینکه کدام مدل را انتخاب کنید به سبک ورزشی شما و مسیری که بیشتر در آن تردد می‌کند بر می‌گردد. به عنوان مثال: اگر بیشتر از مسیرهای داخل شهری تردد می‌کنید، دوچرخه شهری، اگر در مسیرهای خاکی و ناهموار تردد دارید دوچرخه کوهستان مناسب است و اگر به مسابقه، سرعت و مسافرت با دوچرخه علاقه دارید بهتر است دوچرخه جاده‌ای را خریداری کنید.
  • جنس بدنه: یک نکته مهم در مورد خرید دوچرخه جنس بدنه آن است که ارتباط مستقیمی با وزن دوچرخه دارد. دوچرخه‌ها معمولا از فلز آهن، ترکیبی از چند فلز یا آلومینیوم ساخته می‌شوند که فلز آلومینیوم از همه سبک‌تر است، اما فقط سبک بودن اهمیت ندارد بلکه به مقاومت فلز هم باید توجه کرد. شرکت المپیا علاوه بر استفاده از آلومینیوم به خاطر وزن سبک‌تر برای مقاوم کردن آن لوله‌های دوچرخه را هیدرو فرم می‌کند.
  • سیستم ترمز: دوچرخه‌های تولید شده به وسیله کمپانی المپیا بسیار سبک و پر سرعت هستند به طوری که بیشتر دوچرخه‌های مسابقه‌ای محصول این شرکت می‌باشند. هر چه سرعت وسیله‌ای بیشتر باشد در مقابل آن باید ترمز قوی‌تری هم داشته باشد و از آنجایی که ایمنی و حفظ جان سرنشین دوچرخه در اولویت قرار دارد، شرکت المپیک بیشتر محصولات خود را با سیستم ترمز دیسکی ارائه می‌کند که نسبت به سیستم لقمه‌ای چند برابر قوی‌تر و مطمئن‌تر هستند.
  • زین دوچرخه: مهم‌ترین قسمت دوچرخه زین آن می‌باشد. همان طور که می‌دانید اندازه لگن افراد با یکدیگر متفاوت است. خانم‌ها به علت راحت‌ شدن عمل زایمان فاصله لگن بیشتری دارند، پس زین خانم‌ها نسبت به آقایان پهن‌تر است. سبک دوچرخه سواری هم ارتباط مستقیمی در انتخاب زین دوچرخه دارد. یعنی اگر مسافت زیادی را رکاب می‌زنید، بهتر است زین‌های باریک و اگر یک زین راحت برای مسافت کوتاه می‌خواهید توصیه می‌کنم یک زین پهن را انتخاب کنید.
  • نوع فرمان: دوچرخه‌ها معمولا دارای دو نوع سیستم فرمان هستند. یا فرمان تخت دارند یا فرمان آن‌ها منحنی است. در واقع بیشتر دوچرخه‌های کورسی دارای فرمان منحنی می‌باشند به دلیل اینکه حالت آیرودینامیکی دوچرخه سوار حفظ شده و به سرعت‌های بالاتری برسد. اما در مورد دوچرخه‌های شهری داشتن یک فرمان تخت و باریک برای عبور از قسمت‌های باریک مثل وسط خودروها بیشتر احساس می‌شود. البته از نظر ارتفاع هم توجه داشته باشید که فرمان خودرو شما قابل تنظیم باشد.
  • سیستم انتقال قدرت: دوچرخه‌ها معمولا دارای دو نوع سیستم انتقال قدرت هستند، یکی سیستم رکاب معمولی که تقریبا منسوخ شده و استفاده نمی‌شود و دیگری سیستم انتقال قدرت معمولی که دارای دو نوع دنده سبک و سنگین هستند. اگر بخواهید انرژی بیشتری مصرف کنید، می‌توانید از دنده سنگین استفاده کرده و به حداکثر سرعت دوچرخه برسید. اما اگر تمایلی به سوخت کالری ندارید می‌توانید از دنده‌های سبک‌تر استفاده کنید که مخصوص سربالایی‌ها هستند.

روش نگهداری از دوچرخه المپیا:

  • همیشه دوچرخه خود را زیر سایه نگهداری کنید تا از نور مستقیم خورشید و بارش باران و برف در امان باشد.
  • هر چند وقت یکبار سیستم انتقال قدرت دوچرخه نظیر زنجیر، شانجمان، ساچمه‌ها و قسمت‌های متحرک آن را روغن کاری کنید. زمان شستشو از ریخته شدن آب به این نقاط پرهیز کنید.
  • همیشه قبل از دوچرخه سواری باد لاستیک‌ها را چک کرده و در صورت کم بودن باد نسبت به تنظیم کردن باد هرچه سریع‌تر اقدام کنید. این کار از تاپ برداشتن چرخ‌ها و خرابی لاستیک جلوگیری می‌کند.
  • در صورتی که چرخ شما مقداری تاب برداشته هر چه سریع‌تر آن را تاپ گیری کنید، زیرا دوچرخه سواری با رینگ تاب برداشته به لاستیک، سیستم انتقال قدرت و سیستم ترمز دوچرخه آسیب وارد می‌کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دوچرخه المپیا مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دوچرخه المپیا ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ دوچرخه کوهستان المپیا مدل REDBULL کد ۴ سایز ۲۶

دوچرخه کوهستان المپیا مدل REDBULL کد 4 سایز 26

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    ۱۵ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۷
  • جنس فریم
    فلز
  • سایز طوقه
    ۲۶ اینچ
  • میله زین
    المپیا
  • دوشاخ
    کمکفنر دار اورانوس
  • کمک فنر عقب
    ندارد
  • گریپ
    ژله ای
  • دسته دنده
    کلاجدار SHIMING EF500
  • تعداد دنده
    ۲۱ عدد
  • ترمز
    ویبرک
  • نوع ترمز
    لقمه‌ای
  • کرپی
    آلومینیوم
  • تایر
    وندا گل ریز پهن WANDA 2.35
  • توپی تنه
    بلبرینگی
  • خودرو
    ۷ سرعته
  • دسته
    کلاجدار
  • دسته ترمز
    آلومینیوم
  • پنجه رکاب
    تمام آلومینیوم
  • زنجیر
    TEC
  • زین
    المپیا
  • شانژمان
    شرکتی المپیا SHIMING
  • طبق عوض‌کن
    شرکتی المپیا SHIMING
  • طبق قامه
    سه سرعته المپیا
  • طوقه
    دوجداره آلومینیوم
  • سایر توضیحات
    نیاز به منتاژ نهایی آسان دارد.(بسته بندی تک کارتن) ۱-بستن پنجه رکاب و چرخ جلو(آچار۱۵تخت) ۲-بستن فرمان با آلن (آچار آلن۴و۵دارد) مابقی کامل منتاژ و تنظیم به همراه سند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دوچرخه شهری المپیا مدل RED BULL 01 کد ۲ سایز طوقه ۲۶

دوچرخه شهری المپیا مدل RED BULL 01 کد 2 سایز طوقه 26

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    شهری
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    ۱۴ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۷
  • جنس فریم
    استیل
  • سایز طوقه
    ۲۶ اینچ
  • میله زین
    المپیا
  • دوشاخ
    اورانوس
  • گریپ
    موتوری
  • پیچ فرمان
    آلنی
  • کرپی
    آلومینیوم المپیا
  • تایر
    وندا گل ریز پهن WANDA 2.35
  • توپی تنه
    بلبرینگی
  • پنجه رکاب
    آلومینیوم
  • زین
    المپیا جدید
  • طوقه
    دوجداره آلومینیوم المپیا ۳سانتی
  • سایر توضیحات
    نیاز به منتاژ نهایی آسان دارد.(بسته بندی تک کارتن) -بستن فرمان با آلن(آچار آلن۴و۵دارد) -بستن چرخ جلو و پنجه رکاب( آچار ۱۵تخت) -مابقی کامل منتاژ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دوچرخه کوهستان المپیا مدل new Y500 دنده ای سایز ۲۴

دوچرخه کوهستان المپیا مدل new Y500 دنده ای سایز 24

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    ۱۵ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۷
  • جنس فریم
    آهن
  • سایز طوقه
    ۲۴ اینچ
  • میله زین
    دارد
  • دوشاخ
    آهنی
  • کرپی
    کوهستان
  • تایر
    پهن
  • توپی
    حرفه ای
  • توپی تنه
    بلبرینگی
  • پنجه رکاب
    پلاستیکی
  • زین
    طبی
  • طوقه
    دوجداره مثلثی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دوچرخه کوهستان المپیا مدل Summer s80 سایز ۲۴

دوچرخه کوهستان المپیا مدل Summer s80 سایز 24

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • مناسب برای گروه سنی
    بزرگسال
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    ۱۳ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۷
  • جنس فریم
    آهن
  • سایز طوقه
    ۲۴ اینچ
  • میله زین
    دارد
  • دوشاخ
    فلزی
  • گریپ
    دارد
  • پیچ فرمان
    دارد
  • کرپی
    کوهستانی
  • تایر
    آجدار
  • توپی
    ok
  • پنجه رکاب
    طرح نشکن
  • زین
    نیترو
  • طوقه
    ۳ سانت آلمینیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ دوچرخه کوهستان المپیا مدل SPIDER.01 کد ۱ سایز ۲۶

دوچرخه کوهستان المپیا مدل SPIDER.01 کد 1 سایز 26

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    ۱۵ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۷
  • جنس فریم
    فلز
  • سایز طوقه
    ۲۶ اینچ
  • میله زین
    المپیا
  • دوشاخ
    کمکفنر دار اورانوس
  • گریپ
    ژله ای
  • کرپی
    آلومینیوم المپیا
  • تایر
    وندا گل ریز پهن WANDA 2.35
  • توپی تنه
    بلبرینگی
  • دسته
    کلاجدار
  • پنجه رکاب
    تمام آلومینیوم
  • زین
    المپیا جدید
  • طوقه
    دوجداره آلومینیوم
  • سایر توضیحات
    نیاز به منتاژ نهایی آسان دارد.(بسته بندی تک کارتن) ۱-بستن پنجه رکاب و چرخ جلو(آچار۱۵تخت) ۲-بستن فرمان با آلن (آچار آلن۴و۵دارد)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دوچرخه شهری المپیا مدل new g300 تک سرعت سایز ۲۴

دوچرخه شهری المپیا مدل new g300 تک سرعت سایز 24

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    شهری
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    ۱۵ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۷
  • جنس فریم
    آهن
  • سایز طوقه
    ۲۴ اینچ
  • میله زین
    دارد
  • دوشاخ
    آهنی
  • کرپی
    حرفه ای
  • تایر
    پهن
  • توپی
    حرفه ای
  • توپی تنه
    بلبرینگی
  • پنجه رکاب
    پلاستیکی
  • زین
    طبی
  • طوقه
    دوجداره مثلثی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دوچرخه کوهستان المپیا مدل MAC ONE سایز ۲۶

دوچرخه کوهستان المپیا مدل MAC ONE سایز 26

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • مناسب برای گروه سنی
    بزرگسال
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    ۱۷ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۷
  • جنس فریم
    فلز
  • سایز طوقه
    ۲۶ اینچ
  • میله زین
    المپیا
  • دوشاخ
    کمک فنر دار قلف کن ریگلاژی
  • گریپ
    ژله ای
  • کرپی
    آلومینیوم دانهیل المپیا
  • تایر
    وندا گل ریز پهن WANDA 2.35
  • توپی تنه
    بلبرینگی
  • دسته
    کلاجدار
  • پنجه رکاب
    تمام آلومینیوم
  • زین
    المپیا
  • طوقه
    دوجداره آلومینیوم۳cm
  • سایر توضیحات
    -نیاز به منتاز نهایی دارد.(تک کارتن) -بستن چرخ جلو و پنجه رکاب (آچار۱۵تخت) -بستن فرمان با آلن (آچار آلن ۴و۵دارد)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ دوچرخه کوهستان المپیا مدل Summer s80 سایز ۲۶

دوچرخه کوهستان المپیا مدل Summer s80 سایز 26

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • مناسب برای گروه سنی
    بزرگسال
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    ۱۳ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۷
  • جنس فریم
    آهن
  • سایز طوقه
    ۲۶ اینچ
  • میله زین
    دارد
  • دوشاخ
    فلزی
  • گریپ
    دارد
  • پیچ فرمان
    دارد
  • کرپی
    کوهستانی
  • تایر
    آجدار
  • توپی
    ok
  • توپی تنه
    ok
  • پنجه رکاب
    طرح نشکن
  • زین
    نیترو
  • طوقه
    ۳ سانت آلمینیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ دوچرخه کوهستان المپیا مدل new g900 دنده ای سایز طوقه ۲۴

دوچرخه کوهستان المپیا مدل new g900 دنده ای سایز طوقه 24

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    ۱۵ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۷
  • جنس فریم
    آهن
  • سایز طوقه
    ۲۴ اینچ
  • میله زین
    دارد
  • دوشاخ
    آهنی
  • کرپی
    کوهستان
  • تایر
    پهن
  • توپی
    حرفه ای
  • توپی تنه
    بلبرینگی
  • پنجه رکاب
    پلاستیکی
  • زین
    طبی
  • طوقه
    دوجداره مثلثی
  • سایر توضیحات
    دارای جک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ دوچرخه کوهستان المپیا مدل gr 200 سایز ۲۰

دوچرخه کوهستان المپیا مدل gr 200 سایز 20

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • وزن
    ۱۳ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۷
  • جنس فریم
    آهن
  • سایز طوقه
    ۲۰ اینچ
  • دوشاخ
    آهنی
  • کرپی
    کوهستان
  • تایر
    پهن
  • توپی
    حرفه ای
  • توپی تنه
    بلبرینگی
  • پنجه رکاب
    پلاستیکی
  • زین
    طبی
  • طوقه
    آلومینیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ دوچرخه کوهستان المپیا مدل REDBULL.S80 سایز۲۶

دوچرخه کوهستان المپیا مدل REDBULL.S80 سایز26

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • وزن
    ۱۵ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۷
  • سایز طوقه
    ۲۶ اینچ
  • دوشاخ
    آهنی
  • کمک فنر عقب
    ندارد
  • دسته دنده
    مچی
  • ترمز
    مدل ویبریک
  • نوع ترمز
    لقمه‌ای
  • کرپی
    کوهستان
  • تایر
    پهن
  • خودرو
    ۷ سرعته
  • دسته ترمز
    پلاستیکی
  • پنجه رکاب
    پلاستیکی
  • زنجیر
    kmc
  • شانژمان
    دارد
  • طوقه
    دوجداره مثلثی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ دوچرخه کوهستان المپیا مدل ۷۰۰ سایز ۲۰

دوچرخه کوهستان المپیا مدل 700 سایز 20

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • وزن
    ۱۳ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۷
  • جنس فریم
    آهن
  • سایز طوقه
    ۲۰ اینچ
  • میله زین
    دارد
  • دوشاخ
    آهنی
  • کرپی
    کوهستان
  • تایر
    پهن
  • توپی
    حرفه ای
  • توپی تنه
    بلبرینگی
  • پنجه رکاب
    پلاستیکی
  • زین
    طبی
  • طوقه
    آلومینیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ دوچرخه کوهستان المپیا مدل new 1000 سایز ۲۶

دوچرخه کوهستان المپیا مدل new 1000 سایز 26

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • مناسب برای گروه سنی
    بزرگسال
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    ۱۵ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۷
  • جنس فریم
    آهن
  • سایز طوقه
    ۲۶ اینچ
  • میله زین
    دارد
  • دوشاخ
    آهنی
  • کرپی
    کوهستان
  • تایر
    پهن
  • توپی
    حرفه ای
  • توپی تنه
    بلبرینگی
  • پنجه رکاب
    پلاستیکی
  • زین
    طبی
  • طوقه
    دوجداره مثلثی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ دوچرخه کوهستان المپیا مدل MAC ONE کد دیسکی سایز ۲۶

دوچرخه کوهستان المپیا مدل MAC ONE کد دیسکی سایز 26

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    ۱۶ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۷
  • جنس فریم
    فلز
  • سایز طوقه
    ۲۶ اینچ
  • میله زین
    المپیا
  • دوشاخ
    کمک فنر دار قلف کن ریگلاژی
  • گریپ
    ژله ای
  • پیچ فرمان
    NECO تایوان
  • کرپی
    آلومینیوم دانهیل المپیا
  • تایر
    وندا گل ریز پهن WANDA 2.35
  • توپی
    جلو و عقب ضامن دار (آسان باز شو)
  • توپی تنه
    بلبرینگی
  • دسته
    کلاجدار
  • پنجه رکاب
    تمام آلومینیوم
  • زین
    المپیا
  • طوقه
    دوجداره آلومینیوم
  • سایر توضیحات
    نیاز به منتاژ نهایی آسان دارد.(بسته بندی تک کارتن) ۱-بستن پنجه رکاب و چرخ جلو (با آچار ۱۵ تخت) ۲-بستن فرمان با آلن(آچار آلن ۴و۵ دارد)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ دوچرخه کوهستان المپیا مدل NEW GELLY سایز ۲۶

دوچرخه کوهستان المپیا مدل NEW GELLY سایز 26

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • مناسب برای گروه سنی
    بزرگسال
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    ۱۷ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۷
  • جنس فریم
    فلز
  • سایز طوقه
    ۲۶ اینچ
  • میله زین
    المپیا
  • دوشاخ
    کمک فنر دار قلف کن ریگلاژی
  • گریپ
    ژله ای
  • کرپی
    آلومینیوم دانهیل
  • تایر
    وندا گل ریز پهن WANDA 2.35
  • توپی
    عقب و جلو ضامنی
  • توپی تنه
    بلبرینگی
  • دسته
    کلاجدار
  • پنجه رکاب
    تمام آلومینیوم
  • زین
    المپیا
  • طوقه
    دوجداره آلومینیوم ۳cm
  • سایر توضیحات
    -نیاز به منتاز نهایی دارد.(تک کارتن) -بستن چرخ جلو(ضامنی) -بستن پنجه رکاب (آچار۱۵تخت) -بستن فرمان با آلن (آچار آلن ۴و۵دارد)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دوچرخه کوهستان المپیا مدل STEEL SPORT سایز ۲۷.۵

دوچرخه کوهستان المپیا مدل STEEL SPORT سایز 27.5

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    ۱۷ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۷
  • جنس فریم
    آهن
  • سایز طوقه
    ۲۷.۵ اینچ
  • میله زین
    المپیا
  • دوشاخ
    کمک فنر دار
  • کمک فنر عقب
    ندارد
  • گریپ
    ژله ای
  • دسته دنده
    کلاجدار شیمانو SHIMANO-EF500
  • تعداد دنده
    ۲۱ دنده
  • ترمز
    ویبرک
  • نوع ترمز
    لقمه‌ای
  • کرپی
    آلومینیوم دانهیل
  • تایر
    وندا گل ریز پهن WANDA 2.35
  • توپی تنه
    بلبرینگی
  • خودرو
    ۷ سرعته
  • دسته
    آلومینیوم
  • دسته ترمز
    آلومینیوم
  • پنجه رکاب
    آلومینیوم
  • زنجیر
    KMC
  • زین
    المپیا
  • شانژمان
    شیمانو تورنی SHIMANO Tourney tz
  • طبق عوض‌کن
    شیمانو تورنی SHIMANO Tourney tz
  • طبق قامه
    المپیا
  • طوقه
    دوجداره آلومینیوم المپیا
  • سایر توضیحات
    نیاز به منتاژ نهایی آسان دارد.آچار آلن دارد.قمقمه دارد.-بستن فرمان-بستن چرخ جلو-بستن پنجه رکاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دوچرخه کوهستان المپیا مدل WR 1200 سایز ۲۰

دوچرخه کوهستان المپیا مدل WR 1200 سایز 20

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • وزن
    ۱۳ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۷
  • جنس فریم
    آهن
  • سایز طوقه
    ۲۰ اینچ
  • میله زین
    دارد
  • دوشاخ
    آهنی
  • کرپی
    کوهستان
  • تایر
    پهن
  • توپی
    حرفه ای
  • توپی تنه
    بلبرینگی
  • پنجه رکاب
    پلاستیکی
  • زین
    طبی
  • طوقه
    آلومینیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ دوچرخه کوهستان المپیا مدل WINNER کد اورانوس سایز طوقه ۲۰

دوچرخه کوهستان المپیا مدل WINNER کد اورانوس سایز طوقه 20

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    ۱۳ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۳
  • جنس فریم
    آلومینیوم
  • سایز طوقه
    ۲۰ اینچ
  • میله زین
    المپیا
  • دوشاخ
    کمکفنر دار اورانوس (قلف کن ریگلاژی سر آلومینیوم)
  • گریپ
    ژله ای
  • پیچ فرمان
    آلنی
  • کرپی
    آلومینیوم المپیا
  • تایر
    وندا گل ریز پهن WANDA2.35
  • توپی تنه
    بلبرینگی
  • دسته
    کلاجدار
  • پنجه رکاب
    آلومینیوم
  • زین
    المپیا
  • طوقه
    دوجداره آلومینیوم ۳ سانتی
  • سایر توضیحات
    نیاز به منتاژ نهایی آسان دارد.(بسته بندی تک کارتن) ۱-بستن پنجه رکاب و چرخ جلو (با آچار ۱۵ تخت) ۲-بستن فرمان با آلن(آچار آلن ۴و۵ دارد)۳-قمقمه و جا دارد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ دوچرخه شهری المپیا مدل RED BULL 01 کد ۳ سایز طوقه ۲۶

دوچرخه شهری المپیا مدل RED BULL 01 کد 3 سایز طوقه 26

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    شهری
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    ۱۴ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۷
  • جنس فریم
    استیل
  • سایز طوقه
    ۲۶ اینچ
  • میله زین
    المپیا
  • دوشاخ
    اورانوس
  • گریپ
    موتوری
  • پیچ فرمان
    آلنی
  • کرپی
    آلومینیوم المپیا
  • تایر
    وندا گل ریز پهن WANDA 2.35
  • توپی تنه
    بلبرینگی
  • پنجه رکاب
    آلومینیوم
  • زین
    المپیا جدید
  • طوقه
    دوجداره آلومینیوم المپیا ۳سانتی
  • سایر توضیحات
    نیاز به منتاژ نهایی آسان دارد.(بسته بندی تک کارتن) -بستن فرمان با آلن(آچار آلن۴و۵دارد) -بستن چرخ جلو و پنجه رکاب( آچار ۱۵تخت) -مابقی کامل منتاژ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ دوچرخه کوهستان المپیا مدل new R1 سایز ۲۶

دوچرخه کوهستان المپیا مدل new R1 سایز 26

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • مناسب برای گروه سنی
    بزرگسال
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    ۱۵ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۷
  • جنس فریم
    آهن
  • سایز طوقه
    ۲۶ اینچ
  • میله زین
    دارد
  • دوشاخ
    آهنی
  • گریپ
    دارد
  • کرپی
    کوهستان
  • تایر
    پهن
  • توپی
    حرفه ای
  • توپی تنه
    بلبرینگی
  • پنجه رکاب
    پلاستیکی
  • زین
    طبی
  • طوقه
    دوجداره مثلثی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ دوچرخه کوهستان المپیا مدل newgeely e500 سایز ۲۴

دوچرخه کوهستان المپیا مدل newgeely e500 سایز 24

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • وزن
    ۱۵ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۷
  • جنس فریم
    آهن
  • سایز طوقه
    ۲۴ اینچ
  • میله زین
    دارد
  • دوشاخ
    آهنی
  • کرپی
    کوهستان
  • تایر
    پهن
  • توپی
    حرفه ای
  • توپی تنه
    بلبرینگی
  • پنجه رکاب
    پلاستیکی
  • زین
    طبی
  • طوقه
    دوجداره مثلثی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ دوچرخه کوهستان المپیا مدل new Q300 دنده ای سایز ۲۴

دوچرخه کوهستان المپیا مدل new Q300 دنده ای سایز 24

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    ۱۵ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۷
  • جنس فریم
    آهن
  • سایز طوقه
    ۲۴ اینچ
  • میله زین
    دارد
  • دوشاخ
    آهنی
  • کرپی
    کوهستان
  • تایر
    پهن
  • توپی تنه
    بلبرینگی
  • پنجه رکاب
    پلاستیکی
  • زین
    طبی
  • طوقه
    دوجداره مثلثی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ دوچرخه کوهستان المپیا مدل MAC ONE سایز طوقه ۲۶

دوچرخه کوهستان المپیا مدل MAC ONE سایز طوقه 26

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    ۱۷ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۷
  • جنس فریم
    فلز
  • سایز طوقه
    ۲۶ اینچ
  • میله زین
    المپیا
  • دوشاخ
    کمک فنر دار قلف کن ریگلاژی
  • گریپ
    ژله ای
  • کرپی
    آلومینیوم دانهیل المپیا
  • تایر
    وندا گل ریز پهن WANDA 2.35
  • توپی تنه
    بلبرینگی
  • دسته
    کلاجدار
  • پنجه رکاب
    تمام آلومینیوم
  • زین
    المپیا
  • طوقه
    دوجداره آلومینیوم
  • سایر توضیحات
    نیاز به منتاژ نهایی آسان دارد.(بسته بندی تک کارتن) ۱-بستن پنجه رکاب و چرخ جلو (با آچار ۱۵ تخت) ۲-بستن فرمان با آلن(آچار آلن ۴و۵ دارد) قمقمه و جاقمقمه آلومینیوم دارد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ دوچرخه کوهستان المپیا مدل summer 020 سایز ۲۰

دوچرخه کوهستان المپیا مدل summer 020 سایز 20

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • وزن
    ۱۲ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۷
  • جنس فریم
    آهن
  • سایز طوقه
    ۲۰ اینچ
  • میله زین
    ok
  • دوشاخ
    فلزی
  • گریپ
    دارد
  • پیچ فرمان
    دارد
  • کرپی
    کوهستانی
  • تایر
    ایرانی آجدار
  • توپی
    ok
  • توپی تنه
    ok
  • پنجه رکاب
    پلاستیکی
  • زین
    نیترو
  • طوقه
    ۳ سانت آلمینیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ دوچرخه کوهستان المپیا مدل summer 024 سایز ۲۴

دوچرخه کوهستان المپیا مدل summer 024 سایز 24

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • مناسب برای گروه سنی
    بزرگسال
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    ۱۳ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۷
  • جنس فریم
    آهن
  • سایز طوقه
    ۲۴ اینچ
  • میله زین
    ok
  • دوشاخ
    فلزی
  • گریپ
    حرفه ای
  • پیچ فرمان
    دارد
  • کرپی
    کوهستانی
  • تایر
    ایرانی آجدار
  • توپی
    ok
  • توپی تنه
    ok
  • پنجه رکاب
    پلاستیکی
  • زین
    نیترو
  • طوقه
    ۳ سانت آلمینیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ دوچرخه کوهستان المپیا مدل NEW GELLY سایز ۲۷.۵

دوچرخه کوهستان المپیا مدل NEW GELLY سایز 27.5

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • مناسب برای گروه سنی
    بزرگسال
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    ۱۷ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۷
  • جنس فریم
    فلز
  • سایز طوقه
    ۲۷.۵ اینچ
  • میله زین
    المپیا
  • دوشاخ
    کمک فنر دار قلف کن ریگلاژی
  • گریپ
    ژله ای
  • کرپی
    آلومینیوم دانهیل المپیا
  • تایر
    وندا گل ریز پهن WANDA 2.35
  • توپی
    ضامن دار عقب جلو
  • توپی تنه
    بلبرینگی
  • دسته
    کلاجدار
  • پنجه رکاب
    آلومینیوم
  • زین
    المپیا
  • طوقه
    دوجداره آلومینیوم ۳cm
  • سایر توضیحات
    -نیاز به منتاز نهایی دارد.(تک کارتن)-بستن چرخ جلو(ضامنی) -بستن پنجه رکاب (آچار۱۵تخت) -بستن فرمان با آلن (آچار آلن ۴و۵دارد)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ دوچرخه کوهستان المپیا مدل BOXER سایز ۲۶

دوچرخه کوهستان المپیا مدل BOXER سایز 26

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • مناسب برای گروه سنی
    بزرگسال
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    ۱۷ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۷
  • جنس فریم
    آهن
  • سایز طوقه
    ۲۶ اینچ
  • میله زین
    المپیا
  • دوشاخ
    کمک فنر دار قلف کن ریگلاژی
  • گریپ
    ژله ای
  • کرپی
    آلومینیوم دانهیل
  • تایر
    وندا گل ریز پهن WANDA 2.35
  • توپی تنه
    بلبرینگی
  • دسته
    کلاجدار
  • پنجه رکاب
    آلومینیوم
  • زین
    المپیا
  • طوقه
    دوجداره آلومینیوم
  • سایر توضیحات
    نیاز به منتاژ نهایی آسان دارد.آچار آلن دارد.قمقمه دارد.-بستن فرمان-بستن چرخ جلو-بستن ‌پنجه رکاب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ دوچرخه کوهستان المپیا مدل RLL 02 سایز ۲۶

دوچرخه کوهستان المپیا مدل RLL 02 سایز 26

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    ۱۴ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۷
  • جنس فریم
    فلز
  • سایز طوقه
    ۲۶ اینچ
  • میله زین
    المپیا
  • دوشاخ
    کمک فنر دار URANUS
  • گریپ
    ژله ای
  • کرپی
    آلومینیوم
  • تایر
    گل ریز WANDA 2.35
  • توپی تنه
    بلبرینگی
  • دسته
    کلاجدار
  • پنجه رکاب
    آلومینیوم
  • زین
    المپیا
  • طوقه
    دوجداره آلومینیوم دوبل
  • سایر توضیحات
    نیاز به منتاژ نهایی آسان دارد.۱-بستن فرمان با آلن(آلن۴و۵دارد)۲-بستن پنجه رکاب و چرخ جلو (آچار۱۵تخت)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ دوچرخه کوهستان المپیا مدل تایتانیک جفت کمک سایز ۲۶

دوچرخه کوهستان المپیا مدل تایتانیک جفت کمک سایز 26

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    ۱۸ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۸
  • سایز طوقه
    ۲۶ اینچ
  • میله زین
    آهن
  • دوشاخ
    المپیا فنردار
  • گریپ
    ژل
  • کرپی
    آهن
  • تایر
    المپیا گل درشت
  • توپی
    بلبرینگی
  • توپی تنه
    کاتریجی
  • پنجه رکاب
    پلاستیکی
  • زین
    پهن
  • طوقه
    آلومینیوم ۲۶ اینچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ دوچرخه کوهستان المپیا مدل SUMMER S80 کد ۳ سایز ۲۶

دوچرخه کوهستان المپیا مدل SUMMER S80 کد 3 سایز 26

مشخصات

  • نوع دوچرخه
    کوهستان
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • طراحی شده برای
    آقایان و بانوان
  • وزن
    ۱۵ کیلوگرم
  • فریم
    ۱۷
  • جنس فریم
    فلز
  • سایز طوقه
    ۲۶ اینچ
  • میله زین
    المپیا
  • دوشاخ
    کمکفنر دار اورانوس
  • کمک فنر عقب
    ندارد
  • گریپ
    ژله ای
  • دسته دنده
    کلاجدار SHIMING EF500
  • تعداد دنده
    ۲۱ عدد
  • ترمز
    ویبرک لقمه ای
  • نوع ترمز
    لقمه‌ای
  • کرپی
    آلومینیوم المپیا
  • تایر
    وندا گل ریز پهن WANDA 2.35
  • توپی تنه
    بلبرینگی
  • خودرو
    ۷ سرعته
  • دسته
    کلاجدار
  • دسته ترمز
    آلومینیوم
  • پنجه رکاب
    تمام آلومینیوم
  • زنجیر
    TEC
  • زین
    المپیا
  • شانژمان
    شرکتی المپیا SHIMING
  • طبق عوض‌کن
    شرکتی المپیا SHIMING
  • طبق قامه
    سه سرعته المپیا
  • طوقه
    دوجداره آلومینیوم
  • سایر توضیحات
    نیاز به منتاژ نهایی آسان دارد.(بسته بندی تک کارتن) ۱-بستن پنجه رکاب و چرخ جلو(آچار۱۵تخت) ۲-بستن فرمان با آلن (آچار آلن۴و۵دارد) مابقی کامل منتاژ و تنظیم به همراه سند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دوچرخه المپیا در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کفی طبی کفش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا