لوازم جانبی خودرو

دستگاه دیاگ، راهنمای خرید انواع دستگاه دیاگ یا عیب یابی خودرو ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دستگاه دیاگ باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از مشکلات عمده‌ای که دارندگان خودروهای انژکتوری با آن مواجه هستند، پیدا کردن خطای قسمت‌های مختلف خودرو است، برای این کار شما نیاز به یک دستگاه دیاگ دارید. تمام دستورهای صورت گرفته در قسمت‌های مختلف این خودروها به وسیله ای سی یو یا همان کامپیوتر صادر می‌شود. خرابی هر قطعه از خودرو شما در کامپیوتر ثبت شده و به وسیله دستگاه دیاگ می‌توانید این خطاها را حذف کنید. در صورتی که خرابی جدی نباشد با همان دیاگ زدن ساده مشکل حل خواهد شد در غیر این صورت باید قطعه مورد نظر را تعویض کنید. معمولا برای اینکه به ای سی یو خودروهای مختلف کانکت شویم، نیاز به یک دستگاه دیاگ با رابط‌های اتصال مختلف داریم. رابط اتصال خانواده پراید با پژو متفاوت است، برای اینکه برای هر خودرو نخواهیم یک دستگاه جداگانه خریداری کنیم، یک دستگاه واحد تولید می‌کنند که کامپیوتر بیشتر خودروها را پشتیبانی کند و با کابل اتصال هر خودرو بتوان به آن متصل شد.

دستگاه دیاگ مدل‌های مختلفی دارد، برای استفاده از برخی مدل‌ها شما باید یک رایانه در دسترس داشته باشید و برای یک سری مدل‌ها مانیتور خالی هم کفایت می‌کند. امروزه مدل‌هایی از دستگاه دیاگ ساخته شده که با باتری کار می‌کنند و نیازی به رایانه یا مانیتور ندارند و شما می‌توانید به صورت سیار آن را به هر جایی ببرید. در زمان‌های گذشته دستگاه‌های دیاگ تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کردند و برای کارکردن با آن‌ها نیاز به تسلط بالایی در زبان انگلیسی داشتید، اما امروزه این دستگاه‌ها مجهز به چند زبان دنیا از جمله زبان شیرین فارسی شده‌اند. کار کردن دیاگ‌های جدید که از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند، بسیار ساده است و شما نیاز به تخصص خاصی برای کار کردن با آن‌ها نخواهید داشت. تفاوتی ندارد که شما دستگاه دیاگ را برای منزل می‌خواهید یا محل کار، زیرا با این آموزش به راحتی می‌توانید بهترین نمونه این دستگاه را برای خود خریداری کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به سلامت خودرو خود اهمیت می‌دهید و قصد خرید دستگاه دیاگ را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مد‌ل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع دستگاه دیاگ آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید دستگاه دیاگ باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

دستگاه‌دیاگ چیست و چه کاربردی دارد؟

یک دستگاه الکترونیکی برای پیدا کردن خطاهای خودروهای انژکتوری می‌باشد. دیاگ مخفف کلمه دیاگنوستیک به معنی یک دستگاه مخصوص برای پیدا کردن خطاهای کامپیوتر خودرو می‌باشد. همچنین شما به وسیله این دستگاه به راحتی می‌توانید پارامترهایی مثل: دمای موتور، مصرف سوخت و میزان پاشش سوخت را به طور لحظه‌ای مشاهده کنید. اگر خطاهای خودرو شما موقتی باشد، شما می‌توانید با حذف خطا آن‌ها را از بین ببرید، در صورت بازگشت خطا بعد از حذف کردن یعنی قطعه مورد نظر ایراد داشته و باشید آن را تعویض کنید. این دستگاه در موارد زیادی به شما کمک می‌کند تا مشکلات مربوط به خودرو خود را به راحتی پیدا کرده و آن‌ها را برطرف کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کروز کنترل

انواع دستگاه‌دیاگ موجود در بازار:

  1. دستگاه عیب یابی تبلتی: این دستگاه به منظور کاربری آسان و عدم نیاز به لپ‌تاپ به یک گوشی موبایل یا تبلت اندرویدی متصل می‌شود و تمام خطاها را روی صفحه تبلت به نمایش می‌گذارد. شما با لمس کردن صفحه تبلت به راحتی می‌توانید پارامترهای مختلف دستگاه را چک کرده و آن‌ها را تغییر دهید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول به قابل حمل بودن آن می‌توان اشاره کرد.
  2. دستگاه عیب یابی ثابت: این مدل معمولا ۳ص۳۳ یک میز بوده که روی آن یک مانیتور کامپیوتر۳ قرار می‌گیرد، کنار این میز محل مخصوصی قرار دارد که به وسیله آن به راحتی می‌توانید، کابل اتصال خودرو مورد نظر خود را به راحتی پیدا کرده و به خودرو مربوطه متصل نمائید. یکی از مشکلات عمده این دستگاه‌ها این است که حتما باید خودرو مورد نظر نزدیک دستگاه باشد و از شخص بخواهید که سویچ را باز و بسته کرده یا خودرو را روشن و خاموش کند.
  3. دستگاه عیب یابی بلوتوثی: در واقع کوچکترین مدل دستگاه‌دیاگ به حساب می‌آید. این دستگاه فاقد سیم بوده و به محل مورد نظر وصل شده و شما با تلفن همراه خود به وسیله بلوتوث می‌توانید به راحتی به کامپیوتر خودرو متصل شده و آن را خطا یابی کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول قابل حمل بودن و حجم کوچک آن است که شما به راحتی حتی آن را در جیب خود هم می‌توانید نگهداری کنید. معایب آن هم پشتیبانی از یک سری خودروها می‌باشد.
  4. دستگاه دیاگ PPS: زمانی که شرکت پژو فعالیت خود را در کشور ایران آغاز کرد، برای اتصال به کامپیوتر این خودروها نیاز به یک دیاگ تخصصی‌تر بود که به صورت آنلاین به سایت کمپانی پژو متصل می‌شد و اطلاعات نرم‌افزاری جدید مربوط به خودرو را دانلود می‌کرد. خیلی از مشکلات مربوط به خودرو‌های فرانسوی در ایران با دیاگ‌های داخلی شناخته نشده و حتی حذف نمی‌شوند، بنابراین برای این خودرو‌ها شما
  5. نیاز به یک عیب یاب تخصصی pps دارید.
  6. دستگاه عیب یابی سایپا: با اینکه با ارتقای نرم افزاری خیلی از دستگاه‌ها هم می‌توان به کامپیوتر خودرو گروه سایپا متصل شد، اما اگر به صورت تخصصی می‌خواهید محصولات گروه سایپا را خطا یابی کنید باید حتما این دستگاه را خریداری کنید. زیرا این دستگاه به منظور اتصال به این خودروها طراحی شده و تمام مدل‌های ای سی یو این شرکت را پشتیبانی می‌کند.
  7. دستگاه عیب یابی خودروهای چینی: چند سالی می شود که یک سری شرکت‌های خودرو سازی اقدام به وارد کردن یک سری خودرو چینی به کشور شده‌اند. برای اتصال به کامپیوتر این خودروها نمی‌توان با یک دستگاه دیاگ معمولی این کار را انجام داد. بنابراین شما نیاز به یک دستگاه حرفه‌ای‌تر دارید. البته اگر دستگاه قبلی شما سخت افزار جدید داشته باشد با آپدیت نرم افزاری آن می‌توانید به کامپیوتر این خودروها متصل شده و آن‌ها را خطا یابی کنید.
  8. دستگاه عیب‌یابی مرسدس بنز: همان طور که از قبل هم گفته شد یک سری خودروها دارای کامپیوتر اختصاصی هستند و برای اتصال به آن‌ها باید یک دستگاه تخصصی داشته باشید. شرکت مرسدس بنز آلمان هم محصولات خود را انحصاری تولید کرده و برای متصل شدن به کامپیوتر آن‌ها نیاز به یک دیاگ تخصصی دارید.

مزایای استفاده از دستگاه دیاگ یا خطا یاب خودرو:

  • این وسیله به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمام خطاهای خودرو شما را نمایش داده و در صورت امکان آن‌ها را حذف می‌کند.
  • شما برای وصل کردن یک سری لوازم جانبی مثل کروز کنترل روی خودرو خود حتما باید با دستگاه خطا یاب آن را برای کامپیوتر خودرو تعریف کنید.
  • با این وسیله می‌توان وارد تنظیمات کامپیوتر خودرو شد و اطلاعات سنسور مپ را به دلخواه خود تغییر داد به این کار اصطلاحا ریمپ کردن گفته می‌شود.
  • با این دستگاه به راحتی می‌توان دمای واقعی موتور خودرو، زمان پاشش سوخت از طریق سوزن انژکتورها را رصد نموده و در صورت نیاز آن‌ها را بهینه نمود.

علت استفاده از دستگاه دیاگ چیست؟

از آنجایی که تمام فعالیت‌های مربوط به موتور خودرو مثل میزان و زمان پاشش سوخت از انژکتورها به وسیله کامپیوتر از قبل برنامه ریزی شده پس اگر با توجه به یک سری نوسان برق خودرو یا ارور موقتی یک قطعه می‌تواند تنظیمات پیش فرض آن‌ها تغییر کرده و به عبارتی با خطا مواجه شوند و خودرو شما کارکرد نرمالی نداشته باشد به همین علت شما نیاز به یک دستگاه دارید تا به کامپیوتر خودرو متصل شوید و برنامه آن را بازیابی کرده و یا تغییر دهید. شما حتی در صورت تعویض قطعه معیوب باید خطای آن قطعه را از روی کامپیوتر خودرو حذف کنید. بنابراین برای پیدا کردن و حذف نمودن خطا به این وسیله احتیاج دارید.

بهترین مارک دستگاه دیاگ خودرو:

شاید کار چندان ساده‌ای نباشد که یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک دستگاه خطا یاب خودرو به شما معرفی کنیم، زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در این زمینه فعالیت می‌کنند و محصولات آن‌ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. معرفی یک برند خاص هم بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد تا معرفی یک محصول خاص و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای دستگاه خطا یابی خودرو را به شما معرفی می‌کنیم.

  • دیاگ خودرو راوتاپ
  • دیاگ خودرو ایزی دیاگ
  • دیاگ خودرو تاپ دان
  • دیاگ خودرو تی ان ام
  • دیاگ خودرو رایکار
  • دیاگ خودرو نگار خودرو
  • دیاگ خودرو ایکستول
  • دیاگ خودرو لانچ
  • دیاگ خودرو وکام

دستگاه دیاگ از کجا بخریم؟

روش‌های زیادی برای خریداری نمودن این وسیله وجود دارد که شما از طریق هر کدام از آن‌ها می‌توانید این کار را انجام دهید و هیچ محدودیتی برای انتخاب این روش‌ها وجود ندارد. اما از آنجایی که دو روش بیشتر از روش‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند این دو روش را به شما توضیح می‌دهیم.

  1. روش خرید حضوری: در این روش شما باید حتما از محل کار یا زندگی خود خارج شده و به یک فروشگاه لوازم جانبی خودرو مراجعه کرده و از میان تعداد اندک محصولات یکی را به اجبار انتخاب و خریداری کنید. در انتخاب خود باید نهایت دقت و توجه را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. روش خرید اینترنتی: راحت‌ترین روش خرید در جهان می‌باشد، در این روش نیازی به خروج از منزل و محل کار خود ندارید، فقط کافی است به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان تنوع زیاد محصولات یکی را انتخاب و خریداری کنید. در این روش شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پاور ویندوز

نکات مهم هنگام خرید دستگاه دیاگ:

  1. قیمت محصول: اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید این وسیله قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. اگر به دنبال دستگاهی هستید که از بیشتر خودروهای داخلی و خارجی پشتیبانی کند، بدون شک باید هزینه بیشتری را بپردازید. با مشخص کردن مقدار بودجه مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شود.
  2. نوع دستگاه: این وسیله هم مانند سایر وسایل جانبی خودرو انواع مختلفی دارد که شما باید با توجه به سلیقه و نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید تخصصی کار کنید، باید برای هر گروه خودرویی مدل مخصوص آن را خریداری کنید. در غیر این صورت می‌توانید با مقداری بیشتر هزینه کردن نمونه‌ای را خریداری کنید که به بیشتر خودروها متصل شود.
  3. استحکام بدنه دستگاه: شاید در نگاه اول این موضوع اهمیت چندانی نداشته باشد، اما به مرور بعد از استفاده از این وسیله به اهمیت این موضوع پی خواهید برد. امکان ندارد که حتی برای یک بار هم که شده این دستگاه از دست شما به زمین نیافتد. در صورتی که جنس بدنه آن مقاومت بالایی نداشته باشد، خیلی سریع شکسته شده و کارایی خود را از دست می‌دهد.
  4. خدمات پس از فروش: همیشه از شرکت‌هایی خرید کنید که خدمات پس از فروش داشته باشند. همان طور که می‌دانید شرکت‌های سازنده خودروها اقدام به تولید محصولات جدید می‌کنند و یا تغییراتی در سیستم کامپیوتری خودروها انجام می‌دهند. در صورتی که دستگاه شما خدمات پس از فروش نداشته باشد، نمی‌توان این تغییرات را در دستگاه اعمال کرد و مجبور به خرید یک دستگاه جدید می‌شوید.
  5. ثابت یا قابل حمل: همان طور که می‌دانید این وسیله دارای دو نمونه ثابت و پرتابل می‌باشد. که از نظر کارایی یکی بوده و فقط کار با آن‌ها متفاوت است. نمونه پرتابل را به راحتی می‌توان جا‌به‌جا کرد. یعنی آن را به منطقه دیگر برد یا حین حرکت با خودرو پارامترهای متفاوت را مورد بررسی قرار داد. اما نمونه ثابت را حتما باید در یک جای ثابت استفاده کرد و از کابل‌های بلند برای اتصال به خودرو استفاده نمود.
  6. تناسب با نوع خودرو: خیلی از شرکت‌های خودرو سازی مثل خودروهای چینی نرم‌افزار خود را در اختیار شرکت‌های تولید کننده دیاگ قرار نمی‌دهند. یعنی با یک دیاگ چند کاره هم نمی‌توان به آن‌ها متصل شد و دستگاه تخصصی خود را دارند. کمپانی مرسدس بنز هم یکی از شرکت‌هایی است که برای اتصال به کامپیوتر خودروهای این شرکت باید از دیاگ مخصوص آن شرکت استفاده کنید.

روش نگهداری از دستگاه دیاگ:

  • اگر این دستگاه کاور مخصوص ندارد، هنگام خرید یک کاور مخصوص برای آن تهیه کنید تا جلوی شکستگی دستگاه را بگیرد.
  • این دستگاه را باید به دور از مایعات مانند آب و روغن نگهداری کنید، زیرا ورود این مایعات به دستگاه صدمه می‌زند.
  • همیشه باتری مدل‌های شارژی را فقط زمانی شارژ کنید که باتری آن‌ها رو به اتمام است، در صورت شارژ کردن مداوم باتری آن خراب می‌شود.
  • زمان کانکت شدن به کامپیوتر خودرو از محکم بودن اتصال دستگاه به رابط خودرو اطمینان حاصل کنید. قطع و وصل شدن اتصال به دستگاه آسیب جدی وارد می‌کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دستگاه دیاگ مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برند‌های دستگاه دیاگ جدید، ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ دستگاه دیاگ خودرو لانچ مدل X431 PRO GT

دستگاه دیاگ خودرو لانچ مدل X431 PRO GT

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x17x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱.۵۰۰ کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    عیب‌یابی موتور
  • سایر توضیحات
    خواندن و پاک کردن خطا ها DTC/نمایش تمامی داده های خودرو به صورت نمودار/نمایش کد خطا و امکان جستجو و ترجمه برای خطا ها /خواندن ، تست و ریست ۱۱ عملکرد ویژه از جمله تنظیم مجدد روغن ، سازگاری دریچه گاز، تنظیم مجدد زاویه فرمان و …/منو کاربری ساده و قابل و کاربردی /سرعت عیب یابی بالا و تشخیص حرفه ای /امکان بروز رسانی با استفاده از WIFI/تشخیص هوشمند: شناسایی مدل خودرو با اسکن VIN/امکان نگهداری تاریخی و سابقه تشخیصی را به صورت آنلاین/پوشش گسترده مدل خودرو: اکثر خودروها را از آسیا، اروپا و آمریکا/

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دستگاه دیاگ خودرو نگارخودرو مدل NASLE2

دستگاه دیاگ خودرو نگارخودرو مدل NASLE2

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x23x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    کاربرد صنعتی
  • سایر توضیحات
    ♦ پیشرو در صنعت تعمیرات نرم افزاری خودرو♦ مجموعه ای از ابزارهای نرم افزاری قدرتمند، حرفه ای و مدرن در یک محصول♦ عیب یاب، تعریف کلید، دانلود، تبدیل، ریمپ، تیونینگ، افزایش شتاب، کاهش مصرف، اصلاح کیلومتر، اعزام به تعمیرگاه، کدخوان، تستر باتری و دینام، داینو خیابانی♦ قابلیت های منحصر به فرد برای اولین بار در ایران با کاربری بسیار سادهقابلیت ها:♦ بدنه صنعتی، رابط کاربری حرفه ای، نمایشگر تاچ ۷ اینچی رنگی با وضوح و کنتراست بالا♦ دارای WIFI داخلی برای اتصال به اینترنت جهت آپدیت نرم افزاری و دریافت خودکار کد اعتبار♦ عیب یابی و تعریف کلید پیشرفته کمپانی های داخلی و خارجی♦ راهنمای گام به گام رفع عیب خودرو طبق کد خطا و نقشه پین اوت سنسورها جهت سهولت در عیب یابی♦ قابلیت جست و جوی هوشمند و تست سلامتی کلیه یونیت های خودرویی از جمله مالتی پلکس، ایربگ و …♦ دارای گراف و نمایش سیگنال پارامترهای خودرو با قابلیت تنظیم خودکار سطح سیگنال♦ پشتیبانی حرفه ای از کلیه نودهای خودرویی شامل: ایسیو موتور، گیربکس، ایربگ، ABS، فرمان برقی، نودهای مالتی پلکس و …♦ دارای ماژول تستر باتری برای سنجش سلامتی باتری و دینام خودرو♦ دارای ماژول داینو خیابانی برای اولین بار در ایران برای محاسبه توان و گشتاور♦ دارای قدرتمندترین ماژول های دانلود، تبدیل، ریمپ و تیونینگ خودرو به صورت هوشمند با قابلیت بک آپ گیری و شناسایی خودکار♦ دارای جداول حرفه ای ریمپ و تیونینگ برای متخصصان با قابلیت شناسایی خودکار دامپ♦ قابلیت اصلاح کیلومتر انواع خودروهای داخلی و خارجی♦ قابلیت اعزام به تعمیرگاه در صورت گم شدن سوئیچ خودرو برای خودروهای داخلی و خارجی♦ قابلیت انتقال دامپ از کامپیوتر به دستگاه و از دستگاه به کامپیوتر♦ تنها دستگاه پرتابل با قابلیت پشتیبانی هم زمان از پروتکل هایGPT و KTAG

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دستگاه دیاگ و تست خودرو مدل H-Probe

دستگاه دیاگ و تست خودرو مدل H-Probe

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x3x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    عیب‌یابی موتور
  • سایر توضیحات
    دیاگ و تستر چند منظوره خودرو H-Probe مخصوص تست خودرو های سبک و سنگین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دستگاه دیاگ خودرو آنکال مدل ‎VD500

دستگاه دیاگ خودرو آنکال مدل ‎VD500

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۵ کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    عیب‌یابی انژکتور
  • سایر توضیحات
    خصوصیات:- بازنشانی سرویس روغن:تعویض روغن احتمالاً مهمترین بخش تعمیر و نگهداری معمول برای هر وسیله نقلیه است. تعویض روغن شامل برداشتن روغن قدیمی از موتور خودرو و جایگزینی آن با روغن تازه است. فیلتر روغن موتور نیز معمولاً همزمان تعویض می شود. کدخوان VD500 می تواند سرویس روغن شما را برای تکمیل این تعمیر مهم بازنشانی کند.- بازنشانی تعویض TPS:اگر این مشکلات رخ دهد: خاموشی یا روشن نشدن موتور، عملکرد ضعیف موتور، کمبود نیرو، تعویض نادرست دنده گیربکس، به احتمال زیاد باید سنسور موقعیت دریچه گاز (TPS) را بازرسی کنید. پس از آن، کدهای مشکل باید پاک شوند. VD500 می تواند کدها را پاک کرده و TPS را بازنشانی کند.- بازنشانی ترمز پارک الکتریکی (EPB):EPB (Electric Parking Brake) فناوری است که ترمز دستی را از طریق کنترل الکترونیکی اعمال می کند. VD500 یک ابزار ضروری است که برای آزاد کردن واحد ترمز دستی برقی عقب هنگام تعویض لنت یا دیسک عقب به طوری که پیستون کالیپر را بتوان به عقب برد، مورد نیاز است. همچنین می تواند کدها و چراغ EPB را پس از اتمام تعویض پاک کند.- TPMS برای تشخیص وسایل نقلیه VAG:اگر چراغ TPMS (سیستم مانیتورینگ فشار تایر) روشن باشد، به این معنی است که لاستیک‌های شما ممکن است کم باد شده باشند، که می‌تواند منجر به سایش بیش از حد لاستیک و خرابی احتمالی لاستیک شود. VD500 می‌تواند کدهای سیستم TPMS را بخواند تا مشکلات احتمالی از جمله بد بودن سنسور یا بادکردگی کم را شناسایی کند و در صورت یافتن راه‌حل، آن‌ها را پاک کند.- SRS (ایربگ) برای تشخیص خودروهای VAG:هنگامی که چراغ SRS (سیستم مهار ایمنی) روشن است، به این معنی است که واحد کنترل کیسه هوا مشکلی را در سیستم می بیند. سیستم متعاقباً غیرفعال می شود و کیسه های هوا در صورت تصادف باز نمی شوند. می توانید از VD500 برای بررسی وجود نقص در سیستم SRS و رفع آن استفاده کنید. بسیار مهم است که ایربگ ها همیشه به درستی کار کنند.- سیستم انتقال برای تشخیص خودروهای VAG:اگر متوجه موارد زیر شدید: لیز خوردن گیربکس، تعویض دنده های ناهموار، تاخیر در درگیر شدن، نشت مایع یا هشدار گیربکس، ممکن است ماشین شما نیاز به نگهداری داشته باشد. می توانید از VD500 برای انجام یک سری عیب یابی و مشخص کردن محل مشکل برای تعمیر استفاده کنید.- ABS برای تشخیص خودروهای VAG:وقتی می بینید که چراغ ABS (سیستم ترمز ضد قفل) روشن است، می دانید که جدی است. VD500 می تواند کمک کند. فقط از آن استفاده کنید تا با وصل کردن دستگاه به پورت ۱۶ پین خود (معمولاً زیر فرمان خود) تشخیص دهید چه مشکلی رخ داده است. شما می توانید تعیین کنید که چه چیزی می تواند علت خطا باشد: روغن ترمز کم، فیوز سوخته، یا سیگنال های غیر طبیعی از سنسورهای چرخ.- بررسی باتری برای تشخیص VAG:چراغ باتری (چراغی به شکل نماد باتری) نشان دهنده مشکل شارژ باتری است. اگر هنگام رانندگی چراغ باتری روشن شود و روشن بماند، شایع ترین علت شکسته شدن تسمه دینام است. می توانید از VD500 برای خواندن کد خطا و پاک کردن آن در صورت رفع مشکل استفاده کنید.- ESP برای تشخیص خودروهای VAG:برنامه پایداری الکترونیکی (همچنین کنترل پایداری الکترونیکی) می تواند پایداری خودرو را با شناسایی و کاهش از دست دادن کشش (لغزش) بهبود بخشد. هنگامی که ESP از دست دادن کنترل فرمان را تشخیص داد، لطفاً چراغ ESP را بررسی کنید و قبل از هر کاری در مورد آن یک کد بخوانید. این می تواند به شما کمک کند تا ضررهای احتمالی را چه از نظر مالی و چه از نظر جانی به حداقل برسانید.- SAS برای تشخیص خودروهای VAG:سنسور زاویه فرمان (SAS) بخش مهمی از سیستم ESC است که زاویه موقعیت فرمان و سرعت چرخش را اندازه گیری می کند. SAS برای ایمنی راننده و سرنشین به طور یکسان بسیار مهم است. هنگامی که چراغ SAS روشن است، می توانید از VD500 برای خواندن کدهای خطا استفاده کنید. پس از رفع مشکل، می توانید از VD500 برای پاک کردن کدها استفاده کنید.- ایموبلایزر برای تشخیص VAG:اگر سیستم ضد سرقت شما کلید ماشین مورد استفاده را تشخیص ندهد، یا اگر کلید اشتباه است یا باتری آن کم است، چراغ هشدار ایموبلایزر روشن می شود. ممکن است موتور چند ثانیه قبل از خاموش شدن روشن شود و کار کند یا حتی ممکن است موتور اصلاً روشن نشود. VD500 می تواند با خواندن کدهای خطای مرتبط با علائم ذکر شده در بالا به شما کمک کند.ویژگی ها:VD500 می تواند همه سیستم ها را عیب یابی کند (برای تشخیص خودروهای VAG)سیستم موتورSRS (ایربگ)TPMSABSسیستم انتقالSASسیستم ESPسیستم باتریسیستم ایموبلایزراطلاعات VIN را بازیابی می کند- توابع ویژه برای تشخیص خودروهای VAG:1. بازنشانی سرویس روغن۲. انطباق موقعیت دریچه گاز۳. بازنشانی ترمز پارک الکتریکی (EPB).- برای سایر وسایل نقلیه OBD II:کد را می خواندکد را پاک می کندتعاریف کد را نشان می دهداطلاعات VIN را بازیابی می کندMIL را خاموش می کند (چراغ موتور را بررسی کنید)باید خودروهای ۱۲ ولتی و کامیون های سبک (غیر برقی) تولید شده در سال ۱۹۹۶ یا بالاتر باشند که با پروتکل های OBD II 16-Pin (J1850 VPM، J1850PWM، ISO9141، KWP 2000 و CAN) مطابقت داشته باشند.اطلاعات فنی:سازنده ANCELشماره قطعه سازنده VD500شماره مدل ۸۵۴۲۰۴۰۱۵۱ASIN B07BS7PDC2ویژگی های ویژه ‏ANCEL VD500 automotive scan OBD 2 ‏پشتیبانی از پاک کردن کد خطا، خواندن کد VIN، و خواندن اطلاعات کنترلر، خواندن کد خطا، پاک کردن کد خطا، بررسی موقعیت TP، EPB تعویض لنت ترمز برای خودروهای سری V/A، همچنین با آن سازگار است. با سایر وسایل نقلیه OBD2 (بیش از ۱۹۹۶)ولتاژ ۱۲ ولتابعاد محصول ‎۹.۴۵ x 7.09 x 1.57 اینچوزن مورد ۱۲ اونسنکات مهم:- لطفا توجه داشته باشید: آرم خودرو و نام تجاری خودرو در صفحه جزئیات نشانگر منبع نیست. این برای توصیف محصول سازگار با یک یا چند وسیله نقلیه خاص است. ما محصولاتی را نمی فروشیم که توسط گروه فولکس واگن، آئودی، اشکودا، سیت یا هر برند خودروی دیگری تولید/فروش می شوند.- اسکنر VD500 در عیب یابی خودروهای گروه فولکس واگن (مناسب برای VW / AUDI / SKODA / SEAT) تخصص دارد، اما می تواند سیستم موتور سایر وسایل نقلیه غیر فولکس واگن را نیز تشخیص دهد (پروتکل استاندارد OBD-II). اگر فولکس واگن و سایر برندهای خودرو را در خانه دارید، می توانید با این محصول در هزینه های نگهداری بسیار صرفه جویی کنید.- لطفا توجه داشته باشید: نرم افزار به روز رسانی فقط از ویندوز ۷/۸/۱۰ پشتیبانی می کند. از لپ تاپ های مک پشتیبانی نمی کند. سیستم ویندوز ۸/۱۰ می تواند مستقیماً نرم افزارهای به روز شده را اجرا کند. فقط ویندوز ۷ نیاز به نصب درایور دارد. ابتدا کدخوان خودرو VD500 را با استفاده از کابل USB به کامپیوتر خود وصل کنید. سپس فقط نرم افزار را از وب سایت ANCEL دانلود کنید، دستورالعمل های روی صفحه را برای نصب دنبال کنید.- س: من یک وسیله نقلیه V-W و یک وسیله نقلیه غیر V-W دارم، آیا می توانم آن را برای هر دو خودرو خریداری کنم؟پاسخ: بله، می توانید. VD500 می تواند کدهای موتور را برای خودروی ۱۶ پین غیر V-W فروخته شده در ایالات متحده پس از سال ۱۹۹۶ بخواند و پاک کند. در همین حال، می تواند سیستم های بیشتری را روی خودروی V-W شما انجام دهد.- س: چند سیستم می تواند VD500 را بازنشانی کند؟پاسخ: VD500 می تواند سرویس روغن، انطباق موقعیت دریچه گاز و لنت ترمز (EPB) را بازنشانی کند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ عیب یاب دیاگ مدل ELM327

عیب یاب دیاگ مدل ELM327

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    بخشی از کارایی های این دستگاه- تست اندازه گیری شتاب صفر تا صد- کد خطا را پاک کنید و چراغ موتور را خاموش کنید- اطلاعات دور موتور- دمای آب رادیاتور- زاویه آوانس- تست سنسور اکسیژن و…لیست بهترین نرم افزارهای کاربردیبه همراه این محصول CD درایور همراه با مجموعه ای از بهترین نرم افزارهای کاربردی ارائه میگرددلیست نرم افزارها: PCMSCAN, SCANMASTER ELM V2.1, WOBD, SCANTOOLNET113, EASYOBD2, DIGIMOTO, OBD2SPYبا اندروید ورژن ۴.۴ و بالاتر سازگار میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دیاگ گویا رایان خودرو مدل RAD100

دیاگ گویا رایان خودرو مدل RAD100

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • سایر توضیحات
    عیب یابی خودروها با پشتیبانی از پروتکل های CAN و COMکاهش هزینه های تعمیرات و خدمات پس از فروش خودرو دارای هسته پردازنده پرقدرت ARM-Cortex M3عمر بالای دستگاه با مدارات حفاظتی سخت افزاری حل مشکلات اولیه خودرو در صورت بروز خطا اعلام کد خطا به صورت شنیداری با کیفیت بالا پوشش کلیه خودروهای جدید و قدیم تشخیص آسان و سریع عیوب خودرو خاموش کردن چراغ چک خودرو مقداردهی اولیه ECUمناسب برای خودرو های:پیکان، پیکان وانت (تک سوز و دوگانه سوز)پژو روآ (تک سوز و دوگانه سوز)پژو آر دی (تک سوز و دوگانه سوز) پژو ۴۰۵ (تک سوز، دوگانه سوز، پایه گاز سوز) پژو پارس (تک سوز، دوگانه سوز، پایه گاز سوز) پژو ۲۰۶ (تک سوز، دوگانه سوز، پایه گاز سوز)پژو ۲۰۷ (تک سوز، دوگانه سوز، پایه گاز سوز) سمند، سورن، سریر (تک سوز، دوگانه سوز، پایه گاز سوز) پراید، پراید وانت (تک سوز، دوگانه سوز، پایه گاز سوز) تیبا، تیبا ۲ (تک سوز، پایه گاز سوز)نیسان زامیاد (تک سوز، دوگانه سوز) نیسان زامیاد دیزل زانتیاون دلیکاون کاروان زامیاد(MVM(110,530,X33(Lifan(520,X60

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دستگاه دیاگ خودرو مدل جی دی اس

دستگاه دیاگ خودرو مدل جی دی اس

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x7x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۳ کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    عیب‌یابی موتور
  • سایر توضیحات
    ویژگی های دیاگ GDS هیوندا و کیا جی دی اسخواندن و پاک کردن خطاهاخواندن پارامترهاتست عملگرهاپروگرامینگ کنترل یونیت ها تعریف کلید و ریموت تعریف قطعات کالیبراسیون زاویه فرمان کالیبراسیون وتعریف دریچه گازدانگرید ایسیومتعلقات دستگاه دیاگ GDS هیوندا و کیااینترفیس اصلی دستگاهکابل OBD 16 پینکابل OBD 16 پین (اصلی ترین کابل دستگاه میباشد که یک طرف آن ۱۶ پین که به خودرو متصل میشود و طرف دیگر این کابل ۲۶ پین استه که به اینترفیس اصلی دستگاه متصل میشود)کابل اتصال به لپ تاپ (USB Mini)برای اتصال اینترفیس جی دی اس به لپ تاپ باید از کابل USB Mini استفاده شودآداپتور تبدیل برق AC به DCجک آداپتور ۶ پینکابل تبدیل ۱۶ پین به ۲۰ پین کابل تبدیل ۱۶ پین به ۱۲ پین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ سوکت دیاگ خودرو کد ۶۷۶۸۷۶

سوکت دیاگ خودرو کد 676876

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    سوکت obd سوکت دیاگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ دستگاه دیاگ خودرو نگارخودرو مدل DGNASLE2

دستگاه دیاگ خودرو نگارخودرو مدل DGNASLE2

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x21x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    کاربرد صنعتی
  • سایر توضیحات
    ♦ پیشرو در صنعت تعمیرات نرم افزاری خودرو♦ مجموعه ای از ابزارهای نرم افزاری قدرتمند، حرفه ای و مدرن در یک محصول♦ عیب یاب، تعریف کلید، دانلود، تبدیل، ریمپ، تیونینگ، افزایش شتاب، کاهش مصرف، اصلاح کیلومتر، اعزام به تعمیرگاه، کدخوان، تستر باتری و دینام، داینو خیابانی♦ قابلیت های منحصر به فرد برای اولین بار در ایران با کاربری بسیار سادهقابلیت ها:♦ بدنه صنعتی، رابط کاربری حرفه ای، نمایشگر تاچ ۷ اینچی رنگی با وضوح و کنتراست بالا♦ دارای WIFI داخلی برای اتصال به اینترنت جهت آپدیت نرم افزاری و دریافت خودکار کد اعتبار♦ عیب یابی و تعریف کلید پیشرفته کمپانی های داخلی و خارجی♦ راهنمای گام به گام رفع عیب خودرو طبق کد خطا و نقشه پین اوت سنسورها جهت سهولت در عیب یابی♦ قابلیت جست و جوی هوشمند و تست سلامتی کلیه یونیت های خودرویی از جمله مالتی پلکس، ایربگ و …♦ دارای گراف و نمایش سیگنال پارامترهای خودرو با قابلیت تنظیم خودکار سطح سیگنال♦ پشتیبانی حرفه ای از کلیه نودهای خودرویی شامل: ایسیو موتور، گیربکس، ایربگ، ABS، فرمان برقی، نودهای مالتی پلکس و …♦ دارای ماژول تستر باتری برای سنجش سلامتی باتری و دینام خودرو♦ دارای ماژول داینو خیابانی برای اولین بار در ایران برای محاسبه توان و گشتاور♦ دارای قدرتمندترین ماژول های دانلود، تبدیل، ریمپ و تیونینگ خودرو به صورت هوشمند با قابلیت بک آپ گیری و شناسایی خودکار♦ دارای جداول حرفه ای ریمپ و تیونینگ برای متخصصان با قابلیت شناسایی خودکار دامپ♦ قابلیت اصلاح کیلومتر انواع خودروهای داخلی و خارجی♦ قابلیت اعزام به تعمیرگاه در صورت گم شدن سوئیچ خودرو برای خودروهای داخلی و خارجی♦ قابلیت انتقال دامپ از کامپیوتر به دستگاه و از دستگاه به کامپیوتر♦ تنها دستگاه پرتابل با قابلیت پشتیبانی هم زمان از پروتکل هایGPT و KTAG

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ دستگاه دیاگ خودرو مدل ELM327 MINI V2.1

دستگاه دیاگ خودرو مدل ELM327 MINI V2.1

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۰۵ کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    کاربرد خانگی
  • سایر توضیحات
    این محصول تمام پروتکل‌های OBD II را پشتیبانی می‌کند. کدهای خطای ماشین خود را بخوانید و برطرف کنید. اطلاعات موتور مثل دور موتور ، دمای آب رادیاتور ، زاویه آوانس ، مصرف سوخت و دهها پارامتر دیگر را به صورت عددی و گرافیکی بر روی صفحه موبایل خود مشاهده کنید. سنسور اکسیژن را تست کنید و… «««توجه داشته باشید این دستگاه یک دیاگ چند ده میلیون تومانی نیست و به نسبت قیمت خودش کارایی دارد»»»»

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ عیب یاب دیاگ بلوتوثی خودرو مدل Mini ELM327 V1.2 OBD2

عیب یاب دیاگ بلوتوثی خودرو مدل Mini ELM327 V1.2 OBD2

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مدل: Mini ELM327 V1.2 OBD2ولتاژ کاری: ۱۶ ~ ۹ ولتجریان: ۴۵ میلی آمپرسیستم عامل: آندرویدفاصله عملکرد بلوتوث: ۱۰ ~ ۵ مترپشتیبانی از پروتکل های OBD2:SAE J1850 PWM (41.6 kbit/s)SAE J1850 VPW (10.4 kbit/s)ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbit/s)ISO 14230-4 KWP (5 baud init, 10.4 kbit/s)ISO 14230-4 KWP (fast init, 10.4 kbit/s)ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 500 kbit/s)ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 500 kbit/s)ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 250 kbit/s)ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 250 kbit/s)SAE J1939 (250kbit/s)SAE J1939 (500kbit/s)دقت فرمایید این دستگاه از پروتکل های ای سی یو بالا پشتیبانی می کند و ممکن است برای برخی از خودرو ها سازگاری نداشته باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ دستگاه دیاگ خودرو مدل elm327 v2.1

دستگاه دیاگ خودرو مدل elm327 v2.1

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x6x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۰۹۰ کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    عیب‌یابی انژکتور
  • سایر توضیحات
    کاربردها۱.خواندن کدهای عیب تشخیصی، عمومی و خاص سازنده، و نمایش معنای آنها (بیش از ۳۰۰۰ تعریف کد عمومی در پایگاه داده).۲. پاک کردن کدهای مشکل و خاموش کردن MIL (چراغ «Check Engine»)۳. نمایش داده های سنسور فعلی۴. دور موتور۵. مقدار بار محاسبه شده۶. دمای مایع خنک کننده۷. وضعیت سیستم سوخت۸. سرعت وسیله نقلیه۹. کوتاه مدت سوخت کوتاه۱۰. تریم سوخت بلند مدت۱۱. فشار منیفولد ورودی۱۲. پیشبرد زمان۱۳. دمای هوای ورودی۱۴. نرخ جریان هوا۱۵. موقعیت دریچه گاز مطلق۱۶. ولتاژ سنسور اکسیژن / تریم سوخت کوتاه مدت مرتبط۱۷. وضعیت سیستم سوخت۱۸. فشار سوخت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ عیب یاب دیاگ بلوتوثی وی گیت خودرو مدل ICAR PRO BLE4.0

عیب یاب دیاگ بلوتوثی وی گیت خودرو مدل ICAR PRO BLE4.0

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۰۸
  • سایر توضیحات
    شما با این دستگاه می‌توانید: خواندن، پاک‌سازی و رؤیت توضیحات کدهای خطای استاندارد (عمومی) و اختصاصی اندازه‌گیری مصرف سوخت خاموش کردن چراغ چک ارسال اطلاعات خودرو به تعمیرکار و یا هر شخصی که شما مایل باشد ذخیره پارامترهای مختلف و نمایش اطلاعات زنده خودرو به‌صورت گراف و نمودارو نمایش مقادیر سنسورهای خودرو شامل: دور موتور (Engine RPM) محاسبه بار موتور (Calculated Load Value) درجه حرارت آب رادیاتور (Coolant Temperature) وضعیت سیستم سوخت (Fuel System Status) سرعت خودرو (Vehicle Speed) وضعیت کوتاه‌مدت مصرف سوخت (Short Term Fuel Trim) وضعیت بلندمدت مصرف سوخت (Long Term Fuel Trim) فشار منیفولد ورودی (Intake Manifold Pressure) دمای هوای ورودی (Intake Air Temperature) زمان آوانس بودن احتراق (Timing Advance) نرخ (میزان) جریان هوا (Air Flow Rate) موقعیت دریچه گاز (Absolute Throttle Position) ولتاژ سنسور اکسیژن Oxygen sensor voltages فشار سوخت (Fuel Pressure)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ عیب یاب دیاگ بلوتوثی خودرو مدل ELM327 mini V2.1

 عیب یاب دیاگ بلوتوثی خودرو مدل ELM327 mini V2.1

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مناسب برای اکثر خودروهای خارجی ساخت ۲۰۰۳ و بعد از آن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ دیاگ گویا رایان خودرو مدل RAD200

دیاگ گویا رایان خودرو مدل RAD200

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • سایر توضیحات
    عیب یابی خودروها با پشتیبانی از پروتکل های CAN و COMکاهش هزینه های تعمیرات و خدمات پس از فروش خودرو دارای هسته پردازنده پرقدرت ARM-Cortex M3عمر بالای دستگاه با مدارات حفاظتی سخت افزاری حل مشکلات اولیه خودرو در صورت بروز خطا اعلام کد خطا به صورت شنیداری با کیفیت بالا پوشش کلیه خودروهای جدید و قدیم تشخیص آسان و سریع عیوب خودرو خاموش کردن چراغ چک خودرو مقداردهی اولیه ECUمناسب برای خودرو های:پیکان، پیکان وانت (تک سوز و دوگانه سوز)پژو روآ (تک سوز و دوگانه سوز)پژو آر دی (تک سوز و دوگانه سوز) پژو ۴۰۵ (تک سوز، دوگانه سوز، پایه گاز سوز) پژو پارس (تک سوز، دوگانه سوز، پایه گاز سوز) پژو ۲۰۶ (تک سوز، دوگانه سوز، پایه گاز سوز)پژو ۲۰۷ (تک سوز، دوگانه سوز، پایه گاز سوز) سمند، سورن، سریر (تک سوز، دوگانه سوز، پایه گاز سوز) پراید، پراید وانت (تک سوز، دوگانه سوز، پایه گاز سوز) تیبا، تیبا ۲ (تک سوز، پایه گاز سوز)نیسان زامیاد (تک سوز، دوگانه سوز) نیسان زامیاد دیزل زانتیاون دلیکاون کاروان زامیادMVM(110,530,X33)Lifan(520,X60)(تک سوز، دوگانه سوز) L90مگانCheryLOBOآریو (S300) ون ایستانا وانت دیار خودروWira Gen2ImpianBrilliance(V5)Capra Nissan MaximaNissan Murano(Old,New)Mazda 3Suzuki VitaraToyota YarisToyota Land Cruiser (2002)Toyota CamryHyundia(Avente,Verna)ChairmanMussoKorandoKIA SorentoKIA CeratoHyundai i30Hyundai Tucson(Hyundai Sonata (2007, 2009Hyundai Santafe(Hyundai Azera (2007, 2009

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دستگاه دیاگ خودرو مدل MS309

دستگاه دیاگ خودرو مدل MS309

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x10x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱ کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    عیب‌یابی موتور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دستگاه دیاگ خودرو نگارخودرو مدل  ECUPROG 2

دستگاه دیاگ خودرو نگارخودرو مدل  ECUPROG 2

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x10x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۵ کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    عیب‌یابی موتور
  • سایر توضیحات
    قابلیت ها:♦ قابلیت پشتیبانی از پروتکل های پروگرامینگ خودرویی:OBD، TRICORE، JTAG، KTAG، MBUS، ISP، USART، MPC، DENSO، BDM و …♦ قابلیت پشتیبانی از پروتکل های نسل های آینده♦ قدرتمند و پیشرفته برای برنامه ریزی انواع ایسیو و یونیت های خودرویی کمپانی های داخلی و خارجی♦ قابلیت دانلود و تبدیل و تیونینگ و ریمپ پیشرفته و تخصصی از طریق OBD بدون نیاز به دامپ به صورت هوشمند با شناسایی اتوماتیک♦ دارای نرم افزار تخصصی و پیشرفته تغییر جداول ایسیو برای انجام انواع تیونینگ تخصصی و پیشرفته به صورت دستی♦ قابلیت اصلاح کیلومتر ایسیو و پشت آمپر از طریق JTAG، OBDII، KTAG، MBUS، DENSO و روش های دیگر♦ دارای برنامه پیشرفته تاچوسافت♦ قابلیت خواندن کد سوییچ از داخل ایسیوها از طریق JTAG، ISP EEPROM، OBD و روش های دیگر♦ قابلیت برنامه ریزی و کلیر انواع ایربگ داخلی و خارجی♦ دارای ماژول قدرتمند بیکد کننده انواع دامپ (به همراه چکسام گیری اتوماتیک)♦ دارای امکان تست سخت افزاری برای اطمینان از عملکرد دستگاه بدون نیاز به ارسال به شرکت♦ آپدیت آنلاین و سریع نرم افزارپروگرامر نسل ۲ نگارخودرو با عنوان ECUPROG 2 :♦ پروگرامر قدرتمند با قابلیت پشتیبانی از کلیه پروتکل های پروگرامینگ خودرویی♦ قابلیت دانلود و تبدیل، بیکد، اصلاح کیلومتر، خواندن کو سوئیچ، تیونینگ و ریمپ پیشرفته♦ کاربری بسیار ساده برای انجام عملیات های تخصصی و پیشرفته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ دستگاه دیاگ نگارخودرو مدل OBD

دستگاه دیاگ نگارخودرو مدل OBD

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x15x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۵ کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    عیب‌یابی موتور
  • سایر توضیحات
    ♦ بدنه صنعتی، رابط کاربری حرفه ای، نمایشگر تاچ ۷ اینچی رنگی با وضوح و کنتراست بالا♦ دارای WIFI داخلی برای اتصال به اینترنت جهت آپدیت نرم افزاری و دریافت خودکار کد اعتبار♦ عیب یابی و تعریف کلید پیشرفته کمپانی های داخلی و خارجی♦ راهنمای گام به گام رفع عیب خودرو طبق کد خطا و نقشه پین اوت سنسورها جهت سهولت در عیب یابی♦ قابلیت جست و جوی هوشمند و تست سلامتی کلیه یونیت های خودرویی از جمله مالتی پلکس، ایربگ و …♦ دارای گراف و نمایش سیگنال پارامترهای خودرو با قابلیت تنظیم خودکار سطح سیگنال♦ پشتیبانی حرفه ای از کلیه نودهای خودرویی شامل: ایسیو موتور، گیربکس، ایربگ، ABS، فرمان برقی، نودهای مالتی پلکس و …♦ دارای ماژول تستر باتری برای سنجش سلامتی باتری و دینام خودرو♦ دارای ماژول داینو خیابانی برای اولین بار در ایران برای محاسبه توان و گشتاور♦ دارای قدرتمندترین ماژول های دانلود، تبدیل، ریمپ و تیونینگ خودرو به صورت هوشمند با قابلیت بک آپ گیری و شناسایی خودکار♦ دارای جداول حرفه ای ریمپ و تیونینگ برای متخصصان با قابلیت شناسایی خودکار دامپ♦ قابلیت اصلاح کیلومتر انواع خودروهای داخلی و خارجی♦ قابلیت اعزام به تعمیرگاه در صورت گم شدن سوئیچ خودرو برای خودروهای داخلی و خارجی♦ قابلیت انتقال دامپ از کامپیوتر به دستگاه و از دستگاه به کامپیوتر♦ تنها دستگاه پرتابل با قابلیت پشتیبانی هم زمان از پروتکل هایGPT و K

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ دستگاه دیاگ خودرو مدل تی ۴۱

دستگاه دیاگ خودرو مدل تی 41

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۵x85x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰.۰ کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    عیب‌یابی انژکتور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ دستگاه دیاگ خودرو مدل elm327 obdii

دستگاه دیاگ خودرو مدل elm327 obdii

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x6x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱ کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    عیب‌یابی انژکتور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ سوکت ۲خانه دیاگ CNG دژپارت مدل ۱۱۰۱۰۳

سوکت 2خانه دیاگ CNG دژپارت مدل 110103

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    وانت پیکان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ دستگاه دیاگ خودرو نگارخودرو مدل PLS1

دستگاه دیاگ خودرو نگارخودرو مدل PLS1

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x16x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۷۵ کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    عیب‌یابی موتور
  • سایر توضیحات
    قابلیت ها:♦ بدنه صنعتی، رابط کاربری حرفه ای، نمایشگر ۳.۵ اینچی رنگی♦ طراحی جذاب و کاربر پسند مطابق آنچه در نسل ۲ ارائه شده است♦ دارای WIFI داخلی برای اتصال به اینترنت جهت آپدیت نرم افزاری و دریافت خودکار کد اعتبار♦ عیب یابی و تعریف کلید پیشرفته کمپانی های داخلی و خارجی♦ راهنمای گام به گام رفع عیب خودرو طبق کدخطا و نقشه پین اوت سنسورها جهت سهولت در عیب یابی♦ قابلیت جست و جوی هوشمند و تست سلامت کلیه یونیت های خودرویی از جمله مالتی پلکس، ایربگ و …♦ دارای گراف و نمایش سیگنال پارامترهای خودرو♦ پشتیبانی حرفه ای از کلیه نودهای خودرویی شامل: ایسیو موتور، گیربکس، ایربگ، ABS، فرمان برقی، نودهای مالتی پلکس و …♦ دارای ماژول تستر باتری برای سنجش سلامت باتری و دینام خودرو♦ پشتیبانی کمپانی ها و خودروها و یونیت های بسیار بیشتر نسبت به نسل ۱♦ پشتیبانی توابع ویژه و هواگیری های بسیار بیشتر نسبت به نسل ۱♦ عرضه کمپانی های موتورسیکلت در نسل ۱ پلاس مطابق نسل ۲♦ عرضه کمپانی های گازسوز در نسل ۱ پلاس مطابق نسل ۲♦ دارای قدرتمندترین ماژول های دانلود، تبدیل، ریمپ و تیونینگ خودرو به صورت هوشمند با قابلیت بک آپ گیری و شناسایی خودکار♦ حذف کلیه مبدل های سمت دستگاه نسل ۱ (رابط نیسان، رابط زانتیا، رابط کن) و پشتیبانی از آنها در داخل دستگاه نسل ۱ پلاس♦ قابلیت اصلاح کیلومتر انواع خودروهای داخلی و خارجی♦ قابلیت اعزام به تعمیرگاه در صورت گم شدن سوئیچ خودرو برای خودروهای داخلی و خارجی♦ قابلیت انتقال دامپ از کامپیوتر به دستگاه و از دستگاه به کامپیوتر♦ تنها دستگاه پرتابل با قابلیت پشتیبانی هم زمان از پروتکل های GPT و KTAGدستگاه عیب یاب نسل یک پلاس +OBD Tools 1 محصولی به روز و قدرتمند همانند نسل ۲، اقتصادی همچون نسل ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ دستگاه دیاگ خودرو نگارخودرو مدل OBD-02

دستگاه دیاگ خودرو نگارخودرو مدل OBD-02

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x21x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    کاربرد صنعتی
  • سایر توضیحات
    ♦ پیشرو در صنعت تعمیرات نرم افزاری خودرو♦ مجموعه ای از ابزارهای نرم افزاری قدرتمند، حرفه ای و مدرن در یک محصول♦ عیب یاب، تعریف کلید، دانلود، تبدیل، ریمپ، تیونینگ، افزایش شتاب، کاهش مصرف، اصلاح کیلومتر، اعزام به تعمیرگاه، کدخوان، تستر باتری و دینام، داینو خیابانی♦ قابلیت های منحصر به فرد برای اولین بار در ایران با کاربری بسیار سادهقابلیت ها:♦ بدنه صنعتی، رابط کاربری حرفه ای، نمایشگر تاچ ۷ اینچی رنگی با وضوح و کنتراست بالا♦ دارای WIFI داخلی برای اتصال به اینترنت جهت آپدیت نرم افزاری و دریافت خودکار کد اعتبار♦ عیب یابی و تعریف کلید پیشرفته کمپانی های داخلی و خارجی♦ راهنمای گام به گام رفع عیب خودرو طبق کد خطا و نقشه پین اوت سنسورها جهت سهولت در عیب یابی♦ قابلیت جست و جوی هوشمند و تست سلامتی کلیه یونیت های خودرویی از جمله مالتی پلکس، ایربگ و …♦ دارای گراف و نمایش سیگنال پارامترهای خودرو با قابلیت تنظیم خودکار سطح سیگنال♦ پشتیبانی حرفه ای از کلیه نودهای خودرویی شامل: ایسیو موتور، گیربکس، ایربگ، ABS، فرمان برقی، نودهای مالتی پلکس و …♦ دارای ماژول تستر باتری برای سنجش سلامتی باتری و دینام خودرو♦ دارای ماژول داینو خیابانی برای اولین بار در ایران برای محاسبه توان و گشتاور♦ دارای قدرتمندترین ماژول های دانلود، تبدیل، ریمپ و تیونینگ خودرو به صورت هوشمند با قابلیت بک آپ گیری و شناسایی خودکار♦ دارای جداول حرفه ای ریمپ و تیونینگ برای متخصصان با قابلیت شناسایی خودکار دامپ♦ قابلیت اصلاح کیلومتر انواع خودروهای داخلی و خارجی♦ قابلیت اعزام به تعمیرگاه در صورت گم شدن سوئیچ خودرو برای خودروهای داخلی و خارجی♦ قابلیت انتقال دامپ از کامپیوتر به دستگاه و از دستگاه به کامپیوتر♦ تنها دستگاه پرتابل با قابلیت پشتیبانی هم زمان از پروتکل هایGPT و KTAG

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ دستگاه دیاگ خودرو مدل tnm7000

دستگاه دیاگ خودرو مدل tnm7000

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶ کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    عیب‌یابی انژکتور
  • سایر توضیحات
    این پک همراه با دیاگ و ریمپ جی تگ جی پی تی و تریکور می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ دستگاه دیاگ خودرو مدل آیکو مبین سامان ۰۰۱

دستگاه دیاگ خودرو مدل آیکو مبین سامان 001

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x7x3.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۵۳۵ کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    عیب‌یابی موتور
  • سایر توضیحات
    کاربرد های دستگاه دیاگ آیکو مبین سامان:• خواندن کد های خطا مربوط به انواع مختلف ماشین های ایران خودرو و پاک کردن کد های خطا• خواندن پارامتر های مربوط به خودرو ها و تحلیل آن ها• تست عملگر ها و سنسور های مختلف• تعریف سوییچ ماشین های ایران خودرو• دانلود و پیکربندی بدون خطا• دانلود ECU• دانلود های مربوط به ۲۰۶ اکوماکس• دانلود های مربوط به خودرو رانا و دنا• دانلود FN – CCN – DDN – BCM – PDNاقلام کالا : اینترفیس- کابل obd – کابل usb – سی دی راهنمای نصب و نرم افزار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ دستگاه دیاگ خودرو نگارخودرو مدل OBD Tools 2

دستگاه دیاگ خودرو نگارخودرو مدل OBD Tools 2

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x28x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱.۵ کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    عیب‌یابی موتور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ دستگاه دیاگ خودرو پیود مدل  P

دستگاه دیاگ خودرو پیود مدل  P

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰×۹.۵×۲.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۵ کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    عیب‌یابی انژکتور
  • سایر توضیحات
    ۱. دیاگ هوشمند، این مدل هم‌زمان با روشن شدن خودرو در هر دو ساعت یک بار خودرو را دیاگ زده و اگر خطایی شناسایی کند هر ۵ دقیقه آن را اعلام می‌کند.۲. کنترل سرویس‌های دوره‌ای به وسیله هوش مصنوعی و اطلاع رسانی برای رسیدگی های دوره ای خودرو همراه با ارائه اطلاعات مفید برای رسیدگی صحیح ۳. مانیتورینگ خودرو شامل اطلاعات مربوط به روشن و خاموش بودن خودرو – مسیر های طی شده در ۷ روز گذشته – سرعت های تجربه شده در ۷ روز گذشته – اطلاعات توقف های خودرو در ۷ روز گذشته۴. امکان خاموش کردن خودرو از راه دور و اجازه روشن شدن و یا روشن نشدن خودرو توسط اینترنت .۵. جیمایندر یا یادآور جغرافیایی به شما این امکان را میدهد که برای کارهای خود یک محدوده در شهر مشخص کنید ، به محض ورودتان به آن محدوده به شما یادآوری خواهد کرد . ۶. پیو ربات ، دستیار صوتی پیود میباشد که برای شرایط های مختلفی که با آن مواجه میشوید پیام های صوتی مناسبی را برای شما پخش خواهد کرد و اطلاعات مفصل تری را در بخش ربات اپلیکیشن برای شما نمایش خواهد داد . ۷. قابلیت به‌روزرسانی خودکار سخت افزار پیود ، بدون دخالت کاربران همیشه سخت افزار پیود آخرین نسخه از بروز رسانی ها را از سرور خوانده و خود را بروزرسانی میکند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ عیب یاب دیاگ بلوتوثی خودرو اینتر فیس مدل AMAZON OBD2-ELM327

عیب یاب دیاگ بلوتوثی خودرو اینتر فیس مدل AMAZON OBD2-ELM327

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تمام خودروها
  • سایر توضیحات
    خصوصیات:- دستگاه ELM327 ما با سیستم های مختلف تلفن همراه و رایانه سازگار است- اسکنر خوان برای تشخیص خودرو. سازگار با iOS، اندروید، ویندوز و لینوکس.- صرفه جویی در پول برای حل مشکلات به تنهایی:- با حل مشکلات ساده خودتان پول پس انداز کنید. کدهای عیب تشخیصی را می‌خواند، هم عمومی و هم خاص سازنده، و معنای آنها را نمایش می‌دهد (بیش از ۳۰۰۰ تعریف کد عمومی در پایگاه داده). کدهای خطا را پاک کنید، HIL (چراغ کنترل موتور) را خاموش کنید و داده های سنسور فعلی را نمایش می دهد.- پیکربندی ساده:راه اندازی آسان: دستگاه را به پورت ODB2 اتومبیل خود وصل کنید، وسیله نقلیه خود را روشن کنید، بلوتوث را در تلفن، رایانه یا رایانه لوحی خود روشن کنید، دستگاه ODBII را جستجو کرده و آن را جفت کنید (پین ۱۲۳۴ یا ۰۰۰۰)، برنامه دانلود شده را روی دستگاه خود اجرا کنید. و منتظر بمانید تا با موفقیت به ECU ماشین شما متصل شود.- سازگاری بالا با اکثر خودروهای موجود:با تمام وسایل نقلیه OBD2 (از سال ۱۹۹۶ به بعد) و وسایل نقلیه EOBD (خودروهای بنزینی از سال ۲۰۰۱ به بعد) و خودروهای دیزلی از سال ۲۰۰۳/۲۰۰۴ به بعد در اروپا کار می کند.- برای دسترسی به همه عملیات دستگاه باید یک برنامه کاربردی خوب داشته باشید:برای استفاده از این دستگاه ELM327 باید اپلیکیشن مناسبی داشته باشید. می توانید آن را از اپ استور برای اندروید یا iOS دانلود کنید. لطفاً توجه داشته باشید که نسخه‌های لایت برنامه‌های کاربردی، در بیشتر موارد، عملکرد محدودی را ارائه می‌دهند. در بیشتر موارد، برای کامل کردن عملکرد دستگاه، باید نسخه حرفه ای برنامه مورد نظر خود را خریداری کنید.ویژگی ها:۱. سیستم عامل اندروید سازگار با Elm.2. بلوتوث، باتری و کابل بدون سوئیچ.۳. به شما این امکان را می دهد که داده ها را مستقیماً به موتور ماشین خود مشاهده کنید تلفن هوشمند با سیستم عامل اندروید، به ECU اتومبیل متصل می شود.۴. به شما امکان می دهد به راحتی همه کدهای خطا (Dtcs) را بازیابی کنید و چراغ های موتور را بررسی کنید.۵. قابل استفاده با بلوتوث کامپیوتر.اطلاعات فنی:برند مونارمدل مونار ELM327ابعاد بسته بندی ‎۱۰ x 6.7 x 2.9 سانتی متروزن مورد ۳۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ دستگاه دیاگ خودرو نگارخودرو مدل PLUS1

دستگاه دیاگ خودرو نگارخودرو مدل PLUS1

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x16x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۶۶۵ کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    عیب‌یابی موتور
  • سایر توضیحات
    قابلیت ها:♦ بدنه صنعتی، رابط کاربری حرفه ای، نمایشگر ۳.۵ اینچی رنگی♦ طراحی جذاب و کاربر پسند مطابق آنچه در نسل ۲ ارائه شده است♦ دارای WIFI داخلی برای اتصال به اینترنت جهت آپدیت نرم افزاری و دریافت خودکار کد اعتبار♦ عیب یابی و تعریف کلید پیشرفته کمپانی های داخلی و خارجی♦ راهنمای گام به گام رفع عیب خودرو طبق کدخطا و نقشه پین اوت سنسورها جهت سهولت در عیب یابی♦ قابلیت جست و جوی هوشمند و تست سلامت کلیه یونیت های خودرویی از جمله مالتی پلکس، ایربگ و …♦ دارای گراف و نمایش سیگنال پارامترهای خودرو♦ پشتیبانی حرفه ای از کلیه نودهای خودرویی شامل: ایسیو موتور، گیربکس، ایربگ، ABS، فرمان برقی، نودهای مالتی پلکس و …♦ دارای ماژول تستر باتری برای سنجش سلامت باتری و دینام خودرو♦ پشتیبانی کمپانی ها و خودروها و یونیت های بسیار بیشتر نسبت به نسل ۱♦ پشتیبانی توابع ویژه و هواگیری های بسیار بیشتر نسبت به نسل ۱♦ عرضه کمپانی های موتورسیکلت در نسل ۱ پلاس مطابق نسل ۲♦ عرضه کمپانی های گازسوز در نسل ۱ پلاس مطابق نسل ۲♦ دارای قدرتمندترین ماژول های دانلود، تبدیل، ریمپ و تیونینگ خودرو به صورت هوشمند با قابلیت بک آپ گیری و شناسایی خودکار♦ حذف کلیه مبدل های سمت دستگاه نسل ۱ (رابط نیسان، رابط زانتیا، رابط کن) و پشتیبانی از آنها در داخل دستگاه نسل ۱ پلاس♦ قابلیت اصلاح کیلومتر انواع خودروهای داخلی و خارجی♦ قابلیت اعزام به تعمیرگاه در صورت گم شدن سوئیچ خودرو برای خودروهای داخلی و خارجی♦ قابلیت انتقال دامپ از کامپیوتر به دستگاه و از دستگاه به کامپیوتر♦ تنها دستگاه پرتابل با قابلیت پشتیبانی هم زمان از پروتکل های GPT و KTAGدستگاه عیب یاب نسل یک پلاس +OBD Tools 1 محصولی به روز و قدرتمند همانند نسل ۲، اقتصادی همچون نسل ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ دستگاه دیاگ خودرو بلوتوثی موبیکار مدل P20 مناسب برای ساینا

دستگاه دیاگ خودرو بلوتوثی موبیکار مدل P20 مناسب برای ساینا

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x3x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱ کیلوگرم
  • ویژگی‌های تجهیزات تعمیرگاهی
    عیب‌یابی انژکتور
  • سایر توضیحات
    دیاگ بلوتوثی موبیکار ویژه مالکان و رانندگان خودرو طراحی و ساخته شده و قدرتمندترین عیب یاب شخصی بازار ایران است. با این محصول می توانید پیش از بروز خرابی، مشکلات خودرو را تشخیص دهید و بسیاری از مشکلات خودرو را خودتان برطرف کنید. نسخه تعمیرگاهی این دستگاه دیاگ نیز موجود است.برای یافتن دستگاه دیاگ مخصوص خودروی خود، لطفا کلمه (موبیکار) را در دیجی کالا سرچ کنید.با دیاگ موبیکار می توانید به همه ایسیو های خودرو مثل موتور، گیربکس، بدنه، ایموبلایزر، کیسه هوا و… متصل شده و هم کد خطا و هم شرح خطا را مشاهده نمایید. همچنین دیاگ موبیکار قابلیت پاک کردن خطاها را نیز دارد.کارکردن با دیاگ موبیکار بسیار آسان است. تمام منوها به زبان فارسی میباشد. در صورتی که هر سوالی داشته باشید واحد پشتیبانی شرکت که متشکل از مهندسین زبده و کارشناسان نمایندگیهای خودرویی میباشد، به صورت رایگان اماده پاسخگویی به شما مشتریان میباشند.دیاگ موبیکار مقادیر سنسورها و پارامترهای خودرو را به شما نمایش میدهد. به عنوان مثال میزان دقیق مصرف سوخت، میزان دقیق دمای آب، فشار منیفولد هوا، دمای منیفولد هوا، ولتاژ سنسور اکسیژن، میزان باز بودن سنسور دریچه گاز و غیره را در موتور مشاهده کنید. همچنین پارامترهای ای سی یو ترمز ABS و ایربگ و گیربکس اتوماتیک و سایر ای سی یو ها را نیز به شما نمایش میدهد. با داشتن این پارامترها میتوانید نظارت دقیق بر نحوه عملکرد خودرو داشته باشید و حتی برای عیب یابی خودرو نیز از این پارامترها استفاده کنید.همچنین می توانید با دیاگ موبیکاربسیاری از قطعات برقی و فنی (عملگر) خودرو مثل شیر برقی، دور تند و کند فن رادیاتور، شیر برقی کنیستر، پمپ سوخت و ده ها عملگر دیگر را به راحتی تست کنید. تست این قطعات در عیب یابی بخشهای مختلف خود کاربرد دارد. همچنین به شما اطمینان میدهد که این قطعات به درستی عمل می کنند یا نیازمند تعمیر و تعویض هستند.تمام خودروسازها یک سوکت استاندارد جهت اتصال دستگاه دیاگ در خودرو قرار میدهند. کافیست دستگاه دیاگ موبیکار را به این سوکت متصل کنید و از مزایای دیاگ حرفه ای موبیکار استفاده کنید. دیاگ بلوتوثی موبیکار نیازی به کابل ندارد. بنابر این دیگر نگران قطعی کابل دستگاه دیاگ خود نباشید. همچنین دیاگ بلوتوثی موبیکار نیازی به باتری ندارد. و به راحتی به پورت عیب یابی OBD II خودرو متصل می شود. شما می توانید روی کدهای خطای خودرو خود نظر بگذارید یا نظرات و راه حل های دیگران را مشاهده کنید. همچنین می توانید شتاب ۰ تا ۱۰۰ خودرو را نیز به راحتی اندازه گیری کنید.قابلیت مشاهده اطلاعات روی گوشی هوشمند• مشاهده مقادیر تمامی پارامتر های خودرو و کنترل عملگر های مختلف آن• پشتیبانی آنلاین و تلفنی توسط تیم متخصص فنی و خودرویی• فیلم های آموزشی متنوع و دقیق • سازگاری کامل با شبکه سیم کشی و برق خوردو• امکان اتصال به تمامی کامپیوتر های خودرو (ECU)• قابلیت نمایش و کنترل مصرف سوخت لحظه ای خودرو• قابلیت نمایش و کنترل میانگین مصرف سوخت در هر سفر• قابلیت مشاهده سفر ها روی نقشه• بدون نیاز به باتری و کابل رابط• اپلیکیشن فارسی و رایگان• قابلیت اتصال دائم و موقت به خودرو• خواندن و پاک کردن کد های خطا• امکان گذاشتن دیدگاه روی کد های خطا و مشاهده دیدگاه بقیه و راه حل های آنها• امکان اندازه گیری شتاب صفر تا صد خودرو• قابلیت هد آپ دیسپلی (HUD)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستگاه دیاگ در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید گتر کوهنوردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا