لباس ورزشی مردانهلوازم ورزشی

دستکش بوکس حرفه‌‌ای:راهنمای خرید انواع دستکش بوکس ارزان

نکات مهمی که هنگام خرید دستکش بوکس باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

دستکش بوکس یکی از لوازم ورزشی مهم برای ورود به رشته ورزشی بوکس می‌باشد. این هنر رزمی در جهان طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است که ایران هم از آن مستثنی نیست و روزانه افراد زیادی وارد این رشته ورزشی می‌شوند. شما برای ورود به این رشته رزمی نیاز به یک سری وسایل ورزشی دارید. دستکش بوکس یکی از مهم‌ترین وسایل مربوط به این رشته است که علاوه بر قوی کردن ضربه دست از آن‌ها در مقابل ضربه نیز محافظت می‌کند.

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که می‌خواهید وارد این رشته ورزشی شوید و نگران خرید دستکش بوکس باشید. ممکن است تا به حال دستکش بوکس را هم از نزدیک ندیده باشید، چه برسد به اینکه بخواهید آن را خریداری کنید. شما باید اول سبک مبارزه خود را مشخص نمایید. سپس بل توجه به سبک ورزشی خود دستکش بوکس مورد نظر خود را خریداری کنید.

دستکش‌های بوکس از نظر اندازه و وزن با هم متفاوت هستند. در نتیجه زمانی که شما برای خرید دستکش بوکس وارد بازار می‌شوید با مدل‌های مختلفی از دستکش در اندازه‌ها و وزن‌های مختلف مواجه می‌شوید که اگر اطلاعات کافی در زمینه آن نداشته باشید. در مورد خرید این وسیله ورزشی گمراه خواهید شد، اما در صورت داشتن علم و آگاهی کامل در این زمینه می‌توانید با خیالی آسوده به خرید بپردازید.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، یعنی با انبوه زیادی از مدل‌ها و قیمت‌های دستکش بوکس مواجه شده‌اید و در مورد خرید این محصول به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع دستکش بوکس آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید دستکش بوکس باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

دستکش‌بوکس چیست و چه کاربردی دارد؟

دستکش‌بوکس در واقع نوعی پوشش است که از انگشت‌های شما هنگام زدن ضربه زدن به کیسه بوکس و حریف محافظت می‌کند. همچنین دسکش‌ها را از وزن‌های مختلف می‌سازند که شما برای شروع می‌توانید دستکش‌های سبک را انتخاب کرده و هر سری با قوی شدن دست به وزن آن اضافه کنید. در واقع کاربرد این وسیله در ورزش بوکس قوی کردن دست و جلوگیری از آسیب دیدن آن هنگام ضربه زدن می‌باشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید عینک دوچرخه سواری

انواع دستکش‌بوکس:

  • دستکش‌بوکس آموزشی: اگر تازه کار هستید و قصد ورود به این رشته ورزشی را دارید، بهتر است کار را با دستکش‌های آموزشی شروع کنید. زیرا از قیمت خیلی ارزانی برخوردارند و در صورتی که به این رشته علاقه نداشته باشید چیزی را از دست نخواهید داد و یک دستکش‌ گران قیمت روی دست‌تان نخواهد ماند. در نتیجه ضرر کمتری خواهید کرد.
  • دستکش‌بوکس مبارزه‌ای: برای آموختن تکنیک‌های ضربه زنی شما نیاز به یک دستکش مبارزه‌ای دارید. این دستکش شما را برای افزایش مهارت‌های ضربه زنی کمک می‌کند، این مدل بهترین گزینه برای کسانی است که شروع به یادگیری تکنیک‌های بوکس کرده‌اند. دستکش مبارزه‌ای از اندازه بزرگی برخوردار است و تعداد لایه‌های زیادی دارد. وزن این دستکش‌ به گونه‌ای تقسیم شده که از مچ دست تا نوک انگشتان وزن‌ را به یک اندازه احساس می‌کنید.
  • دستکش‌بوکس مسابقه‌ای:‌ این مدل جزو دستکش‌های حرفه‌ای بوکس به حساب می‌آید. ورزشکاران از این نوع دستکش برای تمرین استفاده نمی‌کنند و فقط روز مسابقه برای صدمه زدن به حریف از این دستکش‌ها استفاده می‌کنند زیرا دارای تعداد لایه کمتر هستند. این دستکش‌های حرفه‌ای قیمت خیلی بالایی هم دارند شاید به همین علت باشد که فقط در روز مسابقه پوشیده می‌شوند.
  • دستکش‌بوکس مخصوص کیسه: اگر شما هم جزو کسانی هستید که به ضربه زدن به کیسه بوکس‌های سفت و دو طرفه عادت دارید حتما از این مدل دستکش استفاده کنید. زیرا با آن‌ها دست شما کمترین آسیب را می‌بیند. فشار ناشی از وارد شدن ضربه به انگشت‌های شما را تا حد قابل قبولی کاهش داده و باعث می‌شود انگشتان شما به ضربه عادت کنند. در دو نوع کلاسیک و مدرن تولید می‌شوند که مدل‌های مدرن به علت محافظت بیشتر از مچ، دست و انگشتان طرفداران بیشتری دارد.
  • دستکش‌بوکس کاردیو: اگر عادت به زدن ضربه‌های خیلی سنگین به کیسه بوکس و میت دارید حتما از دستکش‌های کاردیو استفاده کنید. زیرا با داشتن تعداد لایه‌های بیشتر قادر به محافظت از دست در برابر ضربات سنگین‌تری هستند. متاسفانه این دستکش‌ها طول عمر کمتری نسبت به مدل‌های قبلی دارند و ممکن است خیلی سریع مجبور شوید که آن‌ها را با یک نمونه نو تعویض کنید.
  • دستکش موی‌تای و کیک‌بوکسینگ: اگر چه این دستکش را نمی‌توان یک دستکش‌بوکس نامید اما بد نیست به علت نزدیک بودن سبک آن به ورزش بوکس اطلاعاتی در مورد دستکش آن داشته باشید. از نظر کارایی شباهت زیادی به دستکش‌های بوکس آموزشی و مبارزه‌ای دارند. نسبت به دستکش‌های بوکس که خیلی سفت و سخت هستند این دستکش‌ها انعطاف‌پذیری بیشتری برای گرفتن حریف در زمین مسابقه دارند.

انواع دستکش بوکس ز نظر جنس:

  • دستکش‌بوکس چرمی: در واقع می‌توان جنس چرم را بهترین و گران‌ترین نوع دستکش‌بوکس دانست. زیرا از مقاومت بالایی برخوردار است و دست شما داخل آن عرق کمتری کرده در نتیجه بوی بدی به خود نخواهند گرفت. اگر به دنبال یک دستکش همه چیز تمام هستید که چندین سال به راحتی برای شما کار کند بدون شک دستکش‌های چرمی هستند.
  • دستکش‌بوکس ونیلی: در واقع ارزان‌ترین و بی‌کیفیت‌ترین نوع دستکش‌بوکس به حساب می‌آیند. پیشنهاد می‌کنم هرگز به سراغ جنس ونیلی نروید زیرا علاوه بر نداشتن کیفیت جنس به دستان شما نیز حین ورزش آسیب می‌زنند. چون به خوبی قادر به دریافت ضربه‌های وارد شده به ناحیه دست نیستند. رمز موفقیت در یک رشته ورزشی داشتن لوازم ورزشی خوب است پس بهتر است سر کیسه را مقداری شل کرده و دستکش‌های چرمی را خریداری کنید.

راهنمای خرید دستکش بوکس با سایز مناسب :

شاید دستکش‌بوکس تنها پوشاکی باشد که سایز آن با سایر لباس‌ها متفاوت است. برخی لباس‌ها دارای سایز بندی (S) کوچک، (M) متوسط و (L) بزرگ می‌باشند. این کلمات مخفف همان Small, Medium و Large هستند. سایز دستکش‌بوکس را به کلمه Oz مشخص می‌کنند که دارای سایز‌های: oz18 ،oz16 ،oz14 ،oz12، oz10، oz8 ،oz6 می‌باشند.

  1. دستکش سایز oz8‌‌_oz4: در واقع سایز oz4 بیشتر برای کودکان مورد استفاده قرار گرفته و سایز oz8 برای نوجوان‌ها استفاده می‌شود. لازم به ذکر است وزن تک تک این دستکش‌ها با سایز آن‌ها متفاوت است.
  2. دستکش سایز oz‌۱۰: کوچک‌ترین سایز دستکش‌بوکس در بزرگسالان به حساب می‌آیند و مناسب افرادی هستند با دست‌های کوچک و برای ضربه زدن به پد و کیسه بوکس مناسب می‌باشند. این دستکش‌ها معمولا برای مبارزه کارایی ندارند و برای افزایش مهارت و تکنیک مناسب هستند.
  3. دستکش سایز oz‌۱۲: اگر شما هم به دنبال یک سایز دستکش همه کاره هستید که از آن هم در تمرین و هم در مبارزه استفاده کنید، بدون شک برای شما دستکش‌های با سایز oz12 مناسب می‌باشند. این مدل معمولا به دلیل همه کاره بودن طرفداران زیادی دارد.
  4. دستکش سایز oz14: اگر به دنبال یک دستکش همه کاره سایز بزرگ و سبک برای مبارزه هستید و می‌خواهید دست شما حین مسابقه کمتر خسته شود بدون شک این سایز بهترین گزینه برای شما است. زیرا با داشتن لایه‌های زیاد از دست شما هم هنگام ضربه زدن بیشتر محافظت می‌کند.
  5. دستکش سایز oz16: این مدل دستکش بیشتر مناسب افرادی با دست‌های بزرگ است. اگر در باشگاه مسابقه می‌دهید برای محافظت از طرف مقابل حتما از دستکش‌های سایز oz16 استفاده کنید زیرا از استاندارد لازم برای ضربه زنی به حریف برخوردارند. فراموش نکنید که تعداد لایه در دستکش‌های oz14 با دستکش‌های oz16 یکسان است.
  6. دستکش سایز oz18: شاید نام این سایز از دستکش را تا به حال نشنیده باشید یا آن را از نزدیک ندیده باشید. زیرا مشتریان خاص خود را دارند و برای افراد قوی هیکل با دستان بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. متاسفانه به دلیل وزن خیلی بالا افراد معمولی سریع با آن‌ها احساس خستگی می‌کنند.

دستکش بوکس از کجا بخریم:

در واقع برای خرید دستکش بوکس دو راه پیش روی شما است. شما می‌توانید به صورت حضوری و غیر حضوری این کار را انجام دهید که هر یک از روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند که در ادامه توضیح داده می‌شود.

  1. روش حضوری: شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های لوازم ورزشی از میان مدل‌هایی که در مغازه موجود است یکی را انتخاب و خریداری نمایید. مزایا: با خرید محصول می‌توانید از آن استفاده کنید. معایب: به علت اینکه مغازه‌ها اجاره‌ای هستند مقداری گران‌تر به فروش می‌رسند. تنوع مدل‌ها محدود و انتخاب سخت است.
  2. روش غیر حضوری: شما می‌توانید با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی معتبر از میان انبوهی از مدل‌ها یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری نمایید. معایب: در دو یا سه روز کاری به دست شما می‌رسد. مزایا: تنوع مدل بیشتر، قیمت ارزان‌تر، وقت بیشتر برای بررسی کالاها و مطالعه توضیحات هر محصول.

بهترین مارک دستکش بوکس:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک دستکش‌ بوکس به شما معرفی کنیم. شاید مقداری در حق سایر برندهای باکیفیت بازار مقداری کم لطفی کرده باشیم. به دلیل اینکه رسانه کیمیک یک سایت آموزشی بوده و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای دستکش‌بوکس را به شما معرفی می‌کنیم.

  • دستکش‌بوکس اورلست
  • دستکش‌بوکس اونس
  • دستکش‌بوکس تامکس
  • دستکش‌بوکس آر دی ایکس
  • دستکش‌بوکس تایگر
  • دستکش‌بوکس آدیداس
  • دستکش‌بوکس لئون
  • دستکش‌بوکس ونوم
  • دستکش‌بوکس اواندر

حتما بخوانید: راهنمای خرید کفش ساحلی مردانه

نکات مهم هنگام خرید دستکش بوکس:

  1. قیمت دستکش: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. بهتر است قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید دستکش‌بوکس را مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برای شما مقداری آسان می‌شود.
  2. رنگ دستکش: رنگ دستکش از اهمیت بالایی برخوردار است به خصوص زمانی که شما مشغول انجام یک مسابقه ورزشی مهم هستید. اگر رنگ دستکش شما جزو آن دسته از رنگ‌هایی باشد که کمتر به چشم می‌آیند زمانی که حریف شما خسته است شما می‌توانید بدون آنکه حریف متوجه دست شما شود به طرف او ضربه بزنید.
  3. جنس دستکش: در واقع دستکش‌های بوکس از دو جنس معروف ساخته می‌شوند. یکی جنس چرمی است که از مقاومت زیادی برخوردار ست و طول عمر بیشتری هم دارد. اما متاسفانه قیمت آن مقداری گران است به همین علت افراد زیادی توان خرید آن‌ها را ندارند. جنس ونیلی هم یکی از جنس‌های رایج در تولید دستکش است که به دلیل قیمت ارزان متاسفانه بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. دریغ از اینکه کیفیت لازم را نداشته و خیلی زود از بین می‌روند.
  4. سایز دستکش: بر خلاف سایر پوشاک که سایز آن‌ها با S،M و L مشخص می‌شود. واحد سنجش اندازه دستکش‌بوکس oz است. سایز این دستکش‌ها با سبک ورزشی آن‌ها رابطه مستقیم دارد. به عنوان مثال: برای مسابقه از یک سایز خاص و برای تمرین از سایز دیگر استفاده می‌شود. برای اطلاع از سایز دستکش خود به قسمت راهنمای خرید سایز دستکش همین مطلب مراجعه کنید.
  5. وزن دستکش: همان طور که در ابتدای مطلب هم به آن اشاره شد وزن دستکش فاکتوری جدا از سایز می‌باشد. در واقع شما بسته به سبک ورزشی خود یعنی اینکه یک بوکسر حرفه‌ای هستید یا یک بوکسر مبتدی باید وزن دستکش خود را مشخص کنید. اگر دستان شما ورزیده نیست پیشنهاد می‌کنم حتما مدل‌های سبک وزن را انتخاب کنید. در غیر این صورت دستکش‌های سنگین دست شما را قوی‌تر می‌کنند.
  6. نوع باز و بسته شدن: در کل مکانیسم باز و بسته شدن این دستکش‌ها به دو صورت انجام می‌شود. یا از طریق بند یا از طریق برچسب صورت می‌گیرد. اگر دستکش را برای انجام مسابقات ورزشی می‌خواهید، بهتر است نمونه بنددار را انتخاب کنید. زیرا ممکن است حین وارد کردن ضربات محکم به حریف دستکش از دست شما خارج شود. اگر دستکش را برای تمرین حرکات می‌خواهید مدل چسبی مناسب است زیرا به راحتی و بدون کمک دیگران باز و بسته می‌شود.
  7. برند محصول: همیشه به سراغ خرید برندهای معروف و شناخته شده بروید. زیرا از کیفیت بالایی برخوردار هستند و امتحان خود را در بازار پس داده‌اند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک برند شناخته شده وجود دارد، نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار رفت. زیرا از نظر کارایی کیفیت آن‌ها شناخته نشده است و باید از برندهای شناخته شده بازار استفاده کرد.

روش نگهداری از دستکش بوکس:

  • همیشه بعد از انجام تمرین و مسابقه دستکش خود را شستشو دهید زیرا عرق دست شما به دستکش آسیب وارد می‌کند.
  • هرگز دستکش را به صورت مرطوب و خیس نگهداری نکنید، زیرا دچار پوسیدگی می‌شود. همچنین برای خشک شده دستکش را مقابل نور خورشید قرار ندهید.
  • دستکش‌های چرمی را هر چند وقت یکبار واکس بزنید. زیرا چرم واکس زده هیچ وقت خراب نمی‌شود و طول عمر بیشتری دارد.
  • از شستشوی دستکش‌های چرمی خودداری کنید، زیرا آب به جنس چرمی آسیب جدی وارد کرده و آن را خشک و شکننده می‌کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دستکش بوکس مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دستکش بوکس ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ دستکش بوکس مدل New tiger2 چرم طبیعی کد OZ-10

دستکش بوکس مدل New tiger2 چرم طبیعی کد OZ-10

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x18x29 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    بزرگ
  • جنس
    چرم طبیعی
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    سایز این دستکش ۱۲ میباشدمناسب برای سنین ۱۳ سال به بالامناسب برای رده جوانان و بزرگسالان طول بند چسب ۲۶سانتی متر میباشد و عرض ان ۷ سانتی متر میباشد. بلندای دستکش ۲۹ سانتی متر میباشد. طول چرم کار شده دستکش از مچ دستکش تا محل قرار گرفتن انگشتان دست۴۹سانتی متر میباشد. طول قسمت مچ دست ۹سانتی متر میباشد. این دستکش تهیه شده از چرم طبیعی میباشد دور تا دور دستکش نوار کشی شده است. وزن هر دستکش تقریبا ۲۰۰ گرم میباشد. چسب خیلی قوی و محکم.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دستکش بوکس مدل PR 6006 X

دستکش بوکس مدل PR 6006 X

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x13x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۵ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    بزرگ
  • جنس
    چرم طبیعی
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    دارای کاور سایز ۱۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دستکش بوکس مدل PRX 2002

دستکش بوکس مدل PRX 2002

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x13x19 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۱ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    بزرگ
  • جنس
    چرم طبیعی
  • سایر توضیحات
    دارای کاور سایز ۱۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دستکش بوکس مدل VENUM PRO 2023

دستکش بوکس مدل VENUM PRO 2023

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x14x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    کوچک
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    مناسب برای بوکس ، کیک بوکسینگ و دیگر رشته های رزمی ، جنس دستکش بسیار عالی و خوش دست میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ دستکش بوکس مدل PRO GEAR 2020

دستکش بوکس مدل PRO GEAR 2020

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x14x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    کوچک
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    تولید شده از بهترین نوع PU موجود در بازار که حتی میتواند با نمونه مشابه چرم خود رقابت کند و مناسب جهت کیسه زنی ، اسپارینگ و مبارزه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دستکش بوکس ونوم مدل ven2m

دستکش بوکس ونوم مدل ven2m

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x17x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    متوسط
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    مناسب برای انواع تمرینات بوکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دستکش بوکس ونوم مدل MKT

دستکش بوکس ونوم مدل MKT

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x17x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۹۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    متوسط
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ دستکش بوکس ونوم مدل ۵۱۰

دستکش بوکس ونوم مدل 510

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x15x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    متوسط
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    مناسب برای سنین ۱۳ سال به بالا مناسب برای رده جوانان و بزرگسالان طول بند چسب ۲۷ سانتی متر میباشد و عرض ان ۷ سانتی متر میباشد. بلندای دستکش ۲۷ سانتی متر میباشد. طول چرم کار شده دستکش از مچ دستکش تا محل قرار گرفتن انگشتان دست۴۳ سانتی متر میباشد. طول قسمت مچ دست ۹ سانتی متر میباشد. این دستکش تهیه شده از چرم طبیعی میباشد دور تا دور دستکش نوار کشی شده است. وزن هر دستکش تقریبا ۱۹۰ گرم میباشد. چسب خیلی قوی و محکم.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ دستکش بوکس ریس مدل چسبی

دستکش بوکس ریس مدل چسبی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x20x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    متوسط
  • جنس
    چرم طبیعی
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    برند Reyes یکی از مطرح ترین سازنده های دستکش رزمی خصوصا بوکس و کیک بوکس می باشد. این دستکش به علت وزن مناسب و قالب حرفه ای خود مناسب مسابقات حرفه ای می باشد. ساخته شده از چرم طبیعی بوفالو و قالب نیمه پهن بسیار خوش دست می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ دستکش بوکس گرین هیل مدل Tiger.red2018

دستکش بوکس گرین هیل مدل Tiger.red2018

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x15x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    کوچک
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    تولیدشده از بهترین نوع pu موجود در بازار و مناسب جهت کیسه زنی ، اسپارینگ و مبارزه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ دستکش بوکس مدل GRH-1940

دستکش بوکس مدل GRH-1940

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x15x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    متوسط
  • جنس
    فوم فشرده
  • مناسب برای ورزش
    بوکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ دستکش بوکس مدل PRO GEAR 2020

دستکش بوکس مدل   PRO GEAR 2020

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x14x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    کوچک
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    تولید شده از بهترین pu موجود در بازار که میتواند با نمونه مشابه چرم خود رقابت کند و مناسب جهت کیسه زنی ، اسپارینگ و مبارزه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ دستکش بوکس ونوم مدل REDVEN

دستکش بوکس ونوم مدل REDVEN

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x17x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۹۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    متوسط
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    مناسب برای انواع تمرینات بوکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ دستکش بوکس ونوم مدل zd-vm

دستکش بوکس ونوم مدل zd-vm

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x17x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    متوسط
  • جنس
    فوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ دستکش بوکس ریوال مدل چرم مصنوعی

دستکش بوکس ریوال مدل چرم مصنوعی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x17x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    متوسط
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    ساخته شده از فوم و چرم مصنوعیمناسب برای انواع تمرینات بوکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دستکش بوکس مدل VEN.BLU.PRO2025

دستکش بوکس مدل VEN.BLU.PRO2025

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x15x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    کوچک
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    تولید شده از بهترین pu موجود در بازار و مناسب جهت کیسه زنی ، اسپارینگ و مبارزه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دستکش بوکس مدل GRN-1923

دستکش بوکس مدل GRN-1923

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x15x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    متوسط
  • جنس
    فوم قابل انعطاف
  • مناسب برای ورزش
    بوکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ دستکش بوکس گرین هیل مدل Competiton Tiger – 1999

دستکش بوکس گرین هیل مدل Competiton Tiger - 1999

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x14x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    کوچک
  • جنس
    چرم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    تولید شده از بهترین نوع چرم گاوی موجود در بازار و مناسب جهت کیسه زنی ، اسپارینگ و مبارزه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ دستکش بوکس مدل V-bl360

دستکش بوکس مدل V-bl360

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x15x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    بزرگ
  • جنس
    چرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ دستکش بوکس مدل PRO.BLA.NG.GR.2025

دستکش بوکس مدل   PRO.BLA.NG.GR.2025

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x14x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    کوچک
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    تولید شده از بهترین نوع ‌pu موجود در بازار و مناسب جهت کیسه زنی ، اسپارین‌ و مبارزه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ دستکش بوکس مدل KINGS R

دستکش بوکس مدل  KINGS R

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x18x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    بزرگ
  • جنس
    چرم طبیعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ دستکش بوکس مدل VEN.BLA.PRO1403

دستکش بوکس مدل VEN.BLA.PRO1403

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x15x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    کوچک
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    تولید شده از بهترین نوع چرم گاوی موجود در بازار و مناسب جهت کیسه زنی ، اسپارینگ و مبارزه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ دستکش بوکس مدل ۰۰۱

دستکش بوکس مدل 001

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x17x34 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    فری سایز
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ دستکش بوکس مدل V-BL360

دستکش بوکس مدل V-BL360

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x15x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    متوسط
  • جنس
    چرم مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ دستکش بوکس مدل SABAS 1403

دستکش بوکس مدل SABAS 1403

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x15x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    کوچک
  • جنس
    چرم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    تولید شده از بهترین نوع چرم گاوی موجود در بازار و مناسب جهت کیسه زنی ، اسپارینگ و مبارزه راهنمای انتخاب سایز : سایز ۸ مناسب خردسالان زیر ۱۰ سال ، سایز ۱۰ مناسب نونهالان و نوجوانان ، سایز ۱۲ مناسب جوانان و بزرگسالان و سایز ۱۴ و ۱۶ مناسب بزرگسالان ۱۰۰ کیلو به بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ دستکش بوکس گرین هیل مدل Tiger.blu.2018

دستکش بوکس گرین هیل مدل Tiger.blu.2018

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x15x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    کوچک
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    تولید شده از بهترین نوع pu موجود در بازار و مناسب جهت کیسه زنی ، اسپارینگ و مبارزه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ دستکش بوکس گرین هیل مدل aiba fighter tiger 2024

دستکش بوکس گرین هیل مدل aiba fighter tiger 2024

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x14x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    کوچک
  • جنس
    چرم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    تولید شده از بهترین نوع چرم گاومیش موجود در بازار و همچنین دارای سه مهر تایید ، مهر تاییدیه آیبا (سازمان جهانی بوکس ) مهر چرم اصل و مهر آنتی شوک و دارای چسب بسیار قوی و مناسب جهت مسابقات و اسپارینگ و کیسه زنی و بسیار خوش دست و جادار و مقاوم میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ دستکش بوکس مدل PRO.BLA.BOX.1402

دستکش بوکس مدل   PRO.BLA.BOX.1402

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x14x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    کوچک
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ دستکش بوکس مدل G-2033

دستکش بوکس مدل G-2033

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    کوچک
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ دستکش بوکس لئون مدل Muth-1947

دستکش بوکس لئون مدل Muth-1947

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x24x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    بزرگ
  • جنس
    چرم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۱ دستکش بوکس مدل چرم طبیعی بندی چسبی

دستکش بوکس مدل چرم طبیعی بندی چسبی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x30x31 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • نوع بست
    بندی و چسبی
  • اندازه
    بزرگ
  • جنس
    چرم طبیعی
  • سایر توضیحات
    دستکش بوکس چرم جنس چرم طبیعی سایز ۱۲ اونس دارای بند و چسب پرشده با موی دم اسب محصول پاکستانمناسب بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۲ دستکش بوکس رینگ ساید مدل RSD-1904

دستکش بوکس رینگ ساید مدل RSD-1904

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x18x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۳۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    بزرگ
  • جنس
    چرم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۳ دستکش بوکس گرین هیل مدل AA1

دستکش بوکس گرین هیل مدل AA1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x15x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    متوسط
  • جنس
    چرم
  • مناسب برای ورزش
    کیک بوکس
  • سایر توضیحات
    ساخت کشور پاکستان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۴ دستکش بوکس تویینز اسپشال مدل .ATELDAR.2020

دستکش بوکس تویینز اسپشال مدل .ATELDAR.2020

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x14x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    کوچک
  • جنس
    چرم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    تولید شده از بهترین نوع چرم گاومیش موجود در بازار و همچنین آتل دار بودنش باعث میشود که در هنگام کیسه زنی و مبارزه مچ دست برنگردد و باعث آسیب مچ نگردد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۵ دستکش بوکس ونوم مدل V400

دستکش بوکس ونوم مدل V400

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x15x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    بزرگ
  • جنس
    چرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۶ دستکش بوکس تویینز اسپشال مدل .ATELDAR.2020

دستکش بوکس تویینز اسپشال مدل .ATELDAR.2020

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x24x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    کوچک
  • جنس
    چرم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    تولید شده از بهترین نوع چرم گاومیش موجود در بازار و همچنین به علت آتل دار بودن در هنگام کیسه زنی و مبارزه از برگشت مچ دست جاوگیری میکند و از مچ دست کاملا محافظت میکند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۷ دستکش بوکس مدل PRO BOXING GEAR 2024

دستکش بوکس مدل   PRO BOXING GEAR 2024

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x14x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    کوچک
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    تولید شده از بهترین نوع pu موجود در بازار که جرات میتواند با نمونه مشابه چرم خود رقابت کند و منلسب جهت کیسه زنی ، اسپارینگ و مبارزه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۸ دستکش بوکس مدل PX 12

دستکش بوکس مدل PX 12

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x12x19 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۹۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    بزرگ
  • جنس
    چرم طبیعی
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    دارای کاور سایز ۱۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۹ دستکش بوکس گرین هیل مدل Tiger.bla2018

دستکش بوکس گرین هیل مدل Tiger.bla2018

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x15x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    کوچک
  • جنس
    فوم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    تولید شده از بهترین نوع pu موجود در بازار و مناسب جهت کیسه زنی ، اسپلرینگ و مبارزه راهنمای انتخاب سایز ، سایز ۸ برای زیر ۱۰ سال خردسالان ، سایز ۱۰ جهت نونهالان و نوجوانان ۱۲ الی ۱۶ سال و سایز ۱۲ جهت جوانان و بزرگسالان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴۰ دستکش بوکس گرین هیل مدل AA1

دستکش بوکس گرین هیل مدل AA1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x15x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • نوع بست
    چسبی
  • اندازه
    متوسط
  • جنس
    چرم
  • مناسب برای ورزش
    بوکس
  • سایر توضیحات
    ساخت کشور پاکستان چرم درجه یک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستکش در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دوربین تفنگ بادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا