سرگرمی و آموزشیلوازم خانگی برقی

اندروید باکس، راهنمای خرید انواع اندروید باکس ۴K گیمینگ ارزان و باکیفیت

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید اندروید باکس باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

مدل‌های ارزان قیمتی از اندروید باکس وجود دارند که از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند در کنار این محصولات نمونه‌های ارزان قیمتی وجود دارد که فاقد کیفیت لازم هستند. اما چگونه می‌توان تفاوت این دو مدل ارزان را از یکدیگر تشخیص داد. در ادامه ما به شما آموزش می‌دهیم که چگونه تفاوت یک جنس ارزان باکیفیت و یک جنس ارزان بی‌کیفیت را از یکدیگر تشخیص دهیم. شما به وسیله اندروید باکس به راحتی می‌توانید تلویزیون قدیمی خود را به یک تلویزیون هوشمند با آخرین نسخه سیستم عامل اندروید تبدیل کنید. اگر شما یک تلویزیون درجه یک دارید و می‌خواهید آن را به یک وسیله هوشمند تبدیل کنید، مطمئن باشید که با یک نمونه ارزان و بدون کیفیت از اندروید باکس این امکان وجود ندارد و ممکن است شما را از انجام این کار نا امید کند، اما با خرید یک نمونه باکیفیت از کار خود پشیمان نخواهید شد.

اگر دستگاهی را که خریداری می‌کنید از نوع ۴k باشد باید حتما تلویزیون شما آن را پشتیبانی کند تا کیفیت بالا داشته باشید، اما اگر به دنبال مدل‌هایی هستید که با آن فیلم‌های وب سایت یوتیوب، فیلیمو و تلویزیون اینترنتی را تماشا کنید یک اندروید باکس ارزان نیاز شما را بر آورده می‌کند. تقریباً هر اندروید باکسی که امسال در بازار برای فروش می‌بینید، می‌تواند کیفیت تصویر ۴K را پشتیبانی کند. اما برخی مدل‌ها حتی ممکن است قادر به ارائه تصاویر با کیفیت‌های ۶K یا ۸K باشند. اما، اگر یک اندروید باکس تلویزیون ارزان قیمت کمتر از ۵۰۰ هزار تومان را خریداری کنید قادر به تماشای تصاویر با کیفیت ۴K نخواهید بود و در بهتریت حالت شما به همان ۱۰۸۰pp HD محدود خواهید شد. دلیلش این نیست که اندروید باکس شما قادر به ارائه این کیفیت تصویر نیست، بلکه به این دلیل است که بیشتر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مجوز به دسترسی به محتوا با کیفیت ۴K را به این دستگاه‌ها نمی‌دهند.

در ماه‌های اخیر، در بسیاری از موارد به دلیل اینکه مردم زمان بیشتری را در منزل خود سپری می‌کنند تا از انتشار بیشتر ویروس کووید جلوگیری کنند، تماشای درام و فیلم به منبع اصلی سرگرمی برای بسیاری از مردم تبدیل شده است. اکثراً برای لذت بردن از انتخاب گسترده‌تر به رایانه شخصی یا تلفن همراه خود مراجعه می‌کنند، اما تماشای طولانی مدت نه تنها بر تجربه تماشای شما تأثیر می‌گذارد، بلکه می‌تواند باعث خستگی و آسیب رسیدن به چشم شما نیز شود. یک اندروید باکس که بتواند انتخاب های شما را به یک صفحه نمایش بزرگ انتقال دهد، جواب این سوال است، اما با وجود تعداد زیادی از اندروید باکس که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید، کدام تی وی باکس برای شما مناسب است؟ پس با هم این راهنما را مطالعه کنیم تا با این مدل‌ها آشنا شویم.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید اندروید باکس را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع اندروید باکس آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید اندروید باکس باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

اندرویدباکس (Android TV Box) چیست و چه کاربردی دارد؟

تی وی باکس قطعه ای سخت افزاری است که به شما امکان را می‌دهد تا محتوا مورد نظر خود را مستقیماً از اینترنت به صفحه تلویزیون خود انتقال داده و پخش کنید.این وسیله دقیقا شبیه گوشی هوشمند یا تبلت عمل می‌کند در واقع می‌توانید برنامه‌هایی را دانلود کنید که از طریق این برنامه‌ها از طریق تلویزیون و کنترل به آن‌ها دسترسی داشته باشید و محتوای آنلاین را در صفحه بزرگ تلویزیون خود تماشا کنید. توجه داشته باشید که بسیاری از سایت‌هایی که این خدمات را به صورت آنلاین ارائه می‌کنند نیاز به خرید اشتراک ماهیانه دارند، یعنی شما علاوه بر خرید دستگاه اندروید باکس تلویزیون باید ماهیانه اشتراک خیلی از این سایت‌ها را خریداری کنید تا بتوانید از محتوای آن‌ها در این دستگاه استفاده کنید. برای مثال: اگر دستگاه‌های شرکت فیلیمو را خریداری کنید در ازای خرید این دستگاه شرکت به شما یک سال اشتراک رایگان هدیه می‌دهد. در انتهای این مقاله تعدادی از دستگاه‌های این شرکت به همراه اشتراک رایگان یک ساله عرضه می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تلفن بی‌سیم

انواع اندرویدباکس تلویزیون موجود در بازار:

  1. اندروید باکس تلویزیون اپل ۴K: برای کاربران محصولات اپل، اندروید باکس اپل انتخاب بسیار مناسبی است. رابط روان و آشنا استفاده از آن را برای این افراد بسیار آسان می‌کند، بنابراین نیازی به صرف زمان برای یادگیری نحوه کار با آن ندارید. همه برنامه های پخش کننده اصلی در اپ استور موجود هستند تا بتوانید از ویدیوهای مناطق مختلف لذت ببرید. علاوه بر این، سایر محصولات اپل مانند: (iPhone، Mac و غیره) را می توان از طریق Air Play به باکس اپل خود متصل کنید و بدون دردسر از آن‌ها استفاده کنید. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که قیمت آن‌ها نسبت به سایر برندهای موجود در بازار گران‌تر است. از دیگر مشخصات این مدل می‌توان به تراشه بیونیک A12 برای عملکرد بهتر دستگاه و پشتیبانی از Dolby Vision سازگار با سیستم صوتی Dolby Atmos اشاره کرد.
  2. اندروید باکس تلویزیون شیائومی: محصولات شیائومی به دلیل قیمت بسیار خوب خود در بازار شناخته شده اند. اکثر مدل‌های این شرکت با سیستم عامل Android 8.1 و و بالاتر و پشتیبانی از Chromecast، ارائه می‌شوند که شما می توانید طیف گسترده ای از برنامه ها را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کرده و روی آن‌ها نصب کنید. استفاده آسان و ساده به شما این امکان را می‌دهد تا محصولات مختلف اندرویدی را با یک کلیک روی تلویزیون خود بفرستید تا تجربه تماشای فراگیرتری داشته باشید. اکثر مدل‌های این دستگاه قدرتمند می‌باشند و فناوری ۴K HDR و پردازش ویدیوی ۴K را با سرعت بالا و کیفیت تصویر واضح تر و دقیق تری ارائه می‌دهند. پس اگر به دنبال یک برند قوی و در عین حال ارزان قیمت هستید، محصولات این شرکت را به شما معرفی می‌کنم.
  3. اندروید باکس تلویزیون گوگل: تمام مدل‌های این برند به وسیله شرکت Google TV طراحی می‌شوند و سیستم عامل اصلی اندروید ۱۰ به صورت پیش فرض روی آن‌ها نصب می‌شود. البته در صورت ارائه نسخه جدید اندروید می‌توانید به راحتی آن را به اندروید بالاتری ارتقا دهید. رابط کاربری ساده و آسان Chromecast، Google Assistant و سایر عملکردها را نیز پشتیبانی می‌کنند. مدل Google Chromecast یک نمونه جمع و جور است و کار با آن بسیار ساده است. شما به سادگی با استفاده از کابل HDMI می‌توانید جعبه اندرویدی خود را به تلویزیون یا دستگاه تلفن همراه خود متصل کنید و از تماشای عالی آن لذت ببرید. اگر سیستم عامل اندرویدی بومی یا طراحی سبک‌تری را ترجیح می‌دهید، Google Chromecast با Google TV یک انتخاب عالی است.

تفاوت اصلی یک اندروید باکس گران قیمت با یک اندروید باکس ارزان قیمت:

اگر نگاهی به قیمت‌های بازار بیاندازید، جعبه‌های اندرویدی را با قیمتی کمتر از ۵۰۰ و تا ۶۰۰ هزار تومان هم پیدا خواهید کرد، اما اگر توضیحات نوشته شده به وسیله بازاریابان توجه کنید ممکن است تشخیص تفاوت بین این دو برای شما مقداری دشوار باشد. پس چه فاکتورهایی دستگاه‌های گران قیمت را از ارزان قیمت تفکیک می‌کند؟ در ادامه آن‌ها را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم.

  • پخش با کیفیت ۴K: اگر نگاهی به روی جعبه این محصولات انداخته باشید احتمالا متوجه شده‌اید با بیشتر این مدل‌ها می‌توان تصاویر را با کیفیت ۴K پخش کرد و همه مدل‌ها برای انجام این کار به اندازه کافی قدرتمند هستند اما واقعیت این است که شما نمی توانید نتفلیکس را با کیفیت ۴K در هر جعبه تلویزیون اندرویدی تماشا کنید. این به این دلیل نیست که جعبه قادر به انجام این کار نیست، بلکه به این دلیل است که شرکت‌های پخش به آن‌ها اجازه دسترسی به این محتوا را نداده‌اند. نتفلیکس تنها به یک سری جعبه‌های تلویزیونی اجازه می‌دهد تا به محتوای ۴K خود برای اهداف کنترل کیفیت دسترسی داشته باشند. آن‌ها نمی‌خواهند مردم از ارائه خدمات ۴K نامناسب شکایت کنند، در حالی که در واقعیت مشتری است که به امید تماشای فیلم و سریال با این کیفیت یک دستگاه ۴K را خریداری کرده و اجازه استفاده از این خدمات را ندارد. زیرا بازایاب اطلاع رسانی درستی در این مورد نداشته است و ذکر نکرده که این دستگاه برای این کار مناسب نیست. در نهایت، این یک مشکل تشریفاتی است تا سخت افزاری، اما اگر تماشای سرویس های پخش اصلی به صورت کامل ۴K برای شما در اولویت هستند، بسیاری از جعبه های تلویزیون اندرویدی مقرون به صرفه شما را ناامید نخواهند کرد.
  • میزان رم دستگاه: یک جعبه تلویزیون ارزان و مقرون به صرفه معمولاً با ۱ تا ۲ گیگابایت رم دارد، در حالی که یک جعبه گرانتر معمولاً با ۴ تا ۸ گیگابایت رم عرضه می شود. این بدان معناست که جعبه‌های گران‌تر سریع‌تر کار می‌کنند و می‌توانند برنامه‌های بیشتری را به طور همزمان اجرا کنند بدون اینکه هنگ کنند و دایره بارگذاری را به شما نشان دهند. جعبه‌های تلویزیون گران‌تر می‌توانند برنامه‌های پیچیده‌تری مانند: شبیه‌سازهای بازی و نسخه‌های پیچیده‌تر Kodi را اجرا کنند، اما رم پایین‌تر جعبه ارزان‌تر می‌تواند اکثر محبوب‌ترین برنامه‌های پخش آنلاین را به راحتی اجرا نکنند.
  • حافظه ذخیره سازی دستگاه: می‌توانید انتظار داشته باشید که یک جعبه تلویزیون اندرویدی مقرون‌به‌صرفه با ۸ تا ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی ارائه شود، در حالی که جعبه‌های گران‌تر حداقل ۳۲ گیگابایت و احتمالاً بسیار بیشتر خواهند داشت. اگر می‌خواهید محتوا را دانلود کنید و آن‌ها را روی جعبه اندرویدی خود نصب کنید، به حافظه بیشتری نیاز خواهید داشت، بنابراین اگر حجم زیادی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را قصد دارید روی دستگاه خود نصب کنید، جعبه‌های گران‌تر عالی هستند. با این حال، اگر فقط در حال استریم هستید، در واقع به حافظه دستگاه نیاز نیست توجه زیادی داشته باشید.
  • تراشه پردازنده یا Chipset: مدل NVIDIA Shield، یکی از پیشروترین جعبه‌های تلویزیون اندروید موجود در بازار است که دارای چیپست Tegra X1 می‌باشد که این مدل را به یک سخت‌افزار بسیار قدرتمند و بسیار گران قیمت برای گیمرها تبدیل می‌کند. با این حال، حتی جعبه‌های مقرون‌به‌صرفه معمولاً دارای پردازنده‌های چهار هسته‌ای مناسب هستند. اگر چه به اندازه آنچه با نمونه NVIDIA Shield یا سایر جعبه‌های ممتاز به دست می‌آورید قدرتمند نیستند، اما به اندازه کافی قدرت دارند که برای پخش تصاویر با کیفیت ۴K به صورت یکپارچه مشکلی نداشته باشند.
  • فرمان صوتی هوشمند: این روزها اگر چه با خرید یک دستگاه گران قیمت می‌توانید از امکاناتی نظیر فرمان صوتی که سبب جستجوی می‌شود به صورت پیش فرض و استاندارد بهره بگیرید، اما تقریباً هرگز چنین چیزی را در جعبه‌های مقرون به صرفه‌تر نمی‌بینید. این تجربه هرگز آن‌ طور که می‌خواهید یکپارچه نیست. در عوض، می توانید انتظار داشته باشید که جستجوی خود را با صفحه کلید روی صفحه و نشانگرهای پیکان انجام دهید. در دستگاه‌های ارزان تر شما برای تایپ کردن یک واژه خاص مجبور به فشار دادن چندین دکمه بر روی کنترل خود هستید، اما در دستگاه‌های دارای فرمان صوتی هوشمند این کار خیلی ساده است. به عنوان توسعه فرمان صوتی، اکثر جعبه های پریمیوم با سیستم های خانه هوشمند مانند آمازون الکسا یا خانه هوشمند گوگل ادغام می شوند. این یکی دیگر از ویژگی هایی است که با جعبه های مقرون به صرفه نمی‌توانید آن‌ها را حاصل کنید. اگر این موارد برای شما اولویت هستند، پس یک جعبه مقرون به صرفه رضایت بخش شما نخواهد بود.

بر اساس این تفاوت‌ها، اگر به دنبال جعبه تلویزیون اندرویدی ارزان‌تر هستید، عمدتاً مشاهده ۴K، فرمان صوتی، ادغام خانه‌های هوشمند، و قدرت و فضا برای فعالیت‌های پیشرفته مانند بازی را از دست می‌دهید. اما اگرمواردی که گفته شد برای شما در اولویت قرار ندارند، می توانید بدون ناامید شدن یک جعبه تلویزیون اندرویدی مقرون به صرفه تهیه کنید.

حداقل مشخصاتی که یک اندروید باکس مقرون به صرفه باید داشته باشد؟

  • اندروید ۹.۰ یا بالاتر
  • دارای قابلیت ۴K
  • پردازنده چهار هسته ای
  • وای فای دوگانه ۲.۴/۵ گیگاهرتز
  • بلوتوث نسل ۴.۰
  • ۲ گیگابایت رم
  • ۸ گیگابایت حافظه داخلی

هنگامی که به این حداقل مشخصات رسیدید ویژگی‌هایی را که برای شما مهم و در اولویت هستند را انتخاب و اولویت بندی کنید. آیا اولویت شما مشاهده Netflix باکیفیت ۴K است؟ کدام جعبه تلویزیون اندرویدی مقرون به صرفه برای آن وجود دارد. آیا احساس می کنید به فرمان تایپ صوتی نیاز دارید؟ می توانید یک جعبه تلویزیون اندرویدی مقرون به صرفه پیدا کنید که این کار را نیز انجام دهد. فضایی برای بازی با Kodi می خواهید؟ می توانید گزینه های بودجه را پیدا کنید. پیدا کردن یک جعبه ارزان که تمام موارد بالا را انجام دهد، دشوار است اما با اندکی تلاش می‌توان آن را به واقعیت تبدیل کرد.

بهترین مارک اندروید باکس تلویزیون:

اگر بخواهیم به شما یک برند خاص جعبه اندرویدی را به عنوان بهترین مارک این دستگاه به شما معرفی کنیم، شاید مقداری در حق سایر برندهای باکیفیت بازار کم لطفی کرده باشیم، زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید این وسیله فعالیت دارند و معرفی یک برند خاص به عنوان بهترین مارک جعبه اندرویدی بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد تا معرفی یک محصول خاص و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای اندروید باکس را به شما معرفی می‌کنیم.

  • باکس اندروید تسکو
  • باکس اندروید فیلیمو
  • باکس اندروید نماوا
  • باکس اندروید شیائومی
  • باکس اندروید اچ ۹۶
  • باکس اندروید نت باکس
  • باکس اندروید جی پلاس
  • باکس اندروید سامسونگ
  • باکس اندروید اپل
  • باکس اندروید سینماتیو

حتما بخوانید: راهنمای خرید مودم ADSl

نکات مهم برای خرید اندروید باکس:

  1. قیمت محصول: اولین و مهمترین نکته در مورد خرید این جعبه اندرویدی توجه به قیمت آن می‌باشد، قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید این محصول را مشخص کنید. با این کار مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند و خرید برای شما آسان‌تر می‌شود.
  2. نوع جعبه اندرویدی: این وسیله هم مانند سایر وسایل چند رسانه‌ای انواع مختلفی دارد، این شما هستید که باید با توجه به نیاز و سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. اگر کیفیت تصویر برای شما در الویت نیست می‌توانید مدل‌های اچ دی و فول اچ دی را انتخاب و خریداری کنید. این مدل‌ها قیمت ارزان‌تری دارند. اما اگر به کیفیت تصویر بالا علاقه دارید مدل‌های ۴K بهترین گزینه هستند.
  3. فرمت‌های قابل پخش: هرگز فراموش نکنید که این دستگاه علاوه بر یک پخش کننده فیلم‌های آنلاین یک پخش کننده چند رسانه‌ای است. یعنی شما می‌توانید فیلم و سریال‌های مورد نظر خود را با فلش مموری به دستگاه متصل کرده و پخش نمائید. اینکه دستگاه شما از چه فرمت‌های ویدئویی پشتیبانی می‌کند نکته مهمی است. پس حتما هنگام خرید توجه داشته باشید که دستگاه مورد نظر شما چه فرمت‌هایی را پشتیبانی می‌کند.
  4. نسخه سیستم عامل اندروید: اگر دستگاه شما از نوع ios نیست و از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند، توجه داشته باشید که نسخه اندروید دستگاه شما به روز باشد یا حداقل قابلیت بروز رسانی را داشته باشد. فراموش نکنید که بیشتر برنامه‌هایی که از گوگل پلی دریافت می‌کنید روی نسخه‌های اندروید جدید نصب می‌شوند. پس اگر نسخه اندروید شما پایین باشد نباید انتظار نصب برنامه‌های جدید روی آن را داشته باشید.
  5. نوع خروجی تصویر: همیشه دستگاهی را انتخاب کنید که دارای خروجی‌های مختلف صدا و تصویر باشد، این امر باعث می‌شود که شما بتوانید آن را به تلویزیون‌های قدیمی با خروجی Avi هم متصل کنید. متاسفانه خیلی از مدل‌های جدید تنها خروجی HDMI دارند و قابل استفاده برای تلویزیون‌هایی هستند که دارای این پورت می‌باشند و در مدل‌های قدیمی کاربردی ندارند.
  6. ساپورت موس و کیبورت: این یک قابلیت خیلی جالب است که معمولا در مدل‌های پیشرفته دیده می‌شود. استفاده از موس و کیبورد می‌تواند سبب استفاده راحت از برخی اپلیکیشن‌ها مانند شبکه‌های اجتماعی و انواع بازی‌ها شود. اگر این وسیله را بیشتر برای بازی‌های اندرویدی می‌خواهید بهتر است این مدل را انتخاب کنید، زیرا برای بازی به صورت حرفه‌ای نیاز به موس و کیبورد دارید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید اندروید باکس مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه اندروید باکس ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ اندروید باکس اچ۹۶ مدل MAX 8/128G به همراه ریموت کنترل ایرماوس MX3

اندروید باکس اچ96 مدل MAX 8/128G به همراه ریموت کنترل ایرماوس MX3

مشخصات فنی

  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۸/۱۲۸ گیگابایت
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • میکروفون
    بدون میکروفون
  • امکانات و قابلیت‌ها
    همراه با ریموت کنترل صوتی بلوتوثیریموت کنترل ایرماوس ژیروسکوپ و میکروفون دار MX3- Mic
  • اقلام همراه محصول
    اندروید باکسآداپتورریموت کنترل بلوتوثی ژیروسکوپ و میکروفون دارکابل اچ دی ام آیدفترچه راهنمای انگلیسیریموت کنترل ایرماوس مدل MX3 ژیروسکوپ و میکروفون دار با کیبورد حک شده فارسی- انگلیسیدانگل USB اتصال ریموت کنترل ایرماوس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ اندروید باکس اچ‌کی۱ مدل HK1 K8

اندروید باکس اچ‌کی1 مدل HK1 K8

مشخصات فنی

  • فرمت‌های عکس
    HD JPEG、BMP、GIF、PNG、TIF
  • فرمت‌های صوتی
    Supports MP3, AAC, WMA, RM, FLAC
  • فرمت‌های تصویری
    Video Decoder Real-time video decoder of MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4 H.263, H.264/AVC, H.265/HEVC, MVC VC-1 AVS, AVS+,AVS2H.265 HEVC/MVC Main10 L6.1 : 8K@25fps (7680×4320) H.264/AVC BP/MP/HP profile @ level 5.1; H.264/AVC MVC; up to 4Kx2K @ 60fps H.265/HEVC Main/Main10 profile @ level 5.1 High-tier; up to 4Kx2K @ 60fps AVS2 4KX2K @60fps MPEG-1, Main profile, up to 1080P @ 60fps MPEG-2, SP@ML, MP@HL, up to 1080P @ 60fps MPEG-4, ASP profile @ level 5, up to 1080P @ 60fps AVS, Jizhun profile @ level 6.0; up to 1080P @ 60fps AVS-P16 (AVS+), up to 1080P @ 60fps H.263, up to 576P @ 60fps VC-1, SP@ML, MP@HL, AP@L0-3, up to 1080P @ 60fpsDisplay Interface Support HD 2.0b output up to 4K 10bit @60Hz TV interface: TV encoder 10bit out for DAC HD interface: ۲۴ bit (RGB888 YCbCr444), 30 bit(RGB101010,YCbCr 420, YCbCr 444) Max output resolution 4K for HD, 480i/576i for CVBS Support 1 cluster layer, 4 smart layer Support HDR10, HLG HDR, Vivid HDR RGB Light: adjust the lighting according to your mood.
  • امکانات و قابلیت‌ها
    اندروید ۱۳رم ۴ گیگحافظه ۱۲۸ گیگبلوتوث ورژن ۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ اندروید باکس هوما مدل ۳L

اندروید باکس هوما مدل 3L

مشخصات فنی

  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۸ گیگابایت
  • فرمت‌های زیرنویس
    SRT/SMI/SUB/SSA/IDX+USB
  • فرمت‌های عکس
    HD JPEG/BMP/GIF/PNG/TIFF
  • فرمت‌های صوتی
    MP3/WMA/AAC/WAV/OGG/DDP/HD/FLAC/APE
  • فرمت‌های تصویری
    Avi/Ts/Vob/Mkv/Mov/ISO/wmv/asf/flv/dat/mpg/mpeg
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای شیار کارت حافظه مجهز به سیستم عامل اندروید تی‌وی نسخه ۱۰مجهز به پردازنده‌ی RK3318 دارای حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی DDR3 قابلیت جستجوی صوتی پردازنده ۴ هسته‌‍ای کورتکس ای ۵۳ پشتیبانی از زبان فارسی قابلیت اتصال هارد اکسترنال
  • اقلام همراه محصول
    ریموت کنترل بی‌سیم آداپتور تغذیه دفترچه راهنما باتری نیم‌‍قلم کابل HDMI

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ اندروید باکس ایکس ۹۶ مدل X98H

اندروید باکس ایکس 96 مدل X98H

مشخصات فنی

  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • امکانات و قابلیت‌ها
    اندروید ۱۲، پردازنده قدرتنمد H618 ، رم ۴ گیگ و حافظه داخلی ۳۲ گیگ، نرم افزارها و بازیهای نصب شده جهت سهولت استفاده، کیبورد ایرماوس بیسیم جهت سهولت در وبگردی، دسته بازی بیسیم جهت سهولت در بازی کردن، پشتیبانی انلاین، قابلیت اتصال دسته بازی بیشتر، شبیه ساز سیستمهای نوستالژیک قدیمی، سایت اختصاصی جهت دانلود نرم افزار و بازی، خدمات پس از فروش agbox،
  • اقلام همراه محصول
    کیبورد ایر ماوس و دانگل ان، دسته بازی بیسیم و دانگل ان، کنترل اندروید باکس، کابل HDMI ، اداپتور دستگاه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ اندروید باکس اچ۹۶ مدل H96 MAX 8/128G

اندروید باکس اچ96 مدل H96 MAX 8/128G

مشخصات فنی

  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۸/۱۲۸ گیگابایت
  • فرمت‌های عکس
    HD JPEG/BMP/GIF/PNG/TIFF
  • فرمت‌های صوتی
    MP3, AAC, WMA, RM, FLAC, Ogg and programmable with 7.1/5.1 down-mixing
  • فرمت‌های تصویری
    mkv, x. Wmv, x. Mpg, x .mpeg, x .dat, x .avi, x .mov, x .iso, x .mp4, x .rm and x .jpg
  • امکانات و قابلیت‌ها
    CPU: RK3566 Quad-Core 64bit Cortex-A55GPU: Mali-G52-2EELAN: Ethernet:10/100/1000 standard RJ-45WIFI: 2.4G& 5GPower: DC Charger 5V/2AOS: Android 11.0 OS,OTA, The latest Android box systemLanguage: Support Multi Languages BT: BT4.0
  • اقلام همراه محصول
    دستگاه اندروید باکسکابل HDMIآداپتورریموت کنترل ایرماوس هوشمند بلوتوثی ژیروسکوپ داردفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ اندروید باکس ایکس ویژن مدل XSMT-110

اندروید باکس ایکس ویژن مدل XSMT-110

مشخصات فنی

  • فناوری‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • میکروفون
    بدون میکروفون
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای قابلیت نمایش بازی از تبلت و یا موبایل بر روی صفحه تلویزیون (DLNA)دارای قابلیت پشتیبانی تا ۹ ترابایت حافظه برای هارد اکسترنال و فلش مموریدارای قابلیت Miracastمجهز به سه عدد پورت USBپشتیبانی از کیفیت Full HD دارای قابلیت جستجو در اینترنتسیستم عامل Android8 گیگابایت حافظه داخلیاتصال به شبکه از طریق WiFi و LANدارای سنسور IRرزولوشن تصویر ۱۰۸۰Pپشتیبانی از Wi-Fi Hotspot

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ اندروید باکس مدل technobox T95 pro game box

اندروید باکس مدل technobox T95 pro game box

مشخصات فنی

  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۶۴ گیگابایت
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • امکانات و قابلیت‌ها
    پردازنده قدرتمند ALLWINNER H618پردازنده گرافیکی Mali-G31 MP2داری دسته بازی مدل tb712دارای ایرموس ژیروسکوپ g10sحافظه داخلی ۶۴ گیگ
  • اقلام همراه محصول
    کابل hdmiآداپتور تغذیهریموت کنترل مادون قرمزایرموس g10s به همراه دانگلیک عدد دسته بازی اختصاص تکنوباکس مدل tb712دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ اندروید باکس ایکس‌۸۸ مدل X88 PRO 10 4/128

اندروید باکس ایکس‌88 مدل X88 PRO 10 4/128

مشخصات فنی

  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۱۲۸ گیگابایت
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • فرمت‌های عکس
    HD JPEG, BMP, GIF, PNG, TIFF
  • فرمت‌های صوتی
    MP3, AAC, WMA, FLAC, OGG, WAV, DDP, HD, APE
  • فرمت‌های تصویری
    VP9, H.265, H.264, MPEG 1/2/4, VC-1, VP6, VP8
  • امکانات و قابلیت‌ها
    .پردازنده مرکزی نسل جدید Rockchip RK3318 Quad-Core 64bit Cortex-A53.پردازنده گرافیکی Penta-Core Mali-450.حافظه رم ۴ گیگابایتی.حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی.درگاه شبکه ۱۰/۱۰۰.اندروید ۱۱.درگاه USB 3.0.بلوتوث.حذف نویز تصویر و شفافیت بالا تصاویر (۴K).دارای درگاه TF
  • اقلام همراه محصول
    ریموت کنترل کابل HDMI آداپتور دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ اندروید باکس شیائومی مدل MDZ-27-AA

اندروید باکس شیائومی مدل MDZ-27-AA

مشخصات فنی

  • امکانات و قابلیت‌ها
    فرمت ویدئو۴kبلوتوث۵.۲حافظه ذخیره سازی۸GBپردازشگر گرافیکیMali-G31 MP2شبکه وای فایWi-Fi 2.4GHz/5GHzپردازشگر مرکزیQuad-core/ Cortex-A35سیستم عاملاندروید تی وی ۱۱.۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ اندروید باکس وریتی مدل V-AB9110

اندروید باکس وریتی مدل V-AB9110

مشخصات فنی

  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۳۲ گیگابایت
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • نوع دیکودر آنلاین
    HEVC
  • فرمت‌های زیرنویس
    SRT/SMI/SUB/SSA/IDX+USB
  • فرمت‌های عکس
    HD JPEG/BMP/GIF/PNG/TIFF
  • فرمت‌های صوتی
    Audio Codec: Supports mP3, AAC, WMA, RM, FLACAND PROGRAMMABLE WITH 7.1/5.1 DOWN-MIXIngAudIO OUtPUt: SpDIF input/output and pcm input/output,spDIF suppoRTS 192KHz 16/24/32BIT STEReo
  • فرمت‌های تصویری
    Video Codec: AV1 up to 4KP60,10-bit H.265, VP9,AVS2 UP to 4KP75, H.264 4KP30Video Output: HdMI 2.1, support cec, hdcp 2.2/2.3.4Kx2K@60 MAX ReSolution outputHDR: SUPPORTS DOLBY VISION[OPTIONAL], HDR10+, HDR10,HLG HDR PROCESSING
  • امکانات و قابلیت‌ها
    ChIPSET: AMLOGIcS905Y4OS: ANDROID 132GB+32GB MEMORY DDR4Video Codec: AV1 up to 4KP60,10-bit H.265, VP9,AVS2 UP to 4KP75, H.264 4KP30Video Output: HdMI 2.1, support cec, hdcp 2.2/2.3.4Kx2K@60 MAX ReSolution outputAudio Codec: Supports mP3, AAC, WMA, RM, FLACAND PROGRAMMABLE WITH 7.1/5.1 DOWN-MIXIngAudIO OUtPUt: SpDIF input/output and pcm input/output,spDIF suppoRTS 192KHz 16/24/32BIT STEReoHDR: SUPPORTS DOLBY VISION[OPTIONAL], HDR10+, HDR10,HLG HDR PROCESSINGEtherneT: 10/100M ETHERNetWI-Fl: 802.11 b/g/N/Ac 2T2R MIMO DUAL BANDBlueTooth:BluetOOtH5.0, V4.0+EDR WITH INTEGRATED CLaSS1 PA AND LOW ENERGY (BLE) SUPPORTUSB: 1 X USB 2.0 OTG, 1 X USB 2.0 HOSTTF cARD:1 X TF CARD SLOT
  • اقلام همراه محصول
    ریموت کنترل، کابلHDMI، پک باتری، آداپتور، راهنمای کاربری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ اندروید باکس مدل X98H 4/32GB

اندروید باکس مدل X98H 4/32GB

مشخصات فنی

  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۳۲ گیگابایت
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • فرمت‌های عکس
    HD/JPEG/BMP/GIF/PNG/TIFF
  • فرمت‌های صوتی
    MP3, AAC, WMA, RM, FLAC, Ogg and programmable with 7.1/5.1 down-mixing
  • فرمت‌های تصویری
    mkv, x. Wmv, x. Mpg, x .mpeg, x .dat, x .avi, x .mov, x .iso, x .mp4, x .rm and x .jpg
  • امکانات و قابلیت‌ها
    سیستم عامل: اندروید ۱۲.۰ پردازشگر مرکزی : Allwinner H618 Quad Core Cortex-A53 ARM 64bit پردازشگر گرافیکی : Mali G31 MP2 حافظه سیستمی : ۴GB DDR3 حافظه ذخیره سازی : ۳۲GB DDR3َ شبکه وای فای: WIFI6 2T2R MIMO IEEE 802.11 A/B/G/N/AC/AX Dual band 2.4/5.8GHZ 2400Mbps بلوتوث : ۵.۰ پورت شبکه : ۱۰۰/۱۰۰۰MB فرمت ویدئو: ۶K@30fps,4K@60fps,H.265,VP9,AVS2 پشتیبانی از HDR 10 پشتیبانی از قابلیت MIRACAST, DLNA پشتیبانی از انواع دستگاه های جانبی مانند ایرموس ، کیبورد و…
  • اقلام همراه محصول
    یک عدد کابل HDMI یک عدد ریموت کنترل یک عدد آداپتور برق یک عدد دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ اندروید باکس اچ۹۶ مدل مکس RK3566 8/128GB

اندروید باکس اچ96 مدل مکس RK3566 8/128GB

مشخصات فنی

  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۱۲۸ گیگابایت
  • فناوری‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • میکروفون
    دارای میکروفون داخلی
  • فرمت‌های زیرنویس
    SRT/SMI/SUB/SSA/IDX+USB
  • فرمت‌های عکس
    HD JPEG/BMP/GIF/PNG/TIFF
  • فرمت‌های صوتی
    MP3/WMA/AAC/WAV/OGG/DDP/HD/FLAC/APE
  • فرمت‌های تصویری
    Avi/Ts/Vob/Mkv/Mov/ISO/wmv/asf/flv/dat/mpg/mpegH.265 up to 4096×2304@60fpsVP9 up to 4096×2304@60fpsVC1 up to 1920×1088@60fpsMPEG-4 up to1920x1088@60fps
  • امکانات و قابلیت‌ها
    مجهز به تصویر خروجی با کیفیت ۸کادارای ریموت کنترل ایرموس میکروفون دارخروجی تصویر با عمق ۱۰ بیت مناسب برای بازی و تماشای فیلم و…۸ گیگابایت حافظه رم ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلیمجهز به فناوری تصویر آینه MIRACAST – DLNA
  • اقلام همراه محصول
    ریموت کنترل ایرموس میکروفون دارآداپتور تغذیهکابل HDMIدفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ اندروید باکس تسکو مدل TAB ECO به همراه دسته بازی مدل TG 170W

اندروید باکس تسکو مدل TAB ECO به همراه دسته بازی مدل TG 170W

مشخصات فنی

  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۱۶ گیگابایت
  • میکروفون
    دارای میکروفون داخلی
  • فرمت‌های زیرنویس
    SRT/SMI/SUB/SSA/IDX+USB
  • فرمت‌های عکس
    HD JPEG/BMP/GIF/PNG/TIFF
  • فرمت‌های صوتی
    Two DAC channels Supports 1 audio output interface (differential LINEOUTP/N or single-end LINEOUTL/LINEOUTR) Supports 1 audio output interface (differential LINEOUTP/N or single-end LINEOUTL/LINEOUTR) One Audio HUB, supporting internal mixing function Embedded 3 I2S/PCM (I2S0 for extended audio codec, I2S2 for BT, I2S3 for digital power amplifier) Supports Left-justified, Right-justified, Standard I2S mode, PCM mode, and TDM mode I2S mode supports 8 channels, and 32-bit/192kbit sample rate I2S and TDM modes support maximum 16 channels, and 32-bit/96kbit sample rate One OWA OUT interface, supporting 16-/20-/24-bit inputs and outputs Integrated digital microphone(DMIC), supporting maximum 8 digital PDM microphones
  • فرمت‌های تصویری
    Video Decoder: H.265 Main10@L5.1 decoder up to 4K@60fps VP9 Profile 2 decoder up to 4K@30fps AVS2 JiZhun 10bit decoder up to 4K@30fps H.264 BP/MP/HP@L4.2 decoder up to 4K@30fps Multi-format 1080p@60fps video playback formats, including H.264 BP/MP/HP, H.263 BP, VP8, MPEG-1 MP/HL, MPEG-2 MP/HL, MPEG-4 SP/ASP@L5, AVS+/AVS JiZhun, WMV9/VC1, etc Video encoder: H.264 BP/MP/HP encoder up to 1080p@60fps JPEG snapshot performance of 1080p@60fps
  • امکانات و قابلیت‌ها
    سیستم عامل: Android 10.0 -پردازنده مرکزی: Quad-core ARM Cortex-A53 – پردازنده گرافیکی: G31 MP2,Supports OpenGL ES 3.2/2.0/1.0, Vulkan 1.1, OpenCL 2.0 میزان SDRAM: دو گیگابایت – منبع تغذیه: DC 5V/2A LAN: Ethernet:Standard 100M RJ-45 -شبکه بی‌سیم: Built in 2.4GHZ WiFi – پورت USB: دو عدد USB 2.0 – پورت HDMI: دو عدد – AUX: یک عدد – AV: یک عدد – حافظه:RAM 2GB DDR3 – وای فای: دوبانده ۸۰۲.۱۱AC 2.4GHz and 5GHz – بلوتوث: نسخه ۴.۰ – وضوح تصویر: ۴K@60fps – رابط کاربری: Next UI – جنس بدنه :پلاستیک – میکروفون :پشتیبانی از انواع ریموت مجهز به میکرفون دیکودر سخت افزاری: H.265(HEVC) 4K@60fps, VP9 Profile 2 decoder up to 4K@30fps, Supports HDR10, HLG, Smart Color پشتیبانی از لوازم جانبی: انواع موس و کیبورد باسیم و بی سیم انواع ریموت کنترل دارای شتاب سنج (جایروسکوپ) انواع دسته بازی (گیم پد) انواع اسپیکر و ساندبار با پشتیبانی از خروجی اپتیکال و صدای دالبی- ابعاد دسته بازی : ۱۶۰X105X60 میلی‌متر- وزن دسته بازی: ۶۰۰ گرم- باتری دسته بازی: لیتیوم یون ۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت- بلوتوث دسته بازی نسخه ۳.۰- تعداد کلید: ۱۸نوع اتثال دسته بازی: بی سیم- چهار دکمه اضافی در دسته بازی: سوئیچ میکروفون Quik روشن/خاموش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ اندروید باکس اچ۹۶ مدل MAX V12 4/64GB

اندروید باکس اچ96 مدل MAX V12 4/64GB

مشخصات فنی

  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۶۴ گیگابایت
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • فرمت‌های عکس
    HD JPEG/BMP/GIF/PNG/TIFF
  • فرمت‌های صوتی
    MP3, AAC, WMA, RM, FLAC, Ogg and programmable with 7.1/5.1 down-mixing
  • فرمت‌های تصویری
    mkv, x. Wmv, x. Mpg, x .mpeg, x .dat, x .avi, x .mov, x .iso, x .mp4, x .rm and x .jpg
  • امکانات و قابلیت‌ها
    اندروید ۱۲.۰پردازنده مرکزی نسل جدید RK3318 Quad-Core 64-bit Cortex-A53پردازنده گرافیکی Penta-Core Mali-450حافظه رم ۴ گیگابایتی حافظه ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتیدرگاه شبکه ۱۰/۱۰۰وای فای ۵Gبلوتوث نسخه ۴.۰درگاه USB 3.0پشتیبانی از قابلیت تصویر آینه MIRACAST، DLNAپشتیبانی از انواع دستگاه های جانبی مانند ایرموس ، کیبورد و….پورت های ورودی :DCHDMISPDIFUSB2.0USB3.0
  • اقلام همراه محصول
    یک عدد کابل HDMIیک عدد ریموت کنترلیک عدد آداپتوریک عدد دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ اندروید باکس تسکو مدل TAB ECO AIR به همراه ایر ماوس و اشتراک سه ماهه فیلیمو

 اندروید باکس تسکو مدل TAB ECO AIR به همراه ایر ماوس و اشتراک سه ماهه فیلیمو

مشخصات فنی

  • ابعاد
    سانتی‌متر
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۱۶ گیگابایت
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • نوع دیکودر آنلاین
    HEVC
  • رزولوشن
    پیکسل
  • پردازنده
  • حافظه رم
  • سیستم عامل
  • فرمت‌های تصویری
    HEVC (4K@60fps) / VP9 Profile 2 decoder up to 4K@30fps / Support HDR10 , HLG , Smart Color
  • امکانات و قابلیت‌ها
    CPU : Quad Core ARM Cortex A53 / Memory : DDR3 2GB / WIFI : Dual Band 802.11AC / Usb : 1 USB 2.0 + 1 USB 2.0 OTG / Sound interface : SPDIF/ AUX Support : Wireless Keyboard – USB Keyboard – Air mouse / IR Learning Function / Support Voice Assistant
  • اقلام همراه محصول
    دفترچه راهنما – ایر ماوس (۶-Axis Sensor) – کابل HDMI – کابل برق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ اندروید باکس اچ۹۶ مدل H96 Max M1

اندروید باکس اچ96 مدل H96 Max M1

مشخصات فنی

  • فرمت‌های عکس
    HD JPEG、BMP、GIF、PNG、TIF
  • فرمت‌های صوتی
    Supports MP3, AAC, WMA, RM, FLAC
  • فرمت‌های تصویری
    Video Decoder Real-time video decoder of MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4 H.263, H.264/AVC, H.265/HEVC, MVC VC-1 AVS, AVS+,AVS2H.265 HEVC/MVC Main10 L6.1 : 8K@25fps (7680×4320) H.264/AVC BP/MP/HP profile @ level 5.1; H.264/AVC MVC; up to 4Kx2K @ 60fps H.265/HEVC Main/Main10 profile @ level 5.1 High-tier; up to 4Kx2K @ 60fps AVS2 4KX2K @60fps MPEG-1, Main profile, up to 1080P @ 60fps MPEG-2, SP@ML, MP@HL, up to 1080P @ 60fps MPEG-4, ASP profile @ level 5, up to 1080P @ 60fps AVS, Jizhun profile @ level 6.0; up to 1080P @ 60fps AVS-P16 (AVS+), up to 1080P @ 60fps H.263, up to 576P @ 60fps VC-1, SP@ML, MP@HL, AP@L0-3, up to 1080P @ 60fpsDisplay Interface Support HD 2.0b output up to 4K 10bit @60Hz TV interface: TV encoder 10bit out for DAC HD interface: ۲۴ bit (RGB888 YCbCr444), 30 bit(RGB101010,YCbCr 420, YCbCr 444) Max output resolution 4K for HD, 480i/576i for CVBS Support 1 cluster layer, 4 smart layer Support HDR10, HLG HDR, Vivid HDR
  • امکانات و قابلیت‌ها
    اندروید ۱۳حافظه ۶۴ گیگرم ۴ گیگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ اندروید باکس ایکس‌۸۸ مدل Mini 13 8k 4/32GB

اندروید باکس ایکس‌88 مدل Mini 13 8k 4/32GB

مشخصات فنی

  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۳۲ گیگابایت
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • فرمت‌های عکس
    HD JPEG、BMP、GIF、PNG、TIF
  • فرمت‌های صوتی
    Supports MP3, AAC, WMA, RM, FLAC
  • فرمت‌های تصویری
    H.264/H.265/VP9 up to 8K@30fps H.264/AVC BP/MP/HP profile @ level 5.1; H.264/AVC MVC; up to4Kx2K @ 60fps H.265/HEVC Main/Main10 profile @ level 5.1 High-tier; up to 4Kx2K @ 60fps VP9 P2 4KX2K @60fps AVS2 4KX2K @60fps MPEG-1, Main profile, up to 1080P @ 60fps MPEG-2, SP@ML, MP@HL, up to 1080P @ 60fpsMPEG-4, ASP profile @ level 5, up to 1080P @ 60fps
  • امکانات و قابلیت‌ها
    پردازنده مرکزی نسل جدید RK3528 Quad-Core 64bit Cortex-A53 .پردازنده گرافیکی Mali 450 MP2 .حافظه رم ۴ گیگابایتی .حافظه ذخیره سازی ۳۲ گیگابایتی .درگاه شبکه ۱۰/۱۰۰ .اندروید ۱۳ .بلوتوث .حذف نویز تصویر و شفافیت بالا تصاویر (۸K) .دارای درگاه TF و پشتیبانی از انواع لوازم جانبی مانند کیبورد، ایرموس، دسته بازی و…..
  • اقلام همراه محصول
    یک عدد کابل HDMI یک عدد ریموت کنترل یک عدد آداپتور یک عدد دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ اندروید باکس مدل X98 Plus 4/32

اندروید باکس مدل X98 Plus 4/32

مشخصات فنی

  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۳۲ گیگابایت
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • فرمت‌های عکس
    HD JPEG, BMP, GIF, PNG, TIF
  • فرمت‌های صوتی
    MP3, AAC, WMA, RM, FLAC
  • فرمت‌های تصویری
    x.mkv,x.wmv,x.mpg, x.mpeg, x.dat, x.avi, x.mov, x.iso, x.mp4, x.rm and x.jpg file formats
  • امکانات و قابلیت‌ها
    .پردازنده مرکزی نسل جدید S905W2 Quad Core ARM Cortex A35 .پردازنده گرافیکی Mali-G31 MP2 .حافظه رم ۴ گیگابایتی .حافظه ذخیره سازی ۳۲ گیگابایتی .درگاه شبکه ۱۰/۱۰۰ .اندروید ۱۱ .بلوتوث .حذف نویز تصویر و شفافیت بالا تصاویر (۴K) .دارای درگاه TF
  • اقلام همراه محصول
    ریموت کنترل کابل HDMI آداپتور دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ اندروید باکس مدل X98Q 2-16

اندروید باکس مدل X98Q 2-16

مشخصات فنی

  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۱۶ گیگابایت
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • رزولوشن
    ۴K پیکسل
  • فرمت‌های عکس
    HD JPEG、BMP、GIF、PNG、TIF
  • فرمت‌های صوتی
    MP3, AAC, WMA, RM, FLAC
  • فرمت‌های تصویری
    AV1 MP-10@L5.1 up to 4Kx2K@60fpsVP9 Profile-2 up to 4Kx2K@60fpsH.265 HEVC MP-10@L5.1 up to 4Kx2K@60fpsH.264 AVC HP@L5.1 up to 4Kx2K@30fpsMPEG-4 ASP@L5 up to 1080P@60fps (ISO-14496)WMV/VC-1 SP/MP/AP up to 1080P@60fpsAVS-P16(AVS+) /AVS-P2 JiZhun Profile up to 1080P@60fps
  • امکانات و قابلیت‌ها
    سیستم عامل اندروید ۱۱ ، خروجی تصویر ۴K، قابلیت اتصال به اینترنت بصورت وای‌فای و کابل LAN، پردازنده Amlogic S905W2 ، حافظه داخلی ۱۶GB ، حافظه رم (۲GB (LPDDR3 ، دارای ۲ پورت USB، پشتیبانی از کارت حافظه ، پشتیبانی از حافظه جانبی
  • اقلام همراه محصول
    آداپتور برق ریموت کنترل بلوتوثی کابل HDMI دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ اندروید باکس مدل R69 New Version

اندروید باکس مدل R69 New Version

مشخصات فنی

  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۱۶ گیگابایت گیگابایت
  • فناوری‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • میکروفون
    بدون میکروفون
  • فرمت‌های صوتی
    MP3, AAC, WMA, RM, FLAC, OGG
  • فرمت‌های تصویری
    MKV, WMV, VC-1 SP, MP, AP, MPG, MPEG, DAT, AVI, MOV, ISO, MP4, RM, H.264, H265, /REAL VIDEO 8 / 9 / 10, VP 8/9, UP TO 2160p
  • امکانات و قابلیت‌ها
    مجهز به پردازنده ۴ هسته ای All winner H3 1.5GHZ Quad-Core A7 دارای سیستم عامل اندروید ۷ قابل ارتقا به نسخه های بالاترپشتیبانی از انکود H.265 پشتیبانی از رزولوشن ۴Kدارای درگاه شبکه LAN با حداکثر سرعت ۱ گیگابیت بر ثانیهپشتیبانی از کارت حافظه micro SD تا ۳۲ گیگابایتقابلیت نصب نرم افزارهای اندروید TVدارای دو درگاه USBدارای استانداردهای CE ،ROHS و FCC
  • اقلام همراه محصول
    ریموت کنترلآدلپتور ACکابل HDMI

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ اندروید باکس شیائومی مدل MDZ-28-AA 2ed Gen

اندروید باکس شیائومی مدل MDZ-28-AA 2ed Gen

مشخصات فنی

  • امکانات و قابلیت‌ها
    رزولوشن ۴K – پشتیبانی از شبکه های تلویزیونی ۴K – صدای دالبی – DTS / فرمت های صوتی: MP3,APE,Flac / فرمت های تصویری : RM,MOV,VOB,AVI,MKV,TS,Mp4,۳D / رزولوشن تصویر: (۴K (3840 x 2160 / پردازنده : Cortex-A53 Quad-core 64bit / پردازنده گرافیکی : Mali-450 / حافظه: ۸GB eMMC / سیستم عامل: Android 11
  • اقلام همراه محصول
    آداپتور برق – کابل HDMI – کنترل هوشمند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ اندروید باکس مدل X98H 2/16GB

اندروید باکس مدل X98H 2/16GB

مشخصات فنی

  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • فرمت‌های عکس
    HD JPEG, BMP, GIF, PNG, TIF
  • فرمت‌های صوتی
    MP3, AAC, WMA, FLAC, Ogg.
  • فرمت‌های تصویری
    mkv, x. Wmv, x. Mpg, x .mpeg, x .dat, x .avi, x .mov, x .iso, x .mp4, x .rm and x .jpg
  • امکانات و قابلیت‌ها
    سیستم عامل: اندروید ۱۲.۰ پردازشگر مرکزی : Allwinner H618 Quad Core Cortex-A53 ARM 64bit پردازشگر گرافیکی : Mali G31 MP2 حافظه سیستمی : ۲GB DDR3 حافظه ذخیره سازی : ۱۶GB DDR3َ شبکه وای فای: WIFI6 2T2R MIMO IEEE 802.11 A/B/G/N/AC/AX Dual band 2.4/5.8GHZ 2400Mbps بلوتوث : ۵.۰ پورت شبکه : ۱۰۰/۱۰۰۰MB فرمت ویدئو: ۶K@30fps,4K@60fps,H.265,VP9,AVS2 پشتیبانی از HDR 10 پشتیبانی از قابلیت MIRACAST, DLNA پشتیبانی از انواع دستگاه های جانبی مانند ایرموس ، کیبورد و…
  • اقلام همراه محصول
    یک عدد کابل HDMI یک عدد ریموت کنترل یک عدد آداپتور برق یک عدد دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ اندروید باکس مدل DQ6 tv box 4/64GB

اندروید باکس مدل DQ6 tv box 4/64GB

مشخصات فنی

  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۴/۶۴ گیگابایت
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • اقلام همراه محصول
    کابل HDMIریموت کنترلآداپتورآنتن مخصوص دستگاهدفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ اندروید باکس ایکس‌۸۸ مدل PRO 20 8/64GB – RK3566

اندروید باکس ایکس‌88 مدل PRO 20 8/64GB - RK3566

مشخصات فنی

  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۶۴ گیگابایت
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • رزولوشن
    ۸K پیکسل
  • فرمت‌های عکس
    HD/JPEG/BMP/GIF/PNG/TIFF
  • فرمت‌های صوتی
    MP3, AAC, WMA, RM, FLAC, Ogg and programmable with 7.1/5.1 down-mixing
  • فرمت‌های تصویری
    mkv, x. Wmv, x. Mpg, x .mpeg, x .dat, x .avi, x .mov, x .iso, x .mp4, x .rm and x .jpg
  • امکانات و قابلیت‌ها
    سیستم عامل: اندروید ۱۱.۰پردازشگر مرکزی : Rockchip-3566پردازشگر گرافیکی : Mali-G52 2EEحافظه سیستمی : ۸GB DDR3حافظه ذخیره سازی : ۶۴GB DDR3شبکه وای فای: Dual Band ac 2.4/5.0GHzبلوتوث : ۴.۲پورت شبکه : ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰فرمت ویدئو : ۸K@25fps, HEVC 10-Bitپشتیبانی از خروجی صدای دیجیتالپشتیبانی از فرمت های ویدئویی سه بعدی میزبان USB 3.0 با سرعت بالاخدمات اینترنتی پشتیبانی شده Netflix، Skype، فروشگاه گوگل پلی، YouTube، مرورگر و….پشتیبانی از قابلیت تصویر آینه MIRACAST، DLNAپشتیبانی از انواع دستگاه های جانبی مانند ایرموس ، کیبورد و….

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ اندروید باکس هیسکا مدل A11

اندروید باکس هیسکا مدل A11

مشخصات فنی

  • فناوری‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • رزولوشن
    ۴K ULTRA HD پیکسل
  • فرمت‌های عکس
    BMP,GIF,HD JPEG,JPEG,PNG,TIFF
  • فرمت‌های صوتی
    AAC,FLAC,MP3,OGG,RM,WMA
  • فرمت‌های تصویری
    ۴K,1080P,AVS,H.264,H.265,ISO,MKV,MOV,MP4,MPEG-1,MPEG-4,MPEG1,MPEG2,VC-1,WMV
  • امکانات و قابلیت‌ها
    WIFI-2.4/5Gتوانایی پشتیبانی استاندارد ۴Kدارای صفحه نمایشگر دیجیتالپورت Ethernet10/100m , TF CARD , USB2GB RAM, 16 GB ROMپردازنده مرکزی Cortex A35پردازنده گرافیکی Mali-G31 MP2دارای ریموت کنترل
  • اقلام همراه محصول
    کابل HDMIریموت کنترل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ اندروید باکس شیائومی مدل Mi TV Stick

اندروید باکس شیائومی مدل Mi TV Stick

مشخصات فنی

  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۸ گیگا بایت گیگابایت
  • فناوری‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • میکروفون
    دارای میکروفون داخلی
  • فرمت‌های عکس
    BMP,GIF,HD JPEG,JPEG,PNG,TIFF
  • فرمت‌های صوتی
    AAC,FLAC,MP3,OGG,RM,WMA
  • فرمت‌های تصویری
    ۱۰۸۰P,AVS,H.264,H.265,ISO,MKV,MOV,MP4,MPEG-1,MPEG-4,MPEG1,MPEG2,VC-1,WMV
  • امکانات و قابلیت‌ها
    پردازنده چهار هسته ای Cortex-A53سیستم عامل اندروید ۹.۰تراشه Amlogic S905 Y2پردازنده گرافیکی ARM Mali-450حافظه داخلی ۸ گیگابایت eMMC 5.1مقدار رم ۱ گیگابایترزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ @ ۶۰fpsبلوتوث نسخه ۴.۲رمزگشایی صوتی DOLBY و DTS
  • اقلام همراه محصول
    دانگل Xiaomi Mi TV Stickریموت‌ کنترلآداپتور برقدفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ اندروید باکس ایکس۹۶ مدل X96Q به همراه لوازم جانبی

اندروید باکس ایکس96 مدل X96Q به همراه لوازم جانبی

مشخصات فنی

  • ابعاد
    ۱۰x10x2.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۱۶G گیگابایت
  • فناوری‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • رزولوشن
    تا ۴k پیکسل
  • پردازنده
    H313
  • سایر توضیحات پردازنده مرکزی (CPU)
    Quad core Arm A53 up to 1.35 GHz
  • پردازنده‌ گرافیکی
    Mali G31 Mp2
  • حافظه رم
    ۲G
  • سیستم عامل
    Android 10
  • امکانات و قابلیت‌ها
    سایت اختصاصی دانلود بازی و نرم افزار، پشتیبانی انلاین، خدمات پس از فروش agbox، بازی و نرم افزار نصب شده جهت سهولت استفاده
  • اقلام همراه محصول
    کابل HDMI، اداپتور، دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ اندروید باکس اچ۹۶ مدل  Max Version 11

اندروید باکس اچ96 مدل  Max Version 11

مشخصات فنی

  • فرمت‌های عکس
    HD JPEG、BMP、GIF、PNG、TIF
  • فرمت‌های صوتی
    Supports MP3, AAC, WMA, RM, FLAC
  • فرمت‌های تصویری
    Video Decoder:AV1 MP-10@L5.1 up to 4Kx2K@60fpsVP9 Profile-2 up to 4Kx2K@60fpsH.265 HEVC MP-10@L5.1 up to 4Kx2K@60fpsH.264 AVC HP@L5.1 up to 4Kx2K@30fpsMPEG-4 ASP@L5 up to 1080P@60fps (ISO-14496)WMV/VC-1 SP/MP/AP up to 1080P@60fpsAVS-P16(AVS+) /AVS-P2 JiZhun Profile up to 1080P@60fpsMPEG-2 MP/HL up to 1080P@60fps (ISO-13818)MPEG-1 MP/HL up to 1080P@60fps (ISO-11172)Supports JPEG thumbnail, scaling, rotation and transition effectsMultiple language and multiple format sub-title video supportSupports x.mkv,x.wmv,x.mpg, x.mpeg, x.dat, x.avi, x.mov, x.iso, x.mp4, x.rm and x.jpg file formats
  • امکانات و قابلیت‌ها
    اندروید۱۱حافظه ۶۴ گیگرم ۴ گیگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ اندروید باکس وریتی مدل V-AB9110

اندروید باکس وریتی مدل V-AB9110

مشخصات فنی

  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۳۲ گیگابایت
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • نوع دیکودر آنلاین
    HEVC
  • فرمت‌های زیرنویس
    SRT/SMI/SUB/SSA/IDX+USB
  • فرمت‌های عکس
    HD JPEG/BMP/GIF/PNG/TIFF
  • فرمت‌های صوتی
    Audio Codec: Supports mP3, AAC, WMA, RM, FLACAND PROGRAMMABLE WITH 7.1/5.1 DOWN-MIXIngAudIO OUtPUt: SpDIF input/output and pcm input/output,spDIF suppoRTS 192KHz 16/24/32BIT STEReo
  • فرمت‌های تصویری
    Video Codec: AV1 up to 4KP60,10-bit H.265, VP9,AVS2 UP to 4KP75, H.264 4KP30Video Output: HdMI 2.1, support cec, hdcp 2.2/2.3.4Kx2K@60 MAX ReSolution outputHDR: SUPPORTS DOLBY VISION[OPTIONAL], HDR10+, HDR10,HLG HDR PROCESSING
  • امکانات و قابلیت‌ها
    ChIPSET: AMLOGIcS905Y4OS: ANDROID 132GB+32GB MEMORY DDR4Video Codec: AV1 up to 4KP60,10-bit H.265, VP9,AVS2 UP to 4KP75, H.264 4KP30Video Output: HdMI 2.1, support cec, hdcp 2.2/2.3.4Kx2K@60 MAX ReSolution outputAudio Codec: Supports mP3, AAC, WMA, RM, FLACAND PROGRAMMABLE WITH 7.1/5.1 DOWN-MIXIngAudIO OUtPUt: SpDIF input/output and pcm input/output,spDIF suppoRTS 192KHz 16/24/32BIT STEReoHDR: SUPPORTS DOLBY VISION[OPTIONAL], HDR10+, HDR10,HLG HDR PROCESSINGEtherneT: 10/100M ETHERNetWI-Fl: 802.11 b/g/N/Ac 2T2R MIMO DUAL BANDBlueTooth:BluetOOtH5.0, V4.0+EDR WITH INTEGRATED CLaSS1 PA AND LOW ENERGY (BLE) SUPPORTUSB: 1 X USB 2.0 OTG, 1 X USB 2.0 HOSTTF cARD:1 X TF CARD SLOT
  • اقلام همراه محصول
    ریموت کنترل، کابلHDMI، پک باتری، آداپتور، راهنمای کاربری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ اندروید باکس اچ۹۶ مدل Max RK3528 4/32GB

اندروید باکس اچ96 مدل Max RK3528 4/32GB

مشخصات فنی

  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۳۲ گیگابایت
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • فرمت‌های عکس
    HD JPEG、BMP、GIF、PNG、TIF
  • فرمت‌های صوتی
    Supports MP3, AAC, WMA, RM, FLAC
  • فرمت‌های تصویری
    Video Decoder  Real-time video decoder of MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4 H.263, H.264/AVC, H.265/HEVC, MVC VC-1 AVS, AVS+,AVS2 H.265 HEVC/MVC Main10 L6.1 : 8K@25fps (7680×4320)  H.264/AVC BP/MP/HP profile @ level 5.1; H.264/AVC MVC; up to 4Kx2K @ 60fps  H.265/HEVC Main/Main10 profile @ level 5.1 High-tier; up to 4Kx2K @ 60fps  AVS2 4KX2K @60fps  MPEG-1, Main profile, up to 1080P @ 60fps  MPEG-2, SP@ML, MP@HL, up to 1080P @ 60fps  MPEG-4, ASP profile @ level 5, up to 1080P @ 60fps  AVS, Jizhun profile @ level 6.0; up to 1080P @ 60fps  AVS-P16 (AVS+), up to 1080P @ 60fps  H.263, up to 576P @ 60fps  VC-1, SP@ML, MP@HL, AP@L0-3, up to 1080P @ 60fps Display Interface  Support HD 2.0b output up to 4K 10bit @60Hz  TV interface: TV encoder 10bit out for DAC  HD interface:  ۲۴ bit (RGB888 YCbCr444), 30 bit(RGB101010,YCbCr 420, YCbCr 444)  Max output resolution 4K for HD, 480i/576i for CVBS  Support 1 cluster layer, 4 smart layer  Support HDR10, HLG HDR, Vivid HDR
  • امکانات و قابلیت‌ها
    اندروید ۱۳ حافظه ۳۲ گیگ و رم ۴ گیگپشتیبانی ۴Kپشتیبانی از قابلیت تصاویر آینه Miracast, DLNAوای فای ۵Gپشتیبانی از انواع لوازم جانبی مانند کیبورد، ایرموس، دسته بازی و…..
  • اقلام همراه محصول
    یک عدد کابل HDMIیک عدد ریموت کنترلیک عدد آداپتوریک عدد دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید اندروید باکس در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید چند راهی برق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا