ابزار غیر برقی

الکترود جوشکاری، راهنمای خرید اینترنتی الکترود جوشکاری ارزان

نکات مهمی که هنگام خرید الکترود جوشکاری باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

جوشکاری، یک فرآیند ساخت است که برای ذوب دو یا چند قطعه فلزی به یکدیگر استفاده می‌شود. این فرآیند معمولاً روی فلزات و ترموپلاستیک‌ها استفاده می‌شود. الکترود جوشکاری که معمولاً به آن الکترود جوش نیز گفته می‌شود چیزی است که موفقیت این فرآیند جوشکاری را می‌سازد یا می‌شکند. الکترودهای جوشکاری وسیله‌ای هستند که برای جوش دادن دو فلز به یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. این میله‌ها در انواع مختلفی موجود می باشند و استفاده از آن‌ها بستگی به هدف ماشین آلات دارد. برای ایجاد نتایج بدون درز جوشکاری، انتخاب الکترود جوشکاری مناسب در مرحله اولیه بسیار مهم است.

انتخاب الکترود جوشکاری مناسب می‌تواند دردسرساز باشد، زیرا مطمئناً هیچ الکترود جهانی برای جوشکاری در هر شرایطی وجود ندارد. ما با ایجاد یک راهنمای جامع برای انتخاب الکترود‌ جوشکاری حداقل یک روز کاری جستجو را برای شما نجات داده‌ایم. در این راهنمای انتخاب الکترود جوشکاری توضیح ساده‌ای از سیستم شماره گذاری که برای توصیف میله‌های جوش استفاده می‌شود، خواهید یافت. همچنین شما را راهنمایی خواهیم کرد که کدام میله جوش برای جوشکاری انواع فلزات از جمله چدن، فولاد ریخته گری، فولاد ملایم مناسب است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید الکترود جوشکاری را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع الکترود جوشکاری آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید الکترود جوشکاری باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

الکترود جوشکاری چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر نمی‌دانستید، میله جوش عنصر مصرفی ضروری در جوشکاری MMA برای مونتاژ دو قسمت جداگانه است. که به آن الکترود نیز گفته می‌شود، میله جوش در یک گیره نگه داشته می‌شود که بخشی از تنظیم جوش شما را تشکیل می‌دهد. جریان الکتریکی از آن عبور می‌کند و میله با اتصال به زمین ذوب و قوس الکتریکی ایجاد می شود. از آنجایی که ممکن است بخواهید طیف وسیعی از فلزات با ترکیبات شیمیایی و ضخامت‌های مختلف را جوش دهید، میله‌های مختلفی متناسب با فلز زیرلایه در دسترس هستند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید اره پروفیل بر

انواع الکترود جوشکاری موجود در بازار:

برای جوشکاری فلزات رایج مانند فولاد کربنی، فولاد ضد زنگ، چدن و فولادهای آلیاژی، سه نوع پوشش میله‌ای وجود دارد: روتیل، پایه و سلولزی.

  1. الکترود روتیل یا روتیل اسید: روتیل رایج ترین نمونه است. هنگام جوشکاری صاف یا زاویه دار، جوش جذابی ایجاد می‌کند. این نوع الکترود برای کاربردهای کلی چارچوب و قفل سازی استفاده می‌شود. با کمی آموزش، جوشکاری را می‌توان به صورت صاف یا در شیب رو به بالا یا پایین انجام داد. انتخاب قطر الکترود شما به ضخامت قطعاتی که قرار است جوش داده شوند بستگی دارد. محصولی را با علامت “همه موقعیت‌ها” برای استفاده گاه به گاه یا منظم انتخاب کنید. از نظر فرمت خرید، بسته‌ها حاوی تعداد زیادی الکترود هستند و از نظر هزینه قابل چشم پوشی نیستند. ارزش داشتن تعداد زیادی میله با قطر ۱.۶، ۲.۵ و ۳.۲ میلی متر را دارد، این موارد رایج ترین موقعیت های مونتاژ را پوشش می‌دهند. الکترودهای مخصوصی برای جوشکاری به صورت نزولی یا افزایشی در بازار موجود است که با کمی تمرین یک جوش خوب به پایان می‌رسد. تامین کنندگان مناسب، برگه‌های داده‌ای را با نحوه انطباق با قطر میله‌ها و ضخامت‌های فلزی مختلف ارائه می‌دهند.
  2. الکترود پایه: یک پوشش پایه نیز توسط دیگ سازان و جوشکاران حرفه‌ای استفاده می‌شود. برای تمام موقعیت‌های جوشکاری مناسب است و عملکرد مکانیکی عالی دارد. این نوع پوشش شکننده است. همیشه باید قبل از جوشکاری بخار یا خشک و حتی از قبل گرم شده نگه داشته شود. کاربران بی تجربه باید از خطر چسبیدن آگاه باشند. سرباره به راحتی جدا می شود.
  3. الکترود پوشش سلولزی: پوشش سلولزی یک پوشش نازک و ظریف است که عمدتاً روی لوله ها استفاده می‌شود. بهترین کار در دستان جوشکار باتجربه باقی می‌ماند. اگر در حال خواندن این مطلب هستید، دست بردارید.

برای جوشکاری فولاد ضد زنگ، چدن و فولادهای سخت، می‌توانید الکترودهای تخصصی را تهیه کنید تا با احتیاط از آن‌ها استفاده شود.

  • الکترودهای فولادی ضد زنگ: اگر از چسبندگی مکرر رنج می‌برید. سرباره هنگام خنک شدن ترک می‌خورد و علاوه بر یک هود جوشکاری، عینک محافظ نیز مورد نیاز است. توجه داشته باشید که این نوع الکترود را می‌توان روی جوش مخلوط استفاده کرد.
  • الکترودهای چدنی: باید با احتیاط کار شوند. مانند قسمتی که قرار است جوش داده شود، آن‌ها باید از قبل گرم شوند. آخرین مانع برای پرش قطعات باید به آرامی و به تدریج خنک شوند تا در تماس با هوای خنک یا با قرار دادن ماسه یا شن داغ در زیر و اطراف آن‌ها از ترک خوردن محافظت شوند.
  • الکترودهای خود سخت شونده: برای فولادهای سخت طراحی شده‌اند و برای تیز کردن مجدد آن‌ها بر روی ابزارهای برش سخت استفاده می شوند. این یک سرمایه گذاری پرهزینه است که باید با توجه به نیازهای شما سنجیده شود‌.

الکترودهای جوشکاری از چه ماده‌ای ساخته می‌شوند؟

از نظر ظاهری، میله جوشکاری بیشتر شبیه جرقه است. تامین فلز پرکننده برای اتصالات جوش قوس الکتریکی است که از دو بخش مجزا تشکیل شده است:

  1. یک هسته فلزی یا قسمت مرکزی میله
  2. یک پوشش شکننده در اطراف هسته

اگرچه هسته باید با فلزی که جوش می‌دهید سازگاری یا مطابقت داشته باشد، پوشش یک عنصر کلیدی است و چندین نقش را ایفا می‌کند:

  • به عنوان هادی الکتریکی اولیه برای پرایمینگ عمل می‌کند و از قوس در حین جوشکاری محافظت می‌کند.
  • قوس را با توجه به موقعیت جوش مسطح، بالارونده، سقوط یا برآمده جهت می‌دهد.
  • با تشکیل سرباره‌ای که به سطح بالا می‌رود از حوضچه فلز مذاب محافظت می‌کند.

معنا و مفهوم اعداد و حروف روی الکترود جوشکاری:

صنعت جوشکاری یک سری شماره طبقه بندی انجمن جوش آمریکا را برای الکترودهای میله جوش پذیرفته است.

سیستم شناسایی الکترود برای جوشکاری قوس فولادی به شرح زیر تنظیم شده است:

  • حرف E: نشان دهنده الکترود برای جوشکاری قوس الکتریکی است.
  • دو یا سه رقم اول: نشان دهنده استحکام کششی یا مقاومت ماده در برابر نیروهایی که سعی در جدا کردن آن دارند. در هزاران پوند در هر اینچ مربع از فلز رسوب داده شده است.
  • رقم سوم یا چهارم: موقعیت جوش را نشان می دهد. صفر نشان می‌دهد که طبقه بندی استفاده نشده است. ۱ برای همه موقعیت‌ها است. ۲ فقط برای موقعیت‌های صاف و افقی است. ۳ فقط برای موقعیت صاف به کار می‌رود.
  • رقم چهارم یا پنجم: نوع پوشش الکترود و نوع منبع تغذیه مورد استفاده را نشان می‌دهد. جریان متناوب یا مستقیم، قطبیت مستقیم یا معکوس.
  • انواع پوشش: جریان جوشکاری و موقعیت قطبی تعیین شده توسط رقم چهارم یا پنجم شناسایی طبقه‌بندی الکترود در جداول ۵-۴ در زیر آمده است.
  • عدد E ۶۰۱۰: نشان دهنده یک الکترود جوش قوس الکتریکی با حداقل استحکام کششی ۶۰۰۰۰ psi است. در همه موقعیت‌ها استفاده می شود و جریان مستقیم با قطبیت معکوس مورد نیاز است.

هنگامی که رقم چهارم یا آخرین رقم صفر باشد، نوع پوشش و جریان مورد استفاده توسط رقم سوم تعیین می‌شود.

انتخاب اندازه صحیح الکترود:

در کشتی‌ها معمولاً از الکترودهای ۲.۵ میلی متری و ۳.۲ میلی متری و گاهی اوقات ۴ میلی متری استفاده می‌کنیم. با این حال، اندازه‌های الکترود معمولاً موجود ۲.۰ میلی‌متر، ۲.۵ میلی‌متر، ۳.۲ میلی‌متر، ۴.۰ میلی‌متر و ۵.۰ میلی‌متر است. برای کاربردهای خاص، الکترودهایی با اندازه‌های مختلف نیز داریم. برخی از تولید کنندگان از اندازه‌های کمی متفاوت مانند ۳.۱۵ میلی متر برای ۳.۲ میلی متر و ۲.۴ میلی متر برای ۲.۵ میلی متر و غیره استفاده می‌کنند. به طور کلی اندازه الکترودی که باید استفاده شود بستگی به ضخامت قطعه جوشکاری دارد. برای فلزات نازک، الکترود فقط کمی بزرگتر از فلزی است که باید جوش داده شود. به عنوان مثال اگر صفحه‌ای با ضخامت ۲.۰ میلی متر باشد، باید از الکترود ۲.۵ میلی متری استفاده شود.

مزایای الکترودهای جوشکاری:

الکترود جوش قوس الکتریکی مزایای زیادی دارد و همه آن‌ها دلایل خوبی برای استفاده از آن هستند. بر خلاف محصولات ارزان قیمت، بهترین میله جوش قوس الکتریکی برای دوام طولانی طراحی شده است. آن‌ها ممکن است گرانتر از یک محصول معمولی باشند، اما برای ماندگاری بیشتر و نتایج بهتر ساخته شده‌اند.

با خواندن مزایا، متوجه خواهید شد که چگونه بهترین میله جوش قوس الکتریکی بهتر از یک محصول معمولی است. در اینجا برخی از مزایای استفاده از بهترین میله جوش قوس الکتریکی آورده شده است:

  • بهترین میله جوش قوس الکتریکی برای مدت طولانی ساخته شده است.
  • خرید آن‌ها مقرون به صرفه است، اما می‌توانید نتایج بهتری بگیرید.
  • برخلاف برخی از محصولاتی که حاوی مواد شیمیایی هستند. آن‌ها هیچ ماده مضری ندارند که به بدن شما آسیب برساند.
  • بهترین چوب میله جوش قوس الکتریکی ارزش پول را دارد.
  • آن‌ها نسبت قیمت به ارزش خوبی را ارائه می دهند.
  • شما می‌توانید بهترین نتایج را بدون صرف هزینه زیاد برای آن بدست آورید.
  • بهترین میله جوش قوس الکتریکی ویژگی‌های زیادی را ارائه می‌دهد که آن را ارزشمند می‌کند.
  • آن‌ها آزمایش شده‌اند و ثابت شده‌اند که کارآمد هستند.
  • می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید زیرا قابل اعتماد و امن برای استفاده هستند.
  • بهترین میله جوش قوس الکتریکی برای استفاده آسان است.
  • نگهداری از آن‌ها به تلاش و زمان زیادی نیاز ندارد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید عینک جوشکاری

نکات مهمی که هنگام خرید الکترود جوشکاری باید در نظر بگیرید:

خواص فلز پایه خود را بشناسید:

ترکیب فلز پایه شما باید با ترکیب الکترود مطابقت داشته باشد یا حداقل با آن مطابقت داشته باشد تا جوش موفقی داشته باشید. مراجعه به نمودار ترکیب الکترود و فلز برای این منظور می‌تواند مفید و راحت باشد.

استحکام کششی را بررسی کنید:

جدای از تطبیق ترکیب فلز پایه با الکترود، تطبیق حداقل مقاومت کششی الکترود با مقاومت کششی فلز نیز مهم است. این از ترک خوردن یا آسیب‌های دیگر به فلز در طول فرآیند جوشکاری جلوگیری می کند. همیشه می‌توانید استحکام کششی الکترود را با مراجعه به دو رقم اول طبقه بندی AWS که روی آن چاپ شده است بررسی کنید.

جریان جوش را بررسی کنید:

الکترودها اغلب با شرایطی عرضه می‌شوند که فقط با منابع برق خاصی مانند جریان AC یا DC استفاده می‌شوند. از طرف دیگر الکترودهای دیگر می‌توانند با هر دو سازگار باشند. برای نفوذ متوسط یا عمیق تر جوش، استفاده از الکترودهای سازگار با جریان متناوب توصیه می‌شود. الکترودهای سازگار با جریان AC نیز قوس نرمی تولید می‌کنند و می‌توان از آن‌ها برای جوشکاری ورق‌های تمیز فلزات استفاده کرد.

ضخامت و شکل فلز پایه را بشناسید:

تعیین ضخامت فلز پایه شما می‌تواند به تشخیص اینکه کدام الکترود برای این فرآیند مناسب است کمک کند. به عنوان مثال، مواد ضخیم تر به الکترودهایی با شکل پذیری بالا و هیدروژن کم نیاز دارند. از طرف دیگر، مواد جوشکاری نازکتر به الکترودهای قوس نرم با قطر کمتر نیاز دارند. این امر نفوذ کم عمق را تضمین می‌کند و به جلوگیری از سوختن مواد نازک‌تر کمک می‌کند.

موقعیت جوش را تعیین کنید:

اساساً، قبل از انتخاب الکترود، باید ایده روشنی در مورد روش جوشکاری خود داشته باشید. موقعیت جوش شما بر انتخاب الکترود جوشکاری که باید استفاده شود تاثیر می‌گذارد. برای اطلاع از هر الکترود و موقعیت مناسب آن، به نمودار طبقه بندی AWS مراجعه کنید. جدای از این، قبل از شروع فرآیند جوشکاری، مطمئن شوید که فلز پایه شما کاملاً از گرد و غبار، زنگ زدگی، گریس و سایر آلاینده ها تمیز باشد. این یک مرحله مهم برای به دست آوردن جوش مورد نظر کامل است.

الکترودهای با پوشش سنگین:

الکترودهای با پوشش سنگین دارای ترکیب مشخصی هستند که روی آن یک پوشش با غوطه وری یا اکستروژن اعمال می‌شود. الکترودها در سه نوع با پوشش سلولزی، پوشش معدنی و ترکیبی از مواد معدنی و سلولز تولید می‌شوند. پوشش سلولزی از پنبه محلول یا سایر اشکال سلولز با مقادیر کمی پتاسیم، سدیم یا تیتانیوم تشکیل شده است. پوشش معدنی از سیلیکات سدیم، اکسیدهای فلزی خاک رس و سایر مواد معدنی ساخته شده است. الکترودهای پوشش داده شده با سلولز از فلز مذاب با یک ناحیه گازی محافظت می‌کنند. این الکترودها عمدتاً برای جوشکاری فولاد، چدن و سطوح سخت استفاده می‌شوند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید الکترود جوشکاری مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه الکترود جوشکاری ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ الکترود جوشکاری میکا مدل سوپر کد ۶۰۱۳ وزن ۵ کیلوگرم

الکترود جوشکاری میکا مدل سوپر کد 6013 وزن 5 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۱x3x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس کالا
    آهن
  • ویژگی‌های ابزار جوشکاری
    مناسب جوش برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ الکترود جوشکاری نورین میکا مدل NM-2.5 وزن ۳۳۳ گرم

الکترود جوشکاری نورین میکا مدل NM-2.5 وزن 333 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰×۰.۲۵×۰.۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۳۳ گرم
  • جنس کالا
    آهن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ الکترود جوشکاری میکا مدل M-3 وزن ۲۵۰ گرم

الکترود جوشکاری میکا مدل M-3 وزن 250 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸×۰.۳۲۵×۰.۳۲۵ سانتی‌متر
  • جنس کالا
    آهن
  • ویژگی‌های ابزار جوشکاری
    مناسب جوش برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ الکترود جوشکاری میکا مدل ۶۰۱۳ وزن ۵ کیلوگرم

الکترود جوشکاری میکا مدل 6013 وزن 5 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵×۳.۲×۳۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸ گرم
  • جنس کالا
    آهنی
  • ویژگی‌های ابزار جوشکاری
    مناسب جوش برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ الکترود جوشکاری پرولکترو مدل ABS/PC/PBT وزن ۱۰۰ گرم

الکترود جوشکاری پرولکترو مدل ABS/PC/PBT وزن 100 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x7x0.1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس کالا
    پلاستیک آکریلونیتریل بوتادین استایرن/پلی کربنات/پلی بوتیلن ترفتالات
  • ویژگی‌های ابزار جوشکاری
    مناسب جوش برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ الکترود جوشکاری آما کد ۶۰۱۳ وزن ۳۰۰ گرم

الکترود جوشکاری آما کد 6013 وزن 300 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۱x1x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس کالا
    آهن
  • فشار ورودی
    ۲۰۰ بار
  • ویژگی‌های ابزار جوشکاری
    مناسب جوش برقی
  • سایر توضیحات
    وزن هر عدد الکترود ۳۰ گرم می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ الکترود جوشکاری میکا مدل m3.2 کد ۶۰۱۳ مجموعه ۲۰ عددی

الکترود جوشکاری میکا مدل m3.2  کد 6013 مجموعه 20 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x3x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۸۵ گرم
  • جنس کالا
    فلز
  • مناسب دستگاه با شدت جریان (آمپراژ)
    ۲۰۰
  • ویژگی‌های ابزار جوشکاری
    مناسب جوش برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ الکترود جوشکاری پرولکترو مدل POM وزن ۱۰۰ گرم

الکترود جوشکاری پرولکترو مدل POM وزن 100 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x7x0.1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ گرم
  • جنس کالا
    پلاستیک پلی اکسی متیلن
  • ویژگی‌های ابزار جوشکاری
    مناسب جوش برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ الکترود جوشکاری پرولکترو مدل ABS/PC/PBT اسلیم وزن ۱۰۰ گرم

الکترود جوشکاری پرولکترو مدل ABS/PC/PBT اسلیم وزن 100 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x4x0.1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس کالا
    پلاستیک آکریلونیتریل بوتادین استایرن/پلی کربنات/پلی بوتیلن ترفتالات
  • ویژگی‌های ابزار جوشکاری
    مناسب جوش برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ الکترود جوشکاری پرولکترو مدل ASA وزن ۱۰۰ گرم

الکترود جوشکاری پرولکترو مدل ASA وزن 100 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x7x0.1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس کالا
    پلاستیک آکریلونیتریل استایرن آکریلات
  • ویژگی‌های ابزار جوشکاری
    مناسب جوش برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ الکترود جوشکاری میکا مدل M-3.25 وزن ۱ کیلوگرم

الکترود جوشکاری میکا مدل M-3.25 وزن 1 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰×۰.۳۲۵×۰.۳۲۵ سانتی‌متر
  • جنس کالا
    آهنی
  • ویژگی‌های ابزار جوشکاری
    مناسب جوش برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ الکترود جوشکاری میکا سوپر مدل Gh-3.2 وزن ۱۸۰۰ گرم

الکترود جوشکاری میکا سوپر مدل Gh-3.2 وزن 1800 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵×۰.۵×۰.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰۰ گرم
  • جنس کالا
    آهن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ الکترود جوشکاری شرکت صنعتی آما کد ۷۰۱۸ وزن ۵ کیلوگرم

الکترود جوشکاری شرکت صنعتی آما کد 7018 وزن 5 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵*۲۰*۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • جنس کالا
    آهنی
  • فشار ورودی
    ۲۰۰ بار
  • ویژگی‌های ابزار جوشکاری
    مناسب جوش برقی
  • سایر توضیحات
    الکترود آما مناسب برای جوشکاری قطر ۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ الکترود جوشکاری یزد مدل YE 6013 وزن ۵ کیلوگرم

الکترود جوشکاری یزد مدل YE 6013 وزن 5 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵×۳.۲۵×۳.۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • جنس کالا
    آهن
  • حداکثر نمایش گیج خروجی
  • حداکثر نمایش گیج ورودی
  • ویژگی‌های ابزار جوشکاری
    مناسب جوش برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ الکترود جوشکاری نورین مدل ۲.۵ وزن ۲.۵ کیلوگرم

الکترود جوشکاری نورین مدل 2.5 وزن 2.5 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰×۰.۲۵×۰.۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • جنس کالا
    آهن
  • ویژگی‌های ابزار جوشکاری
    مناسب جوش برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ الکترود جوشکاری میکا مدل Gh-3 وزن ۸۵۰ گرم

الکترود جوشکاری میکا مدل Gh-3 وزن 850 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸×۰.۳۲۵×۰.۳۲۵ سانتی‌متر
  • جنس کالا
    آهن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ الکترود جوشکاری آما مدل A 2.5 وزن ۱۰۰ گرم

الکترود جوشکاری آما مدل A 2.5 وزن 100 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰×۰.۲۵×۰.۲۵ سانتی‌متر
  • جنس کالا
    آهن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ الکترود جوشکاری سوپر نورین مدل Gh-2.5 وزن ۰.۵ کیلوگرم

الکترود جوشکاری سوپر نورین مدل Gh-2.5 وزن 0.5 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰×۰.۲۵×۰.۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس کالا
    آهن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ الکترود جوشکاری نورین میکا مدل TQ-2.5 وزن ۲۳۴ گرم

الکترود جوشکاری نورین میکا مدل TQ-2.5 وزن 234 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰×۰.۲۵×۰.۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۴ گرم
  • جنس کالا
    آهن
  • ویژگی‌های ابزار جوشکاری
    مناسب جوش برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ الکترود جوشکاری میکا مدل GH-3 وزن ۱۵۰۰ گرم

الکترود جوشکاری میکا مدل GH-3 وزن 1500 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸×۰.۳×۰.۳ سانتی‌متر
  • جنس کالا
    آهن
  • ویژگی‌های ابزار جوشکاری
    مناسب جوش برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ الکترود جوشکاری میکا سوپر مدل Gh-3.2 وزن ۱ کیلوگرم

الکترود جوشکاری میکا سوپر مدل Gh-3.2 وزن 1 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵×۰.۳۲×۰.۳۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس کالا
    آهن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ الکترود جوشکاری الکترود میکا مدل E6013-3.2 وزن ۵ کیلوگرم

الکترود جوشکاری الکترود میکا مدل E6013-3.2 وزن 5 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۴x5x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • جنس کالا
    آهن
  • ویژگی‌های ابزار جوشکاری
    مناسب جوش برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ الکترود جوشکاری میکا سوپر مدل Gh-3.2 وزن ۵ کیلوگرم

الکترود جوشکاری میکا سوپر مدل Gh-3.2 وزن 5 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵×۰.۵×۰.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • جنس کالا
    آهن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ الکترود جوشکاری پرولکترو مدل PP پلی پروپیلن وزن ۱۰۰ گرم

الکترود جوشکاری پرولکترو مدل PP پلی پروپیلن وزن 100 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x11x0.1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس کالا
    پلاستیک پلی پروپیلن
  • ویژگی‌های ابزار جوشکاری
    مناسب جوش برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ الکترود جوشکاری نورین میکا مدل TQ-2.5 وزن ۲۲۵ گرم

الکترود جوشکاری نورین میکا مدل TQ-2.5 وزن 225 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰×۰.۲۵×۰.۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۵ گرم
  • جنس کالا
    آهن
  • ویژگی‌های ابزار جوشکاری
    مناسب جوش برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ الکترود جوشکاری پرولکترو مدل ABS/PC/PBT وزن ۱۰۰ گرم

الکترود جوشکاری پرولکترو مدل ABS/PC/PBT وزن 100 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x7x0.1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس کالا
    پلاستیک آکریلونیتریل بوتادین استایرن/پلی کربنات/پلی بوتیلن ترفتالات
  • ویژگی‌های ابزار جوشکاری
    مناسب جوش برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ الکترود جوشکاری میکا مدل AWS E6013 وزن ۵ کیلوگرم

الکترود جوشکاری میکا مدل AWS E6013 وزن 5 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵×۰.۵×۰.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • جنس کالا
    آهن
  • حداکثر نمایش گیج خروجی
    ـ
  • حداکثر نمایش گیج ورودی
    ـ
  • ویژگی‌های ابزار جوشکاری
    مناسب جوش برقی
  • سایر توضیحات
    ابعاد مفتول به کار رفته در هر الکترود ( ۳۵۰ میلی متر در ۳.۲ میلی متر )

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ الکترود جوشکاری پرولکترو مدل PE وزن ۱۰۰ گرم

الکترود جوشکاری پرولکترو مدل PE وزن 100 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x11x0.1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸ گرم
  • جنس کالا
    پلاستیک پلی اتیلن
  • ویژگی‌های ابزار جوشکاری
    مناسب جوش برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ الکترود جوشکاری پرولکترو مدل PP پلی پروپیلن وزن ۱۰۰ گرم

الکترود جوشکاری پرولکترو مدل PP پلی پروپیلن وزن 100 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x11x0.1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس کالا
    پلاستیک پلی پروپیلن
  • ویژگی‌های ابزار جوشکاری
    مناسب جوش برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ الکترود جوشکاری میکا سوپر مدل Gh-3.2 وزن ۱۰۲۵ گرم

الکترود جوشکاری میکا سوپر مدل Gh-3.2 وزن 1025 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵×۰.۳۲×۰.۳۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۲۵ گرم
  • جنس کالا
    آهن
  • ویژگی‌های ابزار جوشکاری
    مناسب جوش برقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید‌ الکترود جوشکاری در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید مینی فرز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا