کامپیوتر و تجهیزات جانبیکوه‌نوردی و کمپینگملزومات گردش و سفر

راهنمای خرید انواع اسپیکر بلوتوثی مسافرتی ارزان+قیمت روز

هر آن‌چه در مورد خرید اسپیکر بلوتوثی مسافرتی و کمپینگ نیاز است بدانید.

یکی از وسایل مهم و ضروری برای مسافرت، کوهنوردی و کمپینگ اسپیکر بلوتوثی قابل حمل است. این وسیله دارای باتری قابل شارژ بوده و به دلیل داشتن اندازه مناسب آن را می‌توان در مسافرت و هرجایی همراه خود داشته باشید و با گوش دادن موسیقی مورد علاقه خود از این وسیله لذت ببرید. همچنین با داشتن اسپیکر بلوتوثی شما دیگر مجبور به داشتن فلش مموری و کارت حافظه همراه خود نیستید، زیرا این دستگاه بلوتوث دارد و از این طریق می‌توانید موسیقی‌های موجود در تلفن همراه خود را روی این وسیله پخش نمایید و از این کار لذت ببرید. قشر جوان جامعه بیشتر به موسیقی وابسته هستند به طوری که خیلی از آن‌ها هنگام ورزش هم موسیقی گوش می‌دهند. پس می‌توان نتیجه گرفت که اسپیکر بلوتوثی یک وسیله جوان پسند است.

شاید با خود بگوئید تا زمانی که تلفن همراه در دسترس است و می‌توان از هدفون بی‌سیم استفاده کرد لزومی برای خرید اسپیکر بلوتوثی وجود ندارد. کسانی که این فکر را می‌کنند به احتمال خیلی قوی در مورد عوارض ناشی از هدفون بر شنوایی بی‌اطلاع هستند، زیرا تحقیقات ثابت کرده که استفاده از هدفون برای شنوایی انسان مشکل جدی ایجاد می‌کند. بیشترین علت مشکلات شنوایی در جوانان استفاده از هدفون می‌باشد. پس می‌توان نتیجه گرفت که اسپیکر بلوتوثی گزینه مناسبی برای گوش کردن به موسیقی است. زیرا کیفیت پخش موسیقی با آن‌ها بسته به مدل دستگاه چیزی در حدود پخش کننده‌های خانگی می‌باشد و نیاز به برق مستقیم ندارند پس می‌توان به صورت شارژی از آن‌ها در طبیعت استفاده کرد.

اگر شما هم جزو علاقه‌مندان به موسیقی هستید و قصد دارید برای خود یک اسپیکر بلوتوثی خریداری نمایید. اما متاسفانه با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورد کرده‌اید. اصلا نگران نباشید، ما در این مطلب شما را با انواع اسپیکر بلوتوث‌دار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید اسپیکر بلوتوثی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

اسپیکر بلوتوثی چیست؟

در واقع یک پخش کننده موسیقی و فرکانس‌های رادیویی می‌باشد. این وسیله قادر به پخش موزیک با فرمت‌های رایج صوتی از روی انواع کارت حافظه و فلش مموری است. این اسپیکر دارای تکنولوژی اتصال بدون سیم بلوتوثی می‌باشد به همین دلیل به آن‌ها اسپیکر پلوتوثی گفته می‌شود. بلوتوث داخلی این امکان را فراهم می‌کند تا شما بتوانید به سایر دستگاه‌های بلوتوث‌دار مانند: تلفن همراه متصل شده و موسیقی مورد علاقه خود را پخش نمایید. به علت اینکه کاربرد اصلی این دستگاه اسپیکر است قدرت خروجی صدای قابل قبولی دارد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تبر کوهنوردی

انواع اسپیکر بلوتوث‌دار:

  • اسپیکر بلوتوث‌دار جیبی: این مدل اسپیکر در سایزهای خیلی کوچک ساخته می‌شود، به طوری که به راحتی می‌توان آن را درون جیب قرار داد و با خود به هر نقطه‌ای حمل کرد. به این مدل اسپیکر جیبی پرتال یا قابل حمل هم گفته می‌شود. قیمت آن در مقایسه با اسپیکر های دیگر ارزان‌تر است، اما نباید از این وسیله انتظار خروجی صدای خیلی زیادی داشته باشید.
  • اسپیکر بلوتوثی آمپلی‌فایردار: در واقع شباهت زیادی به آمپلی فایرهای مداحی دارند. زیرا داری اسپیکرهای خیلی بزرگ هستند، که روی یک باکس مربعی یا مستطیلی نصب می‌شوند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل می‌توان به خروجی صدای خیلی زیاد آن‌ها اشاره کرد. قابلیت اتصال میکروفون را نیز دارند و شما می‌توانید همراه با آهنگ همخوانی کنید. این مدل بیشتر برای دورهمی‌ها و جشن‌های خانوادگی استفاده می‌شود.
  • اسپیکر بلوتوثی طرح میکروفن: این مدل اسپیکر از نظر ظاهری شباهت زیادی به یک میکروفن دارد. با این تفاوت که علاوه بر میکروفن بودن یک اسپیکر بلوتوث‌دار است. شما با این وسیله می‌توانید آهنگ مورد نظر خود را پخش کنید و با آهنگ مورد نظر خود بخوانید و صدای شما را تقویت کند. زیرا دارای آمپلی فایر داخلی است. از این دستگاه نباید انتظار صدای خروجی نمونه قبلی را داشته باشید زیرا اندازه اسپیکرهای آن کوچک می‌باشد.
  • اسپیکر بلوتوث چراغ‌دار: این مدل علاوه بر یک اسپیکر دارای یک رقص نور خیلی زیبا است که موقع پخش آهنگ در شب به دکور و صحنه شما زیبایی قابل قبولی می‌دهد. همچنین برخی مدل‌ها دارای یک چراغ قوه پر قدرت هستند که در کمپ‌های شبانه می‌توانید از نور آن به عنوان چراغ اضطراری استفاده نمایید.
  • اسپیکر بلوتوث و پاوربانک: یکی از مشکلاتی که افراد در سفر با آن مواجه هستند، تمام شدن شارژ باتری تلفن همراه، جی پی اس و دوربین است. از آن‌جایی که حمل دو وسیله اسپیکر و پاور بانک فضای زیادی از کوله پشتی شما را اشغال می‌کند. شرکت‌های سازنده اسپیکر اقدام به ساخت دستگاهی کردند که هر دو ویژگی را داشته باشد. قرار دادن هر دو وسیله یعنی پاور بانک و بلوتوث در غالب یک وسیله امتیاز بزرگی برای خریدار محسوب می‌شود.

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث دار:

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید اسپیکر بلوتوث‌دار را دارید، شاید برای خرید اسپیکر به بازار هم مراجعه کرده باشید و با توجه به حجم بالای محصولات موفق به خرید این وسیله نشده باشید. شاید یکی از دلایلی که این مطلب را جستجو کرده و مطالعه می‌کنید هم همین موضوع باشد. اما جای نگرانی وجود ندارد، زیرا شما با بدست آوردن یک سری نکات در مورد خرید اسپیکر بلوتوثی می‌توانید این وسیله را به راحتی خریداری نمایید. برای داشتن یک خرید موفق باید در مورد خرید آن وسیله مطالعه داشته باشید. همان‌طور که می‌دانید لازمه موفقیت در هر کاری داشتن علم و دانش در زمینه آن‌ کار است.

آیا می‌توان گوشی آیفون را به اسپیکر بلوتوثی وصل کرد؟

پاسخ مثبت است. شما می‌توانید این کار را به راحتی به وسیله یک عدد کابل AUX انجام دهید، برای این کار باید اسپیکر شما ورودی AUX داشته باشد. البته اتصال بدون سیم فقط در برخی گوشی‌های دارای بلوتوث امکان پذیر است.

بهترین مارک اسپیکر بلوتوث‌دار ارزان قیمت:

مطمئن باشید، برند‌های شناخته نشده و ارزان قیمت بازار مشکل شما را برطرف نخواهند کرد و هیچ گاه بهترین مارک اسپیکر بلوتوثی ارزان نیست. اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک اسپیکر بلوتوث‌دار معرفی کنیم، تنها یک کار تبلیغاتی انجام داده‌ایم و از آن‌جایی که سایت ما تبلیغاتی نیست و کار اصلی آن راهنمای خرید یک محصول خاص است. بنابراین به شما عزیران لیستی از بهترین برندهای اسپیکر بلوتوث‌دار را معرفی می‌کنیم.

  • اسپیکر بلوتوث‌دار JBL
  • اسپیکر بلوتوث‌دار تی اند جی
  • اسپیکر بلوتوث‌دار گولون
  • اسپیکر بلوتوث‌دار تسکو
  • اسپیکر بلوتوث‌دار زیلوت
  • اسپیکر بلوتوث‌دار انرجایزر
  • اسپیکر بلوتوث‌دار سونی
  • اسپیکر بلوتوث‌دار آوی
  • اسپیکر بلوتوث‌دار هارمن کاردن

اسپیکر بلوتوث‌دار از کجا بخریم؟

شما این توانید این وسیله مهم را از دو طریق خریداری نمایید:

  • روش اول: به صورت حضوری به فروشگاه‌های لوازم برقی مراجعه کرده و از میان مدل‌های موجود در فروشگاه یکی را انتخاب و خریداری نمایید. بیشتر این مغازه‌ها اجاره‌ای هستند بنابراین فروشنده باید اجناس خود را به گونه‌ای به فروش برساند که اجاره مغازه خود را در پایان هر ماه داشته باشد. به همین دلیل جنس مورد نظر مقداری گران‌تر به فروش می‌رساند.
  • روش دوم: از فروشگاه اینترنتی خرید کنید. تنوع محصول در فروشگاه اینترنتی چند برابر خرید حضوری است و شما می‌توانید به علت حذف کرایه جنس مورد نظر را ارزان‌تر بخرید. اگر از فروشگاه معتبر خرید کنید ۷ روز هم مهلت تست دارید و درصورت عدم رضایت می‌توانید جنس مورد نظر را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

قیمت اسپیکر بلوتوثی:

فاکتورهای مختلفی روی قیمت این وسیله تاثیر می‌گذارند، یکی از آن‌ها برند دستگاه است. برندهای شناخته شده معمولا قیمت بالاتری نسبت به برند‌ها ناشناخته بازار دارند. هرچه توان خروجی دستگاه بیشتر باشد کیفیت صدای خروجی آن قوی‌تر بوده و شاهد افزایش قیمت هستیم. داشتن آپشن‌های اضافی مانند: چراغ قوه و پاور بانک هم می‌تواند روی قیمت دستگاه تاثیر داشته باشد. جهت اطلاع از قیمت دقیق این وسیله به انتهای مطلب مراجعه کرده و با کلیک روی هر محصول از قیمت دقیق آن اطلاع پیدا کنید.

مزایای استفاده از اسپیکر بلوتوث‌دار:

  • به علت وزن کم و اندازه کوچکی که دارند به راحتی می‌توان آن‌ها را با خود حمل کرد. برخی مدل‌های آن به راحتی‌ داخل جیب لباس جا می‌شوند.
  • در مقایسه با وسایل مشابه قیمت ارزان‌تری دارند و با توجه به کاری که برای شما انجام می‌دهند ارزش خرید بالایی دارند.
  • کار با این دستگاه خیلی ساده است و نیاز به یادگیری خاصی ندارد، بنابراین شما می‌توانید به راحتی از این وسیله استفاده کنید.
  • باتری ان‌ها فست شارژ یا شارژ سریع است. این ویژگی باعث می‌شود شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را شارژ نموده و بیش از چند ساعت از این وسیله استفاده کنید.
  • از بیشتر فرمت‌های رایج فایل‌های صوتی پشتیبانی می‌کنند یعنی شما می‌توانید فایل مورد نظر خود را با هر فرمتی با این دستگاه پخش کنید.
  • نیاز به تعمیر و نگهداری خاصی ندارند، این یک نکته مهم محسوب می‌شود. زیرا هزینه‌های تعمیر و نگهداری را به صفر می‌رسانید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید صندلی سفری

نکات مهم هنگام خرید اسپیکر بلوتوثی:

  • قیمت اسپیکر: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، بهتر است قبل از هرکاری میزان بودجه برای خرید اسپیکر را مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما خارج شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  • نوع اسپیکر: اسپیکر بلوتوث‌دار انواع مختلفی دارد، شما می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. نوع استفاده شما از دستگاه است که مشخص می‌کند شما چه نوعی از آن را خریداری کنید. اگر به خروجی صدای بالا نیاز دارید به سراغ اسپیکرهای بزرگ و آمپلی فایردار بروید اما اگر اندازه و حجم دستگاه برای شما مهم است می‌توانید مدل‌های کوچک جیبی آن را خریداری کنید. برخی مدل‌های اسپیکر دارای امکاناتی نظیر چراغ قوه و پاور بانک می‌باشند.
  • نوع باتری: دو نوع باتری برای اسپیکر مورد نظر شما وجود دارد. یک سری دارای باتری یک بار مصرف بوده که بعد از هر بار استفاده دور انداخته می‌شود و با باتری نو جایگزین شده و یک سری دارای باتری‌های لیتیوم یون قابل شارژ می‌باشند که بعد از اتمام باتری می‌توانید آن‌ها را شارژ نمایید. هر‌چه میلی آمپر باطری مورد نظر شما بالاتر باشد، اسپیکر شما مدت زمان بیشتری شارژ دارد و مقدار بیشتری می‌توانید از آن استفاده نمایید.
  • اندازه و وزن اسپیکر: اندازه و وزن اسپیکر نقش مهمی در جا‌به‌جایی و حمل اسپیکر شما دارد. با توجه به اندازه ساک مسافرتی و کوله پشتی خود به تناسب سایر وسایل می‌توانید وزن و اندازه اسپیکر خود را مشخص کنید. فراموش نکنید که هر چه اندازه اسپیکر شما بزرگتر باشد، خروجی صدای بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد پس زمان تعیین اندازه اسپیکر به این نکته مهم هم توجه داشته باشید.
  • نسخه بلوتوث: همان طور که می‌دانید بلوتوث دارای چهار نسل می‌باشد. اولین نسل بلوتوث بعد از اینفررد روی کار آمد و دیگر نیاز نبود دو دستگاه به هم چسبیده شوند. کم کم کمپانی‌ها رو به نسل‌های جدید تر و پر سرعت تر بلوتوث آوردند که در سری های نسل ۳ و ۴برد مفید آن هم افزایش پیدا کرد. یعنی شما می‌توانید با فاصله تقریبا زیاد هم به دستگاه مورد نظر متصل شوید. با وجود اینکه دستگاه‌های جدید از آخرین نسخه بلوتوث استفاده می‌کنند اما باز هم از آن غافل نشوید.
  • جنس بدنه: فراموش نکنید که اسپیکر بلوتوث‌دار یک وسیله بیرون منزل است و باید بدنه آن از جنس خوب و باکیفیت ساخته شده باشد. زیرا ممکن است از دست شما روی زمین سقوط کند، اگر از کیفیت لازم برخوردار نباشد خیلی سریع شکسته می‌شود و کارایی خود را از دست می‌دهد. همچنین امکان ریخته شدن مایعات روی این وسیله به دور از انتظار نیست، بنابراین بهتر است دستگاه شما ضد آب باشد تا مایعات به درون آن‌ها نشت نکند. بهترین جنس بدنه برای اسپیکر فلز، پلاستیک فشرده و مقاوم است.
  • سازگاری با سیستم عامل: به سیستم عامل دستگاه بلوتوث‌داری که قرار است به آن متصل شوید توجه داشته باشید. برخی سیستم‌ عامل‌ها مانند: ios با این دستگاه‌ها مشکل داشته و متصل نمی‌شوند. پس یکی از مواردی که هنگام خرید اسپیکر باید به آن توجه داشته باشید سیستم عامل دستگاهی می‌باشد که قرار است آن را به اسپیکر خود متصل کنید. اگر با دستگاه مورد نظر شما هم‌خوانی نداشته باشد دچار ضرر و زیان خواهید شد چون ممکن است فروشنده اسپیکر خریداری شده را از شما پس نگیرد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنم اینترنتی خرید نمایید تا با این مشکل مواجه نشوید.
  • نوع درگاه: با اینکه اشخاصی که این نوع اسپیکرها را خریداری می‌کنند، صرفا برای اتصال بی‌سیم و از طریق بلوتوث این کار را انجام می‌دهند، اما ممکن است در آینده به وسیله‌ای برخورد کنید که از بلوتوث دستگاه شما پشتیبانی نکند. به همین دلیل بهتر است دستگاه شما دارای ورودی Aux ، فلش مموری و کارت حافظه باشد تا بتوانید با هر وسیله‌ای با اسپیکر مورد نظر خود استفاده کنید.

روش نگهداری از اسپیکر بلوتوث‌دار:

  • تا زمانی که باتری دستگاه به صورت کامل تخلیه نشده آن را شارژ نکنید، زیرا باعث کاهش طول عمر باتری دستگاه می‌شود.
  • اگر مدت زمان طولانی قصد استفاده از اسپیکر را ندارید، بهتر است اگر باتری آن خارج می‌شود، باتری را از دستگاه خارج کرده و آن را در دمای اتاق نگهداری کنید.
  • از قرار دادن اسپیکر در مقابل نور مستقیم خورشید، خودداری کنید، زیرا جنس بدنه اکثر اسپیکرها از پلاستیک است و در مقابل نور خورشید تغییر شکل می‌دهد. همچنین گرمای زیاد می‌تواند به باتری دستگاه آسیب وارد کند.
  • اگر اسپیکر مورد نظر شما ضدآب نیست بهتر است، مراقب ریخته شدن مایعات روی دستگاه خود باشید. زیرا یک وسیله الکترونیکی است و به دستگاه شما آسیب جدی وارد می‌کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید اسپیکر بلوتوثی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای اسپیکر بلوتوثی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سیلیکون پاور مدل BS91

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سیلیکون پاور مدل BS91

مشخصات

  • ابعاد:
    ۵۷۲x245x255 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۴۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    با سیم
  • قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه
    دارد
  • اقلام همراه بلندگو
    میکروفن وایرلس ریموت کنترل دفترچه راهنما
  • توان ورودی
    ۹ وات
  • حساسیت
    ۸۰ DB
  • حداکثر قدرت ورودی
    ۶۰۰ میلی‌‌وات
  • توان خروجی اسپیکر
    ۳۵
  • حداکثر برد بلندگو
    ۱۰ متر
  • نسخه‌ی بلوتوث
    ۵
  • امکانات اسپیکر
    باتری
  • مدت زمان پخش
    ۵ ساعت میزان ولووم تا ۵۰ درصد
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۲ گرم
  • منبع انرژی
    آداپتور DC
  • میکروفون
    یک عدد ۳.۵ میلی‌متری
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • ظرفیت باتری
    ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعت
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت
    ۳۲ گیگابایت
  • امپدانس
    ۳۲ اهم
  • ویژگی‌های خاص
    دارای بدنه مقاوم
  • اتصالات
    شیار کارت حافظه
  • قابلیت‌های اسپیکر
    ورودی میکروفون
  • تعداد اجزاء ساب‌ووفر
    ۲ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ اسپیکر بلوتوثی مدل GTS-1360

اسپیکر بلوتوثی مدل GTS-1360

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰x140x70 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • قطر بلندگو
    ۸ میلی‌متر
  • اقلام همراه بلندگو
    شارژر
  • وزن اسپیکر
    ۸۰ گرم
  • مشخصات دیگر
    بلوتوثی-رم خور-فلش خور-رم خور
  • نسخه‌ی بلوتوث
    ۵
  • امکانات اسپیکر
    باتری
  • مدت زمان پخش
    ۸ ساعت
  • مدت زمان شارژ شدن
    ۱ساعت
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۲۰ گرم
  • منبع انرژی
    باتری
  • میکروفون
    داخلی
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • سایر مشخصات
    پشتیبانی از رادیو – دارای رقص نور خیلی زیبا – پشتیبانی از فلش – پشتیبانی از کارت حافظه
  • ظرفیت باتری
    ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعت
  • طول کابل
    ۳۰ سانتی متر
  • رابط‌ها
    USB
  • منبع تغذیه
    شارژر
  • قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت
    ۳۲ گیگابایت
  • توضیحات
    پشتیبانی از رادیو – دارای رقص نور خیلی زیبا – پشتیبانی از فلش – پشتیبانی از کارت حافظه
  • قابلیت‌های اسپیکر
    ورودی کارت حافظه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB23

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل SRS-XB23

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۰۳.۱×۱۰۳.۱×۲۳۰.۸ میلی‌متر
  • وزن
    ۵۸۰ گرم
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • اقلام همراه بلندگو
  • نسخه‌ی بلوتوث
    ۵
  • مدت زمان پخش
    ۱۲
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۵۸۰ گرم
  • منبع انرژی
    باتری
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • رابط‌ها
    Bluetooth

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل PARTYBOX 110

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل PARTYBOX 110

مشخصات

  • ابعاد:
    میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۸۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • اقلام همراه بلندگو
  • مدت زمان پخش
    ۱۲ساعت
  • مدت زمان شارژ شدن
    ۳.۵ساعت
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۱۰۸۰۰ گرم
  • منبع انرژی
    باتری
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • اتصالات
    ورودی صدا
  • نسبت سیگنال به نویز
    ۸۰ دسی‌بل
  • توان خروجی کلی
    ۱۶۰ وات
  • فرکانس پاسخ‌گویی
    ۴۵-۲۰۰۰۰ هرتز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Partybox Encore Essential

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Partybox Encore Essential

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۹۳ × ۳۲۷ × ۲۷۶ میلی‌متر
  • وزن
    ۵۹۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    با سیم
  • اقلام همراه بلندگو
    کابل
  • توان ورودی
    ۱۰۰ وات
  • ابعاد ساب‌ووفر
    ۵.۲۵ اینچ
  • نسخه‌ی بلوتوث
    ۵.۱
  • امکانات اسپیکر
    باتری
  • مدت زمان پخش
    تا ۶ ساعت
  • مدت زمان شارژ شدن
    ۱.۵
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۵۹۰۰ گرم
  • منبع انرژی
    باتری
  • ظرفیت باتری
    ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعت
  • رابط‌ها
    USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کی تی اس مدل kts-1338

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کی تی اس مدل kts-1338

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    با سیم
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    – گرم
  • منبع انرژی
    USB
  • رابط‌ها
    microUSB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل WS-887

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل WS-887

مشخصات

  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه
    microSD, TF
  • تعداد اجزاء اسپیکر
    ۱ عدد
  • اقلام همراه بلندگو
    کابل USB جهت شارژ اسپیکر به طول ۴۰ سانتی‌متر
  • منبع انرژی
    باتری
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • فناوری‌های ارتباطی
    رادیو
  • سایر مشخصات
    دارای بند آویزقابلیت انجام مکالمه تلفنیاماکن اتصال به دستگاه‌های مختلف از جمله تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ، PSP و …
  • اتصالات
    ورودی صدا
  • قابلیت‌های اسپیکر
    میکروفون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل SPI 8040 GTS-1360

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل SPI 8040 GTS-1360

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x90x90 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • اقلام همراه بلندگو
    کابل شارژر
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۱۰۰ گرم
  • منبع انرژی
    باتری
  • رابط‌ها
    USB
  • توضیحات
    دارای کلیدهای فیزیکی جهت روشن و خاموش کردن، مدیریت موسیقی و …تامین انرژی توسط باتری لیتیومی داخلی قابلیت اتصال از طریق بلوتوث، فلش و مموری کارت -جنس بدنه از پلاستیک با کیفی -دارای دسته جهت حمل آسان -ابعاد : ۱۰در ۱۴ سانتی متر -شارژ با رابط میکرو USB -فلاش خور ومموری خور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTS-1296

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTS-1296

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۶×۱۵۰×۱۷۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۲۵۰ گرم
  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه
    دارد
  • اقلام همراه بلندگو
    کابل شارژ
  • وزن اسپیکر
    ۱۲۵۰ گرم
  • حداکثر برد بلندگو
    ۱۰ متر
  • نسخه‌ی بلوتوث
    ۵
  • امکانات اسپیکر
    باتری
  • مدت زمان پخش
    ۱ ساعت
  • مدت زمان شارژ شدن
    ۴ ساعت
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۱۲۵۰ گرم
  • منبع انرژی
    باتری
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • فناوری‌های ارتباطی
    رادیو
  • ظرفیت باتری
    ۲۴۰۰ میلی آمپر ساعت
  • رابط‌ها
    microUSB
  • قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت
    ۳۲ گیگابایت
  • ویژگی‌های خاص
    نگهدارنده گوشی
  • اتصالات
    ورودی صدا
  • نسبت سیگنال به نویز
    ۸۵ دسی بل دسی بل
  • توان خروجی کلی
    ۱۰ وات
  • فرکانس پاسخ‌گویی
    ۱۰۰ هرتز
  • قابلیت‌های اسپیکر
    ورودی میکروفون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل ZQS-8210

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل ZQS-8210

مشخصات

  • وزن
    ۴ گرم
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • نسخه‌ی بلوتوث
    ۵
  • امکانات اسپیکر
    باتری
  • مدت زمان پخش
    ۵
  • مدت زمان شارژ شدن
    ۱
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۴ گرم
  • منبع انرژی
    USB
  • میکروفون
    خارجی
  • سایر مشخصات
    میکروفون کنترل
  • ظرفیت باتری
    ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت
  • رابط‌ها
    microUSB
  • قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت
    ۳۲ گیگابایت
  • تعداد اجزاء ساب‌ووفر
    ۲ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTS 1576

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTS 1576

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۵x134x100 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    با سیم
  • قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه
    بله
  • قطر بلندگو
    ۷.۶۲ میلی‌متر
  • اقلام همراه بلندگو
    کابل شارژر
  • وزن اسپیکر
    ۵۰۰ گرم
  • امکانات اسپیکر
    باتری
  • مدت زمان شارژ شدن
    ۳-۴
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۳۰۰ گرم
  • منبع انرژی
    USB
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 2.0
  • ظرفیت باتری
    ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعت
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری ورودی صدا
  • توان خروجی کلی
    ۱۰ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل srs-XP500

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل srs-XP500

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۹۰x580x280 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • تعداد اجزاء اسپیکر
    ۲ عدد
  • قطر بلندگو
    ۵۰ میلی‌متر
  • اقلام همراه بلندگو
    جعبه+کابل شارژ+دفترچه راهنمایی محصول
  • ابعاد ساب‌ووفر
    ۱۴۰
  • نسخه‌ی بلوتوث
    ۵
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۱۲۰۰۰ گرم
  • منبع انرژی
    باتری
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • منبع تغذیه
    برق و باتری
  • فرمت‌های قابل پشتیبانی
    mp3 wmw
  • اتصالات
    ورودی صدا
  • توان خروجی کلی
    ۱۲۰ وات
  • تعداد اجزاء ساب‌ووفر
    ۲ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2316

اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2316

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۲۰x81x89 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • اقلام همراه بلندگو
    کابل شارژ – کابل AUX
  • نسخه‌ی بلوتوث
    ۵
  • مدت زمان پخش
    ۶ ساعت
  • مدت زمان شارژ شدن
    ۳ تا ۴ ساعت
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۲۰۰ گرم
  • منبع انرژی
    باتری
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • سایر مشخصات
    توان (P.M.P.O) اسمی : ۷۰۰وات
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • ظرفیت باتری
    ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعت
  • رابط‌ها
    USB
  • اتصالات
    ورودی صدا
  • توان خروجی کلی
    ۱۰ وات
  • فرکانس پاسخ‌گویی
    ۱۸ تا ۱۰۰۰۰۰ هرتز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل clip 4

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل clip 4

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۳۰x80x40 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۳۹ گرم
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • اقلام همراه بلندگو
    دفترچه راهنما, کابل شارژ Type-C
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۲۳۹ گرم
  • منبع انرژی
    باتری
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • نسبت سیگنال به نویز
    ۸۵ دسی‌بل
  • توان خروجی کلی
    ۵ وات
  • فرکانس پاسخ‌گویی
    ۲۰~~۱۰۰۰۰۰ هرتز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل M5

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل M5

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۷۵x54x73.5 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۷۰ گرم
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه
    دارد
  • اقلام همراه بلندگو
    کابل شارژ
  • مشخصات دیگر
    صفحه نمایش ساعترقص نور ریتمیکدارای رادیو FM
  • نسخه‌ی بلوتوث
    ۵
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۴۷۰ گرم
  • منبع انرژی
    باتری
  • ظرفیت باتری
    ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Party Box 310

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Party Box 310

مشخصات

  • ابعاد:
    ۳۲۶x688x368 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۷۴۲۰ گرم
  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • اقلام همراه بلندگو
    کابل شارژ – دفترچه راهنما
  • توان خروجی اسپیکر
    ۲۴۰ وات
  • نسخه‌ی بلوتوث
    ۵.۱
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۱۷۰۰۰ گرم
  • منبع انرژی
    باتری
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • توضیحات
    مدت زمان نیاز به شارژ ۳.۵ ساعت – حداکثر زمان پخش موزیک ۱۸ ساعت – مقاوم در برابر پاشش قطرات آب – دارای قابلیت کارائوکه –
  • اتصالات
    ورودی صدا
  • فرکانس پاسخ‌گویی
    ۴۵ – ۲۰K هرتز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTX-1588A

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل KTX-1588A

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x120x250 میلی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    دانگل USB و بلوتوث
  • قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه
    ۳۲
  • تعداد اجزاء اسپیکر
    ۲ عدد
  • قطر بلندگو
    ۷۶ میلی‌متر
  • اقلام همراه بلندگو
    کابل شارژ USB به MICRO USB
  • وزن اسپیکر
    ۷۰۰ گرم
  • فرکانس پاسخ‌گویی اسپیکر
    ۱۰۰HZ-20KHz
  • توان خروجی اسپیکر
    ۱۰w
  • حداکثر برد بلندگو
    ۱۰ متر
  • نسخه‌ی بلوتوث
    ۵
  • مدت زمان پخش
    ۲-۳
  • مدت زمان شارژ شدن
    ۱
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۷۰۰ گرم
  • منبع انرژی
    USB
  • میکروفون
    داخلی
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • ظرفیت باتری
    ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعت
  • طول کابل
    ۵۰ سانتی متر
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت
    ۳۲ گیگابایت
  • نسبت سیگنال به نویز
    ۸۵ دسی بل
  • توان خروجی کلی
    ۱۰ وات
  • قابلیت‌های اسپیکر
    قابلیت اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK – 34

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK - 34

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۸۵x65x65 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    با سیم
  • قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه
    دارد
  • قطر بلندگو
    ۴۵ میلی‌متر
  • اقلام همراه بلندگو
    کابل شارژکابل AUXدفترچه راهنما
  • توان ورودی
    ۵ وات
  • فرکانس پاسخ‌گویی اسپیکر
    ۲۰ – ۱۲۰
  • توان خروجی اسپیکر
    ۱۰W
  • ابعاد ساب‌ووفر
    ۳ اینچ
  • حداکثر برد بلندگو
    ۱۰ متر
  • نسخه‌ی بلوتوث
    ۵
  • امکانات اسپیکر
    باتری
  • مدت زمان پخش
    ۳ الی ۵
  • مدت زمان شارژ شدن
    ۳ الی ۴ ساعت
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۳۰۰ گرم
  • منبع انرژی
    باتری
  • درگاه‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • سایر مشخصات
    دارای برد تا فاصله ۱۰ متری ، دارای قابلیت TWS ( پخش صدای استوریو ) ، دارای باتری قدرتمند ۵۰۰ میلی آمپری ، دارای توان پخش موسیقی به مدت ۳ ساعت ممتد ، دارای توان خروجی ۱۰W ، دارای قابلیت اتصال از طریق بلوتوث نسخه ۵ ، دارای قابلیت ساپورت کارت حافظه MICRO SD ، دارای قابلیت ساپورت فلش از طریق پورت USB ، دارای قابلیت اتصال از طریق کابل AUX ، دارای بیس مناسب ،دارای گواهی CE اروپا ، دارای گواهی ROHS اروپا ، دارای رنگبندی متنوع ، دارای بند آویز مچی
  • نوع باتری
    لیتیوم یونی
  • ظرفیت باتری
    ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعت
  • طول کابل
    ۵۰ سانتی‌متر
  • رابط‌ها
    AUX
  • منبع تغذیه
    باتری – برق شهری
  • قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت
    ۳۲ گیگابایت
  • توضیحات
    ضد آب
  • ویژگی‌های خاص
    کلید مدیریت میزان صدا
  • اتصالات
    شیار کارت حافظه
  • نسبت سیگنال به نویز
    ۹۰ دسی‌بل
  • توان خروجی کلی
    ۱۰W وات
  • فرکانس پاسخ‌گویی
    ۱۲۰ – ۲۰K هرتز
  • قابلیت‌های اسپیکر
    ورودی کارت حافظه
  • تعداد اجزاء ساب‌ووفر
    ۲ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 2311

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 2311

مشخصات

  • وزن
    ۱۴۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    با سیم
  • قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه
    دارد
  • اقلام همراه بلندگو
    – دفترچه راهنما- کابل شارژ Micro-B- میکروفن سیم دار
  • توان خروجی اسپیکر
    ۳۸۰
  • مشخصات دیگر
    قابلیت اتصال تا ده متر
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۱۴۰۰ گرم
  • منبع انرژی
    USB
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • فناوری‌های ارتباطی
    رادیو
  • نوع باتری
    لیتیوم-یونی
  • ظرفیت باتری
    ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعت
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • منبع تغذیه
    باتری
  • ویژگی‌های خاص
    میکروفون
  • نسبت سیگنال به نویز
    ۷۵ دسی‌بل
  • توان خروجی کلی
    ۵ وات
  • فرکانس پاسخ‌گویی
    ۲۰-۲۰۰۰۰ هرتز
  • قابلیت‌های اسپیکر
    ورودی میکروفون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هیسکا مدل B59

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هیسکا مدل B59

مشخصات

  • ابعاد:
    ۴۰۰x70x80 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • تعداد اجزاء اسپیکر
    ۲ عدد
  • اقلام همراه بلندگو
    کابل شارژ Type-cکابل صدا AUX
  • فرکانس پاسخ‌گویی اسپیکر
    ۱۰۰HZ-20KHZ
  • توان خروجی اسپیکر
    ۲۰W
  • نسخه‌ی بلوتوث
    ۵.۳
  • مدت زمان پخش
    ۴ ساعت
  • مدت زمان شارژ شدن
    ۴ ساعت
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۱۰۰۰ گرم
  • منبع انرژی
    USB
  • میکروفون
    داخلی
  • فناوری‌های ارتباطی
    رادیو
  • سایر مشخصات
    قابلیت TWSقابلیت پاسخگویی به تماس های دریافتیدارای دو اسپیکر ۵۲ میلی متری ۱۰ واتدارای نورپردازیبلوتوث نسخه ۵.۳باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی
  • ظرفیت باتری
    ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
  • قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت
    ۳۲ گیگابایت
  • امپدانس
    ۴ اهم
  • ویژگی‌های خاص
    کلید مدیریت میزان صدا
  • اتصالات
    شیار کارت حافظه
  • توان خروجی کلی
    ۲۰ وات
  • قابلیت‌های اسپیکر
    قابلیت اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کی تی اس مدل KTS-1626

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل کی تی اس مدل KTS-1626

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه
    دارد
  • اقلام همراه بلندگو
    میکروفون کابل شارژر ریموت
  • نسخه‌ی بلوتوث
    ۵
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۲۰۰۰ گرم
  • منبع انرژی
    آداپتور DC
  • میکروفون
    خارجی
  • درگاه‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت
    ۳۲ گیگابایت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل ZQS-6212

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل ZQS-6212

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    – گرم
  • منبع انرژی
    باتری
  • میکروفون
    یک عدد ۳.۵ میلی‌متری
  • رابط‌ها
    Bluetooth

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هیسکا مدل B58

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل هیسکا مدل B58

مشخصات

  • ابعاد:
    ۲۵۵x110x87 میلی‌متر
  • وزن
    ۹۵۰ گرم
  • نوع اتصال
    دانگل USB و بلوتوث
  • قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه
    دارد
  • تعداد اجزاء اسپیکر
    ۱ عدد
  • اقلام همراه بلندگو
    کابل AUX- کابل USB به Type-c
  • حساسیت
    ۸۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز
  • توان خروجی اسپیکر
    ۱۶ وات
  • مشخصات دیگر
    نسخه بلوتوث ۵.۱ تا برد ۱۰ متر ظرفیت باتری ۱۵۰۰ میلی آمپر دارای ورودی کارت حافظه دارای سه حالت رقص نور RGB دارای کلید های کنترل سیلیکونیدارای فناوری اتصال دو دستگاه همزمان به یکدیگرTWS قابلیت پخش شبکه های رادیویی
  • نسخه‌ی بلوتوث
    ۵.۱
  • امکانات اسپیکر
    باتری
  • مدت زمان پخش
    ۷ ساعت
  • مدت زمان شارژ شدن
    ۳ ساعت
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۹۵۰ گرم
  • منبع انرژی
    USB
  • میکروفون
    داخلی
  • درگاه‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • رابط‌ها
    شیار کارت حافظه
  • قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت
    ۳۲ گیگابایت
  • امپدانس
    ۴ اهم
  • فرکانس پاسخ‌گویی
    ۸۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز هرتز
  • قابلیت‌های اسپیکر
    ورودی کارت حافظه
  • تعداد اجزاء ساب‌ووفر
    ۲ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S32D

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل زیلوت مدل S32D

مشخصات

  • ابعاد:
    ۷۴x74x123 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • اقلام همراه بلندگو
    کابل حمل اسپیکر / کابل شارژ / میکروفون / دفترچه راهنما
  • توان خروجی اسپیکر
    ۵W
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۳۵۰ گرم
  • منبع انرژی
    باتری
  • میکروفون
    خارجی
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
  • توان خروجی کلی
    ۱۰ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 2309

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 2309

مشخصات

  • وزن
    ۸۵۰ گرم
  • نوع اتصال
    با سیم
  • قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه
    دارد
  • تعداد اجزاء اسپیکر
    ۱ عدد
  • اقلام همراه بلندگو
    – دفترچه راهنما- کابل شارژ Micro-B- میکروفن سیم دار
  • توان خروجی اسپیکر
    ۳۸۰
  • مشخصات دیگر
    قابلیت اتصال تا ده متر
  • حداکثر برد بلندگو
    ۱۰ متر
  • نسخه‌ی بلوتوث
    ۵
  • امکانات اسپیکر
    باتری
  • مدت زمان شارژ شدن
    ۳-۴ ساعت
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۸۵۰ گرم
  • منبع انرژی
    USB
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • نوع باتری
    لیتیوم یونی
  • ظرفیت باتری
    ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعت
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • منبع تغذیه
    باتری
  • ویژگی‌های خاص
    میکروفون
  • نسبت سیگنال به نویز
    ۷۵ دسی‌بل
  • توان خروجی کلی
    ۵ وات
  • فرکانس پاسخ‌گویی
    ۲۰-۲۰۰۰۰ هرتز
  • قابلیت‌های اسپیکر
    ورودی میکروفون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ اسپیکر بلوتوثی گریت نایس مدل ۱۸۳۶

اسپیکر بلوتوثی گریت نایس مدل 1836

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۳۰x120x80 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه
    دارد
  • اقلام همراه بلندگو
    کابل شارژ
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۳۰۰ گرم
  • منبع انرژی
    باتری
  • سایر مشخصات
    پشتیبانی از رادیو
  • رابط‌ها
    microUSB
  • توضیحات
    رقص نور فلش خور مموری رادیو
  • ویژگی‌های خاص
    کلید مدیریت میزان صدا
  • قابلیت‌های اسپیکر
    ورودی کارت حافظه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 1313

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 1313

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۸۰x180x35 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۳۸ گرم
  • نوع اتصال
    بی‌سیم
  • اقلام همراه بلندگو
    دفترچه راهنما
  • حساسیت
    ۷۴
  • توان خروجی اسپیکر
    ۴
  • مشخصات دیگر
    HIFI Speaker 3D Surround Sound,Mic Noise canceling
  • حداکثر برد بلندگو
    ۱۰ متر
  • نسخه‌ی بلوتوث
    ۵
  • امکانات اسپیکر
    باتری
  • مدت زمان پخش
    ۶
  • پروفایل‌های قابل پشتیبانی
    SBC + HSP + HFP + A2DP + AVRCP
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۲۳۸ گرم
  • منبع انرژی
    باتری
  • میکروفون
    داخلی
  • سایر مشخصات
    Chipset : Bluetrum 8528A
  • نوع باتری
    لیتیوم پلیمری
  • ظرفیت باتری
    ۳۰۰ + ۹۸۰ میلی آمپر میلی آمپر ساعت
  • رابط‌ها
    USB Type-C
  • ویژگی‌های خاص
    میکروفون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل boombox 3

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل boombox 3

مشخصات

  • ابعاد:
    ۳۵۰×۶۰۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰۰ گرم
  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • اقلام همراه بلندگو
    اسپیکر /کابل برق/دفترچه راهنما
  • مشخصات دیگر
    اتصال بلوتوث ورژن ۵.۳ پخش بی‌سیم Bluetooth V5.3 گوش دهید : حداکثر ۲ گوشی هوشمند یا تبلت را به لطف پشتیبانی از نسخه بلوتوث ورژن ۵.۳ به صورت بی‌سیم به اسپیکر متصل کنید و به نوبت از صدای JBL Original Pro لذت ببرید بدین شکل که هر کدام از ۲ موبایل که آخرین دستور پخش را با اسپیکر میدهند
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۷۰۰۰ گرم
  • منبع انرژی
    باتری
  • نوع باتری
    لیتیوم یونی
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا
  • توان خروجی کلی
    ۱۸۰ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ اسپیکر بلوتوثی هانیول مدل Moxie V200

اسپیکر بلوتوثی هانیول مدل Moxie V200

مشخصات

  • ابعاد:
    ۹۷x73x73 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۹۰ گرم
  • نوع اتصال
    بلوتوث
  • قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه
    Compatible connectivity via SD Card
  • تعداد اجزاء اسپیکر
    ۱ عدد
  • قطر بلندگو
    ۵۲ میلی‌متر
  • اقلام همراه بلندگو
    کابل Micro USB
  • توان خروجی اسپیکر
    ۵ وات
  • مشخصات دیگر
    دارای گواهی IPX4جنس: پلاستیک سخت
  • حداکثر برد بلندگو
    ۱۰ متر
  • نسخه‌ی بلوتوث
    ۵
  • مدت زمان پخش
    ۱۲
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۲۹۰ گرم
  • منبع انرژی
    باتری
  • میکروفون
    داخلی
  • سایر مشخصات
    مدت زمان شارژ: ۳ ساعت
  • نوع باتری
    لیتیوم یونی
  • ظرفیت باتری
    ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعت
  • رابط‌ها
    Bluetooth
  • منبع تغذیه
    باتری
  • ویژگی‌های خاص
    میکروفون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 2305

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل تسکو مدل TS 2305

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۸۵×۱۴۴×۳۰۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰۵ گرم
  • نوع اتصال
    بی‌سیم و باسیم
  • اقلام همراه بلندگو
    کابل AUXکابل microUSB
  • وزن هر ستلایت (تکه)
    ۲۲۰۵ گرم
  • منبع انرژی
    باتری
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • رابط‌ها
    USB
  • اتصالات
    ورودی صدا
  • توان خروجی کلی
    ۲۵۰۰ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید اسپیکر بلوتوثی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ست پیک نیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا