ابزار غیر برقی

اره کناف، راهنمای خرید اره کناف چاقویی و دسته چوبی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید اره کناف باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از تجهیزات مهم و ضروری که کناف کارها به آن احتیاج دارند اره کناف می‌باشد. بدون داشتن این ابزار شما به هیچ عنوان قادر به ایجاد برش‌های دقیق و منظم در ورقه کناف نخواهید بود. شاید خیلی از افراد به جای استفاده از اره کناف از کاتر استفاده کنند، اما اگر نگاهی به برش‌های آن‌ها بزنید، چندان دقیق نخواهند بود. پس اگر می‌خواهید در کار خود حرفه‌ای باشید، حتما به فکر خرید بهترین اره کناف باشید. کار با این ابزار به حدی ساده است که شما بدون دیدن هیج دوره یا مهارتی می‌توانید با آن شروع به برش دادن ورقه‌های کناف کنید.

امروزه کمتر کناف کاری را پیدا می‌کنید که از اره کناف استفاده نکند، زیرا داشتن ابزار حرفه‌ای در هر کاری شرط موفقیت در آن پیشه و مهارت است. اگر شما هم می‌خواهید در کار کناف کاری حرفه‌ای شوید باید ابزار مورد نیاز برای این کار را خریداری کنید. اره کناف می‌تواند به شما کمک کند تا ظرف مدت کوتاهی و با دقت بالا ورقه‌های کناف خود را با کمترین میزان پرتی برش دهید. البته به شرط اینکه یک نمونه خوب و باکیفیت را خریداری کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تصمیم به خرید اره کناف گرفته‌اید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع اره کناف موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید اره کناف باید به آن‌ها توجه داشته باشید، آموزش می‌دهیم.

اره کناف چیست و چه کاربردی دارد؟

قبل از معرفی این محصول بهتر است که شما را با کناف آشنا کنیم، در واقع کناف یک صفحه یا ورقه گچی است که از قبل در کارخانه ساخته شده است و برای ساخت دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار می گیرد. به نوعی اره مخصوص که برای برش دادن این ورقه‌های بزرگ گچی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اره کناف گفته می‌شود. شما با این ابزار کاربردی به راحتی قادر به ایجاد برش‌های مختلف در این ورقه گچی خواهید بود.

آیا واقعا به یک اره کناف نیاز داریم؟

خب این بستگی به خود شما دارد، اگر شما هم واقعا از برش‌ دادن ورقه‌های کناف به روش سنتی و با استفاده از کاتر خسته شده‌اید، شاید وقت آن رسیده باشد که ابزار دیگری را برای برش صفحات خود امتحان کنید. اره یکی از ابزارهایی است که معمولا برای برش دادن ورقه‌های کناف با سرعت و دقت بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. پس شانس خود را برای امتحان کردن این وسیله امتحان کنید. مطمئن باشید که از خرید هیچ ابزاری برای کار خود ضرر نخواهید کرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید چسب کاشی

انواع اره کناف موجود در بازار:

این وسیله هم مانند سایر ابزار موجود در بازار انواع مختلفی دارد، این شما هستید که باید با توجه به نوع کار و سلیقه خود یکی از ان‌ها را انتخاب و خریداری نمائید.

  • اره دسته پلاستیکی کناف: همان طور که از نام این اره پیداست جنس دسته آن از پلاستیک و ای بی اس است که باعث می‌شود، بر اثر آب و رطوبت آسیبی به آن وارد نشود. متاسفانه به علت خشک و سفت بودن پلاستیک ممکن است حین کار با این اره کف دست‌های شما تاول ایجاد شود. خوشبختانه قیمت این مدل ارزان‌تر از سایر مدل‌ها است و دسته ان‌ها از مقاومت بالایی برخوردار است.
  • اره دسته چوبی کناف: شاید اره‌های دسته چوبی را بتوان بهترین نوع دسته در این مدل اره دانست. چوب بسیار سبک و مقاوم است و در برابر ضربه هم به خوبی مقاومت می‌کند. برخلاف مدل قبلی یعنی دسته پلاستیکی در دستان شما جراحت و آسیب دیدگی وارد نمی‌کند. تنها مشکلی که به اره‌های دسته چوبی وارد می‌شود، این است که بر اثر آب و رطوبت باد کرده و به مرور از بین می‌رود.
  • اره دسته فلزی کناف: جنس دسته این مدل از اره معمولا از استیل ضد زنگ و آلومینیوم است که فلز آلومینیوم به علت وزن کمتر و قابلیت ضد آب بودن محبوبیت ییستری دارد. فلز نسبت به پلاستیک سطح صاف‌تر و نرم‌تری دارد و در دست‌های شما آسیب دیدگی و تاول ایجاد نمی‌کند. متاسفانه قیمت تن‌ها از مدل‌های دسته چوبی و پلاستیکی گران‌تر است.
  • اره چاقویی کناف: این مدل را کوچکترین آره این کار می‌توان دانست، چون تاشو بوده و اندازه آن دقیقا نصف می‌شود. یعنی شما حین کار بر روی پروژه خود می‌توانید آن را درون جیب خود قرار دهید. در دو نوع دسته چوبی و دسته پلاستیکی موجود است که هر یک از جنس‌های دسته مزایا و معایب خود را دارند که در بالا به هر یک اشاره شد. یکی از ویژگی‌هایی که باعث محبوبیت این مدل اره شده است، قابل حمل بودن آن می‌باشد.

مزایای استفاده از اره کناف:

  • برش راحت: شاید برش دادن پانل با کاتر کار ساده‌ای به نظر برسد، اما توجه داشته باشید که محل‌های برش نامرتب خواهد بود و باید مدت زمان زیادی را صرف پخ کردن قسمت‌های نامساوی ورقه کناف کنید، اما با این اره به راحتی می‌توانید پانل خود را برش دهید.
  • تسریع در فرآیند برش: اگر سرعت اجرای پروژه برای شما اهمیت دارد، باید ابزار مخصوص آن کار را داشته باشید تا کار را با بالاترین سرعت ممکن انجام دهید. اره به شما کمک می‌کند تا برش‌های خود را با سرعتی باور نکردنی انجام دهید.
  • برش قسمتی از کار: شما زمانی موفق به برش پانل با کاتر خواهید شد که مانور لازم برای شکستن ورقه در محل خط اندازه پانل را داشته باشید. اما زمانی که ورقه روی کار پیچ شده و امکان شکستن ورقه وجود ندارد، اره به شما کمک می‌کند تا به راحتی ورقه کناف را برش دهید.
  • برش دقیق و منظم: درست است که لازمه داشتن برش‌های دقیق و منظم تجربه و دقت بالا حین انجام مرحله برش است. اما ابزار هم نقش مهمی در کار شما ایفا می‌کند به عنوان مثال شما هر چند هم که تجربه و مهارت بالایی در کار داشته باشید، تا زمانی که ابزار خوبی در دست نداشته باشید، قادر به انجام آن کار به صورت حرفه‌ای نخواهید بود.
  • ارزش خرید بالا: این وسیله نسبت به وسایل و ابزار دیگری که در کناف کاری مورد استفاده قرار می گیرند قیمت ارزان‌تری دارد و با توجه به کاری که برای شما انجام می‌دهد از ارزش خرید بالایی برخوردار است. پس وقت را هدر ندهید و برای خود یک اره سفارش دهید.

بهترین اره کناف کاری:

شاید پاسخ دادن به ابن سوال سخت‌ترین کار دنیا باشد، زیرا انبوه زیادی از برند‌های باکیفیت آره در بازار وجود دارد و شاید انتخاب یک برند به تنهایی کار درستی نباشد. زیرا برندهای باکیفیت زیادی در بازار وجود دارند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند‌. معرفی یک برند بیشتر جنبه تبلیغاتی پیدا می کند به همین علت ما در ادامه به شما عزیزان لیستی از بهترین برندهای اره کناف‌کاری را معرفی می‌کنیم:

  • اره‌ کناف‌کاری آرتمن
  • اره کناف‌کاری سویفت
  • اره کناف‌کاری رونیکس
  • اره کناف‌کاری دیوالت
  • اره کناف‌کاری اینکو

اره کناف در مقابل کاتر کدام بهتر است؟

خوب این بستگی به نوع برش و سبک کاری شما دارد، اگر امکان برش ورقه روی زمین وجود داشته باشد و زمان و نیروی کار لازم جهت برش دقیق پانل را داشته باشید یک کاتر معمولی هم جوابگوی کار شما خواهد بود. اما اگر پنل روی کار پیچ شده و امکان خط اندازی با کاتر و شکستن ورقه امکان پذیر نیست، یا نیروی انسانی لازم جهت عملیات برش و پخ کاری لبه‌ها وجود ندارد، باید بگوئیم که اره بهترین ابزار برای شماست. اگر تا به حال برای برش‌های خود از کاتر استفاده کرده‌اید و احساس می‌کنید آن‌طور که باید و شاید نیاز‌های شما را برطرف نمی‌کند، بهتر است اره کناف‌بر را هم امتحان کنید‌.

اره کناف از کجا بخریم؟

معمولا یوی از سوالاتی که ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کند، این است که اره کناف‌بر از کجام بخریم. پاسخ خیلی ساده است. دو روش برای خرید این محصول ارزشمند وجود دارد، خرید حضوری و خرید اینترنتی که در ادامه هر یک از این روش‌ها را به همراه مزایا و معایب آن‌ها مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  1. خرید حضوری: یک روش قدیمی اما خرید سریع که شما برای این سبک باید حتما از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه ابزار فروشی مراجعه کنید. توجه داشته باشید که تنوع محصول در هر فروشگاه چندان بالا نیست پس برای خرید باید چندین مغازه را بازدید کنید. اما خوبی این روش این است که جنس را از نزدیک دیده و سریعا خریداری می‌کنید. اما انتظار مرجوعی کالا را نداشته باشید.
  2. خرید اینترنتی اره کناف‌بر: یکی از جدید‌ترین راه‌های خرید از طریق اینترنت و از فروشگاه‌های اینترنتی است. خوشبختانه تعداد این فروشگاه‌ها کم نیست و هر کدام انبوهی از مدل‌ها را ارائه می‌دهند. در این روش نیاز به خروج از منزل نیست و جنس فروخته شده پس هم گرفته می‌شود. البته توجه داشته باشید که فروشگاه مورد نظر امکان مرجوع کردن کالا را برای شما فراهم کرده باشد.

راهنمای خرید اره کناف:

برای شروع هر کاری شما باید یک سری ابزار و وسایل در اختیار داشته باشید. بعد از تجربه و کار آموزی این ابزار کار خوب است که کار شما را به جلو پیش می‌برد. کناف کاری هم از این قاعده مستثنی نیست و شما برای انجام این کار به یک سری ابزار و وسایل کار نیاز دارید، یکی از این ابزار که امروز در مورد آن صحبت می‌کنیم اره کناف‌بر است. این وسیله دنیایی از مدل را ارائه می‌کند که شما قبل از خرید این محصول باید درک درستی از انواع مدل‌های آن داشته باشید. پس بیائید قبل از خرید نگاهی به این نکات مهم و کاربردی بیاندازیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید فرچه رنگ آمیزی

نکات مهمی که قبل از خرید اره کناف باید در نظر بگیرید:

  1. قیمت اره کناف‌بر: شاید اولین چیزی که هنگام خرید این محصول به ذهن شما برسد این باشد که قیمت این ابزار چقدر است. نگران نباشید، خوشبختانه قیمت آن خیلی زیاد نیست، اما توجه داشته باشید که نباید اجناس خیلی ارزان را هم خریداری کنید. زیرا معمولا از کیفیت لازم برخوردار نیستند. از قدیم تا امروز این بوده که هر گرانی بی علت و هر ارزانی بی حکمت نیست.
  2. جنس دسته اره: همان طور که در ابتدای همین مقاله به آن پرداخته شد، این محصول با دسته‌های مختلف عرضه می‌شود. دسته پلاستیکی، دسته چوبی و دسته فلزی که هر یک مزایا و معایب خاص خود را داشتند. در این دسته پلاستیکی ارزان‌ترین نوع دسته بود و چوبی هم به دلیل خواصی که چوب برای شما دارد، در دسته گران‌ترین اره‌ها قرار داشت. اره دسته فلزی هم در دسته میان رده‌ها بود.
  3. جنس تیغه اره: شاید مهمترین نکته در مورد خرید این محصول جنس تیغه آن باشد. توجه داشته باشید که تیغه فولادی و استیل تفاوت چندانی ندارند، اما حالت فنری و خاصیت ضد زنگ بودن است که برای شما مهم است. اگر تیغه اره شما ضد زنگ نباشد، طولی نمی‌کشد تا کل تیغه اره شما را زنگ زدگی و پوسیدگی در بر بگیرد. از طرف دیگر اگر خاصیت فنری داشته باشد به این آسانی‌ها هم خراب نمی‌شود و سالیان سال برای شما کار خواهد کرد.
  4. اندازه اره: اندازه اره نقش مهمی دارد، باید سایز تن طوری باشد که به راحتی در دست شما جا شود. یعنی نه خیلی بزرگ که در دست جا نشود و نه خیلی کوچک که در میان انگشتان شما گم شود. به عبارتی اره‌ای خیلی بزرگ هم جا‌به‌جایی آسانی نخواهند داشت. اما در عوض اره‌‌های کوچک را به راحتی می توان حمل کرد. اگر به یو اره بزرگ نیاز دارید که حمل آن هم ساده باشد می‌توانید اره چاقویی دسته تاشو را انتخاب کنید.
  5. سایز دندانه‌ها: تیز بودن یک اره بستگی به اندازه دندانه‌های آن دارد. دندانه‌های بلند و کم فاصله به تیز بودن اره شما کمک زیادی می‌کند، از طرفی طول عمر کمتری نسبت به دندانه‌های کوتاه و پهن دارند. به نظر شخصی من بهترین اره دارای دندانه‌های کوچک و کوتاه است. چون هم طول عمر بالاتری دارند و هم تیز‌تر هستند و زمان برش دادن را به حداقل می‌رسانند.
  6. امکان مرجوعی: اگر باز هم با مطالعه نکات بالا در مورد خرید این محصول اطمینان لازم را پیدا نکرده‌اید، از فروشگاه‌هایی خرید کنید که برای شما امکان مرجوع سازی سفارش را مهیا کرده‌اند. در این صورت اگر شما از جنس خریداری شده رضایت کامل را نداشته باشید. هفت روز فرصت دارید تا جنس مورد نظر خود را مرجوع نموده و پول آن را پس بگیرید. این به شما کمک می‌کند تا با خیالی آسوده‌تر خرید کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید اره کناف‌کاری مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه اره کناف‌بر ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ اره کناف تات مدل GF170

اره کناف تات مدل GF170

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای تیغه ای برش دو طرفه-هم در جهت رفت امکان برش دارد و هم در جهت برگشت امکان برش دارد-دسته ارگونومیک-دارای روکش پلاستیکی استاندارد مناسب با دست جهت کار طولانی مدت
  • ابعاد
    ۳۱x3x3 سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۱۸ سانتی متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    اره نجاری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ اره کناف تات مدل AS178

اره کناف تات مدل AS178

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای تیغه ای برش دو طرفه-هم در جهت رفت امکان برش دارد و هم در جهت برگشت امکان برش دارد-دسته ارگونومیک-دارای روکش پلاستیکی استاندارد مناسب با دست جهت کار طولانی مدت
  • ابعاد
    ۳۱x3x3 سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۱۸ سانتی متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    اره نجاری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ اره کناف تات مدل YPAB-30.5CM

اره کناف تات مدل YPAB-30.5CM

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – اره کناف تات – دارای تیغه ای برش دو طرفه (هم در جهت رفت امکان برش دارد و هم در جهت برگشت امکان برش دارد)- طوا کلی : ۳۰.۵ سانتی متر – طول تیغه : ۱۶.۵ سانتی متر – طول دسته : ۱۴ سانتی متر – دسته ارگونومیک- دارای روکش پلاستیکی استاندارد مناسب جهت کار طولانی مدت- تیغه های تیز – تیغه ثابت – کیفیت بالا
  • ابعاد
    ۳۰.۵×۳.۵×۳ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۱۶.۵
  • وزن
    ۹۵ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ اره کناف تات مدل SAW-2Lbe

اره کناف تات مدل SAW-2Lbe

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای تیغه ای برش دو طرفه-هم در جهت رفت امکان برش دارد و هم در جهت برگشت امکان برش دارد-دسته ارگونومیک-دارای روکش پلاستیکی استاندارد مناسب با دست جهت کار طولانی مدت
  • ابعاد
    ۳۰x5x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ اره کناف تات مدل ۳۰۰

اره کناف تات مدل 300

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – دارای تیغه ای برش دو طرفه-هم در جهت رفت امکان برش دارد و هم در جهت برگشت امکان برش دارد-دسته ارگونومیک-دارای روکش پلاستیکی استاندارد مناسب با دست جهت کار طولانی مدت
  • ابعاد
    ۴۳.۵×۱۳.۵×۳ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۳۰ سانتی متر
  • وزن
    ۱۹۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    اره نجاری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ اره کناف مدل پرشین کت کد YPGR-95-30CM

اره کناف مدل پرشین کت کد YPGR-95-30CM

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – اره کناف مدل پرشین کت – طول تیغه: ۲۷۵ میلی متر – دسته پلاستیکی برای راحتی حین کار – کیفیت بالا – ابعاد : ۳۰x4x1 سانتی متر
  • ابعاد
    ۳۰x4x1106 سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۲۷۵ میلی متر
  • ویژگی‌های اره
    تیغه قابل تعویض

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ اره کناف‌ پانی مدل M16

اره کناف‌ پانی مدل M16

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x3x2.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۵ گرم
  • ویژگی‌های اره
    اره نجاری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ اره کناف تات مدل YPNA-02 مجموعه ۲ عددی

اره کناف تات مدل YPNA-02 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – اره کناف تات مجموعه ۲ عددی – شامل دو عدد اره کناف صاف و دسته دار نود درجه – مشخصات اره کناف دسته دار ( ۹۰ درجه ) بزرگ- طول تیغه: ۳۰ سانتی متر ( ۳۰۰ میلی متر ) – طول دسته : ۱۳.۵ سانتی متر – ابعاد کلی : ۴۴×۱۳.۵×۳ سانتی متر – مشخصات اره کناف صاف دسته دار ( کوچک ) – طول کلی : ۳۰.۵ سانتی متر – طول تیغه : ۱۶.۵ سانتی متر – طول دسته : ۱۴ سانتی متر-دسته ارگونومیک- دارای تیغه ای برش دو طرفه (هم در جهت رفت امکان برش دارد و هم در جهت برگشت امکان برش دارد)- دارای روکش پلاستیکی استاندارد مناسب جهت کار طولانی مدت- کیفیت بالا
  • ابعاد
    ۴۴×۱۳.۵×۳ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    طول تیغه اره بزرگ دسته دار ( ۹۰ درجه ) ۳۰ سانتی متر – طول تیغه اره کوچک صاف ۱۶.۵ سانتی متر
  • وزن
    ۲۷۵ گرم
  • ویژگی‌های اره
    اره نجاری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ اره کناف تات مدل SAW-2Lbe

اره کناف تات مدل SAW-2Lbe

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای تیغه ای برش دو طرفه-هم در جهت رفت امکان برش دارد و هم در جهت برگشت امکان برش دارد-دسته ارگونومیک-دارای روکش پلاستیکی استاندارد مناسب با دست جهت کار طولانی مدت
  • ابعاد
    ۳۰x5x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ اره کناف جاب مدل JB-005 ka

اره کناف جاب مدل JB-005 ka

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x5x3 سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۱۶
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ اره کناف اَپِکس مدل YP-APX-1630-300MM

اره کناف اَپِکس مدل YP-APX-1630-300MM

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – اره کنف اپکس – ابعاد کلی : ۴۴×۱۳.۵×۳ سانتی متر – طول کارگیر تیغه : ۳۰۰ میلی متر – طول دسته : ۱۳.۵ سانتی متر- دارای دسته پلاستیکی ضد لغزش و مناسب بریا کار طولای مدت – تیغه های بسیار تیز – کیفیت بالا
  • ابعاد
    ۴۴×۱۳.۵×۳ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۳۰۰ میلی متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    اره نجاری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ اره کناف کاری مدل ۰۰۳

اره کناف کاری مدل 003

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – مناسب برای کناف کاری – دسته پلاستیکی
  • ابعاد
    ۳۰x5x1 سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۲۲
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    اره نجاری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ اره کناف جاملی مدل ۱۶۷۹

اره کناف جاملی مدل 1679

مشخصات

  • ابزار برش دهنده
    اره
  • ابعاد دستگیره حمل
    ۳۰x5x2 سانتی‌متر
  • طول دسته
    ۱۳ سانتی‌متر
  • نوع ابزار دیوار کاذب
    ابزار برش دهنده
  • وزن پروفیل
    ۰.۷ کیلوگرم
  • ویژگی‌های ابزار اندازه‌گیری
    پلاستیک
  • ویژگی‌های ابزار برش‌دهنده
    تیغه فلزی
  • ویژگی‌های ابزار ثابت‌کننده
    ساخته شده از پلاستیک
  • ویژگی‌های ابزار فرم‌دهنده
    تیغه فلزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ اره کناف فورد مدل YPAB-90DARAGE-300MM/12INCH

اره کناف فورد مدل  YPAB-90DARAGE-300MM/12INCH

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – اره کناف فورد- طول تیغه: ۳۰ سانتی متر ( ۳۰۰ میلی متر ) – طول دسته : ۱۳.۵ سانتی متر – ابعاد کلی : ۴۴×۱۳.۵×۳ سانتی متر – دارای تیغه ای برش دو طرفه( هم در جهت رفت امکان برش دارد و هم در جهت برگشت امکان برش دارد )- دارای روکش پلاستیکی استاندارد مناسب با دست جهت کار طولانی مدت- دسته ارگونومیک- دارای تیغه تیز – جنس تیغه : فولاد ( SK5 )- کیفیت بالا
  • ابعاد
    ۴۴×۱۳.۵×۳ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۳۰ سانتی متر ( ۳۰۰ میلی متر )
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    اره نجاری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ اره کناف تات مدل YPNA-30.5CM

اره کناف تات مدل YPNA-30.5CM

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – اره کناف تات – دارای تیغه ای برش دو طرفه (هم در جهت رفت امکان برش دارد و هم در جهت برگشت امکان برش دارد)- طوا کلی : ۳۰.۵ سانتی متر – طول تیغه : ۱۶.۵ سانتی متر – طول دسته : ۱۴ سانتی متر – دسته ارگونومیک- دارای روکش پلاستیکی استاندارد مناسب جهت کار طولانی مدت- تیغه های تیز – تیغه ثابت – کیفیت بالا
  • ابعاد
    ۳۰.۵×۳.۵×۳ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۱۶.۵ سانتی متر
  • وزن
    ۹۵ گرم
  • ویژگی‌های اره
    تیغه ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ اره کناف تات مدل YPAB-02 مجموعه ۲ عددی

اره کناف تات مدل YPAB-02 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – اره کناف تات مجموعه ۲ عددی – شامل دو عدد اره کناف صاف و دسته دار نود درجه – مشخصات اره کناف دسته دار ( ۹۰ درجه ) بزرگ- طول تیغه: ۳۰ سانتی متر ( ۳۰۰ میلی متر ) – طول دسته : ۱۳.۵ سانتی متر – ابعاد کلی : ۴۴×۱۳.۵×۳ سانتی متر – مشخصات اره کناف صاف دسته دار ( کوچک ) – طول کلی : ۳۰.۵ سانتی متر – طول تیغه : ۱۶.۵ سانتی متر – طول دسته : ۱۴ سانتی متر-دسته ارگونومیک- دارای تیغه ای برش دو طرفه (هم در جهت رفت امکان برش دارد و هم در جهت برگشت امکان برش دارد)- دارای روکش پلاستیکی استاندارد مناسب جهت کار طولانی مدت- کیفیت بالا
  • ابعاد
    ۴۴×۱۳.۵×۳ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    طول تیغه اره بزرگ دسته دار ( ۹۰ درجه ) ۳۰ سانتی متر – طول تیغه اره کوچک صاف ۱۶.۵ سانتی متر
  • وزن
    ۲۷۵ گرم
  • ویژگی‌های اره
    اره نجاری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ اره کناف تات مدل YPAB-90DARAGE-300MM

اره کناف تات مدل YPAB-90DARAGE-300MM

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – اره کناف تات – طول تیغه: ۳۰ سانتی متر ( ۳۰۰ میلی متر ) – طول دسته : ۱۳.۵ سانتی متر – ابعاد کلی : ۴۴×۱۳.۵×۳ سانتی متر – دارای تیغه ای برش دو طرفه( هم در جهت رفت امکان برش دارد و هم در جهت برگشت امکان برش دارد )- دارای روکش پلاستیکی استاندارد مناسب با دست جهت کار طولانی مدت- دسته ارگونومیک- دارای تیغه تیز – جنس تیغه : فولاد ( SK5 )- کیفیت بالا
  • ابعاد
    ۴۴×۱۳.۵×۳ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۳۰ سانتی متر ( ۳۰۰ میلی متر )
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    اره نجاری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ اره کناف تات مدل YPNA-90DARAGE-300MM

اره کناف تات مدل YPNA-90DARAGE-300MM

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – اره کناف تات – طول تیغه: ۳۰ سانتی متر ( ۳۰۰ میلی متر ) – طول دسته : ۱۳.۵ سانتی متر – ابعاد کلی : ۴۴×۱۳.۵×۳ سانتی متر – دارای تیغه ای برش دو طرفه( هم در جهت رفت امکان برش دارد و هم در جهت برگشت امکان برش دارد )- دارای روکش پلاستیکی استاندارد مناسب با دست جهت کار طولانی مدت- دسته ارگونومیک- دارای تیغه تیز – جنس تیغه : فولاد ( SK5 )- کیفیت بالا
  • ابعاد
    ۴۴×۱۳.۵×۳ سانتی‌متر
  • طول تیغه
    ۳۰ سانتی متر ( ۳۰۰ میلی متر )
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • ویژگی‌های اره
    اره نجاری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید اره کناف‌بر در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ماله بنایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا