ابزار غیر برقی

چسب کاشی، راهنمای خرید چسب کاشی ضد آب و پودری ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید چسب کاشی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از تجهیزات مهم و ضروری که هر کاشی کاری برای انجام پروژه خود به آن نیاز دارد، چسب کاشی است. شما برای کاشی کاری روی کاشی و سرامیک‌های قدیمی خود باید حتما آن‌ها را بیرون آورید اما اگر از چسب کاشی استفاده کنید به راحتی می‌توانید ان‌ها را روی کاشی و سرامیک‌های قدیمی خود بچسبانید. کار با این چسب خیلی ساده است، فقط کافیست مقدار مشخصی از چسب را با کاردک مخصوص پشت کاشی بزنید و آن را با چکش لاستیکی روی محل مورد نظر خود بچسبانید.

یکی دیگر از کاربردهای چسب کاشی این است که نیاز به خرید ماسه و سیمان را برطرف می‌سازد. یعنی شما برای انجام یک پروژه کاشی کاری دیگر نیاز به کثیف کردن فضا با ماسه و سیمان ندارید و فقط به میزان مشخصی از چسب کاشی نیاز دارید. اگر در جایی کار می‌کنید که نمی‌خواهید با پر کردن پشت کاشی از ملات مزن سازه را بالا ببرید به شما پیشنهاد می‌کنم که حتما کاشی‌های مورد نظر خود را با چسب کاشی بچسبانید. هم سرعت اجرای پروژه بالاتر می‌رود و هم بدون نیاز به کاشی کار خودتان می‌توانید پروژه خود را اجرایی کنید.

اگر شما هم جزو ان دسته از افرادی هستید که قصد خرید چسب کاشی و سرامیک را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع چسب کاشی موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید چسب کاشی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

چسب کاشی چیست و چه کاربردی دارد؟

نوعی ماده جدید که به جای ملات سنتی برای چسباندن کاشی و سرامیک بر روی سطوح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. چسب کاشی در دو نوع آماده و غیر آماده در بازار وجود دارد. نوع آماده در بسته بندی خاص عرضه می‌شود که به‌ همان صورت قابل استفاده است. اما نمونه دیگر که به صورت پودر در کیسه‌های مخصوص عرضه می‌شود را باید قبل از مصرف طبق دستور العمل سازنده آماده کنید. این ماده سرعت اجرای پروژه را بالا می‌برد و از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه‌تر می‌باشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید فرچه رنگ آمیزی

چسب کاشی از چه موادی ساخته می‌شود؟

به طور کلی این چسب از سیمان غیر آلی پورتلند و ترکیبات سنگ‌ریزه با یکسری مواد چسبنده قوی که همگی مواد شیمیایی هستن، ساخته می‌شوند. در زمان ساخت این ماده شیمیایی تلاش بر این است که از سبک‌ترین و قوی‌تربن مواد چسبنده موجود در بازار تولید شوند که باعث بهبود نصب و سرعت اجرای بالا شود.

انواع چسب کاشی موجود در بازار:

این ماده شیمایی هم همانند سایر مواد موجود در بازار انواع مختلفی دارد، این شما هستید که باید بر اساس نوع کار و نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. پس بیائید باهم همدیگر نگاهی به مدل‌های مختلف چسب کاشی بیاندازیم:

  1. چسب کاشی خمیری: اگر قرار بر این است که محلی را کاشی کاری کنید که مدام در معرض آب و رطوبت قرار دارد، بهتر است از چسب خمیری استفاده کنید چون قابلیت جذب رطوبت بالایی دارد. همچنین اگر کاشی را روی گچ نصب می‌کنید به شما چسب خمیری را توصیه می‌کنیم، زیرا فشار و کشش بالایی‌ را تحمل می‌کنند.
  2. چسب کاشی اپوکسی: این نوع چسب هم در دسته چسب‌های خمیری دسته بندی می‌شود. همان طور که می‌دانید چسب‌های خمیری مقاومت دمایی بالایی دارند چون از رزین اپوکسی و هاردنر آن‌ها تولید می‌شوند. پس اگر به دنبال یک چسب همه کاره هستید که بتوان آن را روی هر سطحی پیاده کرد، بدون شک استفاده از چسب خمیری اپوکسی است. از دیگر ویزگی‌های این چسب این است که مواد شیمیایی از آن عبور نمی‌کنند.
  • چسب کاشی پودری: این چسب نسبت به نمونه خمیری از قدرت چسبندگی پایین‌تری برخوردار استبه همین علت شما برای کاشی کاری روی سطح گچی به هیچ عنوان نمی‌توانید از این مدل چسب استفاده کنید. اما در محل‌های مثل دیوار تجری و سیمانی و کاشی کاری روی کاشی‌های قدیمی بهترین انتخاب است. این چسب ضد آب نیست بنابراین نباید آن را در مکان‌های مرطوب مثل سرویس بهداشتی نصب کرد.
  • چسب کاشی اکلریک و لاتکس: اگر به دنبال قوی‌ترین چسب برای کاشی‌کاری هستید به شما چسب لاتکس اکلریک را پیشنهاد می‌کنیم. این چسب با قابلیت چسبندگی خیلی زیاد مناسب چسباندن کاشی و سرامیک در انواع مکان‌ها می‌باشد. پس می‌توان نتیجه گرفت که برای بیشتر کارهای ساختمانی از این مدل چسب استفاده می‌شود.
  • چسب کاشی ماستیک: اولین چسب کاشی و سرامیکی که وارد بازار شد، چسب‌های کاشی و سرامیک ماستیک بودند. شما علاوه بر چسبانند کاشی و سرامیک دیوار از این چسب می‌توان برای چسباندن انواع ظروف چینی و شیشه‌ای موجود در بازار استفاده کرد.

مزایای استفاده از چسب کاشی:

این ماده نسبت به مواد مشابه‌ای که در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند دارند که در ادامه تمام مزایای استفاده از این چسب را به شما معرفی می‌کنیم.

  • ویژگی ضد آب بودن: اگر قرار است مکانی را کاشی و سرامیک کنید که مدام در معرض آب و رطوبت قرار دارد و عایق آب بودن محل برای شما در اولویت است باید از این چسب استفاده کنید. چسب شما بعد از خشک شدن به طور صد در صدی ضد آب می‌شود.
  • مقاومت در برابر فشار: همان طور که می‌دانید بعد از وقوع زمین لرزه یا ایجاد ضربه بر روی کاشی زمانی که از ملات سنتی استفاده می‌شود، کاشی‌ها و سرامیک شما دچار ترک و شکستگی می‌شوند. اما کاشی و سرامیک‌هایی را که با این چسب نصب کرده‌اید به هیچ عنوان ترک برنمی‌اردند چون این چسب در برابر فشار و ضربه کاملا مقاوم است.
  • قدرت چسبندگی بالا: اگر چسبندگی فوق العاده بالا در دستور کار شما قرار دارد باید حتما با چسب کار کنید، زیرا چسب نسبت به سیمان و سایر مواد چسبندگی بالاتری دارد. مواد به کار رفته در ساخت این چسب نشان از قدرت چسبندگی بالای این چسب دارد.
  • نصب و اجرای راحت: اگر شما مقداری به کارهای ساختمانی وارد هستید وقت آن رسیده که کارهای بیشتری را خودتان انجام دهید. وقت آن رسیده تا با کاشی‌کار خداحافظی کنید و کار کاشی کاری را خودتان انجام دهید. وزن کم و سهولت در استفاده این چسب را آماده نصب می‌کند.
  • صرفه جویی در هزینه‌ها: همان طور که گفته شد چسب کاشی نسبت به سایر مواد چسبنده مثل ملات سنتی از قدرت چسبندگی بالاتری برخوردار است، بنابراین میران کمتری برای نصب استفاده می‌شود و به همبن راحتی در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنید.
  • مقاومت باکتریایی: همان طور که گفته شد با استفاده از این چسب در محیط‌های مرطوب علاوه بر جلوگیری از نشت آب به قسمت‌های دیگر ساختمان خاصیت اسیدی و ضد باکتریایی هم دارد و از رشد باکتری روی درزهای کاشی و سرامیک جلوگیری می‌کند.

معایب استفاده از چسب کاشی:

درست است که استفاده از این چسب مزایای زیادی به همراه دارد، اما هر ماده‌ای می‌تواند معایب خاص خود را هم داشته باشد. متاسفانه از این چسب‌کاشی نمی‌توان برای چسباندن کاشی و سرامیک روی کاشی و سرامیک‌های قدیمی استفاده کرد. زیرا احتمال عبور آب به زیر کاشی‌های قدیمی بخصوص سرامیک کف را به طور قابل توجهی افرایش می‌دهد. برای این منظور بهتر است، قبل از هر کاری کاشی و سرامیک‌های قدیمی را در جای خود محکم و آب بندی کنید و سپس شروع به چسباندن کاشی و سرامیک‌های جدید خود کنید.

بهترین چسب کاشی:

به هیچ عنوان شما شخصی را نمی‌توانید پیدا کنید که با اطمینان کامل یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک این محصول به شما معرفی کند. اگر با چنین شخصی برخورد کردید، اطمینان داشته باشید که برای یک برند خاص تبلیغ می‌کند. از آنجایی که برندهای باکیفیت زیادی در بازار وجود دارد که از کیفیت خوبی یرخوردار هستند در ادامه لیستی از بهترین برندهای این چسب را به شما معرفی می‌کنیم.

  • چسب آفید
  • چسب شیمی ساختمان
  • چسب ژیکاوا
  • چسب فاخر
  • چسب لکسوو
  • چسب توتفیکس
  • چسب بیدک

چسب کاشی و سرامیک یا ملات سیمان کدام بهتر است؟

شاید پیش خود فکر کنید تا وقتی که این چسب وجود دارد دیگر نیازی به ملات و سیمان نیست، اما اشتباه فکر کرده‌اید، برای تراز و هم سطح کردن زیر کار شما هنوز هم به ملات و سیمان نیاز دارید تا کاشی به خوبی روی کار نصب شود و در آینده آب به لایه‌های داخلی نشت پیدا نکند. کاشی کارهای حرفه‌ای بر این باور هستند که هیچ گاه چسب نمی‌تواند کیفیت ملات را داشته باشد، اما در مواردی مشاهده می‌کنید که خود این استاد کارها در پروژه‌های تعمیراتی خود از این چسب استفاده می‌کنند.

روش استفاده از چسب کاشی:

  • قبل از اینکه شروع به چسباندن کاشی و سرامیک‌های جدید خود روی سطح مورد نظر کنید، کافی است روی سطح را به خوبی تراش دهید و آن را از حالت صاف خارج کنید.
  • تعداد کاشی‌هایی که روی سطح استفاده می‌شود را اندازه بگیرید و اگر برش‌های خاصی نیاز است آن‌ها را ایجاد کنید. البته تا دو ساعت بعد از نصب کاشی و سرامیک با چسب‌کاشی امکان جابه‌جایی آن‌‌ها وجود دارد، اما برای صرفه جویی در مصالح بهتر است این کار را همان ابتدای کار انجام دهید.
  • برای اجرای کاشی روی کاشی‌های قدیمی از محکم بودن آیت کاشی‌ها در جلی خود اطمینان حاصل کنید، سپس با فرز سنگبری روی ان‌ها شیار ایجاد نمایید تا کاشی های جدید به خوبی روی آن‌ها درگیر شوند.
  • اگر سایز کاشی‌های جدید با قدیمی به یک اندازه است، ابعاد کاشی‌های جدید هم به همان اندازه خواهد بود مگر اینکه در چیدمان آن‌ها ‌تغییر خاصی ایجاد کنید.

راهنمای خرید چسب کاشی:

شاید شما در ساخت ساختمان‌های نو ساز اثری از چسب‌کاشی را مشاهده نکنید، اما چند سال بعد برای تعمیر کاشی‌های قدیمی خود به آن نیاز خواهید داشت، زیرا هم آنتی باکتریال است و هم عایق رطوبتی خاصی روی سطح ایجاد می‌کند. از این گذشته نیاز به تخریب کاشی‌های قدیمی خود نخواهید داشت و روی همان کاشی‌های قدیمی می‌توانید آن را سوار کنید. البته نوعی چسبی که استفاده می‌کنید از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل قبل از خرید این چسب نکات زیر را مد نظر قرار دهید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تراز لیزری

نکات مهمی که هنگام خرید چسب کاشی و سرامیک باید آن‌ها ‌را در نظر بگیرید:

  1. قیمت چسب: اولین و مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید این چسب باید در نظر بگیرید، قیمت آن است، قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. چسب‌های ارزان قیمت معمولا از مواد باکیفیت ساخته نمی‌شوند و بعد از مدتی کاشی‌های شما از جا کنده می‌شوند. پس حتما یک محصول باکیفیت را خریداری نمائید.
  2. نوع چسب: همان طور که در ابتدای همین مقاله به آن پرداخته شد، چسب‌کاشی انواع مختلفی دارد که هر یک برای کار روی سطح خاصی استفاده می‌شد. برای چسباندن کاشی و سرامیک روی سطح کچ بهتر است از چسب‌خمیری استفاده کنید چون مقاومت بالایی دارد و برای چسباندن کاشی در محل‌هایی که نیاز به مقاومت بالایی ندارد می‌توانید از چسب پودری استفاده کنید.
  3. جنس چسب: همه ما به خوبی می‌دانیم که هر شرکت چسب سازی در تهیه چسب خود از مواد خاصی استفاده می‌کند، اما در کل مواد اصلی سازنده چسب‌ها یکسان است. اما اضافه کردن یک سری ترکیبات به چسب به آن خاصیت ضد آب، مقاوم در برابر رطوبت و آنتی باکتریال می‌دهد. پس حتما به جنس چسب خریداری شده توجه کنید، زیرا نقش مهمی در کیفیت چسب شما ایفا می‌کند.
  4. جنس اصلی را خریداری کنید: متاسفانه امروزه حجم زیادی چسب تقلبی وارد بازار شده که از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به نمونه اصلی دارند از این رو تفکیک آن‌ها از یکدیگر کار ساده‌ای نیست، پس اگر می‌خواهید کلاه سرتان نرود و جنس تقلبی را با قیمت چسب اصلی به شما غالب نکنند، حتما از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. این مراکز هرگز اعتبار چندین ساله خود را فدای سود بیشتر نمی‌کنند و به شما جنس اصلی می‌فروشند.
  5. برند محصول: همیشه برند‌های معروف و شناخته شده را خریداری کنید، زیرا معمولا از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. از خرید اجناس جدید و غیر شناخته شده خودداری فرمائید، شاید یک برند جدید و باکیفیت تولید شود که کیفیت خوبی هم داشته باشد، اما ارزش تست را ندارد، چون در بیشتر موارد فاقد کیفیت هستند و با خرید آن‌ها دچار ضرر و زیان خواهید شد.
  6. نظرات مشتریان: به نظرات مشتریان قبلی که تجربه کاری خود از این محصول را به اشتراک گذاشته‌اند توجه کنید. این نظرات در بیشتر موارد به واقعیت نزدیک هستند. همیشه قبل از خرید هر محصولی به نظرات آن توجه کنید، اگر بالای ۸۰ درصد نظرات مثبت بود ارزش خرید را دارد، در غیر این صورت بهتر است بی‌خیال آن محصول شوید و به دنبال خرید محصولاتی بروید که دارای نظرات مثبت بیشتری هستند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید چسب‌کاشی و سرامیک مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه چسب‌کاشی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ چسب سنگ و کاشی لکسوو مدل Global حجم ۶۰ میلی لیتر

چسب سنگ و کاشی لکسوو مدل Global حجم 60 میلی لیتر

مشخصات

  • وزن
    ۷۰ گرم
  • حجم
    ۶۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    ساختمانی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ چسب کاشی ژیکاوا مدل سرام فیکس وزن ۲۰ کیلو گرم

چسب کاشی ژیکاوا مدل سرام فیکس وزن 20 کیلو گرم

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰۰۰ گرم
  • کاربرد
    ساختمانی
  • سایر توضیحات
    کاربرد چسب کاشی پودری سرامفیکس:مناسب نصب انواع کاشی، سنگ قرنیز، بلوک شیشه ای، سرامیک های گرانیتی پرسلن در ابعاد بزرگ _ مناسب استفاده در داخل و خارج ساختمان، کف، سقف، استخر و سونا، محیط های صنعتی و کارگاهی پرتردد و تجاری _xxتوجه: سرام فیکس با موفقیت به کشورهای منطقه صادر شده و در ایران جایگزین بهترین و گران قیمت ترین چسب های وارداتی گردیده و در صدها پروژه برج، بیمارستان و هتل بین المللی استفاده گردیده است .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ چسب کاشی خمیری پروفاب مدل TB21 وزن ۱۲.۵ کیلوگرم

چسب کاشی خمیری پروفاب مدل TB21 وزن 12.5 کیلوگرم

مشخصات

  • وزن
    ۱۲۵۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ چسب کاشی شیمی ساختمان مدل AK5 وزن ۱ کیلوگرم

چسب کاشی شیمی ساختمان مدل AK5 وزن 1 کیلوگرم

مشخصات

  • وزن
    ۱۱۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    سنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ چسب کاشی پارس بتن مدل DCO وزن ۱۲.۵ کیلوگرم

چسب کاشی پارس بتن مدل DCO وزن 12.5 کیلوگرم

مشخصات

  • وزن
    ۱۲۵۰ گرم
  • کاربرد
    کاشی، سرامیک و چینی
  • سایر توضیحات
    دارای استاندارد ملی ۱۲۴۹۲نصب انواع کاشی، سرامیک، سنگ، موزاییک، ورقه‌های استایروفوم و … روی سطوح مختلفنصب انواع پوشش‌ها روی سطوح بتُنی، سنگی، سیمانی، سطوح رنگ شده و …پس از گیرش، در برابر تغییرات دما و گرمی و سردی پایدار استدر صورت لزوم تا چند دقیقه پس از نصب می‌توان قطعات را جا به جا کرد چرا که زمان گیرش آن سریع نمی باشدسهولت و سرعت بالای اجراچسباندن کاشی روی کاشیچسبندگی بالا به انواع مصالح

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ چسب درزگیر کاشی آفید کد A2 مجموعه ی ۲ عددی

چسب درزگیر کاشی آفید کد A2 مجموعه ی 2 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • کاربرد
    کاشی، سرامیک و چینی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ چسب کاشی خمیری تانوس مدل K5 حجم ۵ لیتر

چسب کاشی خمیری تانوس مدل K5 حجم 5 لیتر

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۲۰ گرم
  • حجم
    ۵۰۰۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ چسب کاشی نوژین کد ۰۱ حجم ۱لیتر

چسب کاشی نوژین کد 01 حجم 1لیتر

مشخصات

  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • نوع بسته‌بندی
    قوطی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ چسب کاشی آذر مدل A-601 وزن ۴.۵ کیلوگرم

چسب کاشی آذر مدل A-601 وزن 4.5 کیلوگرم

مشخصات

  • وزن
    ۴۵۰۰ گرم
  • کاربرد
    ساختمانی
  • سایر توضیحات
    زمان خشک شدن:زمان خشک شدن اولیه ۳ ساعت در دمای ۲۰ درجه می باشد. پس از گذشت ۳ روز از نصب، کاشی را می توان شسته و یا سوراخ کرد.در ضمن این محصول در بسته بندی اولیه به مدت یک سال قابل نگهداری می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ چسب دوجزئی درزگیر کاشی افید مدل Af حجم ۶۰۰ میلی لیتر

چسب دوجزئی درزگیر کاشی افید مدل Af حجم 600 میلی لیتر

مشخصات

  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • حجم
    ۶۰۰ میلی‌لیتر
  • نوع بسته‌بندی
    قوطی
  • نوع کاربرد
    درزگیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ چسب سنگ و کاشی لکسوو مدل Nano.T حجم ۵۰۰ میلی لیتر

چسب سنگ و کاشی لکسوو مدل Nano.T حجم 500 میلی لیتر

مشخصات

  • وزن
    ۵۲۰ گرم
  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • نوع بسته‌بندی
    قوطی
  • نوع کاربرد
    درزگیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ چسب سنگ و کاشی لکسوو مدل Rocket حجم ۱۲۰ میلی لیتر

چسب سنگ و کاشی لکسوو مدل Rocket حجم 120 میلی لیتر

مشخصات

  • وزن
    ۱۳۰ گرم
  • حجم
    ۱۲۰ میلی‌لیتر
  • نوع بسته‌بندی
    تیوپی
  • نوع کاربرد
    کاشی، سرامیک و چینی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ چسب کاشی سرزیت مدل CM17 وزن ۲۵ کیلوگرم

چسب کاشی سرزیت مدل CM17 وزن 25 کیلوگرم

مشخصات

  • وزن
    ۲۵۰۰۰ گرم
  • نوع بسته‌بندی
    قوطی
  • کاربرد
    کارگاه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ چسب کاشی ژیکاوا مدل سرام فیکس وزن ۲۰ کیلوگرم

چسب کاشی ژیکاوا مدل سرام فیکس وزن 20 کیلوگرم

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰۰۰ گرم
  • کاربرد
    ساختمانی
  • سایر توضیحات
    کاربرد چسب کاشی پودری سرامفیکس:- مناسب نصب انواع کاشی، سنگ قرنیز، بلوک شیشه ای، سرامیک های گرانیتی پرسلن در ابعاد بزرگ- مناسب استفاده در داخل و خارج ساختمان، کف، سقف، استخر و سونا، محیط های صنعتی و کارگاهی پرتردد و تجاری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ چسب کاشی رومولو مدل TA-12 وزن ۱۲۵۰۰ گرم

چسب  کاشی رومولو  مدل TA-12 وزن 12500 گرم

مشخصات

  • وزن
    ۱۲۵۰۰ گرم
  • نوع بسته‌بندی
    قوطی
  • کاربرد
    ساختمانی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ چسب کاشی نوین شیمی کد NS125 وزن ۵ کیلوگرم

چسب کاشی نوین شیمی کد NS125 وزن 5 کیلوگرم

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • کاربرد
    ساختمانی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ چسب کاشی ساروج کد ۲۰۸۹

چسب کاشی ساروج کد 2089

مشخصات

  • وزن
    ۱۲۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰۰۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    کاشی، سرامیک و چینی
  • سایر توضیحات
    با توجه به سطح زیر کار و نیز نوع کاشی، ۲ تا ۳ کیلوگرم برای هر مترمربع.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ چسب کاشی فاخر مدل ۰۱ وزن ۱ کیلوگرم

چسب کاشی فاخر مدل ۰۱ وزن ۱ کیلوگرم

مشخصات

  • کاربرد
    کاشی، سرامیک و چینی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ چسب کاشی ارژن مدل سی اچ وزن ۱۲ کیلوگرم

چسب کاشی ارژن مدل سی اچ وزن 12 کیلوگرم

مشخصات

  • وزن
    ۱۲۰۰۰ گرم
  • کاربرد
    مصالح ساختمانی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ چسب خمیری کاشی صدرا کد ۱۲ وزن ۱ کیلو گرم

چسب خمیری کاشی صدرا کد 12 وزن 1 کیلو گرم

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • سایر توضیحات
    چسبندگی عالی گیفیت عالیمناسب چسباندن کاشی بر روی انواع سطوحمناسب برای حمام.سرویس بهداشتی.آشپزخانه و…

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ چسب سنگ و کاشی لکسوو مدل Extra حجم ۲۵۰ میلی لیتر

 چسب سنگ و کاشی لکسوو مدل Extra حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • وزن
    ۲۷۰ گرم
  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    کاشی، سرامیک و چینی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ چسب کاشی خمیری پروفاب مدل TB21 وزن ۱ کیلوگرم

 چسب کاشی خمیری پروفاب مدل TB21 وزن 1 کیلوگرم

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • کاربرد
    ساختمانی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ چسب کاشی افرند کد ۰۱ وزن ۱ کیلو گرم

چسب کاشی افرند کد 01 وزن 1 کیلو گرم

مشخصات

  • نوع بسته‌بندی
    قوطی
  • نوع کاربرد
    کاشی، سرامیک و چینی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ چسب سنگ و کاشی لکسوو مدل REACTION N حجم ۱ لیتر

چسب سنگ و کاشی لکسوو مدل REACTION N حجم 1 لیتر

مشخصات

  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • نوع بسته‌بندی
    قوطی
  • نوع کاربرد
    درزگیر
  • سایر توضیحات
    چسب نانو سنگ وکاشی لکسسو ۱ لیتری .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ چسب کاشی کاتیک ساروج شیمی پارسه مدل ۰۰۲ وزن ۴۰۰ گرم

چسب کاشی کاتیک ساروج شیمی پارسه مدل 002 وزن 400 گرم

مشخصات

  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • کاربرد
    کاشی، سرامیک و چینی
  • سایر توضیحات
    دوغاب آماده جهت بندکشی درز کاشی و سرامیک حمام و دستشوییتولید شده با مواد اولیه و فرمولاسیون آلمانمظابق با بالاترین استانداردهای بین المللیقابلیت چسبندگی به انواع سطوح سیمانی،کاشی،سرامیک،گچ، آهنی و گالوانیزه.بدون بو و عوارض شیمیایی و صد درصد آنتی باکتریال.نفوذ ناپذیری به عمق سازه در مقابل مواد شیمیایی و اسید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ چسب کاشی و سرامیک لکسوو مدل Stoner حجم ۷۰۰ میلی لیتر

چسب کاشی و سرامیک لکسوو مدل Stoner حجم 700 میلی لیتر

مشخصات

  • وزن
    ۷۱۰ گرم
  • حجم
    ۷۰۰ میلی‌لیتر
  • نوع بسته‌بندی
    قوطی
  • نوع کاربرد
    کاشی، سرامیک و چینی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ چسب سنگ و کاشی لکسوو مدل Najafi حجم ۲۹۰ میلی لیتر

چسب سنگ و کاشی لکسوو مدل Najafi حجم 290 میلی لیتر

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • حجم
    ۲۹۰ میلی‌لیتر
  • کاربرد
    کاشی، سرامیک و چینی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ چسب کاشی ژیکاوا مدل ژیکافیکس ۶۰۰۰ وزن ۲۰ کیلوگرم

چسب کاشی ژیکاوا مدل ژیکافیکس 6000 وزن 20 کیلوگرم

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰۰۰ گرم
  • کاربرد
    ساختمانی
  • سایر توضیحات
    روش استفاده از چسب کاشی پودری ژیکافیکس:به میزان %۲۵ وزن پودر، آب اضافه کرده و کاملا مخلوط نمائید. چند دقیقه صبر کنید تا افزودنی های آن فعال شده و چسب قوام یابد، سپس دوباره آن را هم زده و در صورت نیاز با افزودن آب، غلظت آن را تنظیم نمائید. چسب را با استفاده از شانه های مخصوص، روی سطح کار که قبلا تمیز و زنجاب شده است کشیده و سپس کاشی را با فشار چسبانده و تراز نمائید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ چسب درزگیر کاشی افید مدل نانو وزن ۵۰۰ گرم مجموعه ۳ عددی

چسب درزگیر کاشی افید مدل نانو وزن 500 گرم مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ چسب کاشی ژیکاوا مدل ژیکافیکس ۶۰۰۰ وزن ۲۰ کیلوگرم

چسب کاشی ژیکاوا مدل ژیکافیکس 6000 وزن 20 کیلوگرم

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰۰۰ گرم
  • کاربرد
    ساختمانی
  • سایر توضیحات
    روش استفاده از چسب کاشی پودری ژیکافیکس:به میزان %۲۵ وزن پودر، آب اضافه کرده و کاملا مخلوط نمائید. چند دقیقه صبر کنید تا افزودنی های آن فعال شده و چسب قوام یابد، سپس دوباره آن را هم زده و در صورت نیاز با افزودن آب، غلظت آن را تنظیم نمائید. چسب را با استفاده از شانه های مخصوص، روی سطح کار که قبلا تمیز و زنجاب شده است کشیده و سپس کاشی را با فشار چسبانده و تراز نمائید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید چسب‌کاشی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید فرز سنگبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا