ابزار سلامت

گوشی طبی، راهنمای خرید گوشی پزشکی آلمانی و ژاپنی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید گوشی طبی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

خرید گوشی طبی می‌تواند زمان هیجان انگیزی در زندگی یک فرد باشد. این به این دلیل است که این فرد احتمالاً وارد رشته پزشکی شده یا در حال حاضر مشغول به کار است. گوشی طبی ابزار بسیار مفیدی است که به پزشکان، پرستاران و سایر متخصصان صنعت مراقبت‌های بهداشتی کمک می کند تا اطلاعات حیاتی در مورد بیماران به دست آورند. هنگام خرید گوشی طبی توجه به قیمت، کیفیت و زیبایی شناسی مفید است. گوشی‌های پزشکی صداهای حداقلی را تقویت می‌کنند و به شنونده اجازه می‌دهند تا کارهای معمولاً غیرقابل شنیدن بدن را بشنوند. این صداها ممکن است سرنخ‌هایی در مورد عملکرد قلب، ریه‌ها، سیستم گوارشی یا سایر جنبه‌ها ارائه دهند.

بدون گوشی طبی متخصصان مراقبت‌های بهداشتی نمی‌توانند از این سرنخ‌ها برای تشخیص و درمان بیماری‌ها استفاده کنند. بدیهی است که گوشی پزشکی در مراکز درمانی از اهمیت بالایی برخوردار است. هنگام خرید گوشی طبی تمرکز اصلی باید بر روی کیفیت ابزار باشد. یک گوشی طبی از لحاظ زیبایی شناسی کامل اما نادرست هیچ فایده‌ای ندارد، در حالی که یک ابزار زشت اما موثر هنوز هم می‌تواند جان انسان‌ها را نجات دهد. هنگام خرید گوشی طبی هرگز به هیچ دلیلی کیفیت را فدا نکنید. بررسی ها را بخوانید، از مارک های معتبر خرید کنید و قبل از خرید هر ابزار را امتحان کنید تا مطمئن شوید که یک ابزار با کیفیت خریداری شده است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید گوشی پطبی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع گوشی طبی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید گوشی طبی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

گوشی طبی چیست و چه کاربردی دارد؟

ابزاری برای تشخیص و مطالعه صداهای تولید شده در بدن که از طریق لوله لاستیکی متصل به یک قطعه معمولاً فنجانی شکل بر روی ناحیه مورد بررسی به گوش شنونده منتقل می‌شود. به عبارت بهتر یک وسیله پزشکی که به پزشک اجازه می‌دهد به قلب، ریه‌ها یا سایر قسمت‌های بدن شما گوش دهد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه نبولایزر

اجزای اصلی تشکیل دهنده گوشی طبی:

  • قطعه قفسه سینه: حاوی زنگ و دیافراگم، در پیکربندی‌های مختلف برای شنیدن صداهای کم و بلند است.
  • ساقه: بخشی از لوله که به زنگ متصل می‌شود.
  • لوله: ممکن است یک لوله یا دو لوله باشد، اگر لوله دوتایی دارید، مطمئن شوید که وقتی گوش می‌دهید صدای مالش لوله را به هم نمی‌شنوید.
  • هدست: معمولا قطعه‌ای فلزی می‌باشد که لوله را به گوشی متصل می‌کند.
  • لوله گوش: معمولاً فلزی است، قطعه‌ای که لوله را به گوشی متصل می‌کند.
  • گوشواره‌ها (نوک‌ها): قطعات لاستیکی گوشی پزشکی که برای گوش دادن در کانال گوش خارجی قرار می‌گیرند.

انواع گوشی طبی موجود در بازار:

آن‌ها را می‌توان به دو نوع اصلی تقسیم کرد: مکانیکی و الکترونیکی.

گوشی های پزشکی مکانیکی:

  • معمولاً بین گوشی‌های طبی مکانیکی بزرگسالان و کودکان تمایز قائل می‌شود. اولی فقط برای گوش دادن به قلب و ریه بزرگسالان استفاده می‌شود. دومی برای سمع کودکان استفاده می شود. با این حال، بسیاری از مدل‌ها همه کاره هستند و برای کودکان و بزرگسالان با دقت یکسانی کاربرد دارند. برخی از آن‌ها را می‌توان به سرهای قابل تعویض مجهز کرد که امکان جابجایی از یک نوع بیمار به نوع دیگر را آسان می‌کند.

گوشی‌های پزشکی پینارد:

  • به نام سازنده آن‌ها مدل‌های مامایی هستند که از چوب یا آلومینیوم ساخته شده‌اند و به‌ویژه برای گوش دادن به ضربان قلب جنین در رحم مادر طراحی شده‌اند. این گوشی‌های طبی خاص، به شکل یک مخروط دراز که به صفحه استوانه‌ای سوراخ‌دار ختم می‌شود، امکان تقویت صدای ضربان قلب جنین را فراهم می‌آورند که شنیدن آن در زمانی که بیمار قد بلندی دارد دشوارتر است.
  • گوشی‌های پزشکی مکانیکی برای قلب و عروق دارای حساسیت صوتی بسیار بالایی هستند تا به پزشک کمک کنند تا برخی از آسیب شناسی های قلبی یا ریوی را تشخیص دهد. برخی از مدل‌ها هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان مناسب هستند. این ابزارها عموما ابزارهای قدرتمند و فوق العاده کاملی هستند.

گوشی‌های پزشکی الکترونیکی:

این مدل‌ها در بین متخصصان ریه و قلب بسیار محبوب هستند و به ویژه در کاهش صداهای خارجی و تقویت صداهای دریافت شده بدون تحریف آن‌ها موثر هستند. دکتر کیفیت شنیداری عالی و دقت بالایی دارد. ضربان قلب بیمار بر روی صفحه LCD نمایش داده می‌شود. برخی از مدل‌ها مجهز به اتصال بلوتوث هستند که به شما این امکان را می دهد تاصداهای قلب و ریه را به رایانه شخصی خود در زمان واقعی منتقل کنید. این امکان ضبط صداها، مشاهده آن‌ها، ذخیره یا ارسال آن‌ها به یک همکار را فراهم می‌کند. برخی از مدل‌ها حالت گوش دادن بیکار نیز دارند. این گوشی‌های هوشمند معمولاً توسط متخصصانی استفاده می‌شوند که می‌خواهند تشخیص کامل بیمار را انجام دهند یا سمع‌های او را تجزیه و تحلیل کنند.

بهترین مارک گوشی طبی:

مارک‌های بسیاری از گوشی‌های پزشکی وجود دارد که برخی معروف و برخی دیگر ساده‌تر هستند. هنگام بررسی برندها، بررسی نظرات سایر متخصصان سلامت و اطلاعاتی مانند گارانتی و در دسترس بودن قطعات جایگزین مفید است.

  • گوشی پزشکی Littman: برندی است که اغلب آن را می‌شنوید. آن‌ها دارای خطوط، رنگ ها و سبک‌های مختلف محصولات هستند. قطعات قابل تعویض دارند، لیتمن ضمانت‌های سخاوتمندانه‌ای ارائه می‌دهد.
  • گوشی‌های پزشکی پرستیژ: در سبک‌ها و رنگ‌های سرگرم‌کننده هستند و ارزش بسیار خوبی را ارائه می‌دهند‌. این برندی است که من با آن در دانشکده پرستاری شروع کردم، و زمانی که مهارت‌های ارزیابی خود را یاد گرفتم و اولین شغل مراقبت‌های بهداشتی خود را شروع کردم، به خوبی به من خدمت کرد.

هر گوشی طبی برای چه پزشکی مناسب است؟

هر پزشک بسته به نوع بیمارانی که معاینه می‌کند و بیماری‌هایی که درمان می‌کند، به یک گوشی‌پزشکی نیاز دارد که به بهترین وجه متناسب با نیازهایش باشد. می‌توان شش دسته از پزشکانی را نام برد که نیاز به مجهز شدن به گوشی پزشکی مناسب دارند: پزشکان عمومی. متخصصان اطفال؛ متخصصان ریه و قلب؛ پرستاران؛ فیزیوتراپیست‌ها و دامپزشکان.

  • پزشکان عمومی: این پزشکان روزانه از گوشی طبی خود استفاده می‌کنند. آن‌ها عمدتاً از این ابزار برای گوش دادن به عملکردهای قلبی و ریوی در بیماران در هر سنی استفاده می‌کنند. اکثر پزشکان عمومی یک مدل سر دوگانه قابل تعویض را انتخاب می‌کنند تا بتوانند بزرگسالان و کودکان را با یک ابزار معاینه کنند.
  • متخصصان اطفال: بر خلاف پزشکان عمومی، پزشکان اطفال فقط کودکان را درمان می‌کنند. بنابراین آن‌ها از یک مدل خاص استفاده می کنند که با مدل بزرگسالان عمدتاً به دلیل اندازه قفسه سینه متفاوت است. برای اطمینان دادن به کودکان در حین سمع، برخی از گوشی‌های طبی کودکان در رنگ‌های مختلف موجود هستند و برخی حتی دارای فیگورهای حیوانی قابل تنظیم بر روی قفسه سینه هستند که به راحتی قابل تعویض می‌باشند. اکثر گوشی‌های طبی کودکان تک سر با حلقه ضد سرما هستند.
  • متخصصان ریه و قلب و عروق: این متخصصان عموماً استفاده از گوشی پزشکی الکترونیکی را برای بهره مندی از آکوستیک با دقت بالا و نمایش صداهای ریوی یا قلبی بر روی صفحه نمایش خود انتخاب می‌کنند. این نوع گوشی‌پزشکی گران‌تر است، اما به پزشک اجازه می‌دهد تا فرکانس‌های بالا و پایین را بشنود تا آسیب‌های احتمالی ریوی یا قلبی را تشخیص دهد. با گوشی‌های هوشمند الکترونیکی، می‌توان صدا را تا ۲۰ برابر بلندتر از گوشی‌های معمولی تقویت کرد.
  • پرستاران: پرستاران عمدتاً برای اندازه گیری فشار خون از گوشی پزشکی استفاده می‌کنند.
  • فیزیوتراپیست‌ها: فیزیوتراپیست ها از گوشی پزشکی برای سمع ریوی قبل و بعد از جلسه استفاده می‌کنند. از آنجایی که سمع آن‌ها اساساً ریوی است، آن‌ها معمولا یک گوشی پزشکی تک سر را انتخاب می‌کنند.
  • دامپزشکان: آن‌ها از گوشی‌های طبی شبیه به گوشی‌های سنتی مکانیکی استفاده می‌کنند که فقط برای سمع انواع خاصی از حیوانات مناسب هستند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه اکسیژن ساز

نکات مهم هنگام خرید گوشی طبی:

اینها مهمترین فاکتورهایی هستند که باید در یک گوشی پزشکی خوب به دنبال آن‌ها باشید:

  1. دقت: سطح دقت گوشی پزشکی قطعا مهمترین عاملی است که باید قبل از تصمیم گیری برای خرید در نظر بگیرید. یک گوشی طبی خوب صرف نظر از نوع آن باید بتواند صدا را تقویت کرده و نویز بیرون را حذف کند تا نتایج باکیفیت تولید کند. مهمترین مؤلفه‌ای که در اینجا باید بررسی شود لوله است. اطمینان حاصل کنید که ضخیم و محکم است زیرا این همیشه به دقت بالا در صداهای منتقل شده به گوش ترجمه می‌شود.
  2. راحتی: یک گوشی طبی خوب باید راحت باشد. توصیه می‌شود گوشی پزشکی را انتخاب کنید که دارای اندازه‌های مختلف نوک گوش یا حداقل ۳ عدد باشد. گوشی طبی مناسب نیز باید هنگام استفاده بر روی بیمار راحت باشد.
  3. توان مالی: یک گوشی پزشکی خوب باید با قیمت مناسب عرضه شود و در عین حال ویژگی های برتر و عملکرد عالی را به خطر نیندازد. شما تنها پس از چندین مقایسه برای نوع گوشی پزشکی مورد نیاز خود، بهترین معاملات را دریافت خواهید کرد. در اینجا، اگر از گوشی‌های پزشکی که با قیمت‌های افراطی همراه هستند اجتناب کنید، به شما کمک خواهد کرد.
  4. دوام محصول: شما باید پول خود را در یک گوشی طبی که چندین سال دوام می‌آورد سرمایه گذاری کنید. قانون کلی در اینجا این است که یک گوشی طبی با روکش درجه یک با حداقل فولاد ضد زنگ یا تیتانیوم به عنوان ماده اصلی اجزای فلزی انتخاب کنید که محکم اما در عین حال به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد. همچنین می‌توانید بررسی کنید که کاربران گذشته در مورد طول عمر آن چه می‌گویند. همچنین در صورت خرید گوشی طبی همراه با گارانتی و سیاست بازگشت یا بازپرداخت کمک خواهد کرد.
  5. پاک شوندگی راحت: در حالی که به نظر می رسد این یک ملاحظات بدیهی است، بسیاری از مردم هنگام خرید گوشی طبی تمایل دارند آن را نادیده بگیرند. تحقیقات نشان می‌دهد که گوشی‌های هوشمند به راحتی توسط باکتری‌های عفونی آلوده می‌شوند، دلیلی است که شما می‌خواهید به یک گوشی آسان برای تمیز کردن رضایت دهید. در اینجا، اگر گوشی طبی خریداری شده به راحتی جدا شود و برای اهداف تمیز کردن دوباره جمع شود، کمک خواهد کرد.

نکاتی برای خرید گوشی پزشکی:

  • گوشی پزشکی با رنگی انتخاب کنید که کاملاً با برند شما مطابقت داشته باشد.
  • از یک سایت معروف یا یک خرده فروش معتبر خرید کنید تا بهترین معامله را دریافت کنید.
  • کیف حمل را نیز خریداری کنید، زیرا به تمیزی و محافظت از گوشی شما کمک می‌کند.

نحوه تمیز کردن و نگهداری از گوشی طبی:

  • استتوسکوپ‌ها باید بین بیماران با محلول ایزوپروپیل الکل ۷۰% تمیز شوند تا از گسترش عفونت جلوگیری شود.
  • ضدعفونی کننده دست هرگز نباید به عنوان یک عامل تمیز کننده استفاده شود زیرا مرطوب کننده‌ها و سایر افزودنی‌ها ممکن است به قسمت‌هایی از گوشی پزشکی آسیب برسانند.
  • استتوسکوپ‌ها را هرگز نباید در مایعات غوطه ور کرد یا در دستگاه‌های استریل کننده بخار قرار داد. قرار گرفتن در معرض دماهای شدید، حلال‌ها و روغن‌ها می‌تواند به لوله آسیب برساند.
  • برای تمیز کردن، نوک گوش را از لوله‌های گوش خارج کرده و به جای خود بازگردانید. هنگام جابجایی بین کاربران، نوک گوش را با ایزوپروپیل الکل تمیز کنید.
  • بین بیماران با پدهای آماده سازی الکل تمیز کنید.
  • از ضد عفونی کننده دست استفاده نکنید.
  • در انبار خشک خنک نگهداری شود.
  • نکات گوش را به صورت دوره‌ای تمیز کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید گوشی پزشکی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه گوشی پزشکی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ گوشی طبی لیتمن مدل Classic III کد ۵۸۰۹

گوشی طبی لیتمن مدل Classic III کد 5809

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵۰x100x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • روش سنجش
    مکانیکی
  • اقلام همراه
    سه عدد لاستیک یدکی برای گوشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ گوشی طبی اطفال ریشتر مدل ۴۲۲۰

گوشی طبی اطفال ریشتر مدل 4220

مشخصات

  • سایر مشخصات
    با حساسیت صوتی بالامناسب برای کودکان و نوزادانتمام مدلها دارای دو جفت سری مخصوص گوش به صورت یدکی می باشندگیرنده صدا با طراحی خاص بر روی بدن بیمار احساس سرما ایجاد نمی کندساخته شده از مواد بدون لاتکس، مناسب افرادی که به لاتکس حساسیت دارنددارای گیرنده صدای دو طرفهطول گوشی: ۶۹سانتیمتردارای رنگ سبزساخت کشور آلمان
  • روش ارسال سیگنال
    آنالوگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ گوشی طبی زنیت مد مدل دوپاویون کد ZTH-3011

گوشی طبی زنیت مد مدل دوپاویون کد ZTH-3011

مشخصات

  • سایر مشخصات
    سری دو پاویون نقره ای برای تشخیص کاردیولوژیپاویون با دیافراگم ۴۸میلی متری حساس به صداپاویون کوچک مخروطی شکل عمیق مناسب برای معاینهصداها با فرکانس پایینپاویون استیل رسانای بسیار خوب صداطراحی منحصر به فرد حلقه ضد سرماشیلنگ Aشکل برای رسانایی بهتر صدافنر اتصال جاسازی شدهطراحی ویژه سری گوشی برای هماهنگی بیشتر با شکل گوششیلنگ قطور با بهترین مقاومت در برابر دخالت صداهای محیط
  • اقلام همراه
    شامل‏:‏ یک جفت سری گوش فلزی، یک جفت سری گوش نرم و یک دیافراگم جایگزین
  • روش ارسال سیگنال
    آنالوگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ گوشی طبی بی ول مدل WS-2

گوشی طبی بی ول مدل WS-2

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰*۳۰۰*۷۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    کـیفیت صدای عالی در فـرکانس های بالا و پاییندارای صفحات Bell و دیافراگم (غشاء) با کیفیتنوک گوشی های بسیار با کیفیتحلقه عدم سردی گوشی نرم و صاف (انطباق کامل)
  • روش سنجش
    مکانیکی
  • روش ارسال سیگنال
    آنالوگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ گوشی طبی کاردیولوژی امسیگ مدل ST112

گوشی طبی کاردیولوژی امسیگ مدل ST112

مشخصات

  • ابعاد
    ۳×۶×۶۹ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • سایر مشخصات
    کیفیت صدای عالی در فرکانس های بالا و پایین و قابلیت تنظیم فرکانسسر گوشی ۲ پاویـونه از جنس ( Stainless Steel Chest piece )دارای صفحات Bell و دیافراگم (غشاء) شناور با کیفیتلوله (تیوپ) A شکل با دوام و محکم با رسانایی صوتی و عالیدسته گوشی فنردار تاشو (A شکل) جنس Stainless Steel عالینوک گوشی های بسیار با کیفیت با طراحی سیلیکونی و مخصوص داخل گوشحلقه عدم سردی گوشی , قاب و دیافراگمبدون نیاز به جابه جایی روی سینهنرم و صاف (انطباق کامل)بسیار با دوام در مقابل ضربه , خراش , زنگ زدگییک لوله شلنگ شامل ۲ مجرای جداگانه همسو کننده صداجهت افزایش کیفیت صدا و کیفیت صداهای اضافی
  • روش سنجش
    مکانیکی
  • روش ارسال سیگنال
    آنالوگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ گوشی طبی مدل کلاسیک III کد ۵۸۰۳

گوشی طبی مدل کلاسیک III کد 5803

مشخصات

  • وزن
    ۵۰ گرم
  • روش سنجش
    مکانیکی
  • قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت
    مقاوم در برابر آب
  • روش ارسال سیگنال
    آنالوگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ گوشی طبی ریشتر مدل ۰۲-۴۲۰۰

گوشی طبی ریشتر مدل 02-4200

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰۰x50x10 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • روش سنجش
    آنالوگ
  • روش ارسال سیگنال
    آنالوگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ گوشی طبی بی ول مدل WS-3

گوشی طبی بی ول مدل WS-3

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۳۰x75x32 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۹۰ گرم
  • روش سنجش
    آکوستیک
  • روش ارسال سیگنال
    آنالوگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ گوشی طبی ریشتر مدل Duplex-4001

گوشی طبی ریشتر مدل Duplex-4001

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • سایر مشخصات
    قطرهای گیرنده صدای دو طرفه: ۴۸ و ۳۶ میلی متر تیوپ گوشی ساخته شده از جنس PVC محکم و مقاوم کـیفیت صدای فوق العاده د تمام ر فـرکانس هاتیوب گوشی ها با کیفیت عالی
  • روش سنجش
    مکانیکی
  • اقلام همراه
    کاتالوگدارای دیافراگم و سر گوشی یدکی
  • قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت
    مقاوم در برابر آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ گوشی طبی لیتمن مدل کلاسیک II کد ۲۲۰۱

گوشی طبی لیتمن مدل کلاسیک II کد 2201

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵۰x20x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • سایر مشخصات
    دیافراگم قابل تنظیم
  • روش سنجش
    مکانیکی
  • اقلام همراه
    – دو جفت گوشی اضافه یدک- دفترچه اصلی محصول
  • قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت
    سنجش ضربان قلب
  • امکانات ابزار
    سری انعطاف پذیر
  • روش ارسال سیگنال
    آنالوگ
  • سایر توضیحات
    – حساسیت صوتی بالا جهت نظارت بر فرکانس های پایین و بالا- طراحی فشرده و با دوام- وزن خالص کل: ۱۷۰ گرم- وزن قطعه سینه ای: ۱۱۵ گرم- قطر بزرگ دیافراگم: ۴.۵ سانتی متر- قطر کوچک دیافراگم: ۳.۴ سانتی متر- طول کامل گوشی: ۷۵ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ گوشی طبی اطفال ریشتر مدل Duplex Baby 4041

گوشی طبی اطفال ریشتر مدل Duplex Baby 4041

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۹ گرم
  • سایر مشخصات
    سایز بل ۲۸ میلیمترطول شلنگ ۷۶.۵ ساتیمترمناسب برای کودکان و نوزادانتیوپ گوشی ساخته شده از جنس PVC محکم و مقاوم و بدون لاتکسحساسیت صوتی بالابه رنگ آبی، جذاب برای کودکان
  • اقلام همراه
    کاتالوگدارای یک جفت سری مخصوص گوش به صورت یدکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ گوشی طبی زنیت مد مدل دو پاویون کد ZTH-3006

گوشی طبی زنیت مد مدل دو پاویون کد ZTH-3006

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • اقلام همراه
    سری دو پاویون برای اطفالپاویون آلومینیومی با ابعاد ۳۸ میلی مترمناسب برای معاینه قلب و ریهپاویون کوچک مناسب برای شنیدن صدا بافرکانس پایینپاویون آلومینیومی جهت رسانایی بهتر اصواتشیلنگ تکی PVC استاندارد
  • روش ارسال سیگنال
    آنالوگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ گوشی طبی لیتمن مدل Cardiology IV کد ۶۱۶۲

گوشی طبی لیتمن مدل Cardiology IV کد 6162

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵۰x100x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۹۵ گرم
  • روش سنجش
    مکانیکی
  • اقلام همراه
    لاستیک یدک برای گوشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ گوشی طبی وکتو مدل HS-30b

گوشی طبی وکتو مدل HS-30b

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x100x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • روش سنجش
    ECG
  • روش ارسال سیگنال
    آنالوگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ گوشی طبی لیتمن مدل کلاسیک III کد ۵۸۰۳

گوشی طبی لیتمن مدل کلاسیک III کد 5803

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۹۰x20x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • سایر مشخصات
    – دیافراگم قابل تنظیم در هر دو طرف چست پیس اطفال و بزرگسال⁦-⁩ طرف کوچک اطفال چست پیس به راحتی با برداشتن دیافراگم به بل باز (Open Bell) قابل تبدیل است-⁩ وزن خالص کل: ۱۵۰ گرم- وزن قطعه سینه ای: ۸۲ گرم- قطر بزرگ دیافراگم: ۴.۳ سانتیمتر⁦- ⁩قطر کوچک دیافراگم: ۳.۳ سانتیمتر⁩- طول گوشی: ۶۹ سانتیمتر
  • روش سنجش
    آکوستیک
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنمایک جفت گوشی اضافه
  • روش ارسال سیگنال
    آنالوگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ گوشی طبی لیتمن مدل ۳

گوشی طبی لیتمن مدل  3

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x5x35 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • سایر مشخصات
    دیافراگم قابل تنظیم در هر دو طرف چست پیس اطفال و بزرگسالطرف کوچک اطفال چست پیس به راحتی با برداشتن دیافراگم به بل باز (Open Bell) قابل تبدیل استنظافت و اتصال آسان دیافراگمکیفیت ارتقاء یافته تیوب که به دیرتر مستهلک شدن و جذب کمتر آلودگی طی معاینات کمک میکندبدون استفاده از لاتکسچست پیس ساخته شده از استیل و طراحی زیباگوشیها به خوبی داخل گوش کاربر فیت شده و حین استفاده بسیار راحت استتیوب در اثر قرارگرفتن گوشی داخل جیب تغییر حالت نداده و آسیب نمی بیند
  • روش سنجش
    Cm
  • اقلام همراه
    هر بسته حاوی دو عدد داخل گوشی اضافی و یک عدد ریم برای قسمت بل چست پیس می باشد.
  • روش ارسال سیگنال
    آنالوگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ گوشی طبی زنیتمد مدل ۳۰۲۱-ZTH

گوشی طبی زنیتمد مدل 3021-ZTH

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹۰ × ۱۱۰ × ۳۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • روش سنجش
    مکانیکی
  • روش ارسال سیگنال
    آنالوگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ گوشی طبی مدل تک پاویون کد SRP_01

گوشی طبی مدل تک پاویون کد SRP_01

مشخصات

  • روش سنجش
    تماسی
  • اقلام همراه
    گوشی پزشکی داخل بسته بندی
  • قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت
    سنجش ضربان قلب
  • روش ارسال سیگنال
    آنالوگ
  • سایر توضیحات
    لوله این محصول از پلی ونیل کلوراید ساخته شده ، برای دور انداختن این محصول از قانون دفن این ترکیب پیروی کنید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ گوشی طبی امسیگ مدل ST80

گوشی طبی امسیگ مدل ST80

مشخصات

  • ابعاد
    ۹ × ۲ × ۷۵ میلی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • سایر مشخصات
    کـیفیت صدای عالی در فـرکانس های بالا و پایینسر گـوشی ۲ پاویـونه از جنس ( Stainless Steel (Chest pieceدارای صفحات Bell و دیافراگم (غشاء) با کیفیتلوله (تیوپ) Y شکل با دوام و محکم با رسانایی صوتی و عالیدسته گوشی فنردار تاشو (Y شکل) جنس Stainless Steel عالینوک گوشی های بسیار با کیفیتحلقه عدم سردی گوشی نرم و صاف (انطباق کامل)بدون نیاز به جا به جایی روی سینه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ گوشی طبی رزمکس مدل EB600

گوشی طبی رزمکس مدل EB600

مشخصات

  • سایر مشخصات
    – حساسیت صوتی بسیار بالا- ساخته شده از استیل ضد زنگ پیشرفته- دارای استتوسکوپ قابل تعویض- دارای دیافراگم مخصوص کودکان و بزرگسالان- دو لوله‌ی تعبیه شده داخل یک لوله- بدون استفاده از لاتکس
  • اقلام همراه
    – دیافراگم‌ها- قطعه‌های گوشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ گوشی طبی مدل دو پاویون کد SRP_01

گوشی طبی مدل دو پاویون کد SRP_01

مشخصات

  • روش سنجش
    تماسی
  • قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت
    سنجش ضربان قلب
  • روش ارسال سیگنال
    آنالوگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ گوشی طبی بوکانگ مدل دو پاویون

گوشی طبی بوکانگ مدل دو پاویون

مشخصات

  • روش سنجش
    تماسی
  • روش ارسال سیگنال
    آنالوگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ گوشی طبی بی ول مدل WS1-R

گوشی طبی بی ول مدل WS1-R

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵۰x110x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۷۸ گرم
  • سایر مشخصات
    – حساسیت صوتی بسیار بالا – ساخته شده از استیل ضد زنگ پیشرفته – دارای استتوسکوپ قابل تعویض – دو لوله‌ی تعبیه شده داخل یک لوله – بدون استفاده از لاتکس
  • روش سنجش
    ECG
  • قابلیت‌های ابزار سنجش وضعیت
    سنجش ضربان قلب
  • روش ارسال سیگنال
    آنالوگ
  • سایر توضیحات
    مناسب جهت تشخیص بیماری های قلبی و تنفسیبل (سرگوشی) از جنس آلومینیوم و دارای صفحه حساس به قطر ۴۸ میلی مترلوله یک تکه از جنس PVCنوک گوشی های بسیار با کیفیتلولهY شکل با دوام و محکم با رسانایی صوتی و عالیدارای مجوز وزارت بهداشت و استاندارد CE و ISO اروپا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ گوشی طبی ریشتر مدل Duplex 4001-01

گوشی طبی ریشتر مدل Duplex 4001-01

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵۰x70x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • سایر مشخصات
    قطرهای گیرنده صدای دو طرفه: ۴۸ و ۳۶ میلی مترتیوپ گوشی ساخته شده از جنس PVC محکم و مقاومکـیفیت صدای فوق العاده د تمام ر فـرکانس هاتیوب گوشی ها با کیفیت عالی
  • روش سنجش
    مکانیکی
  • اقلام همراه
    کاتالوگدارای دیافراگم و سر گوشی یدکی
  • روش ارسال سیگنال
    آنالوگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید گوشی پزشکی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ظرف پخت پیتزا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا