لوازم مصرفی خودرو

گریس بلبرینگ چرخ، راهنمای خرید اینترنتی گریس بلبرینگ چرخ سبز نسوز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید گریس بلبرینگ چرخ باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

اگر چرخ‌های ماشین شما صدای زیادی تولید می‌کنند، زمان آن رسیده است که بهترین گریس بلبرینگ چرخ را که می‌توانید خریداری کنید را پیدا کنید. اگرچه به اندازه تعویض روغن یا چرخش لاستیک یک مورد مهم تعمیر و نگهداری نیست، تازه کردن گریس بلبرینگ چرخ می‌تواند به بهبود عملکرد ترمز و طول عمر آن کمک کند. گریس یاتاقان چرخ اصطکاک بین چرخ و محور را کاهش می‌دهد و مهم است که یک گریس خوب حالت نیمه جامد خود را در محیط های با اصطکاک بالا و حرارت بالا حفظ کند.

به طور معمول، گریس بلبرینگ چرخ‌ برای تریلرها و قایق‌های مسافرتی در مقایسه با خودروهای سدان، کامیون، ون یا خودروهای شاسی بلند بیشتر تجدید می‌شود. با این حال، اگر گریس قدیمی به مرور زمان مالیده، ذوب شده یا چکه کرده باشد، ممکن است هر خودرویی به گریس بلبرینگ چرخ بیشتری نیاز داشته باشد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید گریس بلبرینگ چرخ را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این ابزار ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع گریس بلبرینگ چرخ موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید گریس بلبرینگ چرخ باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

گریس بلبرینگ چرخ چیست؟

گریس یاتاقان چرخ گریسی است که برای پر کردن یاتاقان بلبرینگ چرخ استفاده می‌شود تا یاتاقان و اکسل به دلیل اصطکاک ثابت ایجاد شده بین این اجزا پیش از موعد فرسوده نشوند. بیایید با این شروع کنیم که گریس بلبرینگ چرخ در واقع چیست؟ فقط نفت نیست این ترکیبی از مواد مختلف است:

روغن‌هایی مانند:

  • روغن معدنی، روغن گیاهی یا روغن مصنوعی
  • صابون روغن را به اندازه‌ای غلیظ می‌کند که قوام چربی مانند به آن بدهد.
  • این صابون صابون غیر شوینده است، بلکه از اسیدهای چرب با خاصیت ضد خوردگی ساخته شده است.

مواد افزودنی مانند:

  • مواد افزودنی ضد خوردگی
  • افزودنی‌های مقاوم در برابر آب
  • افزودنی‌های ضد سایش
  • هر نوع یاتاقان چرخ و نام تجاری ترکیبی از مواد تشکیل دهنده خود را دارد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید بلبرینگ چرخ

انواع گریس بلبرینگ چرخ:

به طور کلی، سه نوع مختلف گریس وجود دارد: همه منظوره (AP)، چند منظوره (MP) و فشار شدید (EP).

  • گریس AP: برای استفاده روزمره بر روی بلبرینگ‌هایی است که به گریس معمولی نیاز دارند اما در گرما یا اصطکاک شدید قرار نمی‌گیرند. شما ممکن است از گریس AP برای روغن کاری مفاصل توپی خاص یا لولای جیر درب استفاده کنید.
  • گریس‌های MP: دوام بیشتری دارند، اما در عین حال گران تر از گریس GP هستند. این گریس‌ها را می‌توان برای کاربردهای پرفشار خودرو از جمله بلبرینگ چرخ‌ها استفاده کرد.
  • گریس EP: بادوام ترین نوع گریس است. این گریس به خصوص چسبنده است و ممکن است حاوی مواد افزودنی ضد سایش مانند مولیبدن باشد (این نوع گریس گاهی اوقات مولی گریس نامیده می‌شود). بیشتر گریس بلبرینگ چرخ از این نوع هستند.

همچنین ممکن است با چیزی به نام گریس دریایی برخورد کنید. گریس بلبرینگ چرخ دریایی یک گریس چند منظوره است که حاوی مواد افزودنی است که آن را در برابر آب مقاوم تر می‌کند. این روغن به طور خاص برای قایق‌ها طراحی شده است، اما این نوع گریس برای اتومبیل‌ها و دوچرخه‌ها نیز خوب است. برخی از مردم آن را به دلیل خواص ضد آب افزایش یافته آن ترجیح می‌دهند.

راهنمای خرید گریس بلبرینگ چرخ:

گریس برای کاهش اصطکاک بین قطعات متحرک مفید است و بنابراین کاربردهای بسیار متنوعی دارد. اما شما نمی‌توانید از هر گریسی برای بلبرینگ چرخ خود استفاده کنید. حداقل، برای هر کاربرد خودرویی به یک گریس مقاوم در برابر حرارت نیاز دارید. در حالی که بسیاری از گریس‌های چند منظوره این کار را انجام می‌دهند، ارزش آن را دارد که قبل از انتخاب محصول، خود را با مقداری دانش گریس مسلح کنید.

سیستم درجه بندی گریس بلبرینگ چرخ:

بسیاری از گریس‌های خودرو توسط موسسه ملی روغنکاری گریس (NLGI)، یک سازمان غیرانتفاعی بین المللی که به پیشرفت فنی روانکاری گریس اختصاص داده شده است، گواهی و رتبه بندی شده‌اند. گریس‌های دارای گواهی NLGI دارای یک نام (ها) هستند. بالاترین امتیاز برای گریس خودرو GC-LB است.

  • حرف G به این معنی است که یک گریس برای بلبرینگ چرخ‌ها مناسب است. حرف زیر می‌تواند A، B یا C باشد. C بهترین علامت است، به دنبال آن B و سپس A.
  • حرف L به این معنی است که گریس برای شاسی مناسب است (معمولاً هر گریسی که برای یاتاقان چرخ‌ها مناسب باشد برای شاسی نیز مناسب است، اما نه برعکس). حرفی که به دنبال L می‌آید می‌تواند A یا B باشد. B نام بهتری است.

اگر به دنبال گریس یاتاقان چرخ هستید، بیشتر کتابچه راهنمای کاربر خودرو گریس با درجه بندی GC-LB را پیشنهاد می‌کند.

اعداد روی ظرف گریس به چه معناست؟

هر نوع گریس بلبرینگ دارای رتبه بندی عددی است که ضخامت آن را نشان می‌دهد. گریس بلبرینگ دارای ضخامت‌های بسیار متنوعی است. رتبه بندی عددی به شما کمک می‌کند تا بهترین را برای برنامه خود انتخاب کنید. معمولاً، رتبه بندی عددی بین ۰ تا ۶ است. امتیاز ۰ نشان می‌دهد که گریس نرم است و دارای قوام تقریباً مایع است. امتیاز ۶ نشان می‌دهد که گریس کاملاً سفت است و قوام آن مانند پنیر سفت است. اکثر فرمول‌های بلبرینگ چرخ دارای امتیاز ۲ هستند. این نشان می‌دهد که قوام آن شبیه کره بادام زمینی است.

نکاتی در مورد استفاده از گریس بلبرینگ چرخ:

  • برخی از چرخ‌ها دارای بلبرینگ‌های کاملاً مهر و موم شده هستند، به این معنی که وقتی متوجه صدای غرش می‌شوید، نمی‌توانید گریس بیشتری به دستگاه اضافه کنید. این اغلب نشان می‌دهد که یاتاقان‌ها در حال کرنش هستند. در این صورت، باید مجموعه جدیدی از بلبرینگ‌ها را خریداری کنید.
  • گواهی گریس یک راه آسان برای دانستن اینکه چه نوع گریسی برای بلبرینگ شما مناسب است. گریس‌هایی که فقط دارای تاییدیه GC هستند برای یاتاقان‌های چرخ ترمز دیسکی ایده آل هستند. گریس‌های مورد تایید LB برای شاسی مناسب هستند. GC-LB تایید شده برای انواع یاتاقان‌های چرخ و شاسی می‌باشند.
  • گریس یاتاقان چرخ را با مارک‌ها یا کیفیت‌های مختلف مخلوط نکنید. ممکن است روانکاری و سایر خواص حفاظتی را به خطر بیندازد. قبل از استفاده از گریس جدید، گریس قدیمی را با اسپری تمیز کنید.
  • برای پایه گریس، محصولی را با پایه گریس کمپلکس آلومینیومی یا کمپلکس لیتیوم انتخاب کنید، زیرا آن‌ها دارای برخی از بهترین قابلیت‌های ضد سایش و ضد خوردگی هستند. از مس به عنوان پایه گریس استفاده نکنید زیرا با فلز یاتاقان واکنش الکتروشیمیایی ایجاد می‌کند. محصول آن واکنش در آب شور حل می‌شود و منجر به خراب شدن سریعتر یاتاقان‌ها می‌شود.

نحوه گریس کاری بلبرینگ چرخ:

آیا باید روی بلبرینگ چرخ‌ها گریس بزنید؟ هنگام گریس زدن بلبرینگ‌ها، گریس باید به طور مساوی در فضای آزاد بین عناصر نورد و حلقه‌های بلبرینگ توزیع شود. بلبرینگ‌ها باید با دست چرخانده شوند تا تمام سطوح داخلی پوشانده شوند. برای یاتاقان‌های بزرگتر، به عنوان مثال: یاتاقان‌های چرخ کامیون، ما یک بسته بندی گریس بلبرینگ را ارائه می‌دهیم. استفاده از روان کننده می‌تواند اطمینان حاصل کند که گریس به طور مساوی در یاتاقان بین عناصر نورد، قفس و مسیرهای مسابقه توزیع می‌شود.

مزایای گریس بلبرینگ چرخ:

  • ساختار بلبرینگ را تثبیت می‌کند: بلبرینگ‌ها نقش حیاتی در تسهیل چرخش چرخ دارند. به همین دلیل، یکپارچگی ساختاری آن‌ها برای ایمنی حیاتی است و می‌توان آن را با گریس یا روان کننده‌ها تثبیت کرد.
  • اصطکاک را کاهش می‌دهد: گریس اصطکاک بین یاتاقان‌ها و اجزای مجاور (محور و دوک) را کاهش می‌دهد. گرمای تولید شده از اصطکاک نیز می‌تواند منجر به خرابی یاتاقان چرخ شود. اصطکاک می تواند باعث خراب شدن مهر و موم ها، توپ‌ها یا مسیرهای مسابقه شود.
  • باعث می‌شودچرخ‌های خود را به راحتی بچرخانید: روغن کاری یاتاقان‌ها به کاهش اصطکاک در چرخ‌ها کمک می‌کند، بنابراین آن‌ها می‌توانند به راحتی بچرخند. یاتاقان‌ها حتی با تحمل وزن خودرو و تحمل فشار بالا و نیروهای قدرتمند در سرعت‌های بالا به نرمی می‌چرخند.
  • بلبرینگ‌ها را در شرایط خوبی نگه می‌دارد: گریس یاتاقان‌ها را روغن کاری می‌کند و از سایش و خوردگی آن‌ها محافظت می‌کند. همچنین برخی از یاتاقان‌ها دارای یک مهر و موم هستند که در گریس قفل می‌شود و آب و سایر آلاینده‌ها را برای طولانی‌تر شدن عمر آن نگه می‌دارد.
  • ماندگاری طولانی: گریس زمانی که به قطعات فلزی متحرک اضافه می‌شود بیشتر از روغن‌های روان کننده نازک دوام می‌آورد. بیشتر گریس‌ها همچنین می‌توانند برای مدت طولانی در معرض عناصر بدون نازک شدن، یخ زدن یا شسته شدن مقاومت کنند.
  • آلودگی‌ها را دور نگه می‌دارد: گریس به عنوان یک درزگیر عالی عمل می‌کند و از آلودگی‌هایی مانند کثیفی و زباله جلوگیری می‌کند. این به بلبرینگ‌های چرخ شما کمک می‌کند تا برای کارایی بهینه به آرامی بچرخند.

بهترین مارک گریس بلبرینگ چرخ:

  • رویال پرپل (Royal Purple): یک شرکت روغن موتور در آمریکای شمالی است که محصولات پیشرفته‌ای تولید می‌کند که بیشتر نیازهای صنعت خودرو را برآورده می‌کند. عملکرد فوق‌العاده آن باعث می‌شود گریس‌ها، روان‌کننده‌ها و روغن‌های رویال Purple به محصولات مورد علاقه بسیاری از خودروسازان و صاحبان خودرو تبدیل شوند. بهترین گریس Royal Purple برای بلبرینگ‌ها استفاده می‌شود.
  • والولین (Valvoline): از زمان آغاز به کار خود در سال ۱۸۶۶ به دلیل ساخت برخی از بهترین محصولات مراقبت از خودرو برای وسایل نقلیه سواری، شهرت خوبی در بازار به دست آورده است. این شرکت در تولید روغن موتور، مایعات انتقال، ضد یخ، گریس و روان کننده‌ها تخصص دارد.
  • اس تی ای (Sta-Lube): ریشه Sta-Lube به سال ۱۹۳۳ با تولید مواد افزودنی و روان کننده برای وسایل نقلیه باز می‌گردد. محصولات آن برای پاسخگویی به خواسته‌های مصرف‌کننده طراحی شده‌اند و هم برای کاربران و هم برای تکنسین‌های حرفه‌ای طراحی شده‌اند. علاوه بر این، قیمت محصولات آن مقرون به صرفه است. یکی از گریس‌های با کیفیت بالای بلبرینگ دیسکی، گریس بلبرینگ سنگین Sta-Lube است.
  • لوکاس اویل: لوکاس اویل تولید کننده و توزیع کننده روان کننده‌ها، روغن‌ها و افزودنی‌های خودرو است. دفتر مرکزی این شرکت در Corona، کالیفرنیا قرار دارد. لوکاس به دلیل طول عمر و عملکرد بالای محصولات مراقبت از خودرو، طرفداران زیادی دارد. یکی از بهترین گریس‌های با دمای بالا، گریس سنگین لوکاس X-Tra است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سرپلوس خودرو

نکات مهم هنگام خرید گریس بلبرینگ چرخ:

  1. مقاومت آب: بهترین گریس‌ها می‌توانند یک سپر محافظ در برابر آب و رطوبت ایجاد کنند. این به محافظت از فلز در برابر زنگ زدگی و خوردگی کمک می‌کند تا عمر طولانی تری داشته باشد. اگر وسیله نقلیه شما مکرراً در معرض آب شور است، باید گریس مقاوم در برابر آب داشته باشید.
  2. ویسکوزیته: ویسکوزیته میزان اصطکاک داخلی سیال است که آن را قادر می‌سازد در برابر جریان مقاومت کند. انواع مختلف گریس با ویسکوزیته از صفر تا ۶ درجه بندی می‌شوند. نرخ ایده آل برای گریس بلبرینگ چرخ دو است که بسیار شبیه کره بادام زمینی نرم است.
  3. تحمل دما: بهترین گریس باید حتی در دماهای بالا ثابت بماند. گریس‌های مبتنی بر لیتیوم در مقایسه با گریس‌های مبتنی بر کلسیم یا سدیم بالاترین تحمل دما را دارند.
  4. تحمل فشار: برخی از گریس‌ها برای تحمل شرایط فشار بالا، مانند ترمز اضطراری روی چرخ‌ها، فرموله شده‌اند. اکثر برندها حداکثر محدودیت فشار را برای محصولات خود نشان می‌دهند. گریس‌های Moly EP بیشترین تحمل فشار را دارند.
  5. شماره NLGI: شماره قوام موسسه ملی روغنکاری گریس (NLGI) یک سیستم درجه بندی گریس است که می‌تواند بر تصمیم خرید شما نیز تأثیر بگذارد. این روغن‌ها را بر اساس میزان ضخیم یا نرم بودن آن‌ها ارزیابی می‌کند. گریس‌های مورد استفاده در بلبرینگ چرخ‌ها معمولا دارای رتبه NLGI 2 هستند.
  6. کاربرد: برخی از گریس‌ها در بسته بندی قرار می‌گیرند که به شما این امکان را می‌دهد تا مستقیماً آن‌ها را اعمال کنید. برخی دیگر به یک گریس تفنگ یا نوعی دیگر از اپلیکاتور نیاز دارند.

گریس مصنوعی چند منظوره رویال بنفش در بالای بررسی ما قرار دارد زیرا یک فرمول گریس مصنوعی قابل اعتماد است که هم بلبرینگ خودرو و هم بلبرینگ‌های دریایی شما را از زنگ زدگی، خوردگی و شستشوی آب نجات می‌دهد. همچنین می‌تواند دمای بالا و شرایط فشار شدید را تحمل کند. گریس مجتمع چند وظیفه‌ای Super Tech از نظر عملکرد بسیار نزدیک است و راه حل مقرون به صرفه تری برای روانکاری بلبرینگ چرخ شما است.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می‌توانید گریس بلبرینگ چرخ مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما عزیزان، لیستی از چند مدل گریس بلبرینگ چرخ ارزان، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم می‌توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ گریس کاسپین مدل Multipurpose مقدار ۴۵۴ گرم

گریس کاسپین مدل Multipurpose مقدار 454 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۸ × ۱۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۱۰ گرم
  • سایر توضیحات
    – گریس همه کاره نمره ۳ پایه لیتیوم- مناسب برای روانکاری انواع بلبرینگ و رول برینگ در شرایط سخت و دما و دور بالا- ماندگاری طولانی- بازه دمای کاربردی: منفی ۱۵ تا مثبت ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد- روغن پایه ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ گریس SKF مدل LGMT 3 وزن ۱ کیلوگرم

گریس SKF مدل LGMT 3 وزن 1 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x11x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۵۰ میلی‌لیتر
  • قطر مخزن
    ۱۱۰ میلی‌متر
  • ویژگی‌های ابزار روانکاری
    لوله فلزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ گریس ترمز سایانا مدل BR وزن ۲۵ گرم

گریس ترمز سایانا مدل BR وزن 25 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳x3x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ گرم
  • حجم
    ۲۵ میلی‌لیتر
  • سایر توضیحات
    ۱۰۰% سیلیکونی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ گریس نسوز نفت پارس مدل پایه لیتیوم NLGI 3 وزن ۴۵۳۰ گرم

گریس نسوز نفت پارس مدل پایه لیتیوم NLGI 3 وزن 4530 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۳۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    گریس پایه لیتیوم پارس لیتیوم ۳ ویژه کاربرد های خاص در فشار و دمای بالا – وزن ۴/۵۳۵ کیلوگرم – NLGI3

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ گریس نسوز نفت پارس مدل گریس ماهان وزن ۲۲۵ گرم

گریس نسوز نفت پارس مدل گریس ماهان وزن 225 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x5x21 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۵ گرم
  • ویژگی‌های ابزار روانکاری
    بدنه پلاستیک
  • سایر توضیحات
    پارس لیتیوم تیوپی گریس چند منظوره با کارایی بالا است که با استفاده از تغلیظ کننده صابون لیتیومی و روغن های پایه با شاخص گرانروی بالا فرموله شده است تا از سطوح روانکاری شده در مقابل سایش، زنگ زدگی و خوردگی محافظت کند. این گریس در روانکاری عمومی در صنعت خودرو و یاتاقان های سایشی و چرخشی قابل استفاده است. با توجه به تحمل حرارتی بالا ۱۲۰ درجه سانتی گراد بهترین جایگزین برای گریس های خارجی در این رنج دمایی می باشد . سطح کارآیی:INSO 142-1

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ گریس سیلیکونی مدل ۱۱۱ حجم ۲۵ میلی لیتر مجموعه ۳ عددی

 گریس سیلیکونی مدل 111 حجم 25 میلی لیتر مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵ گرم
  • حجم
    ۲۵ میلی‌لیتر
  • طول لوله
    ۵۰ میلی‌متر
  • قطر مخزن
    ۳۰ میلی‌متر
  • ویژگی‌های ابزار روانکاری
    بدنه پلاستیک
  • سایر توضیحات
    گریس سیلیکونی ۳۵ گرمی ( ۲۵ گرم گریس خالص ) مناسب برای سرویسکاران و تعمیرکاران آبگرمکن، پکیج، رادیاتور و… می باشد که علاوه بر روانکاری طول عمر واشر و اورینگ ها را نیز افزایش می دهد. همچنین با خاصیت آبگریزی، فرآبند آب بندی قطعات را تسهیل می نماید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ گریس لیتیوم آترود مدل EPR وزن ۵۰۰ گرم

گریس لیتیوم آترود مدل EPR وزن 500 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۸ × ۱۱ × ۱۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • حجم
    ۶۲۵ میلی‌لیتر
  • قطر مخزن
    ۱۱۰ میلی‌متر
  • ویژگی‌های ابزار روانکاری
    بدنه پلاستیک
  • سایر توضیحات
    مزایا:پایداری عالی در مقابل اکسایشقابلیت فشار پذیری عالیمقاومت عالی در برابر آبمحافظت قطعات در مقابل زنگ زدگی و خوردگیمقاومت خوب در برابر آب و حرارات و فشار به طور همزمانپایداری برشی و ارتعاشی مناسبیکاربرد: انواع یاتاقان های تحت دماهای بالا و فشار های زیادالکتروموتورها، شفت ها و اتصالات تحت فشار بالاپمپ ها و شیر های کشویی ابزار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ گریس نسوز کانادا لوبریفنت کد ۰۱۰ حجم ۹۰۰ میلی‌لیتر

گریس نسوز کانادا لوبریفنت کد 010 حجم 900 میلی‌لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • حجم
    ۹۰۰ میلی‌لیتر
  • طول لوله
    ۱ میلی‌متر
  • ویژگی‌های ابزار روانکاری
    بدنه پلاستیک
  • سایر توضیحات
    گریس نسوز پایه لیتیوم با گستره دمایی منفی ۲۰ تا مثبت ۱۲۰ درجه سانتی گراد ویژه استفاده برای قطعات خاص مانند بلبرینگ و …

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ گریس نسوز غفاری کد nlgi3 وزن ۱۰۰ گرم

گریس نسوز غفاری کد nlgi3 وزن 100 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x4x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ گریس چند منظوره لوبریفنت مدلMP-3 Lithium Base حجم ۱۱۵ گرم

گریس چند منظوره لوبریفنت مدلMP-3 Lithium Base حجم 115 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۶*۶*۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • حجم
    ۱۲۵ میلی‌لیتر
  • ویژگی‌های ابزار روانکاری
    بدنه پلاستیک
  • سایر توضیحات
    نقطه ذوب یا قطره شدن بالاپایداری حرارتی بالاپایداری مکانیکی عالی در محیط مرطوبخاصیت تحمل خوب بارمحافظ عالی از قطعات در برابر خوردگی و زنگ زدگی در مجاورت آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ گریس نسوز اس تی پی مدل Poly Plus وزن ۱۰۰ گرم

گریس نسوز اس تی پی مدل Poly Plus وزن 100 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ گریس کاسپین مدل Valvoline مقدار ۴۵۴ گرم

گریس کاسپین مدل Valvoline مقدار 454 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۸ × ۱۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۲۰ گرم
  • سایر توضیحات
    – گریس نمره ۴ پایه سدیم- مناسب برای روانکاری بلبرینگ‌های چرخ- محافظت عالی دربرابر خوردگی و زنگ‌زدگی- مقاوم دربرابر آب- ماندگاری طولانی- حداکثر دمای کاربردی: ۱۰۰ درجه سانتی‌گراد- روغن پایه ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ گریس لیتیوم آترود مدل EPG وزن ۱ کیلوگرم

گریس لیتیوم آترود مدل EPG وزن 1 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶ × ۱۱ × ۱۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۲۵۰ میلی‌لیتر
  • قطر مخزن
    ۱۱۰ میلی‌متر
  • ویژگی‌های ابزار روانکاری
    بدنه پلاستیک
  • سایر توضیحات
    مزایا:پایداری عالی در مقابل اکسایشقابلیت فشار پذیری عالیمقاومت عالی در برابر آبمحافظت قطعات در مقابل زنگ زدگی و خوردگیمقاومت خوب در برابر آب و حرارات و فشار به طور همزمانپایداری برشی و ارتعاشی مناسبیکاربرد: انواع یاتاقان های تحت دماهای بالا و فشار های زیادالکتروموتورها، شفت ها و اتصالات تحت فشار بالاپمپ ها و شیر های کشویی ابزار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ گریس کاسپین مدل Multipurpose مقدار ۲۲۷ گرم

گریس کاسپین مدل Multipurpose مقدار 227 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۷.۵ × ۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    – گریس همه کاره نمره ۳ پایه لیتیوم- مناسب برای روانکاری انواع بلبرینگ و رول برینگ در شرایط سخت و دما و دور بالا- ماندگاری طولانی- بازه دمای کاربردی: منفی ۱۵ تا مثبت ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد- روغن پایه ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ گریس کاسپین مدل C1 وزن ۱۲۵ گرم

گریس کاسپین مدل C1 وزن 125 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x3.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۵ گرم
  • حجم
    ۱۱۵ میلی‌لیتر
  • سایر توضیحات
    مناسب انواع بلبرینگ و رول برینگدر شرایط سخت، حرارت و دور بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ گریس نسوز اسپرینگ مدل تیوپی کد BY00 وزن ۱۰۰ گرم

گریس نسوز اسپرینگ مدل تیوپی کد BY00 وزن 100 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۴x4x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    گریس نسوز لیتیوم کمپلکس آبی مخصوص پلوس و بلبرینگ دور بالا در انواع خودروها و مصارف دیگر.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ گریس نسوز اس کی اف مدل LGMT3 وزن ۵۰۰ گرم

گریس نسوز اس کی اف مدل LGMT3 وزن 500 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x11x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • طول لوله
    ۳ میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    گریس نسوز چندمنظوره معطر بسیار با کیفیت،جهت مصارف صنعتی و عمومی،تحمل گرمای ۱۲۰ درجه و سرمای منفی ۳۰ درجه سانتی گراد،تحمل شرایط سخت،مقاومت مناسب در برابر آب،خاصیت ضد چسبندگی مناسب،ضد زنگ زدگی و ضد سایش فلزات،غلیظ و بسیار نرم،ماندگاری طولانی در طی زمان مدت مصرف،مقاوم در برابر اکسیداسیون،پایداری میکانیکی عالی در طی دوره مصرف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ گریس آترود مدل EPG وزن ۲۵۰ گرم

 گریس آترود مدل EPG وزن 250 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x11x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • حجم
    ۲۳۰ میلی‌لیتر
  • سایر توضیحات
    مزایا:پایداری عالی در مقابل اکسایشقابلیت فشار پذیری عالیمقاومت عالی در برابر آبمحافظت قطعات در مقابل زنگ زدگی و خوردگیمقاومت خوب در برابر آب و حرارات و فشار به طور همزمانپایداری برشی و ارتعاشی مناسبیکاربرد:انواع یاتاقان های تحت دماهای بالا و فشار های زیادالکتروموتورها، شفت ها و اتصالات تحت فشار بالاپمپ ها و شیر های کشویی ابزار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ گریس کاسپین مدل Multipurpose مقدار ۱۰۰ گرم

گریس کاسپین مدل Multipurpose مقدار 100 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳.۵ × ۹.۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰ گرم
  • سایر توضیحات
    – گریس همه کاره نمره ۳ پایه لیتیوم- مناسب برای روانکاری انواع بلبرینگ و رول برینگ در شرایط سخت و دما و دور بالا- ماندگاری طولانی- بازه دمای کاربردی: منفی ۱۵ تا مثبت ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد- روغن پایه ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ گریس خور مدل M6-0 سایز ۶ میلیمتر بسته ۶ عددی

گریس خور مدل M6-0 سایز 6 میلیمتر بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵ گرم
  • حجم
    ۱ میلی‌لیتر
  • سایر توضیحات
    گریس خورسایز: ۶ میلیمترجنس: فلز ضد زنگموارد مصرف: مفاصل ماشین های سنگین و سواری و وانت های شاسی بلند و خودروهای سواری که نیاز به گریس کاری دارند. اکثر ماشین های سنگین، میل قامه، سر و ته گاردُن و چهار شاخ گاردون، کلاچ پدال، سیبک های طبق ها، بوش طبق ها، سیبک های فرمان، جعبه فرمان و …اِکسِل عقب خودروهای سواری که بصورت دستی برایش توسط تراشکار گریسخور میگذارند برای نرم تر شدن ماشین و جلوگیری از قژقژهای اضافی لاستیک های اکسل عقب و بالا بردن راندمان و کارایی اکسل عقب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ گریس آبشار مدل Multipurpose وزن ۲۳۰ گرم

گریس آبشار مدل Multipurpose وزن 230 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۸ × ۸ × ۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۹۰ گرم
  • حجم
    ۲۳۰ میلی‌لیتر
  • سایر توضیحات
    پایه کلسیممناسب جهت گریس کاری عمومیمناسب برای شاسی اتومبیلمناسب برای پمپ آبپایداری عالی در محیط کار مرطوب و آغشته به آبمخصوص روانکاری عمومی در سرعت و فشار مکانیکی کم تا متوسطمخصوص روانکاری در محیط مرطوب و درجه حرارت کم به ویژه یاتاقان ها و اتصالات محوری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ گریس سیلیکونی غفاری مدلAll-purpose ظرفیت۲۰۰ گرم

گریس سیلیکونی غفاری مدلAll-purpose ظرفیت200 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۸.۲*۷.۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰ گرم
  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • قطر مخزن
    ۸۷ میلی‌متر
  • ویژگی‌های ابزار روانکاری
    لوله پلاستیکی
  • سایر توضیحات
    گریس چند منظوره، محصولی تک جزئی، خمیری و بر پایه سیلیکون کاربرد: به عنوان روان کار در سیستم های دارای اصطکاک سبک و سنگین، توجه : این

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ گریس لیتیوم کمپلکس آترود مدل COMPLEX وزن ۱ کیلوگرم

گریس لیتیوم کمپلکس آترود مدل COMPLEX وزن 1 کیلوگرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶ × ۱۱ × ۱۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۲۵۰ میلی‌لیتر
  • قطر مخزن
    ۱۱۰ میلی‌متر
  • ویژگی‌های ابزار روانکاری
    بدنه پلاستیک
  • سایر توضیحات
    مزایا:پایداری در دمای بالامقاومت عالی در برابر رطوبت و شستشو با آبمقاومت مکانیکی بسیار خوبخاصیت ضد زنگ زدگی و ضد اکسیداسیون عالیخاصیت چسبندگی عالیکاربرد: انواع یاتاقان های دوار، کشویی و چرخشی صنایعی که گریس مقاوم در برابر افزایش دما و رطوبت نیاز دارند از قبیل صنایع فولاد، آلومینیم، معادن و…… یاتاقان های چرخ در انواع خودروهای سبک و سنگین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ گریس سایانا مدل اورینگ وزن ۲۵ گرم

گریس سایانا مدل اورینگ وزن 25 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳x3x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ گرم
  • حجم
    ۲۵ میلی‌لیتر
  • سایر توضیحات
    ۱۰۰% سیلیکونی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ گریس سایانا مدل کانکتور وزن ۱۰ گرم

گریس سایانا مدل کانکتور وزن 10 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳x2x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • حجم
    ۹ میلی‌لیتر
  • سایر توضیحات
    ۱۰۰% سیلیکونیغلظت بالادی‌الکتریکدافع آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ گریس نسوز کانادا لوبریفنت کد ۰۱۱ حجم ۴۵۰ میلی لیتر

گریس نسوز کانادا لوبریفنت کد 011 حجم 450 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • طول لوله
    ۱ میلی‌متر
  • ویژگی‌های ابزار روانکاری
    بدنه پلاستیک
  • سایر توضیحات
    گریس نسوز پایه لیتیوم کانادا با گستره دمایی منفی ۲۰ تا مثبت ۱۲۰ درجه سانتی گراد ویژه استفاده برای قطعات خاص مانند بلبرینگ ، یاتاقان و …

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ گریس نسوز زانیس کد ۰۴ حجم ۴۵۰ گرم

گریس نسوز زانیس کد 04 حجم 450 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x9x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ گریس سیلیکونی غفاری مدلAll-purpose ظرفیت ۱۰۰ گرمی

گریس سیلیکونی غفاری مدلAll-purpose ظرفیت 100 گرمی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶.۷*۶.۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • قطر مخزن
    ۶۷ میلی‌متر
  • ویژگی‌های ابزار روانکاری
    لوله پلاستیکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ گریس نسوز کاسپین مدل تابان وزن ۴۵۰ گرم

گریس نسوز کاسپین مدل تابان وزن 450 گرم

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x11x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • حجم
    ۴۵۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ گریس سیلیکون اصل جنس کد ۱۱۱ حجم ۱۰۰ میلی لیتر

گریس سیلیکون اصل جنس کد 111 حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید گریس بلبرینگ چرخ در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید نردبان استخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا