اکسسوریزنانه

کیف دستی زنانه، راهنمای خرید جدیدترین مدل‌های کیف دستی زنانه زیبا

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کیف دستی زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

بر اساس نظرسنجی از دو هزار نفر، خرید یک کیف دستی زنانه جدید رضایت بخش ترین خریدی است که می‌توانید انجام دهید. با این حال، همانطور که همه ما می‌دانیم، می‌تواند یکی از بدترین‌ خریدها نیز باشد. لذتی که از برداشتن یک خریدار جدید و براق از کیسه گرد و غبار آن احساس می‌کنیم، تنها با ناامیدی که از کشف اینکه این کیف برای نگهداری کیف برآمده ما به اندازه کافی بزرگ نیست، تجربه می‌کنیم، تطبیق می‌یابد. کیف دستی زنانه عالی نه تنها باید همه چیزهایی را که داریم در خود جای دهد، بلکه باید با هر چیزی که می‌پوشیم همراه شود و در آزمون زمان مقاومت کند زیرا چرخ فلک مد همچنان به چرخش ادامه می‌دهد و شراب قرمز همچنان ریخته می‌شود. با راهنمای ما در مورد هفت نکته‌ای که باید قبل از خرید کیف دستی زنانه جدید بدانید و از مشکلات دوری کنید.

یک کیف دستی زنانه بدون شک بهترین دوست زنان برای نگهداری همه چیزهای ضروری در یک مکان است. در حالی که گزینه‌های زیادی در بازار وجود دارد، پیدا کردن گزینه مناسب برای خود گاهی اوقات کمی مشکل است. همچنین به یاد داشته باشید که نوع کیف دستی زنانه‌ای که ممکن است بخواهید دقیقاً همان کیفی نیست که شما به آن نیاز دارید. بنابراین در اینجا یک راهنمای سریع برای به دست آوردن کیف دستی زنانه کامل خود آورده شده است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید کیف دستی زنانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع کیف دستی زنانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کیف دستی زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

کیف دستی زنانه چیست و چه کاربردی دارد؟

کیسه یا جعبه‌ای از جنس چرم، پارچه، پلاستیک یا مانند آن که در دست نگه داشته می‌شود یا با دسته یا بند حمل می‌شود و معمولاً توسط زنان برای نگهداری پول، وسایل توالت، خریدهای کوچک و غیره استفاده می‌شود. به عبارت بهتر کیف دستی که در انگلیسی آمریکای شمالی معمولاً به عنوان کیف پول شناخته می‌شود، یک کیف دستی متوسط تا بزرگ است که برای حمل وسایل شخصی استفاده می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کیف رودوشی

انواع کیف دستی زنانه موجود در بازار:

  1. کیف پول یا کلاچ: کیف پول که به آن‌ها کلاچ یا کیف کلاچ نیز گفته می‌شود، از کوچک ترین انواع کیف‌های دستی در بازار هستند. بله، ما می‌دانیم که برخی از شما ممکن است با جمله اول که می‌گوید کیف‌ها به طور کلی کوچک هستند مخالف باشید. طبق تعریف ما، آن‌ها کیف های دستی کوچکتری هستند که حتی می‌توانند مانند یک کلاچ در کف دست شما قرار بگیرند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این دو را با هم جفت کنیم. اما از این به بعد، ما از آن‌ها به عنوان یک کیف پول یاد می‌کنیم، زیرا این تعریفی است که بیشتر برای شما مدگرایان وجود دارد.
  2. کیسه حمل و نقل کردن: سایز این کیف‌ها معمولاً در مقایسه با سایر خواهرانش بزرگ‌تر است. شکل آن‌ها معمولاً مربع یا مستطیل بوده و ته آن بزرگ و پهن است. قسمت بالایی کیف اغلب باز نیست و این امکان دسترسی آسان به وسایل شما را فراهم می‌کند. البته برخی از آن‌ها با زیپ بسته می‌شوند، زیرا کیف‌هایی که اصلاً بسته نمی‌شوند، به دلایل واضح، روز به روز کمتر محبوب می‌شوند. کیف‌های حمل بار اغلب مجهز به دو دسته هستند که به اندازه کافی بلند می‌باشند تا کیف را روی شانه حمل کنند. با این حال، این ترجیح بیشتر از یک قانون است. برخی از کیف‌ها دارای دسته‌های کوتاه‌تری هستند و مجهز به بند شانه‌ای قابل جدا شدن می‌باشند. با این حال، این باعث نمی‌شود که کیف از یک کیف پول کم‌تر شود.
  3. کیف های شانه: کیف های شانه از دسته دسته هایی هستند که در مورد کیف های دستی چندان مشخص نیستند. اما از آنجایی که تعریف کیف دستی بسیار گسترده است، مطمئناً کیف های شانه را زیر بال خود می گیرد. این کیف ها تا حدودی شبیه کیف های چمدانی و پیام رسان هستند، اما تفاوت اصلی در طراحی باقی می ماند. کیف های شانه ای که در دسته کیف های دستی قرار می گیرند عموماً شیک هستند و ابتدا به عنوان اکسسوری عمل می کنند. و همانطور که همه ما می دانیم، یک اکسسوری برای بهبود ظاهر و افزایش اعتماد به نفس استفاده می شود، و چنین کیف های شانه ای برای تحقق هر دو عالی هستند.
  4. کیف: کیف به آن دسته از کیف‌های دستی بزرگ و محکمی اطلاق می‌شود که کفی صاف و پهن دارند. دهانه اصلی کیف با یک دریچه پوشیده دارند و معمولاً دارای دو دسته است. لازم نیست با فلپ همراه باشد، اما در بیشتر موارد این کار را می‌کند. همچنین، لازم نیست دو دسته داشته باشد، زیرا ممکن است مانند عکس بالا یکی یا حتی هیچکدام نباشد. با این حال، ما در مورد اکثریت بزرگ صحبت می‌کنیم.
  5. کیسه سطلی: ‌کیسه‌های سطلی مانند یک سطل هستند. برخی از این کیف‌ها در بالا باز هستند که چندان امن نیستند، اما مواردی هم هستند که دارای بند کشی می‌باشند. این کیف‌ها معمولا دارای بند شانه‌ای هستند و به عنوان کیف رودوشی استفاده می‌شوند، در حالی که سایر کیف‌ها دارای یک دسته روی دهانه بالایی هستند و می‌توان از آن‌ها به عنوان کیف دستی استفاده کرد. یک کیف سطلی فضای ذخیره‌سازی جاداری دارد و می‌تواند موارد زیادی مانند گوشی‌های هوشمند، کیف پول، وسایل روشویی، کتاب و بسیاری موارد دیگر را در خود جای دهد. این کیف‌ها معمولا از مواد محکمی مانند چرم ساخته می‌شوند. به دلیل شکل منحصربفردشان، گاهی اوقات به عنوان مد لباس پوشیده می‌شوند، اما در عین حال کاملا راحت و مفید هستند.
  6. کیف دوره گرد: کیسه‌های هوبو به طور کلی کیف‌های جاداری هستند که دارای دهانه وسیعی در بالا می‌باشند تا اقلام حجیم‌تر را بهتر در خود جای دهند. این کیف‌ها معمولا یک دسته بلند دارند که می‌تواند به عنوان بند شانه استفاده شود و حمل آن‌ها را در دست یا روی شانه راحت می‌کند. یک زیپ دهانه اصلی کیف را محکم می‌کند و گاهی اوقات، کیف دارای چندین محفظه کوچک در داخل است. بار دیگر، این یک قانون سختگیرانه نیست که در صورت شکسته شدن کیف، اجازه داده نمی‌شود که کیسه هوبو نامیده شود. اما، با در نظر گرفتن بسیاری از کیسه‌های هوبو، این همان چیزی است که کیسه‌های دوره گردی هستند. آن‌ها به دلیل سبک آرام و فضای داخلی جادارشان طرفداران خوبی در بین خانم‌ها دارند.

بهترین مارک کیف دستی زنانه:

  • شانل Chanel: این خانه طراحی مد لوکس که در پاریس، فرانسه واقع شده است توسط نماد مد کوکو شانل تأسیس شده است و واقعاً این صنعت را به شکل امروزی پیشرو کرده است. آن‌ها که برای همه چیز از کیف‌های دستی کلاسیک گرفته تا کت‌های توید و گردنبندهای مرواریدی شناخته می‌شوند، مظهر مد بالا هستند و به عنوان یک رهبر جهانی در کالاهای لوکس شناخته می‌شوند.
  • دیور Dior: یکی دیگر از نمادهای مد فرانسوی، کریستین دیور، همیشه یک سبک طراحی شیک داشته است. خانه دیور که به دلیل استفاده از رنگ‌های روشن و مواد عجیب و غریب شناخته می‌شود، به دلیل طیف گسترده ای از عطرها نیز شناخته شده است. دیور گزینه مناسبی برای چیزی است که جلوتر از روند است.
  • جیوانشی Givenchy: دنیای ابدی Givenchy ترکیبی از ظرافت، زنانگی و استایل است. این خانه مد که در اوایل دهه ۱۹۵۰ توسط هوبرت ژیوانشی رویاپرداز جوان تأسیس شد، به تدریج دامنه خود را افزایش داد و آتلیه های خود را به بالاترین سطح مد بین المللی رساند. سبک جوان و جاه طلب هوبرت ژیوانشی، سبک خاص او از شیک به اشرافی تبدیل کرده است.
  • پرادا Prada: ایتالیا مطمئناً در دنیای مد جهانی جای خود را به جا گذاشته است و پرادا یکی از مشهورترین برندهای آن است. این خانه مد که به خاطر طرح‌های مینیمالیستی و شیک خود شناخته می‌شود، امتحان خود را پس داده و کیف‌های دستی آن‌ها فوراً توسط کسانی که به تجمل فکر می‌کنند شناخته می‌شوند.
  • فندی Fendi: این مجموعه طراحان آینده‌نگر نیز که اهل ایتالیا هستند، به لطف مجموعه Monster خود، در چند سال گذشته تجدید حیات شگفت‌انگیزی داشته‌اند. داشتن کارل لاگرفلد بسیار بااستعداد به عنوان مدیر خلاق سابق آن‌ها بسیار سودمند بود.
  • هرمس Hermes: هرمس که احتمالاً منحصر به فردترین نام مد در صنعت است، بیش از یک قرن بر بازار کالاهای چرمی سلطنت کرده است و واقعاً یک نماد وضعیت می‌باشد. محبوب‌ترین کیف دستی آن‌ها، برکین، می‌تواند با قیمتی بیش از صد هزار دلار آمریکا در محدودترین دوره‌های تولید خود به فروش برسد.
  • گوچی Gucci: وقتی صحبت از بدنامی به میان می‌آید، گوچی خود را به‌عنوان مشهورترین طراح مد در ایتالیا به حساب می‌آورد و به لطف علامت تجاری پیشگام دوگانه G monogram خود، فوراً قابل تشخیص است. Gucci معمولا توسط نخبگان هالیوود پوشیده می‌شود.
  • لویی ویتون Louis Vuitton: معروف ترین برند لوکس در جهان، لویی ویتون به عنوان یک تولید کننده کالاهای چرمی متخصص در چمدان های سطح بالا و انواع کیف‌های سفارشی شروع به کار کرد. آن‌ها به یک خط کامل از کالاهای لوکس، از جمله شامپاین خوب و مشروبات الکلی گسترش یافته‌اند.
  • وای اس ال YSL: خانه مد Yves Saint Laurent بیش از یک قرن پیش در فرانسه تاسیس شد و با طیف گسترده‌ای از محصولات خود نشان دهنده سبک کلاسیک است. آن‌ها برای لوازم آرایشی، عطر و کفش نیز مناسب هستند.
  • کلوئه Chloe: خانه مد فرانسوی Chloe به لطف طرح‌های ساده کیف دستی چرمی آن‌ها که ادای احترام به زین اسب است، مورد علاقه مدگراها در همه جا بوده است. مجموعه عینک های خیره کننده آن‌ها دلیل دیگری است که آن‌ها در دنیای مد اثر گذاشته‌اند.
  • سلین Celine: در تکمیل لیست، سلین تقریباً منحصراً به خاطر کیف فانتوم خود که فرم طراحی چشمگیری دارد، شناخته شده است. با این حال، آن‌ها همچنین مجموعه‌ای تصفیه شده از لباس‌های آماده را ایجاد می‌کنند که در باند فرودگاه‌ها به نمایش گذاشته می‌شود و توسط استادان سبک ستایش می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کیف غذا

نکات مهم هنگام خرید کیف دستی زنانه:

  1. اندازه و وزن مناسب: مهم ترین نکته‌ای که در هنگام خرید کیف دستی باید به آن توجه کنید اندازه صحیح آن است. اگر می‌خواهید اقلام بیشتری را ذخیره کنید، لازم نیست که به دنبال یک کیف دستی بزرگ یا حجیم باشید. شما باید یک کیف دستی جادار را خریداری کنید تا یک کیف بزرگ. همچنین وزن کیفی را که می خواهید بخرید در نظر بگیرید. برای جلوگیری از استرس و درد در بازوها و شانه‌ها از خرید کیف های سنگین دوری کنید.
  2. کیفیت کیف: اگر پولی را که به سختی به دست آورده‌اید خرج یک کیف دستی می‌کنید، مطمئن شوید که ارزش هر ریال را با کیفیت مطلوب دارد. اگر کیف دستی با کیفیت عالی پیدا کردید، نگران نباشید که چند تومان اضافی خرج کنید، زیرا طول عمر چنین کیف‌هایی از کیف‌های ارزان‌تر بیشتر است. دوخت اطراف هر گوشه را به همراه زیپ‌ها از نزدیک بررسی کنید. برای خریداران آنلاین، مرور بررسی‌ها ضروری است.
  3. جنس یا مواد: شما باید جنس کیف دستی را بر اساس میزان استفاده خود انتخاب کنید. کیسه های ساخته شده از مواد بدون ضرر در حال حاضر ترجیح داده شده در بازار هستند. چرم گیاهی معقول، بادوام است و در مقایسه با کیف‌های چرمی اصل، از زیبایی شناختی وسیع‌تری برخوردار است. تعداد کمی از برندها نیز مسیر نوآوری کیف‌های جوت را انتخاب می کنند که به همان اندازه شیک و دوستدار محیط هستند.
  4. محفظه‌ها: در حالی که کیف‌های دستی با محفظه‌های کمتر ممکن است مفید به نظر برسند، اما کیف‌های دستی چند محفظه‌ای برای پیدا کردن وسایل ضروری در مواقع اضطراری بسیار مفید هستند. بهتر است تعداد محفظه‌ها را در نظر بگیرید تا بتوانید وسایل خود را مرتب نگه دارید و در زمان نیاز پیدا کنید. با این حال، این به شخص و استفاده از کیف نیز بستگی دارد.
  5. تطبیق پذیری: یک کیف دستی باید به اندازه کافی همه کاره باشد تا بتوانید آن را به راحتی و مطابق با OOTD خود تغییر دهید. کیف‌های حمل و نقل گزینه ای مناسب برای سفرهای روزانه شما هستند. شما به راحتی می‌توانید تمام موارد ضروری کار خود را مدیریت کنید و به همان اندازه شیک باشید. همچنین می‌توانید کیف‌های قابل تبدیل را انتخاب کنید تا بتوانید بدون زحمت ظاهر آن‌ها را با اضافه کردن یا برداشتن بند تغییر دهید.
  6. رنگ کیف: رنگ‌ها شخصیت شما را مشخص می کنند و نقش مهمی در تنظیم لحن روز دارند. رنگ‌های خنثی مانند مشکی، قهوه‌ای و سفید می‌توانند مکمل هر یک از لباس‌های شما باشند. در حالی که قبلاً مشکی یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها بود، رفتار خرید مصرف‌کننده اکنون به سمت رنگ‌های پاستلی و پررنگ رفته است. رنگ های پررنگ مانند قرمز و آبی؛ و رنگ‌های پاستلی مانند صورتی گرد و خاکی، خاکستری یک گزینه عالی برای استفاده روزانه در محل کار هستند. همچنین اگر خریدار مکرر هستید، می‌توانید با روندهای رنگی موجود در بازار همراه شوید.
  7. قیمت کیف: آخرین اما نه کم‌اهمیت، قیمت یک عامل مهم است که باید در نظر گرفته شود. در حالی که برخی از کیف‌ها ممکن است بیش از حد قیمت داشته باشند، بهتر است با گزینه‌های بیشتری مقایسه کنید. هنگام تصمیم گیری، تحقیق در مورد قیمت فعلی بازار از طرف شما خوب خواهد بود. در پایان همیشه یک کیف به عنوان سرمایه خریداری کنید که نه تنها با شخصیت شما سازگار باشد بلکه روحیه شما را نیز شاد کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کیف دستی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کیف دستی زنانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ کیف دستی زنانه مدل دو زیپ

کیف دستی زنانه مدل دو زیپ

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • بند و دستگیره
    بدون دسته
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۲۰x12x8 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کیف دستی زنانه مدل سنگی

کیف دستی زنانه مدل سنگی

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • طرح
    طرح‌دار
  • بند و دستگیره
    بند بلند
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۳۰x22x12 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کیف دستی زنانه مدل KS-00123

کیف دستی زنانه مدل KS-00123

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • طرح
    طرح‌دار
  • بند و دستگیره
    بند بلند
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۳۰x10x25 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کیف دستی زنانه مدل KS-00167

کیف دستی زنانه مدل KS-00167

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • بند و دستگیره
    بند بلند
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۳۰x15x40 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کیف دستی زنانه مدل ۳۱۹۹

کیف دستی زنانه مدل 3199

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • بند و دستگیره
    بند بلند
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۱۴x10x5 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کیف دستی زنانه مدل استوانه ای

کیف دستی زنانه مدل استوانه ای

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • بند و دستگیره
    بند کوتاه
  • فرم کیف
    دافل
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۲۰x10x10 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کد کالای محصول
    N12
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کیف دستی زنانه مدل KS-00128

کیف دستی زنانه مدل KS-00128

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • بند و دستگیره
    بند بلند
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    دکمه
  • ابعاد
    ۲۰x10x25 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کیف دستی زنانه مدل NU-00777

کیف دستی زنانه مدل NU-00777

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • بند و دستگیره
    بند بلند
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۳۱x20x11 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کیف دستی زنانه مدل چوبی کد KZ-204

کیف دستی زنانه مدل چوبی کد KZ-204

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • طرح
    طرح‌دار
  • بند و دستگیره
    بند دوشی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۱۰×۲۰×۲۶ سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    سایز ۲۶/۵×۲۰دارای بند دوشی قابل تنظیمجنس باکیفیت و مرغوبشیک و فانتزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کیف دستی زنانه کد SUN-2000

کیف دستی زنانه کد SUN-2000

مشخصات

  • جنس
    جیر
  • بند و دستگیره
    بند بلند
  • فرم کیف
    دافل
  • ابعاد
    ۱۰*۳۱*۳۸ سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کیف دستی زنانه مدل ۲۸۰۲

کیف دستی زنانه مدل 2802

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • بند و دستگیره
    بند بلند
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۳۸x24x13 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کیف دستی زنانه مدل جیب دار

کیف دستی زنانه مدل جیب دار

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • بند و دستگیره
    بند بلند
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۲۵x27x10 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کیف دستی زنانه چرم بارثاوا کد ۱۳۷۴C

 کیف دستی زنانه چرم بارثاوا کد 1374C

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • بند و دستگیره
    بند بلند
  • فرم کیف
    سچل
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۳۰x21x15 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    تمام چرمچرم طبیعی گاوی فولوترآستر بزیابعاد۱۵x21x30 سانتی متر۲دسته کوتاه، ۱بند بلندنحوه بسته شدن: زیپاجیب داخلی۱زیپ داخلی۱جای موبایل
  • کد کالای محصول
    ۱۳۷۴C
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کیف دستی زنانه مدل KS-0017 مجموعه ۳ عددی

کیف دستی زنانه مدل KS-0017 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • بند و دستگیره
    بند بلند
  • فرم کیف
    مسنجر
  • ابعاد
    ۳۸x38x11 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کیف دستی زنانه مدل P2

کیف دستی زنانه مدل P2

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • طرح
    ساده
  • بند و دستگیره
    بند دوشی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۴۰x35x12 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    کیف ۳ حالته .دستی دوشی و کوله پشتی
  • نگهداری
    کاملا قابل شستشو در دمای پایین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کیف دستی زنانه کد ۱۵۵۸

کیف دستی زنانه کد 1558

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • بند و دستگیره
    بند بلند
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    ابعاد : ۳۳*۳۰*۱۴ سانتی متر
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کیف دستی زنانه مدل M1

کیف دستی زنانه مدل M1

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • بند و دستگیره
    بند کوتاه
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۱۲x30x35 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کیف دستی زنانه مدل D-20

کیف دستی زنانه مدل D-20

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • طرح
    پوست ماری
  • بند و دستگیره
    بند بلند
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۳۷×۹×۲۸ سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کیف دستی زنانه مدل KS-00105

کیف دستی زنانه مدل KS-00105

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • بند و دستگیره
    بند بلند
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۳۰x10x30 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کیف دستی زنانه مدل دو جیب

کیف دستی زنانه مدل دو جیب

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • بند و دستگیره
    دو دسته
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۴۰x35x15 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کیف دستی زنانه مدل ۳۰۲

کیف دستی زنانه مدل 302

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۱۴*۲۷*۳۰ سانتی‌متر
  • جزئیات
    یک جیب خارجی در جلوداخل تک خانه و دارای یک عدد جیب زیپیبه همراه یک عدد کیف پول

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کیف دستی زنانه مدل دانشجویی KS-00158

کیف دستی زنانه مدل دانشجویی KS-00158

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • طرح
    پوست ماری
  • بند و دستگیره
    دو بند
  • فرم کیف
    مسنجر
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۳۵x15x40 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کیف دستی زنانه مدل ۳۶۸۰

کیف دستی زنانه مدل 3680

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • بند و دستگیره
    دو بند
  • فرم کیف
    تت
  • ابعاد
    ۳۷x10x25 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کد کالای محصول
    ۳۶۸۰
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کیف دستی زنانه مدل KS-00118

کیف دستی زنانه مدل KS-00118

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • بند و دستگیره
    بند بلند
  • فرم کیف
    دافل
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۳۰x10x25 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کیف دستی زنانه مدل ۰۰۴۴

کیف دستی زنانه مدل 0044

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • بند و دستگیره
    دو بند
  • ابعاد
    ۱۲×۲×۱۸ سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کیف دستی زنانه مدل ۲۶۸۱-A

کیف دستی زنانه مدل 2681-A

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • بند و دستگیره
    بند بلند
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    مگنت
  • ابعاد
    ۲۹x21x13 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کیف دستی زنانه مدل دانشجویی کد KZ-91

کیف دستی زنانه مدل دانشجویی کد KZ-91

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • بند و دستگیره
    بدون بند
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۱۲×۳۰×۳۵ سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    روزمره
  • جزئیات
    فوق العاده جادار و کاربردیمحکم و بادوامکیفیت بالای زیپ و سرزیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کیف دستی زنانه مدل Prestige L30

کیف دستی زنانه مدل  Prestige L30

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • بند و دستگیره
    دو دسته
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۳۰x25x12 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    روزمره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کیف دستی زنانه مدل fm

کیف دستی زنانه مدل fm

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • بند و دستگیره
    بند بلند
  • ابعاد
    ۲۶x10x19 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    روزمره
  • کد کالای محصول
    ۳۰۴
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کیف دستی زنانه مدل ماری

کیف دستی زنانه مدل ماری

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • طرح
    طرح‌دار
  • بند و دستگیره
    بند بلند
  • نحوه بسته شدن کیف و کوله
    زیپ
  • ابعاد
    ۳۰x22x12 سانتی‌متر
  • مورد استفاده
    اسپرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کیف دستی زنانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستکش لاتکس 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا