لوازم آرایشی

راهنمای خرید انواع کلاه گیس زنانه ارزان و زیبا+ قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کلاه گیس زنانه باید به آن ها توجه داشته باشید.

خانم‌ها به طور ذاتی به زیبایی و زیبا دیده شدن علاقه‌ی زیادی دارند؛ به همین دلیل همواره در تلاشند که از بهترین لوازم آرایشی و بهترین لباس‌ها استفاده کنند. می توان گفت به طور کلی مو نقش بسیار مهمی در زیبایی ظاهر و تیپ و استایل افراد خواهد داشت. به گونه‌ای که آقایان و خانم ها به این بخش مهم از ظاهر همواره توجه دارند و به خصوص خانم ها در تلاشند که حداقل چند ماه یکبار و یا سالیانه موهای خود را رنگ کنند تا تغییر زیادی در ظاهرشان ایجاد شود. منتهی احتمالا شما عزیزان در مورد عوارض احتمالی رنگ کردن زیاد مو اطلاعاتی در اختیار داشته باشید، پس چه بهتر که این کار را سالی یک بار انجام دهید یا اگر هم تمایل بسیاری به تغییر ظاهر خود از طریق عوض کردن رنگ موهایتان دارید می‌توانید از کلاه گیس زنانه استفاده کنید.

خوشبختانه کلاه گیس‌های زنانه‌ای که در بازار موجود هستند، دارای تنوع رنگی بسیاری می باشند که متناسب با رنگ پوست و مدل صورتتان می توانید یک نوع خاص را انتخاب کنید. استفاده از این محصول بدون اینکه کوچکترین ضرری را به پوست سر شما وارد کند، باعث تغییر ظاهر شما خواهد شد. علاوه بر آن با استفاده از توری مخصوص کلاه گیس می توانید تمامی موهای خود را در زیر آن جمع کنید و بعد کلاه گیس مد نظرتان را بر روی سرتان بگذارید تا از این همه تغییر به وجد آیید. می‌توان گفت نقشی که مو در زیبایی ظاهری افراد به خصوص خانم ها ایفا می کند، غیرقابل انکار است بنابراین شما عزیزان باید همواره به زیبایی پوست و موی خود اهمیت بدهید تا همیشه زیبا و شاداب به نظر برسید.

احتمالاً با خواندن این مقدمه کوتاه تا حد زیادی به اهمیت خرید این محصول پی برده‌اید، بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که در لیست خرید ماهیانه خود تهیه کلاه گیس زنانه را در اولویت قرار دهید. تا با پرداخت هزینه‌ای کم ظاهرتان به طور کلی تغییر نماید؛ بدیهی است که اگر شما بخواهید به سالن های آرایش موجود در شهر محل سکونت تان مراجعه کنید، باید هزینه‌ای چند برابر از قیمت کلاه گیس را پرداخت نمایید. حال آن که این رنگ به چهره شما می آید و یا خیر مسئله‌ای جدا است. اما خرید کلاه گیس به شما این امکان را خواهد داد که با صرف هزینه‌ی مناسب، هر زمان که خواستید از آن استفاده کنید. پس عزیزان برای خرید این وسیله‌ی کاربردی با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پرایمر آرایشی

منظور از کلاه‌گیس چیست؟

کلاه گیس در واقع انبوه زیادی از موهای مصنوعی است که جهت استفاده‌ی آقایان و خانم‌های کم‌مو و یا بی‌مو کاربرد خواهد داشت. یکسری از بیماری‌ها مانند سرطان و آلوپسی وجود دارد که عوارض زیادی با خود به همراه دارند که شایع‌ترین آنها ریختن موهای کل بدن است. متاسفانه بسیاری از خانم‌ها و آقایانی که به این بیماری‌ها مبتلا هستند، به دنبال ریختن موهای سرشان از این محصول استفاده می‌کنند. البته شاید بتوان گفت که مهم‌ترین دلیل استفاده از کلاه گیس برای خانم‌ها زیبایی صورت و استایلشان است که تمایل دارند همیشه خاص و جذاب باشند.

اگر بخواهیم تعریف کلی خدمت شما دوستان ارائه دهیم، باید بگوییم که کلاه گیس در واقع مجموعه ای از موهای مصنوعی ساخته شده از الیاف است که بر روی یک پارچه دوخته شده اند و خانم ها و آقایان می توانند آن را بر روی سر خود بگذارند. اگر شما به هر تناژ رنگی علاقه داشته باشید، مطمئناً نمونه آن در بازار یافت خواهد شد. حال اگر در سالن آرایشی آن رنگی که مد نظرتان است را آرایشگر بر روی موهایتان بگذارد، مسلماً رنگ دلخواه تان به دست نخواهد آمد. اما رنگ کلاه گیس ها همان رنگی است که مشاهده می کنید و میتوانید از گذاشتن آن بر روی موهایتان لذت ببرید و در مهمانی ها و مجالس بدرخشید.

کلاه گیس‌های موجود در بازار به دو صورت یافت می شوند که عبارتند از:

  • کلاه گیس زنانه با موی طبیعی: این مدل از کلاه گیس ها بیشتر برای استفاده روزانه و طولانی مدت کاربرد خواهند داشت. البته همه کسی هم نمی تواند از آن استفاده کند چون ممکن است باعث ایجاد حساسیت شود. برای ساختن این مدل از کلاه گیس ها ابتدا موهای طبیعی را شسته و ضدعفونی می کنند، آن گاه به رنگ دلخواه در می آورند و سپس بر روی یک پارچه‌ی خاص آن را می دوزند، در نتیجه تبدیل به یک کلاه گیس زیبا خواهد شد. از نظر ظاهری ممکن است تعداد اندکی متوجه شوند که شما از کلاه گیس استفاده کرده اید، چون شکل آن ساخته شده از موی طبیعی است. برای این مدل از کلاه گیس ها هم معمولا رنگ‌هایی چون قهوه‌ای، عنابی و… کاربرد خواهد داشت.
  • کلاه گیس  زنانه با موی مصنوعی: همانطور که از نام این مدل مشخص است، در ساخت آن از الیاف مصنوعی استفاده می‌شود، در نتیجه ظاهر آن خیلی شبیه به موی طبیعی انسان نیست و ممکن است هنگام استفاده افراد متوجه شوند که شما از کلاه گیس بهره برده‌اید. اما به لحاظ قیمتی به صرفه‌تر از کلاه گیس با موی طبیعی هستند. رنگ های به کار رفته در کلاه گیس های مصنوعی دارای تنوع بیشتری می‌باشند؛ در نتیجه افراد برای انتخاب دستشان کاملاً باز خواهد بود و می توانند متناسب با رنگ پوست صورتشان یک رنگ و مدل خاص را انتخاب نمایند.

اندازه‌های مختلف کلاه گیس زنانه:

  • کلاه گیس زنانه کوتاه: این مدل از کلاه گیس ها برای افرادی که به موی کوتاه علاقه دارند بسیار پر کاربرد خواهد بود، بلندی آن ها هم تا زیر گوش و یا روی گردن می باشد.
  • کلاه گیس زنانه متوسط: اگر جزو آن دسته از خانمهایی هستید که نه به موی بلند علاقه دارید و نه به موی خیلی کوتاه، پیشنهاد ما به شما خرید کلاه گیس متوسط می باشد؛ که اندازه آن هم تا روی شانه و یا تا حدی پایین‌تر خواهد بود.
  • کلاه گیس زنانه بلند: عده ای هم بر این عقیده اند که زن بودن یعنی موی بلند داشتن. در نتیجه ترجیح می‌دهند که همواره موهایشان بلند باشد و یا اینکه اگر از کلاه گیس زنانه استفاده می‌کنند خرید مدلهای بلند را ترجیح می‌دهند. اندازه این کلاه گیس ها تا روی کمر و یا زیر باسن می باشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید خودتراش زنانه

بر طبق فرم صورتمان چه مدل کلاه گیسی را خریداری کنیم:

  • صورت گرد: اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که فرم صورتشان گرد است، باید بگوییم که موهای کوتاه و شلوغ بهترین انتخاب هستند. اگر هم انتخابتان کلاه گیس‌های کوتاه دارای چتری باشد، چهره‌ای خاص و جذاب را برای شما به وجود خواهد آورد. اگر هم به دنبال اسم مدل خاصی هستید، می توانید مدل لَیِر و یا تکه ای را انتخاب کنید.
  • صورت بیضی: این فرم صورت جزو فرمهای استاندارد محسوب می‌شود و هر مدل مویی به آن می آید. اما اگر به دنبال خرید کلاه گیس مدل مصری دارای چتری باشید، فوق‌العاده خواهد بود. اگر هم کلاه گیس زنانه مدنظرتان موج‌دار و فر باشد، چهره‌ی شما توپر نشان داده می‌شود.
  • صورت مربعی: حالت صورت مربعی به گونه‌ای است که قسمت چانه تیز تر از سایر بخش‌های صورت می باشد، بنابراین باید به سراغ کلاه گیس هایی بروید که مدل موی آنها حالت تیز و خرد شده باشد؛ تا توجه را از سمت چانه به سمت موهایتان متمرکز کند.
  • صورت لوزی: در فرم صورت لوزی قسمت پیشانی بزرگتر از سایر قسمتها می باشد. بنابراین مدل موی انتخابی تان باید به گونه‌ای باشد که قسمت بلندی پیشانی را پوشش دهد و کشیدگی صورت بهتر نشان داده شود.
  • صورت قلبی: در مدل صورت قلبی قسمت پیشانی عریض تر و بلندتر از سایر بخش‌ها است و همچنین چانه حالت نوک تیز دارد. در نتیجه کلاه‌ گیس انتخابی شما باید به گونه‌ای باشد که نقص بلند بودن پیشانی را جبران نماید، برای مثال مدل موی چتری گزینه مناسبی برای این فرم صورت می باشد.

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کلاه گیس زنانه باید به آن توجه نمود:

  • اولین نکته توجه به قیمت کلاه گیس زنانه است، شما عزیزان باید با توجه به قیمت های مختلفی که این محصول در بازار دارد؛ یک مدل خاص را انتخاب کنید. منتها فراموش ننمایید که این میزان بودجه شما است که مسیر را برای انتخاب تان همواره خواهد کرد. پس قبل از هر چیز مقدار مبلغی که می خواهید برای خرید کلاه گیس زنانه صرف کنید را مشخص نمایید.
  • مورد بعدی توجه به نوع کلاه گیس زنانه است. همانطور که در قسمت بالا به انواع مختلف جنس کلاه گیس زنانه اشاره کردیم، باید یک نوع خاص را انتخاب کنید. هر کدام از این مدل ها ویژگی های خاص خود را دارا می باشند؛ اگر با مبلغ کلاه گیس با موی طبیعی مشکلی ندارید انتخاب آن می تواند گزینه مناسبی باشد، اگر هم هدف‌تان خرید کلاه گیسی است که تنوع رنگی زیادی داشته باشد انتخاب مدل های مصنوعی مناسب تر خواهد بود.
  • سعی کنید حتماً قبل از قرار دادن کلاه گیس بر روی سرتان از توری استفاده کنید، به‌گونه‌ای که تمام موهای تان را در زیر توری جمع کنید تا ذره‌ای از آن هم بیرون نباشد. در این صورت کلاه گیس خیلی خوب بر روی سرتان قرار خواهد گرفت و جلوه‌ای طبیعی دارد.
  • بعد از خریدن کلاه گیس آن را بر روی سرتان بگذارید و اگر احساس ناراحتی کردید، خیلی خوب کلاه‌ گیس بر روی سرتان قرار نگرفت، حتماً آن را پس دهید. چون به هر حال اولین شرط خرید کلاه گیس این است که هنگام استفاده آن راحت باشید و شما را اذیت نکند. اگر هم به صورت اینترنتی خرید می‌کنید، کالا را مرجوع نمایید.
  • عزیزان کلاه گیس را دور از دسترس فرزندانتان قرار دهید، چون اگر به اصطلاح جلوی دستشان باشد آن را دچار گره می‌کنند و کیفیت اولیه خود را از دست خواهد داد. در نتیجه سعی کنید در کمد لباس هایتان یا جای مشخصی آن را به صورت آویزان قرار دهید.
  • نکته‌ی آخر هم در مورد نحوه شستشوی کلاه گیس زنانه است. برای شستن این محصول یک تشت را پر از آب و شامپو کنید،، خیلی آرام کلاه‌ گیس را درون آب بگذارید و سریع از آب بیرون آورید، چند بار این کار را انجام دهید تا مطمئن شوید که کاملاً تمیز شده است. از چنگ زدن کلاه گیس جدا اجتناب کنید، چون دچار گره خواهد شد و ظاهر آن به هم می‌خورد؛ برای پهن کردن آن هم سعی کنید از رخت آویز استفاده نمایید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کلاه گیس زنانه مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های کلاه گیس زنانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ کلاه گیس زنانه مدل تمام تور

کلاه گیس زنانه مدل تمام تور

مشخصات

  • جنس
    مو طبیعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کلاه گیس زنانه کد ۶۳۲۵۱

کلاه گیس زنانه کد 63251

مشخصات

  • جنس
    الیاف طبیعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کلاه گیس زنانه مدل چتری کد ۵۸۶۵

کلاه گیس زنانه مدل چتری کد 5865

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x13x2 سانتی‌متر
  • جنس
    الیاف مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کلاه گیس زنانه کد ۶۰۵۸

کلاه گیس زنانه کد 6058

مشخصات

  • جنس
    الیاف طبیعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کلاه گیس زنانه کد ۱۰۰۱۷

کلاه گیس زنانه کد 10017

مشخصات

  • جنس
    الیاف طبیعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کلاه گیس زنانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید رینگ لایت آرایشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا