لباس ورزشی مردانهلوازم ورزشی

راهنمای خرید بهترین برندهای کفش فوتبال مردانه چمنی و سالنی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کفش فوتبال مردانه باید به آن ها توجه داشته باشید.

در ورزش فوتبال یکی از لوازم ورزشی مهم و ضروری کفش فوتبال مردانه است. کفش یکی از مهم‌ترین پوشاک برای انسان شناخته شده است به گونه‌ای که پزشکان از کفش به عنوان قلب دوم انسان یاد کرده‌اند. برای فوتبالیست خوب شدن شما نیاز به یک کفش خوب و استاندارد دارید تا به وسیله آن بتوانید به حداکثر سرعت دویدن برسید و در زمان مناسب قادر به کنترل توپ فوتبال با کفش خود باشید. کفش فوتبال به قدری مهم است که اگر بهترین فوتبالیست دنیا را هم بیاورید و کفش مناسب در اختیارش نباشد، به خوبی نمی‌تواند تکنیک‌های خود را پیاده کند و بازی خوبی از آن نخواهید دید.

این‌جاست که به اهمیت این وسیله ورزشی بیشتر از همیشه پی می‌برید. شما هم می‌توانید ورزش فوتبال را با یک کفش فوتبال مردانه حرفه‌ای تست کنید. متوجه خواهید شد که تا چه اندازه تسلط شما بر زمین فوتبال و توپ افزایش پیدا می‌کند. شما در هر کار و زمینه‌ای که باشید در اولین مرحله بعد از کسب مهارت لازم وسیله ورزشی است که کار شما را جلو می‌برد. بنابراین اگر قصد دارید ورزش فوتبال را به صورت حرفه‌ای انجام دهید و آن را دنبال کنید، بهتر است به فکر خرید یک جفت کفش فوتبال حرفه‌ای هم باشید. یک ورزشکار حرفه‌ای دارای کفش ورزشی حرفه‌ای نیز هست در واقع این قانون شروع یک کار یا فعالیت ورزشی است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تصمیم به خرید کفش فوتبال مناسب برای خود گرفته‌اید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ورزشی به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع کفش فوتبال آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید کفش فوتبال مردانه باید به آن توجه داشته باشید را به شما آموزش می دهیم.

کفش‌فوتبال مردانه چیست؟

یکی از تجهیزات پایه و اولیه برای انجام ورزش فوتبال می‌باشد. در واقع نوعی کفش ورزشی هستند که به منظور دویدن روی چمن طبیعی و مصنوعی طراحی شده‌اند و برخلاف سایر کفش‌های ورزشی از آن‌ها نمی‌توان برای پیاده روی روزمره استفاده کرد. زیرا در کفه زیری این کفش‌ها تعدادی میخ برای حفظ تعادل بازیکن روی چمن تعبیه شده که از لیز خوردن روی چمن جلوگیری می‌کند. شکل ظاهری آن‌ها با کفش‌های ورزشی دیگر کاملا متفاوت است و به راحتی می‌توان تشخیص داد که کفش مربوطه یک کفش فوتبال مردانه است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لوازم ماهیگیری

انواع کفش‌فوتبال مردانه بر اساس زمین بازی:

  • کفش فوتبال مردانه مخروطی: این مدل از کفش فوتبال بیشتر برای بازی در زمین‌هایی که دارای سطح مرطوب یا گلی هستند و اندازه چمن آن‌ها کوتاه یا بلند است مورد استفاده قرار می‌گیرند. به این کفش‌های کفش فوتبال مردانه شش میخ هم گفته می‌شود. یعنی دو میخ در قسمت جلو قرار دارد و چهار میخ در قسمت عقب خود دارند. علت کم بودن میخ در زیر این کفش‌ها کاهش سطح تماس کفش با زمین و خسته کردن بازیکن است.
  • کفش فوتبال مردانه استوک‌ریز: این مدل از کفش فوتبال بیشتر مناسب انجام فوتبال روی چمن مصنوعی هستند. بر خلاف چمن‌های طبیعی که زمین فوتبال نرم است. زمین فوتبال با چمن مصنوعی به دلیل اینکه روی موکت غیر قابل نفوذ چسبیده شده‌اند مقداری سفت‌تر از چمن طبیعی هستند به همین علت برای حفظ تعادل بازیکن روی چمن مصنوعی نیاز به میخ های کوتاه‌تر و کوچکتری است به همین علت به این کفش‌ها استوک ریز گفته می‌شود.
  • کفش فوتبال با میخ قابل تعویض: بیشتر تولید کنندگان کفش‌های مخصوص فوتبال به دلیل اینکه بتوان از هر کفش در شرایط خاصی استفاده کرد. برای آن‌ها میخ زیر کفش قابل تعویض ساخته‌اند. یعنی در اصل میخ‌های زیر کفش فوتبال مردانه کوتاه هستند و در صورت نیاز به استفاده از کفشی با میخ بلندتر، تعدادی میخ پیچی داخل جعبه کفش قرار گرفته‌اند شما می‌توانید این میخ‌ها را بر روی میخ‌های زیر کفش به صورت پیچی سفت کنید و اندازه میخ‌ها را تغییر دهید.
  • کفش فوتبال خیابانی: این مدل از کفش بیشتر برای فوتبال در کوچه، خیابان و روی آسفالت استفاده می‌شود. این مدل هم مانند کفش سالنی دارای کفه صاف است تنها تفاوت آن با کفش سالنی تعدادی شیار است که با جهت های مختلف در کف کفش قرار دارد و به بازیکن کمک می‌کند که حین دویدن تعادل مناسبی داشته باشد و بتواند توپ را به خوبی کنترل کند.
  • کفش فوتبال سالنی: تفاوت این نمونه از کفش فوتبال با کفش‌هایی که توضیح داده شد در نوع زیره آن می‌باشد. بر خلاف نمونه‌های قبلی که کف کفش دارای تعدادی میخ کوتاه و بلند بود در این مدل زیره کفش بدون هیچ گونه میخ یا برآمدگی است و کف آن‌ها بسیار صاف می‌باشد. جنس کف این کفش‌ها از پلاستیک نرم می‌باشد که روی کف سالن فوتبال حالت چسبنده‌ای دارند و لیز نمی خورند به این مدل کفش فوتسال هم گفته می شود.

انواع کفش فوتبال مردانه بر اساس نوع استفاده:

  1. کفش فوتبال مردانه راحتی: این نمونه همان کفش‌های فوتبال قدیمی هستند و برای کسانی تولید شده که دوست دارن حین راه رفتن و دویدن در زمین فوتبال احساس نرمی و راحتی بیشتری داشته باشند. متاسفانه وزن این مدل نسبت به نمونه‌های جدید بسیار زیاد است، تنوع طرح و رنگ فوق‌العاده ندارند به طور کلی برای بازیکنان تهاجمی مناسب نیستند.
  2. کفش فوتبال مردانه سرعتی: این مدل کفش بیشتر به علت وزن سبک و داشتن رویه نازک و راحت معروف هستند به طوری که بازیکن هنگام ورزش کفش را در پای خود احساس نمی‌کند. میخ‌های کف این کفش به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بازیکن می‌تواند بیشترین سرعت و کنترل توپ را درون بازی داشته باشد. پس اگر شما هم جزو بازیکنان خط حمله هستید، بهتر است این مدل را خریداری کنید.
  3. کفش فوتبال مردانه کنترل: دلیل نامگذاری این کفش کنترل بازیکن بر زمین و توپ فوتبال است. کف این کفش‌ها چسبندگی لازم را با سطح زمین ایجاد می‌کند به همین علت بازیکن تعادل لازم را موقع دویدن دارد. همچنین رویه این کفش‌ها از الیاف مصنوعی است که نوعی چسبندگی با توپ ایجاد می‌کند به همین دلیل بازیکن کنترل بالایی هم روی توپ فوتبال دارد. اگر علاقه زیادی به کنترل کردن توپ دارید و دوست دارید توپ همیشه نزدیک شما و در اختیار شما باشد این مدل کفش را خریداری کنید.
  4. کفش فوتبال مردانه مهارتی: در واقع این مدل را می‌توان ترکیبی از سه مدل کفش بالا دانست. یعنی تمامی ویژگی‌های خوب کفش‌های بالا در این کفش جمع شده‌اند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل می‌توان به راحتی فوق‌العاده بالا، وزن بسیار پایین و تعداد میخ های متفاوت که ترکیبی از گرد، مخروطی و تیغه‌ای است اشاره کرد. این شرایط امکان چرخش روی پاشنه کفش را برای بازیکن مهیا می‌کند به این مدل کفش چابک هم گفته می‌شود.

جنس رویه انواع کفش فوتبال مردانه:

رویه چرمی: برای کسانی که دارای پنجه پای پهن هستند رویه چرم بهترین گزینه است. چرم خواص و ویژگی‌های زیادی دارد که اگر بخواهیم آن‌ها را به صورت کامل برسی کنیم باید آن را در یک مقاله جداگانه توضیح دهیم. از مهم‌ترین ویژگی‌های چرم می‌توان به اینکه نرم و راحت است و پای شما درون آن بوی ناخوشایند نخواهد گرفت اشاره کرد.

رویه کشباف: دوست دارید یک کفش کاملا متفاوت را احساس کنید، از این مدل استفاده کنید. تکنولوژی ساخت این کفش بسیار جدید است، زمانی که شما از این مدل استفاده می‌کنید احساس می‌کنید که جوراب بدون کفش پوشیده‌اید. روی کشباف این کفش را به ماده‌ای سیلیکونی آغشته می‌کنند که سبب می‌شود علاوه بر تهویه هوا داخل کفش ضد آب نیز باشند.

رویه مصنوعی: این نمونه رویه از چرم طبیعی ارزان‌تر، سبک‌تر و راحت‌تر هستند. نسبت به چرم طبیعی نیاز به نگهداری کمتری دارند به همین علت طرفداران زیادی دارند. چرم مصنوعی دارای طرح‌ها و رنگ‌های بیشتر و زیباتری است و هر سه نوع راحتی، سرعتی و چابک نیز از این جنس ساخته می‌شوند. البته رویه مصنوعی هم دارای دو جنس باکیفیت و بی‌کیفیت است به همین دلیل باید به این نکته هم توجه داشته باشید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه

نکات مهم هنگام خرید کفش فوتبال مردانه:

  1. قیمت کفش: اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، قیمت کفش‌فوتبال می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. بهتر است قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید کفش‌فوتبال را مشخص نمایید با این کار مدل‌هایی که در محدوده بودجه شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند. در نتیجه انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع کفش: همان طور که گفته شد کفش‌فوتبال بر اساس نوع زمین ورزشی و نوع استفاده انواع مختلفی دارد. برای چمن طبیعی یک مدل نیاز است و برای چمن مصنوعی نوع دیگری از کفش‌فوتبال مورد استفاده قرار می‌گیرد. بر اساس نوع فوتبال هم اینکه در سالن فوتبال می‌کنید یا در خیابان هم نوع دیگری از کفش ورزشی وجود دارد. شما می‌توانید با مراجعه به قسمت مربوطه نوع کفش‌فوتبال خود را انتخاب و خریداری نمایید.
  3. جنس رویه: در کل رویه کفش‌فوتبال از سه نوع جنس یعنی پارچه کشباف، چرمی و مصنوعی ساخته می‌شود. جنس چرم خواص فراوانی دارد و قیمت آن گران‌تر است بنابراین همه پسند نمی‌باشد. کشباف هم نوع جدیدی از کفش‌فوتبال می‌باشد که از نظر راحتی به حدی است که ورزشکار احساس پوشیدن جوراب خالی را درون کفش دارد و در نهایت چرم مصنوعی که به علت قیمت مناسب، مقاومت‌ بالا و طرح و رنگ‌های متنوع دارای طرفداران بیشتری است.
  4. نوع میخ‌های کف: بسته به نوع زمین بازی نوع میخ‌های کف کفش تغییر می‌کند. برای زمین‌های گلی و چمن طبیعی معمولا دارای ۶ میخ با طول بلند هستند و برای زمین چمن مصنوعی به علت اینکه زمین مقداری سفت‌تر است از میخ‌های کوتاه و بیشتر استفاده می‌شود. برای فوتبال خیابانی و سالنی کفش‌ها فاقد میخ می‌باشند و کف کفش آن‌ها صاف و یا دارای عاج‌های با جهت‌های مختلف است.
  5. سایز کفش: به دلیل اینکه ورزش فوتبال بیشتر با کفش سرو کار دارد بنابراین باید سایز کفش خود را در اولویت قرار دهید. نوع کفش در نوع بازی و سرعت عمل بازیکن تاثیر گذار است‌. به همین علت سایز کفش نباید بزرگتر یا کوچکتر بلکه باید دقیقا اندازه پای شما باشد. به همین جهت بهتر است بعدازظهر اقدام به خرید کفش کنید، ساعات ابتدایی روز پا ورم بیشتری دارد و سایز دقیق را نمی‌توان انتخاب کرد.
  6. وزن کفش: هر چه کفش مورد نظر شما وزن کمتری داشته باشد به طبع آن هم سرعت بازیکن افزایش پیدا می‌کند. اگر بازیکن خط حمله هستید، به سراغ کفش‌های سبک وزن بروید. یکی از عواملی که روی وزن کفش تاثیر می‌گذارد جنس موادی است که کفش ورزشی از آن ساخته می‌شود. کفش‌های کلاسیک معمولا دارای وزن زیادی هستند. اما کفش‌های جدید به دلیل حساسیت کفش روی اجرای مسابقه به وسیله فوتبالیست دارای وزن خیلی کمی هستند.
  7. کفی کفش: کفی کفش نقش مهمی در راحتی پا درون کفش دارد، همچنین یک کفش با کفی استاندارد کمتر از یک کفش با کفی نامناسب پای شما را خسته می‌کند. منظور از کفی کفش لایه داخلی آن است نه زیره کفش به همین دلیل این دو را نباید با هم اشتباه گرفت. کفی مناسب باید قسمت گودی کف پای شما را پر کند، خالی ماندن این قسمت حتی می‌تواند به قلب شما آسیب بزند.
  8. جنس لایه کفش: فضای بین زیره و کفی کفش را لایه می‌گویند، لایه کفش نباید خیلی نرم و نه خیلی سفت باشد. بلکه باید انعطاف پذیر باشد تا پا بیشترین میزان راحتی را برای فعالیت فوتبالیست داشته باشد. انعطاف‌پذیری بالا در مواقع پرش و دویدن بازیکن فشار وارده به پای شما را به حداقل می‌رساند، بنابراین پا درون کفش کمتر احساس خستگی می‌کند.
  9. گردش هوا: ورزش فوتبال جزو ورزش‌های سرعتی است و بازیکن در طول بازی مدام در حال دویدن می‌باشد. بنابراین پا بیشتر درون کفش عرق می‌کند، کفش شما باید قابلیت تنفس پذیری را داشته باشد. در غیر این صورت پاهای شما درون کفش عرق کرده و بوی نامطبوعی به خود می‌گیرد.
  10. پست بازیکن: نوع کفش بازیکن خط حمله با بازیکن خط میانی و دفاعی متفاوت است. پس اگر فوتبال را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهید، بهتر است برای خط دفاع از کفش‌های ساق‌دار برای خط میانی از کفش بدون ساق و برای خط حمله از کفش‌های ساق و قوزک استفاده کنید. چون احتمال ضربه زدن خط دفاعی حریف به پاهای شما به دور از انتظار نیست.

روش نگهداری از کفش فوتبال مردانه:

  • اگر کفش‌های دارای رویه چرمی دارید بهتر است بعد از انجام هر بازی به وسیله یک مسواک نرم گل لای‌های روی کفش خود را پاک کرده و با پارچه مرطوب وب را تمیز کرده و آن را واکس بزنید از شستشوی این مدل پرهیز کنید.
  • اگر جنس کفش شما به گونه‌ای است که امکان شستشوی آن‌ها وجود دارد، با مقداری صابون و شوینده‌های مجاز دیگر آن‌ها را شستشو داده و در هوای آزاد خشک کنید.
  • بعد از اتمام بازی کفش‌های خود را به آرامی از پا خارج کنید. یعنی بندهای آن را باز کرده سپس اقدام به در آوردن آن کنید. هرگز با فشار زیاد کفش را با بند بسته از پا خارج نکنید.
  • از قرار دادن کفش ورزشی خود مقابل نور مستقیم خورشید و در مکان‌های بدون سایه‌بان که امکان بارش باران هم روی آن‌ها وجود دارد، پرهیز نمایید. نور خورشید و آب باران هر دو به جنس کفش ورزشی شما آسیب می‌زنند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کفش فوتبال مردانه مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های کفش فوتبال مردانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ کفش فوتبال مردانه مدل COPA چمنی استوک دار رنگ فسفری

کفش فوتبال مردانه مدل COPA چمنی استوک دار رنگ فسفری

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • ویژگی‌های زیره
    کاهش فشار وارده
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    کاهش فشارهای وارده
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کفش فوتبال مردانه مدل چمنی استوک دار کد ۰۱ رنگ آبی

کفش فوتبال مردانه مدل چمنی استوک دار کد 01 رنگ آبی

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • ویژگی‌های زیره
    کاهش فشار وارده
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    کاهش فشارهای وارده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کفش فوتبال مردانه مدل FOS5050

کفش فوتبال مردانه مدل FOS5050

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کفش فوتبال مردانه مدل استوک دار کد CRZ1

کفش فوتبال مردانه مدل استوک دار کد CRZ1

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    طبی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • جزئیات
    رویه و داخل کفش چرم میباشد.مخصوص چمن.بالاترین کیفیت.قابل رقابت با برندهای خارجی.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کفش فوتبال مردانه مدل استوک بلند GER8080

کفش فوتبال مردانه مدل استوک بلند GER8080

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کفش فوتبال مردانه مدل استوک ریز

کفش فوتبال مردانه مدل استوک ریز

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    لاستیک
  • کفی
    قابلیت گردش هوا
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کفش فوتبال مردانه مدل چمن مصنوعی استوک ریز رنگ مشکی

کفش فوتبال مردانه مدل چمن مصنوعی استوک ریز رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • ویژگی‌های زیره
    کاهش فشار وارده
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    کاهش فشارهای وارده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کفش فوتبال مردانه مدل چمن مصنوعی استوک ریز رنگ سبز فسفری

کفش فوتبال مردانه مدل چمن مصنوعی استوک ریز رنگ سبز فسفری

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • ویژگی‌های زیره
    کاهش فشار وارده
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    کاهش فشارهای وارده
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کفش فوتبال مردانه مدل استوک بلند BNK4000

کفش فوتبال مردانه مدل استوک بلند BNK4000

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کفش فوتبال مدل چمن مصنوعی یاس رنگ فسفری

کفش فوتبال مدل چمن مصنوعی یاس رنگ فسفری

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • کفی
    قابل تعویض
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    تهیه شده از بهترین مواد اولیه درجه یک
  • نگهداری
    قابل شستشو با ابر و کف شامپو
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کفش فوتبال مردانه مدل KAST-101-ZA

کفش فوتبال مردانه مدل KAST-101-ZA

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    بدون ویژگی خاص

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کفش فوتبال مردانه مدل KFA-01

کفش فوتبال مردانه مدل KFA-01

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    مقاوم در برابر سایش
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    کاهش فشارهای وارده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کفش فوتبال مردانه مدل استوک ریز کد C-7488

کفش فوتبال مردانه مدل استوک ریز کد C-7488

مشخصات

  • جنس
    جیر
  • جنس زیره
    لاستیک
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    ساده
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    پد محافظت از پا
  • جزئیات
    این کفش مناسب استفاده در چمن مصنوعی میباشد.رویه و زیره این محصول بسیار با کیفیت بوده و با محصولات برند خارجی برابری میکند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کفش فوتبال مردانه مدل استوک دار ساقدار کد C-7444

کفش فوتبال مردانه مدل استوک دار ساقدار کد C-7444

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    پد محافظت از پا
  • جزئیات
    این کفش ساخت شرکت یاس آذرآبادگان تبریز میباشد و کیفیتی قابل رقابت با برندهای معتبر خارجی (نایک,آدیداس و … ) دارد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کفش فوتبال مردانه مدل استوک دار کد C-8150

کفش فوتبال مردانه مدل استوک دار کد C-8150

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    ساده
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • جزئیات
    لطفا به جدول سایزبندی در عکسهای محصول توجه نمایید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کفش فوتبال مردانه مدل مرکوریال سوپرفلای

کفش فوتبال مردانه مدل مرکوریال سوپرفلای

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت گردش هوا
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کفش فوتبال مردانه مدل توتال چمن طبیعی حرفه ای رنگ بنفش

کفش فوتبال مردانه مدل توتال چمن طبیعی حرفه ای رنگ بنفش

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابل تعویض
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • جزئیات
    تهیه شده از بهترین مواد اولیه درجه یکبسیار خوش استایلنرم و محکمدر حد حرفه ای
  • نگهداری
    قابل شستشو با ابر و کف شامپو
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کفش فوتبال مردانه مدل استوک دار ساقدار C-7445

کفش فوتبال مردانه مدل استوک دار ساقدار C-7445

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک پلی اورتان (TPU)
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    ساده
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    پد محافظت از پا
  • جزئیات
    این کفش ساخت شرکت یاس آذرآبادگان تبریز میباشد و کیفیتی قابل رقابت با برندهای معتبر خارجی (نایک,آدیداس و … ) دارد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کفش فوتبال مردانه کد ۲۷۵۲

کفش فوتبال مردانه کد 2752

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابل تعویض
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کفش فوتبال مردانه مدل استوک بلند BKS1000

کفش فوتبال مردانه مدل استوک بلند BKS1000

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    ترموپلاستیک
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کفش فوتبال مردانه مدل capچمن مصنوعی استوک ریز رنگ نارنجی

کفش فوتبال مردانه مدل capچمن مصنوعی استوک ریز رنگ نارنجی

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • ویژگی‌های زیره
    کاهش فشار وارده
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    کاهش فشارهای وارده
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کفش فوتبال مردانه مدل NAR100

کفش فوتبال مردانه مدل NAR100

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کفش فوتبال مردانه مدل شیما آلفا

کفش فوتبال مردانه مدل شیما آلفا

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • ویژگی‌های زیره
    انعطاف پذیر
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش
  • ارتفاع ساق
    ۶ سانتی‌متر
  • کد کالای محصول
    ۷۰۳
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کفش فوتبال مردانه مدل استوک ریز AB1000

کفش فوتبال مردانه مدل استوک ریز AB1000

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    لاستیک
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کفش فوتبال مردانه مدل استوک ریز ۲۰۰۰

کفش فوتبال مردانه مدل استوک ریز 2000

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کفش فوتبال مردانه مدل چمنی رنگ مشکی

کفش فوتبال مردانه مدل چمنی رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • ویژگی‌های زیره
    کاهش فشار وارده
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    کاهش فشارهای وارده
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کفش فوتبال مردانه مدل FBS6000

کفش فوتبال مردانه مدل FBS6000

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کفش فوتبال مردانه مدل استوک بلند B222

کفش فوتبال مردانه مدل استوک بلند B222

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پی‌وی‌سی
  • ویژگی‌های زیره
    آج دار
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    مقاوم در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کفش فوتبال مردانه مدل چمن مصنوعی استوک ریز رنگ آبی

کفش فوتبال مردانه مدل چمن مصنوعی استوک ریز رنگ آبی

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • ویژگی‌های زیره
    کاهش فشار وارده
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    کاهش فشارهای وارده
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کفش فوتبال مردانه مدل چمن مصنوعی استوک ریز رنگ قرمز

کفش فوتبال مردانه مدل چمن مصنوعی استوک ریز رنگ قرمز

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جنس زیره
    پلی اورتان
  • ویژگی‌های زیره
    کاهش فشار وارده
  • کفی
    قابلیت ارتجاعی
  • نحوه بسته شدن کفش
    بندی
  • ویژگی‌های تخصصی کفش
    کاهش فشارهای وارده
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کفش فوتبال مردانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید هودی ورزشی مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا