لوازم آرایشی

کرم دور چشم، راهنمای خرید اینترنتی بهترین کرم دور چشم قوی و ارزان

نکات مهمی که هنگام خرید کرم دور چشم باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

پوست ناحیه دور چشم ده برابر نازک‌تر از بقیه قسمت‌های صورت است که آن را شکننده‌تر و حساس‌تر می‌کند، بنابراین بیشتر سرم‌ها و مرطوب‌کننده‌ها از نظر بافت بسیار غنی یا از نظر مواد فعال بسیار قوی هستند. اگر پوست را بیش از حد بارگذاری کنید، می‌تواند منجر به احتقان یا سوزش شود و در واقع چشم‌ها را بدتر کند. یک کرم دور چشم اختصاصی که به طور خاص برای این ناحیه فرموله شده است یک راه حل مناسب می‌باشد، زیرا برای این پوست به اندازه کافی ملایم و سبک خواهد بود و عاری از هر گونه موادی که می تواند باعث تشدید شود، باشد. آن‌ها همچنین حاوی بهترین مواد برای ایجاد تفاوت در نگرانی‌های چشم شما هستند.

ناحیه ظریف چشم یکی از اولین مواردی است که علائم قابل مشاهده پیری و استرس‌های زندگی روزمره را نشان می‌دهد. این حالت به شکل پف کردگی، سایه‌های تیره و خطوط ظاهر می‌شود که به نوبه خود باعث می‌شود خسته به نظر برسیم یا ما را پیر کنند. اگر حتی زمانی که هشت ساعت کار خود را می‌گذرانید، هنوز هم به نظر می‌رسد که شب را دیر وقت سپری کرده‌اید، احتمالاً فرمول فعلی شما نتایج درستی را به شما نمی‌دهد، بنابراین وقت آن است که آن را ارتقا دهید و بررسی کنید که آیا از آن درست استفاده می‌کنید. ممکن است وسوسه انگیز باشد که از سرم یا مرطوب کننده مورد علاقه خود تا خط مژه به جای سرمایه گذاری در فرمول جداگانه استفاده کنید، اما ما این را توصیه نمی کنیم.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید کرم دور چشم را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع کرم دور چشم آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کرم دور چشم باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

کرم دور چشم چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم دور چشم نوعی مرطوب کننده است که به طور خاص برای ناحیه دور چشم فرموله شده است. در حالی که برخی افراد استفاده از کرم صورت عمومی را برای پوست دور چشم انتخاب می‌کنند، این ناحیه نیاز به مراقبت بیشتری دارد. هادلی کینگ، پزشک متخصص پوست در شهر نیویورک می‌گوید: پوست اطراف چشم نازک و ظریف است و علائم پیری اغلب در این بافت ظریف آشکار می‌شود. هنگامی که به دنبال کرم دور چشم می‌گردید، آبرسانی و مرطوب کنندگی از ویژگی‌های کلیدی است که باید به دنبال آن باشید. با این حال، کرم‌های دور چشم می‌توانند به چیزی بیش از آبرسانی به پوست کمک کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کرم ضد چروک

کرم دور چشم حاوی چه موادی است؟

با وجود بسیاری از کرم‌های دور چشم در بازار، انتخاب بهترین آن‌ها می‌تواند بسیار دشوار باشد.

انواع کرم دور چشم موجود در بازار:

  • کرم حاوی کوآنزیم: کرم‌های حاوی (Q10 (CoQ1 CoQ10 از پوست در برابر آسیب‌های خورشید محافظت می‌کنند و خطر چین و چروک را کاهش می‌دهند.
  • کرم‌های حاوی پپتید: پپتیدها از تولید کلاژن حمایت می‌کنند، بنابراین برای نازک شدن پوست و خطوط ریز ایده آل هستند.
  • کرم‌های حاوی سرامید: سرامیدها استحکام و رطوبت پوست را بهبود می‌بخشند.
  • کرم‌های حاوی نیاسینامید: این آنتی اکسیدان دارای اثر روشن کنندگی و آبرسانی است. همچنین می‌تواند سبوم اضافی را کاهش دهد.
  • کرم‌های حاوی اسید هیالورونیک: اسید هیالورونیک آب را جذب می‌کند که پوست را مرطوب نگه دارد. همچنین خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد.
  • کرم‌های حاوی آلفا هیدروکسی اسیدها (AHAs): AHA‌ها مانند اسید لاکتیک، اسید گلیکولیک و اسید ماندلیک می‌توانند پوست هایپرپیگمانته را درمان کنند.
  • کرم‌های حاوی ویتامین C: ویتامین C، یک آنتی اکسیدان، محافظت در برابر آفتاب و خواص روشن کنندگی را ارائه می‌دهد.
  • کرم‌های حاوی ویتامین E: ویتامین E مرطوب کننده و تسکین دهنده است.
  • کرم‌های حاوی ویتامین K: این ویتامین تورم، گردش خون و سیاهی دور چشم را بهبود می بخشد.
  • کرم‌های حاوی کافئین: کافئین پف و سیاهی زیر چشم را کاهش می‌دهد.
  • کرم‌های حاوی رتینوئید: رتینوئیدها می‌توانند ظاهر چین و چروک را کاهش دهند، اما آن‌ها باید فقط در عصر استفاده شوند. آن‌ها همچنین می‌توانند پوست را تحریک کنند، بنابراین فقط از محصولات رتینوئیدی که برای زیر چشم طراحی شده‌اند استفاده کنید.
  • کرم‌های حاوی اسید فرولیک: اسید فرولیک از پوست در برابر آسیب‌های محیطی محافظت می‌کند.
  • کرم‌های حاوی بابونه: برای اثر ضد التهابی، از کرم چشم با بابونه استفاده کنید.
  • کرم‌های SPF: این کلید برای جلوگیری از آسیب آفتاب و چین و چروک دور چشم شما مناسب است.

برخی از مواد برای انواع خاصی از پوست بهترین عملکرد را دارند. برای محدود کردن انتخاب‌های خود، بهترین مواد را برای انواع پوست در نظر بگیرید.

آیا کرم های دور چشم موثر هستند؟

در حالی که ظاهراً یک کرم دور چشم برای آخرین نگرانی‌های پوستی وجود دارد. از کرم‌های مملو از اسید هیالورونیک گرفته تا حجیم و آبرسان تا فرمول‌های حاوی آنتی اکسیدان‌هایی که به محافظت از پوست کمک می‌کنند، یک کرم دور چشم به تنهایی نمی‌تواند همه این کارها را انجام دهد. همه کرم‌های دور چشم آبرسانی و رطوبت مورد نیاز را به یک ناحیه حساس می‌رسانند، اما این بستگی به نگرانی پوست شما دارد که هر فرمول چقدر می‌تواند موثر باشد.

رویکرد ۳۶۰ می‌تواند در بیشتر موارد مفید باشد. برای مثال، حلقه‌های سیاه اغلب ژنتیکی هستند و می‌توان آن‌ها را کمی از بین برد، اما نه در حدی که می‌توان انتظار داشت. همراه با ماساژ منظم و ملایم، یک کرم دور چشم و یک رژیم غذایی سالم، ممکن است تفاوت را مشاهده کنید. به همین ترتیب، از دست دادن چربی زیر چشم را نمی‌توان تنها با یک کرم اصلاح کرد، اگرچه یک فرمول خوب و فعال به طور منظم استفاده شود، می‌توان ظاهر آن‌ها را بهبود بخشید. برای کرم‌های دور چشمی که به شدت در این ناحیه کار می‌کنند، به فرمول‌هایی نگاه کنید که حاوی موادی مانند رتینول، پپتیدها، ویتامین C و اسید هیالورونیک هستند.

چه زمانی باید از کرم دور چشم استفاده کرد؟

با توجه به اینکه بسیاری از ما این روزها زبان مراقبت از پوست را بسیار بیشتر می‌شناسیم، تقریباً یک حس فوریت در مورد درست کردن مراقبت از پوست وجود دارد یا حداقل برای جبران جایی که علامت را از دست داده‌ایم. اما خبر خوب، حداقل در مورد کرم دور چشم، این است که زمان درست یا غلطی برای شروع استفاده از آن وجود ندارد. دکتر انجلی ماهتو می‌گوید: «هیچ سن مناسبی برای شروع استفاده از کرم دور چشم وجود ندارد. اما اگر نگرانی خاصی از چشم وجود دارد که شما را آزار می‌دهد، به عنوان مثال خشکی دور چشم، پس دلیلی وجود ندارد که در نوجوانی شروع به آبرسانی و مرطوب کردن نکنید. در غیر این صورت، برای اکثر افراد استفاده از یک برنامه زمانی ممکن است مفید باشد که آن‌ها یک روال خوب در جای خود داشته باشند، بنابراین برای بیشتر از بیست سالگی توصیه می‌شود.

نحوه استفاده از کرم دور چشم:

کشیدن پوست اطراف چشم مهم است. در عوض، از حرکات ضربه زدن و فشار دادن استفاده کنید یا به آرامی فرمول را در اطراف آن‌ها جارو کنید. شما هم به مقدار زیادی نیاز ندارید، مقداری به اندازه نخود باید برای کل ناحیه کافی باشد و در حالی که باید از پلک بالایی اجتناب کنید، حتماً روی استخوان ابرو بمالید تا به طور کامل از فواید کرم دور چشم بهره مند شوید. در نهایت، این باید آخرین مرحله در روتین مراقبت از پوست شما باشد، نه اولین. ویلیامز همچنین استفاده از یک محصول آنتی اکسیدانی را در صبح برای دفاع در برابر عوامل متجاوز روز، مانند آفتاب و آلودگی، و محصولی که تولید کلاژن را در عصر تحریک می‌کند توصیه می‌کند.

بهترین روش استفاده از کرم دور چشم:

برای استفاده بیشتر از کرم دور چشم، مراحل زیر را برای استفاده صحیح دنبال کنید:

  • از انگشت حلقه خود استفاده کنید. این ضعیف ترین انگشت شماست، بنابراین به طور طبیعی لمس ملایمی خواهد داشت.
  • مقداری از محصول را به اندازه نخود بردارید. به آرامی به نقاط کوچک زیر چشمان خود ضربه بزنید، از درونی ترین گوشه شروع شده و به سمت بیرون حرکت کنید. از زدن کرم خیلی نزدیک به مژه‌های پایین خودداری کنید.
  • محصول را به پوست خود بکشید. از کشیدن یا مالش خودداری کنید.
  • دو دقیقه صبر کنید تا کرم کاملا جذب شود.
  • بقیه محصولات مراقبت از پوست و آرایش خود را بمالید.
  • سعی کنید از کرم دور چشم زیاد استفاده نکنید. در غیر این صورت، کرم ممکن است وارد چشم شما شده و باعث سوزش شود. همچنین استفاده از کرم دور چشم روی پلک‌های خود توصیه نمی‌شود، مگر اینکه دستورالعمل ها بیان کنند که انجام این کار بی‌خطر است.

به طور کلی، کرم باید قبل از مرطوب کننده و ضد آفتاب در روز استفاده شود. این به این دلیل است که کرم دور چشم معمولا سبک است و فرمول‌های سنگین‌تر باید ادامه داشته باشند.

راهنمای خرید بهترین کرم دور چشم:

ناحیه چشم یکی از اولین جاهایی است که نشانه های پیری را می‌بینید. بنابراین، بسیاری از افراد برای رفع نگرانی‌هایی مانند خطوط ریز، چین و چروک، از دست دادن استحکام، تیرگی زیر چشم و پف کردن، شروع به جستجوی کرم دور چشم می‌کنند. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که شما از بهترین کرم دور چشم برای نیازهای خود استفاده می‌کنید، بنابراین فهرستی از نکات را برای آسان‌تر کردن جستجوی شما گردآوری کرده‌ایم و به شما کمک می‌کند از ناامیدی جلوگیری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ژل شستشوی صورت

نکات مهمی که هنگام خرید کرم دور چشم باید در نظر بگیرید:

برای انتخاب فرمول کامل، باید از خود بپرسید که چه چیزی از محصول می‌خواهید یا نیاز دارید. چه برای پف کردن، صاف یا روشن کننده، به این آنتی اکسیدان‌ها و مواد فعال که توسط کارشناسان و تحقیقات پشتیبانی می‌شود نگاه کنید.

  • به دنبال کرم‌های دور چشمی باشید که حاوی ترکیبی از انواع مواد ضد پیری هستند که پوست همه به آن نیاز دارد: آنتی‌اکسیدان‌ها، مواد بازسازی‌کننده پوست و مواد ترمیم‌کننده پوست. به عنوان مثال می توان به گلیسیرین، هیالورونات سدیم، سرامیدها، عصاره‌های گیاهی غیر معطر، کر‌ ها و روغن‌ها، ویتامین‌ها، پپتیدها، رتینول، اسیدهای چرب و تری گلیسیرید اشاره کرد.
  • هر کرم‌دور چشمی که استفاده می‌کنید باید بدون عطر باشد. چه طبیعی باشد، مانند روغن‌های ضروری و چه مصنوعی، عطر منبع قوی واکنش‌های حساسیت زا و آلرژیک است. همچنین برای محصولاتی که خیلی نزدیک به چشم استفاده می‌کنید، یک «نه» بزرگ است.
  • انتظارات را واقع بینانه نگه دارید، هیچ کرم‌دور چشمی به طور کامل چین و چروک‌ها را از بین نمی‌برد، افتادگی پوست را بلند می‌کند یا پف و حلقه‌های تیره را از بین نمی‌برد. یک کرم‌دور چشم عالی، بافت پوست را هیدراته، صاف، و به وضوح سفت، روشن، و ظاهر خطوط، دایره‌ها، برخی از انواع پف و چین و چروک‌ها را کاهش می دهد، این هیجان انگیز است.
  • کرم دور چشم بسته بندی شده در شیشه را خریداری نکنید. بسته بندی شیشه‌ای به مواد ضد پیری درخشان مانند رتینول، روغن‌های گیاهی و آنتی اکسیدان‌ها اجازه می‌دهد تا از لحظه باز کردن شیشه شروع به خراب شدن کنند. به علاوه هر بار که انگشت خود یا کاردک را در شیشه فرو می‌برید، مشکل بهداشتی وجود دارد.
  • برای روز، به دنبال کرم دور چشمی باشید که دارای طیف وسیعی از محافظت در برابر آفتاب باشد و دارای SPF 30 یا بیشتر باشد. اگر نتوانستید کرمی را که دوست دارید پیدا کنید، یک لایه نازک از کرم چشم معمولی خود را بمالید و کرم مرطوب کننده روزانه خود را با کرم ضد آفتاب استفاده کنید، مطمئن باشید که بدون عطر است.
  • بسیاری از افراد دوست دارند از محصولات مختلف برای صبح و شب استفاده کنند. کرم چشم ایده‌آل برای پوست معمولی ممکن است در واقع یک ژل چشمی باشد که آبرسانی سبکی ایجاد می‌کند، انواع خاصی از پف کردگی را تسکین می‌دهد و در زیر کرم‌های ضد آفتاب و آرایش برای استفاده در روز به خوبی عمل می کند. در شب، یک مرطوب کننده غنی و نرم کننده با بافتی شبیه مومیایی کردن می‌تواند به عنوان ماسک چشم برای ارائه نتایج در هنگام خواب عمل کند.
  • برای علائم پیشرفته پیری، بهترین کرم دور چشم برای پای کلاغی با موادی مانند ویتامین C روشن کننده، رتینول ضد پیری و پپتیدهای هدفمند تقویت شده است. اگر برای پوست‌های حساس به کرم‌دور چشم نیاز دارید، به دنبال کرم هایی باشید که حاوی اسیدهای چرب امگا و سرامیدهای تسکین دهنده هستند تا سد پوست را تقویت کنند.
  • همه به کرم دور چشم نیاز ندارند. اگر مرطوب کننده و یا سرمی که استفاده می‌کنید به خوبی فرموله شده و فاقد عطر است، می‌توانید از آن‌ها برای دور چشم نیز استفاده کنید. استثنا در صورتی است که مرطوب کننده صورت و سرم مورد استفاده شما به اندازه کافی نرم کننده یا غنی شده برای ناحیه چشم شما نباشد. پوست ناحیه دور چشم که خشک‌تر است، استحکام خود را از دست می‌دهد و حلقه‌های تیره را نشان می‌دهد، به فرمول مجلل‌تر و تقویت‌شده‌تری برای بهبود قابل مشاهده بهینه نیاز دارد، این جایی است که بهترین کرم‌دور چشم برتری دارد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید کرم‌دور چشم مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کرم‌دور چشم ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ کرم دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost حجم ۱۵ میلی لیتر

کرم دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost حجم 15 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۰۸۰۹۱۸۸۲۰
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کرم دور چشم ویتالیر مدل Timevit حجم ۱۵ میلی لیتر

کرم دور چشم ویتالیر مدل Timevit حجم 15 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    صبح و شب، محصول را روی پوست تمیز ناحیه دور چشم، با حرکات ضربه ای ملایم بزنید
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    مناسب انواع پوست سفت کننده، ضد چروک قوی کمک به درمان تیرگی و کاهش پف دور چشم کرم لیفتینگ دور چشم کاهش عمق چروک های اطراف چشم حاوی رتینول
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۳۹۳۸
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    B5
  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کرم دور چشم درماتیپیک مدل CONTOUR PUFF حجم ۲۰ میلی لیتر

کرم دور چشم درماتیپیک مدل CONTOUR PUFF حجم 20 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۳۰۳/ظ/۴۸
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۲۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کرم دور چشم بایوآکوا مدل Vitamin C حجم ۲۰ میلی لیتر

کرم دور چشم بایوآکوا مدل Vitamin C حجم 20 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کرم دور چشم سیمپل مدل ۰۱ حجم ۱۵ میلی لیتر

کرم دور چشم سیمپل مدل 01 حجم 15 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    لایه نازکی از کرم را روی پوست نازک و حساس دور چشم بزنید و با ضربه های آرام و ملایم کرم را جذب پوست کنید.
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کرم دور چشم اریکه مدل ۴in1 حجم ۳۰ میلی لیتر

کرم دور چشم اریکه مدل 4in1 حجم 30  میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    به اندازه ی یک مروارید از کرم را روی انگشت زده و به صورت ضربه های آرام به دور چشم خود بزنید.
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کرم دور چشم ساین اسکین مدل WDP حجم ۲۰ میلی لیتر

کرم دور چشم ساین اسکین مدل WDP حجم 20 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    حاوی روغن جوجوبا، عصاره رز، گلیسیرین، کافئین، Q10
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۴۰۸۸
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    A
  • حجم
    ۲۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کرم دور چشم درماتیپیک مدل ویتامین C حجم ۲۰ میلی لیتر

کرم دور چشم درماتیپیک مدل ویتامین C حجم 20 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    روز یا شب با حرکات ضربه ای ملایم دور چشم استفاده کنید
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • شماره مجوز
    ۴۸/ظ/۱۳۶۴
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    C
  • حجم
    ۲۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کرم دور چشم اسکین وان مدل اکتیو رتینول حجم ۲۰ میلی لیتر

کرم دور چشم اسکین وان مدل اکتیو رتینول حجم 20 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    کرم ضد چروک اسکین وان را صبح و شب با حرکات ضربه‌ای ملایم اطراف چشم خود استفاده نمایید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    محصول غیرکمدون زا میباشد.
  • حجم
    ۲۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کرم دور چشم الیوکس مدل Olive Oil حجم ۲۰ میلی لیتر

کرم دور چشم الیوکس مدل Olive Oil حجم 20 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    روزانه یک الی دو مرتبه روی پوست تمیز دور چشم با نوک انگشت به آرامی به صورت ضربه ای ماساژ دهید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    _حاوی عصاره بابونه _عصاره چای سبز _عصاره گل آرنیکا _ویتامین E و C _روغن آرگان _روغن زیتون _روغن جوجوبا _کافئین _عصاره آچلیا _عصاره مالوس _شی باتر
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۳۱۰۷
  • مشخصات ویژه
    حاوی SPF
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حجم
    ۲۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کرم دور چشم درمالیفت مدل Eyelift Eye Contour حجم ۲۰ میلی لیتر

کرم دور چشم درمالیفت مدل Eyelift Eye Contour حجم 20 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    کرم دور چشم آی لیفت را روزانه دوبار از سمت داخل به خارج پلک با حرکات ضربه ای ملایم بمالید. مراقبت باشید کرم داخل چشم نگردد. کرم دور چشم آی لیفت را حداقل به مدت شش ماه استفاده نمایید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    برطرف کننده چروک و پف دور چشم رفع کننده افتادگی پلک تحتانی مرطوب کننده و ضد پیری پوست دور چشمجوان کننده و روشن کننده پوست دور چشم
  • شماره مجوز
    ۱۰۴۴/ظ/۴۸
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    A
  • حجم
    ۲۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کرم دور چشم درمالیفت مدل Vitalift Anti Dark حجم ۲۵ میلی لیتر

کرم دور چشم درمالیفت مدل Vitalift Anti Dark حجم 25 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    ترجیحا شبها کرم را از سمت داخل به خارج پلک تحتانی با حرکات ضربه ای ملایم بمالید. مراقب باشید کرم داخل چشم نگردد. کرم دور چشم را حداقل به مدت شش ماه استفاده نمائید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    کاهش دهنده حلقه های تیره دور چشمضد التهاب و التیام بخش پوست دور چشمرفع کننده کبودی دورچشمافزایش دهنده گردش خون پوست دور چشمدارای خاصیت مرطوب کنندگی و ضد پیری حاوی کمپلکسی انکپسوله از ویتامینها ی موثر در رفع تیرگی دور چشم کیبات استروئیدی
  • شماره مجوز
    ۴۸/۱۰۷۵۶
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    K
  • حجم
    ۲۵ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کرم دور چشم سینره مدل ۹۱۱۲ حجم ۳۰ میلی لیتر

کرم دور چشم سینره مدل 9112 حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    پس از تمیز کردن پوست با محصولات پاک کننده، هر صبح و شب مقدار مناسبی از کرم دور چشم را اطراف چشم قرار داده و با حرکات ضربه ای آرام پخش نمایید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    غنی شده با اسیدهای چرب ضروری امگا ۳ و امگا ۶ جهت حذف رادیکال های آزادسرشار از کوآنزیم Q10 و ویتامین E با اثر آنتی اکسیدانی بسیار قویدارای کمپلکس MDI جهت جلوگیری از ایجاد چین و چروکبهبود گردش خون مویرگی و محو سیاهی دور چشمکاهش و رفع سیاهی، چروک و پف دور چشم
  • شماره مجوز
    ۴۴/۱۰۰۲۹
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کرم دور چشم آردن اکسپرت ایج مدل Multi Corrective حجم ۳۰ میلی لیتر

کرم دور چشم آردن اکسپرت ایج مدل Multi Corrective حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    – مناسب افراد بالای ۴۰ سال- حاوی جدیدترین، پیشرفته‌ترین و موثرترین مواد جوان کننده و ضد چروک- قابلیت رفع چروک‌های سطحی و کاهش چروک‌های عمیق – کاهش دهنده‌ی پف زیر چشم – کمک به محو لک‌های ناشی از افزایش سن – تحریک سنتز کلاژن و ترمیم بافت الاستیک جهت سفت شدن پوست و رفع افتادگی پلک‌ها – حاوی عصاره‌ی چای سبز و شی‌باتر جهت محافظت پوست در مقابل آثار مخرب اشعه ماورابنفش نور خورشید و رادیکال‌های آزاد
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۱۷۲۲
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    پمپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حجم
    ۳۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کرم دور چشم هیدرودرم حجم ۲۰ میلی لیتر

کرم دور چشم هیدرودرم حجم 20 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    – مناسب جهت برطرف نمودن چین و چروک و کاهش سیاهی اطراف چشم- تهیه شده بر پایه لیپوزوم آلفائیدروکسی اسید – دارای رتینول، اسکالن و شی‌باتر و اسیدهای میوه
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۰۶۴۹
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۲۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کرم دور چشم سی گل سری Agepro حجم ۲۰ میلی لیتر

کرم دور چشم سی گل سری Agepro حجم 20 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    – مناسب انواع پوست- محافظت و نوسازی پوست حساس دور چشم
  • شماره مجوز
    ۲۱۶۲۳۱۴۰۱۵۶۰۰۰۸۱
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    C
  • حجم
    ۲۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کرم دور چشم دکتر ژیلا مدل DJ1 حجم ۲۵ گرم

کرم دور چشم دکتر ژیلا مدل DJ1 حجم 25 گرم

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    درمان چروک های دور چشم، افزایش قابلیت ارتجاعی و پیشگیری از ایجاد چروک، روشن کننده و برطرف کننده ی کبودی و سیاهی چشمکرم دور چشـم دکتر ژیلا روشن کننده و برطرف کننده کبودی و سیاهی دورچشمکرم دور چشـم دکتر ژیلا نرم کننده و مرطوب کنندهمناسب برای سنین بالای ۲۵ سال ، عصر و شب بمدت حداقل ۲ ماه استفاده شود
  • شماره مجوز
    ۱۸۶۰۱/۵۶
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حجم
    ۲۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کرم دور چشم حاوی ضد آفتاب سان سیف SPF30 حجم ۲۰ میلی لیتر

کرم دور چشم حاوی ضد آفتاب سان سیف SPF30 حجم 20 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    – اثر محافظتی طولانی مدت ۴ ساعته- مناسب برای انواع پوست- کاهش لک های تیره ناشی از افزایش سن- قابلیت پوشانندگی تیرگی دور چشم- مقاوم در برابر تعریق و شستشو- مقاوم در برابر آلودگی هوا- فاقد اسانس- تنِ رنگ: بژ طبیعی
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۳۰۰۴
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۲۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کرم دور چشم درمالاین حجم ۲۰ میلی لیتر

کرم دور چشم درمالاین حجم 20 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    – ضدچروک و افتادگی پوست – بازسازی عمیق پوست- ضد پف و تیرگی دور چشم- نرم کننده و مرطوب کننده پوست دور چشم- غیر کومدوژنیک و هیپوآلرژیک- حاوی مواد موثره لیپوزومال- روش مصرف: روی یک یا دوبار روی پوست اطراف چشم به صورت ضربه‌های آرام استفاده شود.
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۹۱۶۵
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۲۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کرم دور چشم فیس دوکس مدل Hydrasome حجم ۱۵ میلی لیتر

کرم دور چشم فیس دوکس مدل Hydrasome حجم ۱۵ میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۶۲۶۲۷۹۰۰۴۷۱
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کرم دور چشم سه کاره مای حجم ۱۵ میلی لیتر

کرم دور چشم سه کاره مای حجم 15 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    – کمک به رفع چین و چروک اطراف چشم- کمک به رفع کبودی و پف زیر چشم- مناسب به رفع چروک های اطراف لب- حاوی عصاره جوجوبا، مشتقات نوین عصاره دریایی و سینکل – مرطوب کننده فوق العاده پوست اطراف چشم- مناسب افراد زیر ۳۵ سال
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کرم دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost حجم ۱۵ میلی لیتر

کرم دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost حجم 15 میلی لیتر

مشخصات

  • شماره مجوز
    ۷۵۹۳۵۸۳۰
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کرم دور چشم رزالیا مدل Rosa Active حجم ۲۰ میلی لیتر

کرم دور چشم رزالیا مدل Rosa Active حجم 20 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    ضدچروک، تیرگی، پف، افتادگی پوست دور چشمجلوگیری کننده از افتادگی و افزایش استحکام پوست اطراف چشمافزایش دهنده گردش خون در اطراف چشم (رفع تیرگی وپف)کاهش دهنده خطوط و چروک دور چشمرطوبت رسان، محافظت کننده و انرژی زا برای پوست دور چشماحیاء کننده سلولی و افزایش دهنده قدرت دفاعی پوستمناسب برای استفاده زیر مواد آرایشی مخصوص چشم
  • شماره مجوز
    ۱۰۴۳/ظ/۴۸
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۲۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کرم دور چشم سیمپل مدل Revitalising حجم ۱۵ میلی لیتر

کرم دور چشم سیمپل مدل Revitalising حجم 15 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    کرم دور چشم رولی Revitalising را با حرکات دایره ای سبک روی ناحیه چشم بمالید. در صورت لزوم با نوک انگشتان خود را در مایع باقی مانده صاف کنید. از تماس با چشم خودداری بفرمایید.
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • نوع محفظه
    رولی
  • ویتامین‌های موجود
    B3
  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کرم دور چشم لافارر مدل ضد تیرگی و چین و چروک حجم ۱۵ میلی لیتر

کرم دور چشم لافارر مدل ضد تیرگی و چین و چروک حجم 15 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    پس از تمیز کردن نواحی موردنظر، مقداری از کرم را به آرامی به دور چشم خود بمالید. برای نتیجه بهتر، ۲ بار در روز (صبح و شب) از کرم کرم دورچشم لافارر استفاده کنید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    حاوی: کرایسین، پپتیدهای مؤثر، اورنیتین، فسفولیپیدها و کافئین و عصاره‌های گیاهی گل یاسمین، زالزالک و آرنیکا
  • جنس محفظه
    تیوپی
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کرم دور چشم اسکین وان مدل Vitamin C حجم ۲۰ میلی لیتر

کرم دور چشم اسکین وان مدل Vitamin C حجم 20 میلی لیتر

مشخصات

  • راهنمای استفاده
    از کرم دور چشم ویتامین سی اسکین وان صبح و شب با حرکات ضربه ای ملایم اطراف چشم استفاده کنید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    کرم دور چشم اسکین وان غیرکمدون زا است.
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • ویتامین‌های موجود
    C
  • حجم
    ۲۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کرم دور چشم سیمپل مدل Soothing Eye Balm حجم ۱۵ میلی لیتر

کرم دور چشم سیمپل مدل Soothing Eye Balm حجم 15 میلی لیتر

مشخصات

  • سایر مشخصات
    آبرسان قویترکیب گیاهی
  • شماره مجوز
    ۸۴۲۹۴۲۰۱۳۷۵۹۲
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن حجم ۱۵ میلی لیتر

کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن حجم 15 میلی لیتر

مشخصات

  • سایر مشخصات
    – رفع تیرگی دور چشم و چین و چروک و پف زیر چشم- از بین برنده کبودی دور چشم- سفت کننده بافت پوست دور چشم- تامین رطوبت مورد نیاز دور چشم- حاوی Solaveil (ماده مخصوص محاظفت از پوست حساس دور چشم در برابر اشعه مضر آفتاب)- حاوی ماده موثر هالوکسیل
  • شماره مجوز
    ۲۱۶۲۳۱۴۰۵۵۸۰۰۰۰۷
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    K
  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کرم دور چشم فیس دوکس سری Actisome مدل Actiflow حجم ۱۵ میلی لیتر

کرم دور چشم فیس دوکس سری Actisome مدل Actiflow حجم ۱۵ میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    حاوی موثرترین کمپلکس مرطوب کننده و آنتی اکسیدانضد چروک قوی و ضد افتادگی پوست اطراف چشمبرطرف کننده تیرگی و پف ناحیه دور چشممرطوب کننده و بازسازی کننده قوی پوستهیپو آلرژنیک و دارای PH سازگار با پوستمناسب انواع پوست
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حجم
    ۱۵ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کرم ضد چروک دور چشم و دور لب پرودرما مدل Agvest حجم ۲۰ میلی لیتر

کرم ضد چروک دور چشم و دور لب پرودرما مدل Agvest حجم 20 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر مشخصات
    روغن بادام شیرین، شی باتر و اسکالن، سدیم لاکتات و پانتنولفاقد اسانس و نگهدارنده های مضر پارابن حاوی شبه بوتاکس و رتینول به منظور رفع چین و چروک های پوستمناسب برای استفاده به همراه مواد آرایشی مخصوص چشم
  • شماره مجوز
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حجم
    ۲۰ میلی‌لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کرم‌دور چشم در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید اسپری لاستیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا