ماشین‌های اداری

کاغذ خردکن، راهنمای خرید بهترین مارک دستگاه خرد کن کاغذ ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کاغذ خردکن باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

در این مطلب قصد داریم شما را با دستگاه کاغذ خردکن آشنا کنیم. امروزه با اینکه خیلی از نامه‌ها در فضای مجازی و اتوماسیون رد و بدل می‌شوند، اما گاهی اوقات یک نامه اهمیت مهمی دارد و اطلاعات آن نباید به دست کسی بیافتد به همین دلیل به صورت کاغذی و مهر و موم شده فرستاده می‌شود. گیرنده نامه بعد از خواندن نیاز دارد اطلاعات نامه را از بین ببرد، یکی از راه‌های ساده سوزاندن این اسناد است. برخی مواقع به هر دلیل ممکن است سند شما با سوزاندن از بین نرود و به دست شخص دیگری بیافتد، بنابراین بهترین کار استفاده از دستگاه کاغذ خردکن است. این وسیله کاغذ را به حدی خرد می‌کند که حتی اگر تکه‌های آن را هم داشته باشیم امکان سر هم کردن آن وجود ندارد. بنابراین کاغذ خردکن یک دستگاه مطمئن برای از بین بردن اسناد مهم و محرمانه است.

دستگاه کاغذ خردکن به راحتی در کمتر از چند ثانیه سند شما را به صورتی امحا می‌کند که دیگر قابل بازیابی نخواهد بود. شما اگر یک سند را با دست به قطعات خیلی کوچک هم تبدیل کنید، باز هم می‌توان آن‌ها را کنار هم قرار داد و سند را بازسازی نمود، اما کاغذ خردکن به گونه‌ای این کار را انجام می‌دهد که شما حتی با در دست داشتن تکه‌های کاغذ هم قادر به بازیابی سند نخواهید بود. این دستگاه قیمت چندان زیادی ندارد، بنابراین منطقی نیست که امنیت اطلاعات خود را به خاطر نداشتن یک دستگاه کاغذ خردکن به خطر بیاندازید. کار با این دستگاه بسیار ساده است، فقط کافی است اسنادی را که قصد امحا کردن آن‌ها را دارید درون دستگاه قرار داده و دکمه استارت را بزنید، خواهید دید که اسناد وارد دستگاه شده و از خروجی دستگاه تعدادی کاغذ از بین رفته خارج می‌شود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که اطلاعات مهم و سری را جا‌به‌جا می‌کنید و دوست ندارید این اطلاعات در اختیار دیگران قرار بگیرد، پیشنهاد می‌کنم حتما برای خود یک دستگاه کاغذ خردکن را خریداری کنید. اگر شما هم به علت تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این دستگاه مهم به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع خردکن کاغذ آشنا می‌کنیم و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید دستگاه خردکن کاغذ باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

کاغذ خردکن چیست و چه کاربردی دارد؟

یک دستگاه الکترونیکی رومیزی است که از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به پرینتر دارد. این دستگاه وظیفه باطل کردن و از بین بردن اسناد مهم را بر عهده دارد به طوری که بعد از خروج اسناد از این دستگاه شما به هیچ عنوان امکان بازیابی اطلاعات را نخواهید داشت. این دستگاه در مراکز نظامی و امنیتی که با نامه‌های خیلی محرمانه سرو کار دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. همان طور که می‌دانید برخی از اسناد نظامی نباید به دست نیروهای دشمن بیافتد، مثل نقشه عملیات و غیره که این اسناد بعد از مطالعه باید امحا شوند.

تاریخچه ساخت دستگاه کاغذ خردکن:

در تاریخ ۳۱ام آگوست سال ۱۹۰۹ میلادی شخصی آمریکایی به نام آبوت آگوستوس در شهر نیویورک در ایالات متحده آمریکا موفق به اختراع دستگاه کاغذ خردکن شد. این فرد پسر یک تاجر بزرگ امریکایی تبار در راه هند به چین به نام ایبل آگوستوس لا بود. پسر بزرگ و برادر ایشان هر دو شهردار نیویورک بودند. با وجود زندگی در چنین خانواده بزرگ و معروفی او تصمیم گرفت که یک مخترع باشد و بلاخره به هدف خود یعنی ساخت دستگاه کاغذ خرد کن رسید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه پرس کارت

انواع مدل‌های دستگاه کاغذ خردکن:

  1. کاغذ خرد کن اداری: این مدل بیشتر در ادارات دولتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته نوع دستگاه به جمعیت اداره بستگی دارد، اداره با کاربری کم (حداکثر صد برگ در روز)، اداره با کاربری متوسط (۳۵۰۰ تا ۱۴۰۰۰ برگه در روز) و اداره با کاربری زیاد (بیش از ۳۶۰۰۰ برگه) در روز را امحا می‌کنند. توجه داشته باشید که نوع دستگاه را باید متناسب با تعداد برگه‌هایی که در طول روز باید آن‌ها را امحا کنید باید در نظر بگیرید.
  2. کاغذ خرد کن صنعتی: این دستگاه بیشتر در بانک‌ها و سایر مراکز مهم که روزانه نیاز به نابود کردن حجم زیادی از اطلاعات را دارند استفاده می‌شود به همین دلیل قیمت آن از سایر مدل‌ها گران‌تر است. بهترین مدل برای برش دادن کاغذ در این مراکز برش دادن پودری شکل است که به هیچ عنوان امکان بازیابی اطلاعات وجود ندارد.
  3. کاغذ خرد کن رشته‌ای: این مدل بیشتر استفاده خانگی دارد و برای اداره‌های کوچک با حداکثر سه کارمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما تنها قادر به ورود صفحات با قطر ۸.۷۵ اینچ تا ۲۲۲ میلی‌متر هستید و نباید بیشتر از این مقدار کاغذ را وارد دستگاه کنید. این مدل اسناد مورد نظر شما را به رشته‌های باریکی از کاغذ تبدیل می‌کند که بازیابی آن‌ها کار چندان ساده‌ای نیست. در کل برای از بین بردن اطلاعات مهم به کار می‌رود.
  4. کاغذ خرد کن پودری: سازمان‌های مهم مثل سازمان انرژی اتمی، مراکز امنیتی و نظامی که اطلاعات خیلی مهم در دست دارند و نباید به هیچ عنوان این اطلاعات به بیرون درز کند از این دستگاه برای از بین بردن اطلاعات خود استفاده می‌کنند. این دستگاه اسناد را به پودر کاغذ تبدیل می‌کند که امکان بازیابی اطلاعات اسناد امحا شده صفر می‌باشد. برای مراکزی استفاده می‌شود که حداقل در کارمند دارند. قطر مجاز کاغذ ورودی در این دستگاه ۹ تا ۱۱ اینچ می‌باشد.

مزایای استفاده از دستگاه کاغذ خردکن:

  • نسبت به روش‌هایی نظیر سوزاندن اسناد امنیت بالاتری دارند و استفاده از آن‌ها راحت‌تر است.
  • قیمت آن‌ها در مقایسه با وسایل مشابه بسیار ارزان‌تر بوده بنابراین ارزش خرید بالایی دارند.
  • نیاز به تعمیر و نگهداری خاصی ندارند، فقط هر چند وقت یکبار باید آن‌ها را روغن‌ کاری کنید.
  • یک روش مطمئن برای از بین بردن اسناد می‌باشد البته در مدل‌های پودری زیرا امکان بازیابی اطلاعات صفر است.
  • با سرعت خیلی زیادی کار امحا کردن اطلاعات را انجام می‌دهند که نسبت به روش سوختن سریع‌تر و مطمئن‌تر است.
  • صدای زیادی تولید نمی‌کنند، صدای آن‌ها در حد یک دستگاه فتوکپی است. بنابراین باعث به هم خوردن آرامش کارکنان نمی‌شود.

بهترین مارک دستگاه خردکن کاغذ:

بدون شک کار چندان ساده‌ای نیست که شخصی بخواهد یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک خرد کن کاغذ به شما معرفی کند. در واقع می‌توان گفت که این کار غیر ممکن است، زیرا برندهای با کیفیت زیادی در این زمینه وجود دارند و معرفی یک محصول خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای کاغذ خرد کن را به شما معرفی می‌کنیم.

  • کاغذ خرد کن تگزت
  • کاغذ خرد کن پروتک
  • کاغذ خرد کن کینگ
  • کاغذ خرد کن رمو
  • کاغذ خرد کن نیکیتا
  • کاغذ خرد کن شرد
  • کاغذ خرد کن آی مکس
  • کاغذ خرد کن فلوز
  • کاغذ خرد کن یونایتد آفیس

دستگاه کاغذ خردکن از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های مختلفی برای خرید این دستگاه وجود دارد، یعنی شما می‌توانید هر راهی را که آسان‌تر و مناسبت‌تر می‌دانید انتخاب کرده و کاغذ خرد کن مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. انتخاب روش خرید هیچ قاعده خاصی ندارد و یک روش سلیقه‌ای است. از این رو دو روش کلی را که از همه معروف‌تر هستند به شما معرفی می‌کنیم.

  • خرید حضوری: یکی از معروف‌ترین روش‌های خرید در کشور ایران است. در این روش شما باید از محل کار و زندگی خود خارج شوید و به نزدیک‌ترین فروشگاه لوازم و ماشین‌های اداری مراجعه کنید و از میان تعداد محدودی از مدل‌های موجود یکی را انتخاب و خریداری کنید. لازم به ذکر است که در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  • خرید اینترنتی: در این روش شما نیاز به خروج از محل کار و زندگی خود نخواهید داشت. شما می‌توانید با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی معتبر از میان هزاران مدل جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. لازم به ذکر است در این روش شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از جنس مورد نظر می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پرینتر لیزری

نکات مهم هنگام خرید دستگاه کاغذ خردکن:

  1. قیمت دستگاه: اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید کاغذ خرد کن باید به آن توجه داشته باشید، قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش خیلی مهمی در انتخاب شما ایفا می‌کند. قبل از هر کاری میزان بودجه را مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند و انتخاب آسان می‌شود.
  2. نوع محصول: دستگاه کاغذ خرد کن مدل‌های مختلفی دارد، شما باید با توجه به نوع استفاده و جمعیت اداره نوع آن را مشخص کنید. اگر تعداد کارمند‌های شما چیزی در حدود سه نفر است یا برای منزل باید کاغذ خرد کن رشته‌ای را انتخاب کنید. اگر اسناد مهمی دارید و می‌خواهید اطلاعات شما دست کسی نیافتد باید کاغذ خرد کن پودری را انتخاب کنید زیرا اسناد را پودر می‌کند و اگر جمعیت اداره شما خیلی زیاد است باید کاغذ خرد کن صنعتی را انتخاب کنید.
  3. سرعت دستگاه: سرعت دستگاه همان مدت زمانی است که طول می‌کشد تا ورقه کاغذ درون تیغه‌های دستگاه خورد شده و از آن خارج شود. این کار برحسب تعداد بر دقیقه سنجیده می‌شود و هر چه سخت افزار دستگاه شما قوی‌تر باشد این کار در مدت زمان کمتری صورت می‌گیرد و سرعت دستگاه بالاتر است و هر چه دستگاه این کار را در مدت بیشتری انجام دهد دستگاه شما سخت افزار ضعیف‌تری دارد.
  4. ظرفیت ورود کاغذ: یکی از نکات مهمی که شما هنگام خرید کاغذ خردکن باید به آن توجه داشته باشید، ظرفیت کاغذ ورودی به دستگاه است. همان طور که می‌دانید هر دستگاه فقط قادر به دریافت حجم مشخصی از کاغذ است. همچنین ورودی کاغذ دستگاه را باید متناسب با عرض بزرگترین کاغذ و نامه اداری خود مشخص کرد. اگر می‌خواهید فقط با یک بار استفاده حجم زیادی از اسناد خود را از بین ببرید، بهتر است به سراغ مدل‌هایی بروید که تعداد ورودی برگه بالایی دارند.
  5. امحا کردن نوع مدارک: خیلی از مدل‌های دستگاه فقط قادر به از بین بردن کاغذ هستند، اگر در محیط کاری شما اسنادی به غیر از کاغذ مانند: کارت‌ حافظه، لوح فشرده، فلاپی، سی دی و کارت اعتباری وجود دارد و می‌خواهید آن‌ها را امحا کنید باید دستگاهی را خریداری کنید که توانایی از بین بردن این مدل از اسناد را داشته باشد. لازم به ذکر است که شما باید به این نکته هم توجه داشته باشید که دستگاه‌های چند کاره معمولا قیمت بالاتری دارند.
  6. درجه امنیت: یکی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب دستگاه خرد کن درجه امنیت آن است. درجه امنیت در واقع همان شانس ریکاوری کردن اسناد امحا شده می‌باشد، هر چه شانس بازیابی کردن اطلاعات امحا شده بیشتر باشد، دستگاه از درجه امنیت کمتری برخوردار است. مثلا کمترین میزان امنیت مربوط به کاغذ خرد کن نواری بوده و بیشترین میزان امنیت اطلاعات مربوط به کاغذ خرد کن پودری می‌باشد.
  7. سیستم خودکار خاموشی: یکی از ویژگی‌های جالبی که یک دستگاه خرد کن کاغذ می‌تواند داشته باشد سیستم خاموش شدن خودکار است. در مواردی که دستگاه شما دچار نقص فنی در عمل کرد خرد کردن اسناد شود، قبل از اینکه قسمت‌های مختلف دستگاه شما دچار آسیب دیدگی شود، دستگاه به صورت خودکار خاموش می‌شود و جلوی خیلی از این اتفاقات گرفته می‌شود.
  8. حجم صدای تولیدی: برخی افراد با صدای تولید شده هنگام خرد کردن کاغذ مشکل دارند، شما چه بخواهید و چه نخواهید این دستگاه هنگام خرد کردن کاغذ میزانی صدا تولید می‌کند. اگر این مسئله‌ برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است می‌توانید به سراغ دستگاه‌هایی بروید که حجم صدای تولیدی آن‌ها کمتر از ۶۰ دسیبل می‌باشد.

روش نگهداری از دستگاه کاغذ خردکن:

  • این دستگاه را نباید در محلی قرار دهید که در آنجا گرد و غبار وجود نداشته باشد. گرد و غبار به دستگاه آسیب جدی وارد می‌کند.
  • هر چند وقت یکبار تیغه‌های دستگاه خود را روغن کاری کنید، برای این کار باید یک کاغذ را به روغن آغشته کرده و با دستگاه خرد کنید.
  • همیشه مواظب پر شدن مخزن دستگاه باشید، زیرا در صورتی که با مخزن پر از کاغذ کار کنید، دستگاه دچار آسیب دیدگی جدی می‌شود.
  • زمانی که می‌خواهید دستگاه را جا به جا کنید، مراقب سیم برق دستگاه باشید، چون ممکن است گیر کرده و هنگام جا‌به‌جایی قطع شود.

باتوجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کاغذ خردکن مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های کاغذ خردکن ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ کاغذ خردکن پروتک مدل SD 9680

کاغذ خردکن پروتک مدل SD 9680

مشخصات

  • وزن
    ۱۴ گرم
  • ویژگی‌های دستگاه
    محافظ حرارتی موتور
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۶ برگ
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت خرد کردن CD
  • نوع برش
    پودری
  • سایز برش
    ۶ × ۲
  • سرعت برش
    ۳
  • سطح امنیتی
    ۴
  • عرض دهانه ورودی
    ۲۲۰
  • حجم مخزن
    ۲۱
  • قدرت موتور
    ۲۹۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کاغذ خردکن فلوز مدل ۱۰۵۰HS

کاغذ خردکن فلوز مدل 1050HS

مشخصات

  • وزن
    ۲۳۰۰۰ گرم
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۴ برگ
  • قابلیت‌های دستگاه
    خاموش شدن خودکار
  • نوع برش
    پودری
  • سایز برش
    ۰.۸x5mm
  • سرعت برش
    ۴ متر در دقیقه
  • سطح امنیتی
    ۶
  • عرض دهانه ورودی
    ۲۴۰ میلیمتر
  • حجم مخزن
    ۳۵ لیتر
  • قدرت موتور
    ۳۶۸ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کاغذ خردکن نیکیتا مدل سحاب

کاغذ خردکن نیکیتا مدل سحاب

مشخصات

  • وزن
    ۱۰ گرم
  • ویژگی‌های دستگاه
    محافظ حرارتی موتور
  • سایر مشخصات
    سطح امنیتی: ۴نوع برش: پودریجنس بدنه: فلزقابلیت خرد کردن CD: نداردقابلیت خرد کردن کلیپس: داردورودی جداگانه کاغذ و CD: نداردقابلیت نصب به دیوار: دارد
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۴ برگ
  • نوع برش
    پودری
  • سایز برش
    ۲×۹
  • سرعت برش
    ۲.۸
  • سطح امنیتی
    ۴
  • عرض دهانه ورودی
    ۱۵۵
  • حجم مخزن
    ۱۰
  • قدرت موتور
    ۶۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کاغذ خردکن مهر مدل MM – 820

کاغذ خردکن مهر مدل MM - 820

مشخصات

  • وزن
    ۱۶.۷۰۰ گرم
  • ویژگی‌های دستگاه
    محافظ حرارتی موتور
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۱۷ برگ
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت خرد کردن CD
  • نوع برش
    پودری
  • سایز برش
    ۴۰ × ۳.۸
  • سرعت برش
    ۳
  • سطح امنیتی
    ۲
  • حجم مخزن
    ۳۴
  • قدرت موتور
    ۳۳۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کاغذ خردکن نیکیتا ۴۶۸

کاغذ خردکن نیکیتا 468

مشخصات

  • وزن
    ۴.۳ گرم
  • ویژگی‌های دستگاه
    محافظ حرارتی موتور
  • سایر مشخصات
    تیغه های فولادی تقویت شدن جهت خردکردن سوزن، کلیپس،کارت اعتباری و مخدوش کردن CD,DVDدارای ورودی جداگانه جهت مخدوش کردن CDشروع و خاتمه خودکار با استفاده از اهرم خودکار قطع خودکار در صورت خارج کردن مخزندارای محافظ حرارتی موتور
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۷ برگ
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت خرد کردن CD
  • نوع برش
    پودری
  • سایز برش
    ۴×۴۰
  • سرعت برش
    ۳.۸۰
  • سطح امنیتی
    ۳
  • عرض دهانه ورودی
    ۲۲۵
  • حجم مخزن
    ۱۸
  • قدرت موتور
    ۱۸۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کاغذ خردکن کیوپا مدل CD22P

کاغذ خردکن کیوپا مدل CD22P

مشخصات

  • ابعاد
    اختصاصی میلی متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • ویژگی‌های دستگاه
    حسگر حرکتی
  • سایر مشخصات
    توانایی خرد کردن ۸ کاغذ به صورت همزمان توانایی خرد کردن انواع cdتوانایی خرد کردن انواع کارت های اعتباریتوانایی جدید خرد کردن رشته ای متقاطعسایز برش ۳۹×۴
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۸ برگ
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت خرد کردن CD
  • نوع برش
    رشته ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کاغذ خردکن رمو مدل c-1400

کاغذ خردکن رمو مدل c-1400

مشخصات

  • وزن
    ۷.۵ گرم
  • ویژگی‌های دستگاه
    محافظ حرارتی موتور
  • سایر مشخصات
    دهانه ورودی کاغذ: ۲۲۰ میلی متر قطع خودکار دستگاه هنگام تماس انگشتان با دهانه ورودی دارای محفظه ورودی جهت خرد کردن کارت اعتباری
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۸ برگ – A4 در حدود ۷۰ گرم برگ
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت خرد کردن CD
  • نوع برش
    پودری
  • سایز برش
    ۴۰ × ۴
  • سرعت برش
    ۲.۶
  • حجم مخزن
    ۱۲
  • قدرت موتور
    ۱۱۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کاغذ خردکن فلوز مدل Powershred 450M

کاغذ خردکن فلوز مدل Powershred 450M

مشخصات

  • وزن
    ۱۰.۳۹ گرم
  • ویژگی‌های دستگاه
    محافظ حرارتی موتور
  • سایر مشخصات
    دارای سنسور امنیتیکارکردن با صدای بسیار کمحداکثر زمان اجرا : ۱۰ دقیقه
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۹ برگ
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت خرد کردن CD
  • نوع برش
    پودری
  • سایز برش
    ۱۲×۲
  • سرعت برش
    ۲
  • سطح امنیتی
    ۵
  • عرض دهانه ورودی
    ۲۲۰
  • حجم مخزن
    ۲۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کاغذ خردکن فلوز مدل ۴۶۸۶۶۰۱-Powershred 6C

کاغذ خردکن فلوز مدل 4686601-Powershred 6C

مشخصات

  • وزن
    ۴۰۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    خصوصیات:تا ۶ ورق را در یک زمان برش می دهدقفل ایمنی ثبت شدههمچنین کارت های اعتباری، گیره های کاغذ و منگنه ها را بازیافت می کندمی تواند تا ۳ دقیقه در یک جلسه کار کندسبد کاغذی ۱۱ لیتریویژگی ها:نوع برش مقطعهمراهان برندموارد استفاده توصیه شده برای محصول Schreddert Heftklammern، Schreddert Kreditkarten (تا ساعت ۵ صبح برچسب)، Schreddert Papier (تا ۳۰ Blatt am Tag)، Schreddert Büroklammern Schreddert Heftklammern، Schreddert Kreditkarten (تا ۵ صبح Tag Tag (تا ۵ صبح)، Schreddert Blatt am Tag)، Schreddert Papier (تا ۳۰ Blatt am Tag) Tag)، Schreddert Buroklammernرنگ سیاهعملکرد ویژه حفاظت از اضافه بار، قفل ایمنی، عملکرد خنک کننده خودکارظرفیت ورق استاندارد ۶منبع تغذیه با کابل برق تغذیه می شودابعاد محصول ۱۶.۸D x 29.9W x 36.5H سانتی مترسطح نویز ۷۰ دسی بلاطلاعات فنی:شرکت سازنده فلوزهمراهان برند فلوزشماره مدل ‎۴۶۸۶۶۰۱ابعاد محصول ۱۶.۸۳ x 29.85 x 36.51 سانتی متر; ۳.۶۳ کیلوگرمرنگ مشکیتعداد اقلام ۱برگه سایز A4x6کاغذ روکش شدهشماره قطعه سازنده ‎۴۶۸۶۶۰۱
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۶ برگ
  • قابلیت‌های دستگاه
    خاموش شدن خودکار
  • نوع برش
    رشته ای
  • سایز برش
    ۴×۳۵ میلی متر
  • سرعت برش
    می تواند تا ۳ دقیقه در یک جلسه کار کند
  • سطح امنیتی
    ۴
  • حجم مخزن
    ۱۱ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کاغذ خردکن فلوز مدل AutoMax 100M

کاغذ خردکن فلوز مدل AutoMax 100M

مشخصات

  • وزن
    ۱۷ گرم
  • سایر مشخصات
    با قابلیت خردکردن کاغذ، سوزن منگنه، کلیپس و کارت اعتباریظرفیت فیدر: ۱۰۰ برگ ۷۰ گرمی
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۱۰ برگ ۷۰ گرمی برگ
  • نوع برش
    پودری
  • سایز برش
    ۴.۱۰
  • سرعت برش
    ۲
  • سطح امنیتی
    ۴
  • عرض دهانه ورودی
    ۲۲۰
  • حجم مخزن
    ۲۳
  • قدرت موتور
    ۲۶۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کاغذ خردکن رمو مدل c-3200

کاغذ خردکن رمو مدل c-3200

مشخصات

  • وزن
    ۱۴ گرم
  • ویژگی‌های دستگاه
    محافظ حرارتی موتور
  • سایر مشخصات
    دهانه ورودی کاغذ: ۲۲۰ میلی متر قطع خودکار دستگاه هنگام تماس انگشتان با دهانه ورودی
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۶ برگ A4 در حدود ۷۰ گرم برگ
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت خرد کردن CD
  • نوع برش
    پودری
  • سایز برش
    ۸ × ۲
  • سرعت برش
    ۳
  • حجم مخزن
    ۱۶
  • قدرت موتور
    ۱۸۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کاغذ خردکن جنی مدل ۵۸۰XCD

کاغذ خردکن جنی مدل 580XCD

مشخصات

  • ابعاد
    اختصاصی میلی متر
  • وزن
    ۳۴۵۰ گرم
  • ویژگی‌های دستگاه
    ورودی جداگانه CD و کاغذ
  • سایر مشخصات
    خصوصیات:دستگاه خردکن سند Genie 580 XCD (حداکثر ۸ برگ، برش ذرات، با سی دی – شامل سبد کاغذ باطله)برش متقاطع قابل اعتماد/برش پارتکل) – Reißwolf در یک طراحی جذاب که می تواند تا هفت برگ سیاه کاغذ DIN A4 (80 گرم در متر مربع) یا ۱ CD/DVD/کارت اعتباری (در چهار بخش تخریب می شود) عملکرد حرفه ای با داخلی نمایش دهد. حفاظت ایمنی در برابر گرمای بیش از حدکاتر مجزا و محفظه مجزای مجموعه جداگانه برای CD/DVD و کارت های اعتباری، با سطح ایمنی P-4 مطابق با DIN 66399عملکرد استارت/توقف خودکار، سوئیچ اصلی در ماشین خردکن/خاموش/معکوس، شامل سبد کاغذی (تقریباً ۲۱ لیتر/۲۲۰ برگ) با پنجره مشاهده یکپارچه برای مشاهده سطوح این جوهرکلید اصلی با عملکردهای اتوماتیک، خاموش و معکوس، دستگاه قفل ایمنی را راه اندازی می کند (روشن AB) زمانی که سر خردکن بلند می شود یا به نظر نمی رسد وارد شود، مصرف انرژی کم، اتصال مستقیم به برق – ۲۲۰ ولت (نه آداپتور)کاغذ خردکن، اندازه برش: تقریبا. ذرات ۴ x 18 میلی متر، سرعت چرخش: ۱.۵۰ متر در دقیقه قدرت موتور: ۲۲۰ وات، دهانه قلم برای کاغذ: ۲۲۰ میلی متر؛ دهانه قلم برای CD/DVD: 123 میلی‌متر، اندازه باریک‌تر یقه: ۳۵۰ x 215 x 450 میلی‌متر (طول x W x D)، وزن خردکن: ۳.۴۵ کیلوگرمدستورالعمل های مراقبت: ما فقط مراقبت از Bonsaii خود را برای استفاده توصیه می کنیم که در فروشگاه آمازون ما نیز موجود است. مخصوص خردکن ساخته شده است. روغن های معمولی می توانند طول عمر را افزایش دهند، به حفظ عملکرد ثابت برش کمک می کنند و صدای کار را کاهش می دهند. لطفاً به دلایل ایمنی از روغن های موجود در بطری یا Sprühöle – خطر آتش سوزی اجتناب کنید- برش متقاطع قابل اعتماد (برش متقاطع / برش پارتل) – کشنده در طرح سفید شیک برای حداکثر ۱۰ برگ DIN A4 (80 گرم در متر مربع) یا ۱ CD/DVD/کارت اعتباری (از بین رفته در ۴ قسمت) در هر عملیات، دارای محافظ داخلی در برابر گرمای بیش از حد- واحد برش جداگانه و سینی ذخیره سازی جداگانه برای CD/DVD/کارت های اعتباری- عملکرد شروع/توقف خودکار، کلید اصلی در خردکن: AUTO/OFF/REVERSIBLE با سبد کاغذ باطله (تقریباً ۲۱ لیتر/تقریباً ۲۲۰ برگ) با پنجره مشاهده یکپارچه برای مشاهده سطح- کلید اصلی با عملکرد اتوماتیک، خاموش و معکوس، دستگاه قفل ایمنی را به محض بالا آمدن یا قرار ندادن صحیح سر خردکن راه اندازی می کند (خاموش می شود)، مصرف برق کم، اتصال برق مستقیم – ۲۲۰ ولت (بدون آداپتور) اطلاعات فنی:نوع برش Querschnittبرند GENIEرنگ Gelb، Weißظرفیت سبد ۱۰ برگحجم سبد ۲۱ لیترسایز خرد کن ۵×۱۸ میلی مترخرد کردن سی دیخرد کردن کاغذسرعت خرد کردن ۱۵۰۰ میلی متر در دقیقهسطح نویز ۷۰ دسی بلخرد کردن کارت های اعتباری نوع خرد کردن صلیب خرد کردنارتفاع ۴۵۰ میلی مترعرض ۳۵۰ میلیمترعمق ۲۱۸ میلی متروزن ۳۴۵۰ گرمراهنمای کاربری:(روغن مخصوص خردکن) برای خردکن سند برای تعمیر و نگهداری تمام خردکن های سند (برش متقاطع، برش ذرات، میکرو برش) مناسب است و عملکرد برش مداوم و عمر طولانی تر را تضمین می کند. هر بار که سبد زباله را خالی می کنید یا ماهی دو بار توصیه می شود غلتک های برش خردکن خود را با روغن مخصوص روغن کاری کنید. کاربرد بسیار ساده است: به سادگی روغن را به صورت امواج روی یک کاغذ A4 بمالید و سپس ورق را خرد کنید یا از کمک دوز استفاده کنید تا با دقت آن را مستقیماً در کاتر بریزید. تعمیر و نگهداری منظم کاغذ خردکن شما با روغن روان کننده، بقایای کاغذ و گرد و غبار کاغذ را از روی غلتک های برش پاک می کند و خطر گیر کردن کاغذ را کاهش می دهد. این روغن همه کاره است و برای دستگاه های خردکن اسناد همه برندهای سازنده مناسب است. نکته مهم: روغن نظافت خردکن را به صورت جداگانه باید تهیه کنید و همراه دستگاه نمی باشد. در صورت پیدا نکردن روغن مخصوص خردکن (استفاده از روغن چرخ خیاطی) پیشنهاد می شود.
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۱۰ برگ
  • قابلیت‌های دستگاه
    امکان خاموشی خودکار
  • نوع برش
    رشته ای
  • سایز برش
    ۱۰ برگ A4 (80 گرم در متر مربع)
  • سرعت برش
    سرعت خرد کردن ۱۵۰۰ میلی متر در دقیقه
  • سطح امنیتی
    ۴
  • حجم مخزن
    ۲۱ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کاغذ خردکن رمو مدل c-1100

کاغذ خردکن رمو مدل c-1100

مشخصات

  • وزن
    ۶ گرم
  • ویژگی‌های دستگاه
    محافظ حرارتی موتور
  • سایر مشخصات
    دهانه ورودی: ۲۲۰ میلی مترقطع خودکار دستگاه هنگام تماس انگشتان با دهانه ورودی
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۵ برگ A4 – وزن: ۷۰ گرم برگ
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت خرد کردن CD
  • نوع برش
    پودری
  • سایز برش
    ۴ × ۲۰
  • سرعت برش
    ۲.۶
  • حجم مخزن
    ۱۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کاغذ خردکن رمو مدل c-2100

کاغذ خردکن رمو مدل c-2100

مشخصات

  • وزن
    ۱۵ گرم
  • ویژگی‌های دستگاه
    محافظ حرارتی موتور
  • سایر مشخصات
    قطع خودکار دستگاه هنگام تماس انگشتان با دهانه ورودیدهانه ورودی کاغذ: ۲۲۰ میلی متردارای محفظه ورودی جهت خرد کردن کارت اعتباری
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۷ برگ – A4 در حدود ۷۰ گرم برگ
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت خرد کردن CD
  • نوع برش
    پودری
  • سایز برش
    ۲ × ۸
  • سرعت برش
    ۳.۱۰
  • حجم مخزن
    ۱۶
  • قدرت موتور
    ۱۸۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کاغذ خردکن نیکیتا SD-9511

کاغذ خردکن نیکیتا SD-9511

مشخصات

  • وزن
    ۲۶ گرم
  • ویژگی‌های دستگاه
    محافظ حرارتی موتور
  • سایر مشخصات
    دارای محافظ حرارتی موتورتیغه های فولادی تقویت شده جهت خرد کردن سوزن،کلیپس ، کارت اعتباری ، CDورودی جداگانه جهت خردکردن ‍D,DVD شروع و خاتمه خودکار با استفاده از چشم الکترونیک قطع خودکار در صورت خارج کردن مخزنبرگردان خودکار کاغذ در صورت ورورد بیش از ظرفیت اعلام خودکار در صورت پر شدن مخزن با ۱۵ ثانیه آلارم هشدار دهنده و روشن شدن لامپ Full container
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۱۵ تا ۱۷ برگ
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت خرد کردن CD
  • نوع برش
    پودری
  • سایز برش
    ۲×۱۲
  • سرعت برش
    ۶
  • سطح امنیتی
    ۴
  • عرض دهانه ورودی
    ۲۲۰
  • حجم مخزن
    ۳۴
  • قدرت موتور
    ۴۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کاغذ خردکن مهر مدل MM – 886

کاغذ خردکن مهر مدل MM - 886

مشخصات

  • وزن
    ۹ گرم
  • ویژگی‌های دستگاه
    محافظ حرارتی موتور
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۸ برگ
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت خرد کردن CD
  • نوع برش
    پودری
  • سایز برش
    ۶ × ۲
  • سرعت برش
    ۳
  • سطح امنیتی
    ۱
  • حجم مخزن
    ۲۳
  • قدرت موتور
    ۳۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کاغذ خردکن نیکیتا مدل SD9360

کاغذ خردکن نیکیتا مدل SD9360

مشخصات

  • وزن
    ۲۱ گرم
  • ویژگی‌های دستگاه
    محافظ حرارتی موتور
  • سایر مشخصات
    دارای محافظ حرارتی موتور، تیغه های فولادی تقویت شده جهت خرد کردن، وزن، کلیپس، کارت اعتباری، CD،‌ فلاپی دیسک، قابلیت تفکیک خرده های کاغذ از CD با دو مخزن جداگانه، شروع و خاتمه خودکار با استفاده از چشم الکترونیک، قطع خودکار در صورت خارج کردن مخزن، برگردان خودکار کاغذ در صورت ورود بیش از ظرفیت، اعلام خودکار در صورت پر شدن مخزن با ۱۵ ثانیه آلارم هشدار دهنده و روشن شدن لامپ Full container
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۱۰ برگ
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت خرد کردن CD
  • نوع برش
    پودری
  • سایز برش
    ۹×۲
  • سرعت برش
    ۳.۵
  • سطح امنیتی
    ۴
  • عرض دهانه ورودی
    ۲۴۰
  • حجم مخزن
    ۲۷
  • قدرت موتور
    ۲۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کاغذ خرد کن فلوز مدل Powershred 125Ci

کاغذ خرد کن فلوز مدل Powershred 125Ci

مشخصات

  • وزن
    ۲۷.۱ گرم
  • سایر مشخصات
    پشتیبانی از فناوری SilentShredدارای امکان عملکرد معکوس (Reverse Function) پشتیبانی از فناوری SafeSenseحداکثر زمان عملکرد در حالت روشن: ۶۰ دقیقهمقاوم در برابر گیرکردن کاغذ
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۲۰ برگ
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت خرد کردن CD
  • نوع برش
    پودری
  • سایز برش
    ۴ × ۳۸
  • سرعت برش
    ۴.۸
  • حجم مخزن
    ۵۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کاغذ خردکن بونسای مدل C237-b

کاغذ خردکن بونسای مدل C237-b

مشخصات

  • وزن
    ۳۲۲۰ گرم
  • ویژگی‌های دستگاه
    صفحه نمایش LCD
  • سایر مشخصات
    ۴ دقیقه زمان کار مداوم قبل از نیاز به دوره خنک شدن به شما امکان می دهد کارهای خرد کردن را در یک جلسه کامل کنید. خردکن متقاطع ۶ ورق را در یک جلسه خرد می کند، تکه های کاغذ به ابعاد ۱/۵ اینچ x 1-25/32 اینچ (۵×۴۰ میلی متر) سطح امنیتی P-3 ، کارت های اعتباری، گیره های کاغذ کوچک و منگنه ها را خرد می کند.سطح سر و صدا:۷۰ دسی بل .استارت/توقف خودکار و عملکرد معکوس دستی از دستگاه خردکن کاغذ در برابر ناامیدی ناشی از گیر کردن کاغذ محافظت می کند. حفاظت در برابر گرمای بیش از حد و اضافه بار مشکلات استفاده از خردکن را برطرف کرده و طول عمر آن را افزایش می دهد ،مجهز به سوئیچ ایمنی، هنگام بلند کردن درب دستگاه، برق به طور خودکار خاموش می شودوزن سبک و طراحی دسته تاشو در بالای دستگاه، با سطل پنجره شفاف ۳.۴ گالن، تخلیه آسان و بدون آشفتگی خواهد بود.خردکن کاغذ و کارت اعتباری متقاطع: کاغذ خردکن خانگی Bonsaii، حداکثر ۶ ورق کاغذ را در یک زمان (حداکثر ۳۶ برگ در یک دقیقه) به قطعات ریز به ابعاد ۱۳/۶۴ x 1-37/64 اینچ (۵×۴۰ میلی متر) خرد می کند. نامه های ناخواسته / اسناد / منگنه ها / کارت های اعتباری را نیز از بین می برد.اندازه های جمع و جور: خردکن خانگی با طراحی دسته قابل حمل و اندازه کوچک ۱۴.۱ x 11.8 x 7 اینچ ارائه می شود، می توانید آن را در مخزن یا زیر میز قرار دهید. ایده آل برای خانه یا دفتر کوچک.عملیات آسان و محافظت ایمن: استارت/توقف خودکار و عملکرد معکوس دستی از دستگاه خردکن کاغذ در برابر ناامیدی ناشی از گیر کردن کاغذ محافظت می کند. عملکرد محافظت در برابر گرمای بیش از حد مشکلات استفاده از خردکن را برطرف کرده و طول عمر آن را افزایش می دهد. هنگامی که سر را بلند کنید، دستگاه خردکن سند کار نمی کند و شما را ایمن نگه می دارد.سبد زباله شفاف ۳.۴ گال: خردکن متقاطع با سطل زباله ۳.۴ گالن می تواند ۱۸۰ برگ کاغذ A4 را برای تخلیه کمتر و آسان در خود جای دهد. پنجره بزرگ شفاف باعث می‌شود وقتی پر است به راحتی دیده شود.عملکرد حفاظت از گرمای بیش از حداگر دستگاه خردکن به طور مداوم بیش از ۳۰ دقیقه کار کند، ممکن است بیش از حد گرم شود. لطفاً دستگاه را خاموش کرده و به مدت ۴۰ دقیقه خنک کنید تا بازیابی شود.ستاره خودکار و معکوس دستیپس از شناسایی کاغذ، شروع به خرد شدن خودکار می کند. وقتی کاغذها را بیشتر از حداکثر ظرفیت خرد می کنید، می توانید از حالت Rev برای تمیز کردن جم استفاده کنید.سطح امنیت بالا P-3این خردکن می تواند به راحتی کاغذ، منگنه، گیره کاغذ را خرد کند، همچنین می تواند رسیدهای خودپرداز، کارت های اعتباری، به جز روزنامه های قدیمی را از بین ببرد.
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۶ برگ
  • قابلیت‌های دستگاه
    برش دهنده اتوماتیک
  • نوع برش
    رشته ای
  • سطح امنیتی
    ۳
  • حجم مخزن
    ۳.۴ گالن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کاغذ خرد کن مهر مدل MM-350 C

کاغذ خرد کن مهر مدل MM-350 C

مشخصات

  • وزن
    ۹ گرم
  • ویژگی‌های دستگاه
    محافظ حرارتی موتور
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۸ برگ
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت خرد کردن CD
  • نوع برش
    پودری
  • سایز برش
    ۱۵×۲
  • سرعت برش
    ۲.۵
  • سطح امنیتی
    ۱
  • حجم مخزن
    ۱۸
  • قدرت موتور
    ۲۲۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کاغذ خردکن پروتک مدل SD 9360

کاغذ خردکن پروتک مدل SD 9360

مشخصات

  • وزن
    ۲۰.۵ گرم
  • ویژگی‌های دستگاه
    محافظ حرارتی موتور
  • سایر مشخصات
    دارای نشانگر پر بودن مخزن، دارای قابلیت ایست عملیات به هنگام گیر کردن کاغذ
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۱۰ برگ
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت خرد کردن CD
  • نوع برش
    پودری
  • سایز برش
    ۹ × ۲
  • سرعت برش
    ۳.۵
  • سطح امنیتی
    ۴
  • عرض دهانه ورودی
    ۲۴۰
  • حجم مخزن
    ۲۷
  • قدرت موتور
    ۲۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کاغذ خرد کن فلوز مدل Powershred 99Ci

کاغذ خرد کن فلوز مدل Powershred 99Ci

مشخصات

  • وزن
    ۱۶.۵۰ گرم
  • سایر مشخصات
    دارای نشانگر LED ظرفیت باقیمانده سطل
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۱۸ برگ
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت خرد کردن CD
  • سایز برش
    ۳.۹ × ۳۸
  • سرعت برش
    ۳
  • سطح امنیتی
    ۴
  • عرض دهانه ورودی
    ۲۲۸.۶
  • حجم مخزن
    ۳۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کاغذ خردکن نیکیتا Silverplus

کاغذ خردکن نیکیتا Silverplus

مشخصات

  • وزن
    ۲۰.۵ گرم
  • ویژگی‌های دستگاه
    محافظ حرارتی موتور
  • سایر مشخصات
    تیغه های فولادی تقویت شده جهت خرد کردن سوزن ,کلیپس, کارت اعتباری, DVD ,CD و فلاپیورودی جداگانه جهت خردکردن DVD , CD, فلاپی و کارت اعتباریقابلیت تفکیک خرده های کاغذ از DVD, CD و فلاپی با دو مخزن جداگانهشروع و خاتمه خودکار با استفاده از چشم الکترونیکیقطع خودکار در صورت خارج کردن مخزناعلام خودکار در صورت پر شدن مخزن با ۱۵ ثانیه آلارم هشدار دهنده و روشن شدن لامپ Full Containerبرگردان خودکار کاغذ در صورت ورود بیش از ظرفیت
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۱۰ برگ
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت خرد کردن CD
  • نوع برش
    پودری
  • سایز برش
    ۲×۹
  • سرعت برش
    ۳.۵
  • سطح امنیتی
    ۴
  • عرض دهانه ورودی
    ۲۴۰
  • حجم مخزن
    ۲۷
  • قدرت موتور
    ۲۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کاغذ خردکن مهر مدل MM – 636

کاغذ خردکن مهر مدل MM - 636

مشخصات

  • وزن
    ۱۳.۲۰۰ گرم
  • ویژگی‌های دستگاه
    محافظ حرارتی موتور
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۸ برگ
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت خرد کردن CD
  • نوع برش
    پودری
  • سایز برش
    ۱۰ × ۲
  • سرعت برش
    ۲.۵
  • سطح امنیتی
    ۱
  • عرض دهانه ورودی
    ۲۲۰
  • حجم مخزن
    ۲۲
  • قدرت موتور
    ۱۶۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کاغذ خرد کن اچ اس ام مدل Classic 102.2

کاغذ خرد کن اچ اس ام مدل Classic 102.2

مشخصات

  • وزن
    ۶.۸ گرم
  • سایر مشخصات
    میزان نویز: ۶۰ دسی‌بل
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۵ برگ
  • نوع برش
    رشته ای
  • سایز برش
    ۲۵ × ۴
  • سرعت برش
    ۰.۰۳۶
  • سطح امنیتی
    ۳
  • حجم مخزن
    ۲۵
  • قدرت موتور
    ۱۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کاغذ خردکن بونسای مدل C170-C

کاغذ خردکن بونسای مدل C170-C

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    دستگاه کاغذ خردکن ۱۲ ورقی بونسایی:کاغذ خردکن Bonsaii C170-C می تواند ۱۲ ورق (اندازه A4 80 گرم بر متر) را در هر گذر به ذرات ۵ x 45 میلی متری (DIN P-3) برای خرد کردن ایمن خرد کند، این دستگاه از توانایی خرد کردن اکثر خردکن های متداول برش متداول در دستگاه فراتر می رود. این دستگاه خردکن منگنه ها/گیره های کاغذ و کارت های اعتباری را نیز خرد می کند و آن را به یک خردکن همه کاره تبدیل می کند.(در هنگام گیر کردن کاغذ از روان کننده خردکن استفاده کنید) ،کاغذ خردکن Bonsaii C170-C که با در نظر گرفتن ایمنی طراحی شده است، بلافاصله پس از بلند کردن سر دستگاه کار خود را متوقف می کند – امنیت ایده آل برای محیط خانه یا محل کار. مدت زمان کار مداوم ۵ دقیقه استفاده روزانه شما را برای خانه و محل کار انجام می دهد، ۴۰ دقیقه زمان خنک شدن پس از گرم شدن بیش از حد. ظرفیت سطل زباله ۱۴ لیتر برای تخلیه کمتر. پنجره بزرگ شفاف به شما کمک می کند به راحتی ببینید که چه زمانی پر است.سطح امنیتی P-3خردکن متقاطع اسناد خصوصی و اطلاعات حساس را با سرعت ۱۲ صفحه به کنفتی تبدیل می کند و برش های متقاطع به شما امنیت سطح P-3 را می دهد. تیغه های فولادی ضد زنگ دستگاه کاغذ خردکن بونسای از کاغذهای تا شده، منگنه ها، گیره های کاغذ و حتی کارت های اعتباری (یک در یک زمان) به سرعت و کارآمد تکه تکه می شود. این به جلوگیری از عمومی شدن اطلاعات شخصی شما کمک می کند.ویژگی ایمنیبرای اطمینان از ایمنی اپراتورها، هنگامی که سر دستگاه با سوئیچ ایمنی بلند می شود، برق قطع می شود. همچنین، با گواهینامه ETL، خردکن استانداردهای ایمنی محصول مربوطه را برآورده می کند و از طریق تست های عملکرد و ایمنی محصول، ایمنی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. توجه: لطفاً در صورت عدم استفاده، برق را خاموش کنید.عملکرد آسان با نشانگر LEDخردکن بونسای مجهز به سیستم حفاظت از گرمای بیش از حد است. اگر دستگاه تا ۵ دقیقه قبل از ۴۵ دقیقه خنک شدن لازم است خرد شود. برای جلوگیری از توقف کار دستگاه در وهله اول، خردکن سیگنال های روشن شدن، گرم شدن بیش از حد و اضافه بار را در اختیار ما قرار می دهد که به سرعت به شما کمک می کند وضعیت مورد را تأیید کنید.بدون دردسر و کارکرد آسانبا عملکرد کنترل نور، هنگامی که سنسور چیزی را که قرار است خرد شود را تشخیص دهد، خرد کردن به طور خودکار ادامه خواهد یافت. برای عملکرد ایمن، پس از برداشتن درب کاغذ خردکن، کاغذ خردکن از کار می افتد.سیستم اثبات جمدر حالت خودکار، زمانی که حسگر چیزی را که قرار است خرد شود تشخیص دهد، خرد کردن شروع می شود. سپس کاغذ خرد شده در سطل ۱۴ لیتری پایین می‌افتد و معکوس کردن دستی کار پاک کردن گیر کردن کاغذ را آسان می‌کند.
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۱۲ برگ
  • قابلیت‌های دستگاه
    برش دهنده اتوماتیک
  • نوع برش
    رشته ای
  • سطح امنیتی
    ۳
  • حجم مخزن
    ۱۴ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کاغذ خردکن نیکیتا SD 9360

کاغذ خردکن نیکیتا SD 9360

مشخصات

  • وزن
    ۲۰.۵ گرم
  • ویژگی‌های دستگاه
    محافظ حرارتی موتور
  • سایر مشخصات
    دارای محافظ حرارتی موتور، تیغه های فولادی تقویت شده جهت خرد کردن، وزن، کلیپس، کارت اعتباری، CD،‌ فلاپی دیسک، قابلیت تفکیک خرده های کاغذ از CD با دو مخزن جداگانه، شروع و خاتمه خودکار با استفاده از چشم الکترونیک، قطع خودکار در صورت خارج کردن مخزن، برگردان خودکار کاغذ در صورت ورود بیش از ظرفیت، اعلام خودکار در صورت پر شدن مخزن با ۱۵ ثانیه آلارم هشدار دهنده و روشن شدن لامپ Full container
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۱۰ برگ
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت خرد کردن CD
  • نوع برش
    پودری
  • سایز برش
    ۲×۹
  • سرعت برش
    ۳.۵
  • سطح امنیتی
    ۴
  • عرض دهانه ورودی
    ۲۴۰
  • حجم مخزن
    ۲۷
  • قدرت موتور
    ۲۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کاغذ خرد کن فلوز مدل Powershred H-8Cd

کاغذ خرد کن فلوز مدل Powershred H-8Cd

مشخصات

  • وزن
    ۴.۱۰ گرم
  • ویژگی‌های دستگاه
    ورودی جداگانه CD و کاغذ
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۸ برگ
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت خرد کردن CD
  • نوع برش
    رشته ای
  • سایز برش
    ۴ × ۳۵
  • سطح امنیتی
    ۴
  • عرض دهانه ورودی
    ۲۲۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کاغذ خرد کن فلوز مدل Powershred 53C

کاغذ خرد کن فلوز مدل Powershred 53C

مشخصات

  • وزن
    ۶.۶۰ گرم
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۱۰ برگ
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت خرد کردن CD
  • نوع برش
    رشته ای
  • سایز برش
    ۴ × ۳۵
  • سرعت برش
    ۲
  • سطح امنیتی
    ۴
  • عرض دهانه ورودی
    ۲۲۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کاغذ خرد کن مهر مدل MM-600 C

کاغذ خرد کن مهر مدل MM-600 C

مشخصات

  • وزن
    ۵ گرم
  • ویژگی‌های دستگاه
    محافظ حرارتی موتور
  • سایر مشخصات
    دارای قطع خودکار سیستم هنگام تماس انگشت است.
  • ظرفیت ورودی کاغذ
    ۸ برگ برگ
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت خرد کردن CD
  • نوع برش
    پودری
  • سایز برش
    ۴ × ۳.۸
  • سرعت برش
    ۳.۵
  • سطح امنیتی
    ۲
  • عرض دهانه ورودی
    ۲۳۰
  • حجم مخزن
    ۲۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کاغذ خردکن در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستگاه پالس اکسیمتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا