کوه‌نوردی و کمپینگملزومات گردش و سفر

پشه بند: راهنمای خرید پشه بند سفری و کوهنوردی ارزان+قیمت روز

هر آن‌چه در مورد خرید پشه بند سفری و کوهنوردی نیاز است بدانید.

یکی از لوازم مهم و ضروری برای مسافرت و طبئعت‌گردی پشه بند می‌باشد. نیش حشرات می‌تواند باعث خارش پوست شده و مسافرت را به کام شما تلخ کنند. روش‌های مختلفی برای دفع حشرات وجود دارد که متاسفانه اثر هیچ کدام صد در صد نیست، اما پشه بند می‌تواند بالاترین میزان محافظت را برای شما داشته باشد. پشه بند یک روش آسان و مطمئن برای محافظت از شما در برابر نیش حشرات است.

پشه بند در زمان‌های گذشته بیشتر مورداستفاده قرار می‌گرفت. زیرا مردم به دلیل کمبود وسایل سرمایشی و گرمای هوا تمام طول شب را روی پشت بام منزل خود سپری می‌کردند. به همین علت خانم‌ های خانه‌دار خودشان اقدام به دوختن پشه‌ بند چند نفره می‌کردند که ظرفیت خوابیدن چند نفر را داشت. زیرا پشه بند مناسب‌ترین وسیله برای دفع حشرات از محیط بود.

امروزه هم پشه بند طرفداران زیادی دارد. افرادی که اهل طبیعت گردی هستند و شب را در دل طبیعت می‌خوابند، خیلی خوب با این وسیله با ارزش آشنایی دارند. در شرایطی که هوا گرم و شرجی است و امکان خوابیدن در چادر مسافرتی وجود ندارد، بهترین راه ممکن استفاده از پشه بند کوهنوردی می‌باشد. زیرا هم خنک‌تر از چادر و کیسه خواب است و هم درصد خطای پایینی دارد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید یک پشه بند خوب و باکیفیت را دارید. اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع پشه بند آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید پشه بند باید به آن توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

پشه بند چیست و چه کاربردی دارد؟

پشه بند یا پشه خانه پوششی است از جنس پارچه توری که به وسیله میله یا بند به محل خواب شما وصل می‌شود و از ورود حشرات و خزندگان به محل خواب جلوگیری می‌کند. نیش برخی حشرات بیماری ‌های خطرناکی در بدن ایجاد می‌کند، یکی از این حشرات مالاریا است که نیش آن بیماری مالاریا ایجاد می‌کند و سلامت افراد را به خطر می‌اندازد. پشه بند یک روش کاملا مطمئن برای جلوگیری از نیش این حشرات خطرناک است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تبر کوهنوردی

تاریخچه استفاده از پشه ‌بند:

با پیدایش بیماری مالاریا این وسیله رواج پیدا کرد. اولین اشاره‌ای که به بیماری مالاریا شد نزدیک به ۱۷۰۰ سال قبل از میلاد است که در یاداشت‌هایی در کشور چین دیده می‌شود. علت این بیماری سالیان سال ناشناخته بود و قربانی می‌گرفت تا اینکه در سال ۱۸۸۰ شخصی به نام سر رونالد راس مشخص کرد که علت انتقال بیماری مالاریا نیش بشه است. گفته می‌شود فرعون پادشاه مصر هم در زمان باستان از پشه‌بند استفاده می‌کرد. زمان حفر کانال سوئز هم یکی از مشکلاتی که مانع انجام کار می‌شد نیش حشره مالاریا بود که به وسیله پشه‌بند حل شد.

انواع مدل‌های پشه بند:

  1. پشه‌بند قدیمی: قدیمی‌ترین نمونه پشه‌بند که شما این وسیله را با آن شکل می‌شناسید. این پشه‌بندها از تور پارچه‌ای به شکل مکعب و مربع دوخته می‌شدند و در چهار گوشه آن محل بستن بند و طناب وجود داشت. این مدل معمولا در جای ثابتی مانند: حیاط و پشت بام مورد استفاده قرار می‌گرفت. باز و بسته کردن آن‌ها کار ساده‌ای نبود و حتما باید گوشه‌های آن به قسمت خاصی بسته می‌شد.
  2. پشه‌بند مسافرتی: این مدل از پشه‌بند شباهت زیادی به چادر مسافرتی دارد. یعنی دارای تعدادی فنر است که به سادگی و بدون نیاز به بند و محل بسته شدن باز و بسته می‌شوند. در واقع بعد از باز شدن یک چادر آماده به شما ارائه می‌دهد که دارای درب زیپ‌دار قابل باز و بسته شدن است. این مدل به دلیل استفاده راحت و سریع طرفداران زیادی دارد. قیمت آن‌ها در مقایسه با مدل‌های کلاسیک مقداری گران‌تر می‌باشد.
  3. پشه‌بند چتری: مکانیسم باز و بسته شدن این پشه‌بند شباهت زیادی به چتر دارد به همین علت به آن پشه‌بند چتری گفته می‌شود. این مدل بیشتر در پشه‌بند کودک دیده می‌شود زیرا استفاده از آن بسیار ساده است و شما می‌توانید کودک خود را بعد از خوابیدن روی تخت قرار داده و پشه‌بند را باز کرده و روی کودک خود قرار دهید. البته مدل بزرگسال آن هم وجود دارد و به علت اینکه برای نگهداری آن به فضای بیشتری نیاز است کمتر استفاده می‌شود.
  4. پشه‌بند تخت: این مدل پشه‌بند به صورت ثابت، متحرک و آویز روی تخت خواب نصب می‌شود. پشه‌بند ثابت به صورت تاشو در قسمت بالای تخت قرار می‌گیرد و موقع استفاده باز می‌شود. مدل متحرک را فقط موقع خواب روی تخت نصب می‌کنند و در طول روز آن‌ها را جمع می‌کنند. مدل آخر یعنی آویز را به سقف بالای تخت آویزان کرده و موقع خواب آن را باز می‌کنند و موقع بیداری آن را جمع کرده تا فضای کمتری از اتاق را اشغال کند.

یک پشه بند خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد:

  • تور پشه‌بند باید تراکم لازم را داشته باشد. یعنی حشرات خیلی ریز هم از آن به داخل راه پیدا نکنند.
  • علاوه بر داشتن تراکم بالا می‌بایست هوا به خوبی در آن جریان پیدا کند. در غیر این صورت زیر پشه‌بند خیلی گرم می‌شود.
  • از جنس پلی استر ساخته شده باشد و در هر سانتی‌متر تور تعداد ۴۰ عدد سوراخ باید وجود داشته باشد.
  • برخی نمونه‌های پشه‌بند وجود دارند که روی توری آن‌ها را به نوعی ماده به نام پرمترین پوشش می‌دهند که در صورت تماس حشره با تور آن‌ها را می‌کشد.

قیمت پشه‌ بند:

فاکتورهای مختلفی می‌توانند روی قیمت پشه‌بند تاثیر داشته باشند. معمولا تورهای پلاستیکی به علت اینکه هوا را بهتر از خود عبور می‌دهند از تورهای پارچه‌ای گران‌تر هستند. پشه‌بندهای قدیمی به دلیل نداشتن فنر از پشه‌بند‌های مسافرتی یا همان فنر‌دار ارزان‌تر می‌باشند. اندازه پشه‌بند هم نقش مهمی در قیمت آن دارد، مدل‌های چند نفره از تک نفره گران‌تر هستند. جهت اطلاع از قیمت دقیق محصولات به انتهای مطلب مراجعه کرده و با کلیک روی هر محصول از قیمت آن اطلاع حاصل نمایید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پتو مسافرتی

نکات مهم هنگام خرید پشه بند:

  1. قیمت پشه‌بند: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید پشه بند را مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند حذف شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع پشه‌بند: پشه‌بند انواع مختلفی دارد که تفاوت آن‌ها همه در اندازه و مکانیسم باز و بسته شدن آن‌ها است. برای استفاده از برخی مدل‌ها حتما شما نیاز به چهار گوشه دارید که بندهای پشه‌بند را به آن گره بزنید که بیشتر مناسب داخل حیاط و باغ هستند. استفاده از این مدل کمی دشوار است. برخی مدل‌ها دارای فنر بوده و در هر قسمتی می‌توان آن‌ها را استفاده کرد و از نظر ظاهری شباهت زیادی به چادر مسافرتی دارند.
  3. اندازه پشه‌بند: به اندازه پشه‌بند هم توجه داشته باشید، اگر تعداد شما دو نفر است، حتما یک پشه‌بند دو نفره را انتخاب کنید. زیرا هم قیمت آن برای شما ارزان‌تر تمام می‌شود و هم برای استفاده راحت‌تر هستید. قبل از اینکه اندازه پشه‌بند را مشخص کنید، اطلاعات دقیقی از محلی که قرار است پشه‌بند را در آن قسمت نصب کنید به دست آورید. اگر حیاط منزل شما خیلی کوچک است نباید یک پشه‌بند خیلی بزرگ بخرید زیرا حجم زیادی از حیاط را اشغال می‌کند.
  4. جنس توری: همان طور که می‌دانید تمام پشه ‌بندها از تور دوخته می‌شوند. در واقع دو نوع تور برای دوخت این وسیله وجود دارد. تور پارچه‌ای و تور پلاستیکی. تور پلاستیکی هوا را به خوبی از خود عبور می‌دهد، بنابراین فضای داخلی پشه‌بند زیاد گرم نمی‌شود. اما تور پارچه‌ای هوا را به خوبی از خود عبور نمی‌دهد و فضای زیر پشه‌بند بسته و جریان ندارد. توصیه می‌شود توری را انتخاب کنید که در هر یک سانتی‌متر تور حداقل ۴۰ عدد سوراخ وجود داشته باشد.
  5. مکانیسم باز و بسته شدن: بشه‌بندها یا به وسیله بند به اطراف بنا می‌شوند یا به وسیله فنر. مدل‌های بنددار قیمت خیلی ارزانی دارند، حجم کمتری از کوله‌پشتی شما را اشغال می‌کنند، اما متاسفانه بناکردن آن‌ها زمان بر بوده و نیاز به دیواره‌هایی جهت نصب دارند. نمونه فنر دار مقداری گران‌تر بوده، فضای بیشتری برای نگهداری لازم دارد. خوشبختانه نصب آن‌ها بسیار ساده است و نیاز به دیواره جهت نصب ندارند.
  6. باز و بسته شدن درب: درب پشه‌بندها در کل به دو روش باز و بسته می‌شود. یکی نمونه زیپ دار است که از ایمنی خیلی بالایی برخوردار است زیرا هیچ درز بازی برای ورود حشرات به داخل باقی نمی‌ماند. نوع دیگر نمونه چسبی است در این مدل دو عدد چسب نر و ماده روی درب دوخته می‌شود که با نزدیک شدن چسب‌ها به یکدیگر درب بسته می‌شود. در این نمونه ممکن است قسمتی از درب به خوبی قفل نشود و حشرات از آن نقطه وارد پشه‌بند شوند.
  7. نوع دوخت: در آخر هم به نوع دوخت پشه‌بند توجه کنید. اگر دوخت آن از کیفیت بالایی برخوردار نباشد، با کوچکترین فشاری از ناحیه دوخت پاره شده و حشرات از آن قسمت وارد می‌شود. پس حتما بعد از توجه به جنس توری پشه‌بند به کیفیت دوخت هم توجه کنید. زیرا هرچند پارچه آن باکیفیت باشد اما اگر دوخت مناسبی برخوردار نباشد از قسمت دوخت پاره شده و غیر قابل استفاده می‌شود.

روش نگهداری از پشه‌بند:

  • همان طور که می‌دانید تور یک پارچه نازک و حساس است. بنابراین هیچ وقت پشه‌بند را در قسمتی که شاخه درخت زیادی وجود دارد نصب نکنید. زیرا باعث نخ‌کش شدن و پاره شدن پشه‌بند می‌شود.
  • هرگز پشه‌بند را نزدیک آتش نصب نکنید، زیرا جرقه کوچکی از آتش می‌تواند به اندازه یک کف دست در پشه‌بند شما سوراخ ایجاد نماید. چون تور پشه‌بند یا از مواد پشمی ساخته می‌شود یا پلاستیکی.
  • پشه‌بند را هیچ وقت به صورت خیس و نمدار نگهداری نکنید، زیرا باعث پوسیدگی و از بین رفتن توری آن می‌شود.
  • از قرار دادن پشه‌بند مقابل نور مستقیم خورشید به مدت طولانی خودداری کنید. خیلی از افراد پشه‌بند را با روشن شدن هوا جمع نمی‌کنند و آن را مقابل نور خورشید تا شب بعد رها می‌کنند. این کار باعث پوسیدگی و از بین رفتن توری می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید پشه بند مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه پشه بند زیبا، ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ پشه بند سندس مدل ۰۵ سایز ۵۰۰×۳۰۰ سانتی متر

پشه بند سندس مدل 05 سایز 500x300 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰۰x300x180 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    استفاده شده از تور ریز مرغوب دارای کفی پارچه ای درب زیپ دار محکم قابل استفاده در منزل حیاط باغ و غیره عدم ورود هیچ گونه حشره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ پشه بند ۸ نفره مدل کف ضخیم کد ch37

پشه بند 8 نفره مدل کف ضخیم کد ch37

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵۰x250x200 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پشه بند سندس مدل ۰۴ سایز ۳۰۰×۴۰۰ سانتی متر

پشه بند سندس مدل 04 سایز 300x400 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰۰x300x180 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    استفاده شده از تور ریز مرغوب دارای کفی پارچه ای درب زیپ دار محکم قابل استفاده در منزل حیاط باغ و غیره عدم ورود هیچ گونه حشره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ پشه بند مدل ۰۰۱سایز ۲۰۰×۲۰۰ سانتی متر

پشه بند مدل 001سایز 200x200 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x200x1.90 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    پشه بند تخت دو نفره پارچه حریر صددرصد قابل شستشو سایز ۲×۲ ارتفاع۱/۹۰ بدون کفه مخصوص تخت دو نفره جنس پارچه استفاده شده حریر تور هرگز استفاده نخواهد فقط به سه دلیل اول نرمی حریر دوم راحتی در شستشو سوم ریز بدون منافذ حریر حتی ریز ترین پشه ها نیز از آن عبور نمی کنند زیپ استفاده شده زیپ بسیار زخیم و ماشین دوخت آهنی دو طرفه دور تا دور پشه بند از پارچه متقال نوار دوزی شده دارای یک کیف حمل پارچه ای یک طناب زخیم ۱۰ متری در این سایز پشه بند ۴ حلقه آهنی روکش استیل در نظر گرفته شده است کیفیت تجربه پاسخگویی اصل برنامه کاری ما است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ پشه بند مدل ۱۱۰ سایز ۲۰۰×۳۰۰ سانتی متر

پشه بند مدل 110 سایز 200x300 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰x200x1.9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    جنس پارچه استفاده شده حریر تور هرگز استفاده نخواهد شد جنس کفه متقال پارچه های دیگر هرگز استفاده نخواهد شد فقط به سه دلیل اول نرمی حریر دوم راحتی در شستشو سوم ریز بدون منافذ حریر حتی ریز ترین پشه ها نیز از آن عبور نمی کنندپارچه متقال در برابر فشار در کفه پشه بند به راحتی پاره نمیشود و صد در صد قابل شستشو است.زیپ استفاده شده زیپ بسیار زخیم و ماشین دوخت آهنی دو طرفهدور تا دور پشه بند از پارچه متقال نوار دوزی شده دارای یک کیف حمل پارچه اییک طناب زخیم ۱۰ متری در این سایز پشه بند ۱۰ حلقه آهنی روکش استیل در نظر گرفته شده است کیفیت تجربه پاسخگویی اصل برنامه کاری ما است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ پشه بند سندس مدل F622 سایز ۳۰۰×۲۰۰ سانتی متر

پشه بند سندس مدل F622 سایز 300x200 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰x200x170 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ پشه بند یک دو سه کد ۰۱ سایز ۲۰۰×۱۹۰ سانتی متر

پشه بند یک دو سه کد 01 سایز 200×190 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x190x100 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۲۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    – به صورت تاشو- قابلیت تنظیم عرض از ۱۳۵ تا ۱۹۰ سانتی‌متر- مناسب برای انواع تشک‌های دو نفره- دارای کاور جهت حمل آسان- قابلیت نصب آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ پشه بند سفری یک دو سه مدل کفدار ۱۰۰سایز ۲۰۰X100

پشه بند سفری یک دو سه مدل کفدار 100سایز 200X100

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x100x200 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ پشه بند هشت نفره مدل ریپس کد PR8

پشه بند هشت نفره مدل ریپس کد PR8

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵۰x250x200 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ پشه بند مدل SH4 سایز ۲۰۰×۲۰۰ سانتیمتر

پشه بند مدل SH4 سایز 200x200 سانتیمتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x200x180 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    استفاده شده از تور ریز مرغوبقابل استفاده در منزل حیاط باغ و غیرهعدم ورود هیچ گونه حشرهبدون کفی عبور هوا وخنک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ پشه بند مدل ۲۰۰ سایز ۳۰۰×۵۰۰ سانتیمتر

پشه بند مدل 200 سایز 300x500 سانتیمتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰۰x300x190 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    پشه بند گپ (بزرگ ) کفه دار ارتفاع پارچه حریر صددرصد قابل شستشو جنس پارچه استفاده شده حریر تور هرگز استفاده نخواهد شد جنس کفه متقال پارچه های دیگر هرگز استفاده نخواهد شد به سه دلیل اول نرمی حریر دوم راحتی در شستشو سوم ریز بدون منافذ حریر حتی ریز ترین پشه ها نیز از آن عبور نمی کنند پارچه متقال در برابر فشار در کفه پشه بند به راحتی پاره نمیشود و صد در صد قابل شستشو استزیپ استفاده شده زیپ بسیار زخیم و ماشین دوخت آهنی دو طرفه دور تا دور پشه بند از پارچه متقال نوار دوزی شده دارای یک کیف حمل پارچه ای یک طناب زخیم ۱۰ متری در این سایز پشه بند ۱۰ حلقه آهنی روکش استیل در نظر گرفته شده است کیفیت تجربه پاسخگویی اصل برنامه کاری ما است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ پشه بند یک دو سه مدل سوسن سایز ۲۰۰×۱۵۰

پشه بند یک دو سه مدل سوسن سایز 200×150

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x12x105 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ پشه بند مدل Sh6 سایز ۲۰۰×۳۰۰ سانتیمتر

پشه بند مدل Sh6 سایز 200x300 سانتیمتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x300x180 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    استفاده شده از تور ریز مرغوبقابل استفاده در منزل حیاط باغ و غیرهعدم ورود هیچ گونه حشرهبدون کفی عبور هوا وخنکگنجایش ۸ نفر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ پشه بند مدل K12 سایز ۳۰۰×۳۰۰ سانتیمتر

پشه بند مدل K12 سایز 300x300 سانتیمتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰x300x180 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    استفاده شده از تور ریز مرغوبدارای کفیدرب زیپ دار محکمدارای ۸ بند در بالا و پایین برای بستنقابل استفاده در منزل حیاط باغ و غیرهعدم ورود هیچ گونه حشره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ پشه بند نایس مدل SKY25 سایز ۲۲۰x200x205 سانتی متر

پشه بند نایس مدل SKY25 سایز 220x200x205 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲۰x220x205 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    استفاده شده از تور ریز مرغوبقابل استفاده در منزل حیاط باغ و غیرهعدم ورود هیچ گونه حشرهکف ضخیم ارتفاع بلندعبور هوا وخنکگنجایش تا ۶ نفر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ پشه بند مدل ۰۳ سایز ۳۰۰×۴۰۰ سانتی متر

پشه بند مدل 03 سایز 300x400 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰۰x300x200 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    دارای درب زیپ دارباز و بسته شدن آسان حمل و نقل آسانارتفاع دو متری برای رفت و آمد آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ پشه بند یک دو سه کد ۳۰۰

پشه بند یک دو سه کد 300

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰x210x190 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ پشه بند یک دو سه کد ۰۳ سایز ۱۱۰×۲۰۰ سانتیمتر

پشه بند یک دو سه کد 03 سایز 110x200 سانتیمتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x110x100 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۵۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    – بصورت تا شو- عرض قابل تنظیم از ۸۵ تا ۱۱۰ سانتیمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ پشه بند یک دو سه مدل سنتی کفدار سایز ۳۰۰×۲۰۰

پشه بند یک دو سه مدل سنتی کفدار سایز 300×200

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰۰x200x200 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • جنس
    فوم PVC
  • سایر توضیحات
    این پشه بند خود ایستا نیست و پایه ندارد و بایستی توسط بند برپا نگهداشته شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید پشه بند در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پشه بند کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا