خواب و حمام کودکسرگرمی و آموزشی

پستانک، راهنمای خرید پستانک ارتودنسی و استاندارد ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید پستانک باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مهم و ضروری که قبل از به دنیا آمدن نوزاد خود به آن احتیاج دارید، پستانک است. اگر با هر سری گریه کردن نوزاد خود بخواهید به او شیر دهید، معده کودک شما ورم کرده و دچار رفلاکس و سایر بیماری‌های گوارشی می‌شود. پس بهترین کار استفاده از پستانک می‌باشد. اگر شما هم یکی از والدین جدید هستید و به دنبال راهی برای آرامش کودک خود می‌باشید، پستانک ممکن است همان چیزی باشد که برای آرام و راضی نگه داشتن کودک خود به آن احتیاج داشته باشید.

اما چگونه می توانید پستانک مناسبی را برای کودک خود انتخاب کنید؟ این راهنما همه چیز را که در مورد خرید این وسیله باید بدانید را پوشش می دهد. پس اگر احساس می‌کنید برای خرید پستانک به یک راهنمای خرید خوب و جامع نیاز دارید، مطالعه این مقاله می‌تواند پاسخ بیشتر سوال‌های شما در این زمینه باشد. پس بیایید با هم این وسیله را مورد بررسی قرار دهیم و یک سری نکات مهم را که هنگام خرید پستانک باید به آن‌ها توجه داشته باشید را مورد بررسی قرار دهیم.

پستانک‌چیست و چه کاربردی دارد؟

پستانک از همان پستان یا وسیله‌ای که همانند پستان است تشکیل شده، در اصل یک نوک پستان مصنوعی که روی یک دسته قرار گرفته است که برای راحتی و سرگرمی کودک شما مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حالی که برخی از نوزادان فقط در حین شیردهی مایل به مکیدن سینه هستند، برخی دیگر حتی پس از پایان زمان شیردهی تمایل به مکیدن نوک پستان یا شیشه شیر نوزاد را دارند. این مکیدن بعد از شیردهی می‌تواند در آرام کردن نوزاد نقش بزرگی داشته باشد. اگر این عادت مکیدن به درستی مدیریت شود، می تواند به آرامش اعصاب و آرام کردن کودک و نوزاد بی حوصله شما کمک کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید شیشه شیر کودک و نوزاد

اجزای تشکیل دهنده پستانک‌نوزاد:

  • نوک پستان: یا همان نوک سینه در داخل دهان کودک و نوزاد شما قرار می گیرد و معمولا به وسیله او مکیده می‌شود.
  • محافظ: سپر یا همان محافظ که از کشیدن کل نوک سینه به داخل دهان کودک که می‌تواند منجر به خطر خفگی بالقوه شود جلوگیری می‌کند.
  • حلقه: حلقه یا دسته به شما یک دستگیره را ارائه می‌کند. در مواقعی که شما بخواهید پستونک را از دهان کودکتان بیرون بیاورید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پستانک علاوه بر این اسم با چه نام‌هایی شناخته می‌شود:

  • پاسی
  • بینکی
  • سوتی
  • آرام بخش
  • نابی
  • دوشاخه
  • نوک
  • ساختگی

و این‌ها تنها تعدادی از نام‌های پرکاربرد آن هستند. حتی ممکن است کودک شما در حالی که تلفظ کلمات و صداها را می آموزد، یک اسم جدید را خودش روی این وسیله قرار دهد.

چگونه بفهمیم که کودک به پستانک نیاز دارد؟

کودک شما ممکن است سرنخ هایی به شما بدهد که نشان می‌دهد زمان مناسبی برای معرفی این محصول به کودک می‌باشد.

  • زمانی که کودک شما حتی زمانی که شیشه شیر خالی است با خوشحالی شیشه شیر کودک را می مکد.
  • نوزاد سینه شما را می‌مکد اما نه به شکلی که شیر از آن خارج شود و با دور کردن سینه نوزاد برای خوردن دوباره آن تحریک می‌شود.
  • کودک انگشت شست، گوشه پتو و یا اسباب بازی خود را می مکد.

در این صورت ممکن است کودک شما کاندید مناسبی برای خرید پستونک باشد.

متأسفانه، همه نوزادان به این که پستونک می‌خواهند اشاره نمی‌کنند. یعنی تا زمانی که شما این وسیله را خریداری نکنید متوجه نمی‌شوید که پستوک کودک شما را آرام می‌کند یا نه.

نوزاد در چه سنی می‌تواند از پستانک‌استفاده کند؟

زمان مناسب برای معرفی این وسیله به نوزاد بستگی به این دارد که شما قصد دارید، شیر خود را به نوزاد بدهید یا نه، قصد دارید به نوزاد خود شیر خشک بدهید.

تغذیه با شیر خشک:

اگر تغذیه با شیر خشک و شیشه شیر برای شما گزینه بهتری است، می توانید بلافاصله پستونک را به نوزاد خود بدهید. بعضی از کارشناسان کودک توصیه می‌کنند قبل استفاده از پستوک، علائم کودک را که نشان دهنده ناراحتی، نفخ شکم، گرسنگی و نیاز به خواب هستند را یاد بگیرید. همین متخصصان توصیه می‌کنند تا زمانی که افزایش وزن در نوزاد خود را مشاهده نکرده‌اید (تا ۱۰ روزگی) از دادن پستونک به نوزاد خودداری کنید.

تغذیه با شیر مادر:

اگر قصد تغذیه نوازد با شیر خود را دارید، بسیاری از کارشناسان توصیه می‌کنند که به مدت شش هفته از معرفی پستونک به نوزاد خود خودداری نمائید. ( تا زمانی که از روال شیردهی نوزاد خود راضی باشید). دلیل تاخیر به وجود آمده این است که معرفی پستانک به نوزادان شیرده در مراحل اولیه شیردهی ممکن است باعث گیج شدن آن‌ها در مکیدن شود.

مکیدن پستانک نسبت به مکیدن سینه بسیار متفاوت است. معرفی زودهنگام پستانک، می‌تواند باعث سردرگمی برخی از نوزادان شیرده شود. این اصطلاح به عنوان “گیجی نوک پستان” شناخته می شود. شما هرگز نمی‌خواهید کودکتان سینه شما را به اشتباه بمکد و گرسنه بماند.

با در نظر گرفتن یک روال شیردهی سالم برای نوزادتان، بسته به برنامه شیردهی و میزان شیر خود، آزاد هستید که در اوقات فراغت نوزاد به او پستانک را معرفی کنید.

چگونه نوزاد خود را به سمت پستانک ببریم؟

معرفی پستانک به نوزاد یکی از فرآیند‌های فوق العاده ساده است. برای این کار فقط باید سه اصل زیر را به خاطر بسپارید.

  1. زمان: شما در ابتدا باید زمانی را برای آشنا کردن نوزاد به پستانک اختصاص دهید. این زمان باید بعد از تغذیه کودک اما نه خیلی نزدیک به وعده غذایی بعدی نوزاد باشد.
  2. خلق و خوی نوزاد: متغیر بعدی که باید بر آن غلبه کنید، خلق و خوی کودکتان است. زمانی که کودک شما احساس آرامش و رضایت می کند، بهترین زمان برای معرفی پستونک است. اگر نوزاد شما ناراحت است یا شروع به گریه کرده، باید دست نگه دارید تا خلق و خوی نوزاد شما بهبود پیدا کند.
  3. لمس کردن: با رعایت کردن دو روش فوق، وقت آن رسیده تا کودک خود را با این وسیله آشنا کنید. پستونک را روی گونه کودک خود، کمی دورتر از گوشه دهان، قرار دهید. کودک شما باید به طور غریزی به سمت پستونک حرکت کند و شروع به مکیدن آن نماید. ساده به نظر می رسد، اما متأسفانه، همه نوزادان بلافاصله به سمت آن نمی‌روند.

برخی از دلایل امتناع نوزادان از پستانک:

  1. طعم: ممکن است کودک شما در ابتدا نوک پستانک را رد کند، زیرا طعم آن جدید و گیج کننده به نظر می‌رسد. سعی کنید، قبل از معرفی پستانک را در شیر مادر یا شیر خشک فرو ببرید. هنگامی که کودک شما این وسیله را با طعمی آشنا و اطمینان بخش تجربه کند، ممکن است هرگز آن را رها نکند.
  2. نوع: من مطمئن هستم که شما قبلاً از این موضوع اطلاع دارید که کودک کوچک شما فردی منحصر به فرد است. اگر نوع خاصی از این وسیله توسط یک نوزاد دیگر مورد پسند قرار گرفته، به این معنی نیست که کودک شما هم آن را دوست دارد. ممکن است کودک شما پستانک را به دلیل بافت، شکل یا حتی رنگ آن رد کند.

اگر نوزاد شما به هر دلیل در برابر استفاده از پستانک مقاومت می‌کند، هرگز او را مجبور به قبول کردن آن نکنید، به سادگی دوباره امتحان کنید. اگر کودک شما پس از تلاش های متعدد همچنان از قبول آن خودداری می‌کند، ممکن است مجبور شوید به انتخاب کودک خود احترام بگذارید و راه حل جایگزینی برای آرام و راضی نگه داشتن کودک خود پیدا کنید.

پستانک را هر چند وقت یکبار باید تعویض کرد؟

نوک این وسیله در نهایت با استفاده مداوم از بین می رود. اینکه چقدر سریع آن را باید تعویض کنید به شدت و دفعات مکیدن پستونک توسط کودک شما بستگی دارد.

علائمی که نشان می دهد پستانک کودک شما نیاز به تعویض دارد:

  • وجود هر گونه سوراخ یا پارگی در نوک آن
  • مشاهده تغییر رنگ در قسمت‌های مختلف
  • نوک آن کشیده شده باشد و شکل اولیه خود را نداشته باشد.
  • پلاستیک روی محافظ یا دسته دندانه‌دار شده و یا قسمتی از پستانک شل باشد.
  • نوک آن حتی پس از شستن کامل باز هم چسبنده باشد.

هر بار که این وسیله را در اختیار کودک خود قرار می‌دهید به دنبال این علائم هشدار دهنده باشید. حتماً هر چند وقت یکبار نوک آن را بکشید تا مطمئن شوید که هنوز محکم به پایه چسبیده است.

اگر با بالا رفتن سن این وسیله را تعویض نکنید، در این صورت احتمال دارد که نوک پستان یا هر قسمت دیگری از آن در هنگام مکیدن پاره شود و کودک شما در خطر خفگی قرار بگیرد.

خوشبختانه، قیمت بیشتر انواع مختلف پستانک‌ها بسیار ارزان است و میزان بودجه شما ضربه‌ای وارد نمی‌کند.

نحوه تمیز کردن پستانک

  • در صورتی مجاز به تمیز کردن آن هستید که روی بسته‌بندی آن نوشته شده باشد. اکثر پستانک‌های کودک را می‌توانید به همان روشی که شیشه شیر و فنجان‌های شیر کودک را تمیز می‌کنید، تمیز نمائید.
  • بعد از اینکه پستونک خود را به خوبی تمیز کردید، ممکن است متوجه شوید که هنوز مقداری آب داخل نوک پستان وجود دارد. این مورد طبیعی است. البته تا زمانی که تا جایی که ممکن است آب را از درون آن خارج کرده باشید که در نهایت خشک می‌شود. نوک پستان را در یک منطقه خشک و دارای تهویه مناسب بگذارید.
  • استفاده از پستونک های متعدد می تواند یک مزیت باشد. زیرا می‌توانید پستونک‌های شسته شده را با آن‌ها جایگزین کنید و در عین حال اجازه دهید پستانک‌هایی را که شسته‌اید در زمان کافی خشک شوند.
  • همیشه قبل از اینکه یک پستونک جدید را به کودک خود معرفی کنید، آن را خوب شسته و ضدعفونی نمائید. این کار را باید هر بار که یک پستونک جدید را ‌خریداری می‌کنید انجام دهید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه استریل کننده شیشه شیر و پستانک

بهترین مارک پستانک برای نوزاد:

هرگز نمی‌توان یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک این وسیله معرفی کرد. زیرا برندهای زیادی وجود دارند که در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند و معرفی یک محصول خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای این محصول را به شما معرفی می‌کنیم.

  • پستانک‌های ‌بی‌بی لند
  • پستانک‌های چیکو
  • پستانک‌های ‌اونت
  • پستانک‌های ‌تائوچی
  • پستانک‌‌های مایا
  • پستانک‌‌های کیوتی
  • پستانک‌‌های وی‌کر
  • پستانک‌های ‌نیننو

انواع پستانک موجود در بازار:

  1. پستانک‌های ‌چند تکه: اگر کسی این محصول را به شما معرفی کند، به احتمال زیاد به این فکر می‌کنید که به احتمال زیاد دارای چند تکه خواهد بود که در کنار هم قرار می‌گیرند. چند تکه یکی از رایج‌ترین نمونه‌های موجود در بازار است.
  2. پستانک‌های یک تکه: این پستانک‌ها که به نام پستانک‌های یک تکه نیز شناخته می شوند، از یک تکه پلاستیک، سیلیکون، لاتکس یا ترکیبی از این سه ماده ساخته می‌شوند.جذابیت پستانک‌های تک تکه این است که در هنگام استفاده از هم جدا نمی‌شوند. این ویژگی خطر خفگی نوزاد را به حداقل می‌رساند. پستانک‌های فوق می توانند در اشکال و طرح های خلاقانه باشند.

محبوب ترین مدل‌های پستانک‌نوزاد:

  1. پستانک‌های ‌نوزاد شکم پر: این سبک از پستونک‌ها تنها چند سالی است که در بازار عرضه شده، اما به سرعت در بین والدین و نوزادان محبوب شده‌اند.
  2. پستانک‌های نوزاد جدید: شما با خرید یک نمونه جدید می‌توانید کودک خود را آرام کنید و با این کار نظر کودک خود را به طرف یک نمونه جدید جلب کنید. این پستونک‌ها که در انواع طرح‌های خنده دار و منحصر به فرد از سبیل گرفته تا دندان های کج موجود هستند، باعث می‌شود هر بار که به کودک خود نگاه می کنید، لبخندی بر لبان شما ظاهر شود.
  3. پستانک‌های تغذیه: هنگامی که کودک شما شش ماهگی را به پایان رساند، می تواند با این وسیله نیز او را تغذیه کنید.این مدل برای ماه‌های گرم‌ سال ایده‌آل است، شما به سادگی می‌توانید تکه‌های میوه را قبل از قرار دادن در پستونک منجمد کنید. کودک شما در حین مکیدن طعمی با طراوت و میوه‌ای را دریافت می‌کند.
  4. پستانک‌های شب نما:

پستانک های Glow in the dark دقیقاً همان کاری را انجام می دهند که از نامشان پیداست، آنها درخششی دوست داشتنی در محیط تاریک ایجاد می‌کنند. بسیاری از مادران گزارش می‌دهند که نور ملایمی که در هنگام استفاده از آن می‌تابد، در واقع به خواب راحت نوزادشان کمک می‌کند. اگر کودک شما پستانک خود را در تاریکی بیندازد، می توان به راحتی آن را در تاریکی را پیدا کرد.

نکات مهم برای خرید پستانک:

احتمالاً به این فکر می‌کنید که پستانک یکی از ساده ترین وسایل کودک برای خرید است. شما درست می گوئید . با این حال، هنگام انتخاب بهترین پستانک برای کودک، نکات مهمی وجود دارد که باید آن‌ها را در نظر بگیرید.

  • اندازه: اندازه پستونک‌ن وزاد بر اساس گروه سنی او تعیین می‌شود. این سنین به طور کلی عبارتند از: شش ماه یا کمتر (کوچک)، شش تا ۱۸ ماه (متوسط)، ۱۸ ماه و بزرگتر (بزرگ). نحوه عملکرد اندازه آن بسته به نوع برند متفاوت است. من به شدت توصیه می کنم هنگام انتخاب این محصول به سن توصیه شده پایبند باشید. پستونک بیش از حد بزرگ می تواند خطر خفگی را ایجاد کند در حالی که پستونک خیلی کوچک ممکن است توسط کودک رد شود.
  • نحوه ساخت: ساخت هر وسیله‌ای که وارد دهان کودک می‌شود اهمیت بالایی دارد. همانطور که در بالا ذکر شد، بسیاری از پستونک‌ها از سه قطعه مجزا تشکیل شده‌اند. اگر پستونک کودک شما از هم جدا شود، خطر خفگی قابل توجهی دارد. اگر پستونک کودک شما از چند تکه تشکیل شده حتما، نوک پستان را به خوبی بکشید. اگر نوک پستان جدا می‌شود، از خرید آن صرف نظر کنید. زیرا کودک در نهایت قادر به جدا کردن آن خواهد بود..
  • مواد نوک محصول: نوک این وسیله می‌تواند از مواد مختلفی ساخته شود.

سیلیکون: متداول ترین ماده مورد استفاده برای نوک پستان می‌باشد. زیرا به راحتی تمیز می شود و کمتر مستعد حفظ بوی نامطبوع است. پستانک‌های سیلیکونی را می توان به طور کلی در چرخه ماشین ظرفشویی تمیز کرد.

لاتکس: نرم تر و انعطاف پذیرتر از سیلیکون است. بسیاری از نوزادان احساس رضایت بخش‌تری از این ماده دارند و لاتکس را به سیلیکون ترجیح می‌دهند. در صورتی که نوزاد شما حساسیت به لاتکس داشته باشد، همچنان می توانید از یک پستانک لاستیکی طبیعی (غیر لاتکس) یا سیلیکونی برای کودک خود استفاده کنید.

پلاستیک سخت: کمترین ماده‌ای که برای ساخت نوک این محصول استفاده می‌شود. پلاستیک طول عمر بالایی دارد و به راحتی تمیز می شود. نکات منفی آن این است که بسیاری از نوزادان پستانک پلاستیکی را رد می کنند.

  • نوع محافظ: اندازه گارد یا سپر این محصول باید حداقل ۱ تا ½ اینچ باشد. محافظ از کشیدن نوک پستان به داخل دهان و خفگی نوزاد در هنگام استفاده از پستانک جلوگیری می کند. گاهی اوقات یک سپر منحنی ترجیح داده می شود، اگرچه طرح آن‌ها می‌تواند متفاوت باشد. محافظ باید دارای سوراخ های تهویه باشد. این سوراخ‌ها اجازه می‌دهند هوا بین محافظ و صورت کودک شما گردش کند که این امر به جلوگیری از بثورات رطوبتی پوست کمک می‌کند.
  • قابلیت شستشو: از آنجایی که این محصول قرار است زمان زیادی در دهان کودک شما باشد، باید آن را تمیز و استریل نگه دارید. انتخاب پستانکی که قابل جوشاندن یا قابل شستشو در ماشین ظرفشویی باشد، زمان تمیز کردن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
  • رنگ محصول: توصیه می‌کنم پستانک‌های با رنگ شفاف را خریداری کنید. زیرا احتمال گم کردن آن‌ها نسبت به یک نمونه تیره کمتر است. تشخیص پستانک با رنگ روشن در یک نگاه بسیار ساده‌تر خواهد بود.. اگر نوع خاصی از پستونک را پیدا کردید که کودک شما کاملاً آن را دوست دارد، در تهیه و خرید آن تردید نکنید.
  • نگران BPA یا فتالات نباشید: معمولاً به شما گفته می‌شود که از محصولات کودکی را که دارای BPA یا فتالات هستند خریداری نکنید. فتالات‌ها از سال ۱۹۹۹ در پستانک‌های فروخته شده در ایالات متحده استفاده نمی‌شود. در مورد BPA، خوب، بیشتر پستانک‌های موجود در بازار از لاتکس یا سیلیکون ساخته می‌شوند. این مواد معمولا حاوی BPA نیستند.

نکات ایمنی در مورد استفاده از پستانک:

درست مانند هر محصول دیگری، سازندگان پستانک نیز از شما می خواهد که اقدامات احتیاطی خاصی را هنگام استفاده از آن انجام دهید.

پستانک را به کودک خود وصل نکنید

هرگز پستونک را به هیچ قسمتی از نوزاد، لباس، گهواره، صندلی ماشین و غیره نبندید. نخ به راحتی دور گردن کودک شما گره می‌خورد و در نتیجه خطر خفگی را به همراه دارد.

به آن شکر یا مواد مشابه نزنید

هرگز پستونک کودک را با هیچ ماده‌ای آغشته نکنید، به خصوص شیرینی‌هایی مانند عسل یا مربا. شما با این کار خطر ایجاد حفره در دندان های در حال رشد کودک خود نقش خواهید داشت.

از وسایل سرگرم کننده دوری کنید

از خرید پستونک‌هایی که دارای ویژگی های غیر ضروری هستند خودداری کنید. مواد اضافی مانند منگوله، مهره یا زرق و برق می توانند به راحتی در هنگام استفاده از پستونک جدا شوند و به کودک شما آسیب برسانند.

آیا پستانک باعث عفونت گوش می شود؟

مطالعات پزشکی نشان داده که در برخی موارد کودکانی که از این وسیله استفاده می‌کنند بیشتر در معرض عفونت گوش میانی قرار دارند. این نگرانی تا حدودی با تحقیقاتی که نشان می‌دهد نوزادانی که از پستونک استفاده می‌کنند، کمتر دچار سندرم مرگ ناگهانی نوزاد (SIDS) هستند، جبران می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید پستونک مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای پستونک پرفروش، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ پستانک ارتودنسی چیکو مدل کامفورت خرس

پستانک ارتودنسی چیکو مدل کامفورت خرس

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x4x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • نوع محصول
    پستانک
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    قابلیت استریل کردن
  • سایز پستانک و ملزومات
    ۱
  • نوع سری
    ارتودنسی
  • جنس سری
    سیلیکون
  • شامل
    حلقه
  • رده سنی
    ۰-۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ پستانک بیبی لند مدل ۳۸۸

پستانک بیبی لند مدل 388

مشخصات

  • ابعاد
    ۶ × ۵ × ۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • نوع محصول
    پستانک
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    قابلیت استریل کردن
  • سایز پستانک و ملزومات
    ۲
  • نوع سری
    ارتودنسی
  • جنس سری
    سیلیکون
  • شامل
    حلقه
  • رده سنی
    ۶-۱۸
  • سایر توضیحات
    – دارای منفذ روی بدنه، جهت جریان هوا روی پوست نوزاد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پستانک هی ار شی مدل خرس بسته ۲ عددی

پستانک هی ار شی مدل خرس بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x8x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • نوع محصول
    پستانک
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    قابلیت استریل کردن
  • سایز پستانک و ملزومات
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ پستانک ارتودنسی هی ار شی مدل شب بسته ۲ عددی

پستانک ارتودنسی هی ار شی مدل شب بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x10x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰۰ گرم
  • نوع محصول
    پستانک
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    قابلیت استریل کردن
  • سایز پستانک و ملزومات
    صفر
  • نوع سری
    ارتودنسی
  • جنس سری
    سیلیکون
  • رده سنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ پستانک ارتودنسی بیبی لند مدل ۳۸۸

پستانک ارتودنسی بیبی لند مدل 388

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x8x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • نوع محصول
    پستانک
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    استریل
  • سایز پستانک و ملزومات
    ۲
  • جنس سری
    سیلیکون
  • رده سنی
    ۱۸_۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ پستانک چیکو کد ۲۷۱۱.۱۱

پستانک چیکو کد 2711.11

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x9x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ گرم
  • نوع محصول
    پستانک
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    قابلیت استریل کردن
  • سایز پستانک و ملزومات
    ۱
  • نوع سری
    ارتودنسی
  • جنس سری
    سیلیکون
  • شامل
    حلقه
  • رده سنی
    ۰-۶
  • سایر توضیحات
    – مناسب از زمان بدو تولد تا شش ماهگی- جلوگیری از آسیب به دندان نوزاد- فاقد مواد BPA- رنگ صورتی- تک عددی- نرم و سبک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ پستانک وی مدل W363.4

پستانک وی مدل W363.4

مشخصات

  • ابعاد
    ۴x4x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • نوع سری
    معمولی (گرد)
  • جنس سری
    سیلیکون
  • رده سنی
    ۰ تا ۶ ماه
  • سایر توضیحات
    ساختار پستانک وی بیبی خمیده به سمت بیرون که برای کودکان با پوست حساس طراحی شده است، پستانک به پوست کودک نمی چسبد.از تحریک پوست حساس جلوگیری می شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ پستانک و بند پستانک وی طرح شیر مدل W373.3

پستانک  و بند پستانک وی طرح شیر مدل W373.3

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x4x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ گرم
  • نوع محصول
    بند پستانک
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    قابلیت استریل کردن
  • نوع سری
    ارتودنسی
  • جنس سری
    سیلیکون
  • رده سنی
    +۱۸ ماه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ پستانک ارتودنسی اونت مدل الترا ایر بسته ۲ عددی

پستانک ارتودنسی اونت مدل الترا ایر بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x3x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵ گرم
  • نوع محصول
    پستانک
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    عملکرد ضدنفخ
  • سایز پستانک و ملزومات
    ۲
  • نوع سری
    ارتودنسی
  • جنس سری
    سیلیکون
  • شامل
    بسته‌بندی
  • رده سنی
    ۶ تا ۱۸
  • سایر توضیحات
    پستانک الترا ایر اونت دارای سر سیلیکونی ارتودنسی و متقارن است که برای رشد طبیعی دهان کودک مناسب بوده و به دندان و لثه او آسیب نمی رساند.پستانک های فیلیپس اونت کاملا استرلیزه می باشند تنها کاری را که باید انجام دهید این است که مقداری آب درون جعبه آن ریخته و سپس به مدت ۳ دقیقه در مایکروویو قرار دهید و با خیال راحت از آن استفاده کنید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ پستانک بیبی لند مدل ۴۸۰

پستانک بیبی لند مدل 480

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • نوع محصول
    پستانک
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    فاقد مواد سمی
  • سایز پستانک و ملزومات
    ۱
  • نوع سری
    معمولی (گرد)
  • جنس سری
    سیلیکون
  • رده سنی
    ۰,۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ پستانک ارتودنسی بیبی لند مدل ۳۸۸

پستانک ارتودنسی بیبی لند مدل 388

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x8x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • نوع محصول
    پستانک
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    استریل
  • سایز پستانک و ملزومات
    ۲
  • جنس سری
    سیلیکون
  • رده سنی
    ۶ تا ۱۸ ماه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ پستانک ارتودنسی بیبی لند مدل ۴۸۷

پستانک ارتودنسی بیبی لند مدل 487

مشخصات

  • ابعاد
    ۴x5x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • نوع محصول
    پستانک
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    فاقد مواد سمی
  • سایز پستانک و ملزومات
    ۲
  • جنس سری
    سیلیکون
  • شامل
    حلقه
  • رده سنی
    ۶-۱۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ پستانک اونت مدل الترا ایر کد ۰۸۰۲ بسته ۲ عددی

پستانک اونت مدل الترا ایر کد 0802 بسته 2 عددی

مشخصات

  • نوع محصول
    پستانک
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    استریل
  • نوع سری
    بادامی
  • جنس سری
    سیلیکون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ پستانک ارتودنسی پینو بیبی سایز ۱۸-۶ بسته دو عددی

پستانک ارتودنسی پینو بیبی سایز 18-6 بسته دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵ گرم
  • نوع محصول
    پستانک
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    قابلیت استریل کردن
  • نوع سری
    ارتودنسی
  • جنس سری
    سیلیکون
  • رده سنی
    ۶-۱۸ ماه
  • سایر توضیحات
    – سری سیلیکونی با سری ارتودنسی- قبل از مصرف پستانک را به مدت ۵ دقیقه در آب بجوشانید و استریل نمایید.- فاقد BPA و مواد مضر- سری بسیار نرم، کاملا تخت و مناسب شکل دهان نوزاد- ساخته شده از مواد اولیه درجه یک و بهداشتی و کاملا سبک- قسمت انتهایی باریک جهت فشار کمتر به لثه و دندان- محفظه مناسب جهت نگهداری و ضدعفونی کردن پستانک- سری مشابه سینه مادر با ۹ مجرای خروجی شیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ پستانک بیبی لند مدل ۳۶۶ به همراه قاب محافظ

پستانک بیبی لند مدل 366 به همراه قاب محافظ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x9x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰ گرم
  • نوع محصول
    پستانک
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    قابلیت استریل کردن
  • سایز پستانک و ملزومات
    صفر
  • جنس سری
    سیلیکون
  • رده سنی
    ۰+

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ پستانک ارتودنسی بیبی لند مدل ۳۸۸

پستانک ارتودنسی بیبی لند مدل 388

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x8x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • نوع محصول
    پستانک
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    قابلیت استریل کردن
  • سایز پستانک و ملزومات
    ۲
  • نوع سری
    ارتودنسی
  • جنس سری
    سیلیکون
  • رده سنی
    ۶-۱۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ پستانک ارتودنسی اونت مدل الترا ایر کد ۰۸۰۱

پستانک ارتودنسی اونت مدل الترا ایر کد 0801

مشخصات

  • نوع محصول
    پستانک
  • نوع سری
    بادامی
  • جنس سری
    سیلیکون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ پستانک بیبی لند مدل ۳۸۴

پستانک بیبی لند مدل 384

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • نوع محصول
    پستانک
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    قابلیت استریل کردن
  • سایز پستانک و ملزومات
    ۲
  • نوع سری
    بادامی
  • جنس سری
    سیلیکون
  • شامل
    حلقه
  • رده سنی
    ۶-۱۸
  • سایر توضیحات
    – دارای منفذ روی بدنه، جهت جریان هوا روی پوست نوزاد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ پستانک ارتودنسی اونت مدل Ultra Air بسته ۲ عددی

پستانک ارتودنسی اونت مدل Ultra Air بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • نوع محصول
    پستانک
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    فاقد مواد سمی
  • جنس سری
    سیلیکون
  • رده سنی
    ۶-۱۸m

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ پستانک ارتودنسی چیکو مدل پروانه ای bear s 2022

پستانک ارتودنسی چیکو مدل پروانه ای bear s 2022

مشخصات

  • ابعاد
    ۱x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ گرم
  • نوع محصول
    پستانک
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    فاقد مواد سمی
  • سایز پستانک و ملزومات
    صفر
  • نوع سری
    ارتودنسی
  • جنس سری
    سیلیکون
  • رده سنی
    ۰-۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ پستانک بیبی لند مدل ۳۹۱Swinging

پستانک بیبی لند مدل 391Swinging

مشخصات

  • نوع محصول
    پستانک
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    قابلیت استریل کردن
  • سایز پستانک و ملزومات
    ۱
  • نوع سری
    ارتودنسی
  • جنس سری
    سیلیکون
  • شامل
    حلقه
  • رده سنی
    ۰-۶
  • سایر توضیحات
    – دارای منفذ روی بدنه، جهت جریان هوا روی پوست نوزاد- قبل از مصرف به مدت ۵ دقیقه در آب جوشانده و استریل شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ پستانک ارتودنسی بی بی لند مدل ۴۸۴

پستانک ارتودنسی بی بی لند مدل 484

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • نوع محصول
    پستانک
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    قابلیت استریل کردن
  • سایز پستانک و ملزومات
    ۱
  • نوع سری
    ارتودنسی
  • جنس سری
    سیلیکون
  • رده سنی
    ۰ تا ۶
  • سایر توضیحات
    این محصول با دسته شب تاب منحصر به فرد و طرحهای چاپی کودکانه از مواد کاملا بهداشتی و ایمن ساخته شده است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ پستانک ارتودنسی اونت مدل Ultra Air بسته ۲ عددی

پستانک ارتودنسی اونت مدل Ultra Air بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x7x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • نوع محصول
    پستانک
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    ویتامین
  • جنس سری
    سیلیکون
  • رده سنی
    ۶-۱۸m

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ پستانک ارتودنسی بیبی لند مدل ۴۸۶

پستانک ارتودنسی بیبی لند مدل 486

مشخصات

  • ابعاد
    ۴x6x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • نوع محصول
    پستانک
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    قابلیت استریل کردن
  • سایز پستانک و ملزومات
    ۱
  • نوع سری
    ارتودنسی
  • جنس سری
    سیلیکون
  • شامل
    حلقه
  • رده سنی
    ۰ تا ۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ پستانک ارتودنسی چیکو مدل کامفورت

پستانک ارتودنسی چیکو مدل کامفورت

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x4x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • نوع محصول
    پستانک
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    قابلیت استریل کردن
  • سایز پستانک و ملزومات
    ۱
  • نوع سری
    ارتودنسی
  • جنس سری
    سیلیکون
  • شامل
    حلقه
  • رده سنی
    ۰-۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ پستانک بیبی لند مدل ۳۶۷ به همراه قاب محافظ

پستانک بیبی لند مدل 367 به همراه قاب محافظ

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • نوع محصول
    قاب محافظ پستانک
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    فاقد مواد سمی
  • سایز پستانک و ملزومات
    ۲
  • جنس سری
    سیلیکون
  • رده سنی
    ۰,۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ پستانک ارتودنسی اونت مدل الترا ایر خرگوش و جوجه تیغی ۳۴۴/۲۳ بسته ۲ عددی

پستانک ارتودنسی اونت مدل الترا ایر خرگوش و جوجه تیغی 344/23 بسته 2 عددی

مشخصات

  • نوع سری
    بادامی
  • جنس سری
    سیلیکون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ پستانک ارتودنسی بی بی لند مدل ۴۸۲

پستانک ارتودنسی بی بی لند مدل 482

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • نوع محصول
    پستانک
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    قابلیت استریل کردن
  • سایز پستانک و ملزومات
    ۱
  • نوع سری
    ارتودنسی
  • جنس سری
    سیلیکون
  • شامل
    حلقه
  • رده سنی
    ۰-۶
  • سایر توضیحات
    دارای منفذ روی بدنه، جهت جریان هوا روی پوست نوزادبا قابلیت استریل کردنجنس سری سیلیکون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ پستانک ارتودنسی چیکو مدل سیلیکونی

پستانک ارتودنسی چیکو مدل سیلیکونی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴x3x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • نوع محصول
    پستانک
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    قابل استفاده از بدو تولد نوزاد
  • سایز پستانک و ملزومات
    صفر
  • نوع سری
    ارتودنسی
  • جنس سری
    سیلیکون
  • رده سنی
    ۰تا۶ ماه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ پستانک ارتودنسی مایا مدل کیوتی

پستانک ارتودنسی مایا مدل کیوتی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x5x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۷ گرم
  • نوع محصول
    پستانک
  • نوع سری
    ارتودنسی
  • جنس سری
    سیلیکون
  • رده سنی
    ۶ – ۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید پستونک در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دمپایی حوله‌ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا