کامپیوتر و تجهیزات جانبی

پایه نگهدارنده گوشی، راهنمای خرید پایه نگهدارنده تلفن همراه خودرو و دوچرخه ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید پایه نگهدارنده گوشی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یکی از تجهیزات جانبی مهمی است که هنگام خرید تلفن همراه باید خریداری کنید. البته برای هر شرایط خاصی پایه‌ای خاص طراحی شده است. برخی افراد برای در دسترس بودن تلفن خود حین رانندگی از پایه نگهدارنده گوشی استفاده می‌کنند. شما ممکن است هنگام دوچرخه سواری به این وسیله نیاز داشته باشید. اگر اهل مطالعه از روی صفحه گوشی هستید، حتما باید یک پایه نگهدارنده گوشی مخصوص اتاق خواب تهیه کنید. این نمونه درست در بالای تخت خواب نصب می‌شود و شما از روی آن می‌توانید، به راحتی بدون دخالت دست گوشی خود را جلوی دید خود قرار دهید.

با اینکه نمونه‌های مختلفی از پایه نگهدارنده گوشی در بازار وجود دارد، اما بیشتر افراد به دنبال پایه نگهدارنده خودرو می‌روند، زیرا بیشترین کارایی را دارد، بنابراین در ادامه این مدل را بیشتر معرفی می‌کنیم. اگر خودرو شما دارای تکنولوژی مسیر یابی نیست، پیشنهاد می‌کنم، پایه نگهدارنده گوشی روی شیشه را خریداری کنید، زیرا بدون اینکه حواستان به اطراف پرت شود، می‌توانید نقشه مسیر یاب را روی صفحه تلفن همراه خود مشاهده کنید. البته مدل‌هایی هم وجود دارد که روی دریچه هوای خودرو نصب می‌شوند، دسترسی به این مدل ساده‌تر است. مدل دیگری هم وجود دارد که روی داشبورد خودرو نصب می‌شود، این مدل ثابت و قابل اطمینان‌تر است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید پایه نگهدارنده گوشی موبایل را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع پایه نگهدارنده گوشی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید پایه نگهدارنده گوشی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

پایه نگهدارنده گوشی و تبلت چیست و چه کاربردی دارد؟

پایه‌های تلفن همراه اشیای کوچکی هستند که برای نگه داشتن دستگاه تلفن همراه شما استفاده می شوند. آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که روی یک سطح سخت مانند میز یا داشبورد خودرو قرار می‌گیرند، بنابراین می‌توانید ویدیوهای خنده‌دار تماشا کنید، عکس‌ها را مرور کنی، از گوشی به عنوان دستگاه مسیریابی استفاده کنید و در نهایت، تلفن خود را تمیز و ایمن نگه دارید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پاوربانک

روش استفاده از پایه نگهدارنده گوشی:

مردم به تلفن‌های خود متصل هستند، به این معنی که می‌توان از پایه یا نگهدارنده در همه جا استفاده کرد. در ماشین، اتاق خواب، محل کار و حتی در صف فروشگاه مواد غذایی می‌توانید از این وسیله استفاده کنید. در اینجا موقعیت‌هایی وجود دارد که استفاده از پایه یا نگهدارنده تلفن مفید است.

  • کار بر روی چندین پروژه: آیا شما یک حرفه‌ای یا دانشجو هستید که پروژه های زیادی برای انجام دادن دارید؟ پایه تلفن به شما کمک می کند تا به طور همزمان به دو دستگاه نگاه کنید.
  • استفاده در حمام: ممکن است ناخوشایند باشد، اما بسیاری از مردم از تلفن خود در توالت استفاده می‌کنند. این الهام بخش زنی به نام آنا بروئر ثبت شد تا Wallabox را بسازد، نگهدارنده تلفنی که درست روی دیوار در حمام‌های منازل قرار می‌گیرد.
  • رانندگی در ماشین: پایه تلفن، دستگاه شما را در معرض دید قرار می‌دهد و در عین حال دستان شما را روی فرمان خودرو نگه می‌دارد. شما می‌توانید لیست پخش Spotify خود را پخش کنید و GPS را بدون هیچ مشکلی دنبال کنید.
  • آماده شدن برای خواب: با اتصال یک نگهدارنده مستقیم به تخت خواب، ویدیوهای خود را در رختخواب تماشا کنید. اگر تلویزیون ندارید یا می‌خواهید در حین تکان دادن سر برای خوابیدن به پادکست گوش دهید، این یک راه‌حل عالی است.
  • کار در آشپزخانه: می‌توانید از نگهدارنده تلفن برای تماشای ویدیو در حین تمیز کردن قابلمه‌ها و تابه‌ها استفاده کنید یا دفعه بعد که می‌خواهید یک غذای جدید را امتحان کنید، دستور غذا را دنبال کنید.
  • دریافت مواد غذایی: شما باید هندزفری داشته باشید تا بتوانید یک چرخ را در فروشگاه بچرخانید. نگهدارنده روی دسته این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بدون برخورد با افراد، به لیست خواربار خود نگاه کنید.
  • گلف بازی: بدون نگرانی در مورد گوشی خود، می‌توانید به انجام ورزش گلف بپردازید. شما می‌توانید تلفن همراه خود را روی پایه تلفنی که به چرخ دستی گلف شما متصل می‌شود، قرار دهید و تلفن شما سالم بماند.
  • چمن زنی: پایه تلفن امکان تماشای ویدئو آنلاین از سایت یوتیوب را در حین بریدن چمن برای شما فراهم می‌کند.

انواع پایه نگهدارنده گوشی موبایل:

در حالی که ما شش سبک مختلف از پایه‌ها را ارزیابی کرده‌ایم، سه نوع نگهدارنده اصلی‌ترین نمونه موجود در بازار هستند: پایه‌های شیشه جلو، پایه‌های داشبورد، فنجان مکنده و پایه‌های دریچه هوا. سایر سبک‌های نصب شامل جا لیوانی، خروجی ۱۲ ولتی و ثابت به داشبورد که تقریباً رایج نیستند می‌باشند که در ادامه به معرفی تک تک آن‌ها می‌پردازیم.

سه سبک اصلی از دو روش مختلف برای ایمن سازی تلفن استفاده می‌کنند. اولین مورد با چسباندن یک زبانه فلزی کوچک در پشت گوشی است که به گوشی اجازه می دهد توسط آهنربایی روی پایه ثابت نگه داشته شود. راه دوم از گیره‌ای استفاده می‌کند که گوشی را از طرفین، از بالا و پایین یا از هر دو محکم می‌کند.

هر سبکی مزایا و معایب خود را دارد، اگرچه استفاده از برخی از آن‌ها بسیار ساده تر و راحت‌تر از سایرین است. در زیر پایه‌هایی که آزمایش کردیم و انتخاب برتر ما هستند آمده شده است.

نگهدارنده‌های نصب شده در هوا:

اینها نگهدارنده موبایل جهانی هستند که برای هر مارک خودرویی مناسب هستند. این هولدرها دارای یک دستگیره متقاطع شکل منحصر به فرد هستند که بدون در نظر گرفتن مارک یا مدل، با منحرف کننده هوا در خودرو متناسب است.

یافته‌های ما در مورد این مدل:

  • ایمن سازی این انواع آسان است.
  • قرار گرفتن آن‌ها بر روی دریچه‌های هوا باعث می‌شود که راننده برای خواندن و دسترسی به آن‌ها بسیار راحت باشد.
  • برخی از رانندگان استفاده از آن‌ها را آزاردهنده می‌دانستند، زیرا می‌توانند جریان هوا را از دریچه‌ای که در آن محکم شده‌اند مسدود کنند.
  • اینها با دریچه‌هایی که بلند و باریک هستند به صورت عمودی یا به شکل عجیبی کار می‌کنند.
  • برخی از آن‌ها یک سیم برق نیز دارند که به فندکی ۱۲ ولت متصل می‌شود و امکان شارژ Qi را در تلفن هایی که این امکان را دارند فراهم می‌کند.

نگهدارنده فنجان مکنده:

نگهدارنده فنجان مکنده به کمک فنجان مکش خلاء موجود در آن بر روی شیشه جلو یا داشبورد خودرو نصب می‌شود. اگرچه بیشتر در اتومبیل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما می‌توان از این نوع نگهدارنده تلفن در میزهای معمولی در دفتر یا خانه نیز استفاده کرد.

یافته‌های ما در مورد این مدل:

  • اینها به راحتی روی اکثر سطوح محکم می شوند.
  • در بیشتر موارد، آن‌ها را می‌توان نزدیک درایور قرار داد، بنابراین دیدن و دسترسی به صفحه نمایش آسان است.‌
  • با این حال، این پایه‌ها اغلب حجیم هستند و در برخی خودروها یافتن مکان مناسب برای آن‌ها دشوار است.
  • آن‌ها بسته به پایه و محل قرار گیری می‌توانند دید از شیشه جلو را مسدود کنند.

نگهدارنده گوشی چسبنده:

با نوارهای چسب در هر دو طرف بیشتر اوقات چسب‌های ۳M، این نوع نگهدارنده تلفن جهانی را می‌توان پس از اعمال نوار اسکاچ به هر سطحی وصل کرد.

یافته‌های ما در مورد این مدل:

  • ایمن سازی جهانی آسان، با تنظیمات فراوان.
  • تلفن را نزدیک درایور قرار می‌دهد تا به راحتی به صفحه نمایش دسترسی پیدا کند.
  • می‌تواند جلوی دید از شیشه جلو را بگیرد.
  • لرزش خودرو می‌تواند خواندن گوشی را دشوار کند.
  • شارژر Qi یک امتیاز مثبت است.

نگهدارنده‌های پشت سر صندلی:

این نوع نگهدارنده‌های گوشی برای افرادی که عاشق سفر هستند بهترین گزینه هستند. از میان انواع مختلف پایه‌های تلفن موجود، پایه‌های پشتی صندلی می‌توانند به شما کمک کنند تا گوشی خود را به تلویزیون تبدیل کنید تا شما و همراهانتان را سرگرم کند.

نگهدارنده موبایل برای دوچرخه:

انواع مختلف هولدرهای موبایل برای دوچرخه به شما این امکان را می‌دهد تا با تلفن خود به راحتی ناوبری خود را مدیریت کنید بدون اینکه تمرکز خود را از رانندگی دور کنید. اجازه دهید در حین رانندگی در حال پیمایش یا پخش موسیقی متن مورد علاقه شما در جاده باشد، این نوع نگهدارنده‌های موبایل این کار را برای شما آسان و راحت می‌کنند. امروزه انواع مختلفی از هولدرهای موبایل برای دوچرخه وجود دارد که به صورت آنلاین و آفلاین در دسترس هستند. اینها باعث می‌شوند که گوشی‌های هوشمند شما در حین سواری ثابت بماند و رانندگی شما لذت‌بخش‌تر شود. چیزهای کوچک در واقع می توانند تفاوت‌های بزرگ ایجاد کنند.

نگهدارنده تلفن همراه برای دست:

آیا شما فردی هستید که در حین استفاده مکرراً تلفن همراه را از دست می‌دهید؟ آیا هنگام استفاده از گوشی هوشمند روی تخت، صورت شما کبود شده است؟ زمان خرید آنلاین نگهدارنده موبایل فرا رسیده است. انواع مختلفی از هولدرهای موبایل برای دست مانند پاپ سوکت یا نگهدارنده انگشتی برای تلفن همراه وجود دارد. همچنین می‌توانید چوب‌های سلفی را پیدا کنید که به شما کمک می‌کنند سلفی‌های بهتری بگیرید و بدون ترس از انداختن تلفن‌هایتان از آن‌ها استفاده کنید.

نگهدارنده پایه فندکی برق ۱۲ ولت:

هنگامی که فندکی ۱۲ ولت روی کنسول مرکزی یا داشبورد قرار دارد، گوشی را در مجاورت راننده قرار می‌دهد. اگر مکان به راحتی قابل دسترسی باشد، نصب، دسترسی و خواندن آن‌ها آسان است. این سبک نصب اغلب راننده را مجبور می‌کند که برای استفاده از تلفن چشم خود را از جاده دور کند.
فندکی ۱۲ ولت این نوع پایه‌ها را به خوبی ایمن می کند. لرزش وسیله نقلیه می‌تواند خواندن صفحه را دشوار کند.

پایه نگهدارنده داش مانت دائمی:

مزیت اصلی این نوع این است که پایه بسیار ایمن است. نصب آن‌ها آسان بوده اما به داشبورد مسطح نیاز دارند. بسیاری از خودروهای جدید دارای داشبورد منحنی هستند. این پایه‌ها اغلب برای استفاده راننده از تلفن نیاز به دسترسی دور دارند و خواندن صفحه را دشوار می‌کنند. برخی به صورت افقی نصب می‌شوند که هر کاربر آن را دوست ندارد.
این نوع اغلب دید شیشه جلو را مسدود می‌کند. اینها با یک ماده چسبنده و صمغی محکم می‌شوند، که می‌تواند پس از برداشتن پایه، بقایایی باقی بگذارد. برخی از آنها یک سیم برق نیز دارند که به فندکی ۱۲ ولت متصل می‌شود و امکان شارژ Qi را در تلفن‌هایی که این امکان را دارند فراهم می‌کند.

مزایای استفاده از پایه نگهدارنده گوشی موبایل:

استند گوشی شما را منظم نگه می‌دارد و به دستان شما استراحت می‌دهد. این می تواند برای ایمنی و تمیزی تلفن شما و حتی بیشتر برای راحتی و بهره وری شما مفید باشد.

  1. راحتی: بالا نگه داشتن گوشی برای تماشای یک ویدیو می‌تواند خسته کننده باشد. در واقع یک گوشی هوشمند می تواند تا ۰.۳ پوند وزن داشته باشد. اگر دستگاه خود را روی پایه نگه دارید، بازوها و گردن شما از شما تشکر خواهند کرد.
  2. ایمنی: هنگامی که در جاده هستید یک پایه یا نگهدارنده اهمیت ویژه‌ای دارد. سالانه ۱.۶ میلیون تصادف به دلیل استفاده از تلفن همراه اتفاق می‌افتد. گوشی خود را کنار بگذارید تا بتوانید بعداً با خیال راحت به آن نگاه کنید.
  3. بهره وری: هنگام کار یا مدرسه نباید زیاد به گوشی خود نگاه کنید. این می‌تواند باعث کاهش بهره وری تا پنج ساعت شود. پایه تلفن شما را از دید و ذهن دور نگه می‌دارد تا بتوانید روی کار در حال انجام تمرکز کنید.
  4. پاکیزگی: اگر تلفنتان در جای خودش باشد، شلوغی کمتری روی میزتان خواهید داشت. اکنون دیگر لازم نیست نگران قرار دادن آن در زیر نوت بوک‌ها، پوشه‌ها و سایر لوازم اداری باشید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کیف لپ تاپ

نکاتی که باید قبل از خرید پایه نگهدارنده تلفن همراه در نظر بگیرید:

  1. قیمت پایه گوشی: من همیشه بر این عقیده هستم در هر چیزی که در بازار خریداری می‌کنید، مطمئن شوید که بودجه خود را در اختیار دارید. بنابراین، وقتی صحبت از پایه تلفن همراه خودرو می‌شود، ابتدا باید مقدار پولی را که برای آن در اختیار دارید در نظر بگیرید. بسیاری از آن‌ها با ویژگی‌های مختلف در بازار وجود دارد. قبل از اینکه به نمونه خاصی بسنده کنید، مطمئن شوید که قیمت با بودجه شما کاهش می یابد. این برای اطمینان از اینکه مبلغی را که در نهایت باعث پشیمانی شما می‌شود خرج نمی کنید.
  2. دوام پایه گوشی: محافظت از گوشی شما باید در اولویت باشد. بنابراین، در این مورد، باید به دنبال پایه تلفن همراه خودرو بروید که گوشی شما را به طور ایمن در جای خود نگه دارد. یک پایه گوشی با کیفیت و خوب باید از مواد پلاستیکی با کیفیت بالا، لاستیک یا حتی شیشه ساخته شود. از هر گونه پایه ماشین تلفنی که در هوای گرم یا سرد مکش خود را از دست می دهد، باید اجتناب شود. پایه ای که دارای صفحه پشتی مغناطیسی است می‌تواند برای افرادی که نمی‌خواهند از قاب پشتی گوشی خود استفاده کنند عالی باشد. به خاطر داشته باشید که پایه تلفن همراه با روکش لاستیکی تضمین می‌کند که گوشی یا ماشین شما آسیبی نبیند. توانایی لذت بردن از رانندگی بدون حواس پرتی در حالی که تلفن خود را در اطراف دارید، به خرید پایه مناسب تلفن همراه خودرو بستگی دارد.
  3. سهولت در استفاده: اگر پشت فرمان رانندگی می‌کنید باید تشخیص آن آسان نباشد، پایه تلفن همراه برای شما بی‌فایده است. یک پایه گوشی خوب و آسان برای استفاده گوشی شما را در سطح چشم نگاه می‌دارد. اگر تصمیم دارید آن را روی دریچه باد نصب کنید، مطمئن شوید که شما باد را مسدود نمی‌کند. ایالت‌هایی وجود دارند که قوانین به شما اجازه نمی‌دهد پایه گوشی را روی شیشه جلوی خود نصب کنید. یک پایه گوشی خوب باید به شما امکان دسترسی آسان به تلفن خود را بدون پوشاندن دکمه‌های مهم می‌دهد. باید به شما اجازه دسترسی به تلفن را در حین حرکت وسیله نقلیه بدهد تا گیرنده را روی بلندگو قرار دهید تا هر دو دست شما روی فرمان باشد.
  4. طراحی و ویژگی‌ها: این نیز عامل مهمی است که باید هنگام خرید پایه تلفن همراه خود در نظر بگیرید. همه چیز به طرحی که انتخاب می کنید بستگی دارد. برخی از پایه‌های گوشی وجود دارند که به عنوان شارژر برای تلفن شما نیز عمل می‌کنند. بنابراین، قبل از خرید هر یک از آن‌ها اطمینان حاصل کنید که ویژگی‌های مورد نظر شما وجود دارد و آن‌ها به یک اندازه کاربردی هستند. می‌توانید به سراغ آن‌هایی بروید که اندازه‌های خاصی از دسته کوچک، متوسط تا بزرگ دارند. موارد قابل تنظیمی وجود دارد که برای نگهداری چندین برند از تلفن های همراه طراحی شده است. نکته اصلی این است که همیشه بدانید که چه می‌خواهید و سپس به دنبال آن بروید، به شرطی که در حد بودجه شما باشد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید پایه نگهدارنده گوشی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه پایه نگهدارنده گوشی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل تعقیب سوژه

پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل تعقیب سوژه

مشخصات

  • مناسب برای
    تمامی گوشی‌ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل یوگرین مدل CD256-40118

پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل یوگرین مدل CD256-40118

مشخصات

  • مناسب برای
    گوشی های هوشمند ۴.۷ تا ۶.۷ اینچی
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت شارژ
  • سایر توضیحات
    جریان خروجی: حداکثر ۱۵ واتاستاندارد شارژ بی سیم: Qiپشتیبانی از پروتکل های شارژ بی سیم Qi : پانزده وات / ده وات / ۷.۵ وات / ۵ واتسازگاری: گوشی های هوشمند ۴.۷ تا ۶.۷ اینچیاستفاده فوق العاده آسان – حتی می توانید با یک دست از آن استفاده کنیدطراحی ایمن حتی هنگام رانندگی روی سطوح ناهموار گوشی شما را خراش نمی دهدنصب ساده در ماشین. آن را روی توری تهویه نصب خواهید کرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل فورس مدل FPMSINDAIRVENT15W

پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل فورس مدل FPMSINDAIRVENT15W

مشخصات

  • مناسب برای
    گوشی‌های پشتیبانی کننده از MagSafe
  • سایر توضیحات
    استفاده سریع و آسان؛ شارژ بی‌سیم فوری با فناوری MagSafeشارژ سریع با فناوری MagSafeاستفاده از مجموعه‌ای از آهن‌رباهای داخلی برای قرارگیری بهینه و افزایش کیفیت شارژقرارگیری آسان بر محفظه تهویه هوای خودرو/ کاهش شلوغی محیط خودروشارژ سریع با توان ۱۵ واتبسته‌بندی حاوی:‌ شارژر ۱۵ وات با فناوری MagSafe مناسب خودرو و یک کابل شارژ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ پایه نگهدارنده گوشی موبایل دی جی آی مدل Osmo Mobile 6

 پایه نگهدارنده گوشی موبایل دی جی آی مدل Osmo Mobile 6

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷۶×۱۱۱.۵×۹۹ میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۹ گرم
  • مناسب برای
    مناسب برای تمامی تلفن های همراه
  • سایر توضیحات
    ویژگی های محصول:مجهز به استابلایزر ۳ محورهسازگار با انواع تلفن همراهقابلیت هایپرلپس اسمو موبایل ۶مجهز به سیستم اتصال مغناطیسی به تلفن همراهقابلیت دنبال کردن سوژه ActiveTrack 4دارای مونوپاد داخلیمناسب تلفن های همراه با قطر ۶۷ تا ۸۴ سانتی مترموتور چرخشی با گشتاور بالاوزن گیمبال Osmo 6 : تقریبا ۳۰۹ گرمنوع باتری :Li-Po 2S

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ پایه نگهدارنده تبلت و گوشی موبایل نیلکین مدل SnapBranch Modular

پایه نگهدارنده تبلت و گوشی موبایل نیلکین مدل SnapBranch Modular

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲۸x151x151 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۲۸۰ گرم
  • مناسب برای
    انواع آیپد و تبلت ها – انواع گوشی های همراه – ساعت های هوشمند – انواع هدست ها
  • جنس
    پلی کربنات و آلیاژ آلومینیوم و فلز مغناطیسی
  • قابلیت‌های دستگاه
    امکان چرخش ۳۶۰ درجه
  • سایر توضیحات
    قابل تنظیم در ۳ حالت مختلف جهت استفاده در محیط های مختلفمغناطیس فوق العاده قوی تا تحمل وزن بالغ بر ۲ کیلوگرمامکان جرخش ۳۶۰ درجه در قسمت پایه و ۹۰ درجه برای تبلت و گوشی همراه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل سنهایزر مدل MOBILE KIT

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل سنهایزر مدل  MOBILE KIT

مشخصات

  • مناسب برای
    موبایل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت مدل tbd0500010

پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت مدل tbd0500010

مشخصات

  • مناسب برای
    مناسب برای گرفتن عکس و فیلم سلفی تا طول ۱۲۰ سانتیمتری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت مدل P01

پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت مدل P01

مشخصات

  • ابعاد:
    ۹۵ x 95 x 183.7 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰ گرم
  • مناسب برای
    عکاسی سلفی – فیلمبرداری – تولید محتوا و…
  • قابلیت‌های دستگاه
    امکان چرخش ۳۶۰ درجه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ پایه نگهدارنده گوشی موبایل اوچوان مدل گیمبال X

پایه نگهدارنده گوشی موبایل اوچوان مدل گیمبال X

مشخصات

  • مناسب برای
    تمام گوشی های کمتر از ۷ اینچ
  • سایر توضیحات
    مدل: SMART X محور چرخش تا ۳۳۰ درجه مناسب برای گوشی های هوشمند (از ۶۰ تا ۸۶ میلی متر عرض) و تا ۲۵۰ گرم اتصال: بلوتوث دارای سه پایه مناسب برای سطوح صاف باتری:باتری ۲۲۰۰ میلی آمپری با عمر طولانی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل FACE_TRACKING_360

پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل FACE_TRACKING_360

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱۷x117x60 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۲۰ گرم
  • مناسب برای
    تولید محتوابلاگرسلفیفیلمبرداری حرفه ای
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت شارژ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل سامسونگ مدل EP-H5300

پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل سامسونگ مدل EP-H5300

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۵۵x104x128 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۹۱ گرم
  • مناسب برای
    اغلب موبایل های اندروید و ios دارای تکنولوژی شارژ بی سیم مانند سری Galaxy S و Note و همچنین بیشتر موبایل های تاشو مانند سری Galaxy Z(Fold, Flip)
  • قابلیت‌های دستگاه
    امکان شارژ بی‌سیم
  • سایر توضیحات
    می توان از موبایل های سازگار با آن به : Galaxy Z Fold3 5G, Z Fold2 5G, Z Fold, Z Flip3 5G, Z Flip, Z Flip 5G, S21 Ultra 5G, S21+ 5G, S21 5G, Note20 Ultra 5G, Note20 5G, S20 Ultra 5G, S20+ 5G, S20 5G, Note10+, Note10+ 5G, Note10, Note10 5G, S10, S10+, S10e, S10 5G, S9, S9+, S8, S8+, S7, S7 Edge, Note9, Note8, Note5, S6 Edge+, S6, S6 Edge and Apple iPhone 11 Pro Max,11 Pro, 11, X, XS, XS Max, XR, 8, 8 Plus اشاره کرد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت موکسوم مدل MX-VS10

پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت موکسوم مدل MX-VS10

مشخصات

  • مناسب برای
    -انواع گوشی موبایل و تبلت تا ۱۰ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل پرومیت مدل LUCIDMOUNT-15

 پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل پرومیت مدل LUCIDMOUNT-15

مشخصات

  • مناسب برای
    سازگاری دقیق مگنت با دستگاه‌های آیفون، به طوری که از لغزش یا جابجایی ناخواسته دستگاه جلوگیری می‌کند.
  • سایر توضیحات
    طراحی شفاف، که ظاهر متفاوتی نسبت به محصولات مشابه ایجاد می‌کند.شارژ گوشی با فناوری MagSafe که از سقوط گوشی در سخت‌ترین شرایط نیز جلوگیری می‌کند و بالاترین سرعت شارژ را ممکن می‌کند. سازگاری دقیق مگنت با دستگاه‌های آیفون، به طوری که از لغزش یا جابجایی ناخواسته دستگاه جلوگیری می‌کند. طراحی باریک، جذاب و کاملا استاندارد/ طراحی بدون گیره که دسترسی آسان به تمام نقاط صفحه نمایش را ممکن می‌کند./ امکان کار با گوشی در حالت افقی و عمودیبسته‌بندی حاوی: صفحه شارژر/ پایه اتصال به داشبورد/ پایه اتصال به دریچه هوا/ کابل شارژ USBسازگاری با قاب‌های استاندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل بی ام دبلیو مدل M59

پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل بی ام دبلیو مدل M59

مشخصات

  • مناسب برای
    تمامی خودرو ها ،قابلیت نصب در دریچه کولر و روی داشبورد.مناسب برای گوشی های مگ سیف ساپورت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت بیسوس مدل BS-HP010

پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت بیسوس مدل BS-HP010

مشخصات

  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم
  • مناسب برای
    مدل تلفن سازگار: برای آیفون ۱۲ و بالاتر / مدل تبلت سازگار: همه تبلت ها
  • جنس
    آلیاژ آلومینیوم + ABS + PC + سیلیکون
  • سایر توضیحات
    ارتفاع کل : ۲۸۵ میلی متر / قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل انکر مدل B25A7211

پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل انکر مدل B25A7211

مشخصات

  • مناسب برای
    تمام گوشی ها و ایرپادهایی که از شارژ بیسیم پشتیبانی می کنند.
  • سایر توضیحات
    پایه نگهدارنده انکر مدل ۶۳۳ مجهز به یک پاوربانک با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت با قابلیت مگ سیف است که می تواند ضمن بازی کردن در نقش یک استند محکم و متحرک برای گوشی آیفون شما آنرا بصورت سریع هم شارژ کند. این پاوربانک قابلیت جدا شدن از استند را دارد و همین نکته به شما کمک می کند تا در صورت لزوم آنرا با خودتان حمل کنید و ادامه شارژ شدن را تا شارژ شدن متوقف نشود. استند نیز قابلیت جابجایی تا ۴۰ درجه را دارد. در قسمت پایینی دستگاه هم یک قسمت دیگر برای شارژ ایرپادهایی که قابلیت شارژ بیسیم دارند وجود دارد. هنوز تمام نشده.. یک آداپتور ۲۵ وات هم در این پک تعبیه شده تا شما را از هر وسیله ی اضافه دیگری بی نیاز کند.این دستگاه یک پک عالی برای آنهایی ست که به یک استند/شارژر با کیفیت برای میزکارشان نیاز دارند.لازم به ذکر است قابلیت مگ سیف فقط از آیفون های سری ۱۲ به بعد پشتیبانی می کند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ پایه نگهدارنده گوشی موبایل یوسمز مدل us-ZB209

پایه نگهدارنده گوشی موبایل یوسمز مدل us-ZB209

مشخصات

  • مناسب برای
    گوشی های موبایل تا ۶.۷ اینچ
  • جنس
    استیل و پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ پایه نگهدارنده گوشی موبایل اینکی مدل گیمبال لرزش گیر کد DOLPHIN

پایه نگهدارنده گوشی موبایل اینکی مدل گیمبال لرزش گیر کد DOLPHIN

مشخصات

  • مناسب برای
    تمام گوشی های کمتر از ۷ اینچ
  • قابلیت‌های دستگاه
    امکان چرخش ۳۶۰ درجه
  • سایر توضیحات
    مدل: INKEE محور:تابه: ۳۳۰ درجه تعادل: ۱۸۰ درجه شیب: ۳۳۰ درجه برای گوشی های هوشمند (از ۶۰ تا ۸۶ میلی متر عرض) و تا ۲۵۰ گرم اتصال: بلوتوث کارکرد:سرعت چرخش ۱۸۰ درجه بر ثانیه بین عکس افقی و عمودی جابجا شوید می توانید یک سه پایه قرار دهید باتری:باتری ۲۲۰۰ میلی آمپری با عمر طولانی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس مدل SUYT-D0G

پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس مدل SUYT-D0G

مشخصات

  • مناسب برای
    تمام گوشی‌هایی که پهنای آن‌ها بین ۵۸ تا ۹۲ میلی‌متر است و ضخامتشان کمتر از ۹.۸ میلی‌متر
  • جنس
    آلیاژ آلومینیوم
  • سایر توضیحات
    قابلیت چرخش در سه محور | دارای کنترل پنلمدت زمان شارژدهی باتری : ۱۲ ساعتباتری : ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل رسی مدل Wireless Charger RCW-20

پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل رسی مدل Wireless Charger RCW-20

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۵x90x175 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۱۵ گرم
  • مناسب برای
    تمامی دستگاه های هوشمند که از شارژ بی سیم پشتیبانی میکنند
  • جنس
    پلاستیک ABS
  • قابلیت‌های دستگاه
    امکان شارژ بی‌سیم
  • سایر توضیحات
    ناوری هوشمند مورد استفاده در این شارژر، از ورودی و خروجی برق و توان متناسب با ویژگی هر دستگاه استفاده می کند تا بهترین عملکرد را برای شارژ دستگاه ها ارائه دهد. با استفاده از این شارژر هوشمند، شما می‌توانید با سرعت بالا و با قابلیت شارژ سریع، گوشی خود را شارژ کنید و در عین حال، هدست بلوتوثی و ساعت هوشمند خود را نیز همزمان شارژ کنید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل S5B

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل S5B

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x100x350 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰ گرم
  • مناسب برای
    تمام گوشی های کمتر از ۶ اینچ
  • جنس
    abs فشرده
  • قابلیت‌های دستگاه
    دارای ریموت برای عکاسی
  • سایر توضیحات
    بلوتوث نسخه ۴، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری ،مدت زمان شارژ: حداکثر ۱۲ ساعت شارژ کامل ، وزن با جعبه :۴۶۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل یوگرین مدل ۹۰۳۲۶

پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل یوگرین مدل 90326

مشخصات

  • مناسب برای
    iPhoneApple WatchAirpods
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت شارژ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس مدل SULH-04

سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس مدل SULH-04

مشخصات

  • مناسب برای
    تمامی مدل ها گوشی موبایل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل پرومیت مدل POWERMOUNT-15W

پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل پرومیت مدل POWERMOUNT-15W

مشخصات

  • مناسب برای
    سازگاری با گوشی‌ها در ابعاد مختلف از ۴.۷ تا ۶.۷ اینچ
  • سایر توضیحات
    امکان شارژ سریع با توان ۱۵ وات که سه برابر سریع‌تر از شارژرهای بی‌سیم استاندارد عمل می‌کند.دارای سیستم هوشمند قرارگیری سیم‌پیچ شارژ که گوشی را به صورت خودکار در برابر سیم‌پیچ شارژ قرار می‌دهد و بهترین عملکرد شارژ را ایجاد می‌کند.سازگاری با گوشی‌ها در ابعاد مختلف از ۴.۷ تا ۶.۷ اینچسازگاری با قاب‌های استانداردشارژ ایمن، دارای سنسور تشخیص جسم خارجی مزاحم، اضافه ولتاژ، حرارت بالا و امکان قطع خودکار امکان نصب بر دریچه هوا/ داشبورد/ شیشه خودرواستفاده از گیره‌های الکترونیک قدرتمند که از سقوط گوشی در دست‌انداز یا جاده‌های نامناسب جلوگیری می‌کنند/ دارای سیستم گیره خودکار که استفاده و قرارگیری با یک دست را ممکن می‌کنند.امکان استفاده در حالت عمودی و افقی/ جابجایی پایه تلسکوپی برای تنظیم دید کاربر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل stabilizer S5B

پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل   stabilizer S5B

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x100x350 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰ گرم
  • مناسب برای
    تمام گوشی های کمتر از ۶ اینچ
  • جنس
    abs فشرده
  • قابلیت‌های دستگاه
    دارای ریموت برای عکاسی
  • سایر توضیحات
    سه محورمناسب برای فیلم برداری لایو سلفیبلوتوث نسخه ۴، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری ،مدت زمان شارژ: حداکثر ۱۲ ساعت شارژ کامل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ پایه نگهدارنده شارژر گوشی موبایل باسئوس مدل HALO ELECTRIC

پایه نگهدارنده  شارژر گوشی موبایل باسئوس مدل HALO ELECTRIC

مشخصات

  • ابعاد:
    ۱۳۰x90x80 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • مناسب برای
    انواع تلفن همراه تا ۶.۵ اینچ با قابلیت پشتیبانی از شارژ وایرلس
  • جنس
    ABS+PC
  • قابلیت‌های دستگاه
    قابلیت شارژ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل باسئوس مدل ۲۰W Wireless Magnetic charging Bracket

پایه نگهدارنده و شارژر بی سیم گوشی موبایل باسئوس مدل 20W Wireless Magnetic charging Bracket

مشخصات

  • وزن
    ۲۷۰ گرم
  • سایر توضیحات
    دارای دو خروجی شارژ دارای مگنت بسیار قوی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ پایه نگهدارنده گوشی موبایل شیائومی مدل WCJ02ZM

پایه نگهدارنده گوشی موبایل شیائومی مدل WCJ02ZM

مشخصات

  • مناسب برای
    گوشی های ۴ تا ۶.۵ اینچی
  • جنس
    پلی کربنات+شیشه
  • سایر توضیحات
    سنسور اینفرارد برای تشخیص گوشی و باز شدن بازوهاباز شدن خودکار بازوها و قفل شدن دور گوشی به صورت اتوماتیکشارژ وایرلس گوشی با قابلیت شارژ سریع با توان ۲۰ واتشارژر فندکی با دو درگاه USBدرگاه USB اول: ۵ ولت و ۲ آمپردرگاه USB دوم: ۵ ولت و ۳ آمپر/۹ ولت و ۲ آمپر/۱۲ ولت و ۲ آمپر/۱۵ ولت و ۱.۸ آمپر/۲۰ ولت و ۱.۳۵ آمپرورودی شارژر فندکی ۱۲-۲۴ ولت و ۴ آمپرگیره سیلیکونی برای اتصال به دریچه کولرLED آبی رنگ روی سطح اصلیدارای تکنولوژی Dual Cooling و فن داخلی برای خنک کردن گوشی به صورت خودکاروزن ۳۷۰ گرمی سبک و قابل حملپایه مخصوص برای چسباندن هولدر روی داشبورد طراحی محکم و مقاوم از جنس پلی کربنات و شیشه ماتدارای محافظت در برابر اضافه ولتاژ، اضافه جریان، اضافه دما و اتصال کوتاهدرگاه USB-C در قسمت پایین هولدراقلام درون جعبه: پایه نگهدارنده، شارژرفندکی، پایه مخصوص چسباندن روی داشبورد، کابل USB-C

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید پایه نگهدارنده گوشی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستکش دوچرخه سواری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا