ابزار برقی

همزن صنعتی، راهنمای خرید بهترین همزن صنعتی قنادی و مواد شیمیایی

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید همزن صنعتی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از ابزار مهم و ضروری که شما در هر کسب و کاری به آن احتیاج دارید، همزن صنعتی است. برای مخلوط کردن یک یا چند ماده در حجم بالا دیگر یک همزن دستی خانگی جوابگوی کار شما نخواهد بود و نیاز به یک دستگاه قوی‌تر با توان بالاتر دارید به همین علت باید از همزن صنعتی استفاده کنید. این دستگاه دقیقا مشابه نمونه خانگی کار می‌کند با این تفاوت که مواد را در حجم بیشتر با هم مخلوط می‌نماید. یک کافی شاپ برای ترکیب کردن بستنی سنتی، یک نصاب کاغذ دیواری برای آماده کردن چسب و حتی یک سفیدکار برای ساختن گچ به یک همزن صنعتی با قدرت بالا نیاز دارد. به طور کلی از این ابزار در کارگاه‌های تولیدی، آشپزخانه‌های صنعتی و هر جایی که نیاز به همزدن یک یا چند ماده با یکدیگر باشد، شما نیاز به همزن صنعتی دارید.

یکی از مهمترین فاکتورهایی که همزن‌های صنعتی دارند، قدرت بالا و قابل حمل بودن آن‌ها می‌باشد. بر خلاف همزن‌های کاسه‌ای سنتی که در نانوایی‌ها و کارگاه‌های قنادی مورد استفاده قرار می‌گرفت، یعنی یک همزن با کاسه بزرگ در یک جای ثابت وجود داشت، امروزه همزن صنعتی همان کار را در ابعاد کوچکتر و قابل‌تر حمل انجام می‌دهد. در واقع از نظر قیمتی هم نسبت به همزن‌های سنتی ارزان‌تر هستند و از ارزش خرید بالاتری برخوردار می باشند. اگر با این ابزار آشنایی کامل داشته باشید، به راحتی می‌توانید همزن صنعتی مورد نظر خود را از فروشگاه‌های ابزار فروشی سراسر کشور خریداری کنید. در غیر این صورت با ما همراه باشید تا شما را با خرید این ابزار صنعتی بیشتر آشنا کنیم.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید همزن صنعتی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول به مشکل برخورد کرده‌اید، اصلا نگران نباشید ما در این مطلب شما را با انواع همزن صنعتی موجود در بازار آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید همزن صنعتی باید به آن توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

همزن صنعتی چیست و چه کاربردی دارد؟

همزن‌های صنعتی ابزارهای برقی پرقدرتی هستند که از آن‌ها به منظور هم زدن یک ماده یا مخلوط کردن چند ماده با هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسته به غلظت ماده‌ای که قرار است هم زده شود قدرت موتور دستگاه شما می‌تواند متفاوت باشد. اگر قرار است یک ماده غلیظ را هم بزنید، باید یک دستگاه با توان بالا را خریداری کنید، در غیر این صورت یک دستگاه با توان کمتر هم می‌تواند جوابگوی نیاز شما باشد. همزن‌های صنعتی مدل‌های مختلفی دارند، در واقع شما باید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را خریداری کنید به همین علت در ادامه شما را با انواع همزن صنعتی موجود در بازار آشنا می‌کنیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید عینک ایمنی

انواع همزن صنعتی موجود در بازار:

  1. همزن صنعتی کوچک: در واقع این وسیله را می‌توان یک پله بالاتر از یک همزن خانگی دانست، زیرا قدرت آن‌ها فقط مقداری بیشتر از یک همزن آشپزخانه است. از این وسیله در کارگاه‌های کوچک قنادی و جاهایی که نیمه صنعتی هستند می‌توان استفاده کرد. اگر به دنبال خرید یک همزن کوچک اما با قدرت بالاتر از خانگی هستید به شما این میکسرها را پیشنهاد می‌کنیم. حمل و جابه‌جایی این مسیکرها ساده‌تر از مخلوط‌کن‌های صنعتی دیگر است.
  2. همزن صنعتی مواد شیمیایی: به علت اینکه اکثر مواد شیمیایی سمی، خطرناک و سوزنده هستند، بنابراین با یک میکسر معمولی نمی‌توان آن‌ها را با هم خلوط کرد. به همین علت شما نیاز به یک میکسر مخصوص مواد شیمیایی دارید، این میکسر‌ها دارای یک محفظه بسته هستند که احتمال پاشیده شدن مواد داخل آن‌ها به بیرون وجود ندارد. از این میکسرها می‌توان در محیط‌های آزمایشگاهی که با مواد شیمیایی خطرناک سر و کار دارند، استفاده کرد.
  3. همزن صنعتی ۲۰۰۰ وات: اگر به یک همزن با قدرت بالا برای کارهای نیمه سنگین احتیاج دارید یک همزن ۲۰۰۰ وات قطعا گزینه مناسبی خواهد بود. این همزن‌ها معمولا قابلیت تنظیم سرعت چرخش را دارند و تیغه‌های چرخان آن‌ها به طوری آبکاری شده که بعد از پایان کار به راحتی تمیز می‌شوند، پیشنهاد می‌شود قبل از خشک شدن مواد روی تیغه‌ها آن‌ها را شستشو دهید. اکثر دستگاه‌های با توان ۲۰۰۰ وات داری یک محفظه تعویض زغال خارجی هستند که شما بدون نیاز به باز کردن دستگاه می‌توانید زغال‌های آن را تعویض نمائید.
  4. همزن صنعتی قنادی کوچک: همان طور که از نام این دستگاه مشخص است، به منظور استفاده در کارگاه‌های شیرینی پزی کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند. زمانی که شما نیاز به همزدن مقدار زیادی از خمیر ندارید، قطعا استفاده از یک همزن شیرینی پزی بزرگ می‌تواند برای شما یک وسیله گران و دست و پا گیر باشد. از این رو به شما پیشنهاد می‌کنیم، یک دستگاه همزن کوچک را انتخاب و خریداری کنید. کار با این دستگاه‌ها معمولا ساده تر است و شما راحت‌تر می‌توانید آن‌ها را شستشو دهید.

بهترین همزن صنعتی:

اینکه بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک این محصول به شما معرفی کنیم، شاید تا حد زیادی در حق سایر برندهای باکیفیت بازار کم لطفی کرده باشیم، زیرا برندهای باکیفیت زیادی در بازار وجود دارند و با معرفی یک برند خاص حق سایر تولید کننده‌های باکیفیت بازار ضایع می‌شود، و این کار تبلیغ یک برند خاص است. از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای همزن صنعتی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • میکسر صنعتی باس
  • میکسر صنعتی ایزی پاور
  • میکسر صنعتی هیوندای
  • میکسر صنعتی کرون
  • میکسر صنعتی هیپوتی
  • میکسر صنعتی دیوالت
  • میکسر صنعتی فلکس
  • میکسر صنعتی رونیکس
  • میکسر صنعتی ان ای سی

مزایای استفاده از همزن صنعتی:

  • شما با این دستگاه قادر خواهید بود به جای چند سری هم زدن یک ماده در یک ظرف کوچک کل ماده را در یک ظرف بزرگتر مخلوط کنید.
  • سرعت همزدن با یک دستگاه صنعتی چند برابر یک دستگاه خانگی است به همین علت سرعت مخلوط کردن شما را چند برابر افزایش می‌دهند.
  • قیمت این همزن‌ها در مقایسه با دستگاهای مشابه برای مخلوط کردن مواد ارزان‌تر است، بنابراین از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند.
  • به علت قدرت بالای دستگاه در مخلوط کردن مواد فشار کمتری به موتور دستگاه وارد می‌شود، از طرفی می‌توانید در مصرف برق هم تا حد زیادی صرفه جویی کنید.

همزن صنعتی از کجا بخریم؟

معمولا یکی از سوالاتی که از ما پرسیده می‌شود این است که همزن‌های صنعتی را از کجا خریداری کنیم؟پاسخ خیلی ساده است، شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های ابزار فروشی سراسر کشور این ابزار را برای خود انتخاب و خریداری کنید. البته اگر تمایلی به خرید حضوری ندارید، می‌توانید خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. برای این کار می‌توانید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها میکسر صنعتی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما در این روش هفت روز مهلت تست دارید و در صورتی که از محصول مورد نظر خود رضایت نداشته باشید، می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

تفاوت همزن آشپزخانه با همزن صنعتی:

به طور کلی هر دو محصول یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند، یعنی از هر دو وسیله برای همزدن یک یا چند ماده استفاده می‌شود، تنها تفاوتی که بین یک همزن خانگی و صنعتی وجود دارد، تفاوت در قدرت موتور و اندازه آن‌ها می‌باشد. همزن‌های خانگی اندازه کوچک‌تری دارند و قدرت موتور آن‌ها نیز کمتر است. بنابراین برای همزدن مواد در اندازه کم استفاده می‌شوند، اما همزن‌های صنعتی اندازه بزرگتری دارند و به طبع آن قدرت موتور آن‌ها نیز بیشتر است به همین علت برای همزدن مواد در حجم بالا در صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

راهنمای خرید همزن صنعتی:

شما ممکن است برای خرید میکسر صنعتی به بازار مراجعه کرده باشید و با دیدن انبوه زیادی از مدل‌ها نسبت به خرید این محصول دچار تردید شده باشید، شاید علت اینکه این مقاله را جستجو کرده‌اید و وارد این وب سایت شده‌اید نیز همین موضوع باشد، اما نگران نباشید، شما اگر در مورد خرید هر محصولی علم و دانش کافی را نداشته باشید به طور قطع دچار ترس و دلهره هنگام خرید خواهید شد. ما اینجا هستیم تا در این راهنمای خرید جامع به شما یک سری نکات لازم که هنگام خرید این محصول ارزشمند باید به آن‌ها توجه داشته باشید را در اختیار شما قرار دهیم، این نکات را بعد از کلی مطالعه در مقالات مختلف جمع آوری کرده‌ایم تا در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید همزن آشپزخانه

نکات مهمی که هنگام خرید همزن صنعتی باید به آن‌ها توجه داشته باشید:

  1. قیمت همزن: قبل از اینکه شروع به انتخاب و خریداری این محصول کنید، بهتر است، سری به قیمت‌های محصولات مختلف بزنید و آن‌ها را با میزان بودجه خود مطابقت دهید. با این کار مدل‌هایی که در دامنه انتخاب شما قرار ندارند، از انتخاب شما حذف شده و خرید برای شما آسان می‌شود. بهتر است قید مدل‌های خیلی ارزان را بزنید، زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند.
  2. نوع همزن: همان طور که در ابتدای همین مقاله به آن اشاره شد، همزن‌های صنعتی مدل‌های مختلفی دارند، با اینکه همه آن‌ها یک هدف خاص یعنی مخلوط کردن مواد را بر عهده دارند، اما از نظر قدرت موتور و سبک کاری با هم متفاوت هستند، به عنوان مثال یک همزن کوچک که برای کارگاه شیرینی پزی مورد استفاده قرار می‌گیرد، با یک همزن مواد شیمیایی کاملا متفاوت است، با اینکه هر دو میکسر هستند، اما اما از نظر کارایی با هم کاملا متفاوت می‌باشند.
  3. جنس تیغه‌ها: تیغه‌های این دستگاه نقش مهمی در طول عمر دستگاه دارند، همیشه دستگاه‌هایی را خریداری کنید که تیله‌های آن‌ها از جنس استیل ضد زنگ هستند. این تیغه‌ها به مرور زمان دچار زنگ زدگی نخواهند شد، از طرفی به علت اینکه سطح صافی دارند، پاک کردن مواد ار روی تیغه‌ها و شستشوی آن‌ها آسان‌‌تر است. هنگام خرید این محصول به این نکته توجه داشته باشید که جنس بعضی تیغه‌ها استیل خالص نیست و فقط آبکاری شده‌اند.
  4. موتور چند سرعته: یکی از نکته‌های جالبی که هنگام خرید همزن‌های صنعتی می‌توانید آن را در نظر بگیرید، حالت چند سرعته بودن موتور دستگاه است. شما می‌توانید با توجه به نیاز کاری خود سرعت چرخش همزن را کم یا زیاد کنید. اگر ماده شما خیلی سفت و سخت است، بهتر است برای شروع کار را با سرعت کم شروع کنید و سپس به سرعت هم زدن بیافزایید با این کار فشار وارده به موتور دستگاه را به حداقل می‌رسانید.
  5. ارگونومیک همزن: یکی از نکته‌هایی که معمولا نادیده گرفته می‌شود، ارگونومیک یا همان خوش دست بودن محصول مورد نظر شما است، همیشه قبل از نهایی کردن خرید خود دستگاه را در دست بگیرید، باید به اندازه‌ای خوش دست باشد که هنگام کار با آن بیشترین میزان راحتی را داشته باشید. معمولا مدل‌های خوش‌دست حمل و نقل راحت‌تری هم دارند، پس توصیه می‌شود به این نکته توجه بیشتری داشته باشید، تا دچار پشیمانی بعد از خرید نشوید.
  6. قطع خودکار: همان طور که استفاده از این وسیله می‌تواند کار را برای شما راحت و آسان کند به همان اندازه هم می‌تواند خطرناک باشد و به سلامت شما آسیب وارد کند. یکی از خطراتی که حین استفاده از این دستگاه ممکن است برای شما اتفاق بیافتد، گیر کردن تیغه‌های همزن با لباس شما است. در صورتی که دستگاه شما دارای سیستم قطع کن خودکار نباشد، می‌تواند به بدن شما آسیب جدی وارد کند. هنگام کار با دستگاه‌هایی که دارای سیستم قطع خودکار هستند، در صورت بروز حادثه بلافاصله سریعا موتور آن‌ها خاموش می‌شود.
  7. تعویض ساده زغال‌ها: تمامی دستگاه‌های برقی که چرخشی هستند دارای یک سری زغال مصرفی می‌باشند که به مورد رمان کوتاه می‌شوند و کارایی خود را از دست می‌دهند. بنابراین نیاز است که زغال‌های آن‌ها تعویض شوند، این کار به وسیله متخصص انجام می‌شود و برای شما هزینه در بر دارد. مدل‌هایی از میکسر وجود دارند که زغال‌ها به بیرون از محفظه دستگاه نصب می‌شوند و بدون نیاز به باز کردن دستگاه می‌توان آن‌ها را به راحتی تعویض کرد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید همزن صنعتی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه همزن صنعتی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ همزن صنعتی کرون مدل CT10049

همزن صنعتی کرون مدل CT10049

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۹x30x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴.۱ کیلوگرم
  • ویژگی‌های دریل
    سیستم گردش تک‌جهت
  • ولتاژ
    ۱۸۰-۲۴۰ ولت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه نظام
    ندارد
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۵۰
  • توان
    ۱۱۰۰ وات
  • اقلام همراه کالا
    آچار
  • سایر توضیحات
    میکسر ۱۱۰۰ وات طراحی خاص و ارگونومیک دسته جهت کاربری آسانمناسب برای کارهای صنعتی و کارگاهیدارای گیربکس دو حاله با قابلیت استارت نرمسایز پیچ اتصال میله همزن M14حداکثر سایز پدال همزن ۱۲۰ میلی متربه همراه دفترچه ی راهنما و ۳ عدد آچاردریل همزن به دستگاهی گفته می شود که جهت مخلوط کردن ملات، رنگ و هر ترکیب ساختمانی یا صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.این دریل همزن برقی مناسب برای استفاده در صنایع غذایی، شیمیایی و ساختمانی است.سرعت کار این دریل همزن برقی ۴۵۰-۱۳۰ و ۸۵۰-۲۴۵ دور در دقیقهمیباشد.قدرت موتور این دستگاه ۱۱۰۰ وات می باشد.دارای گیربکس دو حاله با قابلیت استارت نرم است.حداکثر سایز پدال همزن برقی ۱۲۰ میلی متر میباشد.دارای دسته ارگونومیک با روکش پلاستیکی ضدتعرق و لغزش است.سایز پیچ اتصال میله همزن M14 میباشد.ابعاد : ۴۱x30x95 سانتی متر.وزن این دریل همزن برقی ۴.۱ کیلوگرم است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ همزن صنعتی باس مدل MIXER MOD : ARC_300 کد GB6116

همزن صنعتی باس مدل MIXER MOD : ARC_300 کد GB6116

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x25x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳.۳۵ کیلوگرم
  • ویژگی‌های دریل
    سیستم گردش راست‌گرد
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه نظام
    قطر سر همزن ۱۳ سانت
  • سرعت حرکت آزاد
    ۰_۱۰۵۰ r/min
  • توان
    ۳۰۰۰ وات
  • سایر توضیحات
    در نظر داشته باشید تمام کالاهای صنعتی با اینکه نو هستند همواره دارای خطو خش هستند زیرا در هنگام مونتاژ وسیله احتمال زدگی وافتادن خطو خش روی کالا و جعبه هنگام جابجایی وجود داره با تشکر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ همزن صنعتی تجهیز صنعت نصر مدل DMS6000

همزن صنعتی تجهیز صنعت نصر مدل DMS6000

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x15x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱ کیلوگرم
  • ویژگی‌های دریل
    قابلیت کنترل سرعت
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه نظام
    ۱۵ MM
  • سرعت حرکت آزاد
    ۶۰۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ همزن صنعتی محک مدل MX-1602

همزن صنعتی محک مدل MX-1602

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x45x28 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸.۵ کیلوگرم
  • ویژگی‌های دریل
    قابلیت کنترل سرعت
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه نظام
    دو عدد همزن
  • سرعت حرکت آزاد
    ۷۵۰
  • توان
    ۱۶۰۰ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ همزن صنعتی هیپوتی مدل HP5099

همزن صنعتی هیپوتی مدل HP5099

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۱x30x80 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۸ کیلوگرم
  • ویژگی‌های دریل
    سیستم گردش تک‌جهت
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه‌نظام
    مهره با رزوه M14
  • سرعت حرکت آزاد
    ۰-۱۰۰۰
  • اقلام همراه کالا
    آچار
  • سایر توضیحات
    دارای یک عدد دستمال حوله ای یک عدد عینک محافظ چشم و ایمنی قدرت ۲۰۰۰ وات واقعی دارای یک سری همزن صنعتی مناسب برای کارهای سنگین نظیر چسب – ملات – بتن مناسب ۳۰ تا ۸۰ لیتر قطر همزن ۱۴۰ میلی متر با رزوه M14 قطعات ژاپن مونتاژ چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ همزن صنعتی اینتیمکث کد ۰۵۷۰

همزن صنعتی اینتیمکث کد 0570

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x20x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ کیلوگرم
  • ویژگی‌های دریل
    سیستم گردش تک‌جهت
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه نظام
    مخصوص مته همزن
  • سرعت حرکت آزاد
    ۰ الی ۹۰۰ دور بر دقیقه
  • توان
    ۲۲۰۰ وات
  • سایر توضیحات
    xموتور دستگاه ۲۲۰۰ وات می باشدxقابلیت تنظیم دور موتور داردxدارای مته همزن آبکاری شده به طول ۵۶ سانت استxقطر سر همزن ۱۱ سانت می باشدxمناسب جهت انجام امور سبک و نیمه سنگین می باشدxقابلیت تعویض ذغال بدون باز کردن دستگاه را دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ همزن صنعتی جاب مدل JRW12E

همزن صنعتی جاب مدل JRW12E

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳ کیلوگرم
  • ویژگی‌های دریل
    سیستم گردش تک‌جهت
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه‌نظام
    مختص همزن
  • سرعت حرکت آزاد
    ۰-۱۰۰۰
  • توان
    ۲۲۰۰ وات
  • اقلام همراه کالا
    کیف
  • سایر توضیحات
    ✔ موتور قدرتمند ۲۲۰۰ وات دارد ✔ قابلیت تنظیم دور موتور (۸۰۰-۰ دور بر دقیقه) دارد ✔ وزن مجموعا ۳.۵ کیلوگرم می باشد ✔ دارای مته همزن آبکاری شده به طول ۸۰ سانت می باشد ✔ قطر سر همزن ۱۳ سانت می باشد ✔ سیم پیچ تمام مس دارد ✔ دو دسته می باشد ✔ گیربکس قوی دارد ✔ قابلیت تعویض ذغال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ همزن صنعتی فلکس مدل MXE 1000 + WR2 120

همزن صنعتی فلکس مدل MXE 1000 + WR2 120

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰.۵×۲۱.۵×۳۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴.۵ کیلوگرم
  • ویژگی‌های دریل
    قابلیت کنترل سرعت
  • ولتاژ
    ۱۸۰-۲۴۰ ولت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه‌نظام
    سه نظام ندارد
  • سرعت حرکت آزاد
    ۰-۷۸۰
  • توان
    ۱۰۱۰ وات
  • اقلام همراه کالا
    همزن
  • سایر توضیحات
    -شماره فنی:۴۹۵۸۸۳-ساخت چین تحت لیسانس فلکس آلمان – توان ورودی: ۱۰۱۰وات – توان خروجی: ۵۵۰ وات – تک گیربکسه با نسبت دنده بهینه برای حداکثر گشتاور و سرعت مناسب برای میکس کردن مواد مختلف – سرعت بدون بار ۰-۷۸۰ دور در دقیقه – قابلیت تنظیم سرعت – اتصال ابزار: M14 – قطر گلویی اتصال: ۵۳ میلیمتر – حداکثر قطر پارو : ۱۲۰ میلیمتر -کنترل الکترونیکی تمام موج: با استارت نرم، سیستم پایش دما، حفاظت در مقابل اضافه بار و سوئیچ شتاب دهنده (جهت سرعت آغاز کنترل شده تا سرعت اختلاط بهینه). قدرت پایدار در تمام محدوده های سرعت -کلید روشن / خاموش با عملکرد قفل و محافظت هنگام قطع و وصل برق. ایده آل برای ایستگاه همزن غیر سیار. -برای عملیات مخلوط کردن تا ۴۰ کیلوگرم -غلاف انعطاف پذیر لاستیکی روی کلید روشن/خاموش از نفوذ کثیفی جلوگیری می کند. هیچ نقصی ناشی از گیر کردن سوئیچ ها ایجاد نمیشود. -دستگیره های ارگونومیک روی واحد درایو: وزن کم، وضعیت بازو بدون خستگی و وضعیت بدن عمودی اجازه عملکرد راحت و ارگونومیک را می دهد. -چهار حفاظ گوشه‌ای با بافر لاستیکی انبارش ایمن را در حین حمل فراهم می‌کنند و ابزار را در برابر ضربه در سایت محافظت می‌کنند. -درپوش محافظ بالای محفظه موتور، جریان هوای خنک کننده را هدایت می کند و از پاشش آب به داخل موتور جلوگیری می کند. -برای عملیات همزدن تا ۶۰ کیلوگرم -به همراه پارو WR2 برای مخلوط کردن : خمیری تا سفت. چسب کاشی، دوغاب، ترکیب پرکننده، چسب، گچ تمام شده، ملات چسب، ایده آل است- میکسر استاندارد ثابت شده ،برای کاربرانی که عمدتاً در محدوده سرعت پایین کار می کنند -دارای سیستم CDC ثبات سرعت زیر بار با تاکوژنراتور – اقلام همراه : یک عدد پارو هلیکس WR2 با ابعاد ۱۲۰×۶۰۰ و اتصال M14 ، یک عدد آچار تخت SW22،یک عدد آچار تخت SW19

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ همزن صنعتی باس مدل BSMixd

همزن صنعتی باس مدل BSMixd

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰x30x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶.۲ کیلوگرم
  • ویژگی‌های دریل
    قابلیت کنترل سرعت
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه‌نظام
    همزن دارای ۲ تیغه با گردش همزمان
  • سرعت حرکت آزاد
    ۰-۵۰۰ و ۰-۸۰۰ دور بر دقیقه
  • توان
    ۳۲۵۰ وات
  • اقلام همراه کالا
    آچار
  • سایر توضیحات
    – گیبرکس تمام فلزی قدرتمند با دو دور متغیر: ۱- دور اول ۰-۵۰۰ دور بر دقیقه ، ۲- دور دوم ۰-۸۰۰ دور بر دقیقه- سیم پیچ تمام مس- مخصوص همزدن سیالات با غلظت بالا- دارای دو عدد مته همزن آبکاری شده به طول ۸۰ سانتی متر- قطر سر همزن ۱۵ سانتی متر- میله به قطر ۱۶ میلی متر- دارای دو دسته برای کنترل پذیری آسان- قابلیت تعویض ذغال بدون بازکردن دستگاه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ همزن صنعتی ایزی پاور مدل ۱۲۰۱

همزن صنعتی ایزی پاور مدل 1201

مشخصات

  • ویژگی‌های دریل
    قابلیت کنترل سرعت
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه نظام
    مهره با رزوه M14
  • سرعت حرکت آزاد
    ۰ تا ۷۰۰ دور بر دقیقه
  • توان
    ۱۵۰۰پیچ وات
  • سایر توضیحات
    دارای یک عدد دستمال حوله ای میکروفایبر نظافت تام کلین مدل TC-MFL450Aیک عدد عینک محافظ چشم و ایمنی Geniusدریل همزن (میکسر) دیمردار ایزی پاوردور متغییر (قابلیت تنظیم سرعت برای مواد مختلف)دارای گیربکس کاملا صنعتی و پر قدرتدارای نازل همزن آبکاری شده به طول ۵۰ سانتی مترطراحی ارگونومیک دسته جهت کاربری آسانمناسب برای کارهای صنعتی و کارگاهیسرعت در حالت آزاد: ۷۰۰-۰ دور در دقیقهقطر سری دستگاه: ۱۲۰ میلی متروزن دستگاه: ۳.۵ کیلوگرمقدرت ۱۵۰۰ وات واقعیگیربکس بسیار قدرتمند تقویت شدهدارای یک سری همزن صنعتیمناسب ۲۰ تا ۷۰ لیترقطعات ایتالیا و آلمان مونتاژ چینکسب نمره کیفی ۹.۶ از ۱۰ در بین کاربران فروشگاه و شرکت آمازون

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ همزن صنعتی دیوالت مدل DWD241

همزن صنعتی دیوالت مدل DWD241

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x20x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴.۹ کیلوگرم
  • ویژگی‌های دریل
    قفل سوییچ
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه نظام
    ۱۳
  • سرعت حرکت آزاد
    ۲۲۵-۴۰۰ / ۲۲۵-۵۰۰ / ۲۲۵-۷۲۵بار در دقیقه
  • توان
    ۱۸۰۰ وات
  • اقلام همراه کالا
    همزن
  • سایر توضیحات
    دستگاهی با طراحی قدرتمند و پوسته گیربکس فلزی مقاوم جهت کارایی و دوام بیشتربا توانایی بسیار بالاجهت ارائه عملکرد مؤثردارای ۲ دسته جهت کنترل هر چه بهتر دستگاه در هنگام کاربریامکان قفل کلید در وضعیت روشن جهت کاهش خستگی در هنگام کاربریدارای کلید الکترونیکی با قابلیت چپگرد و راستگرددارای نگهدارنده آچار سه نظام بر روی کابل جهت دسترسی سریع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ همزن صنعتی باس مدل BSMix

همزن صنعتی باس مدل BSMix

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x17x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳.۵ کیلوگرم
  • ویژگی‌های دریل
    سیستم گردش تک‌جهت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه نظام
    ندارد
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۰۰
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • اقلام همراه کالا
    مته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ همزن صنعتی باس مدل wexser

همزن صنعتی باس مدل wexser

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x15x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۵ کیلوگرم
  • ویژگی‌های دریل
    سیستم گردش تک‌جهت
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه نظام
    مختص همزن
  • سرعت حرکت آزاد
    ۰تا ۸۰۰
  • توان
    ۲۱۰۰ وات
  • سایر توضیحات
    کیفیت مناسب جهت انواع دوغاب، سیالات روان و کارهای کارگاهی سبک و خانگی .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ همزن صنعتی هیوندای مدل HP-2259

همزن صنعتی هیوندای مدل HP-2259

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x50 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷ کیلوگرم
  • ویژگی‌های دریل
    سیستم گردش تک‌جهت
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه نظام
    m14
  • سرعت حرکت آزاد
    ۲۵۰-۵۰۰ / ۴۰۰-۸۰۰ دور در دقیقه
  • توان
    ۲۰۰۰ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ همزن صنعتی اینتیمکث ;n 2200w

همزن صنعتی اینتیمکث ;n 2200w

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x20x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ کیلوگرم
  • ویژگی‌های دریل
    سیستم گردش تک‌جهت
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه نظام
    مخصوص مته همزن
  • سرعت حرکت آزاد
    ۰ الی ۹۰۰ دور بر دقیقه
  • توان
    ۲۲۰۰ وات
  • سایر توضیحات
    xموتور دستگاه ۲۲۰۰ وات می باشدxقابلیت تنظیم دور موتور داردxدارای مته همزن آبکاری شده به طول ۵۶ سانت استxقطر سر همزن ۱۱ سانت می باشدxمناسب جهت انجام امور سبک و نیمه سنگین می باشدxقابلیت تعویض ذغال بدون باز کردن دستگاه را دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ همزن صنعتی باس مدل GB6116

همزن صنعتی باس مدل GB6116

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x25x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳.۶ کیلوگرم
  • ویژگی‌های دریل
    سیستم گردش تک‌جهت
  • ولتاژ
    ۱۸۰-۲۴۰ ولت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه نظام
    .
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۰۰
  • توان
    ۱۶۰۰ Watt وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ همزن صنعتی کرون مدل CT10153

همزن صنعتی کرون مدل CT10153

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۶x30x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷ کیلوگرم
  • ویژگی‌های دریل
    سیستم گردش تک‌جهت
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه نظام
    ۶گوش قفل کن
  • سرعت حرکت آزاد
    ۶۸۰
  • توان
    ۱۶۰۰ وات
  • اقلام همراه کالا
    آچار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ همزن صنعتی وایزآپ مدل ۱۷۱۸۰۱

همزن صنعتی وایزآپ مدل 171801

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x33x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵.۲۸ کیلوگرم
  • ویژگی‌های دریل
    قابلیت کنترل سرعت
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه نظام
    M14
  • سرعت حرکت آزاد
    ۰-۹۰۰ دور بر دقیقه
  • سایر توضیحات
    دریل هم‌زن یا میکسر ۱۴۰۰ وات وایزآپ WISEUP ELECTRIC MIXER 1400 WATT MODEL 171801دریل همزن یا Mixing Drill (دریل میکسر) به دستگاهی گفته می شود که برای مخلوط کردن ملات، رنگ و هر ترکیب ساختمانی یا صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع دریل ها بر حسب ویژگی، برای مخلوط کردن انواع مواد رقیق همانند: دوغاب ، رنگ و همچنین مواد غلیظ مانند: ملات سیمانی استفاده می شود. انتخاب یک دریل میکسر خوب اندکی دشوار است اما اگر به دنبال یک دریل همزن پر قدرت با طول عمر موثر هستید دریل میکسر وایزآپ گزینه بسیار مناسبی است. قدرت دریل همزن وایزآپ ۱۴۰۰ وات بوده و سرعت آن در حالت بی باری ۹۰۰ دور بر دقیقه است. قطر میکسر ۱۲۰ میلیمتر است.اتصال آن M14 و طول میله آن ۵۹۰ میلی متر است. قابلیت کنترل سرعت و قدرت فوق العاده این محصول از ویژگی های خاص آن است.دریل میکسر یا همزن وایزآپ برای کار های ساختمانی و صنعتی بسیار مناسب است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ همزن صنعتی دانگ چنگ مدل DQU02-160B

همزن صنعتی دانگ چنگ مدل DQU02-160B

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۷x10x28 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳.۵ کیلوگرم
  • ویژگی‌های دریل
    سیستم گردش راست‌گرد
  • ولتاژ
    ۱۸۰-۲۴۰ ولت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه‌نظام
    ندارد
  • سرعت حرکت آزاد
    ۶۲۰
  • توان
    ۱۰۱۰ وات
  • اقلام همراه کالا
    دفترچه‌ی راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ همزن صنعتی نک مدل NEK 1480 MX

همزن صنعتی نک مدل NEK 1480 MX

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x33x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳ کیلوگرم
  • ویژگی‌های دریل
    قابلیت کنترل سرعت
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه‌نظام
    ۳
  • سرعت حرکت آزاد
    سرعت : ۰-۴۸۰/ ۰-۸۰۰ دور در دقیقه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ همزن صنعتی محک مدل MX-1400

همزن صنعتی محک مدل MX-1400

مشخصات

  • ویژگی‌های دریل
    سیستم گردش راست‌گرد
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه نظام
    پیچی
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۰۰
  • توان
    ۱۴۰۰ وات
  • اقلام همراه کالا
    کیف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ همزن برقی صنعتی باس مدل MOTOR-POWER-850-2000W

همزن برقی صنعتی باس مدل MOTOR-POWER-850-2000W

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x30x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳.۵ کیلوگرم
  • ویژگی‌های دریل
    سیستم گردش تک‌جهت
  • ولتاژ
    ۱۸۰-۲۴۰ ولت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه نظام
    تیغه ۳ لبه
  • سرعت حرکت آزاد
    ۱۲۰۰ دور در دقیقه و ۸۵۰ دور در دقیقه
  • توان
    ۲۰۰۰ وات وات
  • اقلام همراه کالا
    همزن
  • سایر توضیحات
    مشخصات کلی میکسر صنعتی باس BOSS :✔ ۲۰۰۰ وات✔ قابلیت تنظیم دور موتور (۱۲۰۰-۲۸۰ دور بر دقیقه)✔ وزن ۳.۵ کیلوگرم✔ دارای مته همزن آبکاری شده به طول ۷۰ سانت✔ قطر سر همزن ۱۳ سانت✔ میله ضخیم تر و بلندتر از قبل✔ سیم پیچ تمام مس✔ دو دسته✔ گیربکس قوی✔ قابلیت تعویض ذغال بدون باز کردن دستگاه✔ قیمت بسیار عالی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ همزن برقی صنعتی پارکساید مدل PFMRA 1600 C3

همزن برقی صنعتی پارکساید مدل PFMRA 1600 C3

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x36x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴.۵ کیلوگرم
  • ویژگی‌های دریل
    سیستم گردش تک‌جهت
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه نظام
    معمولی
  • سرعت حرکت آزاد
    ۸۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ همزن صنعتی آلور مدل AV-7018

همزن صنعتی آلور مدل AV-7018

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x30x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳.۴۷۰ کیلوگرم
  • ویژگی‌های دریل
    قفل سوییچ
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه نظام
  • سرعت حرکت آزاد
    ۲۰۰ و ۶۰۰ دور در دقیقه
  • توان
    ۱۸۰۰ وات
  • اقلام همراه کالا
    آچار
  • سایر توضیحات
    دارای پروانه و میله‌ی فولادی به ابعاد ۶۰×۱۲ سانتیمتر / رزوه میله پروانه به اندازه‌ی M14 / گیربکس قوی از جنس آلومینیومگیربکس قوی از جنس آلومینیوم مجهز به دیمر کنترل سرعت ۶ حالتهدارای سرعت بی بار ۲۰۰ و ۶۰۰ دور در دقیقهدارای پروانه و میله‌ی فولادی به ابعاد ۶۰×۱۲ سانتیمتررزوه میله پروانه به اندازه‌ی M14دارای کیف حمل پلاستیکیتحت گارانتی یک ساله آلور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ همزن صنعتی باس مدل Steering Wheel

همزن صنعتی باس مدل Steering Wheel

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳ کیلوگرم
  • ویژگی‌های دریل
    سیستم گردش تک‌جهت
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه نظام
    حرفه ای جهت مته همزن صنعتی
  • سرعت حرکت آزاد
    ۰ الی ۸۰۰ دور بر دقیقه
  • توان
    ۲۱۰۰ وات
  • اقلام همراه کالا
    همزن
  • سایر توضیحات
    کیفیت مناسب جهت انواع دوغاب، سیالات روان و کارهای کارگاهی سبک و خانگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ همزن صنعتی اینکو مدل M-X-214008

همزن صنعتی اینکو مدل M-X-214008

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x33x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۷۲۰ کیلوگرم
  • ویژگی‌های دریل
    سیستم گردش تک‌جهت
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه نظام
  • سرعت حرکت آزاد
    ۰ تا ۸۰۰ دور در دقیقه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ همزن صنعتی فلکس مدل MXE 1202 + WR2 140

همزن صنعتی فلکس مدل MXE 1202 + WR2 140

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰.۵×۲۱.۵×۳۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴.۸ کیلوگرم
  • ویژگی‌های دریل
    قابلیت کنترل سرعت
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه‌نظام
    سه نظام ندارد
  • سرعت حرکت آزاد
    ۰-۲۱۰/۳۲۵/۵۳۰ و ۳۲۰/۴۹۰/۷۸۰ -۰
  • توان
    ۱۲۰۰ وات
  • اقلام همراه کالا
    آچار
  • سایر توضیحات
    -شماره فنی:۴۹۵۹۲۱-ساخت چین تحت لیسانس فلکس آلمان- توان ورودی: ۱۲۰۰ وات- توان خروجی: ۷۱۰ وات- دو گیربکسه با نسبت دنده بهینه برای حداکثر گشتاور و سرعت مناسب برای میکس کردن مواد مختلف- سرعت بودن بار گیربکس اول: ۰-۲۱۰/۳۲۵/۵۳۰ – سرعت بودن بار گیربکس دوم: ۳۲۰/۴۹۰/۷۸۰ -۰- قابلیت تنظیم سرعت در سه مرحله- اتصال ابزار: M14- قطر گلویی اتصال: ۵۳ میلیمتر- حداکثر قطر پارو : ۱۴۰ میلیمتر-کنترل الکترونیکی تمام موج: با استارت نرم، سیستم پایش دما، حفاظت در مقابل اضافه بار و سوئیچ شتاب دهنده (جهت سرعت آغاز کنترل شده تا سرعت اختلاط بهینه). قدرت پایدار در تمام محدوده های سرعت-سوئیچ با سرعت ۳ مرحله ای، قابل تنظیم از روی دسته بدون متوقف کردن کار، محافظت شده با رویه لاستیکی، سرعت مرحه ۱: تمیز کردن، سرعت مرحله ۲: هم زدن، سرعت مرحله ۳: مخلوط کردن-کلید روشن/خاموش با قفل و محافظت در هنگام قطع برق. ایده آل برای عملیات در یک ایستگاه اختلاط-غلاف انعطاف پذیر لاستیکی روی کلید روشن/خاموش از نفوذ کثیفی جلوگیری می کند. هیچ نقصی ناشی از گیر کردن سوئیچ ها ایجاد نمیشود.-دستگیره های ارگونومیک روی واحد درایو: وزن کم، وضعیت بازو بدون خستگی و وضعیت بدن عمودی اجازه عملکرد راحت و ارگونومیک را می دهد.-چهار حفاظ گوشه‌ای با بافر لاستیکی انبارش ایمن را در حین حمل فراهم می‌کنند و ابزار را در برابر ضربه در سایت محافظت می‌کنند.-درپوش محافظ بالای محفظه موتور، جریان هوای خنک کننده را هدایت می کند و از پاشش آب به داخل موتور جلوگیری می کند.-برای عملیات همزدن تا ۶۰ کیلوگرم-به همراه پارو WR2 برای مخلوط کردن : خمیری تا سفت. چسب کاشی، دوغاب، ترکیب پرکننده، چسب، گچ تمام شده، ملات چسب،- دارای قفل اسپیندل- دارای سیستم CDC ثبات سرعت زیر بار با تاکوژنراتور- اقلام همراه : یک عدد پارو هلیکس WR2 با ابعاد ۱۴۰×۶۰۰ و اتصال M14 و همچنین یک عدد آچار تخت SW22

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ همزن صنعتی باس مدل LIFE_STYLE

همزن صنعتی باس مدل LIFE_STYLE

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x25x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳.۳۵ کیلوگرم
  • ویژگی‌های دریل
    سیستم گردش راست‌گرد
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه نظام
    قطر سر همزن ۱۳ سانت
  • سرعت حرکت آزاد
    ۰_۱۰۵۰ r/min
  • توان
    ۳۰۰۰ وات
  • سایر توضیحات
    در نظر داشته باشید تمام کالاهای صنعتی با اینکه نو هستند همواره دارای خطو خش هستند زیرا در هنگام مونتاژ وسیله احتمال زدگی وافتادن خطو خش روی کالا و جعبه هنگام جابجایی وجود داره با تشکر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ همزن صنعتی وسکو مدل WS5519

همزن صنعتی وسکو مدل WS5519

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶x24x88 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵.۴ کیلوگرم
  • ویژگی‌های دریل
    سیستم گردش چپ‌گرد
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه نظام
    آچاری
  • سرعت حرکت آزاد
    ۱۸۰-۴۶۰/۳۰۰-۷۵۰
  • توان
    ۱۶۰۰ وات
  • اقلام همراه کالا
    همزن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ همزن صنعتی باس مدل TWO_BLADES

همزن صنعتی باس مدل TWO_BLADES

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰x30x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶ کیلوگرم
  • ویژگی‌های دریل
    قابلیت کنترل سرعت
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • منبع تغذیه
    برق
  • مشخصات سه نظام
    همزن دارای ۲ تیغ با گردش همزمان
  • سرعت حرکت آزاد
    ۰-۵۰۰ و ۰-۸۰۰ دور بر دقیقه
  • توان
    ۳۲۵۰ وات
  • اقلام همراه کالا
    آچار
  • سایر توضیحات
    – گیبرکس تمام فلزی قدرتمند با دو دور متغیر: ۱- دور اول ۰-۵۰۰ دور بر دقیقه ، ۲- دور دوم ۰-۸۰۰ دور بر دقیقه- سیم پیچ تمام مس- مخصوص همزدن سیالات با غلظت بالا- دارای دو عدد مته همزن آبکاری شده به طول ۸۰ سانتی متر- قطر سر همزن ۱۵ سانتی متر- میله به قطر ۱۶ میلی متر- دارای دو دسته برای کنترل پذیری آسان- قابلیت تعویض ذغال بدون بازکردن دستگاه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید همزن صنعتی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید چرخ دستی خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا