لوازم حیوانات خانگی

ناخن گیر سگ، راهنمای خرید بهترین ناخن گیر سگ برقی و گیوتینی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ناخن گیر سگ باید به آن ها توجه داشته باشید.

سگ هم مانند هر حیوان دیگر به نظافت نیاز دارد، شما باید هر چند وقت یک بار ناخن‌های سگ خود را به وسیله ناخن گیر سگ کوتاه کنید، این بخشی از نطافت سگ در منزل است. کوتاه نگه داشتن ناخن‌های سگتان مهمتر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید. اگرچه سگ‌هایی که در فضای باز بسیار فعال هستند، نیازی به این کار ندارند، زیرا ناخن‌های خود را به‌طور طبیعی صاف می‌کنند، اما بیشتر سگ‌ها به کوتاه کردن منظم نیاز دارند. ناخن‌های خیلی بلند می‌توانند به عقب برگردند و به داخل پد پنجه رشد کنند و یک وضعیت دردناک و خطرناک که نیاز به درمان سریع توسط دامپزشک دارد را ایجاد کنند. ناگفته نماند، ناخن‌های بلند می‌توانند به کف چوبی اتاق آسیب برسانند و وقتی سگ روی شما می پرد، دست‌ها و پاهای شما را خراش دهد.

ناخن گیر سگ‌ در چندین سبک مختلف وجود دارد. ناخن گیر به سبک انبر برای اکثر سگ‌ها کار می‌کند. گیره‌های گیوتین به طور کلی برای سگ‌های کوچک و متوسط بهترین گزینه هستند. آسیاب‌های ناخن برای سوهان زدن به آرامی ناخن به جای بریدن ناخن عالی می‌باشند، پس اگر نگران کوتاه کردن ناخن سگ خود با ناخن گیر سگ هستید و با این کار حس خوبی به شما دست نمی‌دهد، بهتر است از یک سوهان یا آسیاب سگ استفاده کنید. قبل از خرید این محصول پیشنهاد می‌کنم در این مورد حتما با دامپزشک خود مشورت کنید و بعد از خرید ناخن گیر سگ حتما برای اولین بار این کار را در کنار دامپزشک یا شخصی که در این زمینه تخصص کافی دارد، انجام دهید تا به حیوان خانگی خود آسیبی وارد نکنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید ناخن گیر سگ را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع ناخن گیر سگ آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ناخن گیر سگ باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

ناخن‌ گیر سگ چیست و چه کاربردی دارد؟

وسیله‌ای است که از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به یک انبر دارد با این تفاوت که لبه‌های آن تیزتر و ظریف‌تر از انبرهای معمولی است. از این وسیله برای کوتاه کردن اضافی ناخن حیواناتی مانند سگ و گربه خانگی استفاده می‌شود. البته مدل‌های دیگری از این وسیله هم وجود دارد که شباهت زیادی به گیوتین و سوهان‌های ناخن دارند. اگر ناخن سگ خود را کوتاه نکنید، ممکن است بر اثر فشار وارد پنجه شده و عفونت کند و کار شما به درمان در دامپزشکی برسد. بنابراین مانند هر حیوان دیگری سگ هم به نظافت نیاز دارد.

حتما بخوانید: راهنمای غذای خشک گربه

انواع ناخن گیر سگ:

  1. ناخن گیر به سبک قیچی: ناخن گیر به سبک قیچی برای سگ‌های نژاد بزرگ و توله سگ‌ها با ناخن‌های ضخیم بهترین کار را انجام می‌دهند. اینها ساده‌ترین و رایج ترین ناخن گیر حیوانات خانگی هستند که می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. آن‌ها به درستی نامگذاری شده‌اند زیرا درست مانند یک جفت قیچی کار می‌کنند. همان‌طور که دو دسته را به هم فشار می‌دهید، تیغه‌های انتهایی به هم می‌رسند تا انتهای ناخن پا بریده شود. با این گیره‌ها به راحتی می‌توانید ببینید که ناخن تا کجا کوتاه می‌شود. آن‌ها همچنین معمولاً مجهز به محافظی هستند که از دور شدن بیش از حد ناخن از تیغه‌های گیره جلوگیری می‌کند. این دو ویژگی، ناخن‌گیرهای سگ سبک قیچی را برای افراد بی‌تجربه ایده‌آل می‌سازد، زیرا احتمال اینکه به‌طور تصادفی ناخن را زیاد قطع کنند را کاهش می‌دهد برای مبتدیان کامل، گیره های سنسوردار سطح بیشتری از محافظت را فراهم می‌کنند.
  2. ناخن گیر به سبک گیوتین: ناخن گیر به سبک گیوتین یا ناخن گیر به سبک گیوتینی دارای دسته آبی بهترین کار را با نژادهای کوچک تا متوسط را انجام می‌دهد. تا به حال یک گیوتین قدیمی دیده‌اید که از آن برای بریدن سر مردم استفاده می کردند. این نوع ناخن‌گیرها به همین ترتیب عمل می‌کنند. یک حلقه ثابت وجود دارد که ناخن سگ خود را داخل آن می‌کشید. هنگامی که دسته‌‌ها را به هم فشار می‌دهید، یک تیغه از پایین حلقه به سمت بالا می لغزد و نوک ناخن را برش می‌دهد. این گیره‌ها محافظ هایی مانند قیچی ندارند، بنابراین برداشتن بیش از حد از ناخن آسان‌تر است. به همین دلیل، قیچی‌های سگ به سبک گیوتین توسط افراد حرفه‌ای یا نظافت‌کنندگان خانگی با تجربه بسیار بهتر استفاده می‌شوند. به طور کلی، آن‌ها به اندازه قیچی یا آسیاب ناخن محبوب نیستند و برای اکثر آرایشگران در انتهای لیست قرار دارند.
  3. ناخن گیر آسیابی: ناخن آسیاب سگ یا همان سوهان ناخن بهتر است برای سگ‌هایی استفاده شود که تراشیدن ناخن‌های خود را با قیچی های سنتی تحمل نمی‌کنند.هنگام یادگیری نحوه انتخاب بهترین ناخن گیر سگ، برخی از صاحبان حیوانات خانگی هرگز در مورد گزینه برقی نشنیده‌اند. آسیاب‌های ناخن دارای یک سوهان ناخن چرخان هستند که با سرعت بالایی می چرخد. هنگامی که لقمه را روی ناخن سگ خود فشار می‌دهید، آن را به آرامی پایین می‌کشد. ناخن آسیاب‌ها شانس کوتاه شدن سریع ناخن را کاهش می‌دهند، زیرا ناخن را به آرامی سوهان می‌دهند. آنها همچنین بر خلاف ناخن گیرهای سنتی ممکن است لبه‌های ناهمواری به جا بگذارند، لبه صافی از خود به جای می‌گذارند. با این حال، اگر حیوان خانگی شما رفتار خوبی داشته باشد، خرد کردن تمام ناخن‌های سگ شما می‌تواند بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول بکشد. آسیاب صدای بلندی ایجاد می‌کند که ممکن است حیوان خانگی شما را آزار دهد.

بهترین زمان برای کوتاه کردن ناخن سگ؟

این بستگی به سگ شخصی شما دارد. ناخن‌ها با سرعت‌های متفاوتی رشد می‌کنند و سگ‌ها نیز ناخن‌هایشان را به‌طور متفاوتی می‌گیرند. سگ‌های بزرگ و سنگینی که در بیرون می‌دوند ممکن است به طور طبیعی ناخن‌های خود را ساییده کنند و به کوتاه کردن مکرر نیاز نداشته باشند. به عنوان مثال: یورکی که بیشتر روزها به سختی زمین را لمس می کند، ممکن است هر دو هفته یکبار نیاز به کوتاه کردن ناخن داشته باشد و یک دوست آموزشی Iditarod یا دوی ماراتن ممکن است هرگز به آن نیاز نداشته باشد. یک قانون سرانگشتی وجود دارد، ناخن‌های سگ خود را قبل از اینکه به اندازه‌ای بلند شوند که روی زمین را لمس کنند را کوتاه کنید.

ناخن سگ را تا چه اندازه کوتاه کنیم؟

ناخن را تا جایی که می‌توانید کوتاه کنید، بدون اینکه برش بزنید، یعنی رگی که از مرکز ناخن می گذرد. اگر سگ شما ناخن‌های سفیدی دارد، به راحتی می‌توانید سریع آن را ببینید. اگر سگ شما ناخن‌های مشکی دارد، سخت تر است که بدانید دقیقا چقدر باید آن را کوتاه کنید. فقط قسمت قلاب شده ناخن را به صورت محافظه کارانه برش دهید تا ایمن باشد. شما همچنین می‌توانید از دامپزشک خود بخواهید که در مورد کوتاه کردن ناخن سگ به شما آموزش دهد.

بهترین زمان برای کوتاه کردن ناخن‌های توله سگ:

هر چه زودتر کوتاه کردن ناخن را شروع کنید، بهتر است تا توله سگ شما یاد بگیرد و آن را بپذیرد. حتی سگ‌های مسن‌تر نیز می‌توانند یاد بگیرند که کوتاه کردن ناخن را بپذیرند، اگر به روش صحیح به آن برخورد کنید. سگ را با روش کوتاه کردن ناخن به روشی آهسته، سرگرم کننده و مفید آشنا کنید. این به سگ کمک می‌کند تا عاشق توجهی شود که با پدیکور کردن و وقت گذاشتن با شما همراه است.

بهترین ناخن گیر سگ:

به طور کلی، یک ناخن گیر خوب باید به راحتی در دست باشد و دارای تیغه‌ای تیز برای برش صاف باشد. اگر سگ شما ناخن‌های بسیار کوچک یا خیلی بزرگی دارد، ناخن گیری را انتخاب کنید که همبستگی دارد. به دنبال ناخن‌گیرهایی با تیغه‌های ساخته شده از فولاد ضد زنگ باشید که قوی بوده و در برابر زنگ زدگی مقاوم هستند. برای سگ‌های ترسو یا آن‌هایی که تمایلی به کوتاه کردن ناخن‌های خود ندارند، ناخن‌گیر بی‌صدا یک امتیاز است. با این حال، در پایان روز، انتخاب ناخن گیر مناسب سگ به نحوه استفاده از آن بستگی دارد.

آیا کوتاه کردن ناخن به سگ آسیب می‌رساند؟

خیر، البته تا زمانی که زیاد کوتاه نکنید، درد بیشتری از کوتاه کردن ناخن هایتان ندارد. با این حال، بسیار مراقب باشید که سریع این کار را انجام ندهید. زیرا ناخن سگ بسیار حساس است. بریدن آن دردناک و باعث خونریزی ناخن می‌شود. همچنین ممکن است باعث شود سگ شما در آینده نسبت به کوتاه کردن ناخن مقاوم شود.

چگونه جلوی خونریزی ناخن سگ را بگیریم؟

اگر به طور تصادفی رگ روی ناخن سگ خود را قطع کردید نگران نباشید، برای سوزاندن و متوقف کردن خونریزی می‌توانید از پودر انگور استفاده کنید. مقدار کمی پودر را روی انگشت خود یا با یک تکه گاز بریزید و آن را به آرامی اما محکم روی ناخن سگ فشار دهید. برای یک دقیقه یا بیشتر نگه دارید تا خونریزی متوقف شود. اگر پودر انگور ندارید، می توانید به جای آن از آرد یا نشاسته ذرت استفاده کنید.

اندازه مناسب ناخن گیر سگ:

  • هنگام خرید ناخن گیر سگ، باید سایز مناسبی را انتخاب کنید که به طور خاص با سایز دست سگ شما مناسب باشد. این مرحله نه تنها برای آسان کردن کار شما و زمان کمتر، بلکه برای جلوگیری از حوادث و نجات از درد سگ ضروری است.
  • اگر نژاد کوچکی دارید و از یک جفت گیره بزرگ استفاده می‌کنید، احتمالاً بیشتر از آنچه می خواهید ناخن را جدا خواهید کرد. همین امر در مورد عکس آن نیز صدق می‌کند. اگر سگ بزرگی دارید و از گیره‌های کوچک استفاده می‌کنید، آن ها تا آخر ناخن را نمی‌برند.
  • روی بسته بندی قیچی سگی که خریداری می کنید، باید دستورالعمل های اندازه گیری وجود داشته باشد. این دستورالعمل‌های اندازه گیری مشخص می‌کند که آن‌ها باید در نژادهای کوچک، متوسط یا بزرگ استفاده شوند. برخی از گیره‌ها حتی یک سوراخ کوچک روی بسته بندی دارند تا ناخن سگ خود را وارد آن کنید و ببیند آیا برای ناخن سگ شما مناسب است یا خیر.

بهترین مارک ناخن گیر سگ:

ناخن گیر انواع مختلفی دارد که قبلاً در مورد آن‌ها توضیح داده شد. هر مدل مارک‌های متعددی نیز دارد که ممکن است شما را برای خرید مقداری گیج کنند، بنابراین اگر گیج می‌شوید، در ادامه شما را با بهترین برندهای این وسیله با توجه به نظرات کاربران معرفی می‌کنیم.

  • ناخن اصلاح حرفه‌ای سافاری ۷۷۰۰۴۵
  • ناخن گیر و موبر سگ Boshel
  • بهترین ناخن گیر حرفه‌ای برای حیوانات خانگی Epica
  • ابزار نظافت ناخن حیوانات خانگی Dremel 7300-PT 4.8V
  • ناخن گیر یا پنجه گیر سگ و گربه دولوکس Resco اصل

در انتهای همین مقاله هم بسیاری دیگر از برندهای محبوب این وسیله را مشاهده می‌کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تله موش

نکات مهم هنگام خرید ناخن گیر سگ:

  1. نوع ناخن‌گیر با توجه به اندازه سگ: ناخن گیر برای استفاده جهانی نیست. هر ناخن گیری حوزه استفاده خاص خود را دارد. به عنوان مثال، ناخن‌گیر گیوتینی پیچیده تر و سبک تر می‌باشد. کوتاه کردن ناخن سگ‌های کوچک و متوسط راحت است. اگر این ناخن‌گیر را روی سگی با جثه بزرگ استفاده کنید، ممکن است شکسته شود. زیرا کوتاه کردن ناخن‌های سگ بزرگ برای مدت طولانی چندان قوی نیست. از طرف دیگر، اگر یک ناخن گیره بزرگ را روی یک سگ کوچک به کار ببرید، ممکن است طول مناسب برای کوتاه کردن ناخن‌ها را تخمین نزنید و احتمال آسیب دیدن حیوان خانگی دوست داشتنی شما زیاد شود. بنابراین، قبل از خرید ناخن گیر مراقب باشید. علاوه بر این، یک ناخن‌گیر با اندازه بزرگتر مزایای مکانیکی بهتری دارد. یک ناخن گیر بزرگتر به انرژی کمتری نیاز دارد تا نیروی مشابهی روی ناخن سگ ایجاد کند. ابزار آسیاب برای کوتاه کردن ناخن های سگ بزرگ مفید هستند. با استفاده از این ابزار به راحتی می توان به ناخن‌های بزرگتر شکل صاف داد.
  2. میزان بودجه را در نظر بگیرید: برای خرید یک ناخن گیر خوب، بودجه خوبی لازم است. اگر می خواهید یک ابزار آسیاب بخرید، باید مقدار بیشتری هزینه کنید و برای خرید مدل‌های ارزان‌تر یعنی گیوتین یا قیچی یکی را انتخاب کنید. از طرفی اگر بخواهید یک ناخن گیر ارزان را خریداری کنید، ممکن است ناگهان شکسته شود. همچنین، به دلیل مشکلات مکانیکی ناخن‌گیر، احتمال آسیب دیدن حیوان خانگی شما زیاد است. همچنین تیغه آن کیفیت خوبی ندارد.
  3. نوع پوشش دسته ناخن گیر: ایمنی هم به کیفیت و هم به شکل کلیپر بستگی دارد. اگر ناخن گیر به درستی در کف دست شما قرار گرفته باشد، می‌توانید آن را به خوبی روی سگ خود امتحان کنید. بنابراین، طراحی کلیپر مهم است. قبل از خرید ناخن‌گیر، آن را در دست بگیرید و سعی کنید آن را احساس کنید. اگر یک پوشش لاستیکی اطراف دسته‌های ناخن گیر پوشانده باشد، ممکن است دست شما روی دسته نخوابد. لاستیک به دست شما کمک می‌کند تا به دست‌های قیچی بچسبد.
  4. تیغه‌های ساخته شده از فولاد ضد زنگ: اگر تیغه از جنس استنلس استیل نباشد، به زودی تحت تأثیر زنگ زدگی قرار می‌گیرد و تیزی خود را از دست می‌دهد. فولاد ضد زنگ نیز فلزی بسیار سخت و بادوام است. وضوح ممکن است به راحتی کاهش نیابد. برای این، برش صاف برای مدت طولانی کار می‌کند.
  5. تیغه‌های تیز را انتخاب کنید: تیغه‌های تیز به شما در انجام یک برش صاف کمک می‌کند. کلیپر نیز انرژی کمتری مصرف خواهد کرد. سگ شما نیز احساس بهتری خواهد داشت. زیرا یک تیغه کسل کننده ممکن است ناخن‌ها را ناقص کند و لبه‌های زشتی روی ناخن ایجاد نماید. همچنین، احتمال شکستن ناخن نیز وجود دارد. توصیه می شود از خرید محصولات ارزان قیمت خودداری کنید.
  6. داشتن قفل ایمنی: یک قفل ایمنی برای نگهداری ایمن و بدون کشش ناخن‌گیر شما مفید است. اگر ناخن گیر خود را باز نگه دارید، ممکن است منبع بالقوه تصادف ناگهانی باشد. قفل ایمنی برای بستن تیغه‌ها و چسبیدن به هم استفاده می‌شود. اگر ناخن گیر شما قفل ایمنی دارد، پس از هر بار استفاده می‌توانید آن را در هر مکانی ایمن نگهداری کنید.
  7. داشتن تاپ ایمنی: برخی از ناخن گیرها دارای روکش ایمنی هستند و برخی دیگر آن را ندارند. تاپ ایمنی یکی دیگر از قوس‌های فلزی فوق العاده تیغه‌ای است که از بریدن بیش از حد ناخن سگ شما جلوگیری می‌کند. اگر به طور تصادفی طول میخ بیش از حد را در تیغه‌های گیره قرار دهید، صفحه ایمنی با پنجه‌های سگ تماس می‌گیرد و ناگهان احساس می‌کنید که می خواهید بیشتر از محدوده ایمنی آن را ببرید.
  8. گارانتی طولانی مدت: برای داشتن این مزیت باید یک برند خوب انتخاب کنید. تولید کنندگان برندهای خوب سعی می‌کنند کیفیت استاندارد محصولات خود را حفظ نمایند. بنابراین انتظار می‌رود ضمانت طولانی مدت از آن‌ها داشته باشید.
  9. صبر حیوان خانگی: اگر حیوان خانگی شما به خوبی آموزش ندیده باشد، ممکن است از فرآیند کوتاه کردن ناخن بترسد. ناخن گیر و قیچی‌های نوع گیوتین باعث ایجاد تکان می‌شوند. ابزارهای آسیاب ارتعاش ایجاد می‌کنند و کوتاه کردن ناخن‌ها زمان می‌برد. اگر حیوان خانگی شما احساس راحتی نمی‌کند، باید با یک آرایشگر حرفه‌ای تماس بگیرید و پیشنهادات او را در این مورد دریافت کنید.

روش نگهداری از ناخن گیر آسیاب سگ:

  • پس از هر بار استفاده، ناخن گیر خود را تمیز کنید.
  • هنگامی که از آن استفاده نمی‌کنید، گیره‌ها را ببندید و قفل ایمن را ببندید تا تیغه محافظت شود.
  • اگر ناخن گیر شما خیس شد، قبل از اینکه آن‌ها را در داخل یک کیسه پلاستیکی یا پارچه‌ای همراه با تمام لوازم جانبی آسیاب در داخل خانه نگهداری کنید، آن‌ها را کاملا خشک کنید.
  • اگر ناخن گیر یا آسیاب در بیرون رها شود و در معرض رطوبت و دمای شدید قرار گیرد، فلز ممکن است زنگ بزند و پلاستیک ممکن است تاب بخورد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ناخن گیر سگ مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای ناخن گیر سگ ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ ناخن گیر و سوهان سگ و گربه مدل general pet

ناخن گیر و سوهان سگ و گربه مدل general pet

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x5x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ
  • سایر توضیحات
    دارای فنر ارتجایدارای قفل ایمنیهمراه با سوهان ناخنتیغه تیز ضد زنگمناسب گربه و سگمجهز به زائده محدود کننده اندازه برشطراحی زیبا با دسته ارگونومیک ضد لغزشصفحه محافظ ایمنی، جلوگیری از کوتاه کردن بیش از حد ناخن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ناخن گیر سگ و گربه مدل کوچک کد q9

ناخن گیر سگ و گربه مدل کوچک کد q9

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x6x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ناخن گیر سگ و گربه مدل LED pet cut

ناخن گیر سگ و گربه مدل LED pet cut

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x4x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • گونه حیوان
    جونده
  • کشور سازنده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ناخن گیر و سوهان سگ و گربه مدل general pet

ناخن گیر و سوهان سگ و گربه مدل general pet

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x6x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ
  • سایر توضیحات
    دارای فنر ارتجای دارای قفل ایمنی همراه با سوهان ناخن تیغه تیز ضد زنگ مناسب گربه و سگ مجهز به زائده محدود کننده اندازه برش طراحی زیبا با دسته ارگونومیک ضد لغزش صفحه محافظ ایمنی، جلوگیری از کوتاه کردن بیش از حد ناخن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ناخن گیر سگ و گربه مدل کوچک کد q8

ناخن گیر سگ و گربه مدل کوچک کد q8

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x3x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ناخن گیر سگ وگربه مدل N001

ناخن گیر سگ وگربه مدل N001

مشخصات

  • ابعاد
    ۱*۵*۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    چین
  • سایر توضیحات
    عملکرد آرامدارای سری فولادیتهیه شده از مواد مرغوب و با کیفیت بالا مناسب برای گربه ها و سگ های سایز کوچک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ناخن گیر و سوهان سگ و گربه مدل PetSupplies

ناخن گیر و سوهان سگ و گربه مدل PetSupplies

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x5x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • سایر توضیحات
    دارای فنر ارتجایدارای قفل ایمنیهمراه با سوهان ناخنتیغه تیز ضد زنگمناسب گربه و سگمجهز به زائده محدود کننده اندازه برشطراحی زیبا با دسته ارگونومیک ضد لغزشصفحه محافظ ایمنی، جلوگیری از کوتاه کردن بیش از حد ناخن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ سوهان و ناخن گیر سگ و گربه PETKIT

سوهان و ناخن گیر سگ و گربه PETKIT

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x4x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۴ گرم
  • گونه حیوان
    سگ
  • سایر توضیحات
    مناسب ناخن سگ و گربهدارای چراغ LED برای کوتاهی دقیق‌تردارای مخزن جمع آوری ناخنمجهز به سوهان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ناخن گیر سگ و گربه پت پرتی مدل ۹۳۴۳ متوسط

ناخن گیر سگ و گربه پت پرتی مدل 9343 متوسط

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x6x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    ترکیه
  • سایر توضیحات
    قیچی ناخن گیر پت پرتی ساخته شده از مواد با کیفیت و فولاد ضد زنگ مناسب سگ, گربه, خرگوش و هر حیوان خانگی با ناخن بلند با طراحی ویژه مناسب حیوانات خانگی و راحتی در کاربرد دسته طراحی شده ضد لغزش با دانه های ریز برجسته دارای تیغه های تیز فولادی با بسته بندی شیک و مناسب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ناخنگیر و سوهان سگ و گربه پت پرتی مدل P7235

ناخنگیر و سوهان سگ و گربه پت پرتی مدل P7235

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x4x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۴ گرم
  • گونه حیوان
    جونده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ناخن گیر سگ و گربه کد ۱۶۳۴ به همراه سوهان ناخن

ناخن گیر سگ و گربه کد 1634 به همراه سوهان ناخن

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    چین
  • سایر توضیحات
    – سایز متوسط- با تیغه تیز ضد زنگ- مناسب گربه و سگ- طراحی زیبا با دسته ارگونومیک ضد لغزش- صفحه محافظ ایمنی، جلوگیری از کوتاه کردن بیش از حد ناخن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ناخن گیر و سوهان ناخن سگ و گربه مدل YZBLU

ناخن گیر و سوهان ناخن سگ و گربه مدل YZBLU

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲×۴.۵×۱.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ
  • سایر توضیحات
    مناسب برای گربه و سگ های متوسط ( تا حدود ۱۲ کیلوگرم )تیغه فولادی تیزدسته از جنس PP با طراحی ارگونومیکدارای قفل ایمنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ناخن گیر سگ و گربه کد N252 به همراه سوهان

ناخن گیر سگ و گربه کد N252 به همراه سوهان

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲.۵×۳.۵×۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • سایر توضیحات
    دارای سری فولادی دارای تیغه های تیز فولادیدارای سیستم قفل در کنار تیغه هاتهیه شده از مواد مرغوب و با کیفیت بالادارای فنر و قابلیت ارتجاعی انبرک ناخن گیرساخته شده از مواد با کیفیت و فولاد ضد زنگدسته طراحی شده ضد لغزش با دانه های ریز برجستهمناسب سگ, گربه, خرگوش و هر حیوان خانگی با ناخن بلندجهت باز کردن قفل ناخن گیر دسته ها را به یکدیگر فشار دهید و زبانه ی قفل را در کنار تیغه ها به بیرون بکشید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ناخن گیر سگ‌ و گربه مدل کوچک کد q5

ناخن گیر سگ‌ و گربه مدل کوچک کد q5

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x3x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ناخن گیر سگ و گربه مدل Nail Pw Gry 05

ناخن گیر سگ و گربه مدل Nail Pw Gry 05

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲.۵×۷.۵×۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ناخن گیر گربه و سگ مدل E6138

ناخن گیر گربه و سگ مدل E6138

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x6x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ناخن گیر سگ و گربه مدل کوچک کد q1

ناخن گیر سگ و گربه مدل کوچک کد q1

مشخصات

  • ابعاد
    ۳x6x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ناخن گیر سگ و گربه کد ۲۰۰۲ به همراه سوهان

ناخن گیر سگ و گربه کد 2002 به همراه سوهان

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x6x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    جونده
  • کشور سازنده
    چین
  • سایر توضیحات
    دارای دسته بسیار نرمدارای محافظ اندازه مناسب ناخندارای سوهان مخصوص

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ناخن گیر و سوهان ناخن سگ و گربه مدل Nail-Cli

ناخن گیر و سوهان ناخن سگ و گربه مدل Nail-Cli

مشخصات

  • ابعاد
    ۱x15x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ناخن گیر سگ و گربه مدل chang le er

ناخن گیر سگ و گربه مدل chang le er

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x5x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵ گرم
  • گونه حیوان
    جونده
  • سایر توضیحات
    ناخنگیر بادوام با دسته پلاستیکی و سری فولادی ضد زنگسبک و راحت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ناخن گیر و سوهان ناخن سگ و گربه تائوتائو پتز مدل Nail Clipper B

ناخن گیر و سوهان ناخن سگ و گربه تائوتائو پتز مدل Nail Clipper B

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰ × ۱۱ × ۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • سایر توضیحات
    مجموعه ناخن گیر و سوهان ناخنطول ناخن گیر ۱۲ سانتی مترطول سوهان ناخن ۱۴ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ناخن گیر سگ و گربه مدل کوچک کد q10

ناخن گیر سگ و گربه مدل کوچک کد q10

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x3x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ناخن گیر سگ و گربه کد ۸۰۱۰

ناخن گیر سگ و گربه کد 8010

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x8x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ
  • کشور سازنده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ناخن گیر سگ و گربه مدل general pet به همراه سوهان

ناخن گیر سگ و گربه مدل general pet به همراه سوهان

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x5x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • گونه حیوان
    سگ
  • سایر توضیحات
    دارای فنر ارتجایدارای قفل ایمنیهمراه با سوهان ناخنتیغه تیز ضد زنگمناسب گربه و سگمجهز به زائده محدود کننده اندازه برشطراحی زیبا با دسته ارگونومیک ضد لغزشصفحه محافظ ایمنی، جلوگیری از کوتاه کردن بیش از حد ناخن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ناخن گیر سگ و گربه مدل SM01

ناخن گیر سگ و گربه مدل SM01

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x5x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵ گرم
  • گونه حیوان
    جونده
  • سایر توضیحات
    مناسب برای حیوانات خانگی کوچک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ناخن گیر سگ و گربه مدل ۲۰۲۳

ناخن گیر سگ و گربه مدل 2023

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x5x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ست ناخن گیر پت سگ و گربه مدل ۳in1 مجموعه ۳ عددی

ست ناخن گیر پت سگ و گربه مدل 3in1 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ گرم
  • گونه حیوان
    پرنده
  • سایر توضیحات
    سوهان برقی با سوهان دستی ناخن گیر دستی کابل USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ ناخنگیر و سوهان سگ و گربه پت پرتی مدل B7235

ناخنگیر و سوهان سگ و گربه پت پرتی مدل B7235

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x4x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۴ گرم
  • گونه حیوان
    جونده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ ناخن گیر سگ و گربه مدل کوچک کد q2

ناخن گیر سگ و گربه مدل کوچک کد q2

مشخصات

  • ابعاد
    ۳x6x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ ناخن گیر سگ و گربه مدل Nail Scissors Grooming-B

ناخن گیر سگ و گربه مدل Nail Scissors Grooming-B

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴ × ۷ × ۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • گونه حیوان
    گربه
  • کشور سازنده
    چین
  • سایر توضیحات
    قیچی ناخن گیر با دسته مشکی و قرمزساخته شده از مواد با کیفیت و فولاد ضد زنگمناسب سگ, گربه, خرگوش و هر حیوان خانگی با ناخن بلندبا طراحی ویژه مناسب حیوانات خانگی و راحتی در کاربرددسته طراحی شده ضد لغزش با دانه های ریز برجستهدارای تیغه های تیز فولادیبا بسته بندی شیک و مناسب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ناخن گیر سگ در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کرامپون کوهنوردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا