لوازم خانگی برقی

میز چرخ خیاطی، راهنمای خرید میز چرخ خیاطی ژانومه عروس استاندارد

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید میز چرخ خیاطی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

برای خیاطی، استفاده از میز چرخ خیاطی مخصوص می‌تواند تفاوت زیادی در کیفیت کار شما ایجاد کند. یاد بگیرید که چگونه بهترین میز چرخ خیاطی را با توجه به نیاز و بودجه خود انتخاب کنید تا بتوانید ابزار مناسبی را برای کار داشته باشید. اگر از خیاطی لذت می‌برید، استفاده از میز چرخ خیاطی می‌تواند تجربه شما را به طرز چشمگیری بهبود بخشد و به شما کمک می‌کند تا لوازم خود را مرتب کنید و شما را در موقعیت صحیح نگه دارد تا از کمردرد جلوگیری کنید که به شما کمک می‌کند کارآمدتر و خلاقانه‌تر عمل کنید. با این حال، اگر می‌خواهید یک میز چرخ خیاطی جدید را خریداری کنید، انتخاب یکی از آن‌ها می‌تواند چالش برانگیز باشد زیرا گزینه‌های بسیار متنوعی در دسترس است. به هر حال، چگونه می توان بهترین میز چرخ خیاطی را انتخاب کرد، در حالی که شکل‌ها و اندازه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

شما تصمیم گرفته‌اید که زمان آن رسیده است که دیگر نیازی به همکاری با میز آشپزخانه نیست. وقت آن است که یک میز چرخ خیاطی مناسب برای خود داشته باشید. تصمیم درستی گرفته‌اید اکنون قسمت سرگرم کننده فرا می‌رسد، انتخاب میز چرخ خیاطی که مرکز فرمان جدید برای عمر خیاطی شما خواهد بود. برای بسیاری از مردم، خیاطی فقط یک سرگرمی نیست، بلکه یک علاقه اختصاصی است. ضروری است که یک منطقه در منزل خود را برای گوشه خیاطی یا اتاق کاردستی خود تعیین کنید زیرا می‌خواهید هنگام کار روی پروژه‌های خیاطی تمرکز بالایی داشته باشید. بسیاری از افراد از اتاق غذاخوری خود برای خیاطی یا کاردستی استفاده می‌کنند، شاید برای اینکه در دسترس ابزارهای دیگری باشند که ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشید. با این حال، برای اینکه مهارت‌های خیاطی خود را به سطح دیگری ببرید، باید به جای آن یک میز چرخ خیاطی حرفه‌ای را خریداری کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید میز چرخ خیاطی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع میز چرخ خیاطی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید میز چرخ خیاطی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

میز چرخ خیاطی چیست و چرا به آن نیاز داریم؟

میز خیاطی همان چیزی است که از نام آن پیداست، میزی که می‌توانید برای خیاطی از آن استفاده کنید. اگر شروع به نگاه کردن به میزهای خیاطی نمائید، متوجه می‌شوید که آن‌ها در اندازه‌ها و شکل‌های مختلفی هستند، اما بهترین میزهای خیاطی دارای مکان‌هایی برای نگهداری لوازم می‌باشند و در عین حال فضای کاری خوبی را نیز به شما می‌دهند. بیشتر خیاطی‌ها مرحله‌ای از استفاده از ساده ترین میز موجود را به عنوان ایستگاه کاری پشت سر گذاشته‌اند. با این حال، همانطور که ممکن است قبلاً کشف کرده باشید، مجموعه‌ای از چالش‌ها را ارائه می‌دهد. در عوض، داشتن یک فضای کاری اختصاصی که برای خیاطی طراحی شده است به این معنی است که نه تنها فضای کافی برای کار دارید، بلکه می‌توانید از آن برای کمک به سازماندهی شما و داشتن وسایل در دسترس آسان در حین کار استفاده کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید چرخ خیاطی

انواع میز چرخ خیاطی موجود در بازار:

به خاطر داشته باشید که دو نوع اصلی میز خیاطی وجود دارد و در حالت ایده آل شما به هر دوی آن‌ها در اتاق خیاطی خود نیاز خواهید داشت.

  1. میز برش: میز برش به گونه‌ای طراحی شده است که به شما یک سطح صاف و دور از میز آشپزخانه یا کابینت خیاطی شما بدهد تا از آن برای برش پارچه و همچنین برای تا کردن پارچه، اندازه گیری پارچه، طراحی الگوها و غیره استفاده کنید. در حالی که احتمالاً در برخی مواقع از آشپزخانه یا میز ناهار خوری خود به عنوان میز برش استفاده کرده‌اید، یک میز برش خاص چند مزیت مشخص دارد، به خصوص اینکه روی آن غذا نمی‌خورید.
  2. میز برای چرخ‌خیاطی و چرخ سردوزی: این میزها ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌دهند، بنابراین بیشترین تنوع گزینه‌ها را با این نوع میزها خواهید یافت.

مزایای یک میز چرخ خیاطی مدرن:

  • ساخت و ساز مستحکم و پایدار: ساخته شده توسط تخته MDF با کیفیت بالا با سطح PVC و قاب لوله فولادی روکش شده‌اند، این میز خیاطی دارای دوام و پایداری قوی با تحمل بار تا ۱۳۲ پوند است. علاوه بر این، شش تراز کف قابل تنظیم می‌توانند حداکثر پایداری را تضمین کرده و تعادل را حفظ کنند.
  • اتاق انباری فراوان: این میز کاردستی خیاطی دارای میز کار جادار، کشوی پارچه‌های دوخته نشده، دو قفسه باز و یک قفسه پایینی بزرگ است. این یک کمک بزرگ ذخیره سازی برای شما است تا بتوانید جعبه خیاطی و ابزارهای صنایع دستی را سازماندهی کنید و مرتب و تمیز نگه دارید. علاوه بر این، قفسه قابل تنظیم نیز می تواند مناسب چرخ خیاطی یا صفحه کلید شما باشد.
  • ۴ سطح قابل تنظیم پلت فرم: مجهز به پلت فرم کشویی است که دارای ۶ موقعیت مختلف تنظیم خوب برای راحتی بیشتر می‌باشد. این پلت فرم به شما این امکان را می‌دهد تا ارتفاع پایه چرخ‌خیاطی خود را با ارتفاع میز تراز کنید و به پارچه اجازه می‌دهد تا بدون زحمت از بالای آن سر بخورد.
  • میز چند منظوره با سبک مدرن: ظاهر شیک و ساخت نفیس طراحی X شکل این میز را کاملاً با بسیاری از دکورهای خانوادگی بخصوص برای آپارتمان‌های کوچک ترکیب می‌کند. می توان از آن به عنوان میزخیاطی، میز رزرو ضایعات، میز کامپیوتر یا میز اداری عمومی استفاده کرد.
  • مونتاژ و نگهداری آسان: با دستورالعمل‌های دقیق و تمام لوازم جانبی موجود در بسته، بنابراین می‌توانید نصب میز تحریر را در مدت زمان کوتاهی کامل کنید. علاوه بر این، سطح صاف میز تمیز کردن و نگهداری آن را بسیار آسان می‌کند. فقط نیاز به پاک کردن سریع با یک دستمال مرطوب دارد.

چه اندازه‌ای برای میز خیاطی مناسب است؟

میزهای خیاطی در اندازه‌ها و پیکربندی‌های مختلف تولید می‌شوند. اگر وسایل بزرگ می‌دوزید مانند: لباس مجلسی، لحاف، احتمالاً با یک میز یا کابینت خیاطی که فضای زیادی در پشت و سمت چپ چرخ خیاطی دارد، خوشحال خواهید شد. اگر چیزهای کوچک می‌دوزید مانند لباس‌های بچه گانه، کیف پول، به فضای زیادی در پشت و سمت چپ نیاز ندارید. اگر لباس‌های زنانه را بدوزید، احتمالاً چیزی بین جادار و جمع‌وجور خوب خواهد بود. کوچکترین جدولی که می‌توانیم پیدا کنیم Arrow Gidget است. ابعاد میز آن ۴۰ در ۱۹.۷۵ اینچ است یا حدود ۵.۵ فوت مربع. برای مقایسه، یکی از بزرگترین میزهایی که می‌توانیم پیدا کنیم شاخ آمریکا ۸۴۷۹ است. فضای کاری آن در حالت باز ۷۸.۷۵ در ۶۹.۶۲۵ اینچ (حدود ۳۸ فوت مربع) است. دلیل اصلی اهمیت داشتن فضای سطح سخاوتمندانه هنگام دوخت چیزهای بزرگ این است که چیزهای بزرگ تمایل دارند از روی میز آویزان شوند. هنگامی که چیزهای بزرگ از روی میز خیاطی آویزان می‌شود، سعی می کنید پروژه خیاطی خود را زیر سوزن مانور دهید، جاذبه بر علیه شما کار می‌کند. ممکن است احساس کنید که کسی پروژه شما را در حال تلاش برای دوختن آن است. دوختن چیزهای بزرگ روی میز خیاطی کوچک قابل انجام است. من لحاف کوچکتر را روی یک میز ۳ در ۳ پا درست کرده‌ام. این شامل چرخیدن زیادی بود به طوری که لحاف‌های من تا حد ممکن سطح کمتری را اشغال کردند و از روی میز نیفتند. آن زمان بود که متوجه شدم که چرا داشتن یک پسوند پشت چرخ خیاطی یک ویژگی عالی میزخیاطی است.

ارتفاع معمولی میز چرخ خیاطی چقدر است؟

یک میز خیاطی معمولی ۲۹.۵ اینچ ارتفاع دارد، یک اینچ بدهید یا بگیرید. میانگین ارتفاع میزهای خیاطی نشسته بررسی شده در این مقاله در زیر ۲۹.۴ اینچ است. بلندترین میز ۳۰.۵ اینچ و کوتاه ترین میز هر دو ۲۸.۵ اینچ است. وقتی میز شما ارتفاع درستی داشته باشد چه شکلی به نظر می رسد و چه حسی دارد؟ به گفته OSHA، ایستگاه ایده‌آل خیاطی به خیاطان اجازه می‌دهد تا ساعد خود را در سطح ۹۰ تا ۱۱۰ درجه نگه دارند. میز خیاطی و صندلی خیاطی در ارتفاع مناسب از حفظ وضعیت نامناسب شانه، آرنج و مچ دست خیاطان جلوگیری می‌کند. میزی که خیلی بلند است شما را مجبور می کند که شانه‌ها و آرنج هایتان را بالا بیاورید و میز خیلی پایین شما را مجبور می‌کند که قوز کنید. یک میز با ارتفاع مناسب به شما کمک می‌کند دوخت طولانی تر و راحت تری انجام دهید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید میز اتو

نکات مهم هنگام خرید میز چرخ خیاطی:

  1. ثبات: پایداری میز خیاطی به نوار بسیار بالاتری نسبت به ثبات در میز تحریر یا میز کامپیوتر نیاز دارد. هنگامی که دستگاه شما با سرعت بالا حرکت می‌کند، هر چیزی را که برای مقابله با این نوع استرس ساخته نشده است، تکان داده و تکان می‌دهد. یک میز محکم و با کیفیت یک الزام مطلق است.
  2. ذخیره سازی: یک میز خیاطی مینیمالیستی با خطوط تمیز و مدرن و فضای خالی زیاد زیر آن ممکن است فوق‌العاده به نظر برسد، اما می‌خواهید پروژه نیمه تمام خود، مجموعه نخ‌هایتان، آن حیاط اضافی از پارچه‌های زیبا را که قبلا انتخاب کردید را کجا قرار دهید. اگر تصمیم به خرید یک میز خیاطی بدون انبار دارید، مطمئن شوید که در جای دیگری ذخیره سازی مناسبی برای صنایع دستی خود دارید.
  3. بالابر پنوماتیک: این گزینه‌ای است که با میزهای خیاطی رده بالا ارائه می‌شود و شما باید تصمیم بگیرید که آیا مایل به پرداخت هزینه اضافی برای آن هستید یا خیر. بالابر ویژه ای که چرخ خیاطی شما را روی میز با زدن یک دکمه از جای خود در کابینت به سمت بالا می آورد.
  4. مساحت سطح: حداقل، میز خیاطی شما به فضای کافی برای نگهداری چرخ شما نیاز دارد. اما اگر قصد دارید برش، اتو کردن، سفت کاری و سنجاق کاری خود را کجا انجام دهید؟ اگر می خواهید از میز خیاطی خود نیز برای این کار استفاده کنید، مطمئن شوید که میز خیاطی مورد نظر شما اتاق روی میز مناسبی دارد. اگر تمایل دارید که یک اشکال درهم و برهم باشید و دوست دارید همه پروژه‌های خود را در جایی که می‌توانید ببینید، آن را نیز در نظر بگیرید. اگر لحاف دوزی می‌کنید، به فکر تهیه یک میز با بازو لحاف باشید. کار شما را بسیار آسان تر می کند.
  5. مونتاژ: این واقعاً مربوط به آینده شما با جدول نیست، اما آینده شما نمی‌تواند شروع شود تا زمانی که چیزها را جمع کنید. برخی از میزهای خیاطی از قبل مونتاژ شده‌اند، برخی دیگر به نظر می‌رسد نیاز به مدرک دکترا دارند. به دنبال جدولی باشید که سطح توانایی شما را برآورده کند. معقول ترین اثاثیه باید در عرض دو یا سه ساعت جمع شوند و حداکثر نیاز به دو نفر باشد که با هم کار کنند.
  6. مواد: میزهای فلزی و چوبی مستحکم تر و بادوام تر هستند. به طور کلی، جداول تخته خرده چوب می‌توانند در هر دو طرف پیش بروند. می‌توانید میزهای تخته خرده چوب با کیفیت خوب و محکم و همچنین نسخه‌های ارزان قیمتی که بادوام نیستند را پیدا کنید. همچنین می‌توانید سطوح مختلف را پیدا کنید. می‌توانید سطحی را پیدا کنید که ضد خش، گرما و آب باشد که نه تنها از آسیب جلوگیری می‌کند بلکه تمیز کردن آن را بسیار آسان می کند.
  7. تاشو: وقتی میز شما معمولاً در یک فضای کوچک قرار می‌گیرد، اما گاهی اوقات به فضای کاری اضافی نیاز دارید، داشتن بازوهایی که تا می‌شوند مفید است.
  8. رنگ‌ها: میزهای خیاطی می‌توانند در رنگ‌های متنوع و سرگرم کننده از جمله سفید، مشکی، آبی، سبز و غیره باشند. حتی طرح‌های خانه های کشاورزی وجود دارد. با گزینه‌های بسیار، مطمئناً چیزی را پیدا می‌کنید که دوست دارید و همچنین با دکوراسیون شما یا اتاق کار شما مطابقت داشته باشد.
  9. چرخ‌ها: برخی از میزها دارای میزهای چرخ‌دار بوده که در صورت نیاز به جابه‌جایی میز عالی هستند، اما زمانی که می‌خواهید در جای خود قرار بگیرند می‌توانند قفل شوند.
  10. قابلیت Airlift: شبیه به پلت فرم کشویی است و به شما این امکان را می‌دهد تا ارتفاع چرخ‌خیاطی خود را تنظیم کنید و همچنین در زمانی که از چرخ خیاطی استفاده نمی‌کنید، چرخ خیاطی را در زیر میز قرار دهید. میزهایی با این ویژگی گران‌تر خواهند بود اما اگر بتوانید آن‌ها را خریداری کنید ارزشش را دارند. وقتی داشتم اتاق‌های خیاطی‌ام را مرتب می‌کردم از این ویژگی خبر نداشتم، بنابراین چنین میز خیاطی ندارم، اما همچنان رویای آن را می‌بینم.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید میزخیاطی ‌مورد نیازتان را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه میزخیاطی زیبا، ارزان و پرفروش موجود در بازار را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر محصول یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ میز چرخ خیاطی میزیمو کد ۳۱۰۶

میز چرخ خیاطی میزیمو کد 3106

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۹x49x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۳۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • امکانات ظاهری
    پایه قابل تنظیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ میز چرخ خیاطی پارس مدل ۱۰۲۰

میز چرخ خیاطی پارس مدل 1020

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۱x28x29 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵.۳ گرم
  • جنس
    فلز
  • امکانات ظاهری
    پایه
  • سایر توضیحات
    میز چرخ خیاطی تاشو محصولی شیک و زیبا و در عین حال محکم و کارآمد است . مناسب برای منازل کوچک و آپارتمانی است . دارای یک کشو و فضا برای قراردادن وسایل خیاطی است . پایه ها قابلیت تاشدن دارند و در عین حال محکم هستند . در چهار طرح و رنگ می باشد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ میز چرخ خیاطی میزیمو مدل تاشو کد ۳۲۰۴

میز چرخ خیاطی میزیمو مدل تاشو کد 3204

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x60x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۴۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • امکانات ظاهری
    پایه قابل تنظیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ میز چرخ خیاطی میزیمو مدل تاشو کد ۳۲۰۴

میز چرخ خیاطی میزیمو مدل تاشو کد 3204

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x60x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۴۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • امکانات ظاهری
    پایه قابل تنظیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ میز چرخ خیاطی مدل تاشو

میز چرخ خیاطی مدل تاشو

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x30x27 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • جنس
    ملامینه
  • امکانات ظاهری
    دسته برای حمل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ میز چرخ خیاطی میزیمو مدل تاشو کد ۳۱۰۲

میز چرخ خیاطی میزیمو مدل تاشو کد 3102

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۹x49x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۳۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • امکانات ظاهری
    پایه قابل تنظیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ میز چرخ خیاطی میزیمو کد ۳۲۰۱

میز چرخ خیاطی میزیمو کد 3201

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x60x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۴۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • امکانات ظاهری
    پایه قابل تنظیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ میز چرخ خیاطی میزیمو مدل باکسدار تاشو کد ۳۶۰۳

میز چرخ خیاطی میزیمو مدل باکسدار تاشو کد 3603

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۷x47x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • امکانات ظاهری
    پایه قابل تنظیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ میز چرخ خیاطی میزیمو کد ۳۱۰۸

میز چرخ خیاطی میزیمو کد 3108

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۹x49x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۳۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • امکانات ظاهری
    پایه قابل تنظیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ میز چرخ خیاطی مدل تاشو کد A50

میز چرخ خیاطی مدل تاشو کد A50

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x50x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • امکانات ظاهری
    دسته
  • سایر توضیحات
    دارای پایه های تاشو و قفل شونده.دارای دسته به منظور حمل و نقل آسان.دارای استحکام کافی برای گذاشتن کالاهای سنگین.مناسب برای منازل کوچک و آپارتمانی.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ میز چرخ خیاطی مدل آرکام

میز چرخ خیاطی مدل آرکام

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x27x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • جنس
    ملامینه
  • امکانات ظاهری
    دسته برای حمل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ میز چرخ خیاطی میزیمو مدل تاشو کد ۳۲۰۸

میز چرخ خیاطی میزیمو مدل تاشو کد 3208

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x60x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۴۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • امکانات ظاهری
    پایه قابل تنظیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ میز چرخ خیاطی میزیمو کد ۳۱۰۵

میز چرخ خیاطی میزیمو کد 3105

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۹x49x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۳۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • امکانات ظاهری
    پایه قابل تنظیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ میز چرخ خیاطی میزیمو کد ۳۶۰۱

میز چرخ خیاطی میزیمو کد 3601

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۷x47x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • امکانات ظاهری
    پایه قابل تنظیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ میز چرخ خیاطی میزیمو مدل باکسدار تاشو کد ۳۶۰۲

میز چرخ خیاطی میزیمو مدل باکسدار تاشو کد 3602

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۷x47x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • امکانات ظاهری
    پایه قابل تنظیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ میز چرخ خیاطی آرکام مدل ۸۰۲۰

میز چرخ خیاطی آرکام مدل 8020

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x27x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۳۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • سایر توضیحات
    روی صفحه میز برش خورده و چرخ خیاطی داخل آن قرار می گیرددارای کشودارای پایه های تاشوسبک و حمل آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ میز چرخ خیاطی آرکام مدل تاشو

میز چرخ خیاطی آرکام مدل تاشو

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۱*۲۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    دارای کشو ودستگیره قابل حمل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ میز چرخ خیاطی میزیمو مدل تاشو کد ۳۲۰۳

میز چرخ خیاطی میزیمو مدل تاشو کد 3203

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x60x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۴۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • امکانات ظاهری
    پایه قابل تنظیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ میز چرخ خیاطی میزیمو کد ۳۱۰۵

میز چرخ خیاطی میزیمو کد 3105

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۹x49x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۳۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • امکانات ظاهری
    پایه قابل تنظیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ میز چرخ خیاطی میزیمو کد ۳۱۰۸

میز چرخ خیاطی میزیمو کد 3108

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۹x49x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۳۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • امکانات ظاهری
    پایه قابل تنظیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ میز چرخ خیاطی میزیمو مدل تاشو کد ۳۱۰۱

میز چرخ خیاطی میزیمو مدل تاشو کد 3101

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۹x49x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۳۰۰ گرم
  • جنس
    آهن
  • امکانات ظاهری
    پایه قابل تنظیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ میز چرخ خیاطی میزیمو مدل تاشو کد ۳۲۰۲

میز چرخ خیاطی میزیمو مدل تاشو کد 3202

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x60x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۴۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • امکانات ظاهری
    پایه قابل تنظیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ میز چرخ خیاطی میزیمو کد ۳۱۰۶

میز چرخ خیاطی میزیمو کد 3106

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۹x49x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۳۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • امکانات ظاهری
    پایه قابل تنظیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ میز چرخ خیاطی میزیمو کد ۳۱۰۴

میز چرخ خیاطی میزیمو کد 3104

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۷x47x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۳۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • امکانات ظاهری
    پایه قابل تنظیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ میز چرخ خیاطی میزیمو مدل تاشو کد ۳۱۰۳

میز چرخ خیاطی میزیمو مدل تاشو کد 3103

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۹x49x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۳۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • امکانات ظاهری
    پایه قابل تنظیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید میزخیاطی ‌در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید شامپو بدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا