لوازم خانگی برقی

ضبط کننده صدا، راهنمای خرید قویترین دستگاه ضبط صدا مخفی دیجیتال ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ضبط کننده صدا باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

امروز در این مقاله قصد داریم شما را با یک وسیله پرکاربرد به نام ضبط کننده صدا آشنا کنیم. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای بهبود تولیدات صوتی، خواه پادکست، رادیو، فیلم یا موسیقی باشد، نگاهی به نوع دستگاهی است که صدای خود را با آن ضبط می‌کنید. اکثر حرفه‌ای‌ها می‌دانند و به شما خواهند گفت که همه صداهای ضبط شده به یک اندازه و کیفیت گرفته نمی‌شوند. ادغام یک ضبط کننده صدا دیجیتال قابل حمل ممکن است راه حلی واضح به نظر برسد، اما اغلب نادیده گرفته می‌شود و راهی عالی برای بهبود کیفیت صدای شما است.

از آنجایی که نیازهای صوتی حرفه‌ای‌ها و علاقه مندان به ضبط صدا با یکدیگر یکسان نیست شما باید دقیقا بدانید که به چه نوع از دستگاه ضبط کننده صدا نیاز دارید. با توجه به پیچیدگی انتخاب دستگاه، از ساده تا پیچیده مجموعه سخاوتمندانه‌ای از ضبط کننده‌های دیجیتال قابل حمل ایجاد شده است. این ضبط کننده‌های متعدد دارای مجموعه ویژگی‌های بسیار متفاوتی هستند. برخی از آن‌ها برای برنامه‌های خاص منطقی‌تر از بقیه می‌باشند. ضبط‌کننده‌هایی با میکروفون‌های داخلی وجود دارند، برخی از آن‌ها می‌توانند مستقیماً روی حافظه‌های فلش داخلی صدا ضبط کنند و برخی دیگر وجود دارند که کارت‌های SD خارجی را ردیابی می‌کنند. بنابراین، این شما هستید که باید مشخص کنید که کدام یک برای نیازهای صوتی شما مناسب خواهند بود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید دستگاه ضبط کننده صدا را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع ضبط کننده صدا آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید دستگاه ضبط کننده صدا باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

دستگاه ضبط کننده صدا چیست؟

به طور کلی ضبط صوت به هر نوع وسیله‌ای گفته می‌شود که قادر به ضبط صدا باشد. به عنوان مثال، یک نوار بازیابی نمونه‌ای از یک ضبط کننده صدا است. یک دستگاه دیجیتال و دستی که برای ضبط یادآورهای کوتاه مورد استفاده قرار می‌گیرد هم یک ضبط صدا به حساب می‌آید. این دستگاه‌ها بسیار سبک وزن هستند و معمولاً از باتری‌های AAA استفاده می‌کنند، این دستگاه‌ها از حافظه فلش برای نگهداری تا ۱۰۰ پیام و بیشتر استفاده می‌کنند. پیام ها را می‌توان به صورت متوالی یا با دسترسی مستقیم با شماره پیام بازیابی کرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پایه نگهدارنده گوشی

نحوه انتخاب یک ضبط کننده صدا:

ضبط‌کننده‌های دستی از داغ‌ترین محصولات دنیای صوتی هستند و برای این محبوبیت دلیل خوبی هم دارند. می‌توانید آنها را تقریباً به هر جایی ببرید و حجم عظیمی از دیالوگ یا موسیقی را با آن‌ها ضبط کنید. هنرمندان و مهندسان از همه اقشار از این دستگاه‌های مفید برای ضبط ایده‌های آهنگ، یادداشت‌ها و مکالمات مهم خود استفاده می‌کنند. این راهنما به شما کمک می‌کند تا ویژگی‌های کلیدی را که باید هنگام خرید یک ضبط‌کننده دستی جستجو کنید، شناسایی نموده و جنبه‌هایی را که باید در نظر بگیرید، مانند تعداد آهنگ، زمان ضبط، عمر باتری و موارد دیگر را پوشش دهید.

چرا باید از یک ضبط کننده صدا استفاده کنیم؟

  • مردم ضبط کننده‌های صدا را به دلیل تعداد زیادی از ویژگی‌هایی که دارند و کارهایی که انجام می‌دهند، دوست دارند. تقریباً در همه جا می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و هر چیزی را از تمرینات گروه گرفته تا رسیتال، کنسرت، جلسات و سخنرانی ضبط کنید. آن‌ها عمر باتری فوق‌العاده‌ای دارند، کیفیت صدای عالی ارائه می‌دهند و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارند که برای هر مهندس صوتی مفید است. ضبط کننده های دستی امروزی کاملاً کوچک هستند. اکثر آنها به اندازه‌ای کوچک هستند که در جیب شما جای می‌گیرند و در عین حال کیفیت صدای شگفت انگیزی را برای شما فراهم می‌کنند.
  • امروزه، تقریباً همه ضبط‌کننده‌های دستی دارای میکروفون‌های استریوی داخلی هستند که به طور قابل توجهی خوب کار می‌کنند و راه‌اندازی را سریع و آسان می‌کنند. اگر به کنترل و گزینه‌های بیشتری نیاز دارید، بسیاری از ضبط‌کننده‌ها دارای ورودی‌های میکروفون یا خط هستند و از کانکتورهای XL یا TRS استفاده می‌کنند تا بتوانید هر میکروفون یا دستگاه سطح خطی را به آن‌ها وصل کنید. برخی از مدل‌ها دارای قدرت فانتوم نیز هستند، بنابراین می توانید از میکروفون‌های خازنی استفاده کنید. اگر می‌خواهید آهنگی را ضبط کنید، می‌توانید یک گیتار، بیس یا منبع دیگری در سطح خط را به ورودی خط وصل کنید و چندین آهنگ را از آن و میکروفون به طور همزمان ضبط کنید.
  • سایر ضبط‌کننده‌ها با جلوه‌های دیجیتال داخلی بارگذاری می‌شوند که صدای شما را در زمان واقعی پردازش می‌کنند. می‌توانید انتخاب کنید از مدل‌سازی تقویت‌کننده استفاده نمائید. ضبط‌های خود را در نیمه‌وقت پخش کنید، ضربان مترونوم را تنظیم کرده و خیلی موارد دیگر. امکانات فقط به انتخاب ضبط کننده‌ای که انتخاب می‌کنید محدود است. به راحتی می‌توان فکر کرد که ضبط کننده های دستی فقط برای ضبط سخنرانی‌ها ساخته شده اند، این نمی تواند به دور از واقعیت باشد. ضبط‌کننده‌های دستی جدیدترین راه برای اطمینان از گم نشدن ایده‌های شما هستند چه یک سمینار ۳ ساعته یا یک نمونه ۳ ثانیه‌ای باشد.
  • به طور خلاصه، اگر در حال ضبط صدا در خارج از منزل خود هستید، چرا این کار را برای خودتان آسان نمی کنید. شما مجبور نیستید وسایل سنگین و منابع تغذیه را بچرخانید، فقط ضبط کننده دستی خود را بیاورید و هر کاری را که نیاز دارید را برای شما انجام می‌دهد. از اینکه دستگاهی به این کوچکی می تواند کارهای زیادی انجام دهد، شوکه خواهید شد. به ما اعتماد کنید، وقتی شروع به استفاده از ضبط کننده دستی خود می‌کنید، کارهای بیشتری را برای انجام دادن با آن کشف خواهید کرد.

چگونه می‌توان از دستگاه ضبط صدا استفاده کرد؟

همیشه دستورالعمل‌های همراه این دستگاه‌ها را بخوانید. پس از این، می‌توانید شروع به یادگیری عملکردها و قابلیت‌های ضبط صدا کنید. همه ضبط کننده‌ها عملکردهای یکسانی ندارند، بنابراین مهم است که با دستگاه خود آشنا شوید. به محض اینکه این کار را انجام دادید، وقت آن است که آن را آزمایش کنید. ضبط صدای خود را امتحان کنید و سپس فایل را به رایانه خود انتقال دهید تا صدا را آزمایش کنید. اگر ضبط‌کننده نرم‌افزار رایانه‌ای یا برنامه تلفن هوشمند خود را دارد، مهم است که این ویژگی‌ها را نیز آزمایش نمائید.

انواع دستگاه ضبط کننده صدا:

  1. دستگاه ضبط صدا قابل حمل: اینها وسایل سبک و قابل حمل هستند. آن‌ها از یک هارد دیسک کوچک با حافظه ۲ گیگابایت تشکیل شده اند. یک صفحه نمایش LCD و چندین دکمه روی آن‌ها وجود دارد.
  2. دستگاه ضبط صدا مخفی: اینها ضبط کننده های صدای بسیار کوچکی هستند که برای مخفی ماندن ایده آل می‌باشند. آن‌ها می‌توانند برای نامحسوس بودن به شکل قلم باشند. حافظه داخلی آن‌ها معمولا بین ۲ تا ۴ گیگابایت است. معمولاً صفحه نمایش LCD ندارند و بیشتر آن‌ها فقط دارای یک دکمه هستند.

مزایا و معایب دستگاه ضبط کننده صدا:

بهترین دستگاه های ضبط صدا کاربردهای مختلفی دارند. آن‌ها جمع و جور و قابل حمل هستند همین امر آن‌ها را به ابزاری بسیار راحت برای ضبط صدا تبدیل می‌کند. آن‌ها برای ضبط صدای با کیفیت بالا برای پروژه‌های شما عالی هستند، این نکته برای بسیاری از حرفه‌ای‌ها بسیار مهم است.

مزایای دستگاه ضبط کننده صدا:

  • ضبط صدا با کیفیت بالا
  • میکروفون‌ها و فناوری با کیفیت بالا نویز محیطی را کاهش می‌دهند.
  • استفاده از آن‌ها بسیار آسان بوده و در دست گرفتن آن‌ها راحت است.
  • همیشه آماده ضبط هستند.
  • به علت اندازه کوچک و وزن کم معمولا قابل حمل می‌باشند.

معایب دستگاه ضبط صدا:

  • محصولات گران قیمت و حرفه‌ای هستند.
  • برخی مدل‌ها از باتری‌های AA استفاده می‌کنند.

آیا از تلفن همراه می‌توان به عنوان دستگاه ضبط کننده صدا استفاده کرد؟

  • خیر، بسیاری از ما در حال حاضر از تلفن خود برای ضبط صدا در یک لحظه استفاده می‌کنیم، اما محدودیت‌هایی برای استفاده از تلفن شما وجود دارد، مانند ضبط مونو مگر اینکه میکروفون خارجی داشته باشید. اگر تلفن شما از بین برود یا خراب شود، اگر در رایانه یا فضای ذخیره‌سازی ابری شما پشتیبان‌گیری نشود، می‌توانید کل کتابخانه ضبط خود را از دست بدهید. در حالی که می‌توانید با رزولوشن‌های بالاتر با برنامه‌های مختلف صدا ضبط کنید، اما هنوز مقدار ثابتی حافظه داخلی خواهید داشت و تا زمانی که یک رابط خارجی حمل نکنید، توانایی استفاده از میکروفون‌های حرفه‌ای را نخواهید داشت.
  • استفاده از ضبط کننده دستی فقط برای ضبط ایده‌های کوچک نیست. می‌توانید از آن‌ها برای ضبط پادکست‌ها با میکروفون‌های متعدد، صدا برای تصاویر متحرک و حتی دمو آهنگ‌ها استفاده کنید. برخی از واحدها به شما این امکان را می‌دهند تا وضوح صدای خود را بین ۱۶ بیت ۴۴.۱ کیلوهرتز و ۲۴ بیت تا ۱۹۲ کیلوهرتز انتخاب کنید. فضای ذخیره سازی برای اکثر ضبط کننده‌های دستی مشکلی نیست. برخلاف گوشی‌های هوشمند که باید فضای ذخیره‌سازی خود را با عکس‌ها، فیلم‌ها، مخاطبین و برنامه‌ها به اشتراک بگذارند، ضبط‌کننده‌های دستی منحصراً به صدا اختصاص داده شده‌اند. تقریباً همه ضبط‌کننده‌های دستی با کارت‌های SD و SDHC خارجی سازگار هستند که فضای ذخیره‌سازی تا ۳۲ گیگابایت را فراهم می‌کنند. برخی از مدل‌های رده بالاتر با کارت SDXC سازگار هستند که به آنها اجازه می دهد تا ۱۲۸ گیگابایت داده را ذخیره کنند.
  • اگر در مورد ضبط صدا جدی هستید، سرمایه گذاری روی یک ضبط کننده دستی راه حل خوبی است. فضای ذخیره‌سازی بیشتر، وضوح صوتی بهتر و تطبیق‌پذیری ضبط بیشتر از آنچه که یک گوشی هوشمند می‌تواند به شما بدهد را دریافت خواهید کرد.

آیا دستگاه ضبط کننده صدا ارزش خرید دارد؟

با توجه به مزایایی که دستگاه‌های ضبط صدا ارائه می دهند، شکی نیست که از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند. ضبط کننده‌های مبتنی بر رایانه مفید بوده اما محدودیت‌هایی هم دارند. برای مثال نمی‌توانید آن‌ها را بیرون بروید و به ضبط خود ادامه دهید، مگر اینکه رایانه‌تان همراه شما باشد. ضبط کننده‌های صوتی قابل حمل این فرآیند را آسان و راحت می‌کنند. همچنین می‌توانید از ضبط‌کننده صدا که اکنون با بسیاری از تلفن‌های هوشمند عرضه می‌شود، استفاده کنید. این یک گزینه خوب برای مشاغل غیر حرفه‌ای است که نیازی به صدای باکیفیت ندارند. با این حال، میکروفون‌های گوشی های هوشمند ویژگی‌های مشابه ضبط صدا را ارائه نمی‌دهند. کیفیت آن‌ها به هیچ وجه خوب نیست و آن‌ها فقط می‌توانند صدا را در فاصله چند اینچی خود میکروفون ضبط کنند. در نهایت، باتری گوشی های هوشمند بسیار پایین‌تر از یک ضبط کننده صدای تخصصی است.

کاربردهای اصلی دستگاه ضبط صدا:

بهترین ضبط کننده‌های صدا ویژگی‌ها و کاربردهای بسیار متفاوتی دارند. برخلاف ضبط صوت‌های قدیمی، ضبط کننده‌های دیجیتال اغلب می‌توانند ساعت‌ها صدای شما را ذخیره کنند. آن‌ها برای روزنامه نگارانی که از آن‌ها برای مصاحبه استفاده می‌کنند بسیار مفید هستند. پزشکان از ضبط‌کننده‌های دیجیتال کوچک‌تر استفاده می‌کنند تا در هنگام ملاقات با بیماران، یادداشت‌های صوتی بگیرند. وکلا ممکن است از آن‌ها برای یادداشت برداری صوتی در حین تهیه پرونده‌ها استفاده کنند، در حالی که بازرسان جنایی یادداشت‌های دیجیتالی را در میدان ضبط می‌کنند. دانش آموزان همچنین می توانند از آن‌ها برای ضبط سخنرانی‌های مهم استفاده کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تبلت طراحی

نکات مهمی که قبل از خرید ضبط کننده صدا باید در نظر بگیرید:

تعداد همزمان ضبط صدا:

  • هنگام انتخاب یک دستگاه ضبط صدا، تعداد صداهایی را که می‌توانید با آن ضبط کنید یکی از مهم ترین معیارهایی است که باید در نظر بگیرید. اکثر ضبط ‌کننده‌های صدا به صورت استریو صدای شما را ضبط می‌کنند، اما اگر به چیزی بیش از یک استریو نیاز دارید، یک ضبط‌کننده با ورودی‌ میکروفون می‌خواهید. بسیاری از دستگاه‌ها چهار صدا را به طور همزمان ضبط می‌کنند با دو میکروفون داخلی و دو کانکتور XLR یا TRS. افزودن دو میکروفون اضافی به شما این امکان را می‌دهد تا میکروفون‌های اصلی را همراه با میکروفون‌های اتاق یا میکروفون‌های اضافی ضبط کنید.
  • برخی از ضبط کننده‌ها می‌توانند تا شش صوت را به طور همزمان ضبط کنند و همچنان در یک کیف یا جیب کوچک قرار می‌گیرند. این طرح‌ها چهار ورودی XLR یا TRS را به میکروفون‌های استریو استاندارد آنبرد اضافه می‌کنند. با این ضبط کننده‌های دستی، می‌توانید دمو یا تمرین باند کامل خود را بدون وقفه ضبط کنید. همچنین می‌توانید از یک ضبط‌کننده ۶ کاناله برای ضبط یک پادکست یا نمایش رادیویی با میکروفون‌های داخلی و چهار میکروفون خارجی استفاده کنید.
  • همچنین مهم است که نیازهای آینده خود را هنگام انتخاب یک ضبط کننده صدا در نظر بگیرید. اگر فکر می‌کنید که فقط یک پادکست ۲ نفره با دو میکروفون ضبط می‌کنید، یک ضبط کننده با دو ورودی کار شما را انجام می‌دهد. با این حال، ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که در حال مصاحبه با دو نفر هستید و به سه میکروفون نیاز دارید. شما همچنان می‌توانید ادامه دهید و روی ضبط‌کننده‌ای سرمایه‌گذاری کنید که ورودی‌های کافی برای مدیریت آنچه که احتمالاً با رشد مهارت‌های ضبط‌تان با آن مواجه خواهید شد، داشته باشد. اگر قصد استفاده از میکروفون‌های خازنی خارجی را دارید، مطمئن شوید که ضبط کننده شما دارای قابلیت فانتوم پاور است.

میزان حافظه داخلی و خارجی:

  • دانستن اینکه به چه مدت زمانی برای ضبط صدا نیاز دارید یا دانستن اینکه به چه اندازه فضای ذخیره سازی نیاز دارید، بسیار مهم است. ضبط کننده‌های صدا می‌توانند داده‌ها را بر روی انواع مختلفی از حافظه برای ذخیره سازی نظیر حافظه داخلی، SD، MicroSD، SDHC، و SDXC ذخیره کنند. هر روش ذخیره سازی مزایا و معایب خاص خود را دارد که بیشتر به دلیل فضای ذخیره سازی در مقابل سازگاری با ضبط کننده‌های دیگر است.
  • حافظه داخلی برای کسانی مناسب است که ضبط‌های کوتاهی انجام می‌دهند و به طور منظم در رایانه خود نسخه پشتیبان تهیه می کنند. مزیت اصلی استفاده از حافظه داخلی این است که هنگام ضبط نیازی به نگه داشتن کارت های SD اضافی با خود ندارید. با این حال، اگر از حافظه داخلی استفاده می‌کنید و فضای ذخیره سازی شما رو به تمام شدن است، تا زمانی که از ضبط کننده خود نسخه پشتیبان تهیه نکنید و حافظه داخلی را پاک نکنید، نمی توانید به ضبط صدا ادامه دهید.
  • گزینه‌های ذخیره سازی خارجی برای ضبط کننده‌های دستی کارت‌های حافظه SD کوچک هستند. سه نوع رایج کارت SD که در ضبط کننده‌های دستی یافت می‌شوند عبارتند از: MicroSD، SDHC و SDXC. کارت استاندارد MicroSD که دارای ۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی است. SDHC می‌تواند تا ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی را مدیریت کند. کارت‌های SDXC معمولاً با ظرفیت‌های ۱۲۸ گیگابایتی فروخته می‌شوند، اما می‌توان آن‌ها را با فضای ذخیره‌سازی تا ۱ ترابایت خریداری کرد و با ظرفیت داده قیمت آن افزایش می‌یابد. به عبارت ساده، هرچه فضای بیشتری داشته باشید، می‌توانید صدای بیشتری را ضبط کنید.

فرمت‌های رایج برای ضبط صدا:

  • ضبط کننده‌های صدا می‌توانند صدا را با وضوح‌های شگفت انگیز ضبط کنند. آن‌ها معمولاً در ۲۴ بیت یا ۹۲ کیلوهرتز ضبط می‌کنند و برخی می‌توانند صدا را با نرخ ۲۴ بیت یا ۱۹۲ کیلوهرتز ضبط کنند. برخی از ضبط کننده‌های صدا حتی می‌توانند با DSD خیره کننده صدا ضبط کنند. هنگامی که ضبط کننده خود را انتخاب می‌کنید، حتماً به پروژه‌های آینده فکر کنید. حتی اگر معمولاً در ۲۴ بیت یا ۱۹۲ کیلوهرتز ضبط می‌کنید، ممکن است زمانی فرا برسد که به ۲۴ بیت یا ۱۹۲ کیلوهرتز نیاز داشته باشید. به جای اینکه آن پروژه را رد کنید، اگر ضبط کننده‌ای را انتخاب کنید که بتواند با وضوح بالاتر ضبط کند، آماده خواهید بود.
  • مهم است که به یاد داشته باشید که فرمت‌های با کیفیت بالاتر نسبت به فایل‌های فشرده MP3 فضای بیشتری را اشغال می‌کنند. کارت‌های SD مقدار شگفت انگیزی از زمان ضبط را در یک بسته کوچک ارائه می‌دهند.

عمر باتری و منابع تغذیه:

  • بزرگترین مزیت دستگاه ضبط صوت قابلیت حمل و نقل فوق العاده آن است. همه ضبط ‌کننده‌های دستی با باتری کار می‌کنند، بنابراین لازم نیست نگران دور زدن کابل‌های برق باشید. اکثر ضبط کننده‌ها از باتری های یکبار مصرف یا قابل شارژ برای برق استفاده می‌کنند و می‌توانند زمان ضبط را بین ۳ تا ۴۴ ساعت بدون وقفه داشته باشند. این محدوده زمانی گسترده با ضبط خاصی که در اختیار دارید، کیفیت صدایی که ضبط می‌کنید و نوع باتری شما تعیین می‌شود. اگر می‌خواهید یک روز طولانی در میدان باشید، دستگاه‌هایی با حالت‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی را بررسی کنید یا باتری‌های جایگزین را با خود بیاورید.
  • اینکه ضبط ‌کننده‌ای را انتخاب کنید که از باتری‌های یکبار مصرف استفاده می‌کند یا باتری‌های قابل شارژ، هم اولویت و هم شرایطی است که با آن مواجه خواهید شد. اگر می‌خواهید در مکانی در غنا ضبط کنید، باید مطمئن شوید که باتری کافی برای انجام ضبط صدا را دارید. باتری‌های یکبار مصرف گزینه بسیار خوبی هستند زیرا می‌توانید آن‌ها را به صورت عمده خریداری کنید و نیازی به شارژ مجدد آن‌ها ندارید، اما اگر همیشه از آن‌ها استفاده کنید ممکن است هزینه زیادی داشته باشند. سفر با یک بسته از آن‌ها نیز وزن زیادی به چمدان شما می‌افزاید. اگر باتری‌های یکبار مصرف AA یا AAA در حالی که در محل هستید تمام شود، ممکن است به سختی بیشتر آن‌ها را پیدا کنید.
  • به طور متناوب برخی از ضبط کننده‌ها از باتری های قابل شارژ اختصاصی استفاده می‌کنند. این گزینه در صورت داشتن زمان برای شارژ مجدد آن‌ها مقرون به صرفه تر است. با این حال، اگر ساعت ۲ صبح به اتاق هتل خود برگردید و باید تا ساعت ۶ صبح از اتاق خود خارج شوید، ممکن است زمان کافی برای شارژ کامل باتری های خود را نداشته باشید. همچنین باید شارژر و باتری‌های جایگزین خود را همیشه در دسترس داشته باشید. ممکن است در صورت امکان استفاده از باتری‌های قابل شارژ را ایمن‌تر بدانید، اما همچنین برای تهیه نسخه پشتیبان اضطراری، لوازم یکبار مصرف را در دسترس داشته باشید.
  • برخی از ضبط کننده‌های صدا را می‌توان با آداپتور برق متناوب استفاده کرد. اگر نیازی به جابجایی ندارید، هنگام ضبط در محیط داخلی نزدیک پریز، به خوبی کار می‌کنند. استفاده از برق متناوب به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نگرانی در مورد عمر باتری صدا ضبط کنید.

انتقال فایل‌های صوتی به کامپیوتر:

  • همان‌طور که مهندسان صدا و علاقمندان به این کار می‌دانند، گرفتن صدای عالی فقط شروع کار است. بعد از اینکه برداشت عالی را به دست می‌آوردید، باید آن را ویرایش کنید. انتقال فایل‌ها به کامپیوتر شما باید سریع و آسان باشد. استفاده از حافظه قابل جابجایی انتقال فایل‌ها به رایانه را بسیار آسان می‌کند.
  • به سادگی کارت SD را بیرون بیاورید و آن را در اسلات SD رایانه خود قرار دهید و می‌توانید فایل‌های خود را در کوتاه مدت انتقال دهید. اگر رایانه شما دارای اسلات MicroSD نیست، رابط‌های USB در دسترس هستند. اگر یک ضبط کننده صدا با حافظه داخلی را انتخاب می‌کنید، انتقال فایل‌ها شامل استفاده از کابل USB است که ضبط کننده شما را به رایانه شما متصل می‌کند. فقط فایل‌ها را به درایو رایانه خود منتقل کنید و آماده ویرایش فایل‌های ضبط شده خود هستید.

رابط صوتی:

  • ضبط صوت‌های دستی هر سال بهتر و قدرتمندتر می شوند. برخی از ضبط کننده‌ها اکنون به عنوان یک رابط صوتی با رایانه شما عمل می‌کنند. اگر می خواهید در حال حرکت ضبط و میکس کنید، این نوع سازگاری بسیار خوب کار می‌کند. تنها چیزی که به آن نیاز دارید لپ تاپ، یک کابل اتصال و کابل‌های ورودی است تا شروع به ایجاد ضبط‌های به یاد ماندنی کنید. برخی از ضبط کننده‌ها همراه با نرم افزار ویرایش هستند.
  • هنگامی که از ضبط کننده دستی خود به عنوان یک رابط صوتی استفاده می‌کنید، می‌توانید آهنگ‌های خود را در زمان واقعی میکس کنید و سطوح را تنظیم نمائید و به سرعت افزایش دهید. اگر می خواهید یک آهنگ عاشقانه لطیف را در یک محیط عاشقانه در زیر درخت برای یک پروژه ضبط کنید، ضبط کننده شما می‌تواند این کار را انجام دهد. یک ضبط کننده دستی می‌تواند این کار را انجام دهد. اگر قصد دارید به طور منظم از ضبط کننده دستی خود به عنوان رابط صوتی استفاده کنید، قبل از خرید مطمئن شوید که ضبط کننده‌ای که انتخاب می‌کنید با DAW انتخابی شما سازگار باشد.

امکانات اضافی:

  • اکثر ضبط‌کننده‌های دستی دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای هستند که باعث می‌شود همه کاره‌تر شوند. برخی از مدل‌ها میکروفون‌های قابل تعویض را برای کاربردهای مختلف میدانی و ویدیویی امکان پذیر می‌کنند. برخی برای خبرنگاران یا دیکته طراحی شده‌اند و پخش حرکت آهسته را ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر برای نوازندگان هدف قرار می‌گیرند و جلوه‌های دیجیتالی مانند مدل سازی آمپر، ریورب و فیلترها را ارائه می‌دهند.
  • اگر استفاده از جلوه‌ها با ضبط کننده دستی چیزی است که به آن علاقه دارید، بررسی کنید که با رایانه و سیستم عامل شما سازگار باشد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید ضبط کننده صدا مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ضبط کننده صدا ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را درافت کنید.


۱ ضبط کننده صدا سونی مدل TX660

 ضبط کننده صدا سونی مدل TX660

مشخصات

  • دقت صفحه نمایش
    ندارد
  • فرمت های ضبط صدا
    LinearPCM/MP3
  • انواع حافظه
    حافظه داخلی
  • نوع باتری
    لیتیوم-یون (Li-ion)
  • مشخصات باتری
    Li.ion
  • سایز صفحه نمایش
    ۱.۷ اینچ
  • امکانات و قابلیت‌ها
    طراحی سبک و فوق العاده نازکمیکروفون استریو دیجیتالی بهبود یافته بدون کاهش حساسیت میکروفونکاهش صدای پس زمینه با ضبط خودکار صداویژگی One Push Recording استفاده کنید و ضبط بلافاصله شروع می شود ، حتی اگر دستگاه خاموش باشد.حداکثر ۶۳۶ ساعت را در یک مرحله ضبط کنیدکانکتور میکرو USB داخلی-کابل ارائه شده استمیکروفون داخلی
  • فرمت صوتی قابل پخش
    MP3/WAV/WMA/AAC
  • تعداد رنگ صفحه نمایش
    ۲
  • مشخصات صفحه نمایش
    OLED
  • نوع حافظه قابل اتصال
    داخلی
  • میزان فایل قابل ضبط
    ۵۰۰۰
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه
    داخلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ضبط کننده صدا سونی مدل ICD-PX240

ضبط کننده صدا سونی مدل ICD-PX240

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱.۳×۳۸.۵×۱۱۵.۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۲ گرم
  • اقلام همراه محصول
    دو عدد باتری آلکالاین نیم قلمی سونیکیفدفترچه راهنما
  • امکانات و قابلیت‌ها
    حافظه داخلی: ۴ گیگابایتمدت زمان کارکرد متوالی با باتری:ضبط حداکثر ۳۲ ساعت (۸kbps) و ۲۱ ساعت (۱۹۲kbps)فرکانس پاسخگویی: ۷۵ تا ۳۰۰۰ هرتز (۸kbps) – 75 تا ۱۵۰۰۰ هرتز (۱۹۲kbps)توان خروجی بلندگو: ۳۰۰mWاتصالات‏:‏Headphone Jack‏,‏Microphone In‏,‏ USB Port‏فیلتر حذف نویز هوشمند با فناوری انحصاری سونی Intelligent Noise Cutامکان ضبط ۱۰۴۳ ساعت صدا در حافظه داخلی ۴ گیگابایتی (MP3 8kbps)دارای میکروفون مونو و بلندگوی داخلیضبط خودکار VORسازماندهی، محافظت، حذف فایل و ساخت پوشهاتصال از طریق کابل USB
  • نوع حافظه
    داخلی
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۴ گیگابایت
  • میزان فایل قابل ضبط
    امکان ضبط ۱۰۴۳ ساعت صدا در حافظه داخلی ۴ گیگابایتی (MP3 8kbps)
  • فرمت صوتی قابل پخش
    MP3
  • سایز صفحه نمایش
    ۱.۵ اینچ
  • فرمت های ضبط صدا
    MP3( 8kbps ‎- ۴۸kbps – 128kbps – 192kbps)
  • مشخصات باتری
    Alkaline AAAx2
  • نوع باتری
    قلمی
  • درگاه‌های ارتباطی
    MP3 پلیر
  • انواع حافظه
    حافظه داخلی
  • امکانات ضبط کننده صدا
    اسپیکر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ضبط کننده صدا مدل sk-868

ضبط کننده صدا مدل sk-868

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x3x1 سانتی‌متر
  • فرمت صوتی قابل پخش
    wav-mp3
  • انواع حافظه
    حافظه داخلی
  • درگاه‌های ارتباطی
    پورت USB
  • نوع باتری
    لیتیوم-یون (Li-ion)
  • فناوری‌های ارتباطی
    پورت USB
  • مشخصات باتری
    لیتیومی
  • فرمت های ضبط صدا
    wav-mp3
  • سایز صفحه نمایش
    اینچ ندارد اینچ
  • تعداد رنگ صفحه نمایش
    اینچ ندارد
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • مشخصات صفحه نمایش
    اینچ ندارد
  • نوع حافظه قابل اتصال
    USB
  • میزان فایل قابل ضبط
    ۱۶۰ ساعت
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه
    داخلی
  • امکانات و قابلیت‌ها
    اتصال به صورت usb دارای حافظه داخلیباطری لیتیومیابعاد کوجک
  • دقت صفحه نمایش
    اینچ ندارد
  • اقلام همراه محصول
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ضبط کننده صدا سونی مدل ICD-UX570

ضبط کننده صدا سونی مدل ICD-UX570

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲.۲×۳۶.۶×۱۰۲.۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۸ گرم
  • اقلام همراه محصول
    – کیف قابل حمل- دفترچه راهنما
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – ضبط صدا با فرمت MP3/LPCM توسط میکروفون-S حساس- اتصال مستقیم به رایانه با درگاه USB یکپارچه- حافظه داخلی ۴ گیگابایتی با قابلیت ارتقا توسط کارت microSD (SDHC/SDXC)- کاهش خودکار صدای پس زمینه در هنگام ضبط صدا – پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع
  • نوع حافظه
    داخلی
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۴ گیگابایت
  • میزان فایل قابل ضبط
    LPCM 44.1 kHz/16 bit (STEREO) 5 hours 20 minutesMP3 192 kbps (STEREO) 39 hours 45 minutesMP3 128 kbps (STEREO) 59 hours MP3 48 kbps (MONO) 159 hours
  • نوع حافظه قابل اتصال
    Micro
  • فرمت صوتی قابل پخش
    LPCM/MP3/AAC/WMA
  • فرمت های ضبط صدا
    Linear PCM/MP3
  • مشخصات باتری
    باتری لیتیوم یون
  • نوع باتری
    لیتیومی
  • درگاه‌های ارتباطی
    MP3 پلیر
  • انواع حافظه
    حافظه داخلی
  • امکانات ضبط کننده صدا
    اسپیکر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ضبط کننده دیجیتالی صدا لندر مدل LD-79

ضبط کننده دیجیتالی صدا لندر مدل LD-79

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۸x30x13.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۸ گرم
  • اقلام همراه محصول
    هندزفریکابل MicroUSMدفترچه راهنما
  • امکانات و قابلیت‌ها
    فرمت موزیک MP3-WAV
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۸ گیگابایت
  • فرمت های ضبط صدا
    WAV
  • مشخصات باتری
    ۱۲۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت
  • نوع باتری
    لیتیومی
  • درگاه‌های ارتباطی
    MP3 پلیر
  • انواع حافظه
    حافظه داخلی
  • امکانات ضبط کننده صدا
    اسپیکر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ضبط کننده دیجیتالی صدا آیریور مدل VR-33 32GB

ضبط کننده دیجیتالی صدا آیریور مدل VR-33 32GB

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۵×۳.۷×۱.۰ سانتی‌متر
  • فرمت صوتی قابل پخش
    MP3 -WAV -WMA -OGG
  • انواع حافظه
    حافظه داخلی
  • درگاه‌های ارتباطی
    MP3 پلیر
  • نوع باتری
    لیتیومی
  • مشخصات باتری
    نسل پیشرفته لیتیوم یونی
  • فرمت های ضبط صدا
    PCM/WAV/MP3
  • سایز صفحه نمایش
    اینچ
  • تعداد رنگ صفحه نمایش
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • مشخصات صفحه نمایش
  • نوع حافظه قابل اتصال
  • میزان فایل قابل ضبط
    PCM WAV 512KB/S UP TO1536 KB/S LP/SP MP3 RECORDING 64KB/S UP TO 192 KB/S
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۳۲ گیگابایت
  • نوع حافظه
    داخلی فلش
  • امکانات و قابلیت‌ها
    سیستم حذف نویز هوشمند با قابلیت تنظیم در منو سیستم اتوماتیک حساس به صدا هوشمند با قابلیت تنظیم در منو قابلیت ضبط اتوماتیک مکالمات خط تلفن ثابت
  • دقت صفحه نمایش
  • اقلام همراه محصول
    هندزفری کابل شارژ و اتصال به کامپیوتر میکرو یو اس بی میکروفن یقه ای کیت اتصال به خط تلفن ثابت کابل AUX دفترچه راهنما انگلیسی
  • امکانات ضبط کننده صدا
    اسپیکر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ضبط کننده دیجیتالی صدا لندر مدل LD-78

ضبط کننده دیجیتالی صدا لندر مدل LD-78

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x23x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵ گرم
  • اقلام همراه محصول
    هندزفریکابل MicroUSMدفترچه راهنما
  • امکانات و قابلیت‌ها
    فرمت موزیک MP3-WAV
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۸ گیگابایت
  • فرمت های ضبط صدا
    WAV
  • مشخصات باتری
    ۲۲۰ میلی‌آمپر‌ساعت
  • نوع باتری
    لیتیومی
  • درگاه‌های ارتباطی
    MP3 پلیر
  • انواع حافظه
    حافظه داخلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ضبط کننده صدا مدل SK-0039

ضبط کننده صدا مدل SK-0039

مشخصات

  • وزن
    ۱۵ گرم
  • سایز صفحه نمایش
    اینچ ندارد اینچ
  • انواع حافظه
    حافظه داخلی
  • درگاه‌های ارتباطی
    پورت USB
  • نوع باتری
    لیتیوم-یون (Li-ion)
  • مشخصات باتری
    باتری قابل شارژ Li-یون قابل شارژ داخلی ۱۱۰ میلی آمپر-۳،۷ ولت
  • فرمت های ضبط صدا
    WAV و WMA ، MP3
  • فرمت صوتی قابل پخش
    WAV و WMA ، MP3
  • دقت صفحه نمایش
    اینچ ندارد
  • تعداد رنگ صفحه نمایش
    اینچ ندارد
  • مشخصات صفحه نمایش
    اینچ ندارد
  • نوع حافظه قابل اتصال
    USB
  • میزان فایل قابل ضبط
    ۱۲ ساعت مداوم ۲۰۰ ساعت نسبت به حافظه ۱۶ گیگ
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه
    داخلی
  • امکانات و قابلیت‌ها
    گیگابایت حافظه داخلیباتری ۱۱۰ میلی آمپر۱۲ ساعت ضبط مداوم صدا با یکبار شارژدارای پورت USB2وزن سبک و کاربری آسانباتری لیتیومی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ضبط کننده صدا ریمکس مدل RP3

ضبط کننده صدا ریمکس مدل RP3

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۶×۲.۷×۱ سانتی‌متر
  • فرمت صوتی قابل پخش
    MP3 – WMA – WAV – APE – FLAC
  • انواع حافظه
    حافظه داخلی
  • نوع باتری
    لیتیوم-یون (Li-ion)
  • مشخصات باتری
    لتیوم یونی
  • فرمت های ضبط صدا
    MP3 و WAVE
  • سایز صفحه نمایش
    ۱.۵ اینچ
  • تعداد رنگ صفحه نمایش
    ۵
  • وزن
    ۵۴ گرم
  • مشخصات صفحه نمایش
    رنگی
  • نوع حافظه قابل اتصال
    داخلی ،قابلیت اتصال به کامپیوتر توسط کابل
  • میزان فایل قابل ضبط
    ۳۰ ساعت بدون وقفه
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۱۶ گیگابایت
  • نوع حافظه
    داخلی
  • امکانات و قابلیت‌ها
    ذخیره سازی اتومات صدا بمحض اتمام شارژقابلیت اتصال به کامپیوترقاییلیت استفاده بعنوان MP3 پلیرکاهش نویز محیط اطرفضبط صدا با کیفیت HD
  • دقت صفحه نمایش
    High resolution
  • اقلام همراه محصول
    کابل شارژ و اتصال به کامپیوترهنسفریدفترچه راهنماکارت گواهش کیفیت
  • امکانات ضبط کننده صدا
    اسپیکر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ضبط کننده صدا سونی مدل ICD-PX470

 ضبط کننده صدا سونی مدل ICD-PX470

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۴.۱×۳۸.۳×۱۹.۱ سانتی‌متر
  • فرمت صوتی قابل پخش
    MP3 – WMA – AAC-LC – L-PCM
  • انواع حافظه
    حافظه داخلی
  • مشخصات باتری
    دو عدد باتری نیم‌قلمی (AAA)
  • فرمت های ضبط صدا
    MP3 – L-PCM
  • سایز صفحه نمایش
    اینچ
  • تعداد رنگ صفحه نمایش
  • وزن
    ۷۴ گرم
  • مشخصات صفحه نمایش
  • نوع حافظه قابل اتصال
    micro SD
  • میزان فایل قابل ضبط
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۴ گیگابایت
  • نوع حافظه
  • امکانات و قابلیت‌ها
    مجهز به میکروفون داخلی استریو
  • دقت صفحه نمایش
  • اقلام همراه محصول
    دو عدد باتری نیم‌قلمی
  • امکانات ضبط کننده صدا
    اسپیکر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ضبط کننده دیجیتالی صدا آیریور مدل X07 32GB

ضبط کننده دیجیتالی صدا آیریور مدل X07 32GB

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰×۳.۵×۱ سانتی‌متر
  • فرمت صوتی قابل پخش
    MP3-WAV-WMA
  • درگاه‌های ارتباطی
    پورت USB
  • فناوری‌های ارتباطی
    پورت USB
  • مشخصات باتری
    لیتیوم یونی
  • فرمت های ضبط صدا
    MP3 32KB/S UP TO 192 KB/S – WAV 512KB/S UP TO 1536 KB/S
  • سایز صفحه نمایش
    ۱.۵ اینچ
  • تعداد رنگ صفحه نمایش
    ال سی دی ۱.۵ اینچی TFT
  • وزن
    ۷۵ گرم
  • مشخصات صفحه نمایش
    TFT COLOR LCD DISPLAY
  • نوع حافظه قابل اتصال
    میکرو اس دی کارت تا ۱۲۸ گیگابایت
  • میزان فایل قابل ضبط
    ۱۰۰۰ ساعت در حالت MP3 64KB/S
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۳۲ گیگابایت
  • نوع حافظه
    میکرو اس دی کارت ۳۲ گیگا بایتی
  • امکانات و قابلیت‌ها
    صفحه نمایش رنگی ، بدنه تمام فلز ، دوام شارژ ۵۰ ساعتی ، ضبط صدا با فرمت WAV و کیفیت بالا ، سنسور هوشمند حساس به صدا ، سیستم حذف نویز محیط
  • دقت صفحه نمایش
    ۱۲۰۰ PPI
  • اقلام همراه محصول
    هندزفری ، کابل شارژ و اتصال به USB ، دفترچه راهنما به زبان انگلیسی
  • امکانات ضبط کننده صدا
    ارتقا حافظه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ضبط کننده دیجیتالی صدا آیریور مدل B45 64GB

ضبط کننده دیجیتالی صدا آیریور مدل B45 64GB

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x3x1 سانتی متر سانتی‌متر
  • فرمت صوتی قابل پخش
    MP3-WAV-OGG-WMA-FLAC
  • انواع حافظه
    حافظه داخلی
  • نوع باتری
    لیتیوم-یون (Li-ion)
  • صفحه نمایش
    صفحه نمایش رنگی
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • مشخصات باتری
    لیتیوم یون ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی
  • فرمت های ضبط صدا
    WAV 512Kbps/1536Kbps/3072Kbps
  • سایز صفحه نمایش
    ۱.۳۳ اینچ
  • تعداد رنگ صفحه نمایش
    ۱۶ میلیون
  • وزن
    ۵۶ گرم
  • مشخصات صفحه نمایش
    IPS
  • نوع حافظه قابل اتصال
    داخلی فلش
  • میزان فایل قابل ضبط
    ۴۰۰ ساعت در حالت WAV 512KIB/S
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۶۴ گیگابایت
  • نوع حافظه
    داخلی فلش
  • امکانات و قابلیت‌ها
    بلوتوث داخلی ورژن ۵.۲ اتصال به گوشی موبایل و ضبط مکالمه یا اتصال به هندزفری ، اسپیکر بلوتوث ، ۲۵ ساعت رکورد یا پخش مداوم با یکبار شارژ ، صفحه نمایش رنگی ، اسپیکر داخلی قوی ، این دستگاه به پورت USB تایپ سی برای اتصال به کامپیوتر و شارژ مجهز میباشد که میتوان از طریق کلیه شارژرهای موبایل و درگاههای USB این دستگاه را شارژ نمود .
  • دقت صفحه نمایش
    ۴۲۸ppi
  • اقلام همراه محصول
    کابل یو اس بی تایپ سی ، هندزفری ، دفترچه راهنما انگلیسی ، مبدل OTG
  • امکانات ضبط کننده صدا
    اسپیکر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ضبط کننده دیجیتالی صدا آی ریور مدل D15 64GB

ضبط کننده دیجیتالی صدا آی ریور مدل D15 64GB

مشخصات

  • ابعاد
    ۹.۳×۳.۲×۱.۲ سانتی‌متر سانتی‌متر
  • فرمت صوتی قابل پخش
    MP3-WAV-OGG-WMA-FLAC
  • انواع حافظه
    حافظه داخلی
  • درگاه‌های ارتباطی
    Bluetooth
  • نوع باتری
    لیتیوم-یون (Li-ion)
  • صفحه نمایش
    صفحه نمایش رنگی
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث
  • مشخصات باتری
    لیتیوم یونی ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعتی
  • فرمت های ضبط صدا
    WAV 512KB/S-1536KB/S-3072KB/S
  • سایز صفحه نمایش
    ۱.۳۳ اینچ اینچ
  • تعداد رنگ صفحه نمایش
    ۶۴۰X480
  • وزن
    ۷۵ گرم
  • مشخصات صفحه نمایش
    ۴۲۸PPI
  • نوع حافظه قابل اتصال
    حافظه داخلی فلش
  • میزان فایل قابل ضبط
    ۴۰۰ ساعت در حالت WAV 512KIB/S
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۶۴ گیگابایت
  • نوع حافظه
    داخلی
  • امکانات و قابلیت‌ها
    بلوتوث داخلی ورژن ۵.۱ اتصال به گوشی موبایل و ضبط مکالمه یا اتصال به هندزفری ، اسپیکر بلوتوث ، ۸۵ ساعت رکورد یا پخش مداوم با یکبار شارژ ، صفحه نمایش رنگی ، اسپیکر داخلی قوی ، این دستگاه به پورت USB تایپ سی برای اتصال به کامپیوتر و شارژ مجهز میباشد که میتوان از طریق کلیه شارژرهای موبایل و درگاههای USB این دستگاه را شارژ نمود .
  • دقت صفحه نمایش
    ۴۲۸ppi
  • اقلام همراه محصول
    کابل یو اس بی تایپ سی ، هندزفری ، دفترچه راهنما
  • امکانات ضبط کننده صدا
    اسپیکر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ضبط کننده دیجیتالی صدا سونی مدل ICD-UX570F

ضبط کننده دیجیتالی صدا سونی مدل ICD-UX570F

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۲.۸×۳۶.۶×۱۲.۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۸ گرم
  • اقلام همراه محصول
    – کیف قابل حمل – دفترچه راهنما
  • امکانات و قابلیت‌ها
    – ضبط صدا با فرمت MP3/LPCM توسط میکروفون-S حساس – اتصال مستقیم به رایانه با درگاه USB یکپارچه – حافظه داخلی ۴ گیگابایتی با قابلیت ارتقا توسط کارت microSD (SDHC/SDXC) – کاهش خودکار صدای پس زمینه در هنگام ضبط صدا – پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع
  • نوع حافظه
    داخلی
  • ظرفیت حافظه داخلی
    ۴ گیگابایت
  • میزان فایل قابل ضبط
    LPCM 44.1 kHz/16 bit (STEREO) 5 hours 20 minutes MP3 192 kbps (STEREO) 39 hours 45 minutes MP3 128 kbps (STEREO) 59 hours MP3 48 kbps (MONO) 159 hours
  • نوع حافظه قابل اتصال
    microSD
  • فرمت صوتی قابل پخش
    LPCM/MP3/AAC/WMA
  • فرمت های ضبط صدا
    Linear PCM/MP3
  • نوع باتری
    لیتیومی
  • درگاه‌های ارتباطی
    MP3 پلیر
  • انواع حافظه
    حافظه داخلی
  • امکانات ضبط کننده صدا
    اسپیکر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ضبط کننده صدا در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید شارژر همراه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا