آشپزخانهلوازم غیر برقی

شیر آشپزخانه، راهنمای خرید شیر ظرفشویی علم بلند، کوتاه و فنری ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید شیر آشپزخانه باید به آن ها توجه داشته باشید.

یکی از مهم‌ترین شیرآلات ساختمان شیر آشپزخانه است که جزو کاربردی‌ترین شیرآلات منزل به حساب می‌آید، زیرا بیشترین کارایی را در بین شیرآلات منزل شما دارد. در واقع بعد از شیر توالت بیشترین استفاده از شیر آشپزخانه منزل می‌شود. در واقع شما برای آشپزی کردن، شستشوی میوه و سبزیجات و شستن ظرف‌ها به شیر آشپزخانه احتیاج دارید. تنها یک خانم خانه‌دار این موضوع را درک می‌کند که این شیر چه میزان بر روی کارهای منزل شما تاثیر گذار است. در واقع شیرآلات منزل رکورد بیشترین استفاده از لوازم منزل را دارند. مکانیسم باز و بسته شدن شیر آشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار است. این موضوع می‌تواند روی میزان مصرف آب شما تاثیر بسزایی داشته باشد.

علاوه بر انجام فعالیت‌های مربوط به آب مصرفی مانند شستشو شیر آشپزخانه نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما دارد. یک شیر آشپزخانه مدرن و زیبا می‌تواند دیزاین آشپزخانه شما را امروزی‌تر کند. البته در کنار شیر آشپزخانه باید از یک سینک ظرفشویی مدرن هم استفاده کنید تا دکور آشپزخانه شما به طور کلی تغییر کند. امروزه شیرآلات نقش مهمی را در دکوراسیون داخلی منازل ایفا می‌کنند به طوری که حتی درون طراحی دکور نوع شیرآلات منزل هم کشیده می‌شود. شما همیشه باید شیر آشپزخانه خود را با توجه به سایر لوازم منزل خود انتخاب کنید. اگر آشپزخانه شما کلاسیک است باید از شیرآلات کلاسیک و اگر مدرن بود از شیرآلات مدرن استفاده کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای منزل خود قصد خریداری نمودن شیر آشپزخانه دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع مدل‌های شیر آشپزخانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم که هنگام خرید شیر آشپزخانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

شیر آشپزخانه چیست و چه کاربردی دارد؟

شیر آشپزخانه در واقع وسیله‌ای است که روی دیوار یا سینک ظرفشویی نصب می‌شود و به وسیله آن جریان آب شهری کنترل می‌شود. به علت اینکه این نمونه از شیر روی ظرفشویی یا در نزدیکی آن نصب می‌شود به آن شیر ظرفشویی هم گفته می‌شود. شیر ظرفشویی یکی از تجهیزات مهم در آشپزخانه است که علاوه بر داشتن بیشترین کارایی نقش زیبایی را هم در دکوراسیون داخلی منزل ایفا می‌کند. شیرآلات در کل به دو دسته: شیرآلات بهداشتی که مربوط به منزل هستند و شیرآلات صنعتی تقسیم می‌شوند که در این مقاله شیر آشپزخانه که در دستی شیرآلات بهداشتی قرار دارد را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ریسه ال ای دی

انواع مدل‌های شیر آشپزخانه از نظر نصب:

  • شیر ظرفشویی دیواری: در واقع قدیمی‌ترین نوع شیر ظرفشویی به حساب می‌آیند. این مدل از شیرآلات بر خلاف نمونه‌های جدید که روی سینک ظرف شویی نصب می‌شوند در این قسمت نصب نمی‌شود. این مدل روی دیوار بالای ظرفشویی نصب می‌شود. بیشتر نمونه‌های این مدل از نوع مکانیکی یا همان چرخشی می‌باشند، البته مدل‌های اهرمی هم وجود دارد.
  • شیر ظرفشویی کابینتی: نسل جدیدی از شیر آشپزخانه هستند که مستقیم روی ظرفشویی نصب می‌شوند به همین دلیل به شیر ظرفشویی معروف شده‌اند. در این مدل بر خلاف نمونه دیواری آب با فاصله کمتری درون سینک ریخته می‌شود به همین علت صدای آب کمتر شده و نسبت به نمونه قبلی کمتر به اطراف پاشیده می‌شود. این مدل به دلیل جمع و جور بودن و مخفی شدن محل نصب درون سینک از زیبایی بیشتری برخوردارند.

انواع شیر ظرفشویی با توجه به ارتفاع علم:

  1. شیر ظرفشویی علم کوتاه: در این مدل علم شیر یا قسمتی که آب از آن خارج می‌شود به صورت ثابت روی شیر نصب می‌شود. ارتفاع این نوع از علم خیلی کوتاه است که باعث می‌شود صدای آب کمتر احساس شده و پاشش آب به طرفین که باعث خیس شدن لباس‌های شما می‌شود کاهش پیدا کند. تنها مشکلی که به این نوع از شیرآلات وارد می‌شود عدم قرار گرفتن قابلمه‌های بزرگ در زیر علم و شستشوی راحت آن‌هاست.
  2. شیر ظرفشویی علم بلند: نسل جدیدی از شیر ظرفشویی هستند. در این مدل برخلاف مدل قبلی هنگام شستشوی ظرف‌ آزادی عمل بیشتری دارید با این مدل معمولا مشکلی با شستن قابلمه‌های بزرگ ندارید. تنها مشکلی که به این مدل از شیرآلات وارد می‌شود سروصدای ناشی از ریخته شدن آب در ارتفاع زیاد به درون سینک و پخش شدن آب به اطراف و خیس شدن لباس‌های شما است.
  3. شیر ظرفشویی علم فنری: جدیدترین نمونه شیر ظرفشویی موجود در بازار هستند. برخلاف دو نمونه قبلی که علم شیر یا کوتاه و یا بلند بود در این مدل علم دوش به صورت فنری بوده یعنی به دلخواه کاربر کوتاه و بلند می‌شود. حتی در برخی مدل‌ها که دارای شیلنگ هستند، می‌توان علم آن را جدا کرد و آب را به دلخواه روی میوه و سبزیجات گرفت. این نمونه انقلابی بزرگ در صنعت شیر آشپزخانه ایجاد کرد.

انواع شیر آشپزخانه با توجه به نوع استفاده:

  • شیر ظرفشویی تصفیه‌دار: در واقع برای آشپزخانه‌هایی استفاده می‌شود که دارای دستگاه تصفیه آب خانگی هستند. این مدل بیشتر برای سینک‌های کوچک استفاده می‌شود که امکان نصب دو شیرآب روی آن‌ها وجود ندارد. شما آب شهری و آب دستگاه تصفیه را به آن وصل می‌کنید و همزمان می‌توانید از هر دو آب استفاده کنید به همین علت به آن‌ها شیر دو منظوره هم‌ گفته می‌شود.
  • شیر ظرفشویی لمسی: نسل جدیدی از شیر آشپزخانه هستند که به منظور راحتی کاربر و صرفه جویی در مصرف آب طراحی شده‌اند. روش کار این شیرها دقیقا مانند شیرهای اهرمی است. شما اهرم را فشار داده و آب از شیر خارج می‌شود، برای قطع کردن آب می‌توانید با ساعد یا آرنج علم شیر را لمس کرده تا آب بسته شود. همچنین با لمس مجدد شیر آب باز می‌شود. مراقب باشید اگر آب روی حالت داغ بسته شده باشد در صورت لمس مجدد آب داغ مجدد باز می‌شود.
  • شیر ظرفشویی شلنگ‌دار: روزانه صنعت تولید شیرآلات در حال پیشرفت است به گونه‌ای که نسل جدیدی از شیر ظرفشویی وارد بازار شده که دارای شیلنگ هستند. یعنی شما به راحتی می‌توانید میوه و سبزیجات خود را شستشو داده و به راحتی قسمت‌هایی از سینک را که با شیر معمولی نمی‌توان شستشو داد به خوبی تمیز نمائید. شیلنگ این شیرها به شکل فنری درون علم شیر مخفی می‌شود و در صورت نیاز می‌توانید آن را از شیر خارج کرده و استفاده کنید.

ویژگی‌هایی شیر آشپزخانه خوب و باکیفیت:

  1. طرح و شکل زیبایی داشته باشد یعنی به آشپزخانه شما زیبایی خاصی داده و مدل اشپزخانه شما را مدرن کند.
  2. از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده باشد به طوری که به مرور دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نشود.
  3. به دلیل استفاده از مواد شوینده اسیدی برای تمیز کردن شیرآلات نباید، شیر شما دچار تغییر رنگ شود. یعنی روکش یا جنس استیل آن باکیفیت باشد.
  4. طراحی داخلی شیر ظرفشویی باید به گونه‌ای باشد که رسوب را به خود نگیرد. زیرا بعد از مدتی دچار گرفتگی می‌شود.
  5. قطعات و لوازم یدکی آن را به راحتی در بازار پیدا کنید و در صورت خراب شدن قابل تعمیر باشد.
  6. مکانیسم باز و بسته شدن آن به راحتی صورت بگیرد، یعنی اهرم آن زیاد سفت نباشد تا همه اعضای خانواده بتوانند از آن استفاده کنند.
  7. آب به راحتی و با فشار زیاد از آن خارج شود یا در اصطلاح کم فشار باشد و با کمترین فشار آب بتوانید از آن استفاده کنید.

بهترین مارک شیر آشپزخانه:

کار سختی است که بخواهیم از میان انبوهی از مدل‌های معروف و باکیفیت بازار یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک شیر آشپزخانه به شما معرفی کنیم و اگر این کار را انجام دهیم بیشتر تبلیغ یک برند خاص را کرده‌ایم. از آنجایی که سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی بوده و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای شیر ظرفشویی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • شیر ظرفشویی شودر
  • شیر ظرفشویی شوان
  • شیر ظرفشویی کسری
  • شیر ظرفشویی کی دبلیو سی
  • شیر ظرفشویی کاویان
  • شیر ظرفشویی استیل البرز
  • شیر ظرفشویی پارسه
  • شیر ظرفشویی قهرمان
  • شیر ظرفشویی طوفان
  • شیر ظرفشویی راسان

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه مبل شوی

هنگام خرید شیر آشپزخانه به این نکات توجه کنید:

  1. قیمت شیر ظرفشویی: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید شیر آشپزخانه را مشخص کنید. با مشخص شدن میزان بودجه مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع شیرآلات: شیر ظرفشویی انواع مختلفی دارد که شما با توجه به نوع نصب و استفاده خود باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. با توجه به نصب یا روی دیوار نصب می‌شوند و یا روی کابینت البته با توجه به نوع استفاده می‌توانید مدل‌های دو منظوره، لمسی و شلنگ‌دار را انتخاب کنید. برای اطلاع از نحوه کار هر شیر به قسمت ابتدایی مطلب مراجعه نمائید.
  3. جنس شیر ظرفشویی: جنس فلزی که شیر شما از آن ساخته می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است. هر چه شیر ظرفشویی شما از فلز باکیفیت‌تری ساخته شده باشد، برای شما بیشتر کار می‌کند. بهترین نوع جنس برای شیرآلات استیل ضد زنگ است که با شوینده‌های اسیدی سازگاری داشته باشد. توجه داشته باشید که کل قسمت‌های شیر شما از فلز استیل باشد نه از جنس چدن و روکش استیل ساخته شده باشد. اگر می‌خواهید زیاد هزینه نکنید، جنس برنج با روکش استیل را انتخاب نمائید.
  4. مکانیسم باز و بسته شدن: نوع باز و بسته شدن شیر می‌تواند در نوع کار کرد آن تاثیر داشته باشد. شیرهای قدیمی مکانیکی بودند و با چرخاندن دست باز و بسته می‌شوند. اما نمونه‌های جدید اهرمی هستند و با یک حرکت ساده بالا و پایین باز و بسته می‌شود. امروزه مدل‌های جدیدتری روانه بازار شده‌اند که به آن‌ها مدل لمسی گفته می‌شود که با لمس دست باز و بسته می‌شوند.
  5. ارتفاع و قوس علم: همان طور که می‌دانید ارتفاع علم در شیرآلات مختلف متفاوت است. در برخی شیرها ارتفاع علم کوتاه و در دیگری ارتفاع علم شیر بلند می‌باشد. در واقع هر چه ارتفاع علم بلندتر باشد شما آزادی عمل بیشتری موقع شستشو خواهید داشت. البته در برخی نمونه‌ها دارای شیلنگ هستند که به دلخواه شما اندازه علم تغییر می‌کند. قوس علم هم باید به اندازه‌ای باشد که آب خارج شده از شیر ظرفشویی دقیقا به درون سینک شود.
  6. برند شیر ظرفشویی: بهتر است به سراغ خرید برندهای شناخته شده بروید، زیرا این محصولات امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند باکیفیت و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ خرید برندهای ناشناخته بازار بروید زیرا تست نشده و امتحان خود را در بازار پس نداده‌اند. شما با خرید یک برند ناشناخته در واقع وقت و هزینه زیادی را به هدر می‌دهید.
  7. رنگ شیرآلات: اگر آشپزخانه شما مدرن است می‌توانید به سراغ جنس استیل بروید. اگر سبک دکوراسیون آشپزخانه برای شما هم نیست و به دنبال خرید یک جنس بادوام هستید، نیکل براق را انتخاب کنید این جنس به راحتی هم تمیز می‌شود. رنگ مشکی یکی از گران‌ترین رنگ‌های شیر ظرفشویی است که اثر انگشت روی آن نمی‌ماند و کمتر لکه می‌زند. اگر دکوراسیون آشپزخانه شما بیشتر از رنگ سفید تبعیت می‌کند، رنگ شیرآلات سفید جلوه بهتری به کار می‌دهد. اگر می‌خواهید آشپزخانه شما در کنار مدرن بودن لاکچری هم به نظر برسد رنگ طلایی گزینه مناسبی است.

روش نگهداری از شیر آشپزخانه:

  • همیشه بعد از شستشوی ظرف‌ها با یک پارچه تمیز شیر ظرفشویی خود را تمیز کنید. فراموش نکنید که لکه قطعات آب روی شیرآلات به راحتی از بین نمی‌رود.
  • برای تمیز کردن لکه شیرآلات خود از محلول‌های تمیز کننده اسیدی استفاده نکنید به خصوص اگر شیرآلات شما روکش استیل هستند.
  • بهترین ماده برای تمیز کردن شیرآلات محلول‌های پاک کننده شیرآلات موجود در بازار است. اگر به این محلول‌ها دسترسی ندارید از ترکیب سرکه سفید و جوش شیرین استفاده نمایید.
  • تا حد امکان علم شیر ظرفشویی خود را به طرفین حرکت ندهید، بیشتر از یک لگن سینک استفاده کنید. زیرا حرکت علم به اورینگ‌های آن آسیب می‌زند.
  • قبل از اتصال شیر به آب لوله کشی از شیرهای فیلتر دار زیر کابینتی استفاده کنید. این شیرها از ورود رسوب آب به شیر جلوگیری می‌کنند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید شیر آشپزخانه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای شیر آشپزخانه پرفروش، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ شیر آشپزخانه زدوار مدل مونیکا

شیر آشپزخانه زدوار مدل مونیکا

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۹۰۰ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • جنس دسته
    زاماک
  • نوع پوشش
    نیکل-کروم
  • ویژگی‌های شیرآلات
    دارای ۱ دسته
  • سایر توضیحات
    دارای نشان استاندارد ملی – کاتریج ۴۰ – مقاومت بسیار بالا در برابر سایش – کیفیت به همراه زیبایی محصول – شیر ظرفشویی با ابعاد ۲۲x5x25 سانتیمتر و وزن ۹۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ شیر آشپزخانه شیرآلات بهداشتی قهرمان مدل بهادر

شیر آشپزخانه شیرآلات بهداشتی قهرمان مدل بهادر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x9x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱.۹۸۵ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ شیر آشپزخانه کسری مدل فنری آمازون

شیر آشپزخانه کسری مدل فنری آمازون

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x12x52 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۵۰ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • جنس دسته
    زاماک
  • طول شلنگ
    ۴۵
  • نوع پوشش
    PVD تیتانیوم
  • ویژگی‌های شیرآلات
    دارای ۱ دسته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ شیر آشپزخانه فراست پویا مدل MT

شیر آشپزخانه فراست پویا مدل MT

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x7x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • جنس دسته
    زاماک
  • نوع پوشش
    رنگ پودری الکترواستاتیک
  • ویژگی‌های شیرآلات
    دارای ۱ دسته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ علم شیر آشپزخانه مدل boucy 2021

علم شیر آشپزخانه مدل boucy 2021

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۸ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ شیر آشپزخانه شیرآلات بهداشتی قهرمان مدل اسپانیایی رویال

شیر آشپزخانه شیرآلات بهداشتی قهرمان مدل اسپانیایی رویال

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x26x29 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۶۴ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • جنس دسته
    آلیاژ برنج
  • ویژگی‌های شیرآلات
    رنگ براق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ شیر آشپزخانه راسان مدل درسا

شیر آشپزخانه راسان مدل درسا

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x5x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۸۸۶ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • جنس دسته
    زاماک
  • نرخ جریان آب (دبی)
    ۷-۱۱
  • نوع پوشش
    نیکل-کروم
  • ویژگی‌های شیرآلات
    مکانیزم فلکه بالارونده
  • سایر توضیحات
    اقلام همراه:پیچ و مهره-نعلی برنجی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ شیر آشپزخانه کسری مدل آبتین

شیر آشپزخانه کسری مدل آبتین

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x10x34 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱.۸ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • جنس دسته
    زاماک
  • نوع پوشش
    PVD تیتانیوم
  • ویژگی‌های شیرآلات
    دارای ۱ دسته
  • سایر توضیحات
    دارای شلنگ سرد و گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ شیر آشپزخانه های پلاس مدل قهرمان

شیر آشپزخانه های پلاس مدل قهرمان

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x5x26 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • جنس دسته
    زاماک
  • طول شلنگ
    ۴۵
  • نوع پوشش
    نیکل-کروم
  • ویژگی‌های شیرآلات
    دارای آبفشان
  • سایر توضیحات
    استفاده از یراق آلات(شلنگ ها،کارتریج و…) با کیفیت – شیر ظرفشویی ساخته شده از آلیاژ شمش برنج . ۱۸ میکرون آبکاری کروم – دارای شلنگ و اچار اسان بند جهت نصب محصول – قطر کاتریج ۴۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ علم شیر آشپزخانه سیتکو مدل DN-010325001

علم شیر آشپزخانه سیتکو مدل DN-010325001

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۴۵ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۲
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • ویژگی‌های شیرآلات
    رنگ براق
  • سایر توضیحات
    – محتوی اورینگ برای آب بندی محصول – علم منعطف فنری بلند – دارای مفصل جهت چرخش سری علم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ شیر آشپزخانه شیرآلات بهداشتی قهرمان مدل تتراس

شیر آشپزخانه شیرآلات بهداشتی قهرمان مدل تتراس

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۱x12x27 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۵۶۵ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ شیر آشپزخانه قهرمان مدل اسپانیاییsp01c

شیر آشپزخانه قهرمان مدل اسپانیاییsp01c

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵*۳۵*۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • جنس دسته
    آلومینیوم
  • طول شلنگ
    ۴۰
  • فشار کار
    ۳
  • نوع پوشش
    نیکل-کروم
  • ویژگی‌های شیرآلات
    مکانیزم فلکه ثابت
  • سایر توضیحات
    ابعاد شیر ظرفشویی ۸*۳۶*۳۶وزن شیر ظرفشویی ۲ کیلوگرمدارای علم ظرفشویی فول برنجیدارای لوازم زیر بندی مشتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ شیر آشپزخانه استیل البرز مدل ۲۱۱

شیر آشپزخانه استیل البرز مدل 211

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x30x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ شیرآلات آشپزخانه مدل قابلمه پرکن

شیرآلات آشپزخانه مدل قابلمه پرکن

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x4x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۵ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    استیل
  • جنس دسته
    استیل
  • نوع پوشش
    رنگ پودری الکترواستاتیک
  • ویژگی‌های شیرآلات
    دارای ۲ دسته
  • اقلام همراه
    آچار آلن و پیچ های اتصال به دیوار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ شیر آشپزخانه چیاکو مدل برلین به همراه شیر پیسوار مجموعه ۳ عددی

شیر آشپزخانه چیاکو مدل برلین به همراه شیر پیسوار مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x22x31 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱.۳ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • نوع پوشش
    رنگ پودری الکترواستاتیک
  • ویژگی‌های شیرآلات
    دارای ۱ دسته
  • اقلام همراه
    شیر پیسوار ۳/۸ بسته دو عددی
  • سایر توضیحات
    – دارای نشان استاندارد ملی – قطر کارتریج ۴۰ – ساخته شده از آلیاژ شمش برنج ۱۸ میکرون – دارای آبفشان پلاستیکی و ضد زنگ – استفاده از یراق آلات با کیفیت با طول عمر بالا – رنگ کوره ای با مقاومت بسیار بالا در برابر سایش و رنگ پودری الکترواستاتیک و پی وی دی تیتانیوم با کیفیت و ثابت – دارای شلنگ زیر ظرفشویی جهت نصب محصول – شیر آشپزخانه با ابعاد ۳۱x22x24 سانتیمتر و وزن .۱.۳۵ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ مغزی علم شیر آشپزخانه مدل Berenji بسته ی دو عددی

مغزی علم شیر آشپزخانه مدل Berenji بسته ی دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x24x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • جنس دسته
    آلیاژ برنج
  • ویژگی‌های شیرآلات
    رنگ مات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ شیر آشپزخانه راسان مدل دو منظوره لیزا

شیر آشپزخانه راسان مدل دو منظوره لیزا

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵x39x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰۰ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۲
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • جنس دسته
    فلز
  • ویژگی‌های شیرآلات
    دارای ۲ دسته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ شیر آشپزخانه شیرالات رز مدل تینا

شیر آشپزخانه شیرالات رز مدل تینا

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x30x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • جنس دسته
    آلیاژ برنج
  • طول شلنگ
    ۵۰
  • فشار کار
    ۱۰
  • نرخ جریان آب (دبی)
    ۱۰
  • نوع پوشش
    نیکل-کروم
  • ویژگی‌های شیرآلات
    دارای ۲ دسته
  • سایر توضیحات
    شیر آشپزخانه شاوری فنردار تینا محصولی جدید و زیبا با طراحی بروز از شرکت شیرالات بهداشتی رز میباشد.علم این محصول متحرک و قابلیت جدا شدن و گردش به شعاع ۵۰ سانتیمتر را دارد.بافت فنری این شیر کاملا فشرده و ریز بافت بوده و نظافت آسانتر شیر و طول عمر بالای این محصول را به همراه خواهد داشت‌.بست اتصال به سینک این کار بصورت مچی میباشد بطوریکه برای نصب و مونتاژ نیاز به نصاب نخواهید داشت.تمامی لوازم جانبی جهت نصب نیز در داخل بسته بندی موجود میباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ شیر آشپزخانه شودر مدل ایتن

شیر آشپزخانه شودر مدل ایتن

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷.۹×۲۳.۵×۴۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳.۹۹ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • جنس دسته
    زاماک
  • نرخ جریان آب (دبی)
    ۹
  • نوع پوشش
    نیکل-کروم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ سرشیر شیر آشپزخانه مدل ASA BM5

سرشیر شیر آشپزخانه مدل ASA BM5

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x6x10 سانتی‌متر
  • وزن
    .۱ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۳
  • جنس تنه
    ای‌بی‌اس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ شیر آشپزخانه شاوری کسری مدل آبشار

شیر آشپزخانه شاوری کسری مدل آبشار

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵*۱۶*۲۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۸۵۰ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • جنس دسته
    زاماک
  • طول شلنگ
    ۴۵
  • نوع پوشش
    نیکل-کروم
  • ویژگی‌های شیرآلات
    دارای شلنگ
  • سایر توضیحات
    ۵ سال گارانتیدارای نشان استانداردآلیاژ برنج آنالیز شده و سلامت بدنه شیرآبفشان برنجی و ضد زنگحداقل میزان سرب در ترکیب آلیاژشلنگ شاوری با کیفیت قابلیت کشیده شدن تا ۴۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ شیر آشپزخانه کسری مدل مهتاب

شیر آشپزخانه کسری مدل مهتاب

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x11x34 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰۰ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • جنس دسته
    زاماک
  • طول شلنگ
    ۴۵
  • نوع پوشش
    نیکل-کروم
  • ویژگی‌های شیرآلات
    دارای آبفشان
  • سایر توضیحات
    دارای نشان استاندارد ملی ایران و نشان مدیریت کیفیتهمراه با شلنگ پیسوار و لوازم زیر بندیکارتریج سرامیکی مقاوم در برابر دما و فشار بالادارای پرلاتور کاهنده مصرف آبنصب سریع و آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ شیر آشپزخانه زدوار مدل مونیکا به همراه شیر پیسوار مجموعه ۳ عددی

شیر آشپزخانه زدوار مدل مونیکا به همراه شیر پیسوار مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۹ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • نوع پوشش
    نیکل-کروم
  • ویژگی‌های شیرآلات
    دارای ۱ دسته
  • سایر توضیحات
    دارای نشان استاندارد ملی – کاتریج ۴۰ – مقاومت بسیار بالا در برابر سایش – کیفیت به همراه زیبایی محصول – شیر ظرفشویی با ابعاد ۲۲x5x25 سانتیمتر و وزن ۹۰۰ گرم – دارای شیر پیسوار جهت نصب محصول

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ شیر آشپزخانه شیرآلات بهداشتی قهرمان مدل نگین

شیر آشپزخانه شیرآلات بهداشتی قهرمان مدل نگین

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x6x46 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۸۲۲ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ سری شیر آشپزخانه  مدل ۳۶۰

سری شیر آشپزخانه  مدل 360

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x6x6 سانتی‌متر
  • وزن
    .۱۵۰ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۳
  • جنس تنه
    ای‌بی‌اس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ شیر آشپزخانه شیرآلات کاویان مدل هیوا

شیر آشپزخانه شیرآلات کاویان مدل هیوا

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x16x37 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۸۸۰ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۲
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • جنس دسته
    زاماک
  • نرخ جریان آب (دبی)
    ۱۱
  • نوع پوشش
    نیکل-کروم
  • سایر توضیحات
    دارای دو خروجی آب کاملا مجزا از یکدیگرقطر کارتریج: ۳۵ میلیمترهمراه با شلنگ پیسوارضخامت آبکاری: ۱۷ تا ۲۰ میکرونطراحی خاصصرفه جویی در مصرف آب بدون کاهش فشار آبدارای امکان نصب آسان توسط خریداران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ شیر آشپزخانه حکمت نشان مدل دیبا

شیر آشپزخانه حکمت نشان مدل دیبا

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x16x26 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۴۸ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • جنس دسته
    زاماک
  • نوع پوشش
    رنگ پودری الکترواستاتیک
  • ویژگی‌های شیرآلات
    دارای ۱ دسته
  • سایر توضیحات
    • دارای نشان استاندارد ملی ایران و گواهینامه CE• دارای کارتریج ۴۰• نوع زیربندی نعلی پیچی • دارای آبفشان برنجی فشار شکن و ضد زنگ• استفاده از متعلقات با کیفیت با طول عمر بالا• آبکاری با مقاومت بالا در برابر سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ شیر آشپزخانه شادان مدل FR-CR

شیر آشپزخانه شادان مدل FR-CR

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x20x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱.۲۰۰ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • ویژگی‌های شیرآلات
    رنگ براق
  • سایر توضیحات
    دارای نشان استاندارد ملی – کاتریج ۴۰ – مقاومت بسیار بالا در برابر سایش – کیفیت به همراه زیبایی محصول – شیر ظرفشویی با ابعاد ۲۲x5x25 سانتیمتر و وزن ۹۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ شیر آشپزخانه شیرالات رز مدل بیزانس

شیر آشپزخانه شیرالات رز مدل بیزانس

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x15x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • جنس دسته
    آلیاژ برنج
  • طول شلنگ
    ۴۵
  • فشار کار
    ۱۰
  • نرخ جریان آب (دبی)
    ۱۰
  • نوع پوشش
    رنگ پودری الکترواستاتیک
  • ویژگی‌های شیرآلات
    مکانیزم فلکه بالارونده
  • سایر توضیحات
    شیر آشپزخانه بیزانس سفید زیبا در کنار دوام بالا میباشد. جهت طول عمر هرچه بیشتر علمک این محصول از نوع فیتینگی با ۵ لایه واشر اببندی شده است.جنس این محصول تماما از برنج میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ شیر آشپزخانه شیرالات رز مدل هلن

شیر آشپزخانه شیرالات رز مدل هلن

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • جنس دسته
    آلیاژ برنج
  • طول شلنگ
    ۴۵
  • فشار کار
    ۱۰
  • نرخ جریان آب (دبی)
    ۱۰
  • نوع پوشش
    PVD تیتانیوم
  • ویژگی‌های شیرآلات
    دارای ۱ دسته
  • اقلام همراه
    ۲ عدد شلنگ یکسر مهره برنجی۱ عدد بست مچی برنجی
  • سایر توضیحات
    شیر آشپزخانه هلن محصولی زیبا و بادوام از شرکت شیرالات بهداشتی رز میباشد این محصول در کنار قیمت مناسب بهترین کیفیت و زیبایی را داراست.تمامی قطعات این محصول تماما برنجی میباشد که باعث افزایش طول عمر مفید شیرالات خواهد شد.جهت زیبایی هرچه بیشتر و سهولت در شستشو علمک شیر آشپزخانه از نوع قاجاری بلند تعبیه شده است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۱ شیر آشپزخانه راسان مدل صدف

شیر آشپزخانه راسان مدل صدف

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x5x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱.۲۵۴ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • جنس دسته
    زاماک
  • نرخ جریان آب (دبی)
    ۷-۱۱
  • نوع پوشش
    نیکل-کروم
  • ویژگی‌های شیرآلات
    مکانیزم فلکه بالارونده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۲ سرشیر آشپزخانه موج مدل ML-20

سرشیر آشپزخانه موج مدل ML-20

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x6x6.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱۴۸ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۲
  • جنس تنه
    کروم
  • سایر توضیحات
    طول دسته: ۱۱.۵ سانتیمتردارای ۲ حالت آبدهی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۳ شیر آشپزخانه شیرالات رز مدل بیزانس

شیر آشپزخانه شیرالات رز مدل بیزانس

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x15x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • جنس دسته
    آلیاژ برنج
  • طول شلنگ
    ۴۵
  • فشار کار
    ۱۰
  • نرخ جریان آب (دبی)
    ۱۰
  • نوع پوشش
    نیکل-کروم
  • ویژگی‌های شیرآلات
    مکانیزم فلکه بالارونده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۴ شیر آشپزخانه شیرالات رز مدل هلن ۲

شیر آشپزخانه شیرالات رز مدل هلن 2

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • جنس دسته
    آلیاژ برنج
  • طول شلنگ
    ۴۵
  • فشار کار
    ۱۰
  • نرخ جریان آب (دبی)
    ۱۰
  • نوع پوشش
    نیکل-کروم
  • ویژگی‌های شیرآلات
    دارای ۱ دسته
  • اقلام همراه
    ۲ عدد شلنگ یکسر مهره ۴۵ سانتیبست مچی برنجی
  • سایر توضیحات
    شیر آشپزخانه هلن ۲ محصولی جدید و زیبا با قیمت اقتصادی میباشد.این محصول دارای ۸ سال گارانتی کتبی بی قید و شرط و دارای نشان استاندارد ملی ایران میباشد.جهت سهولت در نصب تمامی لوازم جانبی جهت نصب نیز در داخل بسته بندی موجود میباشد.این محصول قابلیت نصب برروی انواع لوله کشی روکار و توکار را دارد.جهت افزایش طول عمر مفید شیرالات جنس تنه،یراق الات،قطعات جانبی و نیز دسته ها تماما برنجی میباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۵ شیر آشپزخانه کسری مدل فیروزه

شیر آشپزخانه کسری مدل فیروزه

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵*۱۶*۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱.۷۵۰ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • جنس دسته
    زاماک
  • طول شلنگ
    ۴۵
  • نوع پوشش
    نیکل-کروم
  • ویژگی‌های شیرآلات
    دارای شلنگ
  • سایر توضیحات
    ۵ سال گارانتیدارای نشان استانداردآلیاژ برنج آنالیز شده و سلامت بدنه شیرآبفشان برنجی و ضد زنگحداقل میزان سرب در ترکیب آلیاژ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۶ شیر آشپزخانه مدل لوکس دو منظوره

شیر آشپزخانه مدل لوکس دو منظوره

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x16x41 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۲
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • جنس دسته
    فلز
  • طول شلنگ
    ۶۰
  • نوع پوشش
    PVD تیتانیوم
  • ویژگی‌های شیرآلات
    دارای ۱ دسته
  • سایر توضیحات
    -گرید کیفی A-کارتریج سرامیکی با طول عمر ۵۰۰۰۰۰ سیکل-شلنگ شاوری بیرون آورنده که با اندکی فشار از محل خود خارج و با اندکی کشش نیز به مکان اولیه خود باز می گردد.-خروجی آبریز دو حالته-خروجی تصفیه مجزا-ساخته شده از آلیاژ برنج-پوشش طلایی PVD -نصب آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۷ علم شیر آشپزخانه مدل DN-SFH

علم شیر آشپزخانه مدل DN-SFH

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰×۲.۵×۲.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۴۵ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    استیل
  • سایر توضیحات
    ( نکته: قبل از خرید حتما قسمت شرح کالا مطالعه شود. )- مهره اتصال و پرلاتور استیل- روکش سیلیکن واقعی- جنس بدنه : Silicone Flexible Hose (شلنگ انعطاف پذیر نیمه سفت با تحمل دمای -۱۰ تا ۱۵۰ درجه سانتی گراد )

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۸ شیر آشپزخانه شیرآلات کاویان مدل نیلا

شیر آشپزخانه شیرآلات کاویان مدل نیلا

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶.۵x9x32 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱.۹۸۹ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۱
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • جنس دسته
    زاماک
  • نرخ جریان آب (دبی)
    ۸ لیتر در دقیقه
  • نوع پوشش
    PVD تیتانیوم
  • ویژگی‌های شیرآلات
    عملگر دستی
  • سایر توضیحات
    قطر کارتریج: ۲۵ میلیمترهمراه با شلنگ پیسوارضخامت آبکاری: ۱۷ تا ۲۰ میکرونطراحی انحصاری و ثبت شدهصرفه جویی در مصرف آب بدون کاهش فشار آبدارای امکان نصب آسان توسط خریداراننوع پوشش رنگ کروم (براق): نیکل-کروم نوع پوشش رنگ استیل (مات) و طلامات: PVD

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۹ شیر آشپزخانه مدل دیواری رومکس کد ۰۱۴

شیر آشپزخانه مدل دیواری رومکس کد 014

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x20x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۲
  • جنس تنه
    آلیاژ برنج
  • جنس دسته
    فلز
  • نوع پوشش
    نیکل-کروم
  • ویژگی‌های شیرآلات
    دارای ۱ دسته
  • سایر توضیحات
    _ قطر کاتریج : ۴۰_ آلیاژ بدنه : آلیاژ برنج_ رنگ بدنه : کروم_ مدل علم : علم فنری_ شیر اهرمی دیواری با علم فنری_ ساخته شده از آلیاژ با کیفیت_ کیفیت به همراه زیبایی محصول

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴۰ شیر آشپزخانه سیتکو مدل Rk

شیر آشپزخانه سیتکو مدل Rk

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x20x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ کیلوگرم
  • تعداد خروجی آب
    ۳
  • جنس تنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید شیر آشپزخانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پمپ هوای آکواریوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا