لوازم جانبی خودرو

شارژر فندکی، راهنمای خرید انواع شارژر فندکی خودرو برای موبایل و تبلت

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید شارژر فندکی خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از تجهیزات مهم و ضروری که هنگام سفر با خودرو به آن نیاز دارید، شارژر فندکی است. شما می‌توانید با اتصال دادن این وسیله به جای فندک خودرو برق مورد نیاز برای شارژ نمودن انواع گوشی موبایل، تبلت و حتی لپ‌تاپ را تامین کنید. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به یک رانندگی طولانی مشغول شده باشید و به دلیل نداشتن شارژ تلفن همراه یک تماس مهم را از دست داده باشید، اما دیگر نگران شارژ نداشتن تلفن همراه خود هنگام رانندگی نباشید، زیرا با داشتن شارژر فندکی خودرو به راحتی می‌توانید هر وسیله‌ای که سیم شارژر آن با یو اس بی به شارژر متصل می‌شود را شارژ نمائید.

امروزه روش‌های زیادی برای شارژ کردن تلفن همراه شما وجود دارد، استفاده از پاور بانک هم یک روش جالب برای شارژ نمودن تلفن همراه، تبلت و لپ‌تاپ می‌باشد. متاسفانه به دلیل اینکه پاور بانک هم یک باتری داخلی دارد باید از قبل آن را شارژ کنید، در صورت نداشتن شارژ یک وسیله بلااستفاده است. پس بهترین وسیله برای شارژ نمودن باتری گوشی موبایل حین رانندگی شارژر فندکی خودرو می‌باشد. شما با پرداخت کمترین هزینه ممکن می‌توانید جلوی خاموش شدن ناگهانی تلفن همراه خود را بگیرید. توصیه می‌شود، حتما هنگام خرید این وسیله با تناسب برق خروجی آن با تلفن همراه خود اطمینان حاصل کنید. زیرا در صورت استفاده از شارژر فندکی نامتناسب باتری گوشی شما آسیب جدی می‌بیند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که نگران خاموش شدن گوشی موبایل خود حین سفر هستید و قصد خرید شارژر فندکی خودرو را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله با ارزش به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع شارژر فندکی خودرو آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید شارژر فندکی خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

شارژر فندکی‌چیست و چه کاربردی دارد؟

یک دستگاه الکترونیکی که به منظور شارژ نمودن باتری تلفن همراه، تبلت و هر وسیله‌ی دیگری که با رابط یو اس بی به شارژر متصل می‌شود، می‌باشد. بسته به مدل گوشی یا تبلت شما خروجی این وسیله می‌تواند متفاوت باشد، به عنوان مثال برخی گوشی‌ها با برق پنج ولت یک آمپر و برخی دیگر با خروجی پنج ولت و دو آمپر شارژ می‌شوند به همین علت این دستگاه معمولا دارای خروجی‌های مختلف است. در واقع این وسیله از یک برد الکترونیکی تشکیل شده که به قسمت فندک خودرو یعنی جریان ۱۲ ولت AC متصل شده و آن را به ۵ ولت استاندارد DC برای شارژ نمودن با این ولتاژ تبدیل می‌کند. با خرید این وسیله دیگر نگران تمام شدن باتری گوشی خود در مسافرت نباشید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پاور بانک

مزایای استفاده از شارژر فندکی خودرو:

  • با داشتن این وسیله در سفر شارژ تلفن همراه شما هرگز به پایان نمی‌رسد، زیرا شما به راحتی می‌توانید باتری گوشی یا تبلت خود را شارژ نمائید‌.
  • حتی در صورت خاموش بودن موتور خودرو اما به شرط باز بودن یک دور سویچ می‌توانید باتری تلفن همراه یا تبلت خود را شارژ کنید.
  • این دستگاه اندازه کوچکی دارد به همین دلیل حمل آن بسیار آسان است. شما این وسیله ارزشمند را می‌توانید حتی درون جیب خود نگهداری کنید.
  • اگر تلفن همراه شما قابلیت شارژ سریع را دارد شما به راحتی می‌توانید آن را به سرعت شارژ نمائید. زیرا برخی از مدل‌ها دارای قابلیت شارژ سریع یا همان فست شارژر هستند.

انواع‌شارژر فندکی خودرو:

  1. شارژر فندکی‌خودرو معمولی: این مدل از شارژر برای شارژ نمودن گوشی‌های معمولی با فندکی خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر گوشی شما دارای قابلیت شارژ سریع است به هیچ عنوان به وسیله این دستگاه قادر به شارژ نمودن باتری آن نخواهید بود. همان طور که از نام این دستگاه مشخص است فقط برای شارژ نمودن گوشی‌های دارای شارژ معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  2. شارژر فندکی‌خودرو شارژ سریع: اگر تلفن همراه شما قابلیت شارژ سریع یا همان فست شارژ را دارد شما فقط مجاز به استفاده از این شارژر خواهید بود. زیرا شارژر‌های معمولی قادر به شارژ نمودن این مدل نیستند و در صورت استفاده از مدل قبلی باتری آن‌ها آسیب جدی خواهد دید. پس حتما موقع خرید شارژر باید به نوع تلفن همراه خود توجه داشته باشید. فراموش نکنید که قیمت مدل‌های شارژ سریع مقداری از مدل‌های شارژ معمولی گران‌تر است.
  3. شارژر فندکی‌خودرو همه کاره: شرکت‌های سازنده فندک به دلیل اینکه گوشی‌های مختلف با شارژرهای مختلف شارژ می‌شوند، اقدام به تولید مدل‌هایی کرده‌اند که دارای دو نوع خروجی شارژ معمولی و شارژ سریع هستند. از این رو اگر شما خانواده‌ای هستید که دارای تلفن همراه‌های مختلف می‌باشید، برای شارژ نمودن آن‌ها درون خودرو نیاز به خرید دو مدل قبلی نخواهید داشت. شما می‌توانید با خرید یک شارژر چند کاره تمام دستگاه‌های خود را شارژ کنید.

بهترین شارژر فندکی خودرو:

کار سختی است که بخواهیم از میان این همه برند خوب و باکیفیت تنها یک برند خاص را به شما به عنوان بهترین مارک این وسیله معرفی کنیم. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید این وسیله فعالیت می‌کنند و از آنجایی که معرفی یک برند خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای شارژر را به شما معرفی می‌کنیم.

  • شارژر مسافرتی خودرو ریمکس
  • شارژر مسافرتی خودرو کلومن
  • شارژر مسافرتی خودرو بیبوشی
  • شارژر مسافرتی خودرو باسئوس
  • شارژر مسافرتی خودرو شیائومی
  • شارژر مسافرتی خودرو الدینو
  • شارژر مسافرتی خودرو یوسمز
  • شارژر مسافرتی خودرو سامسونگ

شارژر فندکی از کجا بخرم؟

روش‌های زیادی برای خرید این محصول وجود دارد که شما به راحتی از طریق هر یک از روش‌ها می‌توانید این کار را انجام دهید. هیچ محدودیتی برای انتخاب روش خرید وجود ندارد. اگر بخواهیم تک تک روش‌های خرید را به شما معرفی کنیم، شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد به همین دلیل دو روش خرید محبوب یعنی خرید حضوری و اینترنتی را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: در این روش شما باید از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک مغازه موبایل فروشی و یا تجهیزات جانبی تلفن همراه مراجعه کنید و از میان مدل‌های موجود یکی را انتخاب و خریداری کنید. در این روش شما باید نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی شارژر فندکی: در این روش شما نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید. تنها کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها یکی را انتخاب و خریداری کنید. شما در این روش هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید جنس مربوطه را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پمپ باد فندکی خودرو

نکات مهم برای خرید شارژر فندکی خودرو:

  1. قیمت شارژر: با توجه به قیمت میلیونی تلفن‌های هوشمند امروزه با هر وسیله‌ای نمی‌توان آن‌ها را شارژ نمود، زیرا در صورت هر گونه اتصالی ممکن است، موبایل شما آسیب جدی ببیند. به همین دلیل هرگز مدل‌های خیلی ارزان را خریداری نکنید. زیرا کیفیت لازم را ندارند و ممکن است خسارت جبران ناپذیری به تلفن همراه شما وارد کنند.
  2. نوع شارژر: این وسیله هم مانند سایر لوازم مربوط به تلفن همراه انواع مختلفی دارد، شما باید با توجه به نوع نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. اگر تلفن همراه شما از نوع شارژ سریع است، شما باید حتما نمونه شارژ سریع را انتخاب نمائید. اما اگر تلفن شما از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند، حتما باید یک شارژر ساده را خریداری کنید. در صورتی که ترکیبی از هم دو را دارید، نمونه چند کاره را خریداری نمائید.
  3. میزان ولتاژ و آمپر: همان طور که در ابتدای مطلب به آن اشاره شد برق خودرو ۱۲ ولت AC می‌باشد و برای شارژ نمودن باتری تلفن همراه شما به ۵ ولت نیاز دارید. برای همین منظور شما باید از شارژر سفری استفاده کنید، این دستگاه به فندکی خودرو متصل می‌شود و برق را به ۵ ولت DC تبدیل می‌کند. از نظر میزان آمپر دو خروجی ۱ آمپر و ۲ آمپر وجود دارد که شما با توجه به مدل تلفن همراه خود باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.
  4. تعداد و نوع خروجی: بهترین نوع خروجی شارژر پورت یو اس بی است. زیرا اکثر شارژرهای امروزی دارای این پورت می‌باشند. شما بسته به تعداد تلفن‌های همراهی که قرار است آن‌ها را به صورت همزمان شارژ نمائید، باید تعداد خروجی دستگاه را مشخص کنید. تعداد خروجی بیشتر یعنی شما مجاز به شارژ کردن تعداد بیشتری وسیله هستید. اگر قرار است کل اعضای خانواده داخل خودرو با یک شارژر اقدام به شارژ کردن تلفن همراه خود کنید، حتما مدل‌های دارای چند خروجی را خریداری کنید.
  5. چراغ وضعیت: یکی از مشکلاتی که دارندگان شارژر سفری با آن مواجه هستند، این است که دستگاه به فندکی خودرو متصل شده یا خیر، در مدل‌هایی که دارای چراغ وضعیت می‌باشند این موضوع به راحتی قابل درک است. زمانی که چراغ وضعیت دستگاه در حالت روشن قرار دارد، یعنی اتصال شارژر با فندکی به خوبی برقرار شده و زمانی که چراغ شارژ خاموش باشد به معنای عدم ارتباط دستگاه با فندکی است و شما باید اتصال شارژر به فندکی را مورد بررسی قرار دهید.
  6. برند محصول: همیشه برند‌های معروف و شناخته شده بازار را خریداری کنید. این محصولات از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید. زیرا با خرید این محصولات شما وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید. پس می‌توان نتیجه گرفت خرید یک برند معروف و شناخته شده کار منطقی‌تری است‌.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید شارژر فندکی خودرو مورد نیازتان را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه شارژر فندکی باکیفیت، ارزان و پرفروش موجود در بازار را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر محصول یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ شارژر فندکی سامسونگ مدل DUO 25W/15W

شارژر فندکی سامسونگ مدل DUO 25W/15W

مشخصات

  • وزن
    ۳۷ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • کابل همراه
    بدون کابل
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ شارژر فندکی وارتا مدل DUAL USB FAST

شارژر فندکی وارتا مدل DUAL USB FAST

مشخصات

  • وزن
    ۳۰ گرم
  • کابل همراه
    بدون کابل
  • توضیحات
    ویژگی های شارژر فندکی Dual USB Fast وارتا:یکی از ویژگی های این شارژر تنظیم دما و حرارت است که به لطف انتخاب هوشمند جریان توسط آن که برای هر باتری متفاوت است، تضمین می کند که شارژ سریع و کارآمد گوشی شما در کمترین دمای ممکن انجام شود.طراحی زیبا و کوچکقابلیت شارژ همزمان دو دستگاه الکترونیکیقابلیت کار با ولتاژ دارای نوسان و عدم آسیب به دستگاهدارای بالاترین سطح حفاظت (بدون آسیب به دستگاه‌های در حال شارژ)در این شارژر از تدابیر حفاظتی برای جلوگیری از ورود جریان و برق بالا و اتصال کوتاه به گوشی هایی که توان تحمل توان بالا را ندارند استفاده شده است، چرا که معمولاً شاهد تغییر ولتاژ در خودرو در سرعت ها و موقعیت های مختلف هستیم.به عنوان مثال، عبور از یک دست انداز ممکن است باعث تغییر در جریان برقی دریافتی شود. این نوسانات ولتاژ، یعنی قطع و وصل مجدد، اگر به طور مداوم و متوالی انجام شود، ممکن است مشکلاتی ایجاد کند و به تلفن شما آسیب برساند. وجود این محافظ در شارژر فندکی Dual USB Fast Varta به شما در رفع این مشکل کمک می‌کند.
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ شارژر فندکی باسئوس مدل BS-CI15-20A (220V)

 شارژر فندکی باسئوس مدل BS-CI15-20A (220V)

مشخصات

  • کابل همراه
    بدون کابل
  • توضیحات
    لازم به ذکر است در ابتدای وصل کردن این وسیله به خودرو اگر ولتاژ ورودی کمتر از ۱۳.۲v باشد، پریزهای AC کار نمی کنند. بهتر است پس از روشن کردن موتور ماشین مقداری صبر کنید و سپس از آن استفاده کنید. گفتنی است که این شارژر از پروتکل‌های فست شارژ نیز پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین اگر گوشی شما نیز از این ویژگی پشتیبانی می‌کند، می‌توانید آن را با سرعت بالاتری شارژ نمایید.ولتاژ و شدت جریان این چند راهی به این ترتیب است:پورت USB برابر با: ۴.۵V~5A / 5V~4.5A / 5~3A / 9~3A / 12V~2.5Aپورت Type-C برابر با: ۵V~3A / 9V~3A / 12~2.5Aپریزهای برق EU/CN برابر با : ۲۲۰Vخروجی کلی برابر است با: ۵V~5Aسیستم کنترل جریان :بیسوس در این چندراهی ۹ لایه محافظتی مختلف را قرار داده تا علاوه بر جلوگیری از آسیب به لوازمی که به آن متصل می شود، از آسیب رساندن به باتری خودرو شما نیز کاملا جلوگیری می کند. محافظ جریان برق یکی از مهم ترین ویژگی های هر چند راهی است. بیسوس لازم به ذکر است در ابتدای وصل کردن این وسیله به خودرو اگر ولتاژ ورودی کمتر از ۱۳.۲v باشد، پریزهای AC کار نمی کنند. بهتر است پس از روشن کردن موتور ماشین مقداری صبر کنید و سپس از آن استفاده کنید. گفتنی است که این شارژر از پروتکل‌های فست شارژ نیز پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین اگر گوشی شما نیز از این ویژگی پشتیبانی می‌کند، می‌توانید آن را با سرعت بالاتری شارژ نمایید.ولتاژ و شدت جریان این چند راهی به این ترتیب است:پورت USB برابر با: ۴.۵V~5A / 5V~4.5A / 5~3A / 9~3A / 12V~2.5Aپورت Type-C برابر با: ۵V~3A / 9V~3A / 12~2.5Aپریزهای برق EU/CN برابر با : ۲۲۰Vخروجی کلی برابر است با: ۵V~5Aسیستم کنترل جریانبیسوس در این چندراهی ۹ لایه محافظتی مختلف را قرار داده تا علاوه بر جلوگیری از آسیب به لوازمی که به آن متصل می شود، از آسیب رساندن به باتری خودرو شما نیز کاملا جلوگیری می کند. محافظ جریان برق یکی از مهم ترین ویژگی های هر چند راهی است. به طور خودکار از Over Charge (شارژ شدن بیش از حد که به باتری آسیب می رساند) جلوگیری می کند. در برابر قطع و وصل های کوتاه مدت جریان، قطع شدن ناگهانی تمام جریان، بار اضافی، کاهش و افزایش ولتاژ، شوک الکتریکی و شوک فیزیکی (ضربه) و همچنین افزایش دمای بیش از حد مقاوم است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ شارژر فندکی انکر مدل A2721 PowerDrive PD Plus 2 به همراه کابل تبدیل USB-C

شارژر فندکی انکر مدل A2721 PowerDrive PD Plus 2 به همراه کابل تبدیل USB-C

مشخصات

  • وزن
    ۳۵ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 3.0
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۲ آمپر مخصوص موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ شارژر فندکی ۳۰۰ وات گرین لاین مدل spark 300

شارژر فندکی 300 وات گرین لاین مدل spark 300

مشخصات

  • کابل همراه
    بدون کابل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ شارژر فندکی سامسونگ مدل EP-l5300 به همراه کابل USB-C

شارژر فندکی سامسونگ مدل EP-l5300 به همراه کابل USB-C

مشخصات

  • وزن
    ۵۳.۵ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • شدت جریان خروجی
    ۳.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • توضیحات
    PD, QC, and AFC
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ شارژر فندکی باسئوس مدل  CCZX-160CO 160W به همراه کابل تبدیل Usb-c

شارژر فندکی باسئوس مدل  CCZX-160CO 160W به همراه کابل تبدیل Usb-c

مشخصات

  • کابل همراه
    USB Type-C
  • توضیحات
    BPS II : همانطور که گفتیم شارژر فندکی بیسوس قابلیت شارژ همزمان ۳ دستگاه را هم دارند. تکنولوژی BPS II بیسوس در واقع کارش این است که ولتاژ و جریان را طوری بین پورت‌ها تقسیم کند که هر سه بتوانند با سرعت بالا دستگاه ها را شارژ کنند. علاوه بر این پروتکل PD3.0 خیال شما را از بابت فست شارژ دستگاه‌های مختلف راحت می‌کند. فناوری‌های محافظتی : فرایند اتلاف گرما. شارژر فندکی تایپ سی بیسوس CCZX-160C از فرایند SGT MOSFET بهره می‌برد که می‌تواند گرمای سطح وسیعی از دستگاه را منتقل و از گرم شدن و بالا رفتن دمای شارژر جلوگیری کند. شارژ Trickle : این قابلیت برای این است که گوشی‌ها و لپ تاپ ها توان بالاتر از تحملشان دریافت نکنند و آسیب نبینند. بدین صورت که اگر گوشی پس از فول شدن باتری هتوز در شارژ بود، توان ورودی به آن بسیار کم و نزدیک به صفر می‌شود. چیپ سه‌گانه : سه تراشه هوشمند دارخلی شارژر جاگذاری شده که می‌توانند از دستگاه‌های شما در برابر عواملی مانند اضافه بار، اضافه ولتاژ، گرما، اتصال کوتاه و افت ولتاژ هم محافظت کنند. مشخصات ظاهری : بدنه شارژر Baseus Qualcomm 5 160W از جنس PC با پوشش اسپری شده مات است که مقاومت خوبی برای آن ایجاد کرده است. اطراف شارژر هم یک چراغ LED دایره‌ای رنگ تعبیه شده که برای شارژ گوشی در تاریکی مناسب است. نقاط اتصال نیز از روکش طلا بهره می برند تا با کمترین مقاومت ممکن توان را انتقال دهند. ابعاد کلی شارژر ۷۷×۴۳×۴۳ میلی متر است و تنها ۴۵ گرم وزن دارد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ شارژر فندکی و مبدل خودرو باسئوس مدل Power 150W 220v

شارژر فندکی و مبدل خودرو باسئوس مدل Power 150W 220v

مشخصات

  • وزن
    ۲۷۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • کابل همراه
    بدون کابل
  • ولتاژ ورودی
    ۹ ولت
  • توضیحات
    لازم به ذکر است در ابتدای وصل کردن این وسیله به خودرو اگر ولتاژ ورودی کمتر از ۱۳.۲v باشد، پریزهای AC کار نمی کنند. بهتر است پس از روشن کردن موتور ماشین مقداری صبر کنید و سپس از آن استفاده کنید. گفتنی است که این شارژر از پروتکل‌های فست شارژ نیز پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین اگر گوشی شما نیز از این ویژگی پشتیبانی می‌کند، می‌توانید آن را با سرعت بالاتری شارژ نمایید. ولتاژ و شدت جریان این چند راهی به این ترتیب است: پورت USB برابر با: ۴.۵V~5A / 5V~4.5A / 5~3A / 9~3A / 12V~2.5A پورت Type-C برابر با: ۵V~3A / 9V~3A / 12~2.5A پریزهای برق EU/CN برابر با : ۲۲۰V خروجی کلی برابر است با: ۵V~5A سیستم کنترل جریان بیسوس در این چندراهی ۹ لایه محافظتی مختلف را قرار داده تا علاوه بر جلوگیری از آسیب به لوازمی که به آن متصل می شود، از آسیب رساندن به باتری خودرو شما نیز کاملا جلوگیری می کند. محافظ جریان برق یکی از مهم ترین ویژگی های هر چند راهی است. بیسوس CRNBQ-A01 دارای ۹ محافظ در برابر مولفه های مختلف است.. به طور خودکار از Over Charge (شارژ شدن بیش از حد که به باتری آسیب می رساند) جلوگیری می کند. در برابر قطع و وصل های کوتاه مدت جریان، قطع شدن ناگهانی تمام جریان، بار اضافی، کاهش و افزایش ولتاژ، شوک الکتریکی و شوک فیزیکی (ضربه) و همچنین افزایش دمای بیش از حد مقاوم است.
  • تعداد درگاه خروجی
    چهار عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ شارژر فندکی باسئوس مدل Dual Quick 100W

شارژر فندکی باسئوس مدل Dual Quick 100W

مشخصات

  • کابل همراه
    بدون کابل
  • توضیحات
    تکنولوژی‌های فست شارژ گوناگونطبق نتایج بیسوس این شارژر می‌تواند لپ تاپ MateBook X Pro را در عرض ۱۵۳ دقیقه و گوشی Mate 40 Pro را در عرض ۷۴ دقیقه کاملا شارژ کند. به علاوه با قابلیت‌های فست شارژ برندهای شیائومی، هواوی و اپل هم سازگار است.BPS II. همانطور که گفتیم شارژر فندکی ماشین Baseus Superme Digital Display قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه را هم دارند. تکنولوژی BPS II بیسوس در واقع کارش این است که ولتاژ و جریان را طوری بین پورت‌ها تقسیم کند که هر دو بتوانند با سرعت بالا دستگاه‌ها را شارژ کنند.علاوه بر این پروتکل های PPS، PD3.0، QC3.0، SCP، FCP و AFC خیال شما را از بابت فست شارژ دستگاه‌های مختلف راحت می‌کنند.فناوری‌های محافظتی چند جانبهفرایند اتلاف گرما: شارژر فندکی تایپ سی بیسوس CCZX از مواد نیمه رسانایی بهره می‌برد که می‌تواند گرمای سطح وسیعی از دستگاه را منتقل و از گرم شدن و بالا رفتن دمای شارژر جلوگیری کند.شارژ Trickle: این قابلیت برای این است که گوشی‌ها و لپ تاپ ها توان بالاتر از تحملشان دریافت نکنند و آسیب نبینند. نحوه عملکرد آن هم به این صورت است که هنگامی که شارژ گوشی تمام و تکمیل شد، بیسوس، میزان شدت جریان را به صورت قطره‌چکانی در می‌آورد و کم می‌کند، به این ترتیب به باتری گوشی شما آسیبی وارد نخواهد شد و می‌توانید به سادگی از آن استفاده کنید.چیپ دوگانه: دو تراشه مستقل درون ساختار این شارژر تعبیه شده که یکی برای تشخیص توان و دیگری برای مدیریت آن است. چیپ E Marker به کار رفته در این دستگاه امکان شارژ لپ تاپ را فراهم می‌کند.علاوه بر موارد بالا این شارژر در برابر عواملی مانند اضافه بار الکتریکی، اضافه ولتاژ، گرما، اتصال کوتاه و افت ولتاژ هم محافظت شده است.نمایشگر دیجیتال روی شارژر فندکیروی شارژر یک نمایشگر قرار دارد که می‌تواند میزان ولتاژ باتری، ولتاژ خروجی و توان را به صورت زنده مانتیور کند و به شما نشان دهد. این ارقام هر ۵ ثانیه آپدیت می‌شود تا با چک کردن از ایمن بودن همه چیز اطمینان حاصل کنید.برای ماشین‌های ۱۲Vزیر ۱۱.۶ ولت: افت ولتاژ باید چک شود.بین ۱۱.۶ تا ۱۲.۸ ولت: ولتاژ نرمالبین ۱۱.۶ تا ۱۴.۸ ولت: در لحظه استارت ماشین نرمال است.برای ماشین‌های ۲۴Vزیر ۲۳.۲ ولت: افت ولتاژ چک شود.بین ۲۳.۲ تا ۲۵.۶ ولت: ولتاژ نرمالبین ۲۳.۲ تا ۲۷.۲ ولت: در لحظه استارت ماشین نرمال است.بدنه شارژر Baseus Superme Digital Display 100W از جنس پلاستیک و فلز است که مقاومت خوبی را برای بدنه ایجاد کرده است. نقاط اتصال نیز از روکش آلیاژ طلا بهره می‌برند تا با کمترین مقاومت ممکن توان را انتقال دهند.
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ شارژر فندکی راک مدل ۱۱۰ٌw

شارژر فندکی راک مدل 110ٌw

مشخصات

  • وزن
    ۵۹۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • شدت جریان خروجی
    ۰.۵ آمپر مخصوص موبایل
  • توضیحات
    درگاه DC ورودی برابر با: ۱۲V-14.5V~17Aدرگاه USB-A برابر با: ۵V~3A / 9V~2A / 12V~1.5Aدرگاه USB-C برابر با: ۵V~3A / 9V~2A / 12V~1.5Aخروجی AC برابر با: ۲۲۰V~ , 50Hz , 0.5A
  • تعداد درگاه خروجی
    سه عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    شارژ ایمن (MultiProtect)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ شارژر فندکی شیائومی مدل CC07ZM 1A1C

شارژر فندکی شیائومی مدل CC07ZM 1A1C

مشخصات

  • وزن
    ۳۰ گرم
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ شارژر فندکی ۱۲۸ وات مک دودو مدل PD128W 2C1U

شارژر فندکی 128 وات مک دودو مدل PD128W 2C1U

مشخصات

  • وزن
    ۷۱ گرم
  • کابل همراه
    بدون کابل
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۴ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • توضیحات
    ولتاژ و جریان هر پورت:USB C1 Output5V⎓۳A, 9V⎓۳A, 12V⎓۳A, 15V⎓۳A, 20V⎓۳.۲۵A, 65W Max. PPS: 3.3-16V⎓۴A, 3.3-11V⎓۴.۰۵AUSB C2 Output5V⎓۳A, 9V⎓۳A, 12V⎓۲.۵A, PPS: 3.3-11V⎓۳A, 33W Max.USB A Output5V⎓۳A, 9V⎓۳A, 12V⎓۲.۵A, 30W Max.
  • تعداد درگاه خروجی
    سه عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ شارژر فندکی انکر مدل A2229 PowerDrive Speed plus 2 به همراه کابل تبدیل لایتنینگ

شارژر فندکی انکر مدل A2229 PowerDrive Speed plus 2 به همراه کابل تبدیل لایتنینگ

مشخصات

  • وزن
    ۳۵ گرم
  • کابل همراه
    لایتنینگ
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر مخصوص موبایل
  • توضیحات
    جنس کابل همراه کنفی می باشد.
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ شارژر فندکی الردی مدل ۸۷۱۱۲۵۲۴۸۸۸۴۴

شارژر فندکی الردی مدل 8711252488844

مشخصات

  • وزن
    ۹۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 2.0
  • شدت جریان خروجی
    ۵.۴ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • توضیحات
    ویژگی های اصلی:خروجی شارژر USB 5V / 500mA ، مناسب برای تلفن همراه ، GPS ، iPod و PDAسوکت سه گانه با خروجی ۱۲ ولت / ۲۴ ولتفیوز به همراه محصول موجود استفقط با استفاده از دی سی ۱۲V / 24V مشخصات فنی:ولتاژ ورودی: DC 12V ~ DC 24Vولتاژ خروجی: DC 5V ~ حداکثر. DC 5.4V / 500mAقدرت فندک سیگار: حداکثر ۶۰ وات (به جز USB)دما: ۰ ~ ۶۰ درجه سانتیگرادرطوبت نسبی: ۵ درصد ~ ۷۰ درصدوزن محصول: ۹۰ گرموزن بسته بندی: ۱۱۰ گرماندازه محصول (L x W x H): 13.0 x 5.5 x 4.0 سانتی متراندازه بسته بندی (L x W x H): 19.0 x 15.0 x 5.5 سانتی مترساخت کشور نیوزیلندتحت لیسانس اروپامحتویات بسته:۱ عدد شارژر اتومبیل USB
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    شارژ ایمن (MultiProtect)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ شارژر فندکی ۶۵ وات بیسوس مدل Golden Contactor Pro GaN CHIP 65W

شارژر فندکی 65 وات بیسوس مدل Golden Contactor Pro GaN CHIP 65W

مشخصات

  • وزن
    حدود ۳۹ گرم گرم
  • کابل همراه
    بدون کابل
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۵ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • توضیحات
    جس: PC / امکان شارژ همزمان سه دستگاه / دارای تراشه قدرتمند GaN / دارای چراغ LED / دارای تراشه‌ی هوشمند برای محافظت از باتری
  • تعداد درگاه خروجی
    سه عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ شارژر فندکی سامسونگ مدل EP-L1100WBEGWW به همراه کابل تبدیل USB-C/microUSB

شارژر فندکی سامسونگ مدل EP-L1100WBEGWW به همراه کابل تبدیل USB-C/microUSB

مشخصات

  • وزن
    ۲۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 3.0
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • توضیحات
    قابلیت شارژ با حداکثر توان ۱۵ واتدارای کابل USB به Type-C و microUSB در بسته بندی
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ شارژر فندکی باسئوس مدل Digital Display PPS 100W به همراه کابل تبدیل USB-C

شارژر فندکی باسئوس مدل Digital Display PPS 100W به همراه کابل تبدیل USB-C

مشخصات

  • کابل همراه
    USB Type-C
  • ولتاژ ورودی
    ۵
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۰ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر مخصوص موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ شارژر فندکی باسئوس مدل CCBT-A0G

شارژر فندکی باسئوس مدل CCBT-A0G

مشخصات

  • وزن
    – گرم
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر مخصوص موبایل
  • توضیحات
    شدت جریان خروجی (Type-C) : 5V~3A | 9V~2.22A | 12V~2.5A | 15V~2A | 20V~1.5A / حداکثر ۳۰ واتشدت جریان خروجی (USB1/2) : 5V~3A | 9V~2A | 10V~2A | 12V~2.5A / حداکثر ۳۰ وات
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ شارژر فندکی و پخش کننده بلوتوث شیائومی مدل ROIDMI BFQ04RM

شارژر فندکی و پخش کننده بلوتوث شیائومی مدل ROIDMI BFQ04RM

مشخصات

  • وزن
    ۶۸ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 2.0
  • شدت جریان خروجی
    ۲.۴ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • توضیحات
    – قابلیت اتصال و شارژ دو دستگاه به طور همزمان- شدت جریان خروجی: در مجموع ۳.۸ آمپر- توان: ۲۰ وات- دارای بدنه ای از پلاستیک مقاوم در برابر حرارت و شعله تا ۷۵۰ درجه سانتی‌گراد- ایمن و محافظت شده در برابر اتصال کوتاه، افزایش دما، بار، ولتاژ و جریان- دارای بلوتوث نسخه ۴.۲ برای اتصال به گوشی و تبلت- قابلیت اتصال به ضبط خودرو و ارسال موسیقی مانند FM پلیر ها
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ شارژر فندکی سامسونگ مدل EP-l5300 به همراه کابل USB-C

شارژر فندکی سامسونگ مدل EP-l5300 به همراه کابل USB-C

مشخصات

  • وزن
    ۵۳.۵ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • شدت جریان خروجی
    ۳.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • توضیحات
    PD, QC, and AFC
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ شارژر فندکی ۶۵ وات رسی مدل RCC-N21

شارژر فندکی 65 وات رسی مدل RCC-N21

مشخصات

  • وزن
    ۸۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • کابل همراه
    بدون کابل
  • ولتاژ خروجی
    ۱۲ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۳.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    فناوری Quick Charge 3.0

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ شارژر فندکی باسئوس مدل TZCCZM-0G به همراه کابل USB-C

شارژر فندکی باسئوس مدل TZCCZM-0G به همراه کابل USB-C

مشخصات

  • وزن
    ۴۵ گرم
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • توضیحات
    نوع دوشاخه: فندکیدارای حلقه LED آبیولتاژ مورد نیاز: ۱۲-۲۴Vتعداد درگاه خروجی: ۳ عددحداکثر توان خروجی: ۱۶۰ واتنوع درگاه خروجی: ۱ پورت USB و ۲ پورت Type-Cجنس بدنه: PC و روکش طلا در قسمت کانکتور فندکتکنولوژی فست شارژ به کار رفته: PPS II ، PD3.0 ، QC5.0همرا با یک کابل ۱ متری دو سر تایپ سی ۱۰۰ وات مدل Baseus Xiaobaiدارای استانداردهای محافظتی در برابر گرما، تقسیم توان، اتصال کوتاه، ولتاژ بالا، افت ولتاژ، بار اضافه و..ولتاژ و شدت جریان خروجی یو اس بی: ۵V/3A | 9V/2A | 10V/2A | 12V/2.5A – توان ۳۰ واتولتاژ و شدت جریان خروجی تایپ سی ۱: ۵V/3A | 9V/3A | 12V/3A | 15V/3A | 20V/5A – توان ۱۰۰ واتولتاژ و شدت جریان خروجی تایپ سی ۲: ۵V/3A | 9V/2.22A | 12V/2.5A | 15V/2A | 20V/1.5A – توان ۳۰ وات
  • تعداد درگاه خروجی
    سه عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    شارژ ایمن (MultiProtect)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ شارژر فندکی ۳۵ وات پاورولوجی مدل Quick- charge

شارژر فندکی 35 وات پاورولوجی مدل Quick- charge

مشخصات

  • کابل همراه
    بدون کابل
  • توضیحات
    مجهز به دو پورت USB C با فناوری PDتوان خروجی کلی شارژر ۳۵ واتمناسب برای شارژ گوشی های آیفون و اندرویدطراحی شفاف و کریستالی با قابلیت مشاهده اجزا درونیمقاومت در برابر حرارت و اتصال کوتاهپشتیبانی از فندکی ۱۲ و ۲۴ ولت
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    شارژ ایمن (MultiProtect)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ شارژر فندکی ۱۰۰ وات مک دودو مدل CC-2300

شارژر فندکی 100 وات مک دودو مدل CC-2300

مشخصات

  • کابل همراه
    بدون کابل
  • توضیحات
    حداکثر توان خروجی ۱۰۰ وات | داری ۱ پورت تایپ سی و ۲ پورت USB | نمایشگر LED برای وضعیت جریان ولتاژ باتری خودرو | دارای تکنولوژی شارژ سریع PD3.0, PPS, FCP, SCP, AFC, QC4.0
  • تعداد درگاه خروجی
    سه عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ شارژر فندکی ۱۴۰وات بیسوس مدل Dual Fast Pd3.1 به همراه کابل USB-C

شارژر فندکی 140وات بیسوس مدل Dual Fast Pd3.1 به همراه کابل USB-C

مشخصات

  • کابل همراه
    USB Type-C
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ شارژر فندکی و مبدل خودرو باسئوس مدل power 150W (220v)

شارژر فندکی و مبدل خودرو باسئوس مدل power 150W (220v)

مشخصات

  • کابل همراه
    بدون کابل
  • توضیحات
    لازم به ذکر است در ابتدای وصل کردن این وسیله به خودرو اگر ولتاژ ورودی کمتر از ۱۳.۲v باشد، پریزهای AC کار نمی کنند. بهتر است پس از روشن کردن موتور ماشین مقداری صبر کنید و سپس از آن استفاده کنید. گفتنی است که این شارژر از پروتکل‌های فست شارژ نیز پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین اگر گوشی شما نیز از این ویژگی پشتیبانی می‌کند، می‌توانید آن را با سرعت بالاتری شارژ نمایید.ولتاژ و شدت جریان این چند راهی به این ترتیب است:پورت USB برابر با: ۴.۵V~5A / 5V~4.5A / 5~3A / 9~3A / 12V~2.5Aپورت Type-C برابر با: ۵V~3A / 9V~3A / 12~2.5Aپریزهای برق EU/CN برابر با : ۲۲۰Vخروجی کلی برابر است با: ۵V~5Aسیستم کنترل جریانبیسوس در این چندراهی ۹ لایه محافظتی مختلف را قرار داده تا علاوه بر جلوگیری از آسیب به لوازمی که به آن متصل می شود، از آسیب رساندن به باتری خودرو شما نیز کاملا جلوگیری می کند. محافظ جریان برق یکی از مهم ترین ویژگی های هر چند راهی است. بیسوس CRNBQ-A01 دارای ۹ محافظ در برابر مولفه های مختلف است.. به طور خودکار از Over Charge (شارژ شدن بیش از حد که به باتری آسیب می رساند) جلوگیری می کند. در برابر قطع و وصل های کوتاه مدت جریان، قطع شدن ناگهانی تمام جریان، بار اضافی، کاهش و افزایش ولتاژ، شوک الکتریکی و شوک فیزیکی (ضربه) و همچنین افزایش دمای بیش از حد مقاوم است.
  • تعداد درگاه خروجی
    چهار عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ شارژر فندکی باسئوس مدل CCBT-B0G 120W

شارژر فندکی باسئوس مدل CCBT-B0G 120W

مشخصات

  • کابل همراه
    بدون کابل
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر مخصوص موبایل
  • توضیحات
    جنس بدنه: آلیاژ آلومینیوم و پلی کربنات / دارای پورت های فست شارژ / حداکثر توان خروجی: ۱۲۰ وات / طول کابل: ۱.۵ متر
  • تعداد درگاه خروجی
    چهار عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ شارژر فندکی باسئوس مدل TZCCZX-01به  همراه کابل تبدیل USB-C

شارژر فندکی باسئوس مدل TZCCZX-01به  همراه کابل تبدیل USB-C

مشخصات

  • وزن
    ۵۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C 3.1
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • ولتاژ ورودی
    ۵
  • ولتاژ خروجی
    ۵.۳ ولت
  • شدت جریان خروجی
    ۵.۰ آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ شارژر فندکی ۳۰۰ وات گرین لاین مدل Sparks 3000

شارژر فندکی 300 وات گرین  لاین مدل Sparks 3000

مشخصات

  • کابل همراه
    بدون کابل
  • توضیحات
    دارای توان خروجی ۳۰۰ وات
  • تعداد درگاه خروجی
    هشت عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ شارژر فندکی باسئوس مدل Superme Digital Display 100w به همراه کابل تبدیل USB-C

شارژر فندکی باسئوس مدل Superme Digital Display 100w به همراه کابل تبدیل USB-C

مشخصات

  • وزن
    ۲۵ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • شدت جریان خروجی
    ۱.۵ آمپر مخصوص موبایل
  • توضیحات
    توانایی شارژ با نهیت قدرت ۱۰۰ وات
  • تعداد درگاه خروجی
    دو عدد
  • قابلیت‌های شارژر
    امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید شارژر فندکی خودرو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کیف اداری مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا