خواب و حمام

دمپایی حوله‌ای، راهنمای خرید دمپایی حوله‌ای زنانه و مردانه زیبا و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دمپایی حوله‌ای باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مهم و ضروری که در حمام هر خانه‌ای به آن احتیاج دارید، دمپایی حوله‌ای است. این وسیله ساده اما مهم در بیشتر موارد جلوی شکستگی استخوان و ضربه مغزی شدن شما را می‌گیرد. تا به حال برای شما هم پیش آمده که به محض بیرون آمدن از حمام روی سرامیک سر خورده و زمین بخورید، خیلی از افراد با این سر خوردن ساده دچار شکستگی اعضا و در مواردی آسیب دیدگی شدید مغزی و مرگ شده‌اند. شما با خرید دمپایی حوله‌ای به راحتی می‌توانید جلوی این دسته اتفاقات ناگوار را بگیرید. این دمپایی معمولا بیرون از حمام قرار می‌گیرد و شما بعد از خارج شدن از حمام آن را با دمپایی داخل حمام تعویض می‌کنید.

دمپایی حوله‌ای قسمت کف و اطراف پای شما را خشک می‌کند و مانع از ریخته شدن آب اضافی بدن در محیط منزل می‌شود. بهتر است برای اطمینان از خشک شدن کف پاها تا مرحله پوشیدن لباس‌ها دمپایی حوله‌ای را به پا داشته باشید. تا جلوی خیلی از حوادثی که گفته شد را بگیرید. طرح و نقش این دمپایی‌ها به حدی زیبا و جذاب است که شما به راحتی می‌توانید از آن به عنوان دمپایی روفرشی استفاده کنید. در واقع شما با خرید این محصول یک دمپایی روفرشی زیبا خواهید داشت که بعد از خروج از حمام هم می‌توانید از آن برای جلوگیری از لیز خوردن استفاده کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید دمپایی روفرشی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع دمپایی حوله‌ای آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید دمپایی حوله‌ای باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

دمپایی‌حوله‌ای چیست و چه کاربردی دارد؟

دمپایی نوعی پاپوش است که شباهت زیادی به کفش دارد و فاقد هر گونه بند می‌باشد، دمپایی به راحتی پوشیده می‌شود. تفاوت عمده این مدل با دمپایی معمولی این است که جنس کفه و رویه این دمپایی‌ها از حوله حمام است به همین علت به آن دمپایی حوله‌ای گفته می‌شود. به منظور زیبا سازی این دمپایی‌ها روی رویه آن‌ها معمولا طرح‌های عروسکی و زیبا است به گونه‌ای که شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را به عنوان دمپایی روفرشی استفاده کنید. یعنی با یک تیر دو نشان بزنید و با خرید این محصول هم دمپایی روفرشی داشته باشید و هم بعد از بیرون آمدن از حمام از لیز خوردن و شکسته شدن اعضای بدن خود جلوگیری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید حوله پالتویی

انواع دمپایی‌حوله‌ای موجود در بازار:

  1. دمپایی‌حوله‌ای مردانه: یکی از ساده‌ترین نمونه‌های دمپایی حمام می‌باشد که فاقد هر گونه طرح خاصی است. این دمپایی یک روکش ساده حوله‌ای دارد که آقایان بعد از بیرون آمدن از حمام آن را مورد استفاده قرار می‌د‌هند. این دمپایی‌ها معمولا در طیف رنگ‌های تیره مانند: قهوه‌ای، سرمه‌ای و طوسی تولید می‌شوند.
  2. دمپایی‌حوله‌ای زنانه: همان طور که می‌دانید خانم‌ها بیشتر از آقایان به جزئیات توجه می‌کنند به همین دلیل معمولا با پوشیدن یک دمپایی ساده راضی نمی‌شوند و معمولا طرح‌های فانتزی زیبا را به معمولی ترجیح می‌دهند. دمپایی‌های حمام زنانه معمولا دارای طرح‌های عروسکی زیبا هستند به گونه‌‌ای که از آن‌ها می‌توان به منظور دمپایی روفرشی هم استفاده کرد.
  3. دمپایی‌حوله‌ای بچگانه: بچه‌ها خیلی بیشتر از بزرگتر‌های خود بعد از خارج شدن از حمام به این دمپایی‌ها دارند. زیرا بیشتر از بزرگسالان زمین می‌خورند. این مدل دمپایی هم مانند نمونه‌های بالا دارای دو نمونه پسرانه و دخترانه است. با اینکه دمپایی‌های بچگانه اکثرا عروسکی هستند، تفاوت عمده مدل‌های پسرانه با دخترانه در شخصیت عروسی آن‌ها و رنگ دمپایی است. رنگ‌های دخترانه معمولا شادتر از نمونه پسرانه هستند.

مزایای استفاده از دمپایی حوله‌ای:

  • شما با پوشیدن این دمپایی بعد از خارج شدن از حمام می‌توانید جلوی لیز خوردن و شکسته شدن قیمت‌های مختلف بدن و حتی مرگ ناگهانی را بگیرید.
  • از این دمپایی علاوه بر دمپایی بعد از حمام می‌توان به عنوان یک دمپایی روفرشی زیبا هم استفاده کرد. یعنی با یک تیر دو نشان بزنید و از خرید خود نهایت استفاده را ببرید.
  • به دلیل اینکه داخل و بیرون آن‌ها از جنس حوله پشمی گرم و نرم می‌باشد. یک انتخاب مناسب برای گرم نگهداشتن پاها در فصل زمستان و راحتی زیاد هنگام راه رفتن می‌باشند.
  • در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند و شما به راحتی می‌توانید دمپایی مورد نظر خود را با حوله حمام خود ست کنید. در واقع می‌توان گفت با هر سلیقه‌ای سازگار می‌باشند.

دمپایی حوله‌ای از کجا بخرم؟

شاید این سوالی باشد که ذهن خیلی از شما را به خود مشغول کرده باشد. به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این محصول وجود دارد که شما از طریق هر یک از این روش‌ها می‌توانید دمپایی حمام مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. هیچ محدودیتی در انتخاب روش خرید وجود ندارد. اگر بخواهیم تک تک این روش‌ها را به شما توضیح دهیم شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد. به همین دلیل دو روش را که بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد را به شما آموزش می‌دهیم.

  1. خرید حضوری: قدیمی‌ترین روش خرید که در این روش شما باید حتما از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم بهداشتی و حمام مراجعه کنید و از میان مدل‌های موجود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید. زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی دمپایی حوله‌ای: در این روش شما نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید. فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها دمپایی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

بهترین مارک دمپایی حوله‌ای:

هیچ گاه شخصی نمی‌تواند یک برند خاص را به عنوان دمپایی حوله‌ای به شما معرفی کند. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید دمپایی فعالیت می‌کنند. این کار بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و نه معرفی یک محصول خاص و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای دمپایی‌حوله‌ای را به شما معرفی می‌کنیم.

  • دمپایی‌حوله‌ای نیکتا
  • دمپایی‌‌حوله‌ای آلما
  • دمپایی‌حوله‌ای پریا
  • دمپایی‌حوله‌ای ثریا
  • دمپایی‌حوله‌ای گزر
  • دمپایی‌حوله‌ای لیورجی
  • دمپایی‌حوله‌ای کیتو
  • دمپایی‌حوله‌ای رابی

حتما بخوانید: راهنمای خرید سبد لباس

نکات مهم برای خرید دمپایی حوله‌ای:

  1. قیمت دمپایی: اولین و مهمترین نکته در مورد خرید دمپایی حمام توجه به قیمت آن است. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید دمپایی را مشخص کنید، با این کار مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع دمپایی: این محصول هم مانند سایر لوازم مربوط به حمام دارای نمونه‌های مختلفی است. این شما هستید که باید با توجه به سلیقه و نوع نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. همان طور که در ابتدای مقاله توضیح داده شد، این محصول دارای دو نمونه زنانه و مردانه است که تفاوت عمده آن‌هو در طرح و رنگ آن‌ها می‌باشد. البته نمونه بچگانه آن‌ها هم وجود دارد که دارای دو نمونه پسرانه و دخترانه می‌باشند.
  3. جنس دمپایی: با اینکه جنس تمام قسمت‌های این دمپایی‌ها از حوله است، اما حوله هم در نمونه‌های ارزان و بی‌کیفیت تا یک حوله باکیفیت وجود دارد. بهتر است بی‌خیال مدل‌های خیلی ارزان شوید، زیرا کیفیت لازم را ندارند و با خرید آن‌ها وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید. البته منظور ما این نیست که همیشه اجناس گران قیمت باکیفیت هستند، بلکه منظور این است که اجناس خیلی ارزان را خریداری نکنید، زیرا کیفیت لازم را ندارند.
  4. طرح و رنگ دمپایی: شاید در نگاه اول این نکته برای شما خیلی مسخره و پیش و پا افتاده باشد. اما بعد از خرید تازه متوجه می‌شوید که چه موضوع مهمی را نادیده گرفته‌اید. خوشبختانه تنوع رنگ و طرح در این محصول به حدی زیاد است که شما به راحتی می‌توانید آن را با هر حوله و لباسی ست کنید. پس شما باید با توجه به سلیقه خود بهترین طرح و رنگ دمپایی را انتخاب کنید تا بعد از خرید دچار پشیمانی نشوید.
  5. سایز دمپایی: شاید مهمترین نکته در مورد خرید این محصول توجه به سایز و اندازه آن باشد. دمپایی‌های حوله‌ای هم مانند سایر دمپایی‌ها دارای سایز بندی هستند. شما باید دقیقا دمپایی سایز پای خود را انتخاب کنید، نه خیلی کوچکتر و نه خیلی بزرگتر بلکه کاملا اندازه تا پای شما درون دمپایی راحتی کامل را داشته باشد. اگر سایز دمپایی مورد نظر شما بزرگتر یا کوچکتر از سایز واقعی شما باشد، درون آن راحتی کامل را نخواهید داشت.
  6. برند محصول: اگر با توجه به نکاتی که گفته شد باز هم احساس می‌کنید، اطلاعات کافی در مورد خرید این محصول را کسب نکرده‌اید، به سراغ خرید برندهای معروف و شناخته شده بروید. زیرا این محصولات معمولا از قبل تست شده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد، نباید به سراغ برندهای نا شناخته بازار بروید. زیرا با این کار وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.

با توجه به نکاتی که خدمت شما دوستان ارائه دادیم، می توانید دمپایی حوله‌ای مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دمپایی حوله‌ای ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ دمپایی حوله ای نیکتا مدل پاپیون ۴۵

دمپایی حوله ای نیکتا مدل پاپیون 45

مشخصات

  • جنس
    حوله‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دمپایی حوله ای زنانه گزر کد ۴۰۰۵

 دمپایی حوله ای زنانه گزر کد 4005

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو
    با ماشین لباس‌شویی
  • جنس
    حوله‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دمپایی حوله ای زنانه گزر کد ۴۰۲۱

دمپایی حوله ای زنانه گزر کد 4021

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو
    با ماشین لباس‌شویی
  • جنس
    حوله‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دمپایی حوله ای نیکتا مدل Ni-10000 کد ۰۰۱

دمپایی حوله ای نیکتا مدل Ni-10000 کد 001

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • جنس
    حوله‌ای
  • سایر توضیحات
    برند معتبر نیکتاجنس رویه و کفه حوله ایجنس زیره پی وی سیقابل شستشو در ماشین لباسشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ دمپایی حوله ای مدل WH-12

دمپایی حوله ای مدل WH-12

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • جنس
    حوله‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دمپایی حوله ای مدل KA139106

دمپایی حوله ای مدل KA139106

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • جنس
    حوله‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دمپایی حوله ای مردانه نیکتا مدل Si-Bk

دمپایی حوله ای مردانه نیکتا مدل Si-Bk

مشخصات

  • جنس
    حوله‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ دمپایی حوله ای نیکتا مدل بندی BK.1729

دمپایی حوله ای نیکتا مدل بندی BK.1729

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    قدرت آبگیری بسیار بالابسیار نرم و راحتزیره ی مقاوم و مستحکم طراحی متنوع و چشم نوازجنس رویه ی پارچه ای با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ دمپایی حوله ای زنانه مدل خزدار کد ۸۳

دمپایی حوله ای زنانه مدل خزدار کد 83

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • جنس
    حوله‌ای
  • سایر توضیحات
    کف دمپایی از جنس سیلیکون است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ دمپایی حوله ای مدل ۰۶

دمپایی حوله ای مدل 06

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • جنس
    حوله‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ دمپایی حوله ای مدل رابی کد S

دمپایی حوله ای مدل رابی کد S

مشخصات

  • جنس
    حوله‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ دمپایی حوله ای زنانه مدل روفرشی

دمپایی حوله ای زنانه مدل روفرشی

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو
    با ماشین لباس‌شویی
  • جنس
    الیاف نخی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ دمپایی حوله ای بچگانه مدل فانتزی کد ۳۴۰

دمپایی حوله ای بچگانه مدل فانتزی کد 340

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • جنس
    حوله‌ای
  • سایر توضیحات
    نرم و سبک، ضد حساسیت، مناسب برای فصل سرد و بعد از استحمام

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ دمپایی حوله ای مردانه مدل Superme

دمپایی حوله ای مردانه مدل Superme

مشخصات

  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ دمپایی حوله ای مدل WH-16

دمپایی حوله ای مدل WH-16

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو
    با ماشین لباس‌شویی
  • جنس
    حوله‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دمپایی حوله ای زنانه مدل خزدار کد ۸۴

 دمپایی حوله ای زنانه مدل خزدار کد 84

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • جنس
    حوله‌ای
  • سایر توضیحات
    جنس کف دمپایی از سیلیکون است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دمپایی حوله ای نیکتا مدل K1-10000-GY

 دمپایی حوله ای نیکتا مدل K1-10000-GY

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • جنس
    حوله‌ای
  • سایر توضیحات
    جنس رویه: حولهجنس کف : حولهجنس زیره: PVC نرمبسیار نرم و راحت و لطیفدوخت بسیار تمیزنواردوزی شده در قسمت لبه هااتصال محکم قسمت حوله ای به زیره PVC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ دمپایی حوله ای مردانه نیکتا مدل ۱۰۰۰۰-۱-GY

دمپایی حوله ای مردانه نیکتا مدل 10000-1-GY

مشخصات

  • جنس
    حوله‌ای
  • سایر توضیحات
    جنس رویه: پارچه حوله ایجنس کف : پارچه حوله ایجنس زیره: PVC نرمبسیار نرم و راحت و لطیفدوخت بسیار تمیزنواردوزی شده در قسمت لبه هااتصال محکم قسمت حوله ای به زیره PVCدارای شیارهای ریز در کف جهت جلوگیری از لیز خوردنطول کف سایز ۴۱-۴۲: ۲۸ سانتیمترطول کف سایز ۴۴-۴۳: ۲۹.۵ سانتیمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ دمپایی حوله ای مدل پولیشی عروسکی

دمپایی حوله ای مدل پولیشی عروسکی

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو
    با ماشین لباس‌شویی
  • جنس
    الیاف نخی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ دمپایی حوله ای مردانه مدل GY1001

دمپایی حوله ای مردانه مدل GY1001

مشخصات

  • جنس
    حوله‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ دمپایی حوله ای زنانه گزر کد ۴۰۰۳

 دمپایی حوله ای زنانه گزر کد 4003

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو
    با ماشین لباس‌شویی
  • جنس
    حوله‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ دمپایی حوله ای مدل KA139101

دمپایی حوله ای مدل KA139101

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • جنس
    حوله‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ دمپایی حوله ای زنانه مدل روفرشی

دمپایی حوله ای زنانه مدل روفرشی

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو
    با ماشین لباس‌شویی
  • جنس
    الیاف نخی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ دمپایی حوله ای مردانه مدل Bear_bl

دمپایی حوله ای مردانه مدل Bear_bl

مشخصات

  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ دمپایی حوله ای مدل عروسکی کد۴۰۱

دمپایی حوله ای مدل عروسکی کد401

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • جنس
    حوله‌ای
  • سایر توضیحات
    سبک – مناسب برای فصل سرد -نرم و راحت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ دمپایی حوله ای زنانه آریا مدل ایموجی کد YW.2699

دمپایی حوله ای زنانه آریا مدل ایموجی کد YW.2699

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • جنس
    پارچه
  • سایر توضیحات
    قدرت آبگیری بسیار بالابسیار نرم و راحتزیره ی مقاوم و مستحکم ای وی ایطراحی متنوع و چشم نوازجنس رویه ی پارچه ای با کیفیتوزن سبک همراه با مقاومت بالا و خاصیت ضد لغزشعدم لیز خوردنزیره بسیار نرم و راحتبسیار سبکدوخت رویه به زیره جهت استحکام بیشتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ دمپایی حوله ای زنانه مدل پولیشی عروسکی

دمپایی حوله ای زنانه مدل پولیشی عروسکی

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو
    با ماشین لباس‌شویی
  • جنس
    الیاف نخی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ دمپایی حوله ای مدل KA139102

دمپایی حوله ای مدل KA139102

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • جنس
    حوله‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ دمپایی حوله ای ایکیا مدل TASJON

دمپایی حوله ای ایکیا مدل TASJON

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو
    با ماشین لباس‌شویی
  • جنس
    حوله‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ دمپایی حوله ای زنانه گزر مدل C – 593751

دمپایی حوله ای زنانه گزر مدل C - 593751

مشخصات

  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • جنس
    حوله‌ای
  • سایر توضیحات
    محصول کشور: ترکیه – رویه مخمل – زیره پلاستیک فشرده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دمپایی حوله‌ای در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید وان حمام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا