ابزار سلامت

دستگاه یادآور دارو، راهنمای خرید دستگاه یادآور و نگهدارنده قرص و دارو

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دستگاه یادآور دارو باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

انسان در هر دوره از زندگی خود ممکن است به دارو نیاز داشته باشد. برخی داروها مثل داروهای فشار خون و تنظیم ضربان قلب جزو داروهای حیاتی هستند و باید در زمان مشخصی استفاده شوند. قطع این داروها می‌تواند زندگی شما را به خطر بیاندازد، پس اگر فرد فراموش کاری هستید و خوردن داروهای خود را فراموش می‌کنید، بهتر است از دستگاه یادآور دارو استفاده کنید. این دستگاه به شما کمک می‌کند تا زمان مصرف داروی خود را تنظیم کنید و با آلارم به شما یادآوری کند که قرار است چه نوع دارویی را مصرف کنید.

دستگاه یادآور دارو برای سالمندان کاربرد بیشتری دارد، زیرا آن‌ها بیشتر دچار حواس پرتی هستند و برخی قادر به خواندن نام دارو هم نیستند، بنابراین شما برای کسانی که پرستار خانگی ندارند می‌توانید این دستگاه را خریداری کنید. برخی از دستگاه‌های یادآور دارو و قرص دارای قابلیت ضبط صدا هستند و شما می‌توانید صدای خود را در آن ضبط کنید تا با صدای شخصی که سالمند به او علاقه دارد، یادآوری صوتی کند که چه دارویی را باید مصرف کنید. شما حتی می‌توانید رنگ قرص را به دستگاه بدهید و زمان مصرف از روی رنگ قرص به سالمند اطلاع رسانی کند که کدام رنگ قرص را باید مصرف کند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید دستگاه یادآور دارو را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع دستگاه یادآور دارو آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید دستگاه یادآور دارو باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

دستگاه یادآور دارو چیست و چه کاربردی دارد؟

این دستگاه می‌تواند از یک جعبه پلاستیکی کوچک تشکیل شود یا یک دستگاه الکترونیکی کاملا پیشرفته باشد که به شما علاوه بر نگهداری داروها زمان مصرف هر دارو را یادآوری کند. اگر داروهای حساس مثل داروی قلب و فشار خون را مصرف می‌کنید و مصرف آن‌ها را نباید فراموش کنید، باید از این دستگاه استفاده کنید. روی جعبه‌های پلاستیکی اسم دارو نوشته می‌شود و هر دارو درون جعبه مخصوص به خود قرار می‌گیرد و پرستار شما باید هر روز داروهای آن روز را درون قسمت خاص خود قرار دهد. اما یک دستگاه هوشمند به شما به صورت صوتی اطلاع می‌دهد که چه موقع باید کدام دارو را به چه میزان مصرف کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه تست قند خون

انواع دستگاه یادآور دارو و قرص:

  1. جا دارویی پلاستیکی: رایج ترین نوع سیستم یادآوری دارویی جعبه‌های ساده با شکاف‌هایی برای زمان های مختلف روز است. مراقبان داروها را معمولاً تا یک هفته قبل مرتب می‌کنند و آن را در محل مناسب قرار می‌دهند. در زمان مناسب، بیمار یا مراقب می‌تواند در یک نگاه لحظه‌ای بگوید که کدام داروها باید چه زمانی مصرف شوند. جعبه‌های قرص را می‌توان تقریباً در هر فروشگاهی، چه داروخانه محلی یا فروشگاه‌های تخفیف‌دار بزرگ‌تر، خریداری کرد. بسته به تعداد دوز مورد نیاز در هر روز نوع خرید را تعیین می‌کند.
  2. جعبه قرص هوشمند: جعبه‌های قرص الکترونیکی هستند که می‌توانند زنگ هشدار را به صدا درآورد و داروها را همزمان ذخیره کند. اینها بسته به برند سفارش داده شده و تعداد ویژگی‌های مورد نیاز بیمار برای سیستم دارویی خود گران تر هستند. امروزه انواع مختلفی از آلارم های یادآور در بازار وجود دارد. اینها می‌توانند از ساعتی که بیمار یا مراقب با آلارم‌هایی که در زمان‌های مختلف در طول روز به صدا در می‌آیند تا نرم‌افزار رایانه‌ای که می‌تواند طوری برنامه‌ریزی شود که زمان مصرف دارو را به مردم اطلاع دهد، تنظیم شوند.

بهترین دستگاه یادآور دارو:

دستگاه یادآور زمان مصرف دارو دارویار یک یادآور دارویی هوشمند است که به مراقبان خانواده اجازه می‌دهد تا حداکثر ۲۵ پیام صوتی شخصی سازی شده را ضبط و برنامه ریزی کنند. مثلاً «بابا، ساعت ۱۳ است. حالا ۲ قرص قرمز و یک قرص آبی بخور». شنیدن صدای آشنا برای عزیزان آرامش بخش است و انطباق با دارو را افزایش می‌دهد. همچنین این دستگاه دارای یک قفل هوشمند است که امکان بیرون آوردن قرص یا شربت از جعبه توسط کودک وجود ندارد، در صورتی که داروها در معرض نور خورشید یا گرمای شدید قرار بگیرد به شما هشدار می‌دهد که باید جای دارهای خود را تغییر دهید در غیر این صورت فاسد می‌شوند.

مزایای استفاده از دستگاه یادآور دارو:

  • مصرف برخی داروها با یکدیگر اثر هم را خنثی می‌کنند یا ممکن است برای شما خطرناک باشد، این دستگاه از تداخل دارویی جلوگیری می‌کند.
  • برخی از افراد فراموش می‌کنند که داروی خود را مصرف کرده‌اند یا خیر، این افراد ممکن است دو بار دارو را مصرف کنند و با افزایش دوز دارو به سلامت خود صدمه وارد کنند. این دستگاه از افزایش دوز دارو جلوگیری می‌کند.
  • عدم استفاده از یک دارو ممکن است در مواردی سبب مرگ فرد شود، اگر انسان هواس پرتی هستید و صرف داروی خود را ممکن است فراموش کنید، این دستگاه به شما کمک می‌کند تا خوردن دارو خود را فراموش نکنید.
  • به افراد بی سواد یا کم بینا که قادر به خواندن اسم داروها نیستند کمک می‌کند تا دارو خود را در زمان مشخص بدون نیاز به خواندن اسم روی جلد دارو مصرف کنند.
  • در برخی دستگاه‌ها قفل ایمنی کودک وجود دارد و در صورتی که در دستگاه در اختیار کودک قرار بگیرد امکان خوردن دارو وجود ندارد.
  • در مدل‌هایی هم نوعی حسگر وجود دارد که در صورت بالا رفتن دمای محیط به سما هشدار می‌دهد که شرایط نگهداری دارهای خود را تغییر دهید.

دستگاه یادآور دارو از کجا بخریم؟

خرید این دستگاه کار خیلی ساده‌ای است، شما به راحتی می‌توانید به داروخانه یا فروشگاه لوازم پزشکی نزدیک محل سکونت خود مراجعه کنید و این دستگاه ارزشمند را خریداری نمائید. اگر امکان خروج از منزل و محل کار خود را ندارید، به راحتی می‌توانید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها دستگاه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید. خرید اینترنتی مزایای خاص خود را دارد، به عنوان مثال اگر از محصول مورد نظر خود رضایت نداشته باشید، می‌توانید با ثبت درخواست مرجوعی جنس مورد نظر خود را برگشت دهید و پول خود را پس بگیرید. البته باید از فروشگاهی خرید کنید که امکان مرجوع کردن کالا در آن وجود داشته باشد.

راهنمای خرید دستگاه یادآور دارو و قرص:

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بخواهید یک دارو را در زمان مشخص خود استفاده کنید تا بیشترین اثر بخشی را داشته باشد، اما متاسفانه فراموش کرده باشید و داروی خود را مصرف نکرده باشید. در مواردی قطع ناگهانی یک دارو هم می‌تواند به بدن شما آسیب جدی وارد کند یا سلامت شما را به خطر بیاندازد، در چنین شرایطی بهترین کار استفاده از دستگاه یادآوری قرص و دارو می‌باشد. اما همان طور که می‌دانید خرید این دستگاه کار چندان ساده‌ای نیست و نیاز به یک راهنمای خرید جامع دارد. ما اینجا هستیم تا در وب سایت کیمیت شما را راهنمایی کنیم تا برای خود بهترین دستگاه نگهداری و یادآوری دارو را خریداری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه اکسیژن ساز

نکات مهمی که هنگام خرید دستگاه یادآور دارو باید به آن‌ها توجه داشته باشید:

  1. قیمت دستگاه: قبل از اینکه شروع به خرید کنید، میزان بودجه خود برای خرید این محصول را مشخص نمائید و با توجه به مقدار بودجه خود مدل‌ها را جستجو کنید. پیشنهاد می‌کنم مدل‌های خیلی ارزان را خریداری نکنید، زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید آن‌ها کاری از پیش نخواهید برد و مطمئن باشید بعد از مدتی دوباره مجبور به خرید یک دستگاه دیگر خواهید شد.
  2. نوع دستگاه: همان طور که در ابتدای همین مقاله به آن پرداخته شد، دستگاه‌های یادآوری دارو مدل‌های مختلفی دارند که از نظر کارایی با هم کاملا متفاوت هستند، این شما هستید که باید با توجه به میزان داروها و نوع نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. جعبه دارو یک دستگاه ساده بود که دارای قسمت‌های خاصی برای قرار دادن داروهای آن روز بود اما جعبه هوشمند دارو متفاوت بود و علاوه بر امکانات نمونه بالا دارای محافظ کودک و آلارم صوتی یادآور بود که البته از قیمت بیشتری هم برخوردار بود.
  3. قابلیت ضبط صدا: برای یک سالمند صدایی آشنا یعنی صدای کسی که به او اعتماد دارند، می‌تواند احساس بهتری داشته باشد. مدل‌های جعبه هوشمند قادر به ضبط صدای شما هستند و می‌توانند صدای ضبط شده را در زمان تعیین شده برای سالمند شما پخش کنند. مثلا: پدر الان ساعت ۲ بعد از ظهر است و شما باید قرص آبی و قرمز درون جعبه را مصرف کنید. این ویژگی باعث می‌شود حتی زمانی که شما منزل نیستید، حضور غیر فیزیکی داشته باشید و از بیمار خود پرستاری کنید.
  4. قفل محافظ کودک: یکی از خطراتی که کودکان شما را تهدید می‌کند، خوردن داروها به عنوان خوراکی است. جعبه‌های ساده معمولا به راحتی باز می‌شوند و کودک می‌تواند به قرص و شربت‌های درون دستگاه به راحتی دسترسی داشته باشد. پس شما باید مدل‌هایی را خریداری کنید که دارای قفل محافظ کودک هستند. یعنی تا قفل یک کشو را باز نکنید، امکان بیرون آوردن دارو از آن امکان پذیر نباشد. البته توصیه می‌شود، همیشه داروهای خود را در مکانی امن قرار دهید که امکان دسترسی کودک به آن‌ها وجود نداشته باشد.
  5. سیستم هشدار نگهداری دارو: همان گونه که مصرف به موقع دارو برای شما اهمیت دارد، شرایط نگهداری از داروها هم از اهمیت زیادی برخوردار است. همان طور که خوردن دارو در زمان مشخص بیشترین اثر بخشی را دارد، خوردن داروی فاسد هم نه تنها اثر بخشی لازم را ندارد، بلکه ممکن است سبب مسموم شدن شما نیز شود. استفاده از جعبه‌های قرص هوشمند به شما کمک می‌کند تا اگر دستگاه را در مکانی قرار دادید که امکان فاسد شدن دارو در آن شرایط وجود داشته باشد با آلارم به شما هشدار تغییر مکان محل دارو را بدهد.
  6. امکان مرجوع سازی: برخی فروشگاه‌های اینترنتی ساز و کاری را فراهم کرده‌اند تا اگر مشتری از خرید خود منصرف شد یا کالایی که مد نظرش بود را خریداری نکرد، جنس خریداری شده را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرد. البته این حالت یک سری قوانین دارد که شما باید با توجه به این قوانین جنس خود را مرجوع کنید. در واقع شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دستگاه یادآور دارو مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دستگاه یادآور دارو ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ یادآور و نگهدارنده دارو اف تی ای کو مدل ۰۳

یادآور و نگهدارنده دارو اف تی ای کو مدل 03

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x40x40 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • سایر مشخصات
    – ظرف دارو چهار قسمتی و روزانه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ یادآور و نگهدارنده قرص و دارو کد ۲۶۹۲

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو کد 2692

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸۰x120x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • امکانات ابزار
    محفظه نگهداری قرص

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ یادآور دارو اف.تی.ای.کو کد ۰۰۲

یادآور دارو اف.تی.ای.کو کد 002

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸× ۱۱×۱ میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • سایر مشخصات
    مناسب استفاده برای بیماران و سالخوردگاندارای زمان بندی روزانه و هفتگیاستفاده آسان و راحت
  • امکانات ابزار
    محفظه نگهداری قرص

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ یادآور و نگهدارنده قرص و دارو آل فیدا مدل ۸۸۰۲ مجموعه ۳ عددی

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو آل فیدا مدل 8802 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳x10x3 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • امکانات ابزار
    محفظه نگهداری قرص

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ یادآور دارو اف تی ای روزانه مدل ۱۰۲

یادآور دارو اف تی ای روزانه مدل 102

مشخصات

  • ابعاد
    ۳*۱*۱ میلی‌متر
  • وزن
    ۵ گرم
  • امکانات ابزار
    محفظه نگهداری قرص

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ یادآور و نگهدارنده قرص و دارو اف تی ای کو مدل ۰۳

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو اف تی ای کو مدل 03

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸۰x110x50 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    – مناسب استفاده برای بیماران و سالخوردگان- دارای زمان بندی روزانه و هفتگی- استفاده آسان و راحت
  • امکانات ابزار
    محفظه نگهداری قرص

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ یادآور دارو کد ۱۳

یادآور دارو کد 13

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰×۱۱۰×۱۳۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۴۶ گرم
  • امکانات ابزار
    محفظه نگهداری قرص

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ یادآور و نگهدارنده قرص و دارو کد ۲۶۸۸

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو کد 2688

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x20x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • امکانات ابزار
    محفظه نگهداری قرص

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ یادآور و نگهدارنده قرص و دارو اف تی ای کو مدل ۰۱

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو اف تی ای کو مدل 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x4x3 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۱ گرم
  • سایر مشخصات
    این تقویم دارویی دارای هفت قسمت یادآوری کننده مجزا برای یک هفته می باشد.این تقویم دارویی به شما اجازه می دهد مصرف دارویی یک هفته را تکمیل نموده و به صورت روزانه مصرف نمایید یا در سفرهای هفتگی با خود همراه ببرید.هر محفظه به صورت شفاف می باشد تا نیازی به باز نمودن آن جهت مطمئن شدن از مصرف دارو نباشد.منقش شده برای نابینایان
  • امکانات ابزار
    محفظه نگهداری قرص

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ یادآور دارو به یاد کد ۰۴

یادآور دارو به یاد کد 04

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰ × ۱۳۰ × ۲۳۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    مناسب برای ۷ روز هفته با قابلیت برداشتن هر قسمت روزانهجنس پلاستیک مرغوب
  • امکانات ابزار
    محفظه نگهداری قرص

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ یادآور و نگهدارنده قرص و دارو مدل هفتگی کد ۱۲۳

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو مدل هفتگی کد 123

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۰x38x25 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ یادآور و نگهدارنده قرص و دارو ستاره سلامت مدل ۰۰D

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو ستاره سلامت مدل 00D

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x20x10 میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    دارای ۴ قسمت مجزاجنس :پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ یادآور و نگهدارنده قرص و دارو مدل Pill4

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو مدل Pill4

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x100x3 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • امکانات ابزار
    صفحه نمایشگر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ یادآور دارو دکتر مید مدل HRZ

یادآور دارو دکتر مید مدل HRZ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸۰x110x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • سایر مشخصات
    مناسب استفاده برای بیماران و سالخوردگاندارای رنگبندی ایام هفته جهت تشخیص آسان برای بیماراناستفاده آسان و راحتایده آل برای مسافرتقابلیت استفاده به صورت روزانه و هفتگیتهیه شده از بهترین مواد اولیهساخت ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ یادآور و نگهدارنده قرص و دارو مدل BBW

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو مدل BBW

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x70x10 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ یادآور دارو مدل Daily

یادآور دارو مدل Daily

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x20x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۵ گرم
  • سایر مشخصات
    برجسته سازی جهت استفاده نابینایانجنس پلاستیک شفافمناسب برای بیماران و افراد سالخوردهاستفاده بسیار راحت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ یادآور و نگهدارنده قرص و دارو فاطامد مدل هفتگی روزانه

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو فاطامد مدل هفتگی روزانه

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸۰x120x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • امکانات ابزار
    محفظه نگهداری قرص

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ یادآور دارو مدل روزانه هفتگی مجموعه دو عددی

یادآور دارو مدل روزانه هفتگی مجموعه دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x110x180 میلی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ جعبه یادآور و نگهدارنده دارو مدل ۰۱

جعبه یادآور و نگهدارنده دارو مدل 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x80x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • امکانات ابزار
    محفظه نگهداری قرص

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ یادآور و نگهدارنده قرص و دارو پانیا مدل ROZ-NA

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو پانیا مدل ROZ-NA

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x80x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۱ گرم
  • سایر مشخصات
    ساخت ایرانمحفظه شفافنوع روزانه دارای ۴ قسمت مجزا برای صبح، ظهر، عصر و شبمنقش جهت استفاده نابینایان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ یادآور و نگهدارنده قرص و دارو ستاره سلامت مدل پیانویی

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو ستاره سلامت مدل پیانویی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x5x2 میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    جنس :پلاستیکدارای ۷ قسمت یادآوری کننده مجزا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ دستگاه یادآور دارو دارویار مدل dr102

دستگاه یادآور دارو دارویار مدل dr102

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸۵x120x280 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    دارای آداپتور با مصرف نزدیک به صفریک سال گرانتی شرکت تولید کننده از زمان تحویل درب منزلدفتر چه راهنمای سخنگو فیزیکی به صورت مجزادارای قفل کودک منوی تنظیماتقابلیت نصب روی دیوار و یا کنار تختزنگ هشدار به صورت موسیقی است
  • مشخصات باتری
    باطری سکه ای قابل تعویض جهت حفظ اطلاعات و تنظیمات
  • مشخصات محفظه نگهداری
    ۸ کشو که ۶ کشو جهت داروهای قرص و کپسول و دو کشو پائین جهت داروهای حجیم مثل شربت و پماد و قطره و آمپول و …
  • امکانات ابزار
    محفظه نگهداری قرص

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ جعبه یادآور و نگهدارنده دارو مدل HAF-1

جعبه یادآور و نگهدارنده دارو مدل HAF-1

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰x90x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ یادآور و نگهدارنده قرص و دارو ستاره سلامت مدل ۰۰DW

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو ستاره سلامت مدل 00DW

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x13x2 میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ یادآور دارو هفتگی مدل ۱۰۳

یادآور دارو هفتگی مدل 103

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲*۳*۳ میلی‌متر
  • وزن
    ۷ گرم
  • امکانات ابزار
    محفظه نگهداری قرص

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ یادآور و نگهدارنده قرص و دارو مدل Pl1

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو مدل Pl1

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x100x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • امکانات ابزار
    صفحه نمایشگر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ یادآور دارو مدل Weekly

یادآور دارو مدل Weekly

مشخصات

  • ابعاد
    ۹۰x90x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • سایر مشخصات
    – مناسب استفاده در روزهای هفته- مناسب استفاده به صورت هفتگی- کلید دار- مناسب سالمندان- تهیه شده از بهترین مواد اولیه- ساخت ایران
  • مشخصات محفظه نگهداری
    کلید دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ یادآور و نگهدارنده قرص و دارو مدل R-04 مجموعه ۳ عددی

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو مدل R-04 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x30x70 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ یادآور و نگهدارنده قرص و دارو آل فیدا مدل ۱۴G04

یادآور و نگهدارنده قرص و دارو آل فیدا مدل 14G04

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸۰x120x20 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • امکانات ابزار
    محفظه نگهداری قرص

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ یادآور دارو بهیاد مدل WEEKLY

یادآور دارو بهیاد مدل WEEKLY

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶*۱۶*۸ میلی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • سایر مشخصات
    مناسب برای ۷ روز هفتهدارای ۷ ظرف با نام روز های هفتهدارای درب کشوییقابل استفاده برای مصرف روزانه و مسافرت
  • امکانات ابزار
    محفظه نگهداری قرص

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستگاه یادآور دارو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پودر کلر استخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا