لوازم شخصی برقی

میکرودرم خانگی، راهنمای خرید دستگاه میکرودرم خانگی ارزان و باکیفیت+قیمت روز

اگر به دنبال طراوت و شادابی پوست خود هستید، این متن را بخوانید.

۸۵ میلیون نفر از جمعیت ایالات متحده از بیماری‌های پوستی رنج می‌برند. این موارد می‌تواند شامل مسائل رایج و غیر تهدید کننده مانند: آکنه و چین و چروک باشد، اما شامل بیماری‌های جدی هم می‌باشد که نیاز به مراقبت های پوستی دارد. در حالی که همیشه باید به توصیه‌های متخصص پوست و زیبایی خود گوش دهید، بسیاری از بیماری‌های پوستی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را در منزل درمان کنید. در زمان‌های گذشته‌ بیمارانی که به مراقبت‌های پیشرفته مانند درمان با میکرودرم نیاز داشتند، باید برای انجام این درمان‌ها به یک متخصص مراجعه می کردند. در حال حاضر، محصولات میکرودرم خانگی وجود دارد که می‌توانید در منزل به راحتی از آن‌ها استفاده کنید. اگر می‌خواهید میکرودرم را در منزل انجام دهید، در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد درمان و برخی از عواملی که باید در نظر بگیرید آورده شده است.

یکی از قسمت هایی که افراد همیشه توجه خاص و ویژه ای به آن دارند، پوست صورتشان است. به طور کلی، پوست صورت هر فردی، هرازگاهی باید لایه برداری شود، اما اگر برای این کار به آرایشگاه یا مطب پزشکان مراجعه کنید، مسلما هزینه ی خیلی بالایی را باید متحمل شوید. البته فراموش نکنید، خانم ها بیشتر از آقایان، علاقه به زیبایی پوست و لایه برداری از آن را دارند. به هرحال امروزه دستگاه های متنوع زیادی با انواع کارایی ها وارد بازار شده اند و شما می توانید، بسته به نیاز خود هرکدام از آنها را انتخاب کنید. در این مطلب به بررسی کامل دستگاه میکرودرم خانگی می پردازیم.

اما باید یادتان باشد که قبل از خرید میکرودرم نیاز به دانستن چند نکته دارید، کیمیک در ادامه مطلب این نکات را به شما معرفی می کند‌. پس با ما همراه باشید‌.

دستگاه میکرودرم چیست؟

میکرودرم یا دِرِم آبریژِن اصطلاحی انگلیسی است و به معنای لایه برداری از پوست می باشد. وظیفه اصلی میکرودرم، پاکسازی، جوانسازی و از بین بردن جای جوش است. امروزه میکرودرم های سطحی توسط بانوان خیلی خواهان دارند. درون این دستگاه پودری به نام پودر ساینده وجود دارد که از ترکیب اکسید آلومینیوم ساخته شده است. این دستگاه دارای یک سری بلد و باریک می باشد که فشار هوای متراکمی را به همه ی نواحی پوست وارد می کند. درواقع این وسیله، پوست را هم ساکشن می کند.

میکرودرم چگونه کار می‌کند؟

دستگاه‌های خانگی معمولاً با استفاده از جریانی از کریستال‌های ریز یا یک نوک الماس، پوست را صیقلی و صاف می‌کنند، برخی از سیستم‌ها نیز ممکن است مکش داشته باشند تا سلول‌های شل شده پوست صورت را جاروبرقی بکشند اما در مقایسه با ابزارهای اداری بسیار کم عمق نفوذ می‌کنند. بعلاوه، برخی از کیت‌های خانگی دارای نکات قابل استفاده مجدد هستند که اگر خوب تمیز نشوند می‌توانند باکتری‌ها را وارد پوست کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لیزر رشد موی سر

انواع میکرودرم خانگی:

  1. میکرودرم کریستالی: این شکل اصلی میکرودرم ابریژن است. میکرودرم ابریژن کریستالی با هدایت جریان کوچکی از کریستال های ریز ذره به سمت پوست شما با استفاده از یک دستگاه خاص عمل می کند.این دستگاه به طور همزمان کریستال ها را روی پوست پخش می کند و آنها را همراه با سلول های لایه برداری شده پوست با جاروبرقی برمی گرداند. این اصطکاک ناشی از برخورد این کریستال های ریز به سطح پوست شما با سرعت زیاد است که سلول های پوست را شل می کند تا مکش بتواند آنها را از بین ببرد.

    این همچنین باعث افزایش جریان خون می شود و ظاهر پوست سالم و درخشان را پس از درمان بیشتر می کند. این نه تنها یک روش کارآمد برای از بین بردن لایه بالایی پوست است، بلکه حداقل تحریک کننده است. اگرچه درد چندانی ندارد، اما ممکن است کمی زبر به نظر برسد و پوست شما ممکن است تا چند روز بعد کمی قرمز و حساس به نظر برسد.

    با این حال، از آنجایی که در این روش میکرودرم ابریژن از کریستال استفاده می شود، نکات منفی نیز وجود دارد.

    چشمان شما باید محافظت شوند زیرا این ذرات کوچک می توانند وارد چشم شما شوند. همچنین به این دلیل قادر به درمان نواحی بسیار نزدیک به چشم خود نخواهید بود. اگر هر گونه لک قابل توجهی در ناحیه پنجه کلاغی یا سایر لک‌های نزدیک چشم خود دارید که می‌خواهید درمان شوند، این مدل را به شما پیشنهاد نمی کنیم.

    همچنین، نگرانی هایی در مورد احتمال استنشاق ذرات و احتمال تحریک ریه های شما وجود دارد. بنابراین اگرچه این روش هنوز هم یک روش موثر است، اما ممکن است بخواهید انواع جدیدتر زیر را نیز بررسی کنید.

  2. میکرودرم الماس: همانطور که از نام آن پیداست، میکرودرم ابریژن الماس از یک ابزار واقعی با نوک الماس برای لایه برداری پوست شما استفاده می کند.اگرچه این مدل گران به نظر می رسد، خبر خوب این است که این مدل مقرون به صرفه تر از میکرودرم کریستالی است. این به دلیل سختی الماس می‌باشد که بر خلاف کریستال‌هایی که به طور مداوم نیاز به تعویض دارند، بادوام و ماندگار هستند.

    یکی دیگر از مزایای میکرودرم الماس این است که هنگام استفاده خطری وجود ندارد که ذرات به جایی که نمی‌خواهید بروند. بر خلاف کریستال‌هایی که به طور بالقوه می توانند وارد چشم یا بینی شما شوند، نوک الماس چیزی روی پوست شما باقی نمی گذارد.

    میکرودرم  الماس همچنین دارای مکش خلاء مشابه کریستال است، بنابراین جریان خون در عمق پوست شما تحریک می‌شود.

  3. هیدرو میکرودرم: هیدرومیکرودرم که به سادگی هیدرودرم نیز شناخته می شود، یکی از جدیدترین اشکال میکرودرم  است که ممکن است بخواهید آن را در نظر بگیرید. اگر پوست حساسی دارید و نمی‌خواهید در معرض خطر تحریک پوست یا نشستن از طریق یک روش ناراحت کننده باشید، این گزینه عالی است.تفاوت اصلی بین اشکال سنتی میکرودرم و هیدرودرم این است که از جریان آب برای از بین بردن لایه بالایی پوست استفاده می‌شود. این نه تنها به این دلیل مفید است که آب از کریستال ها یا الماس ملایم‌تر است، بلکه به این دلیل است که آب پوست تازه ساییده شده را نیز تسکین و آبرسانی می‌کند.

    تنها نقطه ضعف هیدرودرم در واقع این واقعیت است که بسیار ملایم است. اگرچه عملاً تضمین می‌کند که پوست خود را تحریک نمی‌کنید، اما همچنین به این معنی است که اثر لایه‌بردار شدیدی نداشته باشید. بنابراین، در حالی که پوست هر کسی با این روش مطمئناً با طراوت و آبرسانی به نظر می‌رسد، اگر علائم یا چین و چروک‌های جدی‌تری دارید که می‌خواهید درمان شوند، هیدرودرم ابریژن ممکن است نتایجی را که انتظارش را دارید ارائه نکند.

  4. تزریق پوست: این یک درمان مضاعف است که نه تنها پوست شما را لایه برداری می‌کند، بلکه آن را با مراقبت‌های تخصصی پوست تزریق می‌کند. این نوع از یک دستگاه منحصر به فرد استفاده می‌کند که ترکیبی از نوک الماس، مکش و رسوب سرم‌ها است. همانطور که دستگاه روی پوست حرکت می‌کند، این سه عمل به طور هماهنگ برای باز کردن منافذ و پاکسازی لایه شاخی پوست کار می‌کنند، به طوری که سرم بلافاصله در عمق پوست فرو می رود و آن را چاق و هیدراته می‌کند.نوک الماس جوش های سرسیاه سخت و لکه های پوسته پوسته را خراش می‌دهد و به جارو اجازه می دهد هر چیزی را که در زیر آن وجود دارد، مثل: کثیفی، باکتری‌ها و منافذ متراکم را بمکد. با لایه برداری کامل سطح پوست شما، کاملا آماده دریافت مواد مفید برای پوست است.

    معمولاً میکرودرم پوست شما را از تمام چربی‌ها و رطوبت خالی می‌کند و شما باید به صورت دستی از مرطوب کننده استفاده کنید تا مقداری از مواد حذف شده را بازیابی کنید. اما با انفوزیون پوستی، سرم مرطوب کننده مستقیماً به منافذ تازه تمیز شما بازگردانده می‌شود تا فوراً خیس بخورد. از آنجایی که نوک الماس لایه بردار و جاروبرقی لایه رویی پوست و منافذ مسدود شده را پاک کرده است، این سرم می تواند در طول برنامه روزانه مراقبت از پوست شما عمیق تر انجام دهد.

    نتیجه این است که پوست شما پرتر، شفاف و درخشان به نظر می رسد. علاوه بر این، تزریق پوست را می توان با توجه به نیاز شما سفارشی کرد.

    اگر پوست مستعد آکنه یا چرب دارید، پزشک می تواند محلول مبارزه با آکنه یا سایر درمان های هدفمند را انتخاب کند. اگر نگرانی شما چین و چروک یا لکه های تیره است، می توانید با یک معجون ضد پیری غنی از آنتی اکسیدان، این موارد را برطرف کنید.

مزایا و معایب استفاده از میکرودرم خانگی:

میکرودرم خانگی یک راه حل راحت و مقرون به صرفه برای کسانی است که به دنبال اجتناب از سفر و هزینه‌های مرتبط با جلسات متعدد در مطب هستند. همانند درمان‌های حرفه‌ای، میکرودرم خانگی می‌تواند تمام نواحی بدن را درمان کند و برای همه رنگ‌ها و انواع پوست بی‌خطر است. با این حال، کیت‌های میکرودرم خانگی نیاز به تمرین و مهارت دارند تا بتوان آن‌ها را به طور موثر مدیریت کرد و گاهی اوقات پیروی از دستورالعمل‌ها دشوار است. ماشین‌های خانگی نیز نتایج فوری کمتری ارائه می‌کنند و معمولاً قبل از اینکه بهبود قابل توجهی باشد به تعدادی درمان نیاز دارند.

آشنایی با تاثیر دستگاه میکرودرم خانگی:

دستگاه میکرودرم خانگی با توجه به مکشی که دارد، باعث افزایش گردش خون در قسمت های مختلف پوست می شود. در نتیجه ی این تاثیر، پوست شما شفاف و زیبا خواهد شد. این دستگاه یکسری خراش های ریز را بر روی پوست ایجاد می کند و با این کار پوست های مرده را ازبین می برد و در نهایت چیزی که به شما تحویل می دهد، پوستی عاری از هرگونه چین و چروک، جوش و… است.

میزان اثربخشی میکرودرم خانگی:

اگرچه استفاده از میکرودرم خانگی یک روش محبوب برای جوانسازی پوست است، تحقیقات کمی در مورد اثربخشی آن انجام شده است. حتی تحقیقات کمتری در مورد قابلیت درمان میکرودرم خانگی انجام شده است. مطالعات اندکی که انجام شده نشان می‌دهد که میکرودرم خانگی از نظر بالینی تأثیر قابل توجهی در جوانسازی پوست دارد. تحقیقات همچنین نشان می‌دهد که استفاده از میکرودرم ‌در منزل یک روش لایه‌برداری مؤثر است که می‌تواند وضعیت پوست خشن را بهبود بخشد، اگرچه کارایی آن نسبت به روش‌های داخل مطب به وضوح کمتر است.

تعداد جلسات مجاز برای استفاده از میکرودرم خانگی:

انجام مکرر میکرودرم در منزل می تواند مقدار زیادی از پوست را از بین ببرد و باعث حساس، تحریک و قرمز شدن پوست شما شود. حتما استفاده از کیت‌های میکرودرم خانگی را به بیش از یک بار در هفته محدود کنید تا از این عوارض جانبی جلوگیری کنید. اگر پوست شما پس از اولین درمان علائمی از سوزش را نشان داد، توصیه می‌شود فواصل دو هفته‌ای بین جلسات را حفظ کنید. هنگامی که بافت پوست شما شروع به نشان دادن علائم بهبود چشمگیر کرد، می توانید وضعیت آن را با جلسات ماهانه در خانه حفظ کنید.

روش استفاده از میکرودرم در منزل:

قبل از انجام میکرودرم در خانه، جزوه یا دفترچه راهنمای کیت خود را مطالعه کنید. اگر این کار را انجام ندهید ممکن است به پوست خود آسیب برسانید.

  1. پاک کردن پوست: پوست خود را پاک کنید تا هرگونه آلودگی یا آلودگی سطحی از روی پوست شما پاک شود. حتماً از شوینده‌ای استفاده کنید که برای نوع خاص پوست شما ساخته شده است که عاری از مواد شیمیایی خشن یا روغن‌های کودوژنیک باشد.
  2. از کیت میکرودرم استفاده کنید: پوست ناحیه درمان خود را به سمت عقب بکشید تا کشیده شود. شروع به گذراندن هندپیس میکرودرم روی پوست خود با یک حرکت دایره‌ای رو به بالا کنید، مراقب باشید بیش از دو بار از روی همان ناحیه از پوست عبور نکنید. این روند را در سایر مناطق درمان تکرار کنید.
  3. از محصولات آرایشی استفاده کنید: بلافاصله پس از یک جلسه یک تونر ملایم را روی ناحیه تحت درمان قرار دهید تا سطح pH پوست خود را بازیابی کنید. برای جلوگیری از هرگونه سوزش و خشکی از مرطوب کننده استفاده کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه لیزر موهای زائد بدن

هنگام خرید دستگاه میکرودرم خانگی به چه نکاتی دقت کنیم:

  • قیمت دستگاه هنگام خرید آن بسیار حائز اهمیت است. معمولا این وسیله در بازار قیمت خیلی بالایی نخواهد داشت و شما عزیزان می توانید با توجه با بودجه ی خود هر نوعی از این وسیله را که می خواهید خریداری کنید.
  • دستگاه های میکرودرم یا از طریق باتری های قابل شارژ کار می کنند یا برق. این که کدام یک از این مدل ها را بخرید، به علاقه شخصی شما بستگی دارد. اما فراموش نکنید که میکرودرم های باتری دار قابل شارژ معمولا گران تر می باشد، زیرا شما در هر زمان و در هر مکانی می توانید از این مدل استفاده کنید.
  • سعی کنید برای استفاده روزمره خود از مدلی که قابلیت تنظیم سرعت دارد، استفاده کنید. چون پوست قسمت های مختلف بدن به یک شکل نیست و برخی قسمت ها پوست حساس تر و لطیف تری دارند. در نتیجه شما می توانید با توجه به پوست هر نقطه از بدن، سرعت دستگاه را کم یا زیاد کنید.
  • هنگام خرید دستگاه به سری های قابل تعویض آن توجه کنید، این قابلیت باعث می شود برای پوست های نازک از سری های نرم استفاده شود تا به پوست آن قسمت آسیبی نرسد.
  • همانطور که گفته شد وظیفه ی اصلی میکرودرم از بین بردن چین و چروک و به طور کلی لایه برداری پوست است. بنابراین، پوست های اضافی و محتویات جوش ها وارد فیلتر دستگاه می شوند. در نتیجه باید هر چند وقت یکبار فیلتر وسیله عوض شود تا در مکش آن تغییری ایجاد نشود. پس موقع خرید به قابل تعویض بودن دستگاه دقت کنید.
  • هنگام خرید دستگاه، به خوبی متعلقات و جعبه آن را بررسی کنید، تا مبادا قطعه ای از آن دچار شکستگی شده باشد.

با توجه به مواردی که گفته شد، می توانید دستگاه میکرودرم مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۱۹  نمونه دستگاه میکرودرم خانگی ارزان، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر با زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ میکرودرم خانگی مدل Acne Blackhead 505

میکرودرم خانگی مدل Acne Blackhead 505

مشخصات

  • منبع انرژی
    شارژی
  • اقلام همراه
    ۳ عدد سری متفاوت-کابل شارژ
  • تعداد سری
    سه عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    قابلیت تعویض سری
  • امکانات ابزار
    قابلیت تنظیم سرعت
  • سایر توضیحات
    برای روشن و خاموش کرد دکمه پاور را چند ثانیه نگه دارید.-سه حالت مختلف برای پوست معمولی چرب و خشک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ میکرودرم خانگی مدل SCRW-5

میکرودرم خانگی مدل SCRW-5

مشخصات

  • اقلام همراه
    ۵ سری قابل تعویض ، کابل شارژ تایپ سی ، میکرودرم
  • تعداد سری
    پنج عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • امکانات ابزار
    صفحه نمایشگر
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    قابلیت تنظیم سرعت
  • سایر توضیحات
    دارای ۵ سری قابل تعویض ، نشانشگر نمایشگر ، تنظیم شدت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دستگاه میکرودرم خانگی مدل XN-8030 کد ۲۵۰۱۱۸۸

دستگاه میکرودرم خانگی مدل XN-8030 کد 2501188

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • اقلام همراه
    ۴ عدد سریدفترچه راهنما به انگلیسی ترانس کابل یو اس بیفیلتر و واشر اضافی
  • تعداد سری
    سه عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    قابلیت تنظیم سرعت
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    طراحی ساده و زیبا قابل حمل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دستگاه میکرودرم دایموند مدل PEELING-17

دستگاه میکرودرم دایموند مدل PEELING-17

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • تعداد سری
    سه عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • تجهیزات همراه
    کیف نگهداری
  • سایر توضیحات
    کوچک، سبک، امکان حمل آسان، سه درجه مختلف از ضخامت سر الماسهسر الماسه با ضخامت کم برای مناطق حساس و لطیف پوست استفاده می شود مثل دور چشمسر الماسه با ضخامت متوسط برای صورت و گردن سر الماسه با ضخامت زیاد برای پوست خشن و چین و چروک دارغیر تهاجمی- بدون درد و تحریکبدون عوارض جانبی و ایمنسه سر مکش مختلفدارای اثر قابل توجه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ میکرودرم خانگی مدل ۵۰۵

میکرودرم خانگی مدل 505

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • اقلام همراه
    سیم شارژردفترچه راهنما۳ عدد سری متفاوت
  • تعداد سری
    سه عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    شدت قابل تنظیم
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • امکانات ابزار
    دسته ارگونومیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ میکرودرم خانگی کیمی مدل KM-1868

میکرودرم خانگی کیمی مدل KM-1868

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • اقلام همراه
    کابل شارژ
  • تعداد سری
    سه عدد
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ میکرودرم خانگی ترانس دار مدل دو کاره

میکرودرم خانگی ترانس دار مدل دو کاره

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • اقلام همراه
    شارژر، فیلتر، سری ابریژن
  • تعداد سری
    سه عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • تجهیزات همراه
    کیف نگهداری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ میکرودرم خانگی مدل X17

میکرودرم خانگی مدل X17

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • اقلام همراه
    ۵ عدد سری مختلف قابل تعویض-دارای مخزن آب یدک-کابل شارژ-دفترچه راهنما-
  • تعداد سری
    پنج عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    قابلیت تنظیم سرعت
  • امکانات ابزار
    سری قابل تعویض
  • سایر توضیحات
    دارای تنظیم ۳ حالته برای پوست های چرب/معمولی/خشک-مکش قوی و اکسیژن رسانی همزمان-تمیز کننده منافذ پوست-دارای ۵ عدد سری برای استفاده های مختلف-

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ میکرودرم خانگی مدل HY9

میکرودرم خانگی مدل HY9

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • اقلام همراه
    کابل شارژ USB
  • تعداد سری
    پنج عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • امکانات ابزار
    نشانگر LED

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ میکرودرم خانگی مدل XN-8030

میکرودرم خانگی مدل XN-8030

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • اقلام همراه
    ۴ سری با کاربرد متفاوتسیم شارژر
  • تعداد سری
    چهار عدد
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    استفاده به صورت خشک و مرطوب
  • سایر توضیحات
    برطرف کننده جوش های سرسیاه از بین برنده چربی اضافه منافذلایه برداری پوستجوانسازی پوستلیفت صورت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ میکرودرم خانگی اینفیس مدل MS7000

میکرودرم خانگی اینفیس مدل MS7000

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • اقلام همراه
    چهار عدد سری
  • تعداد سری
    چهار عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • امکانات ابزار
    دسته ارگونومیک
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    استفاده به صورت خشک و مرطوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ میکرودرم خانگی مدل KL-8108

میکرودرم خانگی مدل KL-8108

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • اقلام همراه
    یک عدد کابل شارژیک دفترچه راهنما۵ سری با استفاده های مختلف
  • تعداد سری
    پنج عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    شدت قابل تنظیم
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • تجهیزات همراه
    فیلترها
  • امکانات ابزار
    صفحه نمایشگر
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    قابلیت تنظیم سرعت
  • سایر توضیحات
    درمان ترک های چاقی و حاملگی و زخم های بعد از جراحیدرمان جای سوختگی‌های شدیدکمک به انتقال مواد مزوتراپی پی آر پیترمیم لب شکریترمیم منافذ باز و حالت پوست پرتغالی پوستاز بین بردن خط‌های اخم و چین‌وچروک‌هادرمان جای جوشدرمان همیشگی هایپرپیگمنتیشن و یا چند رنگ شدن پوستدرمان لکه های پیری و آفتاب سوختگیبهبود فوقالعاده استرچ مارک‌هامکش قوی با می نی موتورنگهداری ۲۵ ساعت شارژتخلیه تجمع چربی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ میکرودرم خانگی مدل REMOVER

میکرودرم خانگی مدل REMOVER

مشخصات

  • اقلام همراه
    ۴ سری یدککابل usb
  • قابلیت‌های ابزار
    قابلیت تنظیم سرعت
  • امکانات ابزار
    نشانگر LED

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ دستگاه میکرودرم و پاکسازی پوست کلین مدل ۳in1

دستگاه میکرودرم و پاکسازی پوست کلین مدل 3in1

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • اقلام همراه
    ۹ عدد سری الماسی قابل تعویض۳ عدد قلم الماسی قابل تعویض۳ عدد سری شیشه ای قابل تعویض۲ عدد سری اسپری آبپاش۲ عدد شلنگ نرم و قابل انعطاف از نوع PVC2 پکیج از فیلترهای کتانی۲ عدد فیوز۱ عدد واشر دفترچه راهنما به زبان انگلیسی
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    مناسب سالن ها و کلینیک های زیبایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ میکرودرم خانگی مدل LJ-808

میکرودرم خانگی مدل LJ-808

مشخصات

  • اقلام همراه
    کابل usbپنج سری همراه
  • تعداد سری
    پنج عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    قابلیت تنظیم سرعت
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • سایر توضیحات
    قابل شارژ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ میکرودرم خانگی مدل Es-1022

میکرودرم خانگی مدل Es-1022

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق و باتری
  • اقلام همراه
    بروشور سیم شارژر یو‌اس‌بی
  • تعداد سری
    یک عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    قابلیت تنظیم دما
  • امکانات ابزار
    سیستم یون ساز
  • سایر توضیحات
    دستگاه جوانساز خانگی با هر بار استفاده نتیجه و تجربه‌ای مانند انجام میکرودرم را برای صورت و گردن شما فراهم کرده و آرامش را به همراه بهبودی به پوست شما هدیه میکند.دستگاه جوانساز خانگی دارای سه تنظیم کارکردی-لرزشی و همچنین ۲ نوع نور درمانی مختلف میباشد که می‌توانید هر یک از نورهای درمانی را با یکی از حالت‌های کارکردی تلفیق کرده و از تاثیرات دستگاه در حالتهای مختلف روی پوست خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید با تنظیم شدت لرزش دستگاه، به بهترین تجربه ممکن درمانی در کنار آرامش ناشی از ماساژ پوست خود دست پیدا کنید.تنظیم روی حالت پاکسازی و شفافیت: با آزاد کردن یون‌های درمانی و تاثیرات نور آبی و قرمز در کنار پاکسازی منافذ عمیق پوست به کاهش لکه ها و روشن شدن پوست شما کمک میکند.تنظیم روی حالت تغذیه و تحریک: با لرزش روی فرکانس مخصوص و با کمک نور قرمز باعث افزایش تولید کلاژن در لایه‌های پوستی شما شده و به از بین رفتن لکه‌های روی پوست و نقاط تیره کمک میکند. افزایش کلاژن و تحرک بیشتر با کاهش چین و چروک باعث بهبود خاصیت ارتجاعی پوست واحیای سلول‌های آسیب‌دیده آن می‌شود. تنظیم روی حالت مرطوب سازی و تلطیف: دستگاه با کاهش دمای پروب(سر لرزنده دستگاه در تماس با پوست) به کمک نور آبی و تغییر سرعت و بسامد لرزش، در کنار اسفاده از ماسک‌های مرطوب کننده پوستی، با رساندن رطوبت کافی به سلول‌های پوست باعث رشد تولید کلاژن میشود که در نهایت با رساندن مواد مغذی به پوست شما ظاهری جوان و تازه می‌بخشد.گرمای ملایم و عمل ماساژ با فرکانس‌های مخصوص و مختلف جذب کلاژن پوست را بهبود داده و با استفاده مداوم، پوست شما را صاف، شفاف و سالم می کند.طراحی مدرن پروب(سر لرزنده) دستگاه در کنار استفاده از نورهای درمانی قرمز و آبی، بهترین شرایط را برای ماساژ دادن نقاط مختلف صورت و‌ گردن شما فراهم کرده و عملکرد دستگاه‌های میکرودرم را بصورت خانگی شبیه‌سازی میکند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ میکرودرم خانگی مدل T10

میکرودرم خانگی مدل T10

مشخصات

  • منبع انرژی
    شارژی
  • اقلام همراه
    ۵ عدد سری کریستال +کابل USB-microC + دفترچه راهنما
  • تعداد سری
    پنج عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    قابلیت تعویض سری
  • امکانات ابزار
    قابلیت تنظیم سرعت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ میکرودرم انزو مدل EN-010

میکرودرم انزو مدل EN-010

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق خانگی
  • اقلام همراه
    – دارای چهار عدد سری – ۱۷ عدد پد اضافه – دارای یک بسته فیتر- دارای قیف و مخزن مایع
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • امکانات لوازم اصلاح
    سری قابل شست‌وشو
  • قابلیت‌های ابزار اصلاح
    استفاده به صورت خشک و مرطوب
  • سایر توضیحات
    – پخش بخور سرد- قابلیت شارژ توسط کابل USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ میکرودرم خانگی مدل X13-A

میکرودرم خانگی مدل X13-A

مشخصات

  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • اقلام همراه
    ۶ عدد سری مختلف قابل تعویض-۱ عدد مخزن یدک بزرگ-دارای کابل شارژ-دفترچه راهنما-
  • تعداد سری
    شش عدد
  • قابلیت‌های ابزار
    قابلیت تنظیم سرعت
  • امکانات ابزار
    سری قابل تعویض
  • سایر توضیحات
    دارای تنظیم سه حالته برای پوست چرب/معمولی/خشک-مکش قوی-پاکسازی عمیق پوست-دارای مخزن آب برای آبرسانی هنگام مکش-اکسیژن رسانی و آبرسانی برای کوچک کردن منافذ باز پوست-از بین برنده جوش های سر سیاه-ملایم است و به پوست آسیب نمیرساند-

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستگاه میکرودرم در اختیار شما قرار دهد. راهنمای خرید برای وسایل مورد استفاده دربخش آرایشی و بهداشتی، در این لینک قابل رویت است. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید کرم ضد چروک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا