دوچرخهلوازم ورزشی

دستکش دوچرخه سواری، راهنمای خرید دستکش دوچرخه سواری نیمه انگشتی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دستکش دوچرخه سواری باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

پوشیدن دستکش دوچرخه سواری فقط یک لباس ضروری برای زمستان نیست، پیشنهادات تابستانی آن نیز به همان اندازه مهم است. مزایا ممکن است کمتر آشکار باشد، اما بهترین دستکش‌های دوچرخه‌سواری تابستانی که گاهی اوقات اگر بدون انگشت باشند، دستکش نامیده می‌شوند، دارای کف دست‌های لایه‌دار و بافت‌دار هستند که به شما کمک می‌کنند تا فرمان دوچرخه را بهتر در دست بگیرید و در عین حال نوعی بالشتک بین دست و فرمان ایجاد کنید. در صورت زمین خوردن، دستکش دوچرخه سواری برای محافظت از کف دست شما در برابر بریدگی و ساییدگی بسیار مفید است.

شما در واقع باید دستکش دوچرخه سواری را متناسب با فصلی که در آن هستید، انتخاب و خریداری کنید. هیچ چیز سخت‌تر از بی حس شدن دست در فصل زمستان هنگام دوچرخه سواری نیست، پس اگر مایل به تجربه کردن این حالت نیستید، به شما پیشنهاد می‌کنم حتما یک دستکش دوچرخه سواری زمستانی را خریداری کنید. عکس همین موضوع هم وجود دارد یعنی اگر در فصل گرم سال دستکش زمستانی استفاده کنید، دستکش نه تنها برای شما مفید نیست، بلکه باعث عرق کردن و داغ شدن کف دست شما می‌شود. بنابراین در فصل تابستان به یک جفت دستکش دوچرخه سواری تابستانی نیاز دارید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید دستکش دوچرخه سواری را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ورزشی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع دستکش دوچرخه سواری آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید دستکش دوچرخه سواری به آن‌ها باید توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

دستکش دوچرخه سواری چیست؟

نوعی دستکش ورزشی است که به منظور انجام دوچرخه سواری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستکش علاوه بر محافظت از دست دوچرخه سوار در برابر سرما و گرما هنگام زمین خوردن از خراشیدگی کف دست هم جلوگیری می‌کند. هنگام انجام ورزش معمولا کف دست شما عرق کرده و روی فرمان لیز می‌خورد به همین دلیل برای جلوگیری از لیز خوردن دست از روی فرمان هم می‌توانید از دستکش دوچرخه استفاده کنید. این دستکش در دو نوع بدون انگشت و انگشت‌دار موجود است که معمولا دوچرخه سواران حرفه‌ای از نمونه بدون انگشت استفاده می‌کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کلاه دوچرخه سواری

اجزاء تشکیل دهنده دستکش دوچرخه سواری:

دستکش‌های دوچرخه از تعدادی قسمت تشکیل می شوند که شامل: قسمت بالایی، کف دست، انگشتان دست و سرآستین می‌شود.

  • رویه‌ها: این قسمت «پشت» دستکش قرار دارد. ماده به کار رفته در ساخت دستکش اغلب در اینجا ضخیم تر است تا محافظت بیشتری در برابر باد و آب و هوا ایجاد کند، ممکن است یک غشای پوششی ضد آب نیز داشته باشد.
  • کف دست: دستکش‌های دوچرخه‌سواری کف‌های ضخیم‌تری دارند که از چرم طبیعی یا چرم مصنوعی برای گرفتن دسته‌ها ساخته شده‌اند، به دلایل واضح، دستکش‌های دویدن به این نیاز ندارند.
  • انگشت‌ها: دستکش‌های «تمام انگشت» کل انگشت را می‌پوشاند در حالی که دستکش‌های بدون انگشت اغلب به‌عنوان «دستکش» توصیف می‌شوند. اولی گرما و محافظت بیشتری را برای دوچرخه سواری در زمستان یا سواری در مسیرهای پیاده‌روی گرانشی ارائه می‌دهد، دومی انتخاب محبوب تابستانی برای دوچرخه‌سوارانی است که هنوز هم می‌خواهند از دستکش و محافظت از کف دست استفاده کنند.
  • کاف: قسمتی از دستکش است که دور مچ دست شما می‌چرخد. باید نرم و راحت باشد، زیرا کاف خیلی سفت گردش خون را محدود می‌کند، با کاف خیلی گشاد هم احساس راحتی نخواهید داشت. سرآستین‌ها در حالت ایده‌آل با استفاده از بست Velcro باید قابل تنظیم باشند تا له یا چروک نشوند.

انواع دستکش دوچرخه سواری:

دستکش‌های دوچرخه سواری جاده:

دستکش‌های دوچرخه‌سواری جاده‌ای معمولاً بدون انگشت هستند که به آن‌ها «نیم انگشت» نیز گفته می‌شود. این دستکش‌ها با پارچه‌ای قابل تنفس در پشت دست برای به حداکثر رساندن گردش هوا و انتقال رطوبت پوشیده می‌شوند. کف دست معمولاً دارای مواد ضخیم تر و بادوام تر است، زیرا تماس مستقیم با دسته فرمان دارد. همچنین لایه‌ای از ژل یا لایه فوم وجود دارد که فشار روی عصب اولنار را کاهش می‌دهد و به جبران کمبود تعلیق دوچرخه بر روی جاده کمک می‌کند.

نکته حرفه‌ای: بسیاری از دوچرخه‌سواران کوهستانی در ماه‌های گرم‌تر از دستکش‌های بدون انگشت استفاده می‌کنند تا تجمع گرما را به حداقل برسانند، بنابراین در مورد دستکش هرگز راه‌حلی برای همه وجود ندارد. این موضوعی است که ما اغلب در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

دستکش‌های دوچرخه سواری کوهستان:

به طور کلی، دستکش‌های دوچرخه کوهستان دارای طرح های تمام انگشتی هستند که به محافظت از دوچرخه سواران در برابر درختان، صخره‌ها و سایر زباله‌هایی که اغلب در مسیر با آن‌ها مواجه می شوند، کمک می‌کند. آن‌ها همچنین معمولاً دارای مواد سنگین تری هستند تا در برابر سوء استفاده اضافی مقاومت کنند. ممکن است بالشتک روی کف دست وجود نداشته باشد، یا ممکن است یک لایه نازک برای راحتی بیشتر وجود داشته باشد. در مقایسه با مدل‌های جاده‌گرا، دستکش‌های دوچرخه‌سواری کوهستانی دارای بالشتک‌هایی در نواحی مختلف مانند قسمت بیرونی کف دست و قسمت بالایی برای محافظت بیشتر در برابر تماس هستند. دستگیره‌های بافت‌دار در دستکش‌های مدرن MTB نیز رایج است، که معمولاً دارای مواد رسانای الکتریکی در نوک انگشت هستند، بنابراین شما همچنان می‌توانید از گوشی هوشمند یا سایر دستگاه‌های تناسب اندام مجهز به صفحه لمسی استفاده کنید.

همان‌طور که در بالا ذکر شد، بسیاری از دوچرخه ‌سواران کوهستانی اغلب از دستکش‌های بدون انگشت و روکش دار برای به حداکثر رساندن خنکی در ماه‌های گرم سال استفاده می‌کنند. به ندرت راه حلی برای همه وجود دارد، و تقریباً مطمئناً برای یافتن یک جفت دستکش عالی نیاز به آزمون و خطا دارید.

متداول‌ترین مواد در ساخت دستکش دوچرخه سواری:

تولیدکنندگان دستکش دوچرخه برای به حداکثر رساندن راحتی و لذت شما، بسته به شرایطی که برای آن طراحی شده‌اند، ترکیبی از مواد را به صورت استراتژیک اجرا می‌کنند. در اینجا برخی از مواد رایجی که با آن‌ها روبرو خواهید شد و همچنین مزایای مربوط به دوچرخه سواری آن‌ها آورده شده است.

نکته حرفه‌ای: اینها بسیاری از مواد مشابهی هستند که در جوراب‌های دوچرخه سواری نیز پیدا خواهید کرد.

  • پلی استر: پارچه‌ای محکم و بادوام که در برابر عناصر مقاوم است و در برابر سایش ناشی از استفاده مکرر و حرکات مکرر مقاومت می‌کند.
  • چرم طبیعی یا مصنوعی: دوام و چسبندگی روی کف دست را افزایش می‌دهد، که اغلب با سوراخ‌های کوچک تهویه می‌شود تا جریان هوا را بهبود بخشد.
  • پلی اورتان: پوششی که به پارچه‌ها کمک می‌کند تا نرم و قابل تنفس باقی بمانند و در عین حال دوام و مقاومت در برابر سایش را افزایش می‌دهند.
  • نایلون: یکی دیگر از الیاف مصنوعی موجود در انواع لباس‌ها، از جمله دستکش دوچرخه می‌باشد که بادوام و مقاوم در برابر آب است.
  • اسپندکس یا الاستین: نوعی پارچه پلی اورتان که می‌تواند کشش زیادی داشته باشد و بدون اعوجاج به حالت عادی خود بازگردد.
  • مش: ماده‌ای است که می‌تواند از پارچه‌های مختلف ساخته شود که برای بهبود جریان هوا در یک ساختار در هم تنیده می‌شوند. “Micromesh” دارای ساختارهای در هم آمیخته کوچکتر از مش استاندارد است.
  • ژل یا فوم: به طور استراتژیک در کف دستکش دوچرخه سواری برای بهبود جذب ضربه قرار می‌گیرد.
  • لاستیک: اغلب در دستکش‌های زمستانی یافت می‌شود، جایی که از آن برای جلوگیری از نفوذ آب استفاده می‌شود.
  • پریمالافت: یک عایق مصنوعی ضد آب که شبیه ریزش طبیعی است و معمولاً در دستکش‌های زمستانی یافت می‌شود.

چرا از دستکش دوچرخه سواری استفاده کنیم؟

دستکش‌ها فقط برای دوچرخه‌سواری زمستانی نیستند، اگرچه یک جفت دستکش بلند خوب انگشتان شما را برشته نگه می‌دارد، اما برای محافظت، راحتی و کنترل نیز ساخته شده‌اند.

  • حفاظت: مزیت کلیدی دستکش‌های دوچرخه سواری محافظت است. اگر زمین بخورید یا تصادف کنید، دستان شما هستند که سقوط شما را می‌شکنند. شن و ماسه‌ها می‌توانند آسیب جدی وارد کنند، بنابراین فدا کردن یک جفت دستکش بسیار بهتر از آسیب رساندن به دست است. همه دستکش‌ها سطوح اولیه حفاظت را با دستکش‌های MTB ارائه می‌کنند که به لطف مواد سخت‌تر و زره‌های خارجی بیشترین لطف را دارند.
  • راحتی: اگر برای مدت طولانی بدون دستکش سوار شوید، خواهید فهمید که سواری چقدر می‌تواند دردناک باشد. فشار گرفتن فرمان و ارتعاشات دوچرخه سواری می‌تواند نقاط فشار دردناکی را در دستان شما ایجاد کند که منجر به بی حسی و حتی سندرم تونل کارپال می‌شود. دستکش‌های دوچرخه‌سواری با پد کف دست عرضه می‌شوند تا شوک را برای سواری راحت‌تر جذب کنند.
  • کنترل: دست‌های عرق کرده و دسته‌های خیس کنترل شما را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. این می‌تواند در جاده و خارج از جاده خطرناک باشد. به همین دلیل است که دستکش‌های دوچرخه با کف دست‌های بافت‌دار و انگشتان ماشه‌ای محکم طراحی شده‌اند. دست‌های شما نمی‌لغزند و همیشه می‌توانید ترمزها را فشار دهید. برای دوچرخه سواری کوهستان فنی، این کنترل ضروری است.

کدام دستکش دوچرخه برای شما مناسب است؟

دوچرخه‌سواری جاده‌ای و کراس کانتری:

این دستکش‌ها با در نظر گرفتن راحتی با بالشتک ساخته شده‌اند تا ارتعاشات را از بالا رفتن از چنگال و دستان شما محدود کنند. آن‌ها برای ساعت‌های طولانی در زین ایده‌آل هستند، خواه گردش در منطقه شما باشد یا تمرین تناسب اندام در طبیعت. دستکش‌های مخصوص دوچرخه‌سواری جاده‌ای عمدتاً به عنوان دستکش‌های انگشت کوتاه دسته‌بندی می‌شوند، اما می‌توانید گزینه‌های انگشت بلند را برای سواری‌های خنک‌تر نیز دریافت کنید.

  1. دستکش‌های انگشت کوتاه: دستکش‌های انگشتی کوتاه که به آن دستکش نیز می‌گویند، بهترین دستکش در هوای گرم است. بدون انگشت بودن آن‌ها قابلیت تنفس و تهویه بیشتری را ارائه می‌دهند. تهویه مشبک نیز جریان هوا را بهبود می‌بخشد. دستکش‌ها یک لایه بالشتک اضافی بین دستان شما و دسته فرمان ارائه می‌دهند. آنها محافظت اولیه را در صورت استفاده از چرخش ارائه می‌دهند.
  2. دستکش‌های انگشت بلند: در حالی که بیشتر دستکش‌های انگشتی بلند برای آفرود طراحی شده‌اند، می‌توانید نسخه‌هایی با عایق حرارتی بهبود یافته و بالشتک‌های بیشتر دریافت کنید. هنگامی که دما کاهش می‌یابد، این دستکش های همه جانبه برای رفت و آمد، سوارکاری تفریحی و تمرین تناسب اندام در جاده ایده آل هستند. گرفتن انگشتان ماشه به شما در کنترل ترمز و دنده در شرایط مرطوب کمک می‌کند.

دوچرخه سواری در کوهستان:

ما در مورد کمی شن سواری یا رفت و آمد در مسیر بکسل کانال صحبت نمی‌کنیم. این دستکش‌ها برای سختی‌های سواری گرانشی مانند اندرو و سراشیبی طراحی شده‌اند.

  1. دستکش‌های انگشتی بلند: دستکش‌های MTB دارای انگشتان بلند هستند، زیرا محافظت بیشتری نسبت به گزینه‌های بدون انگشت دارند. این دستکش‌ها از مواد سخت‌تر با پانل‌های خارجی برای مقاومت در برابر ضربه در هنگام تصادف ساخته شده‌اند. اغلب این پانل‌ها از پلاستیک قالب گیری شده یا کامپوزیت کربن بر روی دستکش‌های سطح بالاتر ساخته می‌شوند. جدای از محافظت، گرفتن بزرگترین عامل است. این دستکش‌ها دارای بخش‌های بسیار چسبنده کف دست و دستگیره سیلیکونی روی انگشتان ماشه هستند، به طوری که حتی اگر دسته‌ی فرمان شما صاف است، دست‌های شما روی میله‌ها قرار می‌گیرد. بالشتک با این دستکش‌ها کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد زیرا سیستم تعلیق جلو ضربه‌های زیادی را از سواری وارد می‌کند.
  2. دستکش دوچرخه سواری زمستانی: در سایت کیمیک، دستکش‌ها به دو دسته تقسیم می شوند. دستکش‌های انگشت کوتاه و دستکش های انگشت بلند. دستکش‌های زمستانی را در سایت ما جستجو کنید و دستکش‌های انگشتی بلندی پیدا خواهید کرد که محافظت بهتری در برابر باد و یا باران دارند. وقتی جیوه پایین می‌آید، می‌خواهید عایق حرارتی بیشتری داشته باشید تا انگشتانتان یخ نزنند و بالا نگیرند. دستکش‌های مخصوص دوچرخه‌سواری زمستانی سنگین‌تر و حجیم‌تر از دستکش‌های استاندارد هستند، بنابراین کمی مهارت خود را از دست خواهید داد.

مزایای پوشیدن دستکش دوچرخه سواری:

  1. ایمنی: وقتی در جاده‌های باز سوار می‌شویم، چه بخواهید چه نخواهید، همیشه خطر تصادف وجود دارد. هیچ کس سواری را شروع نمی‌کند که قصد تصادف دارد، اما تصادفات اتفاق می‌افتد و شما باید برای آن آماده باشید. اغلب اوقات وقتی تصادف می کنید، این واکنش رفلکس شماست که دستان خود را بیرون می‌آورید تا سقوط را بشکنید. دستکش‌ها می توانند به عنوان اولین لایه دفاعی مفید برای جلوگیری از بریدگی‌ها و چرای دردناک عمل کنند. اگر با حادثه ای مواجه شوید، از دستکش‌های دوچرخه سواری خود، ضربه‌ای که جذب می کنند و خراش هایی که برای پوست حساس کف دست خود می اندازند، خوشحال خواهید شد.
  2. کنترل بیشتر: برخلاف آنچه ممکن است فکر کنید، هوای گرم در واقع یکی از دلایلی است که شما باید دستکش دوچرخه سواری بپوشید. هنگامی که در شرایط گرم و مرطوب سوار می‌شوید، دستان شما می‌توانند بسیار عرق کنند و به راحتی در اطراف فرمان لیز بخورند. دستکش‌های دوچرخه‌سواری به خیس شدن عرق کمک می‌کنند، دست‌های شما را خشک نگه می‌دارند و به شما این امکان را می‌دهند که همیشه محکم و ایمن روی دسته نگه دارید. متوجه خواهید شد که دستکش های دوچرخه سواری مخصوصاً زمانی که زیر باران گرفتار می‌شوید مفید هستند، زیرا اصطکاک بسیار مورد نیاز بین دستان شما و دسته خیس را فراهم می کنند.
  3. راحتی: بالشتک روی دستکش‌های دوچرخه سواری به محافظت از دستان شما در برابر ارتعاشات عبوری از دوچرخه و فرمان به نقاط تماس اصلی دست کمک می‌کند. هنگام سواری، به اعصاب اولنار و میانی خود فشار وارد می کنید. با به دام انداختن آن‌ها، شروع به احساس بی حسی، گزگز یا حتی درد در انگشتان خود خواهید کرد. این بر قدرت گرفتن و کنترل دوچرخه شما تأثیر می‌گذارد. بنابراین، پوشیدن دستکش به کاهش ارتعاشات کمک می‌کند، ناراحتی دست را از بین می‌برد و به شما این امکان را می‌دهد تا از سواری طولانی تر لذت ببرید.
  4. پیشگیری از آسیب: دوچرخه سواران مستعد ابتلا به فلج فرمان هستند. این یک آسیب است که به دلیل فشرده شدن طولانی مدت یک عصب در مچ دست شما ایجاد می شود. درد می تواند شدید باشد و اگر مراقب نباشید، ممکن است از آسیب عصبی نیز رنج ببرید.
  5. پاک کردن صورت: بیشتر دستکش‌های دوچرخه‌سواری موجود در بازار دارای یک بخش حوله نرم هستند که معمولاً در سراسر انگشت شست یافت می‌شود. این به ویژه زمانی مفید است که نیاز به پاک کردن مایعات مزاحم بدن مانند بزاق یا عرق دارید. دوست شما که پشت سر شما سوار می‌شود از شما به خاطر پوشیدن دستکش تشکر می‌کند و دیگر لازم نیست نگران گزش عرق در چشمانتان در حین سواری باشید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید عینک دوچرخه سواری

نکات مهم برای خرید دستکش دوچرخه سواری:

اولویت های خود را بر اساس نوع سواری و نوع آب و هوایی ارزیابی کنید و بر اساس آن دستکش خود را انتخاب کنید. برخی از عوامل اصلی که طراحان هنگام ساخت انواع دستکش در نظر می‌گیرند عبارتند از: قابلیت تنفس، فتیله، محافظت، ضد آب بودن، چسبندگی و گرما که در ادامه آن‌ها را با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  1. قابلیت تنفس: این توانایی پارچه دستکش یا پارچه های مختلف، بر حسب مورد برای خروج بخار آب است. پارچه‌های غیر قابل تنفس به این معنی است که رطوبت متراکم در کنار پوست گیر می‌کند، جایی که پوست سرد و لطیف می‌شود یا در روزهای گرم ناراحت‌کننده است. پارچه های قابل تنفس پوست شما را خشک و در دمای مطلوب نگه می‌دارند.
  2. فتیله کردن: این توانایی پارچه است که عرق را از پوست دور می‌کند و به سطح پارچه می‌کشد، جایی که می‌تواند تبخیر شود.
  3. محافظت: دستکش‌های مختلف سطوح مختلفی از محافظت را ارائه می‌دهند. دستکش‌های دوچرخه‌سواری تابستانی می‌توانند از کف دست‌ها در صورت سقوط محافظت کنند، در حالی که بسیاری از دستکش‌های تمام انگشتی MTB برای رشته‌های گرانش دارای تقویت‌کننده اضافی یا حتی پانل‌های سفت و سخت برای محافظت در برابر ضربه هستند.
  4. خاصیت ضد آب بودن: غشاهای ضد آب روی دستکش‌ها به خشک نگه داشتن دست‌ها در آب و هوای نامساعد کمک می‌کنند. با این حال ممکن است بر تنفس پارچه نیز تأثیر بگذارند، بنابراین برای همه نوع آب و هوایی به عنوان مثال شرایط گرم ایده آل نیستند.
  5. گرفتن: اکثر دستکش‌های دوچرخه‌سواری دارای کف دست‌های چرمی یا مصنوعی برای بهبود چسبندگی فرمان هستند، در حالی که برخی از آن‌ها دارای گیره‌های سیلیکونی اضافی روی انگشتان دست برای اهرم‌های ترمز، تعویض دنده و غیره هستند.
  6. گرما: در حالی که همه دستکش‌ها درجه گرمای بیشتری را ارائه می‌کنند، دستکش‌های دوچرخه‌سواری زمستانی با حداکثر عایق طراحی شده‌اند تا هنگام کاهش دما، انگشتان شما گرم بماند. با این حال، این سطح از عایق برای ماه‌های تابستان بیش از حد است و همچنین دستکش‌های زمستانی برای سواری در تمام سال بسیار سنگین و محدود کننده هستند.
  7. مواد سازنده: دستکش‌های دوچرخه سواری عموماً از مواد مصنوعی از جمله پلی استر، اکریلیک، پشم گوسفند و پلی پروپیلن یا ترکیبی از انواع مختلف ساخته می‌شوند. این دستکش‌ها ممکن است از پانل‌های جداگانه ساخته شوند که مواد در هر کدام به مکان و خواص مورد نظر بستگی دارد.
  8. سایز دستکش: هر دستکشی را که انتخاب می کنید، به خاطر داشته باشید که مهم ترین چیز تناسب اندام است. دستکش‌ها باید به اندازه‌ای محکم باشند که مانند پوست دوم به نظر برسند، اما نه آنقدر محکم که محدودکننده باشند. دستکش های خیلی بزرگ دست و پا گیر خواهند بود، در حالی که دستکش‌هایی که خیلی کوچک هستند حرکت را محدود کرده و گردش خون را قطع می کنند.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید دستکش دوچرخه سواری مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دستکش دوچرخه سواری ارزان، باکیفیت و پرفروش را برای شما جمع‌آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ دستکش دوچرخه سواری مدل AD03

دستکش دوچرخه سواری مدل AD03

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • سایر توضیحات
    پارچه کشی بین انگشتان جهت راحتی در حرکت دست هنگام تمرین-دارای پارچه شبالت مصنوعی و ابر در کف دستکش به منظور جلوگیری از آسیب و فشار به کف دست-مناسب برای ورزشی های دوچرخه سواری،بدن سازی،ایروبیک،کراسفیت و…مناسب برای سایز Mدارای ابعاد ۱۳.۵×۱۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دستکش دوچرخه سواری مدل EHFJ

دستکش دوچرخه سواری مدل EHFJ

مشخصات

  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دستکش دوچرخه سواری مدل Q-gr01

دستکش دوچرخه سواری مدل Q-gr01

مشخصات

  • جنس
    پلی‌آمید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دستکش دوچرخه سواری مدل MTW 02

دستکش دوچرخه سواری مدل MTW 02

مشخصات

  • جنس
    فوم قابل انعطاف
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ دستکش دوچرخه سواری کد AD02

دستکش دوچرخه سواری کد AD02

مشخصات

  • جنس
    پلی‌استر
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی
  • سایر توضیحات
    -پارچه کشی بین انگشتان جهت راحتی در حرکت دست هنگام تمرین-دارای پارچه شبالت مصنوعی و ابر در کف دستکش به منظور جلوگیری از آسیب و فشار به کف دست-مناسب برای ورزشی های دوچرخه سواری،بدن سازی،ایروبیک،کراسفیت و…مناسب برای سایز Mدارای ابعاد ۱۳.۵×۱۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دستکش دوچرخه سواری مدل HK TBC

دستکش دوچرخه سواری مدل HK TBC

مشخصات

  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دستکش دوچرخه سواری مدل تاکتیکال سایز L

دستکش دوچرخه سواری مدل تاکتیکال سایز L

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی
  • سایر توضیحات
    سایزبندی استانداردضربه گیردار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ دستکش دوچرخه سواری مدل mt

دستکش دوچرخه سواری مدل mt

مشخصات

  • جنس
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    پارچه کشی بین انگشتان جهت راحتی دست هنگام تمریندارای پارچه ضخیم و ابر در کف دستکش به منظور جلوگیری از آسیب و فشار به کف دستابعاد تقریبی دستکش : ۱۵×۱۳ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ دستکش دوچرخه سواری مدل touch

دستکش دوچرخه سواری مدل touch

مشخصات

  • مدل
    تمام پنجه
  • جنس
    پلاستیک سخت
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی
  • سایر توضیحات
    الیاف ضد حساسیت بسیار گرم دارای کش و مچ بند، دارای قابلیت تاچ جهت استفاده برای گوشی و تبلت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ دستکش دوچرخه سواری مدل DGDCX

دستکش دوچرخه سواری مدل DGDCX

مشخصات

  • جنس
    پلی‌استر
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ دستکش دوچرخه سواری مدل HYFCBNR

دستکش دوچرخه سواری مدل HYFCBNR

مشخصات

  • جنس
    پلی‌استر
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ دستکش دوچرخه سواری مدل تاکتیکال سایز M

دستکش دوچرخه سواری مدل تاکتیکال سایز M

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی
  • سایر توضیحات
    نیم انگشتی ضربه گیر دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ دستکش دوچرخه سواری مدل XZVeTN

دستکش دوچرخه سواری مدل XZVeTN

مشخصات

  • جنس
    پلی‌استر
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ دستکش دوچرخه سواری مدل بلوگا Beluga

دستکش دوچرخه سواری مدل بلوگا Beluga

مشخصات

  • مدل
    بلوگا
  • جنس
    پلی‌استر
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت جمع شدن
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی
  • کشور مبدا برند
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ دستکش دوچرخه سواری مدل اسپک

دستکش دوچرخه سواری مدل اسپک

مشخصات

  • جنس
    پارچه و فوم پلیمری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دستکش دوچرخه سواری مدل دستکش مدل QMRN 76B

دستکش دوچرخه سواری مدل دستکش مدل QMRN  76B

مشخصات

  • جنس
    پلی‌استر
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی
  • سایر توضیحات
    مناسب دوچرخه سواری و باشگاه دارای کفی مستحکم و مقاوم داری بندی روی انشگت دستکش برای راحت بیرون اوردن دستکش از دست دارای کف مستحکم جهت محافظت دست مناسب سایز L,XL

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دستکش دوچرخه سواری مدل ADD22

دستکش دوچرخه سواری مدل ADD22

مشخصات

  • جنس
    پلی‌استر
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی
  • سایر توضیحات
    -دارای پارچه کشی بین انگشتان جهت راحتی در حرکت دست هنگام تمرین-دارای جنس اشبالت و ابر در کف دستکش به منظور جلوگیری از آسیب و فشار-مناسب برای ورزش های دوچرخه سواری،ایروبیک،بدن سازی و…-دارای ابعاد تقریبی کف دست : ۱۰.۵×۹سانتی متر-مناسب برای سایز MوL

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ دستکش دوچرخه سواری مدل MTW cyclotech

دستکش دوچرخه سواری مدل  MTW cyclotech

مشخصات

  • جنس
    پلی‌استر
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ دستکش دوچرخه سواری مدل تاکتیکال سایز L

دستکش دوچرخه سواری مدل تاکتیکال سایز L

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی
  • سایر توضیحات
    نیم انگشتیضربه گیردارسایز بندی استاندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ دستکش دوچرخه سواری مدل sport

دستکش دوچرخه سواری مدل sport

مشخصات

  • مدل
    sport
  • جنس
    سیلیکون
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ دستکش دوچرخه سواری مدل EGTHC

دستکش دوچرخه سواری مدل EGTHC

مشخصات

  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ دستکش دوچرخه سواری اکلی مدل تاکتیکال ۳۳

دستکش دوچرخه سواری اکلی مدل تاکتیکال 33

مشخصات

  • جنس
    چرم
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ دستکش دوچرخه سواری مدل تاکتیکال سایز XL

دستکش دوچرخه سواری مدل تاکتیکال سایز XL

مشخصات

  • جنس
    چرم طبیعی
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی
  • سایر توضیحات
    سایزبندی استانداردضربه گیردار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ دستکش دوچرخه سواری مدل DHDASC

دستکش دوچرخه سواری مدل DHDASC

مشخصات

  • جنس
    پلی‌استر
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ دستکش دوچرخه سواری مدل L racingteam

دستکش دوچرخه سواری مدل L racingteam

مشخصات

  • جنس
    نایلون
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ دستکش دوچرخه سواری مدل OERJ

دستکش دوچرخه سواری مدل OERJ

مشخصات

  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ دستکش دوچرخه سواری کی تی ام مدل ۰۰۷

دستکش دوچرخه سواری کی تی ام مدل 007

مشخصات

  • مدل
    پروتکشندار
  • جنس
    پلی‌استر
  • امکانات تغییر ابعاد و وزن
    قابلیت تنظیم ارتفاع یا طول
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی
  • سایر توضیحات
    مناسب برای دوچرخه و موتور سواریفری سایزدارای پروتکش رو و کفجنس : برزنت و پلاستیک فشرده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ دستکش دوچرخه سواری مدل ADD55

دستکش دوچرخه سواری مدل ADD55

مشخصات

  • جنس
    پلی‌استر
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی
  • سایر توضیحات
    -دارای پارچه کشی بین انگشتان جهت راحتی در حرکت دست هنگام تمرین-دارای جنسس اشبالت و ابر در کف دستکش به منظور جلوگیری از آسیب و فشار-مناسب برای ورزش های دوچرخه سواری،ایروبیک،بدن سازی و…-دارای ابعاد تقریبی کف دست : ۱۰.۵×۹سانتی متر-مناسب برای سایز MوL

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ دستکش دوچرخه سواری مدل WOOD 06

دستکش دوچرخه سواری مدل WOOD 06

مشخصات

  • جنس
    پلی‌استر
  • نوع قابلیت تنظیم اندازه
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ دستکش دوچرخه سواری مدل wEDSD

دستکش دوچرخه سواری مدل wEDSD

مشخصات

  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستکش دوچرخه سواری در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پلی استیشن ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا