اکسسوریکوه‌نوردی و کمپینگملزومات گردش و سفر

دستمال سر و گردن، راهنمای خرید اینترنتی دستمال سر و گردن ارزان

نکات مهمی که هنگام خرید دستمال سر و گردن باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

برای کمک به شما در یافتن دستمال سر و گردن باکیفیت در بازار امروز، ساعت‌ها به تحقیق، بررسی داده‌های مشتریان، انتقادات، بررسی‌ها و مقایسه ویژگی‌ها و مشخصات محصول پرداختیم. در طول جستجو، ما همچنین به دنبال انواع دستمال سر و گردن باکیفیت بودیم و فقط دستمال‌هایی را انتخاب کردیم که برای هر نیازی مناسب هستند. ما همچنین مطمئن شدیم که آن‌ها بادوام می‌باشند و استفاده از آن‌ها آسان است و ویژگی‌های مفیدی تقریباً یک نیاز استاندارد برای نیازهای شما دارند. چه حرفه‌ای باشید و چه مبتدی، ما همه محصولات برتر را امتحان کرده‌ایم و در مورد کارایی و کیفیت ساخت کلی آن‌ها تحقیق کرده‌ایم، مراقب هستیم که لیست زیر را با ترکیبی زیبا از دستمال‌های سر و گردن با کیفیت موجود در قیمت‌های مختلف پر کنیم. به طور کلی، ما مدل‌های جدیدتر را با کیفیت ساخت بالا و ویژگی‌های اضافی ترجیح می‌دهیم.

هر روز، مدل‌های جدیدی از دستمال سر و گردن به بازار می‌آیند که ادعا می‌کنند بهترین هستند. چگونه می توانید بدانید که حرف چه کسی را باید باور کنید؟ زیرا بدون تحقیق مناسب، ممکن است وقت و پول خود را هدر دهید. نگران نباشید؛ ما شما را تحت پوشش قرار داده‌ایم، ما کار سختی را برای شما انجام داده‌ایم و لیستی از بهترین مدل‌های دستمال سر و گردن را جمع آوری کرده‌ایم. ما به شما می گوئیم که هنگام خرید دستمال سر و گردن به دنبال چه چیزی باشید و بررسی‌های عمیقی از موارد دلخواه خود ارائه می‌دهیم. ما حتی راهنمای خرید ما برای کمک به شما در درک مواد دستمال و گرفتن تصمیم درست در نظر گرفته‌ایم.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید دستمال سر و گردن را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع دستمال سر و گردن موجود در بازار آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید دستمال سر و گردن باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

دستمال سر و گردن چیست و چه کاربردی دارد؟

در واقع نوعی روسری محسوب می‌شود که شما به وسیله آن می‌توانید سر، گردن و یا صورت خود را بپوشانید به همین علت به آن دستمال سر و گردن گفته می‌شود. از این محصول برای محافظت از سر، صورت و گردن در برابر نور خورشید استفاده می‌شود، شما همچنین از این دستمال می‌توانید برای خشک کردن عرق خود نیز استفاده کنید. نم دار کردن این دستمال و انداختن آن روی صورت به خنک شدن بیشتر شما در طبیعت کمک می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کلاه کوهنوردی

انواع دستمال سر و گردن موجود در بازار:

  1. دستمال نخی: یکی از بهترین مدل‌های دستمال گردن و سر می‌باشد که به منظور ساخته شدن از صد در صد نخ بسیار سبک و راحت می‌باشد. به دلیل تنفس پذیر بودن پارچه بسیار خنک است و به راحتی شسته می‌شود. این دستمال به علت نازک بودن خیلی سریع هم خشک می‌شود.
  2. دستمال کتان: کتان نوعی پارچه است که مقداری از نخ ضخیم‌‌‌تر می‌باشد. یکی از ویژگی‌های جالب توجه این پارچه خاصیت ضد حساسیت آن است. از این دستمال می‌توان به عنوان ماسک هم استفاده کرد. شما حین دوچرخه سواری، کوهنوردی و موتور سواری می توانید با بستن آن جلوی دهان و بینی از ورود گرد و غبار به دستگاه تنفسی خود جلوگیری کنید.
  3. دستمال پلی‌استر: از این جنس بیشتر برای دوخت دستمال گردن برای خانم‌ها و آقایان استفاده می‌شود. این دستمال‌ها در رنگ‌های و طرح‌های مختلف ساخته می‌شوند و شما به راحتی می‌توانید در تمام فصل‌ها از آن استفاده کنید. استفاده از رنگ طبیعی و مصنوعی در این روسری‌ها باعث می‌شود تا درخشش بیشتری نسبت به دستمال‌های دیگر داشته باشند.
  4. دستمال ابریشم: شاید یکی از دلایلی که از محبوبیت این دستمال نرم و سبک کم می‌کند، قیمت بسیار بالای آن باشد. به طور کلی دو نوع پارچه ابریشم طبیعی و مصنوعی وجود دارد، که بهترین آن ابریشم طبیعی است که از پیله کرم ابریشم ساخته می‌شود. پس هرگز یک دستمال ارزان قیمت را به عنوان ابریشم طبیعی حساب نکنید. این پارچه اگر ضرر نداشته باشد، مفید هم نیست.

بهترین جنس دستمال سر و گردن:

گزینه‌های پارچه زیادی وجود دارد و در نهایت سلیقه شخصی عامل مهمی خواهد بود. پنبه احتمالاً متداول‌ترین پارچه هنک می‌باشد که جاذب، سبک و بادوام است. اما نرمی به کیفیت پنبه استفاده شده بستگی دارد. ابریشم مانند ابریشم نرم است. همچنین بسیار سبک و جاذب تر از آن چیزی است که فکر می کنید. کتانی ظریف نیز یک انتخاب عالی است که با هر شستشو نرم می‌شود و باید در آزمون زمان مقاومت کند.

دستمال سر و گردن از کجا بخریم:

به طور کلی روش‌های مختلفی برای خرید این دستمال وجود دارد که شما از هر روشی که راحت‌تر باشید، می‌توانید اقدام به خرید این محصول کنید. از آنجایی که دو روش یعنی خرید حضوری و اینترنتی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند در ادامه این دو روش را برای شما به طور کامل توضیح خواهیم داد.

  1. خرید حضوری: یکی از قدیمی‌ترین روش‌های خرید در جهان می‌باشد. در این روش شما باید از محل کار یا زندگی خود بیرون بروید و به نزدیک‌ترین فروشگاه لوازم ورزشی یا کوهنوردی مراجعه کنید و در میان مدل‌های موجود دستمال مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در این روش جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی دستمال سر و گردن: در این روش شما نیازی به خروج از منزل یا محل کار خود را نخواهید داشت. کافی است یک گوشی هوشمند، لپ‌تاپ یا کامپیوتر خانگی در اختیار داشته باشید و با اتصال به اینترنت به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کرده و از میان انبوهی از مدل‌ها دستمال مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در این روش هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید، آن را مرجوع نموده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید چفیه عربی

نکات مهمی که هنگام خرید دستمال سر و گردن باید به آن‌ها توجه داشته باشید:

آیا در انتخاب بین گزینه‌های دستمال با کیفیت در این صفحه مشکل دارید؟ آیا نمی‌دانید کدام را انتخاب کنید؟ در اینجا یک راهنمای خرید دستمال سر و گردن با کیفیت برای انتخاب محصول مناسب بر اساس نیاز شما آورده شده است. مهم است که به یاد داشته باشید که نوع مناسب می‌تواند به برجسته کردن بهترین ویژگی‌های شما کمک کند.

چند وقت یکبار از دستمال‌های خود استفاده می‌کنید؟

  • ممکن است تصور شود که یک نفر تا حد امکان از دستمال‌های با کیفیت خود استفاده کند. از این گذشته، آن‌ها هزینه بیشتری برای آن پرداخته‌اند و می‌خواهند ارزش پول خود را بدست آورند. خیلی‌ها تعجب می‌کنند که چند وقت یکبار نیاز به استفاده از دستمال‌های با کیفیت دارند. درک این نکته مهم است که هیچ پاسخ مشخصی وجود ندارد زیرا هر کسی نیازها و انتخاب‌های متفاوتی دارد. برای مثال، برخی از افراد ممکن است فقط چند بار به آن نیاز داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است اغلب به آن نیاز داشته باشند.
  • به عنوان مثال، آیا تا به حال کسی بعد از خوردن یک وعده غذا با شکم پر از رستوران خارج شده است؟ احتمالاً اینطور نیست زیرا ما معمولاً در رستوران‌ها پرخوری نمی‌کنیم. پس چرا این اتفاق در مورد محصولات می‌افتد؟ پاسخ در روانشناسی ما نهفته است و اینکه چگونه می‌توانیم چیزهایی را خریداری کنیم، که حتی اگر به آن‌ها نیاز نداشته باشیم. به عبارت دیگر، بین چیزی که مردم می‌خرند و چیزی که استفاده می‌کنند، عدم تعادل وجود دارد.

دستمال‌های متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید:

  • آیا اغلب خودتان به دنبال دستمال‌های با کیفیت می بینید؟ شما نمی‌دانید از کجا شروع کنید یا چه چیزی را خریداری نمائید. یافتن تعادل بین کیفیت و قیمت سخت است. ما در مورد چگونگی تعیین اینکه آیا یک محصول بر اساس نیازهای شما مناسب است یا خیر، و همچنین بررسی محصولات برتر ما که متناسب با این نیازها هستند، صحبت خواهیم کرد.
  • برای تعیین اینکه آیا یک محصول برای شما مناسب است یا خیر، به این فکر کنید که چرا به آن نیاز دارید. آیا به این دلیل است که شما سعی می‌کنید به راحتی نیازهای خود را برآورده کنید. اگر می‌خواهید مسافت‌های طولانی را پیاده‌روی کنید، ممکن است چیزی بخواهید که در حین حمل بسیار راحت و سبک باشد و شما را خسته نکند. بنابراین، شما باید یکی را انتخاب کنید که سبک وزن باشد.

امکانات:

  • سوالی که باید هنگام خرید یک دستمال سر و گردن از خود بپرسید این نیست که محصول چه کاری می‌تواند انجام دهد، بلکه این است که چه ویژگی‌هایی برای شما مهم است. رایج ترین ویژگی‌های محصولات دوام، قابلیت اطمینان، قیمت و زیبایی است.اگر قصد دارید اغلب از محصول استفاده کنید یا جایی زندگی می‌کنید که ممکن است خیس شود. دوام احتمالاً اولویت شماره یک شماست.
  • اگر این چیزی باشد که هر چند سال یک بار خریداری شود، ممکن است قیمت نیز مشکل ساز باشد. قابلیت اطمینان همیشه باید با دوام و جنبه‌های دیگر مانند نظرات مشتریان و طول گارانتی همراه باشد. بدون این دو جنبه از کنترل کیفیت، هیچ راهی برای اطمینان از اینکه هر شرکتی محصولی قابل اعتماد ایجاد کرده است وجود ندارد، مگر اینکه آن‌ها آن را در توضیحات خود به وضوح بیان کنند.

دوام و ماندگاری طولانی:

  • پس از همه، شما می‌خواهید مواد دستمال شما تا زمانی که ممکن است دوام بیاورد. چند راه مختلف برای تعیین دوام وجود دارد. یکی این است که به موادی که مواد دستمال از آن ساخته شده است نگاه کنید. اگر از مواد باکیفیت ساخته شده باشد، به احتمال زیاد بادوام خواهد بود.
  • راه دیگر برای تعیین دوام این است که به بررسی‌ها نگاه کنید. اگر افراد دیگر تجربیات خوبی با مواد دستمال داشته باشند، احتمالاً شما نیز تجربه خوبی خواهید داشت. همیشه می‌توانید نظر یک حرفه‌ای را بپرسید. آن‌ها باید بتوانند به شما بگویند که کدام یک بادوام تر است و کدامیک نه.

مواد سازنده دستمال:

  • بسیاری از مردم فکر می‌کنند که مهمترین چیز در هنگام خرید یک محصول، کیفیت محصول است. اما اگر بتوانید محصولی با کیفیت پایین خریداری کنید که همچنان کار ‌کند، در این فرآیند تا حد زیادی در پول خود صرفه جویی می‌کنید.
  • هنگام خرید هر کالایی، مهم است که مواد استفاده شده در ساخت آن را در نظر بگیرید. این امر به ویژه در مورد محصولاتی که باید در برابر استفاده منظم یا قرار گرفتن در معرض محیط های خشن مقاومت کنند بسیار مهم است.
  • مواد مختلف مزایا و معایب متفاوتی دارند که بر عملکرد و دوام محصول تأثیر می‌گذارد. علاوه بر این، مواد مختلف می‌توانند خواص منحصر به فردی را به محصولی که ممکن است مطلوب یا ضروری باشد، منتقل کنند.
  • به دنبال محصولات ساخته شده از مواد محکم باشید. این نوع محصولات می‌توانند در برابر استفاده منظم مقاومت کنند و در برابر سایش و پارگی مقاومت بیشتری داشته باشند.

دسترسی:

  • همانطور که شروع به جستجوی مواد دستمال عالی خود می‌کنید، مهم است که در دسترس بودن را در نظر داشته باشید. شما می‌خواهید در نظر بگیرید که یافتن مواد دستمال چقدر آسان است و همچنین هر چند وقت یکبار در دسترس است.
  • یکی از راه‌های تعیین در دسترس بودن، بررسی آنلاین یا با سایر خرده‌فروشان است. این می تواند به شما ایده دهد که چقدر آسان می‌توانید مواد دستمال مورد نیاز خود را پیدا کنید و هر چند وقت یک بار در انبار موجود است.
  • همچنین می‌توانید از دوستان یا خانواده بپرسید که آیا توصیه‌ای دارند. اگر آن‌ها تجربه خوبی با یک خرده فروش خاص داشته باشند، ممکن است بتوانند شما را در مسیر درست راهنمایی کنند.

هزینه:

هزینه یک دستمال با کیفیت یکی از مهم ترین عواملی است که در هنگام خرید باید در نظر بگیرید. محدوده قیمت‌های مختلفی وجود دارد، بنابراین درک تفاوت‌های آن‌ها ضروری است. به طور کلی، محصولات با کیفیت بالا گران‌تر هستند، در حالی که محصولات با کیفیت پایین قیمت کمتری دارند. بنابراین، اگر می‌خواهید بهترین محصول را داشته باشید، باید یک محصول گران قیمت را انتخاب کنید. اگر قصد دارید فقط چند بار از آن استفاده کنید، بهتر است یک محصول مقرون به صرفه با امکانات کمتر را انتخاب کنید.

سیاست گارانتی:

  • گارانتی محصول تضمین کننده کیفیت و عملکرد محصولی است که سازنده یا فروشنده ارائه می دهد. از طرف دیگر، گارانتی خدمات چیزی است که در صورت خرید چیزی مانند تعمیر منزل دریافت می‌کنید. مورد دوم در برابر مواد یا عیوب هنری محافظت نمی‌کند، اما محصولات معیوب را پوشش می‌دهد زیرا آن‌ها به درستی دوخته نشده و استفاده نمی‌شوند.
  • هنگام خرید یک دستمال با کیفیت با گارانتی، اولین چیزی است که باید بررسی کنید که چند سال ماندگاری دارد. معمولاً قراردادهای یک ساله فقط با اقلام ارزان قیمت منعقد می‌شود زیرا این نوع پوشش از هرگونه نقص تولیدی که ممکن است در طول تولید رخ داده باشد محافظت می‌کند ، که می‌تواند حتی در کارخانه های با کیفیت بالا رخ دهد.
  • همچنین از پرداخت هزینه مشتریان جلوگیری می‌کند. بسیاری از مردم این را مفید می‌دانند زیرا اگر اتفاقی برای محصولشان بیفتد، هیچ مشکلی پیش نمی‌آید، و لازم نیست نگران پرداخت پول اضافی برای خسارت ناشی از تقصیر سازنده باشند.
  • در نتیجه، گارانتی یک سرمایه گذاری عالی است تا اطمینان حاصل شود که هنگام خرید محصولات جدید همه چیز به خوبی پیش می رود. قبل از خرید هنگام خرید از گارانتی محصول دستمال با کیفیت خود اطمینان حاصل کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دستمال سر و گردن مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای دستمال سر و گردن پرفروش، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ دستمال سر و گردن هزاردستان مدل DB94

دستمال سر و گردن هزاردستان مدل DB94

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x1 سانتی‌متر
  • نوع دستمال
    دو رو تونلی
  • جنس الیاف
    میکروفیبر پلی‌استر
  • ویژگی الیاف
    ضد حساسیت
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • قابلیت شست‌وشو
    ماشین لباسشویی
  • قابلیت کشسان
    در جهت عمودی
  • سایر توضیحات
    دورو چاپ …..بنددار …..رنگ آن ثابت بوده و با شستشو تغیییر نمیکند …..

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دستمال سر و گردن مدل دورگ

دستمال سر و گردن مدل دورگ

مشخصات

  • جنس الیاف
    پنبه
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • سایر توضیحات
    – دورگ ساده – پارچه ریون، خنک، سبک مناسب تمام فصول سال- ریون از الیاف ویسکوز بافته می شود یعنی همان پنبه مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دستمال سر و گردن مدل باندانا

دستمال سر و گردن مدل باندانا

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x50x0.1 سانتی‌متر
  • نوع دستمال
    یک رو تونلی
  • جنس الیاف
    کتان
  • مناسب برای گروه سنی
    بزرگسال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دستمال سر و گردن مشکات مدل H61

دستمال سر و گردن مشکات مدل H61

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۹×۴۹ سانتی‌متر
  • جنس الیاف
    پنبه
  • ویژگی الیاف
    ضد بو
  • مناسب برای گروه سنی
    کودکان
  • قابلیت شست‌وشو
    ماشین لباسشویی
  • سایر توضیحات
    پارچه سوپر نخدوخت چرخدوز صنعتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ دستمال سر و گردن مشکات مدل H158-159-160

دستمال سر و گردن مشکات مدل H158-159-160

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰×۵۰ سانتی‌متر
  • جنس الیاف
    حریر
  • ویژگی الیاف
    ضد حساسیت
  • فناوری
    قابلیت جذب رطوبت و عرق
  • مناسب برای گروه سنی
    کودکان
  • قابلیت شست‌وشو
    دستی با آب سرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دستمال سر و گردن مشکات مدل باندانا خالخالی

دستمال سر و گردن مشکات مدل باندانا خالخالی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۱X51 سانتی‌متر
  • جنس الیاف
    حریر
  • ویژگی الیاف
    ضد بو
  • مناسب برای گروه سنی
    کودکان
  • قابلیت شست‌وشو
    دستی با آب سرد
  • سایر توضیحات
    دور دوخت صنعتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دستمال سر و گردن باندانا مدل اشکی

دستمال سر و گردن باندانا مدل اشکی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰*۵۰ سانتی‌متر
  • نوع دستمال
    یک رو تونلی
  • جنس الیاف
    کتان
  • ویژگی الیاف
    ضد حساسیت
  • مناسب برای گروه سنی
    کودکان
  • سایر توضیحات
    قابل استفاده به عنوان دستمال سر، هدبند، دستمال گردن، تاپ، دستبند و …قابل استفاده برای درست کردن انواع صنایع دستی شامل رومیزی، زیر انداز، کیف و …

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ دستمال سر و گردن مدل دورگ ویو بیولدر

دستمال سر و گردن مدل دورگ ویو بیولدر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۷×۱۰۰ سانتی‌متر
  • نوع دستمال
    دو رو تونلی
  • جنس الیاف
    میکروفیبر پلی‌استر
  • ویژگی الیاف
    ضد بو
  • فناوری
    قابلیت جذب رطوبت و عرق
  • قابلیت‌های مقاومتی
    قابلیت مقاومت در برابر نفوذ عوامل بیماری‌زا
  • سایر توضیحات
    طول هر بند ۱ متروارداتی پارچه ابریشم کش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ اسکارف و دستمال سر و گردن ساده مدل Simp

اسکارف و دستمال سر و گردن ساده مدل Simp

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x23x1 سانتی‌متر
  • جنس الیاف
    پلی‌استر
  • سایر توضیحات
    قابلیت تبدیل به دستمال گردن،هدبند و دستمال سر محافظ صورت از سرما و آفتاب جنس پلی استر قابل شست و شو مناسب ورزش و استفاده‌ی روزمره جنس کشی ابعاد: ۴۵×۲۳ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ دستمال سر و گردن مشکات مدل H20

دستمال سر و گردن مشکات مدل H20

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۹×۴۹ سانتی‌متر
  • جنس الیاف
    پنبه
  • ویژگی الیاف
    ضد بو
  • فناوری
    قابلیت جذب رطوبت و عرق
  • مناسب برای گروه سنی
    کودکان
  • قابلیت شست‌وشو
    ماشین لباسشویی
  • سایر توضیحات
    پارچه سوپر نخدوخت چرخدوز صنعتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ دستمال سر و گردن مدل WP

دستمال سر و گردن مدل WP

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۴x54x2 سانتی‌متر
  • جنس الیاف
    پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ دستمال سر و گردن مدل اسکارف تو خز

دستمال سر و گردن مدل اسکارف تو خز

مشخصات

  • جنس الیاف
    پنبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ دستمال سر و گردن مدل باندانا کد ۱۱۸

دستمال سر و گردن مدل باندانا کد 118

مشخصات

  • جنس الیاف
    پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ دستمال سر و گردن مدل باندانا کد ۱۱۱

دستمال سر و گردن مدل باندانا کد 111

مشخصات

  • جنس الیاف
    پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ دستمال سر و گردن لیپو مدل چریکی

دستمال سر و گردن لیپو مدل چریکی

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰×۲۴ سانتی‌متر
  • نوع دستمال
    یک رو تونلی
  • جنس الیاف
    میکروفیبر پلی‌استر
  • ویژگی الیاف
    ضد حساسیت
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • قابلیت شست‌وشو
    دستی با آب گرم
  • قابلیت کشسان
    در جهت عمودی
  • میزان محافظت در برابر اشعه فرابنفش
    ۹۰ دسی بل
  • سایر توضیحات
    _ بافت متراکم از الیاف ویسکوز وپلی استر جهت جلوگیری از باد و مدیریت تعریق سر با قابلیت خشک شوندگی سریع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دستمال سر و گردن مدل esca44

دستمال سر و گردن مدل esca44

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵*۳۰ سانتی‌متر
  • نوع دستمال
    یک رو تونلی
  • جنس الیاف
    پلی‌استر
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • قابلیت کشسان
    در جهت افقی
  • قابلیت‌های مقاومتی
    پوشش ضدآب و ضدآلودگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دستمال سر و گردن مشکات مدل H152-153

دستمال سر و گردن مشکات مدل H152-153

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰×۵۰ سانتی‌متر
  • جنس الیاف
    حریر
  • ویژگی الیاف
    ضد حساسیت
  • فناوری
    قابلیت جذب رطوبت و عرق
  • مناسب برای گروه سنی
    کودکان
  • قابلیت شست‌وشو
    ماشین لباسشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ دستمال سر و گردن مدل باندانا کد ۱۰۸

دستمال سر و گردن مدل باندانا کد 108

مشخصات

  • جنس الیاف
    پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ دستمال سر و گردن پانیل مدل ورزشی

دستمال سر و گردن پانیل مدل ورزشی

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰×۳۰ سانتی‌متر
  • نوع دستمال
    دو رو تونلی
  • جنس الیاف
    پلی‌استر
  • ویژگی الیاف
    توانایی نگهداری دمای بدن در مقابل سرما
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • قابلیت شست‌وشو
    ماشین لباسشویی
  • قابلیت کشسان
    در جهت عمودی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ دستمال سر و گردن مدل WF

دستمال سر و گردن مدل WF

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۴ سانتی‌متر
  • جنس الیاف
    پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ دستمال سر و گردن مدل khavar012

دستمال سر و گردن مدل khavar012

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۴*۵۴*۰.۱ سانتی‌متر
  • نوع دستمال
    یک رو تونلی
  • جنس الیاف
    کتان
  • ویژگی الیاف
    ضد بو
  • مناسب برای گروه سنی
    کودکان
  • قابلیت‌های مقاومتی
    پوشش ضدآب و ضدآلودگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ دستمال سر و گردن مدل دورگ ۱

دستمال سر و گردن مدل دورگ 1

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۷×۱۰۰ سانتی‌متر
  • نوع دستمال
    دو رو تونلی
  • جنس الیاف
    ساتن
  • سایر توضیحات
    طول هربند ۱ متر که جمعا ۲ متر بند دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ دستمال سر و گردن مدل green

دستمال سر و گردن مدل green

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰ × ۱۵ سانتی‌متر
  • نوع دستمال
    یک رو تونلی
  • جنس الیاف
    پلی‌استر
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • قابلیت‌های مقاومتی
    پوشش ضدآب و ضدآلودگی
  • سایر توضیحات
    کیفیت خوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ دستمال سر و گردن مدل C400

دستمال سر و گردن مدل C400

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x22x1 سانتی‌متر
  • نوع دستمال
    یک رو تونلی
  • جنس الیاف
    میکروفیبر پلی‌استر
  • ویژگی الیاف
    ضد حساسیت
  • مناسب برای گروه سنی
    بزرگسال
  • قابلیت کشسان
    در جهت عمودی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ دستمال سر و گردن باندانا مدل بته جقه

دستمال سر و گردن باندانا مدل بته جقه

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰*۵۰ سانتی‌متر
  • نوع دستمال
    یک رو تونلی
  • جنس الیاف
    کتان
  • ویژگی الیاف
    ضد حساسیت
  • مناسب برای گروه سنی
    کودکان
  • سایر توضیحات
    قابل استفاده به عنوان دستمال سر، هدبند، دستمال گردن، تاپ، دستبند و …قابل استفاده برای درست کردن انواع صنایع دستی شامل رومیزی، زیر انداز، کیف و …

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ دستمال سر و گردن مدل اسکارف ورزشی

دستمال سر و گردن مدل اسکارف ورزشی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x15x3 سانتی‌متر
  • جنس الیاف
    پلی‌استر
  • مناسب برای گروه سنی
    نوجوان
  • قابلیت کشسان
    در جهت افقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ دستمال سر و گردن مدل باندانا درفش کاویانی

دستمال سر و گردن مدل باندانا درفش کاویانی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۱×۵۱ سانتی‌متر
  • جنس الیاف
    ساتن
  • ویژگی الیاف
    ضد بو
  • مناسب برای گروه سنی
    کودکان
  • قابلیت شست‌وشو
    دستی با آب سرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ دستمال سر و گردن مدل sd002

دستمال سر و گردن مدل sd002

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۷x47x0.1 سانتی‌متر
  • نوع دستمال
    یک رو تونلی
  • جنس الیاف
    کتان
  • مناسب برای گروه سنی
    کودکان
  • قابلیت‌های مقاومتی
    پوشش ضدآب و ضدآلودگی
  • سایر توضیحات
    ابعاد : ۵۴×۵۴ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ دستمال سر و گردن مدل دورگ مخملی

دستمال سر و گردن مدل دورگ مخملی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۷×۱۰۰ سانتی‌متر
  • نوع دستمال
    دو رو تونلی
  • جنس الیاف
    مخمل
  • ویژگی الیاف
    ضد بو
  • فناوری
    قابلیت جذب رطوبت و عرق
  • قابلیت‌های مقاومتی
    قابلیت مقاومت در برابر نفوذ عوامل بیماری‌زا
  • سایر توضیحات
    پارچه مخمل ابریشموارداتی طول هربند ۱ متر ۱۷ رنگ ام استایل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ دستمال سر و گردن مدل باندانا کد ۱۱۴

دستمال سر و گردن مدل باندانا کد 114

مشخصات

  • جنس الیاف
    پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستمال سر و گردن در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کرم دور چشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا