لباس ورزشی مردانه

جوراب ورزشی مردانه، راهنمای خرید جوراب ورزشی فوتبال، والیبال و فوتسال نایک

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید جوراب ورزشی مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

درست مانند انواع خاصی از کفش‌ها که برای پیاده روی و دویدن ساخته می‌شوند، جوراب‌هایی نیز برای همراهی با این فعالیت‌های ورزشی ساخته شده‌اند که به آن‌ها جوراب ورزشی مردانه می‌گویند. ورزش با شدت بالا و ورزش‌های رقابتی شامل پریدن و دویدن است که می‌تواند فشار بیشتری را به پاهای شما وارد کند. پوشیدن نوع نامناسب جوراب ورزشی مردانه ممکن است باعث ایجاد تاول وحشتناک روی پای ورزشکار شود که در نتیجه عرق کردن اضافی پاها و ناخن‌ها یا قارچ‌های پا است.

جوراب ورزشی مردانه مناسب به جلوگیری از صدمات پا کمک می‌کند و حمایت اضافی فراتر از کفش را فراهم می‌کند. به همین دلیل مهم است که بدانیم به دنبال چه نوع پارچه‌ها و ویژگی‌هایی باشیم. خرید بهترین جوراب‌های ورزشی به نوع فعالیت و میزان شدت آن بستگی دارد. برای مثال، اگر به اسکی یا پیاده‌روی می‌روید، جوراب‌های نخی روزانه‌تان آن را بریده نمی‌کنند. یک ترکیب پشمی غلیظ‌تر که رطوبت و عرق را از بین می‌برد، برای پاهای شما مناسب‌تر است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید جوراب ورزشی مردانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این پوشاک ورزشی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع جوراب ورزشی مردانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید جوراب ورزشی مردانه باید به آن توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

چرا باید از جوراب ورزشی مردانه استفاده کنیم؟

بیش از یک قرن است که جوراب ورزشی وجود داشته است. جوراب بیسبال، دو لایه جوراب بوده که به دلایل ایمنی ساخته شده و سنت افتخار آمیز سرگرمی آمریکا بوده است. امروزه، بسیاری از رشته‌های ورزشی جوراب مخصوص به خود را دارند، از جوراب‌های فوتبالی که دارای محافظ ساق پا هستند تا جوراب‌های فوتبالی که از روی زانو عبور می‌کنند. جوراب‌های بسکتبال بسیار تخصصی هستند که در واقع مختص پای راست و چپ می‌باشند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تی شرت ورزشی مردانه

انواع جوراب ورزشی مردانه بر اساس نوع فعالیت ورزشی:

  1. جوراب‌های ورزشی یا چند اسپورت: این دسته وسیع از جوراب‌های ورزشی سفید سنتی یا به‌روزرسانی شده با پارچه‌های رطوبت‌گیر تا جوراب‌های فنی که برای تمرینات متقابل و دویدن در نظر گرفته شده‌اند را شامل می‌شود. بیشتر آن‌ها مقداری بالشتک کفی را ارائه می دهند اما در کل حجم کمی دارند.
  2. جوراب‌های مخصوص دویدن: این جوراب‌ها از جوراب‌های آستر نازک با بالشتک بسیار کم تا جوراب‌هایی با بالشتک متراکم در پاشنه و کف پا متفاوت هستند. برخی از دوندگان برای تناسب بهتر در کفش‌های خود، بالشتک کمتری را ترجیح می‌دهند. برخی دیگر بالشتک را بیشتر برای کاهش خستگی پا دوست دارند.
  3. جوراب‌های مخصوص پیاده روی: این جوراب‌ها خاصیت بالش‌دهنده و از بین بردن رطوبت را برای پیاده‌روان تناسب اندام دارند.
  4. جوراب‌های معمولی: اگرچه این جوراب‌های سبک‌وزن در رنگ‌های راه‌راه‌ها و غیره متمایز هستند، اما معمولاً دارای پارچه‌هایی مانند پشم مرینو هستند.
  5. جوراب‌های سبک وزن: این جوراب‌های نسبتا نازک برای کوهنوردانی با پاهای پرحجم یعنی پاهایی که پهن هستند یا پاهایشان بلند است مناسب می‌باشد. آن‌ها رطوبت را از بین می‌برند و بالشتک متوسطی را در پاشنه و توپ پا ارائه می‌دهند. آن‌ها به خصوص در قسمت بالا نازک تر از جوراب‌های میان وزن هستند و می‌توان آن‌ها را با یا بدون جوراب آستری پوشید.
  6. جوراب‌های کوله‌پشتی متوسط: ضخامت اضافی آن‌ها به کوهنوردان با پاهای کم حجم یعنی پاهایی که باریک هستند یا پاهای پایینی دارند مناسب است. آن‌ها نسبت به جوراب‌های پیاده‌روی سبک وزن، بالشتک بیشتری در پاشنه و توپ پا ارائه می‌دهند، به‌علاوه بالشتک‌سازی در بالای پا و ساق برای راحتی در مسیرهای طولانی می‌باشد. آن‌ها را می‌توان با یا بدون جوراب آستری پوشید.
  7. جوراب‌های کوهنوردی: این جوراب‌های سنگین وزن، ضخیم‌ترین گزینه‌ی شما هستند که برای شرایط سرد و ناهموار، بالش حجیم و اضافی دارند.
  8. جوراب‌های اسکی و اسنوبرد: این جوراب‌ها در ناحیه ساق پا و معمولاً زیر پا نیز پوشیده می شوند. در غیر این صورت، آن‌ها نازک هستند و قرار نیست گرمای قابل توجهی ارائه دهند. بلکه برای محافظت از پاهای شما در برابر نقاط فشار و مالش داخل چکمه‌ها طراحی شده‌اند. طراحی آن‌ها همچنین باعث می‌شود که با انرژی مورد نیاز برای چرخش سریع تداخل نداشته باشد.

قیمت جوراب ورزشی مردانه:

قبل از خرید، مهم است که قیمت محصولات ضروری مانند یک جفت جوراب دویدن را در نظر بگیرید. به طور کلی، قیمت یک جفت جوراب با کیفیت بالا در محدوده ۵ تا ۱۸ دلار در هر جفت قرار دارد. با این حال، بیشتر این جوراب‌ها در بسته‌های شش یا دوازده تایی عرضه می‌شوند که به ترتیب به طور میانگین ۱۵ و ۲۱ دلار هستند. هرگز نباید فراموش کنید که عوامل مختلف دیگری مانند برند، سایز، کیفیت و نوع پارچه مورد استفاده بر این محدوده قیمت تأثیر می‌گذارند.

انواع جوراب ورزشی مردانه بر اساس جنس:

  • پنبه: این رایج ترین ماده برای جوراب است. نه تنها مقرون به صرفه است، بلکه راحتی و دوام را نیز ارائه می‌دهد. جوراب‌های نخی فوق العاده نرم هستند. هنگامی که با سایر الیاف مصنوعی ترکیب شوند، می‌توانند شکل خود را حفظ کنند و به پاهای شما یک تناسب راحت و زیبا ببخشند. پنبه نیز رنگ را به خوبی حفظ می کند. برای پاهای شما قابلیت تنفس بیشتری دارد که اگر پوست حساسی دارید انتخاب خوبی است.
  • پشم: پشم شاید یکی از اولین موادی باشد که برای ساخت جوراب استفاده می‌شود. با این حال، زمانی که تولیدکنندگان شروع به استفاده از الیاف ارزان قیمت کردند، جوراب‌های پشمی کمتر و کمتر در دسترس بودند. اکنون، تنها تعداد انگشت شماری از فروشگاه‌های لوازم ورزشی جوراب‌های پشمی را می‌فروشند و آنهایی که این کار را می‌کنند آن‌ها را با قیمت گزافی عرضه می‌کنند. برخلاف پنبه، پشم یک عایق فوق العاده است. بنابراین اگر در منطقه‌ای با آب و هوای سردتر زندگی می‌کنید یا اگر فصل زمستان نزدیک است، جوراب‌های پشمی قطعا یک سرمایه گذاری عالی هستند.
  • ترمه: جوراب‌های ترمه نیز برای زمستان عالی هستند و حتی گرمتر از پشم هستند. این جوراب‌ها با هر لباسی که با آن پوشیده می شوند، از لباس‌های راحتی گرفته تا رسمی و تجاری، مناسب است. آن‌ها همچنین برای کفش های کتانی، کفش مجلسی و حتی چکمه عالی هستند. با این حال، درست مانند پشم، ترمه نیز یک ماده گران قیمت برای ساخت جوراب‌های لوکس است. یکی از قوانین جوراب‌ها این است که جوراب‌های پشمی و کشمیری خوب برای کفش‌های چرمی و هر چیزی که نیاز به هوشمندی دارد عالی است.
  • ابریشم: جوراب‌های ساخته شده از ابریشم فوق العاده به نظر می رسند. خاصیت جذب ابریشم کمی بیشتر از پنبه است، اما آنقدرها بادوام نیست. پوشیدن جوراب‌های ابریشمی راحت است اما قیمت بالاتری نیز دارد.
  • مصنوعی: جوراب‌های ساخته شده از الیاف مصنوعی مانند پلی استر بسیار بادوام هستند. اگر به درستی از آن‌ها مراقبت شود، ماندگاری بیشتری نسبت به جوراب‌های نخی دارند. آن‌ها سریع خشک می‌شوند و همچنین غیر قابل جذب هستند، که باعث می‌شود برای روزهای معمولی یا زمانی که در سفر هستید، جوراب مناسبی باشند.

مزایای استفاده از جوراب ورزشی مردانه:

یک جفت جوراب مردانه با کیفیت، تعادل را حین دویدن به ارمغان می‌آورد. بنابراین، انتخاب بهترین جوراب‌های دویدن برای مردان به طور قابل توجهی عملکرد دویدن شما را بهبود می‌بخشد و حداکثر راحتی را در هنگام پوشیدن جوراب‌ها فراهم می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی به تمرین خود ادامه دهید. همچنین احتمال تصادفات ناشی از لغزش و اشتباه را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، در برابر ضربه‌های شوک محافظت می‌کند. بنابراین، اگر به دنبال افزایش شدید عملکرد خود در حین تمرینات دویدن هستید، باید یک جفت جوراب ورزشی باکیفیت را در نظر بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه

نکات مهم هنگام خرید جوراب ورزشی مردانه:

  1. راحتی: قبل از خرید جوراب‌های جدید، یکی از مهم ترین عواملی که باید در نظر بگیرید، راحتی آن‌ها می‌باشد. به طور کلی، یک جفت جوراب دویدن باکیفیت باید به راحتی سر بخورد و در عین حال پاهای شما راحت باشد. باید مطمئن شوید که از مواد محکم و در عین حال الاستیک ساخته شده است تا مطمئن شوید که اطراف پای شما خیلی سفت یا شل نیست. همچنین، باید اطمینان حاصل کنید که تکه پارچه به پاهای شما بیش از حد گرم نمی‌شود و باعث تعریق بیش از حد می‌شود.
  2. حفاظت: در حالی که به دنبال خرید یک جفت جوراب جدید برای دویدن هستید، همیشه باید مطمئن شوید که به اندازه کافی قوی باشد تا از نواحی مهم پای شما محافظت کند. اگر به دنبال محافظت بیشتر در برابر تاول‌ها هستید، ایده آل است که به سراغ یک جفت جوراب ضخیم و پرپشت بروید. علاوه بر این، جوراب‌های متراکم به کاهش ضربه ناشی از ورزش کمک می‌کنند و در عین حال نواحی کلیدی را می پوشانند. در حالت ایده‌آل، باید مطمئن شوید که پاشنه، انگشتان پا و توپ پای شما به خوبی پوشانده شده‌اند، زیرا مستعد ضربه و آسیب‌های ناشی از دویدن هستند.
  3. دوام: نوع ماده‌ای که در ساخت جوراب‌های مخصوص ورزش شما استفاده می‌شود به میزان قابل توجهی بر دوام آنها تأثیر می‌گذارد. قبل از هر خریدی، باید اطمینان حاصل کنید که جوراب ورزشی شما از پارچه‌های با کیفیتی ساخته شده‌اند که تست زمان را تضمین می‌کنند. چه به دنبال انجام تمرینات شدید دویدن یا ورزش سبک باشید، یک جفت جوراب باید به راحتی در دسترس باشد تا بتواند حمایتی را که پاهای شما در هر جلسه به آن نیاز دارد، ارائه دهد.
  4. پشتیبانی قوس: ساپورت قوس قسمتی حیاتی از هر جفت جوراب ورزشی است. این ضروری است زیرا در حالی که جوراب ساق بلند را در جای خود نگه می‌دارد، حداکثر پشتیبانی را برای قوس پای شما را فراهم می‌کند. با این حال، این ویژگی در هیچ جفت جورابی ضروری نیست، اگرچه بسیار مفید است. بنابراین، توصیه می‌کنیم جفتی را انتخاب کنید که حداقل از قوس پای شما پشتیبانی کند.
  5. فشرده سازی: بدون شک، این ویژگی را نباید نادیده گرفت زیرا محافظت کلی از پاهای شما را در حین ورزش کردن بهبود می‌بخشد. فشرده سازی یک ویژگی داخلی است که به جوراب شما اجازه می‌دهد تا ماهیچه‌های پای شما را با دقت منقبض کند، گردش خون را افزایش داده و زمان بهبودی را افزایش می‌دهد. همچنین، این طراحی خلاقانه خستگی را کاهش می‌دهد و شما را قادر می‌سازد برای مدت طولانی تری به دویدن ادامه دهید.
  6. کنترل رطوبت: اگر شما از آن دسته افرادی هستید که با دیدن پاهای عرق کرده آزرده می شوید، پس این ویژگی ضروری است. کنترل رطوبت به کاهش میزان عرق انباشته شده در پاهای شما در حین ورزش کمک می‌کند. می تواند به سادگی دریچه‌های جوراب در اطراف نواحی پاهای شما که بیشتر مستعد تعریق هستند باشد. چنین سیستمی گردش هوای کافی را تضمین می‌کند و در نتیجه تجمع عرق یا رطوبت را در پاهای شما کاهش می‌دهد.

روش نگهداری از جوراب ورزشی مردانه:

بدون شک، هر چه مراقبت از جوراب‌هایتان آسان‌تر باشد، برای راحتی پاهایتان مفیدتر است. بسته به دفعات استفاده از جوراب‌ها، ممکن است لازم باشد هر روز جوراب خود را بشوئید. با در نظر گرفتن این موضوع، همیشه باید یک جفت قابل تنفس و قابل شستشو با ماشین لباسشویی انتخاب کنید، زیرا تمیز کردن آن آسان تر است. علاوه بر این، همیشه باید اطمینان حاصل کنید که ماده مورد استفاده از استحکام کششی بالایی برخوردار است زیرا این امر تعیین می‌کند که چگونه به راحتی منبسط شده و به حالت مناسب بر می‌گردد. هنگام در نظر گرفتن نگهداری، همچنین نباید فراموش کنید که رنگ جفت جوراب خود را نیز بگنجانید زیرا این امر تعیین می کند که چگونه لکه‌ها و کثیفی‌‌ها در آن‌ها به راحتی قابل مشاهده است. رنگ‌های با جنب و جوش کمتر نسبت به جوراب‌های با رنگ روشن، لکه‌ها و کثیفی‌ها را برای مدت طولانی‌تری پنهان می‌کنند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید جوراب ورزشی مردانه مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه جوراب ورزشی مردانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ جوراب ورزشی مردانه مدل استوپ دار مجموعه ۳ عددی

جوراب ورزشی مردانه مدل استوپ دار مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    پنبه دورو
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    بلند
  • تعداد کالا در بسته
    ۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ جوراب ورزشی مردانه مدل استوپ دار

جوراب ورزشی مردانه مدل استوپ دار

مشخصات

  • جنس
    پنبه دورو
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    بلند
  • تعداد کالا در بسته
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ جوراب ورزشی مردانه مدل FM-02-BW مجموعه ۲ عددی

جوراب ورزشی مردانه  مدل FM-02-BW مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    کوتاه
  • تعداد کالا در بسته
    ۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ جوراب ورزشی مردانه مدل Mk22-2 مجموعه ۲ عددی

جوراب ورزشی مردانه  مدل Mk22-2 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    مچی
  • تعداد کالا در بسته
    ۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ جوراب ورزشی مردانه مدل FW-01-ws

جوراب ورزشی مردانه مدل FW-01-ws

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    متوسط
  • تعداد کالا در بسته
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ جوراب ورزشی مردانه مدل ZX10

جوراب ورزشی مردانه مدل ZX10

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • نوع ساق
    متوسط
  • تعداد کالا در بسته
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ جوراب ورزشی مردانه مدل نیم ساق کد JO-WH1167 رنگ سفید

جوراب ورزشی مردانه مدل نیم ساق کد JO-WH1167 رنگ سفید

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    کوتاه
  • تعداد کالا در بسته
    ۱
  • سایر توضیحات
    سایز Xl= سایز ۰ تا ۴۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ جوراب ورزشی مردانه مدل zx20

جوراب ورزشی مردانه مدل zx20

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • نوع ساق
    متوسط
  • تعداد کالا در بسته
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ جوراب ورزشی مردانه مدل FW-01-ws

جوراب ورزشی مردانه مدل FW-01-ws

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    متوسط
  • تعداد کالا در بسته
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ جوراب ورزشی مردانه مدل FW-03-sss بسته ۳ عددی

جوراب ورزشی مردانه مدل FW-03-sss بسته 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    کوتاه
  • تعداد کالا در بسته
    ۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ جوراب ورزشی مردانه مدل FAagpe3-BRB مجموعه ۳ عددی

جوراب ورزشی مردانه مدل FAagpe3-BRB مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    مچی
  • تعداد کالا در بسته
    ۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ جوراب ورزشی مردانه ژنوا مدل آنتی شوک بسته ۵ عددی

جوراب ورزشی مردانه ژنوا مدل آنتی شوک بسته 5 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    کوتاه
  • تعداد کالا در بسته
    ۵
  • سایر توضیحات
    جنس حوله‌ای بسیار لطیف – قابلیت آنتی شوک در قسمت کفی – قابلیت کشسانی فوق‌العاده – جنس بسیار محکم و مقاوم – قابلیت تنفس و گردش هوای مناسب – آنتی باکتریال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ جوراب ورزشی مردانه پاوین مدل سه خط مجموعه ۲ عددی

جوراب ورزشی مردانه پاوین مدل سه خط مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    بلند
  • تعداد کالا در بسته
    ۲
  • نحوه شست‌وشو
    توسط دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ جوراب ورزشی مردانه مدل استوپ دار کد asc

جوراب ورزشی مردانه مدل استوپ دار کد asc

مشخصات

  • جنس
    پنبه دورو
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    متوسط
  • تعداد کالا در بسته
    ۱
  • نحوه شست‌وشو
    توسط دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ جوراب ورزشی مردانه مدل ساق بلند کشی کد EL رنگ زرد

جوراب ورزشی مردانه مدل ساق بلند کشی کد EL رنگ زرد

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    بلند
  • تعداد کالا در بسته
    ۱
  • سایر توضیحات
    سایز XL = سایز ۴۰ تا ۴۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ جوراب ورزشی مردانه پاوین مدل سه خط مجموعه ۶ عددی

جوراب ورزشی مردانه پاوین مدل سه خط مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    بلند
  • تعداد کالا در بسته
    ۶
  • نحوه شست‌وشو
    توسط دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ جوراب ورزشی مردانه مدل FMNe-02 مجموعه ۲ عددی

جوراب ورزشی مردانه مدل  FMNe-02  مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    متوسط
  • تعداد کالا در بسته
    ۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ جوراب ورزشی مردانه مدل FW-01-b

جوراب ورزشی مردانه مدل FW-01-b

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    کوتاه
  • تعداد کالا در بسته
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ جوراب ورزشی مردانه مدل NBW02 مجموعه ۲ عددی

جوراب ورزشی مردانه مدل NBW02 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • نوع ساق
    متوسط
  • تعداد کالا در بسته
    ۲
  • نحوه شست‌وشو
    توسط دست
  • سایر توضیحات
    مناسب برای آقایان و بانوان مناسب برای والیبال ، فوتبال، هندبال و کوهنوردی و … طول قسمت کفی: ۲۰ سانتی متردارای سایز Free Sizeدارای یک جفت جوراب مشکی و جفت جوراب سفید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ جوراب ورزشی مردانه مدل FMN-01W

جوراب ورزشی مردانه مدل FMN-01W

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    متوسط
  • تعداد کالا در بسته
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ جوراب ورزشی مردانه مدل استوپ دار

جوراب ورزشی مردانه مدل استوپ دار

مشخصات

  • جنس
    پنبه دورو
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    بلند
  • تعداد کالا در بسته
    ۱
  • نحوه شست‌وشو
    توسط دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ جوراب ورزشی مردانه مدل FW-01-wil-ric

جوراب ورزشی مردانه مدل FW-01-wil-ric

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    متوسط
  • تعداد کالا در بسته
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ جوراب ورزشی مردانه مدل Fm333-03-bwb مجموعه ۳ عددی

جوراب ورزشی مردانه مدل Fm333-03-bwb مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    متوسط
  • تعداد کالا در بسته
    ۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ جوراب ورزشی مردانه مدل فانتزی بسته ۶ عددی

جوراب ورزشی مردانه مدل فانتزی بسته 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    کوتاه
  • تعداد کالا در بسته
    ۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ جوراب ورزشی مردانه مدل FW-03-bbb بسته ۳ عددی

جوراب ورزشی مردانه مدل FW-03-bbb بسته 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    کوتاه
  • تعداد کالا در بسته
    ۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ جوراب ورزشی مردانه مدل NW02

جوراب ورزشی مردانه مدل NW02

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • نوع ساق
    متوسط
  • تعداد کالا در بسته
    ۱
  • نحوه شست‌وشو
    توسط دست
  • سایر توضیحات
    مناسب برای آقایان و بانوانمناسب برای والیبال ، فوتبال، هندبال و کوهنوردی و …طول قسمت کفی: ۲۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ جوراب ورزشی مردانه مدل FAagpe03-WGB مجموعه ۳ عددی

جوراب ورزشی مردانه مدل  FAagpe03-WGB  مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    مچی
  • تعداد کالا در بسته
    ۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ جوراب ورزشی مردانه مدل ۰۱

جوراب ورزشی مردانه مدل 01

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • نوع ساق
    بلند
  • تعداد کالا در بسته
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ جوراب ورزشی مردانه مدل FW-03-3bss مجموعه ۳ عددی

جوراب ورزشی مردانه مدل FW-03-3bss مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع ساق
    کوتاه
  • تعداد کالا در بسته
    ۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ جوراب ورزشی مردانه مدل تنفسی کد FMnk-333-03 مجموعه ۳ عددی

جوراب ورزشی مردانه مدل تنفسی کد FMnk-333-03 مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • نوع ساق
    بدون ساق
  • تعداد کالا در بسته
    ۳
  • سایر توضیحات
    جوراب ورزشی مردانه مدل تنفس دار، ساخته شده از الیاف نخ و پلی آمید است،.جوراب دارای دو قسمت تنفسی با منافذ بسیار ریز در ناحیه های پر تحرک پا جهت گردش هوا در آن قسمت است ،این امر باعث می شود هوا به خوبی در پای ورزشکار جریان داشته باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید جوراب ورزشی مردانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کیف نظم دهنده صندوق عقب خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا