لوازم ورزشی

توپ فوتبال: راهنمای خرید انواع توپ فوتبال ارزان+قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید توپ فوتبال باید به آن ها توجه داشته باشید.

فوتبال یکی از پرطرفدارترین ورزش‌های جهان می‌باشد. این رشته ورزشی هم مانند سایر رشته‌ها نیاز به یک سری لوازم ورزشی دارد. توپ فوتبال مهم‌ترین وسیله ورزشی در این رشته است. در واقع می‌توان گفت یکی از ورزش‌های توپی مهم در جهان فوتبال است. سالانه میلیون‌ها دلار برای این ورزش در دنیا هزینه می‌شود. یک فوتبالیست خوب نیاز به یک توپ فوتبال خوب دارد تا تکنیک‌های خود را به خوبی به نمایش بگذارد.

شرکت‌های زیادی در جهان در زمینه تولید توپ فوتبال فعالیت می‌کنند و روزانه هزاران عدد توپ فوتبال را تولید و روانه بازار می‌کنند. این‌جاست که اهمیت این وسیله ورزشی مشخص می‌شود. ورزش فوتبال هم سبک‌های مختلفی دارد، از فوتبال زمین چمن گرفته تا فوتبال آمریکایی و فوتبال ساحلی که هر یک از این فوتبال‌ها نیاز به یک توپ فوتبال مخصوص دارند. امروز در این مطلب قصد داریم توپ فوتبال زمین چمن را به شما معرفی کنیم‌.

شما برای خرید توپ فوتبال باید به یک سری فاکتورهای مهم مانند اندازه و وزن توپ فوتبال توجه داشته باشید. توپ فوتبالی که در بازی‌های جام جهانی استفاده می‌شود باید یک سری فاکتور مهم داشته باشد تا فیفا آن را برای مسابقه تایید کند. همیشه فوتبالیست‌های معروف دنیا با یک توپ فوتبال استاندارد فیفا تمرین‌های خود را انجام می‌دهند. زیرا زمان مسابقه باید تکنیک‌های خود را با این مدل از توپ فوتبال به نمایش بگذارند.

اگر شما هم به صورت مبتدی و یا حرفه‌ای فوتبال می‌کنید و برای تمرینات خود نیاز به یک توپ فوتبال خوب و استاندارد دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ورزشی به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع توپ فوتبال آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید توپ فوتبال باید به آن‌ها توجه داشته باشید، آشنا می‌کنیم.

توپ‌فوتبال چیست؟

در واقع اصلی‌ترین وسیله در ورزش فوتبال به حساب می‌آید که بدون آن بازی معنایی نخواهد داشت. بادکنک یا تیوپ مهم‌ترین قسمت تشکیل دهنده توپ فوتبال است، زیرا این تیوپ را زمانی که با هوا پر می‌کنند، توپ فوتبال شکل اصلی خود را به خود می‌گیرد. سپس روی این تیوب به وسیله تکه‌های چرم طبیعی یا مصنوعی دوخته شده به هم پوشش می‌دهند. هر توپ فوتبال دارای یک عدد والف می‌باشد که برای کم و زیاد کردن باد داخل توپ استفاده می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کفش فوتبال

قسمت‌هایی تشکیل دهنده توپ‌فوتبال:

  • رویه توپ: روی توپ معمولا از تعدادی پنل یا تکه که به وسیله دست یا دستگاه در کنار هم دوخته می‌شوند تشکیل می‌شود. معمول‌ترین لایه‌های توپ ۳۲ تکه می‌باشند البته توپ‌هایی با پنل‌های ۱۸ تا ۲۶ تکه هم دیده می‌شود.
  • تیوب یا بادکنک: در واقع مهم‌ترین قسمت توپ را تیوب آن بر عهده دارد یعنی نگهداشتن هوای داخل توپ، زمانی که شما توپ را باد می‌کنید تیوب به دیواره‌ها چسبیده و شکل توپ را حفظ می‌کند. تیوب یا همان بادکنک توپ معمولا از جنس لاتکس و بیوتین ساخته می‌شود. این مواد در برابر ضربه مقاوم هستند و به مرور زمان نازک نمی‌شوند.
  • مواد تشکیل دهنده: توپ‌ها در واقع از دو ماده اصلی پی وی سی یا همان پلی ونیل و کربنات ساخته می‌شوند. پی‌ وی سی بسیار مقاوم است که از مهم‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به ضد خراش بودن آن اشاره کرد توپ فوتبال‌های خیابانی معمولا از این ماده ساخته می‌شوند. کربنات هم ماده‌ای است که در توپ‌های حرفه‌ای یا همان تضمینی برای افزایش انعطاف‌پذیری توپ و احساس کنترل بیشتر روی توپ هنگام دریافت استفاده می‌شود.

انواع توپ فوتبال:

  1. توپ‌فوتبال چمن مصنوعی: در واقع چمن مصنوعی بسیار خشک و زبر می‌باشد برای فوتبال کردن روی چنین زمینی شما نیاز به یک توپ فوتبال با لایه‌های ضخیم و مقاوم دارید. حرکت توپ روی زمینی با این مشخصات می‌تواند به رویه توپ آسیب جدی وارد کند به همین علت جنس این مدل از توپ به گونه‌ای است که روی چمن مصنوعی هیچ گونه آسیبی به آن وارد نمی‌شود.
  2. توپ‌فوتبال چمن طبیعی: همان طور که می‌دانید فوتبال روی چمن یکی از پرطرفدارترین رشته‌های فوتبال است. این نوع از چمن به دلیل نرمی فوق‌العاده بالا جنس روی توپ در آن اهمیتی ندارد و بیشتر در این نوع روی استاندارد‌های توپ مانند چرخش و حرکت صحیح در هوا تمرکز شده است. یک فوتبالیست خوب سطح بالا باید توانایی فوتبال کردن با هر دو توپ را داشته باشد.
  3. توپ‌فوتبال سالنی: به دلیل اینکه زمین فوتسال با فوتبال متفاوت است، بنابراین توپ فوتسال هم با توپ فوتبال متفاوت می‌باشد. از نظر اندازه توپ فوتسال مقداری از فوتبال کوچکتر است یعنی اندازه آن ۴ می‌باشد اما از نظر وزنی با یک توپ سایز پنج برابری می‌کند. به دلیل کوچک بودن فضا این مدل مقداری تنبل‌تر ساخته می‌شود تا با پرش کمتر بازیکن تسلط بیشتری روی توپ داشته باشد.
  4. توپ‌فوتبال مسابقه‌ای: این نوع توپ توسط مراجع رسمی تایید نشده است و منابع غیر رسمی مانند NFHS و NCAA آن را تایید کرده‌اند. با اینکه سازمان فیفا این مدل توپ را تایید نکرده اما از استاندارد بالایی برخوردارند. بعد از فیفا این دو سازمان به عنوان معتبرترین سازمان در زمینه تایید استاندارد توپ در جهان شناخته می‌شوند. سازمان نظارت بر فوتبال دبیرستانی در کشور آمریکا را NFHS به عهده دارد و انجمن ملی ورزش‌های دانشگاهی NCAA می‌باشد که استاندارد این توپ را مشخص می‌کند.
  5. توپ‌فوتبال تضمینی: فیفا یکی از معتبرترین سازمان‌های نظارت بر روی کیفیت توپ‌فوتبال است. توپ‌های تایید شده به وسیله این سازمان بعد از انجام تست‌های مختلف در شرایط زمینی و آب و هوایی مختلف مورد تست قرار می‌گیرند وتوپ‌هایی را که این شرکت تایید کند از بالاترین سطح کیفیت برخوردار هستند. تمام توپ‌هایی را که در بازی های جام جهانی مشاهده می‌کنید این سازمان از هر لحاظ مورد نقد و بررسی قرار داده و به تایید فیفا رسیده‌اند.
  6. توپ‌فوتبال ساحلی: مهم‌ترین ویژگی توپ‌های فوتبال ساحلی ضد آب بودن آن‌ها است. این توپ‌ها از نظر اندازه تقریبا به اندازه توپ‌های فوتسال هستند با این تفاوت که وزن آن‌ها خیلی کمتر از توپ‌های سالنی است. توپ‌فوتبال ساحلی دارای جنس رویه نرم و لطیف می‌باشد زیرا این ورزش بدون کفش با پای برهنه انجام می‌شود و نباید پای فوتبالیست حین شوت کردن دچار آسیب شود.
  7. توپ‌فوتبال خیابانی: بدترین نوع زمین فوتبال برای بازی آسفالت و سیمان زبر کف خیابان است که دائما با توپ شما در تماس می‌باشد. بنابراین توپ‌فوتبال خیابانی باید داری چند لایه رویه مقاوم باشد تا بتواند این شرایط را تحمل کند. از نظر اندازه هم تقریبا هم اندازه توپ‌فوتبال سالنی هستند زیرا بازیکن باید بیشترین میزان تسلط روی توپ را داشته باشد و توپ روی پای بازیکن گیر کند تا بتواند تکنیک‌های خود را با آن پیاده کند.
  8. مینی توپ‌های فوتبال: از نظر سایزی با توپ‌هایی که تا به حال توضیح داده شد کوچکتر هستند یعنی سایز آن‌ها ۱ است. معمولا فوتبالیست‌ها بعد از پایان یک مسابقه سخت برای تفریح یا برای تمرین حرکات پا از این مدل توپ استفاده می‌کنند. زیرا سرعت عمل پای بازیکن با این مدل توپ چند برابر مدل‌های قبلی می‌شود.

ویژگی‌های یک توپ فوتبال خوب و استاندارد:

  • شکل یک توپ استاندارد باید کروی باشد.
  • یک توپ استاندارد قابلیت ضد آب دارد و معمولا جنس لایه بیرونی آن از چرم طبیعی یا مصنوعی مورد تایید سازمان فیفا می‌باشد.
  • از نظر علم ریاضی محیط توپ فوتبال باید بین ۲۷ تا ۲۸ اینچ باشد بزرگتر و کوچکتر از این مقدار بر خلاف مقررات است.
  • قبل از بازی توپ فوتبال وزن می‌شود، وزن توپ استاندارد قبل از شروع بازی باید چیزی در حدود ۳۹۷ تا ۴۵۴ گرم باشد. فوتبال کردن با توپی با وزن کمتر و بیشتر از این مقدار ممنوع است.
  • لایه بیرونی توپ باید از جنسی باشد که به بدن و پای بازیکن آسیب وارد نکند.
  • در خصوص رنگ توپ هم هیچ محدودیتی وجود ندارد و شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید رنگ توپ خود را انتخاب کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کفش فوتسال

نکات مهم هنگام خرید توپ فوتبال:

  1. قیمت توپ‌فوتبال: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، قبل از هر کاری بهتر است میزان بودجه برای خرید توپ‌فوتبال را مشخص کنید. معمولا توپ‌های استاندارد و مورد تایید فیفا قیمت بالایی دارند و اگر یک توپ استاندارد و باکیفیت می‌خواهید بهتر است یک توپ مورد تایید فیفا را خریداری کنید و خسیس بودن را کنار بگذارید.
  2. نوع توپ‌فوتبال: توپ‌فوتبال دارای مدل‌های مختلفی است در واقع بستگی به سبک فوتبال شما دارد که چه نوعی از توپ‌فوتبال را خریداری نمایید. برای زمین فوتبال چمن طبیعی و مصنوعی دو نمونه توپ وجود دارد. برای فوتبال خیابانی و فوتبال سالنی هم نمونه‌های دیگری از توپ وجود دارد. مسابقات جام جهانی فوتبال هم با یک توپ و فوتبال ساحلی هم با نمونه دیگری از توپ انجام می‌شود. شما باید با توجه به نوع ورزش خود توپ‌فوتبال خود را انتخاب کنید.
  3. جنس رویه توپ: بسته به نوع زمین مسابقه جنس رویه توپ متفاوت است زمین چمن مصنوعی به دلیل اینکه مقداری زبر و خشک می‌باشد، دارای رویه مقاوم‌تری است یعنی از جنس پی‌وی سی اما در فوتبال ساحلی به دلیل اینکه توپ به صورت مستقیم با پای بازیکن در تماس است و هنگام شوت زدن نباید پای بازیکن دچار ناراحتی شود جنس رویه آن باید نرم و انعطاف‌پذیر باشد. توپ‌های مناسب فوتبال ساحلی معمولا از جنس کربنات ساخته می‌شوند.
  4. وزن توپ: وزن توپ هم نقش مهمی در انجام تکنیک‌های شما دارد. وزن توپ قبل از انجام مسابقه نباید کمتر از ۳۹۷ گرم و نباید بیشتر از ۴۵۴ گرم باشد. پس اگر توپ‌فوتبال را برای مسابقه می‌خواهید به وزن توپ توجه ویژه‌ای داشته باشید. البته از نظر پزشکی هم نباید وزن توپ خیلی کم یا زیاد باشد. توپ سبک وزن باعث می‌شود زانوی شما آب بیاورد و مجبور به عمل آن شوید و توپ خیلی سنگین هم باعث می‌شود دچار مینیسک زانو خواهید شد و باز هم کار شما به عمل جراحی کشیده می‌شود.
  5. ارگونومیک توپ: توپ شما باید حتما از ۳۲ تکه دوخته شده به هم تشکیل شده باشد. زیرا توپی با این ویژگی‌ها به راحتی در هوا پرواز می‌کند و به صورت درست به مسیر خود ادامه می‌دهد. از نظر شکلی هم توپ شما باید دقیقا کروی باشد تا در طول مسیر حرکت به درستی چرخیده و نوسان کند. از نظر علم ریاضی هم محیط توپ مورد نظر شما نباید کمتر از ۲۷ اینچ و نباید بیشتر از ۲۸ اینچ باشد.
  6. سایز توپ فوتبال: توپ فوتبال با سایز ۱ و ۲ معمولا در مسابقات ورزشی استفاده نمی‌شود و برای بازی‌های سرگرم کننده استفاده می‌شود. فدراسیون فوتبال هم برای سن‌های مختلف توپ فوتبال با سایز‌های متفاوت را پیشنهاد می‌کند. برای گروه سنی ۷ سال به پایین از توپ شماره سه برای گروه سنی ۸ تا ۱۲ سال سایز ۴ و برای گروه سنی ۱۲ سال به بالا از توپ سایز ۵ استفاده می‌شود. البته حتما قبل از خرید توپ فوتبال از مربی خود در مورد سایز توپ سوال کنید.
  7. طول عمر توپ: شما با توجه به میزان و نوع استفاده خود باید توپ مورد نظر خود را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنم توپ‌های ارزان قیمت را خریداری نکنید زیرا طول عمر بالایی ندارند و اگر زیاد فوتبال می‌کنید مناسب شما نمی‌باشد و اگر از توپ زیاد استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنم حتما یک توپ با قیمت بالاتر را انتخاب نمایید.

روش نگهداری از توپ فوتبال:

  • همیشه والو توپ زمان باد کردن دچار مشکل می‌شود، همیشه قبل از باد کردن توپ والو آن را به روغن یا صابون آغشته نمایید تا والو توپ دچار آسیب نشود.
  • از باد کردن توپ با فشار مستقیم پمپ باد خودداری کنید زیرا امکان ترکیدن تیوب توپ به دور از انتظار نیست. توصیه می‌شود به وسیله تلمبه توپ را به صورت دستی باد کنید.
  • همیشه توپ را به میزان مناسب باد کنید، باد کردن بیش از اندازه توپ می‌تواند باعث تغییر شکل در توپ شما شود. همچنین کم بودن میزان باد توپ هم باعث فرسایش رویه توپ می‌شود.
  • همیشه بعد از پایان بازی توپ خود را به وسیله آب و صابون به خوبی شستشو دهید. زیرا ورود شن و ماسه به والو توپ آسیب وارد می‌کند و بعد از مدتی دچار نشت در آن منطقه می‌شود.
  • همیشه قبل از شروع بازی با درجه میزان باد توپ را اندازه بگیرید و بعد از پایان بازی بهتر است اگر مدت زیادی قرار است از توپ استفاده نکنید باد آن را کاملا خالی کرده و در دمای اتاق نگهداری کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید توپ فوتبال مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه توپ فوتبال زیبا، ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ توپ فوتبال مدل GS-Bundesliga

توپ فوتبال مدل GS-Bundesliga

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۴۲۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نوع استفاده
    زمین چمن
  • سایر توضیحات
    جنس: چرم مصنوعیوارداتی: ساخت کشور تایلندنوع توپ: پرسیوزن: ۴۲۰ گرمسایز: ۵ فوتبالیکیفیت توپ: شفافمناسب برای زمین چمنمناسب برای ورزشکاران و عموم افراد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ توپ فوتبال مدل پاکستانی دوختی X NEW 2023

توپ فوتبال مدل پاکستانی دوختی X NEW 2023

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۳۷۰ گرم
  • جنس
    PU
  • نوع استفاده
    زمین چمن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ توپ فوتبال مدل بوندسلیگا فصل جدید ۲۰۲۳

توپ فوتبال مدل بوندسلیگا فصل جدید 2023

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۳۶۰ گرم
  • جنس
    چرمی
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    زمین چمن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ توپ فوتبال مدل ۵۰۰۰ کد GKI1055

توپ فوتبال مدل 5000 کد GKI1055

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۳۷۵ گرم
  • جنس
    چرمی
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    زمین چمن
  • اقلام همراه
    -توپ دوختی رویه چرمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ توپ فوتبال مولتن مدل ۵۰۰۰

توپ فوتبال مولتن مدل 5000

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی PU
  • نوع استفاده
    زمین چمن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ توپ فوتبال مدل NK-7832

توپ فوتبال مدل NK-7832

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۴۳۰ گرم
  • جنس
    جنس رویه از چرم PU
  • نوع استفاده
    زمین چمن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ توپ فوتبال مدل AD-01

توپ فوتبال مدل AD-01

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی پلی اورتان
  • نوع استفاده
    زمین چمن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ توپ فوتبال مدل بندسلیگا کد ۰۱۲۵

توپ فوتبال مدل بندسلیگا کد 0125

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی، پلی اورتان
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    زمین چمن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ توپ فوتبال مولتن مدل vantaggio 3200

توپ فوتبال مولتن مدل vantaggio 3200

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    چرمpu-pvcفوم
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    محیط خارجی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ توپ فوتبال مولتن مدل ونتاگیو NK-3885

توپ فوتبال مولتن مدل ونتاگیو  NK-3885

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۴۲۵ گرم
  • جنس
    جنس رویه از پلی اورتان و پلی اتیلن کربنات
  • نوع استفاده
    زمین چمن
  • سایر توضیحات
    شکل کاملاً گرد و کرویپوشش داخلی پلی استرسطح یکنواخت با کاهش جذب آبمناسب برای بازی در زمین چمن و سالنجنس رویه از پلی اورتان و پلی اتیلن کربناتدارای دوام و استحکام فوق العاده در برابر ضرباتاستفاده از فناوری ACENTEC و اتصال حرارتی با پوششی صاف و بدونمشخصات فنیسایز۵مورد استفادهحرفه ایوزن خالص (گرم)۴۲۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ توپ فوتبال مدل GKI 1084 طرح لیگ برتر خلیج فارس

توپ فوتبال مدل GKI 1084 طرح لیگ برتر خلیج فارس

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۴۳۰ گرم
  • جنس
    PU
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    زمین چمن
  • سایر توضیحات
    در هنگام خرید به علامت GKI 1084 دقت فرمایید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ توپ فوتبال مدل MD3- AS8627

توپ فوتبال مدل MD3- AS8627

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۴۳۵ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی PU/PVC
  • نوع استفاده
    محیط خارجی
  • سایر توضیحات
    رنگ: سفید، سرخابی، سبز و مشکیجنس رویه: چرم مصنوعی PU/PVCبازه تحمل فشار هوا: ۰.۷ تا ۰.۹ بارنوع توپ: دوختیوزن: ۴۳۵-۴۲۵ گرمسایز: ۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ توپ فوتبال مدل UH2055 کد ۰۲

توپ فوتبال مدل  UH2055 کد 02

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۳۸۰ گرم
  • جنس
    چرمی
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    زمین چمن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ توپ فوتبال مدل لیگ فصل جدید ۲۰۲۳

توپ فوتبال مدل لیگ فصل جدید 2023

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۳۷۰ گرم
  • جنس
    چرمی
  • سری
    غیر حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    زمین چمن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ توپ فوتبال مدل دوختی دربی استار بوندسلیگا ۲۰۲۳

توپ فوتبال مدل دوختی  دربی استار بوندسلیگا 2023

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس
    چرمی
  • نوع استفاده
    زمین چمن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ توپ فوتبال مدل پاکستانی دوختی کد FIFA 2023 New

توپ فوتبال مدل پاکستانی دوختی کد FIFA 2023 New

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۳۷۰ گرم
  • جنس
    PU
  • نوع استفاده
    زمین چمن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ توپ فوتبال مدل GS-F5V5000

توپ فوتبال مدل GS-F5V5000

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۴۴۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نوع استفاده
    زمین چمن
  • سایر توضیحات
    جنس: چرم مصنوعیوارداتی: ساخت کشور تایلندنوع توپ: دوختیوزن: ۴۴۰ گرمسایز: ۵ فوتبالیکیفیت توپ: شفافمناسب برای زمین های فوتبال و چمن مصنوعیمناسب برای ورزشکاران و عموم افراد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ توپ فوتبال مدل EUROPA LEAGUE 2062

توپ فوتبال مدل EUROPA LEAGUE 2062

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۴۴۰ گرم
  • جنس
    PU
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    زمین چمن
  • اقلام همراه
    سوزن توپتور مخصوص حمل
  • سایر توضیحات
    در هنگام خرید به علامت GKI 2062 دقت فرمایید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ توپ فوتبال مدل لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴

توپ فوتبال مدل لیگ قهرمانان اروپا 2024

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس
    PU PVC
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    زمین چمن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ توپ فوتبال مدل ونتاژیو ۵۰۰۰ کد GKI1055

توپ فوتبال مدل ونتاژیو 5000 کد GKI1055

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۳۳۰ گرم
  • جنس
    چرمی
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    زمین چمن
  • سایر توضیحات
    توپ حرفه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ توپ فوتبال مدل جام جهانی کد ۲۰۲۲

توپ فوتبال مدل جام جهانی کد 2022

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۴۳۰ گرم
  • جنس
    پی وی سی و پی یو
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    زمین چمن
  • اقلام همراه
    جعبه، تور و سوزن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ توپ فوتبال مدل برازوکا جام جهانی کد ۲۰۱۴

توپ فوتبال مدل برازوکا جام جهانی کد 2014

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس
    pvc و pu
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    زمین چمن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ توپ فوتبال مدل نتاژیو vantagio2023

توپ فوتبال مدل نتاژیو vantagio2023

مشخصات

  • سایز
    ۴
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    چرمی
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    سالن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ توپ فوتبال مدل Afc ونتاژیو ۴۸۰۰

توپ فوتبال مدل Afc ونتاژیو  4800

مشخصات

  • سایز
    ۴
  • وزن
    ۳۲۰ گرم
  • جنس
    چرمی
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    زمین چمن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ توپ فوتبال مدل جام جهانی فینال کد qatar 2022

توپ فوتبال مدل جام جهانی فینال کد qatar 2022

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۴۴۵ گرم
  • جنس
    پی وی سی و پی یو
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    زمین چمن
  • سایر توضیحات
    توپ دارای رویه براق نوع توپ دوختی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ توپ فوتبال مدل لیگ برتر دوخت دست

توپ فوتبال مدل لیگ برتر دوخت دست

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۴۴۰ گرم
  • جنس
    PU
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    زمین چمن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ توپ فوتبال مدل دوختی

توپ فوتبال مدل دوختی

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    زمین چمن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ توپ فوتبال پرشین بال مدل Touch

توپ فوتبال پرشین بال مدل Touch

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس
    چرم
  • نوع استفاده
    محیط خارجی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ توپ فوتبال مدل فینال جام جهانی ۲۰۲۲ الحلم

توپ فوتبال مدل فینال جام جهانی 2022 الحلم

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس
    پی وی سی و پی یو
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    زمین چمن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ توپ فوتبال مدل تورفابریک بوندسلیگا

توپ فوتبال مدل تورفابریک بوندسلیگا

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس
    PU & PVC
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    زمین چمن
  • اقلام همراه
    جعبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۱ توپ فوتبال مدل GS-F5V5000

توپ فوتبال مدل GS-F5V5000

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۴۴۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نوع استفاده
    زمین چمن
  • سایر توضیحات
    جنس: چرم مصنوعیوارداتی: ساخت کشور تایلندنوع توپ: دوختیوزن: ۴۴۰ گرمسایز: ۵ فوتبالیکیفیت توپ: شفافمناسب برای زمین های فوتبال و چمن مصنوعیمناسب برای ورزشکاران و عموم افراد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۲ توپ فوتبال مدل POX 6696

توپ فوتبال مدل POX 6696

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    pu
  • نوع استفاده
    زمین چمن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۳ توپ فوتبال مدل AFC4900

توپ فوتبال مدل AFC4900

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    فوم
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    زمین چمن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۴ توپ فوتبال مولتن مدل Vantaggio 5000-604 A1B

توپ فوتبال مولتن مدل Vantaggio 5000-604 A1B

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۴۲۰ گرم
  • جنس
    چرم با کیفیت
  • سری
    Classic
  • نوع استفاده
    زمین چمن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۵ توپ فوتبال مدل GS-F5V5000

توپ فوتبال مدل GS-F5V5000

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۴۴۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • نوع استفاده
    زمین چمن
  • سایر توضیحات
    جنس: چرم مصنوعیوارداتی: ساخت کشور تایلندنوع توپ: دوختیوزن: ۴۴۰ گرمسایز: ۵ فوتبالیکیفیت توپ: شفافمناسب برای زمین های فوتبال و چمن مصنوعیمناسب برای ورزشکاران و عموم افراد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۶ توپ فوتبال مدل ۲۰۲۳ اوشنز

توپ فوتبال مدل 2023 اوشنز

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس
    pvc و pu
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    زمین چمن
  • اقلام همراه
    جعبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۷ توپ فوتبال مدل پاکستانی کد ۲۰۲۳ New

توپ فوتبال مدل پاکستانی کد 2023 New

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۴۳۵ گرم
  • جنس
    جنس از چرم مصنوعی PU
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    محیط خارجی
  • سایر توضیحات
    سایز ۵مجهز به تکنولوژی دوختی-شکل کاملاً گرد و کروی-جنس از چرم مصنوعی PUوزن توپ ۴۳۵ – ۴۲۵ گرم-مناسب زمین چمن،سالن و محیط های خارجی-دارای دوام و استحکام فوق العاده در برابر ضربات-

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۸ توپ فوتبال مدل بودندسلیگا دوختی ۲۰۲۳

توپ فوتبال مدل بودندسلیگا دوختی 2023

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۳۹۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    زمین چمن
  • سایر توضیحات
    توپ دست دوزرویه چرم مصنوعی مناسب برای سالن و زمین چمن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۹ توپ فوتبال مدل A italia

توپ فوتبال مدل A italia

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک ضد لغزیدگی
  • نوع استفاده
    زمین چمن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴۰ توپ فوتبال مدل برازوکا جام جهانی ۲۰۱۴

توپ فوتبال مدل برازوکا جام جهانی 2014

مشخصات

  • سایز
    ۵
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس
    PU & PVC
  • سری
    حرفه‌ای
  • نوع استفاده
    زمین چمن
  • سایر توضیحات
    توپ دارای جعبه می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید توپ فوتبال در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کفش فوتبال پسرانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا