لوازم ورزشی

توپ تناسب اندام، راهنمای خرید توپ بدنسازی ارزان+قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید توپ تناسب اندام باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

امروزه با ماشینی شدن زندگی‌ها نیاز به ورزش بیشتر در مردم احساس می‌شود، زیرا عامل بیشتر بیماری‌ها مانند دیابت و فشار خون بالا کم تحرکی است. توپ تناسب اندام یک وسیله ورزشی است که شما می‌توانید به وسیله آن تمرینات ورزشی مورد علاقه خود را انجام دهید به دلیل اینکه با این توپ می‌توان ورزش پیلاتس را به راحتی انجام داد به آن توپ پیلاتس هم گفته می‌شود. شما به وسیله توپ تناسب اندام می‌توانید به راحتی حرکاتی را تمرین کنید که باعث تقویت عضلات شکم، پشت و لگن می‌شود. ورزش کردن با توپ تناسب اندام می‌تواند علاوه بر تقویت عضلات قسمت‌هایی که گفته شد روی روحیه و اعصاب شما هم تاثیر مثبت داشته باشد.

بدنسازی یکی از ورزش‌های مورد علاقه در بین خانم‌ها و آقایان می‌باشد که به تناسب اندام خود اهمیت زیادی می‌دهند. توپ تناسب اندام در ورزش بدنسازی هم کاربرد فراوانی دارد و بیشتر حرکات ورزشی با آن انجام می‌شود. همان طور که می‌دانید برای انجام ورزش بدنسازی نیاز به یک سری لوازم ورزشی دارید که به راحتی در منزل هم جا نمی‌شوند. بنابراین اگر شما به هر دلیل نمی‌توانید به باشگاه بدنسازی مراجعه کنید و تناسب اندام خود را هم از دست ندهید. پیشنهاد می‌کنم در منزل خود یک توپ تناسب اندام داشته باشید که با آن تمرین کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهند و قصد خریداری کردن توپ تناسب اندام را دارید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع توپ تناسب اندام آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید توپ تناسب اندام باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

توپ تناسب اندام چیست و چه کاربردی دارد؟

توپ تناسب اندام یک توپ خیلی بزرگ در اندازه‌های مختلف است که به منظور انجام حرکات ورزشی و تمرینات روزانه خود می‌توانید از آن استفاده کنید. این توپ جنس خیلی محکمی دارد به طوری که اگر ورزشکار تمام وزن خود را هم روی توپ بیاندازد اتفاق خاصی برای توپ نخواهد افتاد. این توپ با نام‌های مختلفی نظیر: توپ ژیمناستیک، توپ یوگا، توپ درمانی، توپ بارداری، توپ بدن، توپ تعادل، توپ وضع حمل، توپ سلامتی، توپ سوئیسی، توپ بدن سازی و پیلاتس هم گفته می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید راکت بدمینتون

تاریخچه استفاده از توپ‌بدنسازی:

اولین بار این توپ برای موارد درمانی ساخته شد در کشور سوئیس برای کمک به فیزیوتراپی کودکان مورد استفاده قرار گرفت اما خیلی سریع به یک وسیله ورزشی محبوب در جهان تبدیل شد. تقریبا اوایل سال ۱۹۰۰ میلادی بود که از این توپ برای درمان بیماری‌های دستگاه عصبی استفاده شد. یک اسباب بازی ساز در سال ۱۹۶۰ میلادی نمونه‌های کوچکی از آن را برای بازی کودکان طراحی کرد که به توپ ژیمناستیک معروف شد. امروزه از این توپ به یک وسیله ورزشی پر کاربرد تبدیل شده که در تمام رشته‌های ورزشی استفاده می‌شود.

انواع توپ‌بدنسازی بر اساس اندازه:

در کل توپ‌های بدنسازی در چهار اندازه مختلف در بازار وجود دارند که شما با توجه به قد و فرم بدن خود باید یکی از آن‌ها را انتخاب نمائید. همیشه برای پیدا کردن سایز دقیق توپ خود باید روی آن نشسته و اگر ساق با و ران شما زاویه ۹۰ درجه داشته باشد، توپ مورد نظر سایز شماست. اگر اینترنتی خرید می‌کنید حتما به اندازه‌های پایین توجه کنید و بر اساس قد خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

  1. توپ بدنسازی ۴۵ سانتی: این توپ مناسب افرادی است که قد آن‌ها ۱۵۰ سانتی‌متر و کمتر از این مقدار می‌باشد. این توپ معمولا در کودکان استفاده می‌شود و کوچکترین سایز توپ بدنسازی شناخته می‌شود.
  2. توپ بدنسازی ۵۵ سانتی‌: این توپ برای افرادی طراحی شده که قد آن‌ها بالاتر از ۱۵۰ سانتی‌متر بوده و برای افراد با قد حداکثر ۱۶۷ سانتی‌مترمناسب است. اگر شما هم در دسته افراد با قد متوسط هستید به شما توصیه می‌کنم حتما توپ خود را در این سایز انتخاب کنید.
  3. توپ بدنسازی ۶۵ سانتی: این توپ در واقع برای افراد بلند قد ساخته شده که قد آن‌ها از ۱۷۰ سانتی‌متر تا ۱۸۵ سانتی‌متر است. در واقع این توپ مناسب افرادی است که قد آن‌ها زیر ۱۸۵ سانتی‌متر و نه بیشتر آن می‌باشد.
  4. توپ بدن سازی ۷۵ سانتی: اگر قد شما بلند‌تر از ۱۸۵ سانتی‌متر است دیگر توپ‌های ۶۵ سانتی مناسب شما نیستند و باید از توپ‌های سایز بزرگتر یعنی ۷۵ سانتی استفاده کنید. این توپ در واقع مناسب افرادی است که قد آن‌ها خیلی بلند است.

انواع توپ پیلاتس بر اساس شکل ظاهری:

  1. توپ پیلاتس خاردار: این مدل از توپ به دلیل داشتن خار روی سطح خود اصطکاک بیشتری با بدن دارند بنابراین بدن بهتر روی آن قرار می‌گیرد یا به اصطلاح کمتر لیز می‌خورند که این امر باعث می‌شود، راحت‌تر حرکات ورزشی مورد نظر خود را با آن انجام دهید. لازم به ذکر است به دلیل داشتن خار روی سطح برای نشستن و انجام حرکت یوگا چندان مناسب نیستند.
  2. توپ پیلاتس ساده: سطح این توپ کاملا صاف بوده و فاقد هر گونه برجستگی است که در بازار به عنوان توپ یوگا شناخته می‌شود. شما حین انجام حرکات یوگا می‌توانید به راحتی روی آن بنشینید. متاسفانه سطح ان‌ها صاف بوده و اصطکاک خیلی کمی با بدن و سطح زمین دارند بنابراین انجام حرکات کششی مانند تمرین‌های ژیمناستیک با آن‌ها چندان مناسب نیست.

توپ پیلاتس خاردار بهتره یا ساده:

این موضوع دقیقا بستگی به سبک رشته ورزشی شما دارد، در ورزش یوگا معمولا حرکات با نشستن روی توپ پیلاتس انجام می‌شود. پس توپ خاردار نباید زیاد برای شما راحت و مناسب باشد. اما در ورزش بدنسازی و ژیمناستیک حرکات به گونه‌ای است که اگر توپ پیلاتس اصطکاک و چسبندگی لازم روی سطح خود را نداشته باشد، انجام حرکات ورزشی با آن خیلی سخت و دشوار می‌شود. بنابراین در این رشته‌های ورزشی توپ پیلاتس خاردار مناسب‌تر است.

مزایای استفاده از توپ تناسب اندام:

  • این دستگاه از قیمت ارزانی برخوردار است به طوری که می‌توایند آن را خریداری کرده و به جای رفتن به باشگاه در منزل خود با آن ورزش کنید. این وسیله وزن خیلی کمی دارد به طوری که در سفر هم می‌توانید از آن استفاده نمائید.
  • شما با استفاده از این توپ می‌توانید توان عضلانی خود را بهبود ببخشید. هر چه میزان باد توپ خود را بیشتر کنید، فشار بیشتری حین تمرین به عضلات شما وارد می‌شود و باعث بهبود عضلات شما می‌شود.
  • این توپ باعث می‌شود بدن شما قبل از انجام حرکات ورزشی به خوبی گرم شود به همین دلیل می‌تواند جلوی خیلی از آسیب‌ دیدگی‌ها حین ورزش را بگیرد. این وسیله به شما کمک می‌کند که حرکات کششی را تمرین کرده و مقاومت کششی بدن خود را بیشتر کنید.
  • همان طور که می‌دانید بدن شما در طول روز کارهای مختلفی را انجام دهد، اگر قبل از شروع کارهای روزانه خود با این وسیله عضلات خود را آماده کنید، ناحیه سر و گردن شما کمتر دچار اسیب دیدگی می‌شود.
  • این دستگاه به طور چشمگیری باعث افزایش تعادل در بدن شما می‌شود. حتی اگر شما فقط روی این توپ بنشیند، عضلات قسمت‌های مختلف شما برای برقرار کردن تعادل در بدن خود به خود درگیر می‌شوند.

بهترین مارک توپ تناسب اندام (توپ پیلاتس):

به دلیل اینکه برندهای باکیفیت زیادی در بازار وجود دارند، نمی‌توان یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک توپ پیلاتس به شما معرفی کرد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای توپ پیلاتس را به شما معرفی می‌کنیم.

  • توپ پیلاتس اکسینگ
  • توپ پیلاتس جورکس
  • توپ پیلاتس آذیموس
  • توپ پیلاتس لدراگوما
  • توپ پیلاتس گلدن استار
  • توپ پیلاتس کراس اسپورت
  • توپ پیلاتس جیم بال
  • توپ پیلاتس تراباند
  • توپ پیلاتس اسکالپچر

حتما بخوانید: راهنمای خرید کیسه بوکس

نکات مهم هنگام خرید توپ تناسب اندام:

  1. قیمت توپ: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، بهتر است، قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید توپ را مشخص کنید. زمانی که مقدار بودجه برای خرید توپ مشخص شد خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برای شما آسان‌تر می‌شود.
  2. نوع توپ: توپ بدنسازی انواع مختلفی دارد، شما با توجه به سبک و نوع ورزش خود می‌توانید نوع توپ خود را مشخص کنید. در واقع برای هر رشته ورزشی یک توپ خاص طراحی شده است. توپ ورزشی دارای نمونه ساده و خاردار است. اگر فعالیت ورزشی شما به یوگا و ورزش‌هایی که به نشستن روی توپ مربوط می‌شود، محدود شود. نمونه خاردار مناسب نیست و نمونه ساده بهتر است.
  3. جنس توپ: این توپ‌ها به علت انجام حرکات ورزشی خاص معمولا از جنس باکیفیت ساخته می‌شوند که توانایی تحمل وزن شخص ورزشکار، ضربه و ورود اجسام نوک تیز به درون توپ را داشته باشد. با این حال هستند شرکت‌هایی که محصولات خود را از جنس ارزان و بدون کیفیت می‌سازند. بنابراین شما باید از یک فروشگاه معتبر و مورد اطمینان خرید کنید تا توپ شما از جنس اصلی و باکیفیت باشد.
  4. تحمل وزن: هنگام خرید توپ بدنسازی به تحمل وزن محصول هم توجه کنید. همان طور که می‌دانید توپ‌های بدنسازی تحمل وزن زیادی دارند چیزی در حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم. پس شما هنگام انجام حرکات ورزشی نباید نگران ترکیدن توپ باشید زیرا تحمل وزنی بالایی دارند. با این حال شما با توجه به حرکاتی که انجام می‌دهید و میزان فشاری که روی توپ وارد می‌کنید، باید یک نمونه از آن را انتخاب و خریداری کنید.
  5. سایز توپ: همان طور که گفته شد، توپ‌های بدنسازی در ۴ سایز ۴۵، ۵۵، ۶۵ و ۷۵ سانتی در بازار وجود دارد که شما باید بر اساس قد و فرم بدن خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. برای کودکان و افراد کوتاه قد سایز ۴۵، برای افراد قد متوسط سایز ۵۵ و برای افراد بلند قد سایز ۶۵ و برای افراد خیلی بلند قد هم سایز ۷۵ مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته برای انتخاب دقیق باید روی توپ نشست، توپی که زاویه پا با لگن ۹۰ درجه بود دقیقا اندازه شما است.
  6. قابلیت پنچرگیری: با اینکه جنس این توپ‌ها خیلی محکم است و به راحتی پنچر نمی‌شوند، با این حال در مواردی پنچر هم می‌شوند که توپ مورد نظر شما باید قابلیت پنچری گرفتن را داشته باشد. معمولا به همراه این توپ‌ها تعدادی چسب مخصوص به فروش می‌رسد که در زمان پنچر شدن شما بتوانید به وسیله آن‌ها پنچری توپ خود را گرفته و مجدد از آن استفاده کنید.
  7. برند توپ: بهتر است به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بازار بروید. در واقع این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار هستند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد که از قبل هم امتحان خود را پس داده، نباید به سراغ خرید برندهای ناشناخته بازار رفت. زیرا این محصولات تست نشده و ممکن است خرید آن‌ها به ضرر شما تمام شود.

روش نگهداری از توپ پیلاتس یا بدنسازی:

  • همیشه توپ را در جایی نگهداری کنید که با نور مستقیم خورشید در تماس نباشد. نور خورشید باعث آسیب رساندن به توپ و کاهش میزان باد آن می‌شود.
  • حرکات ورزشی مورد نظر خود را در سطح صاف انجام دهید. انجام حرکات ورزشی با توپ روی محیط‌های برجسته مثل خاکی و شن ریزه احتمال پنچر شدن و ترکیدگی توپ را افزایش می‌دهد.
  • اگر مدت زمان زیادی قصد استفاده از توپ را ندارید، بهتر است باد آن را خالی کرده و در دمای اتاق نگهداری کنید. این کار باعث افزایش طول عمر توپ می‌شود.
  • از برخورد توپ با مواد نفتی و شیمیایی خطرناک تا حد امکان جلوگیری کنید، زیرا دشمن اصلی پلاستیک مواد نفتی است چون از نفت ساخته می‌شود و می‌تواند بدنه توپ را در خود حل کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید توپ تناسب اندام مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای توپ تناسب اندام ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ توپ تناسب اندام مدل ۷۵

توپ تناسب اندام مدل 75

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵x75x75 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    لاستیک
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    به همراه تلمبه مخصوص توپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ توپ تناسب اندام کد ۳۰۳۱۱۴

توپ تناسب اندام کد 303114

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۲ گرم
  • سایر توضیحات
    – قابل استفاده برای هر سنی- مخصوص حرکات کششی و تعادلی- دارای آج روی توپ برای تقویت عضلات پاها، دست‌ها، پشت و سینه و شکم- مناسب برای استفاده در ورزش‌های بدنسازی، ژیمناستیک، ایروبیک، پیلاتس و …

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ توپ تناسب اندام ری اکسینگ مدل RX1145

توپ تناسب اندام ری اکسینگ مدل RX1145

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x16x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    ترموپلاستیک الاستیک بر پایه مواد پلیمری فشرده
  • کشور تولیدکننده
    ایتالیا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ توپ تناسب اندام مدل MD3-AS9332

توپ تناسب اندام مدل MD3-AS9332

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵x65x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پی وی سی
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    رنگ: بنفش قطر: ۶۵ سانتی‌متروزن بسته بندی: ۱۱۴۳ گرممراه با یک پمپ باد جهت باد کردن توپمناسب برای کشش و ماساژ عضلات گردن، کمر، پشت، باسن، پاها، شکم، دست‌ها و سایر نقاط بدناز آتش و سایر منابع حرارتی و اشیاء نوک تیز دور نگه داشته شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ توپ تناسب اندام مدل T75

 توپ تناسب اندام مدل T75

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵x75x75 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    Pvc
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ توپ تناسب اندام مدل آج دار قطر ۷۵ سانتی متر

توپ تناسب اندام مدل آج دار قطر 75 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵x75x75 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    دارای جنس با خاصیت کشسان بالاقطر مینیمم ۶۵ سانتی متر و ماکسیمم ۸۰ سانتی متر (در صورت باد کردن با اندازه ماکسیمم)رویه آج دار جهت اصطکاک بهتر و سرنخوردن توپقابلیت تحمل وزن بالامناسب برای حرکات پیلاتس، ایروبیک و بدنسازی با توپبهترین وسیله جهت درمان درد دنبالچه در منزل با نشستن روی توپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ توپ تناسب اندام مدل ۸۵

توپ تناسب اندام مدل 85

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس
    لاستیک
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    به همراه تلمبه مخصوص توپ قطر این توپ ۸۵ سانتی متر است و تحمل وزن۱۶۰کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ توپ تناسب اندام کراس اسپرت مدل IR97403 قطر ۶۵ سانتی متر

توپ تناسب اندام کراس اسپرت مدل IR97403 قطر 65 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲*۱۴*۱۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    توپ ساده ایروبیکی ساده ۶۵ سانتی به همراه پمپ باد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ توپ تناسب اندام جورکس مدل ANTI-BURST

توپ تناسب اندام جورکس مدل ANTI-BURST

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۵x85x85 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    لاتکس با کیفیت بسیار بالا و فاقد هرگونه مواد مضر مانند BPA و PVC
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    (((ضد انفجار)))(((قطر واقعی)))(((دارای DVD و دفترچه راهنما)))(((ساخته شده از لاتکس با کیفیت بسیار بالا و فاقد هرگونه مواد مضر مانند BPA و PVC)))

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ توپ تناسب اندام مدل ۸۵

توپ تناسب اندام مدل 85

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۵x85x85 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    لاستیک ضد انفجار
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    جیم بال ۸۵ سانتی متری ضد انفجار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ توپ تناسب اندام مدل جیم بال ۱۰۱

توپ تناسب اندام مدل جیم بال 101

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵x65x65 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ توپ تناسب اندام مدل ۱۲۲۲۲۸۵

توپ تناسب اندام مدل 1222285

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۵x85x85 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    توپ جیم بال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ توپ تناسب اندام جورکس مدل ANTI-BURST

توپ تناسب اندام جورکس مدل ANTI-BURST

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۵x85x85 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    لاتکس با کیفیت بسیار بالا و فاقد هرگونه مواد مضر مانند BPA و PVC
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    (((ضد انفجار)))(((قطر واقعی)))(((دارای DVD و دفترچه راهنما)))(((ساخته شده از لاتکس با کیفیت بسیار بالا و فاقد هرگونه مواد مضر مانند BPA و PVC)))

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ توپ تناسب اندام شارک مدل SH85 کد F2021

توپ تناسب اندام شارک مدل SH85 کد F2021

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵x75x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    وزن سبکقابل حملقابل استفاده در مجموعه های ورزشیدو منظورهامکان استفاده در منازل.قابل شستشودارای تلمبه برای بادقطر ۸۵ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ توپ تناسب اندام مدل P01 به همراه تلمبه

توپ تناسب اندام مدل P01 به همراه تلمبه

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۵x85x85 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۵ گرم
  • جنس
    PVC ضخیم و بادوام
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    ساخته شده از PVC ضخیم و بادوامشست و شو و حمل آسانطراحی ضد لغزش برای افزایش ایمنیمناسب برای پیلاتس ، یوگا ، بدنسازیمناسب برای افراد تا ۱۲۰ کیلوگرموزن ۱۰۵۰ گرمدارای تلمبه برای بادکردن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ توپ تناسب اندام مدل TR75

 توپ تناسب اندام مدل TR75

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵x75x75 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    pvc
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ توپ تناسب اندام مدل ۶۵ ساده

توپ تناسب اندام مدل 65 ساده

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵x65x65 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    قطر ۶۵ سانتی متردارای یک پمپ باد و شلنگ رابط – مناسب برای کشش و ماساژ عضلات گردن، کمر، پشت، باسن، پاها، شکم، دست‌ها و سایر نقاط بدن – از آتش و سایر منابع حرارتی و اشیاء نوک تیز دور نگه داشته شود – قابل شستشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ توپ تناسب اندام مدل MD3-AS9333

توپ تناسب اندام مدل MD3-AS9333

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵x65x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • جنس
    پی وی سی
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    رنگ: صورتیقطر: ۶۵ سانتی‌متروزن بسته بندی: ۱۱۴۳ گرممراه با یک پمپ باد جهت باد کردن توپمناسب برای کشش و ماساژ عضلات گردن، کمر، پشت، باسن، پاها، شکم، دست‌ها و سایر نقاط بدناز آتش و سایر منابع حرارتی و اشیاء نوک تیز دور نگه داشته شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ توپ تناسب اندام جیم بال مدل ۰۰۳ سایز ۸۵

توپ تناسب اندام جیم بال مدل 003 سایز 85

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۵x85x85 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    PVC
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    توپ جیم بالسایز ۸۵جنس پی وی سیهمراه تلمبهمحصول چینتضمین رضایتمندی شما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ توپ تناسب اندام مدل T 75

توپ تناسب اندام مدل T 75

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵x75x75 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    pvc
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ توپ تناسب اندام مدل سایز ۷۵ ساده

توپ تناسب اندام مدل سایز 75 ساده

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵x75x75 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    قطر ۶۵ سانتی متردارای یک پمپ باد و شلنگ رابط – مناسب برای کشش و ماساژ عضلات گردن، کمر، پشت، باسن، پاها، شکم، دست‌ها و سایر نقاط بدن – از آتش و سایر منابع حرارتی و اشیاء نوک تیز دور نگه داشته شود – قابل شستشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ توپ تناسب اندام گلدن استار با قطر ۷۵ سانتی متر

توپ تناسب اندام گلدن استار با قطر 75 سانتی متر

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – ارتفاع ۷۱ سانتی‌متر- مناسب برای استفاده در ورزش‌های بدنسازی، ژیمناستیک، ایروبیک، پیلاتس و …- دارای تلمبه- وزن بدون باد ۹۰۰ گرم- وزن بسته‌بندی ۱۱۲۶ گرم- قابل استفاده برای هر سنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ توپ تناسب اندام مدل جیم بال کد ۰۰۱

توپ تناسب اندام مدل جیم بال کد 001

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    همراه با تلمبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ توپ تناسب اندام مدل A-65

توپ تناسب اندام مدل A-65

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵x65x65 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    لاستیک
  • سایر توضیحات
    دارای یک تلمبه پایی در بسته بندی برای باد کردن توپقابل شستشودرگیرکردن عضلات برای قوی شدنکمک برای انجام حرکات کششییک تمرین عالی برای تمامی سنین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ توپ تناسب اندام مدل ۷۵

توپ تناسب اندام مدل 75

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵x75x75 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • جنس
    لاستیک ضد انفجار
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    جیم بال ۷۵ سانتی متری ضد انفجار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ توپ تناسب اندام جورکس مدل MASSAGE GYM BALL

توپ تناسب اندام جورکس مدل MASSAGE GYM BALL

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵x65x65 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۳۶ گرم
  • جنس
    لاتکس با کیفیت بسیار بالا و فاقد هرگونه مواد مضر مانند BPA و PVC
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    (((ضد انفجار)))(((قطر واقعی)))(((دارای DVD و دفترچه راهنما)))(((ساخته شده از لاتکس با کیفیت بسیار بالا و فاقد هرگونه مواد مضر مانند BPA و PVC)))

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ توپ تناسب اندام مدل Gymnastic Ball کد ۰۱

توپ تناسب اندام مدل Gymnastic Ball کد 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    مناسب حرکات کششی – همراه با تلمبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ توپ تناسب اندام جیم بال مدل BEYOND سایز ۷۵

توپ تناسب اندام جیم بال مدل BEYOND سایز 75

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵x75x75 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    PVC
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    همراه با تلمبهضد انفجار بدون بو مقاوم در برابر پارگی تقویت عضلات افزایش قدرت تعادل کمک به گردش خون چربی سوزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ توپ تناسب اندام مدل A-85

توپ تناسب اندام مدل A-85

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۵x85x85 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    لاستیک
  • سایر توضیحات
    دارای یک تلمبه پایی در بسته بندی برای باد کردن توپقابل شستشودرگیرکردن عضلات برای قوی شدنکمک برای انجام حرکات کششییک تمرین عالی برای تمامی سنین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ توپ تناسب اندام مدل GM0065

توپ تناسب اندام مدل GM0065

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵x65x65 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • کشور تولیدکننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۱ توپ تناسب اندام جورکس مدل ۰۷۰ قطر ۷۵ سانتی متر

توپ تناسب اندام جورکس مدل 070 قطر 75 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۲ توپ تناسب اندام جورکس مدل ۰۷۰ قطر ۸۵ سانتی متر

توپ تناسب اندام جورکس مدل 070 قطر 85 سانتی متر

مشخصات

  • ابعاد
    قطر ۸۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۳ توپ تناسب اندام مدل ۸۵

توپ تناسب اندام مدل 85

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۵x85x85 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    pvc
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۴ توپ تناسب اندام مدل horse2

توپ تناسب اندام مدل horse2

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۵x45x45 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    pvc

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۵ توپ تناسب اندام سایز ۸۵

توپ تناسب اندام سایز 85

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۸۵ گرم
  • سایر توضیحات
    – دارای وزن بدون باد ۹۸۵ گرم- دارای وزن بسته‌بندی ۱۱۸۷ گرم- دارای یک پمپ باد و شلنگ رابط- مناسب برای کشش و ماساژ عضلات گردن، کمر، پشت، باسن، پاها، شکم، دست‌ها و سایر نقاط بدن- از آتش و سایر منابع حرارتی و اشیاء نوک تیز دور نگه داشته شود- قابل شستشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۶ توپ تناسب اندام مدل سایز ۸۵ ساده

توپ تناسب اندام مدل سایز 85 ساده

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۵x85x85 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد در بسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۷ توپ تناسب اندام جورکس مدل AntiBurst-85

توپ تناسب اندام جورکس مدل AntiBurst-85

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۵x85x85 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    پی وی سی
  • سایر توضیحات
    قطر ۸۵ سانتی مترسه رنگ: آبی، قرمز، طوسی یا نقره ایمناسب برای تقویت اندام های بالاتنه و پایین تنهامکان انجام صدها حرکت ورزشی متنوع در منزل یا سالن های ورزشدارای سطح صاف برای پوست های حساس و ایجاد حس نرمیبه همراه پمپ باد و یک عدد دی وی دی آموزشی و دفترچه راهنماضد انفجار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۸ توپ تناسب اندام جورکس مدل MASSAGE GYM BALL

توپ تناسب اندام جورکس مدل MASSAGE GYM BALL

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵x65x65 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۳۶ گرم
  • جنس
    لاتکس با کیفیت بسیار بالا و فاقد هرگونه مواد مضر مانند BPA و PVC
  • کشور تولیدکننده
    چین
  • تعداد در بسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    (((ضد انفجار)))(((قطر واقعی)))(((دارای DVD و دفترچه راهنما)))(((ساخته شده از لاتکس با کیفیت بسیار بالا و فاقد هرگونه مواد مضر مانند BPA و PVC))

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۹ توپ تناسب اندام کد ۸۵۸۵

توپ تناسب اندام کد 8585

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰*۲۰*۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    لاتکس
  • سایر توضیحات
    سایز ۸۵ ساده همراه با تلمبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴۰ توپ تناسب اندام با قطر ۶۵ سانتی‌متر

توپ تناسب اندام با قطر 65 سانتی‌متر

مشخصات

  • ابعاد
    قطر ۶۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۸۷ گرم
  • سایر توضیحات
    – دارای وزن بسته‌بندی ۱۱۸۷ گرم- دارای یک پمپ باد و شلنگ رابط- مناسب برای کشش و ماساژ عضلات گردن، کمر، پشت، باسن، پاها، شکم، دست‌ها و سایر نقاط بدن- از آتش و سایر منابع حرارتی و اشیاء نوک تیز دور نگه داشته شود- قابل شستشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید توپ تناسب اندام در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید چراغ دوچرخه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا