کامپیوتر و تجهیزات جانبیویژه

تستر کابل شبکه، راهنمای خرید اینترنتی بهترین تستر کابل شبکه ارزان

نکات مهمی که هنگام خرید تستر کابل شبکه باید در نظر بگیرید.

اکثر خطاهای شبکه در یک شبکه داده نتیجه ریختن قهوه روی رایانه اصلی نیست. معمولاً به کابل کشی معیوب مربوط می‌شود. به همین دلیل است که خطوط باید از نظر اتصالات معیوب، فیبرهای آسیب دیده، اتصالات، مشکلات انتقال داده و غیره آزمایش شوند. این دقیقاً همان چیزی است که تستر کابل شبکه برای آن ساخته شده است. تسترهای کابل شبکه ابزاری مناسب برای آزمایش قدرت و اتصال در یک خط یا اندازه گیری عملکرد یک کابل با سرعت بالا هستند. تکنسین‌های شبکه مانند نجار از چکش استفاده می‌کنند. صاحبان منزل می‌توانند از آن‌ها برای حل مشکلات شبکه بدون نیاز به کمک گرفتن از متخصصان استفاده کنند. تقریباً هر کسی که دارای یک شبکه اینترنتی متشکل از بیش از یک کابل باشد، از این نوع آزمایش‌ها بهره مند خواهد شد.

ابتدایی ترین نوع تستر کابل شبکه چیزی بیشتر از تأیید ضروری در مورد وضعیت فیزیکی هر سیم ارائه می‌دهد. آن‌ها به شما اطلاع می‌دهند که آیا هر کابل به درستی متصل و جفت شده است، اما اطلاعات دقیق تری در مورد مشکلات احتمالی به شما ارائه نمی‌دهند. مطمئناً هیچ دیدگاهی در مورد ارتباط داده‌ای که روی کابل انجام می‌شود به شما نمی‌دهند. آن‌ها آزمایش کننده‌های تأیید اولیه هستند و فقط برای آزمایش‌های ضروری مفید می‌باشند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید تستر کابل شبکه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع تستر کابل شبکه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید تستر کابل شبکه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

تستر کابل شبکه چیست و چه کاربردی دارد؟

تستر کابل شبکه یک دستگاه انقلابی است که به طور خاص برای آزمایش قابلیت اطمینان اتصالات کابل ساخته شده است. بنابراین، این ابزار برای تکنسین‌های شبکه، آزمایش‌کنندگان شبکه، آزمایش‌کنندگان تأیید کابل و سایر زمینه‌های کاری مرتبط ضروری است. جدای از موارد ذکر شده، این ابزار برای صاحبان شبکه خانگی نیز ضروری است، زیرا می‌تواند در درجه اول به جلوگیری از مشکلات شبکه کمک کند و اتصالات سیم خانگی را به درستی تشخیص دهد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کابل شبکه

تستر کابل شبکه چگونه کار می‌کند؟

اساساً یک تستر کابل با ارسال یک نوع “سیگنال” به پایین کابل، رله کردن و بررسی خوب یا بد بودن اتصال بر اساس بازخورد سیم کار می‌کند. به طور خاص، تسترها می‌توانند کیفیت اتصالات سیم را با ارسال جریانی به اتصال شبکه محلی، که بررسی تداوم نامیده می‌شود را بررسی کنند. به همین ترتیب، تسترهای کابل شبکه می‌توانند با ارسال یک جریان الکتریکی و ولتاژ پایین لینک اتصال، یک بررسی مقاومت را انجام دهند. اکنون، تسترهای شبکه دستگاه‌های ظریفی هستند که نیاز به مراقبت حداکثری دارند. همیشه بررسی کنید که آیا اتصال کابلی که می‌خواهید آزمایش کنید از قبل برای آنالیز آماده شده است یا خیر تا تستر به طور تصادفی شوک الکتریکی دریافت نکند که ممکن است دستگاه را خراب کند.

انواع تستر کابل شبکه موجود در بازار:

شما به یک تستر نیاز دارید که با پیچیدگی شبکه شما کار کند. به طور کلی سه نوع اصلی تستر کابل شبکه وجود دارد که در ادامه به معرفی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم:

تستر تأیید:

یک تستر تأیید می‌تواند تشخیص دهد که آیا کابل به درستی وصل شده است یا خیر. معمولاً توسط پیمانکاران و تکنسین‌های شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد، آزمایش کننده‌های تأیید اولین گام در هنگام عیب یابی شبکه شما هستند.

آزمایش کننده صلاحیت:

تستر صلاحیت دارای طراحی پیچیده تری است تا تعیین کند آیا کابل شبکه شما می‌تواند الزامات فناوری شبکه شما را پشتیبانی کند، مانند: VoIP، Gigabit Ethernet یا ۱۰۰BASE-TX. تکنسین‌های شبکه در درجه اول از تسترهای صلاحیت برای ارزیابی یا عیب یابی پهنای باند کابل استفاده می‌کنند.

تستر گواهینامه:

یک تستر شبکه گواهینامه تعیین می‌کند که آیا کابل شبکه شما با استانداردهای کابل کشی مطابقت دارد یا خیر. سازندگان کابل کشی از نصاب‌های تجاری دیتاکام می‌خواهند که از تست کننده‌های گواهی استفاده کنند تا تأیید نمایند که کابل با الزامات کابل کشی و ضمانت سازنده مطابقت دارد.

چگونه کابل شبکه خود را تست کنیم؟

مشکلات اتصال یک آفت دائمی برای اتصالات شبکه است. برای تست کابل شبکه خود، ابتدا باید یک تستر داشته باشید که بتواند کار را به درستی انجام دهد. فقط انتهای خط را به تستر وصل کنید تا بتوانید به درستی کارکردن یا عدم کارکرد بند ناف را به درستی بشناسید. پس از آن، می‌توانید عملکرد کابل‌کشی کابل‌های تلفن و کابل‌های فیبر نوری شبکه خانگی خود را با استفاده از تسترهای صلاحیت آزمایش کنید. به همین ترتیب، می‌توانید با آزمایش پایداری اتصال با استفاده از تستر کابل شبکه، ارتباط داده و انتقال داده سرویس ابری خود را بررسی کنید. برای بررسی کابل‌های USB، می‌توانید با اتصال انتهای کابل USB به پورت‌های مناسب روی تستر کابل، آزمایش ساده USB را انجام دهید.

نحوه استفاده از تستر کابل شبکه:

ما در این مقاله به سادگی مراحل کلی را توضیح داده ایم که می‌توانید به راحتی آن‌ها را دنبال کنید، بنابراین حتی اگر مبتدی هستید، می‌توانید به درستی از تستر خود استفاده کنید:

  • به دقت بررسی کنید که آیا کابلی که می‌خواهید آزمایش کنید از هر پیوند الکتریکی فعال جدا شده است یا خیر. این برای جلوگیری از خواندن اشتباه است که برای ارزیابی اتصال کابل شما مضر است.
  • به درستی پورت اتصال آزمایشی مناسب را در تستر خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر سیمی که می‌خواهید به آن وصل کنید یک کانکتور f است، باید به درستی یک آداپتور یا سوکت مناسب برای آن پیدا کنید.

پس از آن، باید نوک دیگر کابل را نیز به انتهای راه دور تستر متصل کنید. فقط مطمئن شوید که اتصال به طور محکم در پین‌های دستگاه قرار دارد.

  • محصول را به درستی روشن کنید و نوع آزمایشی را که می‌خواهید انجام دهید انتخاب کنید. یا در دستگاه‌های دیگر، اطمینان حاصل کنید که تستر می‌تواند به طور خودکار یک آزمایش تشخیصی اولیه کل خط اتصال را انجام دهد.

مراحل بالا را با دقت دنبال کنید تا بتوانید خوانش دقیق و مناسبی از اتصالات شبکه کابلی خود داشته باشید. اما توجه داشته باشید که اینها فقط دستورالعمل‌های کلی در استفاده از تستر شبکه هستند. برای توضیحات جامع تر و آگاهانه تر به دفترچه راهنمای دستگاه خود مراجعه کنید.

نحوه انتخاب بهترین تستر کابل شبکه :

ما چندین نوع تستر را به شما نشان داده‌ایم. هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند که متفاوت از سایرین است یا تسترهایی وجود دارند که ویژگی‌های مشابهی دارند اما قیمت آن‌ها متفاوت است. بنابراین، در مورد اینکه چه چیزی را باید خریداری کنید و چه چیزی را نباید خریداری کنید گیج می‌شوید، در اینجا نقش این راهنمای خرید مطرح می‌شود. به شما می‌گوید چه ویژگی‌هایی می‌تواند آزمایش شما را درست کند و به هدف شما خدمت کند. کافی است نکاتی را که در زیر توضیح داده‌ایم مرور کنید و آنچه را که مناسب شماست انتخاب نمائید و از بین برندهای ذکر شده مناسب خود را انتخاب کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کارت شبکه

نکات مهمی که هنگام خرید تستر کابل شبکه باید در نظر بگیرید:

  1. سازگاری با کابل: تسترهای شبکه کابلی به گونه ای طراحی شده‌اند که از نوع خاصی از کابل پشتیبانی می‌کنند. از این رو تمرکز بر روی نوع کابل‌هایی که در پنل شبکه خود دارید برای شما بسیار مهم است. پس از اینکه متوجه شدید چه کابلی دارید، کافی است تمام تسترها را در محدوده قیمت داده شده مقایسه کنید و ببینید کدام تستر از تمام کابل‌هایی که برای آزمایش نیاز دارید پشتیبانی می‌کند. اما در صورتی که از آن فقط برای مصارف خانگی استفاده می‌کنید، این اتفاق خواهد افتاد. اگر یک تکنسین شبکه حرفه‌ای هستید، باید یک تستر شبکه تهیه کنید که تقریباً همه یا بیشتر کابل‌ها را پشتیبانی کند. زیرا زمانی که برای آزمایش بیرون می‌روید، میزهای مختلفی را در محل‌های کاری مختلف پیدا خواهید کرد. رایج ترین کابلی که وجود دارد کابل کواکسیال است از این رو باید همیشه در تستر شما گنجانده شود. به غیر از آن، تسترهایی که در اینجا ذکر کرده‌ایم از چندین نوع کابل پشتیبانی می‌کنند که می‌توانید هر کدام را بنا به نیاز خود از بین آنها انتخاب کنید.
  2. نوع تست: تستر شبکه چندین آزمایش را در شبکه کابلی شما انجام می‌دهد. اما اینکه چه اهداف خاصی می‌توانند انجام دهند بسیار مهم است. زیرا اگر آزمایشی که می‌خواهید آن را در شبکه خود انجام دهید توسط تستر شما ارائه نشده است، نیازی به خرید آن نیست. تست‌های مختلفی که یک تستر شبکه ممکن است انجام دهد عبارتند از: بررسی پیوستگی، بررسی ولتاژ، اندازه‌گیری طول کابل، تست پین، بررسی اتصال مناسب، یافتن محل پورت کابل و بسیاری موارد دیگر. بر اساس نوع آزمایشی که می‌خواهید انجام دهید، آزمایشی را انتخاب کنید که در خدمت هدف شما باشد. اگر یک تکنسین حرفه ای هستید، تستری را پیدا کنید که از چندین نوع آزمایش پشتیبانی می‌کند. تسترهایی که در اینجا ذکر کردیم هم برای مصارف خانگی و هم برای تکنسین‌های حرفه‌ای مناسب هستند. از این مقاله یکی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است. همچنین باید روی دقت نتایج تمرکز کنید زیرا در صورت عدم دقت در نتایج، مشکل ایجاد می‌شود.
  3. نمایشگر LED یا LCD روی تستر: بر اساس آزمایشی که تستر شما ارائه می‌دهد، ممکن است صفحه نمایشی برای نمایش نتیجه شما در صورتی که یک مقدار عددی باشد، داشته باشد. اما تسترهایی وجود دارند که با صفحه نمایش ارائه نمی‌شوند، زیرا چنین تستری فقط نتایج را به صورت نشانگرهای صدا یا نور مانند تست تداوم، تست پین و غیره به شما نشان می‌دهد. با این حال، توصیه ما به شما این است که به سراغ تستری بروید که دارای صفحه نمایش است. همانطور که ممکن است صدا را در یک محیط پر سر و صدا از دست بدهید یا نور ممکن است به دلایلی روشن نشود، اما صفحه نمایش همیشه نتایج را به شما نشان می‌دهد. بنابراین، اگر یک تکنسین حرفه‌ای هستید که باید ولتاژ خط کابل یا طول کابل را اندازه گیری کنید، باید یک تستر نوع نمایشگر داشته باشید. ما هر دو نوع تستر را در نمایش لیست خود داریم، یکی را که برای شما مناسب تر است انتخاب کنید. همچنین قیمت تسترهای بدون نمایشگر بسیار کمتر از نوع نمایشگر است.
  4. طول کابل قابل اندازه گیری: یکی از آزمایش‌هایی که تستر شبکه انجام می‌دهد، اندازه‌گیری طول کابل است، بدون اینکه شما در واقع در کل طول کابل حرکت کنید. بنابراین توجه به حداکثر طول کابلی که تستر شما می‌تواند اندازه گیری کند برای شما مهم است. مارک‌هایی که در اینجا ذکر کردیم می‌توانند از ۳۰۰ متر تا یک کیلومتر طول کابل را فقط در ۳-۵ ثانیه آزمایش کنند. اما بیشتر کابل‌های مورد استفاده شبکه بیش از ۳۰۰ متر نیستند، بنابراین حداکثر تسترهایی که در لیست خود قرار داده‌ایم برد ۳۰۰ متر دارند. این باعث کاهش قیمت نیز می‌شود، زیرا استفاده غیرضروری از تستر کابل آزمایشی طولانی باعث گران شدن آن‌ها می‌شود که اصلاً مورد نیاز نیست.
  5. نشانگرهای LED و بلندگوی صدا: این دو ویژگی در لیست ویژگی‌های آزمایشگر شما ضروری است. هر زمان که آزمایش خود را انجام می‌دهید، با نشانگر نور یا بلندگو یا گاهی اوقات هر دو با هم به شما اطلاع داده می‌شود که آزمایش انجام شده است، اکنون نتیجه را بررسی کنید. این تضمین می‌کند که خواندن را از دست ندهید و همیشه و در زمان‌بندی صحیح به نتیجه دقیق برسید. تمام برندهایی که در اینجا به آن‌ها اشاره کردیم به هر دو ویژگی مجهز هستند.
  6. ضمانتنامه: داشتن گارانتی محصول شما این اطمینان را می‌دهد که در صورت خرابی دستگاه نیازی به زحمت زیادی نخواهید داشت فقط باید به شرکت اطلاع دهید و مشکل شما بدون هیچ هزینه‌ای تا زمان گارانتی رفع می‌شود. تسترهای شبکه که دستگاه‌های الکترونیکی هستند، اگر در شرایط شدید مانند گرما یا سرمای بیش از حد استفاده شوند، بیشتر مستعد خرابی هستند، بنابراین همیشه باید بررسی کنید که برند شما چه میزان ضمانت برای تستر ارائه می‌دهد.
  7. قیمت: با قیمت، ویژگی‌های بیشتر و دوام بهتر در محصول شما ایجاد می‌شود. وقتی صحبت از دوام آن می‌شود، ارزش بیشتری را برای تستر خود هزینه کنید، زیرا باعث طولانی‌تر کارکردن آن می‌شود و در هزینه تعمیر تسترتان صرفه‌جویی می‌شود. اما صرف غیر ضروری برای ویژگی‌هایی که در تستر خود به آن‌ها نیاز ندارید، پول شما را هدر می‌دهد. قیمت تستر شما بر اساس آزمایشی که می‌تواند انجام دهد، انواع کابل‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کند و جنبه‌های دیگر است. جنبه خود را پیدا کنید و انتخاب کنید که برای شما مقرون به صرفه تر است.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید تستر کابل شبکه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه تستر کابل شبکه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ تستر کابل شبکه مدل NETPIL-NF 858C

تستر کابل شبکه مدل NETPIL-NF 858C

مشخصات

  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    Tested cabling RJ45, RJ11, BNC,fibre optic (2.5mm SC;ST;FC ferrule)Functionality location of the damage site,cable length measurement,detection of short circuit; interruptions; reverse connections,measurement of the distance to damage,dynamic calibration of cable lenght measurement,temperature compensation,sound signaling,terminator identificationWiring tests cable lenght,connection map,digital pair finder with generator,light penCable length measurement ۱۰÷۲۰۰۰mSetting the electric capacity of the tested cable yesMeasurement of the distance to damage yesErgonomics big and clear LCD display,automatic shutdown,long operating time,measuring data memoryPower in-built 1000mAh battery,micro USB chargingDimensions ۱۳۵x78x35 mm (main),107x30x24 mm (reciever)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ تستر کابل شبکه نت پیل مدل sc8108

تستر کابل شبکه نت پیل مدل sc8108

مشخصات

  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    نمایش متراژ کابل، نمایش ایرادات کابل از قبیل اتصالی و قطعی به همراه مشخص کردن محل ایراد کابل و تست سلامت کانکشن ها و غیرهتعیین محل خطا در سیم کشی و یا اتصالاتبررسی خطای سیم کشی در کابل نظیر مدار باز، اتصال کوتاه و …اندازه گیری طول کابلاستفاده ساده و آسان با صفحه نمایش بزرگ LCDخاموش شدن خودکارتامین انرژی با ۴ عدد باطری نیم قلمیکیفیت بالای ساخت سایز : ۳۷x82x180 میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تستر کابل شبکه سایرکس مدل SX-T8M

تستر کابل شبکه سایرکس مدل SX-T8M

مشخصات

  • ابعاد
    اختصاصی میلی متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    امکان تست کابل‌های RJ45 (کابل LAN) و RJ11 (کابل تلفن)دارای نشانگرهای LEDدارای کیفجهت تست صحت خطوط شبکه و تلفنتغذیه دستگاه : باتری کتابی ۹ ولتیامکان تشخیص اتصال اشتباهاتصال کوتاه (Short Circuit) و مدار باز (Open Circuit)قابل جدا شدنامکان تست اتصال تا فاصله ۳۰۰ متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ تستر کابل شبکه مدل NETPIL-NF 911

تستر کابل شبکه  مدل NETPIL-NF 911

مشخصات

  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    Measurement of the power of the optical sender (dBm and W).Insertion loss test of optical devices.Light source function.Check fiber breakage, winding,ect.New REF user-defined.FC/SC/ST general-purpose interface.Wavelength: 1310/1490/1550/ 1625nm (power meter).Wavelength:1310 / 1550nm( light source).Certification. Passes RoHS, FCC, and CE compliance testing, and it is certified to the ISO 9001 standard.100% Affordable. Manufactured in China and a lot cheaper than competitor products with similar quality.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ تستر کابل شبکه نت پیل مدل T14

تستر کابل شبکه نت پیل مدل T14

مشخصات

  • ابعاد
    اختصاصی میلی متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • سایر مشخصات
    تست کابل شبکه RJ-45،RJ-11،USB،BNC،۱۳۹۴تشخیص اتصال کوتاه و مدار بازکابل یاب(قابلیت پیدا کردن کابل)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ تستر کابل شبکه کی نت پلاس مدل KP-T80

تستر کابل شبکه کی نت پلاس  مدل KP-T80

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    دارای قابلیت تست برروی سوئیچ های POE تا توان ۶۰Vحفاظت از ولتاژ ورودی ۵mA ، DC48تست و نمایش نقشه سیم های کابل شبکهحداکثر محدوده تست روی کابلهای شبکه تا مسافت ۶۰۰ مترسازگار با سوئیچ ۱۰M,100M,1000Mتست ولتاژ و آمپر منبع تغذیه آداپتورهای DCدارای چراغ قوهمنبع تغذیه: باتری ۱.۵V x AAA3

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ تستر کابل شبکه مدل BAMA102

تستر کابل شبکه مدل BAMA102

مشخصات

  • وزن
    ۲۲۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تستر کابل شبکه کد SC8108

تستر کابل شبکه کد SC8108

مشخصات

  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    نمایش متراژ کابل، نمایش ایرادات کابل از قبیل اتصالی و قطعی به همراه مشخص کردن محل ایراد کابل و تست سلامت کانکشن ها و غیرهتعیین محل خطا در سیم کشی و یا اتصالاتبررسی خطای سیم کشی در کابل نظیر مدار باز، اتصال کوتاه و …کارکرد توسط چهار عدد باطری قلمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ تستر کابل شبکه آننق مدل pro-111

تستر کابل شبکه آننق مدل pro-111

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    تستر کابل و اتصالات RJ11/RJ45 حرفه ای – تشخیص نوع خطا : تعداد رشته ها و قطع و وصل بودن آن ها بصورت حرفه ای – دارای کلید خاموش و روشن – نوع پورت : RJ11/RJ45 – منبع تغذیه: باطری کتابی – فاقد باطری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ تستر کابل شبکه مدل NSHL 468

تستر کابل شبکه مدل NSHL 468

مشخصات

  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • سایر مشخصات
    بهمراه کیف طرح چرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ تستر کابل شبکه نت پیل مدل NF-8209

تستر کابل شبکه نت پیل مدل NF-8209

مشخصات

  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    منبع تغذیه: باتری AAAx3 (شامل نمی شود)هشدار باتری کم: ۲.۷ ولتزمان خاموش شدن خودکار: ۱۵/۳۰/۶۰ دقیقه/خاموشحفاظت ولتاژ: DC 48V 5mAحداکثر جریان کاری: کمتر از ۱۵۰ میلی آمپراندازه: ۱۳۰x70x28 میلی مترپارامتر گیرنده:حساسیت قابل تنظیمتشخیص ولتاژ ACعملکرد نورپردازیمنبع تغذیه: ۹ ولت x 1 عدد (شامل نمی شود)هشدار باتری کم: ۶+-۰.۵ ولتحداکثر جریان کاری:

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ تستر کابل شبکه مستر مدل SY-468

تستر کابل شبکه مستر مدل SY-468

مشخصات

  • سایر مشخصات
    امکان تست سوکت RJ11 و RJ45دارای نشانگرهای LED

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ تستر کابل شبکه و ردیاب ولتاژ مستک مدل WT-58D

تستر کابل شبکه و ردیاب ولتاژ مستک مدل WT-58D

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    WT-58D ردیاب سیم چند منظوره مانند تلفن، سیم شبکه، کابل برق است. ضد تداخل، بدون نویز، خط یاب شبکه سیگنال دیجیتال.مجهز به کابل های RJ11 و RJ45 و دارای رابط روی فرستنده.بدون باز کردن پوشش سیم، به راحتی و سریع می توانید نقطه شکست را پیدا کنید.تشخیص اتصال کوتاه/مدار باز و عملکرد تست سطح DC.یک ابزار عالی برای مهندسی مخابرات، ، تعمیر و نگهداری شبکه و غیره.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ تستر کابل شبکه مدل NETPIL-NF 8508

تستر کابل شبکه مدل NETPIL-NF 8508

مشخصات

  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    ۱. Testing open circuit, short, cross, and split pair for RJ45 cable.2. Two scan modes select-able: Normal Mode/ Anti-jamming Mode. (The sensitivity can be adjusted.)3. Port Blink Function: For locating network port by the flashing port light on Hub/Switch.4. Measure CAT5, CAT6 cable length accurately , the range is 2.5m~200m.5. POE Function: It can test the information of standard POE device, such as POE voltage, power supply polarity, power supply mode and also the type of PSE (af or at standard).6. QC Testing for Crystal Head: Plug and unplug the cable that needs to be tested, and the results are updated automatically. A tick indicates that the channel is normal, and a cross indicates that the channel is .7. Optical Power Meter Function:(1) Available Unit: dBm, dB, or mw, uw, nw(2) Available Wavelength: 850nm, 1300nm, 1310nm, 1490nm, 1550nm, 1625nm.8. Red Light Pen Function: Can switch three modes : Fast flash, Slow flash and always bright.9. NCV Function: The NCV indicator lights green, means NCV function turns on.10. Set Function: Set up Language/backlight/ backlight time/ auto-off time/system information(version No.) etc.11. Lighting Function, convenient to work in dark environment.12. Headphone Function: Easy to use in noisy environments or long distance line-hunting.13. Rechargeable Lithium battery for long-time work. Adjustable auto-off time.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ تستر کابل شبکه آننق مدل pro-111

تستر کابل شبکه آننق مدل pro-111

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    تستر کابل و اتصالات RJ11/RJ45 حرفه ای – تشخیص نوع خطا : تعداد رشته ها و قطع و وصل بودن آن ها بصورت حرفه ای – دارای کلید خاموش و روشن – نوع پورت : RJ11/RJ45 – منبع تغذیه: باطری کتابی – فاقد باطری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ تستر کابل شبکه پونینگ مدل PN-T کد ۲۰۰۱۰۳۹

تستر کابل شبکه پونینگ مدل PN-T کد 2001039

مشخصات

  • ابعاد
    اختصاصی میلی متر
  • وزن
    ۳۴۷ گرم
  • سایر مشخصات
    این ابزار قدرتمند می تواند به راحتی اتصال کوتاه و مدار باز را پیدا کند. و همچنین دارای یک هندزفری است که در مکان های پر سر و صدا بتوان به راحتی کار خود را بدون هیچ مزاحمتی انجام دهید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ تستر کابل شبکه نت پیل مدل ST-248

تستر کابل شبکه نت پیل مدل ST-248

مشخصات

  • ابعاد
    اختصاصی میلی متر
  • وزن
    ۱۱۵ گرم
  • سایر مشخصات
    نوع محصول: تستر شبکهجنس بدنه: پلاستیکمناسب برای: کابل های RJ45, UTP, FTP, BNCابعاد: ۲۷x97x103 میلیمتروزن: ۱۱۵ گرممنبع تغذیه: ۹ ولت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ تستر کابل شبکه پروسکیت مدل MT-7031

تستر کابل شبکه پروسکیت مدل MT-7031

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ تستر کابل شبکه و ردیاب ولتاژ مستک مدل WT-58DL

تستر کابل شبکه و ردیاب ولتاژ مستک مدل WT-58DL

مشخصات

  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    ردیاب سیم چند منظوره مانند تلفن، سیم شبکه، کابل برق و کابل فیبر نوری است. ضد تداخل، بدون نویز، خط یاب شبکه سیگنال دیجیتال.مجهز به کابل های RJ11 و RJ45 و دارای رابط روی فرستنده.بدون باز کردن پوشش سیم، به راحتی و سریع می توانید نقطه شکست را پیدا کنید.تشخیص اتصال کوتاه/مدار باز و عملکرد تست سطح DC.یک ابزار عالی برای مهندسی مخابرات، ، تعمیر و نگهداری شبکه و غیره.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ تستر کابل شبکه نت پیل مدل NSHL 468

تستر کابل شبکه نت پیل مدل NSHL 468

مشخصات

  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • سایر مشخصات
    تستر اصلی: ۱-۲-۳-۴-۵-۶-۷-۸-Gتستر از راه دور: ۱-۴-۳-۲-۵-۶-۷-۸-Gقابلیت تست در موارد اتصال اشتباه ، اتصال کوتاه و مدار بازتستر کابل برای RJ12 ، RJ11 ، RJ45 ، برای Cat 5e ، برای Cat 5 ، ۱۰/۱۰۰ Base-T ، AT&T 258 A ، TIA-568A / 568B. و غیرهتأیید سلامت و اتصال کابل ، جفت سیم باز ، کوتاه و ضربدری تا ۱۰۰۰ فوت با کیت از راه دور۹ چراغ LED نشان دهنده اتصال سیم در هر دو واحد از راه دور و واحد اصلی است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ تستر کابل شبکه Shouyong مدل SY-468

تستر کابل شبکه Shouyong مدل SY-468

مشخصات

  • وزن
    ۹۶ گرم
  • سایر مشخصات
    امکان تشخیص اتصال اشتباه، اتصال کوتاه (Short Circuit) و مدار باز (Open Circuit)دارای تستر راه دور قابل جدا شدن با امکان تست اتصال تا فاصله ۳۰۰ مترامکان تست کابل‌های RJ45 (کابل LAN) و RJ11 (کابل تلفن)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ تستر کابل شبکه آننق مدل M469D

تستر کابل شبکه آننق مدل M469D

مشخصات

  • وزن
    ۱۱۵ گرم
  • سایر مشخصات
    تستر کابل و اتصالات RJ11/RJ45 – تشخیص نوع خطا : تعداد رشته ها و قطع و وصل بودن آن ها – دارای کلید خاموش و روشن – نوع پورت : RJ11/RJ45 – منبع تغذیه: باطری کتابی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ تستر کابل شبکه مدل SC8108

تستر کابل شبکه مدل SC8108

مشخصات

  • ابعاد
    اختصاصی میلی متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    نمایش متراژ کابل، نمایش ایرادات کابل از قبیل اتصالی و قطعی به همراه مشخص کردن محل ایراد کابل و تست سلامت کانکشن ها و غیره تعیین محل خطا در سیم کشی و یا اتصالات بررسی خطای سیم کشی در کابل نظیر مدار باز، اتصال کوتاه و … اندازه گیری طول کابل استفاده ساده و آسان با صفحه نمایش بزرگ LCD خاموش شدن خودکار تامین انرژی با ۴ عدد باطری قلمی با کیفیت ساخت بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ تستر کابل شبکه آننگ مدل M469D

تستر کابل شبکه آننگ مدل M469D

مشخصات

  • وزن
    ۱۱۵ گرم
  • سایر مشخصات
    تستر کابل و اتصالات RJ11/RJ45 – تشخیص نوع خطا : تعداد رشته ها و قطع و وصل بودن آن ها – دارای کلید خاموش و روشن – نوع پورت : RJ11/RJ45 – منبع تغذیه: باطری کتابی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ تستر کابل شبکه یونی-تی مدل UT682

تستر کابل شبکه یونی-تی مدل UT682

مشخصات

  • وزن
    ۴۱۵ گرم
  • سایر مشخصات
    قابلیت ردیابی کابل تلفن ، اینترنت ،ویدئو ، قدرتقابلیت تنظیم ولومنشان دهنده اتمام باطریتوانایی بررسی سطح ولتاژ و قطبیتتست سریع اتصال کوتاه و بازقابلیت اتصال هدستقابلیت ردیابی کابلهای شبکه شیلد دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ تستر کابل شبکه مدل NETPIL-NF 908S

تستر کابل شبکه مدل NETPIL-NF 908S

مشخصات

  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    Material: ABS Wavelength: 850/980/1310/1490/1550/1625nmMeasuring Range: -60~8dBmAccuracy: 850/980nm±۰.۵dBOptical Power Meter Power Supply: Built-in 3.7V, 700mAh lithium batteryWire Tracker Power Supply: 9V 6F22 battery (NOT included)Auto-off: 30 minutesWiremap: YesREF: YesLED Lamp: YesItem Size: Optical Power Meter: 115 x 45 x 25mm / 4.52 x 1.77 x 0.98in Wire Tracker: 185 x 45mm / 7.28 x 1.77inPackage Weight: 165g / 5.82oz, 320g / 11.29ozPackage Size: 12.8 x 7 x 3.5cm / 5.03 x 2.75 x 1.37in, 25 x 15 x 5cm / 9.84 x 5.91 x 1.97in1 x Optical Power Meter1 x Wire Tracker (Receiver)1 x RJ45 Remote Adapter1 x Charging Cable1 x Manual (English)Package List:

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ تستر کابل شبکه کی نت مدل SSC8108

تستر کابل شبکه کی نت مدل SSC8108

مشخصات

  • وزن
    ۸۶۰ گرم
  • سایر مشخصات
    نمایش متراژ کابل، نمایش ایرادات کابل از قبیل اتصالی و قطعی به همراه مشخص کردن محل ایراد کابل و تست سلامت کانکشن ها و غیره, تعیین محل خطا در سیم کشی و یا اتصالات, بررسی خطای سیم کشی در کابل نظیر مدار باز، اتصال کوتاه و …, کارکرد توسط یک عدد باطری ۹ ولت کتابی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ تستر کابل شبکه مدل NETPIL-NF 802

تستر کابل شبکه مدل NETPIL-NF 802

مشخصات

  • وزن
    ۴۷۰ گرم
  • سایر مشخصات
    Dual Purpose Mode: Scan and Wiremap Dual Purpose TestQC: Single-sided crystal head QC testAnti-interference scanning: YesWiremap: Pass, short circuit, open circuit, crossPort flashes: Flashing frequency approx. 3.5 secondsNCV: YesFlashlight: LED lightingAdjustable sensitivity: YesHeadphone function: YesPower supply mode: 3.7 V 1400 mAh polymer lithium batteryCharging method: TYEP-C chargingPhysical dimensions: 60 x 135 x 28 mm (transmitter), 60 x 198 x 28 mm (receiver)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ تستر کابل شبکه مدل NETPIL-NF 8601S

تستر کابل شبکه مدل NETPIL-NF 8601S

مشخصات

  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • سایر مشخصات
    TDR (Time Domain Reflectometry) Test for Cables. Use TDR technology to calculate cable lengths, and the location of cable faults, breaks, short circuits and crushes. Graphic Wire Mapping Test. The TDR cable tester comes with a 3.7 inch color screen and helps you visualize your cable wiring and identify all problems, such as open pairs, shorted pairs, short between pairs, reversed pairs, crossed pairs, and split pairs, that make a cable run inoperable.Cable Tracing. Quickly and precisely locate and trace cables with complete AC interference rejection. 3 cable searching modes, high frequency, low frequency, and PoE switch, are available.Supported Cables. Supports cat5e, cat6, cat6a, cat7, power cable( 4+2 lan cable, 8+2 lan cable), Telephone lines, Coaxial cable tracking and testing.PoE Presence. Identify which pins are providing power and detect how much voltage.PING Function. Test network performance, data packet, min & max time.Hub Blink. Locate network ports by the flashing port light on a server/switch/hub/router port.Voltage Detection. A voltage detector is included in the receiver (90 – 1,000V).TF Card. TF card included to export data to the computer.What is In The Box: Transmitter x 1, Receiver x 1, Remote x 1, RJ11 cable adaptor x 1, RJ45 cable adaptor x 1, TF memory card x1, Alligator clip x1, Carry case x1, Charging adaptors x1, User Manual x 1

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ تستر کابل شبکه پروسکیت مدل MT-7057N

تستر کابل شبکه پروسکیت مدل MT-7057N

مشخصات

  • وزن
    ۲۲۰ گرم
  • سایر مشخصات
    تستر شبکه پروسکیتتست کابل های BNC ، RJ45 ، RJ11 ، RJ12 و USBدارای کیف حمل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید تستر کابل شبکه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید اکسیدان رنگ مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا