تبلت

تبلت سامسونگ، راهنمای خرید تبلت سامسونگ دانش آموزی و گیمینگ ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید تبلت سامسونگ باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

خرید تبلت یک پدیده نسبتاً جدید می‌باشد. هنگامی که اولین آی پد در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد، بازار کاملا جدیدی را برای مشتریانی ایجاد کرد که به دنبال چیزی بزرگتر از تلفن همراه خود، اما کوچکتر از لپ تاپ برای تماشای فیلم و بازی در حال حرکت بودند. در حالی که آی پد هنوز یکی از بهترین تبلت هایی است که شما می‌توانید خریداری کنید، اکنون تعداد زیادی تبلت سامسونگ وجود دارد که شما می‌توانید آن‌ها را خریداری نمائید. تبلت‌ها امروزه به دستگاه‌هایی مصرفی تبدیل شده‌اند که به ما این امکان را می‌دهند تا با آن‌ها کاری روزانه خود را انجام دهیم، البته به استثنای مدل‌هایی که مخصوص بچه‌ها ساخته شده‌اند. اکنون که انتخاب های بیشتری نسبت به گذشته دارید، مهم است که این راهنمای خرید تبلت سامسونگ را به طور کامل مطالعه کنید.

تبلت‌های سامسونگ رقبای خوبی هستند که می‌توانند در مقابل محصولات اپل آی‌پد ایستادگی کنند و ویژگی‌های دیدنی و مزایای راحت‌تری را ارائه دهند که نیازهای مربوط به تبلت شما را برآورده می‌کند. تبلت‌های سامسونگ صفحه‌نمایش‌های بزرگ و روشن‌تری را ارائه می‌کنند، در واقع شما می‌توانید نمایش‌های مورد علاقه‌ خود در سایت‌هایNetflix ، HBO Max، Hulu، Disney+ و دیگر پلت‌فرم‌ها نظیر استریم با یک لذت بصری تازه مشاهده کنید. شما با بهترین تبلت‌های سامسونگ، می‌توانید استعدادهای خلاقانه خود را در برنامه‌های Adobe Photoshop Sketch و سایر برنامه های هنرمند پسند مشاهده کنید. بهره وری در سیستم عامل اندروید نیز به لطف برنامه هایی مانند: Google Docs و Microsoft Office بسیار آسان است.

سامسونگ در صنعت گوشی های هوشمند پیشرو است، بنابراین ما تعجب نمی‌کنیم که سازنده این فناوری بتواند بخشی از جادوی دستگاه خود را در دستگاه‌های تبلت خود اعمال کند. سامسونگ تعداد زیادی تبلت در سال عرضه می‌کند، بنابراین درک این موضوع که کدام تبلت بیشتر علاقه شما را به خود جلب می‌کند، می‌تواند کمی سخت باشد. به همین دلیل است که فهرستی از بهترین تبلت‌های سامسونگ را که شخصاً در آزمایشگاه‌های خود بررسی و آزمایش کرده‌ایم را جمع آوری کرده‌ایم.

راهنمای خرید تبلت سامسونگ، نکات سریع برای خرید:

  1. به Wi-Fi پایبند باشید: اگر واقعاً به شبکه وای فای نیاز دارید، دلیلی وجود ندارد که تبلتی با اتصال سلولی تهیه کنید. Wi-Fi در همه جا وجود دارد و با داشتن آن می‌توانید صورتحساب‌های داده ماهانه خود را به حداقل برسانید.
  2. طول عمر باتری را در نظر بگیرید: یک تبلت خوب باید حداقل ۱۰ ساعت باتری داشته باشد. ما عمر باتری هر تبلتی را مورد بررسی و آزمایش قرار می‌دهیم.
  3. در فضای ذخیره سازی صرفه جویی نکنید‌: با نصب برنامه‌ها و وارد کردن فیلم‌ها و عکس‌ها، فضای ذخیره سازی تبلت شما به سرعت پر می‌شود. پس تا جایی که می‌توانید در مورد فضای ذخیره سازی صرفه جویی نکنید.
  4. داشتن صفحه کلید جداشدنی: این ویژگی تبلت شما را به یک مینی لپ تاپ تبدیل می‌کند. یک صفحه کلید یا قلم واقعاً می‌تواند تبلت شما را به یک دستگاه بهره‌وری تبدیل کند و برای انواع تبلت‌ها در دسترس باشد.
  5. سامسونگ تبلت‌های اندرویدی عالی می‌سازد: اگر به یک تبلت کارآمد نیاز دارید و نمی‌خواهید از یک آی‌پد استفاده کنید، تبلت‌های اندرویدی به همان اندازه خوب هستند، سامسونگ برخی از بهترین‌ها را می‌سازد.

آیپدها به شما اجازه ایجاد چندین حساب کاربری و راه اندازی آن‌ها را نمی‌دهند. اگر فقط برای یک شخص قرار است مورد استفاده قرار بگیرد تبلت گزینه خوبی است‌. اما اگر تبلت را برای چند نفر از اعضای خانواده می‌خواهید، ای پد به دلیل فقدان حساب‌های قابل تعویض اشتراک‌گذاری بچه‌ها یا خانواده آن‌ها را خسته می‌کند. تبلت‌های اندروید به شما اجازه می‌دهند، بهتر چندین حساب را راه‌اندازی کرده و بین آن‌ها جابه‌جا شوید و کنترل‌های والدین خوبی دارند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لپ تاپ لنوو

نیازهای خود را برای خرید تبلت دسته بندی کنید:

پس از دریافت پاسخ به این سوالات، می توانید بر اساس آن تصمیم بگیرید.

تبلت را برای چه کاری می‌خواهید؟

 

تبلت‌ سامسونگ مناسب مطالعه کردن

  • بهترین گزینه شما این است که یک E-Reader تهیه کنید. در گذشته این وسیله به جای تبلت استفاده می‌شد اما با ویژگی‌های کمتر، این چیزی نیست که ما در مورد آن صحبت می کنیم.
  • شاید نام آمازون یندل را شنیده باشید. از فناوری E Ink استفاده می‌کند به این معنی که دارای صفحه نمایش LCD نیست. نور آبی مضری که گوشی‌های هوشمند، لپ تاپ‌ها و تبلت ها دارند را ندارد. صفحه نمایش مانند خواندن کاغذ است و شما برخی از ویژگی‌های اضافی مانند: فرهنگ لغت داخلی، برجسته کردن، تغییر اندازه فونت و غیره را دریافت می‌کنید. اما اینها برای هیچ فعالیت دیگری در نظر گرفته نشده‌اند و فقط مناسب مطالعه هستند.
  • اگرچه Kindle Paperwhite محبوب ترین در این دسته است، گزینه های دیگری نیز در دسترس هستند.
  • همچنین می‌توانید به تبلت‌های معمولی برای مطالعه نگاه کنید و سپس یک برنامه کتاب‌خوان بر روی آن داشته باشید. نرم افزار به روز شده این روزها به شما امکان تنظیم روشنایی، اضافه کردن فیلتر نور آبی و غیره را می دهد.

تبلت‌ سامسونگ مناسب کارهای هنری

  • شما به یک تبلت خوب نیاز دارید که از قلم پشتیبانی کند. بسیاری از تب‌های اندروید و ویندوز از Wacom styli پشتیبانی می‌کنند. تنها چیزی که نیاز دارید این است که یک برنامه طراحی از Play Store دریافت کنید و طرحی را ترسیم کنید. برای این کار، ممکن است بخواهید حداقل اندازه صفحه نمایش ۸ اینچی و صفحه نمایش HD داشته باشید.
  • اگر حرفه‌ای نیستید اما فقط از هنر دیجیتال لذت می‌برید، سراغ تبلت نقاشی نروید. سری Tab‌ تبلت‌های Samsung Galaxy دارای یک قلم مخصوص به خود هستند و برای طراحی عالی هستند. همچنین می‌توانید یک آی‌پد و یک مداد اپل تهیه کنید، این قلم برای هنرمندان به شدت توصیه می‌شود.
  • با این حال، بهترین انتخاب، تهیه یک تبلت گرافیکی است. اکثر این تبلت‌ها برای کار کردن باید به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل شوند. شما می توانید اندازه‌های مختلف را با یا بدون نمایشگر دریافت کنید. همه آن‌ها با یک قلم عرضه می‌شوند.

تبلت‌ سامسونگ مناسب محل کار

  • اگر می خواهید در حال حرکت کار کنید، به یک پردازنده خوب نیاز دارید. رَم، کم ممکن است همچنان کار را انجام دهد، اما حین انجام چند کار با مشکل مواجه می‌شود. اندازه صفحه نمایش ۱۰ اینچی بهینه است، اما ۱۱ اینچ ممکن است راحت‌تر باشد.
  • تبلت‌های ویندوزی بهترین‌ها برای محل کار هستند. دلیل این امر این است که لپ تاپ کاری شما احتمالاً دارای ویندوز می‌باشد. فراموش نکنیم که ویندوز همچنین از سیستم‌های خارجی بیشتری در مقایسه با هر سیستم‌ عامل دیگر پشتیبانی می‌کند و مایکروسافت آن را برای افزایش بهره‌وری طراحی کرده است. فقط می‌توانید در تب Windows وارد حساب مایکروسافت خود شوید و همه چیز را همگام‌سازی کنید.
  • تبلت مایکروسافت سرفیس پرو ۷ بهترین گزینه است. آن‌ها با یک صفحه کلید باریک همراه هستند که استفاده از آن آسان و راحت است. ویندوز ۱۰ اکنون دارای حالت تبلت می‌باشد، بنابراین می‌توانید به راحتی و تنها با یک ضربه به حالت رایانه شخصی بروید. همچنین می‌توانید Lenovo Carbon X1 را که یک دستگاه فوق‌العاده قدرتمند است، بررسی کنید. اینها کمی گران هستند، بنابراین می توانید مارک های دیگری را نیز انتخاب کنید که برگه هایی با صفحه کلید خوب ارائه می دهند.

تبلت سامسونگ مناسب برای بازی

  • این به یک سیستم قدرتمندتر نیاز دارد. بسته به نوع بازی به رم بالا، پردازنده سریع و عمر باتری طولانی نیاز دارید. شما می توانید به مشخصات پایین تری بسنده کنید. اما دستگاه باید چندین عملیات را به طور همزمان در طول یک بازی اجرا کند، بنابراین اگر ظرفیت پایینی داشته باشد، باید بی‌خیال اجرای بیشتر بازی‌ها شوید. این موضوع باعث هنگ کردن دستگاه، بارگیری نشدن برنامه‌ها و مشکلات گرمایش می‌شود.
  • برای بازی های معمولی Play Store، به یک صفحه نمایش ۸ اینچی و هر چیزی با بیش از ۲ گیگابایت رم به اندازه کافی خوب است. همچنین می‌توانید از اکثر بازی‌ها در تب ۷ اینچی هم لذت ببرید، زیرا هنوز قدرتمند هستند.

تبلت سامسونگ برای استفاده‌های چند رسانه‌ای

  • اگر می خواهید فیلم و ویدیو تماشا کنید، نمایشگر باید مهمترین معیار شما باشد. HD خوب است، اما سعی کنید نمایشگرهای فول اچ دی را پیدا کنید تا بهترین تجربه را از فیلم خود داشته باشید. اگر می‌خواهید این تبلت را با خود حمل کنید، تبلت‌های ۱۰ اینچی مانند Galaxy Tab S7 را توصیه می‌کنیم. البته مدل‌های بزرگتری هم وجود دارند که ممکن است از آنها لذت بیشتری ببرید.
  • اکثر تبلت‌ها دارای دوربین جلو و دوربین اصلی هستند اما آنقدرها هم عالی نیستند. Samsung Galaxy S6 در این مورد استثنا است. کیفیت تصویر مطابق با تصویر برند، صدا نیز در این تبلت عالی می‌باشد. با این حال، برای دوستداران موسیقی فقط یک جفت هدفون خوب نیاز است.

تبلت سامسونگ مناسب برای سفر

  • اگر بیشتر هنگام سفر از تبلت استفاده می‌کنید، احتمالاً این تبلت دستگاه ثانویه شماست. شما نیاز به تعادل بین قابلیت حمل و استفاده دارید. یک آی‌پد یا یک تب از محدوده Surface احتمالاً می‌تواند اکثر الزامات را به راحتی برآورده کند، اما برای شما هزینه خواهد داشت. اگر حاضر نیستید آنقدر هزینه کنید، باید اولویت بندی کنید.
  • ابتدا تصمیم بگیرید که در سفر برای چه کاری می‌خواهید از تبلت استفاده کنید. آیا فقط می خوانید و فیلم ها را تماشا می‌کنید یا اینترنت را مرور می‌کنید؟ یا وقتی خارج از دفتر هستید باید کارهای خود را انجام دهید؟ مهم ترین فعالیت‌های خود را انتخاب کنید. اگر مجبور به کار در بیرون منزل نیستید، به صفحه کلید نیاز نخواهید داشت.
  • آیا به یک سفر یک ماهه می روید؟ یا سه سفر کوتاه در عرض چند هفته دارید؟ همیشه بهترین کار این است که یک دستگاه سبک را با خود حمل کنید، اما اگر قرار نیست زیاد حرکت کنید، می توانید یک دستگاه بزرگتر تهیه نمائید. حتی ممکن است منطقی باشد که لپ تاپ خود را در صورت نیاز حمل کنید. اما اگر زیاد حرکت می کنید به چیزی باریک و سبک‌تر از لپ‌تاپ برای جا دادن در کوله پشتی خود نیاز دارید.

تبلت سامسونگ مناسب برای دانش آموزان

  • بهترین انتخاب برای دانش آموزان ممکن است تهیه لپ تاپ باشد. بسته به آنچه که مطالعه می کنند، ممکن است به قدرت بیشتری از آنچه در ابتدا پیش بینی می‌کردند نیاز داشته باشند. همانطور که گفته شد، ممکن است یکی از این موارد را در نظر بگیرید:
  • یک iPad زیرا استفاده و حمل آن آسان است. در صورت لزوم یک صفحه کلید با آن تهیه کنید، یا یک تبلت ویندوزی، زیرا از اکثر برنامه‌هایی که لپ‌تاپ انجام می‌دهد، پشتیبانی می‌کنند و بیشتر برنامه‌های جدید برای کارکرد خوب با صفحه‌کلید طراحی شده‌اند. اگر بودجه کمی دارید. می‌توانید سیستم عامل اندروید را در نظر بگیرید اما ویندوز مفیدتر است.

تبلت سامسونگ مناسب برای کودکان

  • بیائید با این واقعیت شروع کنیم که بچه‌ها نباید خیلی زود با فناوری آشنا شوند. برای کودکان، شما چیزی نسبتا کوچک می‌خواهید که به راحتی آسیب نبیند. تبلت‌های سامسونگ به دلیل بدنه مستحکم یک انتخاب عالی هستند. صفحه نمایش آن‌ها بسیار خوب است و می توانید برای محافظت از چشمان کوچک خود، روشنایی‌ آن‌ها را کم کنید.
  • اگرچه تبلت‌های ویندوزی کمی شیک هستند و برای کار مناسب‌تر هستند، Windows 10 Home جدید کنترل‌های والدین مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین اگر سنین پیش نوجوانی کنجکاو دارید، ممکن است بخواهید آن را در نظر بگیرید. همچنین، در آن سن، بیشتر بچه‌ها عواقب آسیب رساندن به یک ابزار را می‌دانند، بنابراین یک چیز کمتر نگران کننده است.

تبلت سامسونگ مناسب برای سالمندان

  • برای سالمندان نیز، ممکن است نیاز داشته باشید چیزی تهیه کنید که به راحتی آسیب نبیند. شما باید به دنبال نمونه‌ای برای استفاده آسان باشید. ما یک دستگاه اندرویدی مانند: Galaxy Tab A را به شما توصیه می‌کنیم. همچنین، می‌توانید اندازه صفحه نمایش، رنگ‌های پس‌زمینه را افزایش دهید و تنظیمات متعددی را متناسب با نیاز آنها انجام دهید.

برای خرید تبلت سامسونگ چقدر باید هزینه کرد؟

  • برای منطقی بودن قیمت‌ها با زمان مطالعه آن‌ها را به قیمت جهانی توضیح می‌دهیم. اکثر مردم این را نمی‌دانند، اما شما می‌توانید با کمتر از ۱۰۰ دلار هم یک تبلت با این برند را خریداری کنید. همانطور که گفته شد، شما نباید فقط ارزان‌ترین مدل‌های موجود در بازار را تهیه کنید. ممکن است از ویژگی‌ها ناامید شوید. با حدود ۳۰۰ دلار امکانات بسیار زیادی را دریافت خواهید کرد. اگر این دستگاه ثانویه شماست، حتی می توانید یک انتخاب عالی را با قیمت ۲۰۰ دلار پیدا کنید. تعداد خوبی از تبلت های مقرون به صرفه وجود دارد.
  • اگر به بالای ۴۰۰ دلار بروید، می‌توانید دستگاه‌های قدرتمندتری دریافت کنید. ما موافقیم که حتی برای ابزارها، برندهای شناخته شده ارزش خرید بالاتری دارند. اگر یک محصول خوب را با قیمت بالا بخرید، استفاده بیشتری از آن خواهید کرد و ماندگاری آن بسیار بیشتر از جایگزین‌های ارزان قیمت خواهد بود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لپ تاپ ایسوس

نکات مهم برای خرید تبلت سامسونگ:

شبکه وای فای در مقابل شبکه تلفن همراه

  • تبلت به ‌عنوان وسیله‌ای برای لذت بردن از رسانه‌ها و ارجاع به چیزهایی مانند دستور العمل‌ها، برنامه‌های سفر و صفحات ویکی‌پدیای هر فرد مشهوری که شما و دوستانتان در مورد آن گفتگو می‌کنید می‌درخشد. موضوع این است که وقتی تبلت شما به اینترنت وصل نیست، بسیاری از این درخشش‌ها از بین می رود، به همین دلیل است که بسیاری از تبلت‌ها با اتصال سلولی اختیاری فروخته می شوند.
  • اگر قصد خرید تبلت از شرکتی مانند اپل یا سامسونگ را دارید، احتمالاً می‌توانید برای مدلی با خدمات تلفن همراه ارائه شده مخابراتی مانند AT&T، T-Mobile یا Verizon، هزینه اضافی بپردازید. این تبلت‌ها دارای رادیوهای سلولی داخلی هستند. معمولاً در حال حاضر ۴G شبکه مخابراتی موجود است، اما اپل و سامسونگ هر دو شروع به فروش تبلت‌هایی با اتصال ۵G کرده‌اند که به آن‌ها اجازه می‌دهد از طریق شبکه‌های تلفن همراه به اینترنت متصل شوند. البته این فقط در مناطقی کار می‌کند که می‌توانند سرویس تلفن همراه را دریافت کنند، بنابراین اگر این مسیر را دنبال کردید، سعی کنید شرکت مخابراتی را با سریع‌ترین شبکه بی‌سیم در منطقه خود انتخاب کنید.
  • البته، علاوه بر پرداخت هزینه اضافی برای خود تبلت، باید برای هر طرح داده‌ای که می‌خواهید با دستگاه جدید خود استفاده کنید، به شرکت مخابراتی هزینه پرداخت کنید.
  • صورت‌حساب‌های ماهانه می‌تواند هزینه‌ای واقعی برای کیف پول شما باشد، بنابراین مهم است که هنگام خرید تبلت جدید به طور جدی در نظر بگیرید که آیا به اتصال ۴G/5G نیاز دارید یا خیر. شبکه تلفن همراه می‌تواند برای جستجوی سریع مسیرها، انجام بازی‌ها یا برقراری تماس‌های ویدیویی در حین حرکت مفید باشد، اما اگر از قبل گوشی هوشمندی حمل می‌کنید که می‌توانید کارهای مشابه را با آن انجام دهید، نیازی به تبلت با شبکه سلولی ندارید. یک تبلت فقط با اتصال Wi-Fi همچنان می‌تواند با فیلم‌ها، بازی‌ها و کتاب‌ها از قبل بارگذاری شود و تا زمانی که برنامه‌هایی که برای دسترسی به آن‌ها استفاده می‌کنید نیازی به اتصال اینترنتی فعال نداشته باشند، می‌توانید از همه آن محتوا در حال حرکت لذت ببرید.

انتخاب سیستم عامل

  • انتخاب سیستم عامل یکی دیگر از بزرگترین تصمیماتی است که باید هنگام خرید تبلت در نظر بگیرید. در گذشته شما محدود به انتخاب بین اپل و اندروید گوگل بودید، اما امروزه تعداد زیادی از دستگاه‌های تبلت در بازار وجود دارند که از انواع سیستم عامل‌ها استفاده می‌کنند. هر کدام از این سیستم عامل‌ها نقاط قوت و ضعفی دارند که در ادامه آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

سیستم عامل اپل:

اپل iPadOS اساساً نسخه‌ای از iOS است که برای آیپدها سازگار شده و با یک رابط کاربری خوب طراحی شده که به شما امکان دسترسی به تعداد زیادی بازی و برنامه‌های عالی از طریق فروشگاه App Apple و همچنین یکپارچگی عمیق با سایر برنامه‌ها را می‌دهد.

سیستم عامل اندروید:

سیستم‌عامل اندروید گوگل تقریباً از نظر حجم محبوب‌تر است، زیرا اکثریت قریب به اتفاق تبلت‌های غیر اپل در بازار را تشکیل می‌دهد. برای مثال، وقتی یک تبلت سامسونگ می‌خرید، احتمالاً با یک نسخه کاملاً تمیز (یعنی بدون نرم‌افزار اضافی از پیش نصب شده) اندروید عرضه می‌شود. پیمایش اندروید در شکل خالص خود به اندازه iPadOS اپل آسان است و فروشگاه Google Play آن دسترسی به مجموعه گسترده‌ای از برنامه‌ها و بازی‌ها را برای تبلت جدید شما ارائه می‌دهد.

سیستم عامل کروم:

گوگل همچنین مسئول سیستم عامل کروم است، سیستم عاملی که روی کروم بوک‌ها اجرا می‌شود. مرور وب تمرکز اصلی سیستم عامل کروم است، اگرچه می‌تواند فایل‌ها را بارگیری کند و برنامه‌های Chrome و همچنین برنامه‌های اندروید را از فروشگاه Google Play اجرا کند. در حالی که اکثر کروم بوک‌ها لپ تاپ هستند، چند تبلت کروم عالی در بازار وجود دارد. Lenovo Chromebook Duet این تبلت‌ها ارزان‌تر و کم‌قدرت‌تر از سایر تبلت‌ها هستند و صفحه‌نمایش‌هایی با کیفیت پایین‌تر دارند، اما اگر فقط به چیزی برای مرور وب نیاز دارید، یک تبلت کروم ممکن است مناسب باشد.

سیستم عامل آمازون فایر:

تبلت‌های Fire آمازون نیز بسیار ارزان هستند و بر روی سیستم عامل Fire OS اجرا می‌شوند، نسخه‌ای از اندروید که آمازون آن را سفارشی کرده است تا محتوا و برنامه‌های خود را به بهترین نحو به نمایش بگذارد. Fire OS یک نسخه ساده و محدودتر اندروید است و مهم‌ترین ایراد آن این است که به طور پیش‌فرض فقط به شما امکان می‌دهد برنامه‌ها را از اپ استور آمازون نصب کنید، که انتخاب بسیار محدودتری از برنامه‌های اندرویدی نسبت به فروشگاه Google Play دارد. این بدان معناست که نمی‌توانید برنامه‌های Google مانند: YouTube یا Gmail را دریافت کنید. با این حال، اگر اساساً برای خواندن کتاب و پخش ویدیو به تبلت نیاز دارید و عمیقاً روی اکوسیستم محتوای آمازون سرمایه گذاری کرده اید، تبلت Fire OS باید به خوبی به شما کمک کند.

سیستم عامل ویندوز:

در نهایت باید به ویندوز اشاره کرد، زیرا هر روز شاهد ورود تبلت‌های ویندوزی خوش ساخت بیشتری به بازار هستیم. مایکروسافت سخت کار می کند تا ویندوز را لمسی‌تر کند، به همین دلیل است که ویندوز ۱۰ اکنون حالت تبلت دارد و ویندوز ۱۱ از ابتدا به گونه ای طراحی شده است که با لمس راحت تر قابل پیمایش باشد.

در حالی که هنوز نمی‌تواند با قابلیت ناوبری یا اکوسیستم برنامه‌های iPadOS یا Android مطابقت داشته باشد، ویندوز یک مزیت بزرگ دارد که سایر سیستم‌عامل‌های تبلت با آن‌ها سازگار نیستند. این یک سیستم عامل کامل دسکتاپ است، به این معنی که می‌تواند تقریباً هر فایلی را باز کند، تقریباً هر برنامه‌ای را اجرا کند. و اگر صفحه‌کلید را وصل کنید، اساساً یک لپ‌تاپ ویندوزی کم‌مصرف در اختیار دارید. بنابراین اگر برای کار به یک تبلت همه کاره نیاز دارید که می تواند به عنوان یک لپ تاپ نیز به کار بیفتد، یک تبلت ویندوزی با صفحه کلید جداشدنی مانند مایکروسافت سرفیس پرو ۸ خریداری کنید.

توجه به طول عمر باتری

  • یکی دیگر از نکات کلیدی که باید در هنگام خرید تبلت مورد توجه قرار گیرد این است که با شارژ باتری کامل چقدر دوام می‌آورد. اکثر تبلت‌ها در صورت عدم استفاده زیاد، شارژ خود را برای روزها یا هفته‌ها حفظ می‌کنند، اما در صورت استفاده مداوم، تبلتی می‌خواهید که حداقل ۸ تا ۱۰ ساعت با یک بار شارژ دوام بیاورد.
  • ترفند این است که فعالیت‌های مختلف باتری تبلت را با سرعت‌های متفاوت تخلیه می‌کند. برای مثال: انجام بازی‌های گرافیکی فشرده، باتری را بسیار سریع‌تر از ورق زدن عکس‌ها تخلیه می‌کند. اگر اندروید را ترجیح می دهید، Samsung Galaxy Tab S7 FE در تست باتری ما کمی بیش از ۱۳ ساعت دوام آورد.

توجه به فضای ذخیره سازی

  • بیشتر تبلت‌ها به عنوان دستگاه‌های سرگرمی چند منظوره به فروش می‌رسند که به شما این امکان را می‌دهند تا برنامه‌های زیادی را دانلود کرده، بازی کنید، فیلم و عکس‌ تماشا نمائید. همه این رسانه‌ها به سرعت فضا را پر می‌کنند. هنگامی که حافظه دستگاه شما پر شد، باید با فرآیند دردناک تصمیم‌گیری در مورد حذف کردن مواردی که نیاز به فضا برای چیزهای جدید دارید، کنار بیائید. بنابراین، وقتی تبلت خریداری می‌کنید، مطمئن شوید که تبلتی با حداقل ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی انتخاب کرده‌اید پاسخگوی نیاز شما هست یا نیاز به فضای بیشتری دارید.
  • اگر تبلتی که قصد خرید آن را دارید به شما این امکان را می‌دهد تا فضای ذخیره سازی آن را از طریق microSD یا چیزی مشابه افزایش دهید، عالی است. فقط در مورد هزینه آن نیز تحقیق کنید تا زمانی که زمانش رسید آماده باشید. در حال حاضر می‌توانید یک کارت میکرو اس‌دی ۵۰۰ گیگابایتی با کیفیت بالا را با قیمت حدود ۵۰ دلار یا ارزان‌تر در صورت فروش ویژه را دریافت کنید.

چند نفر قرار است از این تبلت استفاده کنند:

  • هنگام خرید تبلت، مهم است که به تعداد افرادی که انتظار دارید از آن استفاده کنند فکر کنید، زیرا این امر می تواند تأثیر قابل توجهی داشته باشد که کدام تبلت برای نیازهای شما بهترین گزینه است.
  • آیا این تبلت را برای خود می‌خواهید یا در بین افراد مختلف دست به دست می‌شود. مثلاً در یک خانواده مشترک، به اشتراک گذاشته می‌شود. اگر فقط برای شما مناسب است، هر تبلتی را که بیشتر شما را هیجان زده می کند انتخاب کنید. اما اگر قرار است بین چند نفر به اشتراک گذاشته شود، باید بدانید که آیپدهای اپل تنها اجازه ورود به یک حساب کاربری را در هر زمان می‌دهند. در حالی که می‌توانید TouchID را تنظیم کنید تا به چندین نفر اجازه دهید قفل iPad را با اثر انگشت خود باز کنند، همه آنها باید برنامه‌ها و صفحه اصلی یکسانی را به اشتراک بگذارند.
  • اگر تبلتی می‌خواهید که به شما امکان می‌دهد چندین حساب کاربری را راه‌اندازی و مدیریت کنید، از Android استفاده کنید. مجموعه‌ای قوی از ابزارهای مدیریت حساب را ارائه می‌دهد که به شما این امکان را می‌دهد تا یک حساب اصلی، حساب‌های ثانویه و یک حساب مهمان راه‌اندازی کنید و همچنین برای هر کدام محدودیت ایجاد کنید‌.
  • توانایی اندروید برای ایجاد حساب‌های محدود در صورت داشتن فرزند مفید است، که یکی دیگر از نکات مهم را مطرح می‌کند. آیا انتظار دارید کودکان از این تبلت استفاده کنند؟ اگر چنین است، ویژگی‌های قوی‌تر مدیریت حساب تبلت اندروید، کنترل کارهایی که بچه‌ها می‌توانند روی تبلت انجام دهند را برای شما آسان‌تر می‌کند. اگر چیزی حتی دوست‌داشتنی‌تر برای کودکان می‌خواهید، یک تبلت مخصوص کودکان را در نظر بگیرید. این تبلت‌ها برای کودکان شش تا دوازده ساله طراحی شده‌اند.

لوازم جانبی که هنگام خرید تبلت باید با آن خریداری کنید

  • آخرین چیزی که هنگام خرید تبلت باید در نظر بگیرید این است که چه لوازم جانبی (در صورت وجود) را می‌خواهید با دستگاه جدید خود خریداری کنید. در حالی که تبلت‌ها در ابتدا به عنوان دستگاه‌های سفارشی برای مصرف رسانه فروخته می‌شدند، از آن زمان به ابزارهای قابل احترامی نیز تبدیل شده‌اند. به طور خاص، خرید دو لوازم جانبی بزرگ برای تبلت جدید شما ارزش در نظر گرفتن دارد، زیرا می‌توانند قابلیت‌های آن را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند. آیا می‌خواهید زمانی را صرف طراحی کردن روی صفحه تبلت خود کنید، اگر چنین است به یک قلم با کیفیت نیاز دارید. اما اگر با تبلت خود بیشتر قرار است تایپ داشته باشید، بهتر است یک صفحه کلید جداگانه را به همراه تبلت خود سفارش دهید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید تبلت سامسونگ مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه تبلت سامسونگ ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S6 Lite 2022 ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم چهار گیگابایت به همراه شارژر

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S6 Lite 2022 ظرفیت 64 گیگابایت و رم چهار گیگابایت به همراه  شارژر

مشخصات

  • حافظه داخلی
    ۶۴ گیگابایت
  • مقدار رم
    چهار گیگابایت
  • ساختار بدنه
    بدنه و فریم تهیه شده از آلومینیوم
  • قطع سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
  • تراشه
    Qualcomm SM7125 Snapdragon 720G (8 nm)
  • دوربین سلفی
    امکان ثبت تصاویر ۵ مگاپیکسلی
  • رزولوشن دوربین
    ۸ مگاپیکسل
  • دوربین
    دوربین اصلی
  • پشتیبانی از کارت حافظه
    MicroSDHC
  • Wi-Fi
    Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct
  • شبکه ۴G
    ۱, ۲, ۳, ۴, ۵, ۷, ۸, ۱۲, ۱۷, ۲۰, ۲۸, ۳۸, ۴۰, ۴۱, ۶۶
  • شبکه ۳G
    HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1800 / 2100
  • شبکه ۲G
    GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
  • تراکم پیکسلی
    ۲۲۴ پیکسل بر اینچ
  • سایر توضیحات
    به همراه شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ مدل EP-TA800
  • قابلیت پشتیبانی از سیم کارت
    دارد – یک سیم کارت
  • فناوری‌های مکان‌یابی
    GLONASS
  • قابلیت‌های تبلت
    قابلیت مکالمه
  • اندازه
    ۱۰.۴ اینچ
  • رزولوشن
    ۱۲۰۰×۲۰۰۰
  • فناوری‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • حس‌گرها
    شتاب‌سنج
  • درگاه‌های ارتباطی
    Bluetooth
  • ابعاد
    ۲۴۴.۵×۱۵۴.۳×۷ میلی‌متر
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
  • توضیحات سیستم عامل
    Android 12, One UI 4.0 با قابلیت ارتقا به Android 13, One UI 5.0
  • باتری
    لیتیوم پلیمر ۷۰۴۰ میلی‌آمپر
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • بلندگو
    استریو
  • سایر توضیحات دوربین
    قابلیت عکاسی HDRدوربین پشت با قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰۰p و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@30fps)دوربین سلفی با قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰p و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@30fps)
  • بلوتوث
    ۵.۰, A2DP, LE
  • شبکه های ارتباطی
    ۲G
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش
    بین ۱۰ تا ۱۳ اینچ
  • فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
    ۱.۸ و ۲.۳ گیگاهرتز
  • پردازنده‌ی مرکزی
    Adreno 618
  • وزن
    ۴۶۷ گرم
  • نسخه سیستم عامل
    Android 12
  • سیستم عامل
    Android
  • نسخه USB
    USB Type-C
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9 Ultra ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9 Ultra ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    ۵.۵×۲۰۸.۶×۳۲۶.۴ میلی‌متر
  • وزن
    ۷۳۲ گرم
  • امکانات
    دارای حسگر اثرانگشت
  • قابلیت پشتیبانی از سیم کارت
    دارد – یک سیم کارت
  • قطع سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
  • ساختار بدنه
    قاب جلو از جنس شیشه / قاب پشت و فریم از جنس آلومینیوم
  • کابل همراه
    USB Type-C

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB S6 Lite ظرفیت ۶۴ گیگابایت

تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB S6 Lite ظرفیت 64 گیگابایت

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    ۱۷۵x40x260 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۷۴ گرم
  • قابلیت پشتیبانی از سیم کارت
    دارد – یک سیم کارت
  • قطع سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
  • ساختار بدنه
    بدنه و فریم تهیه شده از آلومینیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9 Plus ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت به همراه شارژر ۴۵ وات سامسونگ

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9 Plus ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت به همراه شارژر 45 وات سامسونگ

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    ۵.۷×۱۸۵.۴×۲۸۵.۴ میلی‌متر
  • وزن
    ۵۸۹ گرم
  • امکانات
    دارای حسگر اثرانگشت
  • قابلیت پشتیبانی از سیم کارت
    دارد – یک سیم کارت
  • قطع سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
  • ساختار بدنه
    قاب جلو از جنس شیشه / قاب پشت و فریم از جنس آلومینیوم
  • کابل همراه
    USB Type-C

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9 ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت به همراه قلم و کیبورد

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9 ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت به همراه قلم و کیبورد

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    ۵.۹×۱۶۵.۸×۲۵۴.۳ میلی‌متر
  • وزن
    ۴۹۸ گرم
  • امکانات
    دارای حسگر اثرانگشت
  • قابلیت پشتیبانی از سیم کارت
    دارد – یک سیم کارت
  • قطع سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
  • ساختار بدنه
    قاب جلو از جنس شیشه / قاب پشت و فریم از جنس آلومینیوم
  • کابل همراه
    USB Type-C

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A8 10.5 SM-X205 ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A8 10.5 SM-X205 ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    ۶.۹×۱۶۱.۹×۲۴۶.۸ میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۸ گرم
  • امکانات
    قابلیت مکالمه
  • قابلیت پشتیبانی از سیم کارت
    دارد – یک سیم کارت
  • قطع سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S6 Lite 2022 ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم چهار گیگابایت به همراه شارژر

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S6 Lite 2022 ظرفیت 64 گیگابایت و رم چهار گیگابایت به همراه  شارژر

مشخصات

  • حافظه داخلی
    ۶۴ گیگابایت
  • مقدار رم
    چهار گیگابایت
  • ساختار بدنه
    بدنه و فریم تهیه شده از آلومینیوم
  • قطع سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
  • تراشه
    Qualcomm SM7125 Snapdragon 720G (8 nm)
  • دوربین سلفی
    امکان ثبت تصاویر ۵ مگاپیکسلی
  • رزولوشن دوربین
    ۸ مگاپیکسل
  • دوربین
    دوربین اصلی
  • پشتیبانی از کارت حافظه
    MicroSDHC
  • Wi-Fi
    Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct
  • شبکه ۴G
    ۱, ۲, ۳, ۴, ۵, ۷, ۸, ۱۲, ۱۷, ۲۰, ۲۸, ۳۸, ۴۰, ۴۱, ۶۶
  • شبکه ۳G
    HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1800 / 2100
  • شبکه ۲G
    GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
  • تراکم پیکسلی
    ۲۲۴ پیکسل بر اینچ
  • سایر توضیحات
    به همراه شارژر دیواری ۲۵ وات سامسونگ مدل EP-TA800
  • قابلیت پشتیبانی از سیم کارت
    دارد – یک سیم کارت
  • فناوری‌های مکان‌یابی
    GLONASS
  • قابلیت‌های تبلت
    قابلیت مکالمه
  • اندازه
    ۱۰.۴ اینچ
  • رزولوشن
    ۱۲۰۰×۲۰۰۰
  • فناوری‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • حس‌گرها
    شتاب‌سنج
  • درگاه‌های ارتباطی
    Bluetooth
  • ابعاد
    ۲۴۴.۵×۱۵۴.۳×۷ میلی‌متر
  • رابط‌ها
    جک ۳.۵ میلی‌متری صدا
  • توضیحات سیستم عامل
    Android 12, One UI 4.0 با قابلیت ارتقا به Android 13, One UI 5.0
  • باتری
    لیتیوم پلیمر ۷۰۴۰ میلی‌آمپر
  • کابل همراه
    USB Type-C
  • بلندگو
    استریو
  • سایر توضیحات دوربین
    قابلیت عکاسی HDRدوربین پشت با قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰۰p و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@30fps)دوربین سلفی با قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰p و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه (۱۰۸۰p@30fps)
  • بلوتوث
    ۵.۰, A2DP, LE
  • شبکه های ارتباطی
    ۲G
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش
    بین ۱۰ تا ۱۳ اینچ
  • فرکانس پردازنده‌ی مرکزی
    ۱.۸ و ۲.۳ گیگاهرتز
  • پردازنده‌ی مرکزی
    Adreno 618
  • وزن
    ۴۶۷ گرم
  • نسخه سیستم عامل
    Android 12
  • سیستم عامل
    Android
  • نسخه USB
    USB Type-C
  • نسخه بلوتوث
    ۵.۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9 Ultra ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت به همراه شارژر ۴۵ وات سامسونگ

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9 Ultra ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت به همراه شارژر 45 وات سامسونگ

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    ۵.۵×۲۰۸.۶×۳۲۶.۴ میلی‌متر
  • وزن
    ۷۳۲ گرم
  • امکانات
    دارای حسگر اثرانگشت
  • قابلیت پشتیبانی از سیم کارت
    دارد – یک سیم کارت
  • قطع سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
  • ساختار بدنه
    قاب جلو از جنس شیشه / قاب پشت و فریم از جنس آلومینیوم
  • کابل همراه
    USB Type-C

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 10.4 SM-T505 ظرفیت ۳۲ گیگابایت

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 10.4 SM-T505 ظرفیت 32 گیگابایت

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    ۲۴۷.۶×۱۵۷.۴×۷ میلی‌متر
  • وزن
    ۴۷۶ گرم
  • قابلیت پشتیبانی از سیم کارت
    دارد – یک سیم کارت
  • قطع سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A9 Plus ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت به همراه شارژر

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A9 Plus ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    ۲۵۷.۱×۱۶۸.۷×۶.۹ میلی‌متر
  • وزن
    ۴۹۲ گرم
  • قابلیت پشتیبانی از سیم کارت
    بدون پشتیبانی از سیم کارت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S6 Lite 2022 Wi-Fi ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم چهار گیگابایت

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S6 Lite 2022 Wi-Fi ظرفیت 128 گیگابایت و رم چهار گیگابایت

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    ۲۴۴.۵×۱۵۴.۳×۷ میلی‌متر میلی‌متر
  • وزن
    ۴۶۷ گرم
  • قابلیت پشتیبانی از سیم کارت
    بدون پشتیبانی از سیم کارت
  • ساختار بدنه
    بدنه و فریم تهیه شده از آلومینیوم
  • کابل همراه
    USB Type-C

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 Lite – T225 ظرفیت ۳۲ گیگابایت

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A7 Lite - T225 ظرفیت 32 گیگابایت

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    ۲۱۲.۵×۱۲۴.۷×۸ میلی‌متر
  • وزن
    ۳۶۶ گرم
  • قابلیت پشتیبانی از سیم کارت
    دارد – یک سیم کارت
  • قطع سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
  • ساختار بدنه
    فریم آلومینیومیقاب پشت از آلومینیوم
  • کابل همراه
    کابل USB

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9 ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت به همراه شارژر ۴۵ وات سامسونگ

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9 ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت به همراه شارژر 45 وات سامسونگ

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    ۵.۹×۱۶۵.۸×۲۵۴.۳ میلی‌متر
  • وزن
    ۴۹۸ گرم
  • امکانات
    دارای حسگر اثرانگشت
  • قابلیت پشتیبانی از سیم کارت
    دارد – یک سیم کارت
  • قطع سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
  • ساختار بدنه
    قاب جلو از جنس شیشه / قاب پشت و فریم از جنس آلومینیوم
  • کابل همراه
    USB Type-C

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9 Plus ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت به همراه شارژر ۴۵ وات سامسونگ

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9 Plus ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت به همراه شارژر 45 وات سامسونگ

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    ۵.۷×۱۸۵.۴×۲۸۵.۴ میلی‌متر
  • وزن
    ۵۸۹ گرم
  • امکانات
    دارای حسگر اثرانگشت
  • قابلیت پشتیبانی از سیم کارت
    دارد – یک سیم کارت
  • قطع سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
  • ساختار بدنه
    قاب جلو از جنس شیشه / قاب پشت و فریم از جنس آلومینیوم
  • کابل همراه
    USB Type-C

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S6 Lite 2022 ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم چهار گیگابایت

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S6 Lite 2022 ظرفیت 64 گیگابایت و رم چهار گیگابایت

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    ۲۴۴.۵×۱۵۴.۳×۷ میلی‌متر میلی‌متر
  • وزن
    ۴۶۷ گرم
  • قابلیت پشتیبانی از سیم کارت
    دارد – یک سیم کارت
  • قطع سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
  • ساختار بدنه
    بدنه و فریم تهیه شده از آلومینیوم
  • کابل همراه
    USB Type-C

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9 ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت به همراه شارژر ۴۵ وات سامسونگ

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S9 ظرفیت 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت به همراه شارژر 45 وات سامسونگ

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    ۵.۹×۱۶۵.۸×۲۵۴.۳ میلی‌متر
  • وزن
    ۴۹۸ گرم
  • امکانات
    دارای حسگر اثرانگشت
  • قابلیت پشتیبانی از سیم کارت
    دارد – یک سیم کارت
  • قطع سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
  • ساختار بدنه
    قاب جلو از جنس شیشه / قاب پشت و فریم از جنس آلومینیوم
  • کابل همراه
    USB Type-C

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S6 Lite 2022 Wi-Fi ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم چهار گیگابایت

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S6 Lite 2022 Wi-Fi ظرفیت 128 گیگابایت و رم چهار گیگابایت

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    ۲۴۴.۵×۱۵۴.۳×۷ میلی‌متر میلی‌متر
  • وزن
    ۴۶۷ گرم
  • قابلیت پشتیبانی از سیم کارت
    بدون پشتیبانی از سیم کارت
  • ساختار بدنه
    بدنه و فریم تهیه شده از آلومینیوم
  • کابل همراه
    USB Type-C

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید تبلت سامسونگ در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پوشک بزرگسال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا