تبلت

تبلت اپل، راهنمای خرید تبلت اپل یا آی پد ایر، مینی و پرو ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید تبلت اپل یا آی پد باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

کدام تبلت اپل را باید بخرید، این تصمیم بسیار پیچیده‌تر از گذشته است، زیرا چهار مدل آیپد به طور رسمی از طرف اپل معرفی شده و برای خرید در دسترس هستند. بسیاری از انواع قدیمی‌تر هنوز از خرده‌فروشان شخص ثالث در دسترس هستند و این قبل از ورود به عناصری مانند رنگ‌ها، گزینه‌های ذخیره‌سازی، اتصال سلولی و لوازم جانبی اختیاری است. اما نگران نباشید! ما در سایت کیمیک متخصص خرید تبلت اپل هستیم و در اینجا منتخبی از بهترین آیپدهای موجود در بازار را برای خرید به همراه توصیه‌های متخصص در مورد خرید مواردی که هنگام جستجوی تبلت اپل باید در نظر بگیرید را به نمایش می‌گذاریم.

آی‌پدهای اپل بر بازار تبلت‌های ایالات متحده تسلط دارند، دلیل خوبی هم دارد. تبلت اپل مجموعه‌ای عالی از برنامه‌های متمرکز بر تبلت، سیستم‌عاملی با کاربری آسان و ساختار خدمات و پشتیبانی عالی دارد. تا زمان نگارش این مقاله، چهار مدل اصلی از آی‌پد وجود دارد که در ادامه تک تک آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم. مدل‌های آی‌پد پرو ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی. یک آیپد خوب حداقل پنج سال طول عمر دارد. خرید آی‌پد این روزها مانند گذشته آسان نیست. به هر حال، غول فناوری کوپرتینویی مدل‌های متعددی را در خط تولید آی‌پد ارائه می‌کند که هدف آنها مجموعه‌ای از کاربران متفاوت است. با این حال، اکنون باید انتخاب کنید که کدام یک برای شما مناسب است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید تبلت اپل را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع تبلت اپل آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید تبلت اپل باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

انواع تبلت اپل موجود در بازار:

  1. آی پد استاندارد: اندازه صفحه نمایش آن ۱۰.۲ اینچ بوده و یک تبلت خوب برای تماشای ویدیو و مرور صفحات وب در منزل می‌باشد. اندازه ۱۰.۲ اینچی مربوط به یک آی‌پد استاندارد بوده و ارزان‌ترین آی‌پدی است که می‌توانید خریداری نمائید. در واقع آن را می‌توان سنگین‌ترین و ضخیم‌ترین آی‌پد غیر پرو موجود در بازار دانست. وزن آن کمتر از ۵۰۰ گرم می‌باشد، اندازه صفحه نمایش بزرگ یعنی اینکه برای استفاده در حالت نشسته بهترین گزینه هستند.
  2. آیپد مینی: اندازه صفحه نمایش آن ۸.۲ اینچ است و یک تبلت خوب برای کسی که می‌خواهد iOS را روی یک صفحه نمایش کوچک داشته باشد. اکنون که مینی دارای پردازنده A15 است، تفاوت واضح تری بین آی پد مینی و ای پد استاندارد وجود دارد. اگر به دنبال تبلت اپل قدرتمند و سریع و بدون نمایشگر بزرگ می‌باشید، آیپد مینی گزینه قوی‌تری است.هر چند گران‌تر بوده و قیمت آن تقریباً ۲۰۰ پوند گران‌تر از یک آی پد استاندارد است.
  3. آیپد ایر: اندازه صفحه نمایش آن ۱۰.۲ اینچ بوده و یک تبلت خوب برای کسانی که به دنبال یک تجربه برتر هستند. آی‌پد ایر در مقایسه با آی‌پد استاندارد، مشخصات بالاتری دارد. این دستگاه دارای جدیدترین پردازنده و قابلیت اتصال مغناطیسی به طیف وسیعی از صفحه کلیدهای هوشمند اپل است تا بتوان از آن مانند لپ تاپ استفاده کرد. این مدل صفحه نمایش بزرگ ۱۰.۲ اینچی دارد، اما وزن کمتری نسبت به آی‌پد استاندارد داشته و کوچکتر است. اندازه صفحه نمایش اضافی باعث می‌شود که هنگام ایستادن نتوانید از آن استفاده کنید.
  4. آیپد پرو: اندازه صفحه نمایش آن ۱۱ اینچ یا ۱۲.۹ اینچ می‌باشد. اگر به دنبال تبلتی هستید که به عنوان یک لپ‌تاپ عمل کند، آی‌پد پرو در دو اندازه ۱۱ و ۱۲.۹ اینچ عرضه می‌شود. اندازه کوچک‌تر کمابیش با آی‌پد ایر برابری می‌کند، در حالی که صفحه نمایش بزرگ‌تر شبیه لپ‌تاپ‌های متوسط است. هر دو مدل به سرعت لپ تاپ معمولی شما هستند و از جدیدترین پردازنده‌ها تغذیه می‌کنند. همچنین صفحه‌نمایش ارتقا یافته‌ای دریافت می‌کنید که می‌تواند رنگ‌ها را با دقت بیشتری نشان دهد و چهار بلندگوی اطراف دستگاه برای صدایی فراگیرتر است.

برای اکثر مردم این موارد اضافی بیش از حد است، اما اگر شما یک حرفه ای خلاق هستید که می‌خواهید عکس‌ها، فیلم‌ها یا پروژه های سه بعدی را در حال حرکت ویرایش کنید به یک آیپد پرو نیاز دارید و برای شما می‌تواند یک انتخاب عالی باشد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید حافظه SSD

تاریخچه پیدایش تبلت اپل:

  • سوم آوریل هشتمین سالگرد عرضه اولین تبلت اپل است. آن روز محصولی را به ارمغان آورد که تعریف تبلت را متحول کرد و موفقیت بزرگی را شاهد بود. اما، آی‌پد در زمان‌های اخیر با توجه به گوشی‌های هوشمند بزرگ‌تر و قدرتمندتر، با هویت خود دست و پنجه نرم می‌کند.
  • اپل مدت‌ها قبل از اینکه آی‌پد عرضه شود، روی تبلت‌ها آزمایش می‌کرد. رایانه‌های شخصی نیوتون مسیج پد این شرکت که قدمت آن‌ها به سال ۱۹۹۳ بازمی‌گردد، احتمالاً شبیه این تبلت‌ها بودند، البته با استانداردهای مدرن خام با برنامه‌های محدود، نمایشگرهای سیاه و سفید و وابستگی کامل به قلم. این شرکت همچنین نمونه اولیه تبلت قدرتمندتری مبتنی بر PowerBook به نام PenLite را تولید کرد، اما تصمیم گرفت آن را عرضه نکند.
  • کار روی آی‌پد در واقع به سال ۲۰۰۴ بازمی‌گردد، زمانی که طراح جاناتان آیو و دیگران نمونه اولیه تبلت جدیدی را ساختند. این محصول در ابتدا قرار بود قبل از آیفون عرضه شود، اما این شرکت تصمیم گرفت که دومی مهم‌تر است و در سال ۲۰۰۷ آن را با استفاده از فناوری های مشابه معرفی کرد.
  • پس از محبوبیت آیفون، شایعات پیرامون برنامه‌های تبلت‌ها با گزارش‌های متناقض منتشر شد. سرانجام، استیو جابز، مدیر عامل اپل، آی‌پد را در ۲۷ ژانویه ۲۰۱۰ در مرکز Yerba Buena در سانفرانسیسکو معرفی کرد که بلافاصله موج‌هایی از انتظار و شک و تردید را به راه انداخت. پیش‌سفارش‌ها در ۱۲ مارس ۲۰۱۰ قبل از تاریخ عرضه ۳ آوریل در ایالات متحده در فروشگاه‌های آنلاین و outlet اپل آغاز شد.
  • در ابتدا، فقط مدل‌های Wi-Fi در دسترس بودند. مدل‌های دارای شبکه موبایل۳G باید تا ۳۰ آوریل صبر می‌کردند، و سپس فقط می‌توانستند با AT&T در طرح‌های نامحدود یا ۲۵۰ مگابایتی عرضه شوند. تا ۲۸ مه هیچ آیپدی در خارج از ایالات متحده در دسترس نبود.
  • به لطف تصاحب PA Semi توسط این شرکت، iPad اولین محصولی بود که از یک پردازنده طراحی شده توسط اپل به نام A4 استفاده کرد. همچنین دارای صفحه نمایش ۹.۷ اینچی با وضوح ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل و گزینه هایی برای فضای ذخیره سازی ۱۶، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی بود.

راهنمای خرید تبلت اپل:

قبل از اینکه برای خرید این محصول هر گونه تصمیمی را اتخاذ کنید، بد نیست تا یک سری سوالات را در مورد خرید تبلت اپل از خود بپرسید و آن‌ها را جواب دهید. با ما همراه شوید تا با پرسیدن این سوالات شما را در مورد خرید این محصول راهنمایی کنیم.

کار خود را با خرید آیپد continuity ساده کنید:

اگر قبلاً یک کامپیوتر با سیستم عامل آیفون یا مک دارید، به لطف ویژگی Continuity اپل، می‌توانید قابلیت‌های اضافی آیپد خود را از حالت خاموش باز ‌کنید. این شامل Handoff می‌شود که به شما این امکان را می‌دهد تا کار را روی یک برنامه در یک دستگاه شروع کنید و آن را در جایی که کار را متوقف کردید در دیگری ادامه دهید. می‌توانید قبل از خروج از خانه یادداشتی را در آی‌پد خود بنویسید و بلافاصله آن را در آیفون خود در مسیر رفت‌وآمد خود ادامه دهید. همچنین یک کلیپ‌بورد جهانی وجود دارد، به این معنی که هر محتوایی که در یک دستگاه کپی می‌کنید می‌تواند روی دستگاه دیگر جایگذاری شود. با آی‌پد به‌گونه‌ای تماس برقرار کنید که انگار تلفن شماست و اگر آی‌پد شما نزدیک است، قفل گوشی را به‌طور خودکار باز کنید و بالعکس.

آیا به تبلت اپل متصل به ۴G یا ۵G نیاز دارید؟

به طور استاندارد، بیشتر تبلت‌ها از طریق وای فای به اینترنت متصل می‌شوند. شما برای دریافت آی‌پد مجهز به ۴G یا ۵G باید حق اشتراک پرداخت ‌کنید، و این شامل هزینه ماهانه اشتراک شما نمی‌شود. امروزه اکثر تلفن‌ها به اصطلاح «هات‌اسپات» دارند که به شما این امکان را می‌دهند که اتصال ۴G یا ۵G خود را از تلفن همراه خود به آیپد به‌ عنوان یک شبکه وای‌فای به اشتراک بگذارید. به علاوه، با وجود وای فای رایگان و عمومی که اکنون در قطارهای مسافت طولانی و کافه‌های شهرها رایج است، احتمالاً نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای این اتصال اضافی را ندارید.

به چه مقدار فضای ذخیره سازی در تبلت اپل نیاز دارید؟

تبلت‌های اندرویدی همانند سامسونگ، لنوو و ال جی از کارت حافظه micro SD پشتیبانی می‌کنند، یعنی شما بعد از خرید می‌توانید یک حافظه جداگانه خریداری کنید و حافظه اصلی آن‌ها را ارتقا دهید، آیپدها فاقد این ویژگی هستند. پس برخلاف تبلت‌های اندرویدی انتخاب مقدار مناسب حافظه برای شما مهم است. این چیزی است که ما برای استفاده های مختلف توصیه می کنیم:

  1. ۳۲ گیگابایت: اگر فقط در حال پخش ویدیو و مطالعه در iPad یا iPad Mini هستید، این گزینه را انتخاب کنید.
  2. ۶۴ گیگابایت: اگر تلویزیون و فیلم تماشا می‌کنید و آن‌ها را دانلود می‌کنید، این مقدار فضای ذخیره سازی را انتخاب کنید. همچنین اگر در iPad خود عکس و فیلم شخصی نگهداری می‌کنید، این گزینه را انتخاب کنید.
  3. ۱۲۸ گیگابایت: اگر برنامه‌ها و بازی‌های زیادی دارید، و همچنین قصد دارید تعداد زیادی سریال تلویزیونی و فیلم را دانلود کنید، ارزش ذخیره‌سازی بیشتر را دارد.
  4. ۲۵۶ گیگابایت: این گزینه فقط در iPad Pro موجود است. اگر قصد دارید از iPad Pro خود مانند یک لپ تاپ استفاده کنید با پروژه‌های چند رسانه‌ای مانند موسیقی، ویدیو و عکس سرمایه گذاری در این مقدار معقول است.

با خرید تبلت اپل آیا به کیبورد یا قلم نیاز دارید؟

  • از اکتبر سال ۲۰۲۱، همه مدل‌های آیپد فعلی از Apple Pencil پشتیبانی می‌کنند. آی‌پد ۱۰.۲ اینچی و آی‌پد مینی که قبل از سال ۲۰۲۱ عرضه شدند، تنها از نسل اول Pencil پشتیبانی می‌کنند که مکانیزم شارژ نامناسبی دارد که باید آن را در درگاه شارژ تبلت قرار دهید. مدل‌های آیپد ایر، آیپد پرو ، آیپد ۲۰۲۱ و آیپد مینی ۲۰۲۱ همگی از حالت نسل دوم پشتیبانی می‌کنند که با اتصال به لبه آیپد با استفاده از آهنربا شارژ می‌شوند.
  • همه آیپدها با کیبوردهای بلوتوث‌دار کار می‌کنند، مانند آنهایی که توسط لاجیتک و سایر شرکت‌ها ساخته شده‌اند. همه آیپدهای اخیراً منتشر شده از سال ۲۰۲۱ و همچنین آیپد پرو و آیپد ایر از سال ۲۰۲۰ از صفحه کلید رسمی اپل پشتیبانی می‌کنند.

آیا باید یک iPad قدیمی بخرم؟

  • هنوز هم می توان نسخه قدیمی از نسل قبلی آیپد را انتخاب کرد. اگر در حال خرید هستید، آخرین نسل از یک آیپد ۹.۷ اینچی حدود ۲۰ پوند کمتر از مدل فعلی قیمت خواهد داشت. صرفه جویی در هزینه‌ها بسیار خوب است. سیاست اپل در بروز رسانی دستگاه‌ها معمولاً به این معنی است که آی پدهای قدیمی زودتر از مدل‌های جدیدتر دریافت بروز رسانی را متوقف می‌کنند.
  • این لزوماً یک فاجعه نیست، اما افرادی که از دستگاه‌های قدیمی‌تر اپل استفاده می‌کنند، در نهایت متوجه می‌شوند که برخی از برنامه‌ها دیگر به آخرین نسخه بروز رسانی نمی‌شوند، زیرا دستگاه آن‌ها برای پشتیبانی از آن خیلی قدیمی است.

آیا تبلت اپل را می‌توان جایگزین لپ تاپ کرد؟

خیر، هنوز آی‌پدها iPadOS اپل را اجرا می‌کنند، که نسخه‌ای از iOS آن برای گوشی‌ها متمرکز بر تبلت است. iPadOS ویژگی‌های تبلت محور را اضافه می‌کند، مانند: چندوظیفه‌ای با صفحه تقسیم‌شده، بدون اینکه به یک سیستم‌عامل پنجره‌دار کامل به سبک دسکتاپ تبدیل شود. این مزیت‌های خود را دارد، برنامه‌های آی‌پد طوری طراحی شده‌اند که بدون صفحه‌کلید یا ترک‌پد به بهترین شکل کار می‌کنند، اما در صورت لزوم می‌توانند از صفحه‌کلید و ترک‌پد استفاده کنند، اما جنبه‌های منفی نیز دارند. شما نمی‌توانید نمایشگر خود را به چندین مانیتور گسترش دهید، نمی‌توانید همزمان بیش از سه برنامه را روی صفحه نمایش داشته باشید و بسیاری از برنامه های حرفه‌ای تمام ویژگی های نسخه دسکتاپ خود را ندارند. گفته می‌شود، اگر این محدودیت‌ها مهم نیستید و فقط می‌خواهید گاهی اوقات بتوانید با کلیدهای واقعی تایپ کنید، تعداد زیادی صفحه کلید و کیبورد سازگار با آیپد وجود دارد که همراه آن می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

کدام آیپد برای من بهترین است؟

اگر فقط به دنبال یک ماشین سطح پایه برای بازی، رسانه یا کارهای مدرسه هستید، آیپد مدل پایه بهترین گزینه است. این تبلت در یک قاب مقاوم، برای تبلت کودکان نیز انتخاب خوبی است.

آیا به لوازم جانبی آیپد نیاز دارید؟

درون جعبه آیپد یک شارژر دریافت می‌کنید. ممکن است برای استفاده حداکثری از تبلت جدیدتان به چند چیز دیگر نیاز داشته باشید. هر آی‌پدی را می‌توان با لوازم جانبی مثل یک قلم فعال با کیفیت بالا، ارتقا داد. دو مداد وجود دارد. نسل اول با آیپد مدل پایه کار می‌کند و نسل دوم با مدل‌های دیگر کار می‌کند. در دست گرفتن مداد نسل دوم آسان‌تر است، زیرا کاملاً گرد نیست و به راحتی با یک رابط مغناطیسی در کنار تبلت شارژ می‌شود. یک جایگزین مداد ارزان‌تر نیز وجود دارد، Logitech Crayon. آی‌پد بهترین گزینه‌ها را برای قاب‌ها و کاورهای هر تبلتی دارد. اما از نظر عمر باتری شناخته شده نیست، بنابراین گرفتن پاور بانک احتمالا ایده خوبی است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید هدفون بیسیم

نکات مهم برای خرید تبلت اپل:

  1. قدرت پردازنده را در نظر بگیرید: اگر قصد دارید بسیاری از برنامه‌های پیشرفته مثل نرم‌افزارهای ویرایش عکس را اجرا کنید، بهتر است از نسل اصلی آی‌پدها و سری آی‌پد مینی دور بمانید در حالی که پردازنده‌های این مدل‌ها اینطور نیستند. خط‌های آی‌پد ایر و آی‌پد پرو به‌طور خاص برای این عملکرد ساخته شده‌اند.
  2. در مورد یک رنگ تصمیم بگیرید: اکثر آی‌پدها در رنگ‌های نقره‌ای، سفید، خاکستری یا مشکی موجود هستند. این شما هستید که باید با توجه به سلیقه خود یکی از رنگ‌ها را انتخاب و خریداری کنید. همیشه قبل از خرید این وسیله به رنگ آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. البته اگر در آینده از رنگ آی پد خود خسته شوید همیشه می توانید یک قاب با رنگ دلخواه برای آن خریداری کنید.
  3. آیپدهای دلخواه خود را شخصاً آزمایش کنید: برای انجام این کار، از فروشگاه اپل یا موبایل فروشی‌های محلی خود دیدن کنید تا چند آی‌پد مختلف را در اختیار شما قرار دهند و چند دقیقه با هر یک از آن‌ها کار کنید. این مورد به شما کمک می‌کند تا مواردی مانند: تفاوت اندازه صفحه نمایش بین آیپد و آیپد مینی، تفاوت سرعت و اندازه بین آیپد مینی و آیپد ایر و تفاوت های رندر گرافیکی بین مدل‌های آیپد پرو را مورد بررسی قرار دهید.
  4. خرید آی پد دست دوم را در نظر بگیرید: آی‌پدهای کاملاً جدید بسیار گران هستند، اما می‌توانید در مکان‌هایی مانند سایت‌های آگهی مثل دیوار تبلت‌های دست دوم را بررسی کنید. در صورت امکان قبل از انجام معامله، مطمئن شوید که آیپد را شخصاً بررسی کرده‌اید.
  5. معاملات آنلاین را بررسی کنید: خرده فروشان آنلاین ممکن است بتوانند معامله بهتری نسبت به خرده فروشان فیزیکی ارائه دهند، اگرچه ممکن است مجبور باشید کمی جستجو کنید. اطمینان حاصل کنید که خرده فروش قانونی است و شما واقعاً یک آیپد جدید خریداری می کنید. برخی از خرده فروشان آنلاین این موضوع را آشکار نمی‌کنند که شما در حال خرید یک محصول دست دوم هستید.‌ کیمیک مکان خوبی برای جستجوی یک آیپد جدید است، اما قبل از خرید از اعتبار فروشنده اطمینان حاصل کنید. اگر محصول مورد نظر شما نظرات منفی یا سابقه کمی در سایت داشته باشد، ممکن است در نهایت چیزی را که برای آن هزینه کرده‌اید را دریافت نکنید.
  6. آی پد ایده آل خود را در نظر بگیرید: فضای ذخیره سازی اکثر آیپدها از ۱۶ گیگابایت تا ۱۲۸ گیگابایت است. اگرچه برخی از مدل.ها مانند ای پد پرو تا ۲۵۶ گیگابایت را پشتیبانی می کنند. به طور مشابه، بیشتر آی‌پدهای موجود در بازار از داده‌های تلفن همراه پشتیبانی می‌کنند، به این معنی که می‌توانید آیپد را به برنامه تلفن همراه خود اضافه کنید و از داده‌های حساب مربوطه برای دسترسی به اینترنت در مناطق بدون وای فای استفاده کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد؛ می توانید تبلت اپل مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه آی پد ارزان، پرفروش و با کیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، می توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ تبلت اپل مدل iPad mini 8.3 inch 2021 ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت

تبلت اپل مدل iPad mini 8.3 inch 2021 ظرفیت 256 گیگابایت

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    ۱۹۵.۴×۱۳۴.۸×۶.۳ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۹۳ گرم
  • ساختار بدنه
    آلومینیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ تبلت اپل مدل iPad Pro 11 2022 WIFI ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت

تبلت اپل مدل iPad Pro 11 2022 WIFI ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    ۵.۹×۱۷۸.۵×۲۴۷.۶ میلی‌متر
  • وزن
    ۴۶۶ گرم
  • امکانات
    دارای سنسور تشخیص چهره
  • ساختار بدنه
    قاب جلو از جنس شیشه قاب پشت و فریم از جنس آلومینیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تبلت اپل مدل iPad Pro 12.9 2022 WIFI ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم هشت گیگابایت

تبلت اپل مدل iPad Pro 12.9 2022 WIFI ظرفیت 256 گیگابایت و رم هشت گیگابایت

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    ۶.۴×۲۱۴.۹×۲۸۰.۶ میلی‌متر
  • وزن
    ۶۸۲ گرم
  • امکانات
    دارای سنسور تشخیص چهره
  • ساختار بدنه
    قاب جلو از جنس شیشه قاب پشت و فریم از جنس آلومینیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ تبلت اپل مدل iPad (9th Generation) 10.2-Inch Wi-Fi (2021) ظرفیت ۶۴ گیگابایت

تبلت اپل مدل iPad (9th Generation) 10.2-Inch Wi-Fi (2021) ظرفیت 64 گیگابایت

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    ۲۵۰.۶×۱۷۴.۱×۷.۵ میلی‌متر
  • وزن
    ۴۸۷ گرم
  • قابلیت پشتیبانی از سیم کارت
    بدون پشتیبانی از سیم کارت
  • ساختار بدنه
    قاب پشت و فریم از جنس آلومینیوم
  • کابل همراه
    لایتنینگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ تبلت اپل مدل iPad Air 5th generation Wi-Fi ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت

تبلت اپل مدل iPad Air 5th generation Wi-Fi ظرفیت 256 گیگابایت

مشخصات ظاهری

  • وزن
    ۴۶۱ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ تبلت اپل مدل iPad Pro 12.9 2022 WIFI ظرفیت یک ترابایت و رم ۱۶ گیگابایت

تبلت اپل مدل iPad Pro 12.9 2022 WIFI ظرفیت یک ترابایت و رم 16 گیگابایت

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    ۶.۴×۲۱۴.۹×۲۸۰.۶ میلی‌متر
  • وزن
    ۶۸۲ گرم
  • امکانات
    دارای سنسور تشخیص چهره
  • ساختار بدنه
    قاب جلو از جنس شیشه قاب پشت و فریم از جنس آلومینیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ تبلت اپل مدل iPad 2022 WIFI ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

تبلت اپل مدل iPad 2022 WIFI ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    ۲۴۸.۶×۱۷۹.۵×۷ میلی‌متر میلی‌متر
  • وزن
    ۴۷۷ گرم
  • امکانات
    دارای حسگر اثرانگشت
  • ساختار بدنه
    بدنه‌ی تمام آلومینیومی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تبلت اپل مدل iPad (9th Generation) 10.2-Inch Wi-Fi 2021 ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت

تبلت اپل مدل iPad (9th Generation) 10.2-Inch Wi-Fi 2021 ظرفیت 256 گیگابایت

مشخصات

  • حافظه داخلی
    ۲۵۶ گیگابایت
  • مقدار رم
    سه گیگابایت
  • ساختار بدنه
    قاب پشت و فریم از جنس آلومینیوم
  • قطع سیم کارت
    سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
  • تراشه
    A13 Bionic chip
  • دوربین سلفی
    یک سنسور دوربین سنسور با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل از نوع فوق عریض (ultra wide)توانایی ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت ۱۰۸۰P و سرعت ۶۰ فریم در ثانیه لرزشگیر تصویر
  • رزولوشن دوربین
    ۸ مگاپیکسل
  • دوربین
    دوربین اصلی
  • پشتیبانی از کارت حافظه
    فاقد پشتیبانی از کارت حافظه
  • Wi-Fi
    Wi-Fi (802.11a/b/g/n/ac); dual band (2.4GHz and 5GHz); HT80 with MIMO
  • تراکم پیکسلی
    ۲۶۴ پیکسل بر اینچ
  • اندازه
    ۱۰.۲ اینچ
  • قابلیت‌های دوربین
    ضبط ویدیو با رزولوشن ۱۰۸۰p و سرعت ۳۰ فریم در ثانیه زوم سه برابر ضبط ویدیو اسلوموشن با کیفیت ۷۲۰p و سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه تثبیت کننده تصویر ویدیوییفوکوس خودکار
  • رزولوشن
    ۲۱۶۰×۱۶۲۰ پیکسل
  • فناوری‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • حس‌گرها
    حسگر نور محیط
  • درگاه‌های ارتباطی
    Bluetooth
  • ابعاد
    ۲۵۰.۶×۱۷۴.۱×۷.۵ میلی‌متر
  • رابط‌ها
    Lightning
  • باتری
    باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمر با ظرفیت ۳۲.۴ وات ساعت
  • کابل همراه
    لایتنینگ
  • شبکه های ارتباطی
    بدون سیم‌کارت
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش
    بین ۱۰ تا ۱۳ اینچ
  • نوع
    LED-backlit IPS LCD
  • پردازنده‌ی مرکزی
    A13 Bionic chip
  • وزن
    ۴۸۷ گرم
  • نسخه سیستم عامل
    iPad OS 15
  • سیستم عامل
    iPad OS
  • نسخه بلوتوث
    ۴.۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ تبلت اپل مدل iPad Pro 12.9 2022 WIFI ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت

تبلت اپل مدل iPad Pro 12.9 2022 WIFI ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    ۶.۴×۲۱۴.۹×۲۸۰.۶ میلی‌متر
  • وزن
    ۶۸۲ گرم
  • امکانات
    دارای سنسور تشخیص چهره
  • ساختار بدنه
    قاب جلو از جنس شیشه قاب پشت و فریم از جنس آلومینیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ تبلت اپل مدل iPad Air 5th generation Wi-Fi ظرفیت ۶۴ گیگابایت

تبلت اپل مدل iPad Air 5th generation Wi-Fi ظرفیت 64 گیگابایت

مشخصات ظاهری

  • وزن
    ۴۶۱ گرم
  • امکانات
    دارای حسگر اثرانگشت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ تبلت اپل مدل iPad Mini 6th Generation 2021 Wi-Fi ظرفیت ۶۴ گیگابایت و ۴ گیگابایت رم

تبلت اپل مدل iPad Mini 6th Generation 2021 Wi-Fi ظرفیت 64 گیگابایت و 4 گیگابایت رم

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    ۱۹۵.۴×۱۳۴.۸×۶.۳ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۹۳ گرم
  • ساختار بدنه
    آلومینیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ تبلت اپل مدل iPad Pro 11 2022 WIFI ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت

تبلت اپل مدل iPad Pro 11 2022 WIFI  ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    ۵.۹×۱۷۸.۵×۲۴۷.۶ میلی‌متر
  • وزن
    ۴۶۶ گرم
  • امکانات
    دارای سنسور تشخیص چهره
  • ساختار بدنه
    قاب جلو از جنس شیشه قاب پشت و فریم از جنس آلومینیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ تبلت اپل مدل iPad 2022 WIFI ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت

تبلت اپل مدل iPad 2022 WIFI ظرفیت 256 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    ۲۴۸.۶×۱۷۹.۵×۷ میلی‌متر میلی‌متر
  • وزن
    ۴۷۷ گرم
  • امکانات
    دارای حسگر اثرانگشت
  • ساختار بدنه
    بدنه‌ی تمام آلومینیومی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید تبلت اپل در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تبلت سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا