کوه‌نوردی و کمپینگملزومات گردش و سفر

بخاری سفری، راهنمای خرید اینترنتی انواع بخاری سفری ارزان+قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید بخاری سفری باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

امروز در این مقاله قصد داریم شما را با بخاری سفری آشنا کنیم.بیرون رفتن و تفریح فقط مختص فصل بهار و تابستان نیست و تفریح در هر فصلی حال و هوای خاص خود را دارد. البته به شرط اینکه وسایل مورد نیاز برای سفر را داشته باشید. برای سفر در فصل پاییز و زمستان برای خوابیدن شبانه در چادر مسافرتی شما نیاز به یک بخاری سفری دارید تا فضای داخلی چادر خود را به خوبی گرم کنید. همان طور که می‌دانید نگهداری زغال یا روشن کردن گاز پیکنیک درون چادر ممکن است منجر به خفه شدن شما شود به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنم برای خود یک بخاری سفری تهیه کنید. این بخاری‌ها در واقع شباهت ساختاری نزدیک به هیتر برقی دارند، یعنی گازهای سمی و کشنده تولید نمی‌کنند و مدل‌هایی که گاز تولید می‌کنند دارای دودکش هستند و از هر نظر برای سلامتی شما خطرناک نیستند.

در مورد بخاری سفری باید به میزان مصرف انرژی آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید. زیرا در بیابان و جاهایی که دسترسی به سوخت وجود ندارد، کم مصرف بودن یک مزیت مهم محسوب می‌شود. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در سرمای هوا در جنگل یا کوهستان گرفتار شده باشید و به علت نبود چوب یا خیس بودن آن‌ها امکان روشن کردن آتش وجود نداشته باشد، در چنین شرایطی بهترین کار استفاده از بخاری سفری است. این وسیله حجم کمی از کوله پشتی شما را اشغال می‌کند و با کپسول‌های گاز یکبار مصرف هم می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. این کپسول‌ها در بیشتر مغازه‌ها پیدا می‌شود و به راحتی می‌توانید آن را تهیه کنید. داشتن سرامیک باعث تولید گرمای تابشی شده که باعث کاهش مصرف سوخت و گرمایش بیشتر آن می‌شود. این بخاری‌ها معمولا بدون خطر هستند و آتش سوزی ایجاد نمی‌کنند به همین دلیل مورد استقبال خیلی از افراد قرار می‌گیرند.

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که اهل گردش و تفریح در فصل پاییز و زمستان می‌باشید و قصد دارید برای خود بخاری سفری خریداری کنید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع بخاری سفری آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید بخاری سفری باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

بخاری‌سفری چیست و چه کاربردی دارد؟

نوعی بخاری کوچک که برای محیط‌های کوچک مثل داخل کلبه و چادر مورد استفاده قرار می‌گیرد. سوخت این بخاری بسته به مدل آن متفاوت است، برخی مدل‌ها هیزومی هستند و برای مناطق دور افتاده که دسترسی به گاز و سایر سوخت‌ها وجود ندارد مناسب می‌باشند، البته بیشتر مدل‌ها دارای سوخت گاز کپسولی هستند به استثنای مدل‌های جیبی که یا از طریق بنزین، نفت و یا به صورت شارژی به شما گرما می‌دهند. اکثر مدل‌های این وسیله دارای قطع کن خودکار هستند که در صورت بالا رفتن فشار یا کم شدن اکسیژن محیط به صورت خودکار خاموش می‌شوند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید اجاق گاز سفری

انواع بخاری‌سفری موجود در بازار:

  1. بخاری‌ مسافرتی جیبی: هیچ حسی بالاتر از گرم کردن دست‌ها در هوای سرد نیست. تصور کنید، در کوهستان دست‌های شما از سرما بی‌حس شده باشد، گرم شدن دست‌ها به شما حس خیلی خوبی خواهد داد. این وسیله در دو نوع بنزینی و الکترونیکی که معمولا شارژی هم هستند وجود دارد که نمونه شارژی را می‌توان با یو اس بی شارژ نمود و از نمونه بنزینی هم کم خطر‌تر می‌باشد.
  2. بخاری‌ مسافرتی هیزمی: این مدل یکی از پرطرفدارترین نمونه‌های بخاری مسافرتی است که به صورت تاشو عرضه می‌شود. این ویژگی یعنی تبدیل شدن به اندازه خیلی کوچک جا‌به‌جایی آن را آسان می‌کند. خوشبختانه حتی در دور افتاده‌ترین نقاط هم دسترسی به چوب وجود دارد و نیاز به خرید گاز نخواهید داشت. شما هنگام خرید این مدل باید به صورت جداگانه یک لوله بخاری سایز شش هم خریداری کنید، تا دود و گاز ناشی از سوختن چوب از آن خارج شود.
  3. بخاری مسافرتی شعله‌ای: این مدل را معمولا برای روی کپسول گاز مانند بوتان و ال پی جی نصب کرد. دارای یک سرامیک هستند که باعث چند برابر شدن میزان گرما‌دهی وسیله می‌شود. نسبت به مدل‌های دیگر به درد سر‌تر می‌باشند، زیرا قابلیت نصب روی گاز انواع پیک نیک را دارند. اکثر این مدل‌ها دارای یک کاسه فلزی هستند که باعث تابشی شدن گرما به اطراف می‌شود. نمونه‌هایی از این دستگاه وجود دارد که گرما را با زاویه ۳۶۰ درجه به اطراف پخش می‌کنند.
  4. بخاری مسافرتی پرتابل: نمونه‌ای از بخاری‌های قابل حمل می‌باشند زیرا در اندازه‌های کوچک ساخته می‌شوند. سوخت مورد نیاز در این بخاری‌ها کپسول‌های گاز سفری می‌باشد که معمولا در قسمت پشتی بخاری روی آن نصب می‌شود. از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به بخاری برقی دارند. دارای یک شیر تنظیم دما می‌باشند که به وسیله آن می‌توانید دما را به دلخواه خود تنظیم کنید. این مدل هم دارای سیستم امنیتی قطع خودکار می‌باشد و در صورت بروز حادثه خیلی سریع گاز ورودی را قطع کرده و خاموش می‌شوند.

مزایای استفاده از بخاری سفری:

  • قیمت آن‌ها در مقایسه با سایر لوازم سفری ارزان‌تر بوده و از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند.
  • سوخت آن‌ها معمولا ارزان و در دسترس است، بنابراین شما بدون نگرانی از تامین سوخت مورد نیاز می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.
  • دارای سیستم امنیتی قطع خودکار می‌باشند، این ویژگی باعث می‌شود در مواقع خطر سوخت ورودی را قطع کرده و از وقوع حادثه جلوگیری کنند.
  • شما می‌توانید فضای داخلی کلبه و چادر را در مکان‌هایی که دسترسی به گاز شهری وجود ندارد مانند: جنگل، کویر و کوهستان گرم نگهدای کنید.

بهترین مارک بخاری سفری:

کار چندان ساده‌ای نیست که بخواهیم به شما یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک بخاری مسافرتی به شما معرفی کنیم. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در این زمینه فعالیت دارند و معرفی یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک این وسیله بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد تا معرفی یک محصول خاص و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای بخاری مسافرتی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • بخاری مسافرتی پرفکت
  • بخاری مسافرتی کووآ
  • بخاری مسافرتی دیزرت کمپ
  • بخاری مسافرتی حامی گاز
  • بخاری مسافرتی شعله

بهترین بخاری سفری برای استفاده در چادر:

شما ابتدا باید نوع سوخت مورد نیاز برای بخاری را در نظر بگیرید، اگر با تهیه گاز مشکلی ندارید بهتر است به سراغ نمونه‌های گازی بروید، زیرا سوخت آن‌ها ارزان بوده و نیاز به جستجو برای پیدا کردن هیزم نخواهید داشت. اما اگر به نقاط دور افتاده می‌روید و دسترسی به گاز وجود ندارد، نمونه هیزمی بهترین گزینه است، زیرا هیزم در هر نقطه‌ای به فراوانی یافت می‌شود و علاوه بر گرما دهی به راحتی از آن به عنوان یک اجاق سفری هم می‌توانید استفاده کنید. شما باید اندازه چادر را هم در نظر بگیرید برای چادر‌های کوچک بخاری کوچک‌تر و برای چادر‌های بزرگ‌تر بخاری‌های بزرگتری را انتخاب کنید.

بخاری مسافرتی از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های مختلفی برای خرید این وسیله وجود دارد که از طریق هر یک از روش‌ها می‌توانید این کار را انجام دهید. اگر بخواهیم تک تک روش‌ها را به شما توضیح دهیم، شاید نیاز به یک مقاله جداگانه باشد. اما از آنجایی که خرید حضوری و اینترنتی بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند در ادامه این دو روش را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: در این روش شما باید حتما از محل کار یا منزل خود خارج شوید و به یک فروشگاه تجهیرات کوهنوردی و سفر مراجعه کنید و از میان تنوع محدود مدل‌ها یکی را انتخاب و خریداری کنید. شما باید در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی: در این روش شما نیاز به خروج از محل کار یا منزل خود را ندارید و می‌توانید در هر کجا که هستید، با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی معتبر از میان انبوهی از مدل‌ها و قیمت‌ها بخاری مسافرتی خود را انتخاب و خریداری کنید. نگران نباشید در این روش شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید منقل سفری

نکات مهم هنگام خرید بخاری سفری:

  1. قیمت بخاری: اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید بخاری مسافرتی قیمت آن می‌باشد. قیمت تاثیر خیلی زیادی در انتخاب شما دارد. هر چه مقدار بیشتری هزینه کنید، نمونه باکیفیت‌تری را می‌توانید خریداری نمائید. پس می‌توان با مشخص کردن میزان بودجه خیلی از مدل‌ها را از انتخاب خود حذف کرد و خرید آسان‌تری داشت.
  2. نوع بخاری: بخاری مسافرتی هم مانند سایر وسایل مربوط به سفر انواع مختلفی دارد. این شما هستید که باید با توجه به میزان بودجه و نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. اگر با تهیه گاز مشکلی ندارید، حتما یک نمونه گازی را خریداری کنید. چون یک سوخت ارزان و در دسترس است، اما اگر با تامین گاز مشکل دارید نمونه هیزمی را انتخاب کنید، زیرا چوب در هر جا پیدا می‌شود.
  3. ضریب ایمنی: مهم‌ترین نکته در مورد خرید بخاری سفری توجه به ضریب ایمنی آن است. اکثر بخاری‌های مسافرتی دارای سیستم حفاظتی قطع خودکار هستند، اما بهتر است هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید که نمونه مورد نظر شما قطع کن دارد یا خیر. در صورتی که دارای قطع کن نباشد، خطر آتش سوزی و خفگی به دور از انتظار نیست. پس اگر به سلامت خود اهمیت می‌دهید، این نکته را مد نظر قرار دهید.
  4. مساحت محیط: در مورد خرید تمام وسایل گرمایشی و سرمایشی این موضوع صدق می‌کند و باید با توجه به مساحت قسمتی که قرار است بخاری را در آن نگهداری کنید، بازده بخاری را انتخاب کنید. اگر از چادرهای خیلی بزرگ و کلبه استفاده می‌کنید، حتما باید مدل‌هایی را خریداری نمائید که توان لازم برای گرم کردن فضا را داشته باشند. اما اگر فضای کوچکی دارند یک نمونه معمولی هم کار شما را راه می‌اندازد.
  5. آپشن‌ها: برخی مدل‌ها تاشو می‌باشند و شما می‌توانید آن‌ها را در حجم خیلی کوچک نگهداری کنید، این موضوع سبب جابه‌جایی آسان آن می‌شود. نمونه هیزمی علاوه بر بخاری می‌تواند جایگزینی برای اجاق سفری هم باشد به همین علت با خرید این وسیله می‌توانید اجاق را از وسایل خود حذف کنید. سیستم قطع خودکار هم می‌تواند یکی از اپشن‌های جالب این وسیله باشد.
  6. برند محصول: اگر با توجه به توضیحاتی که داده شد باز هم با خرید این وسیله ارزشمند مشکل دارید، پیشنهاد می‌کنم برندهای معروف و شناخته شده را خریداری کنید. زیرا این محصولات از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک محصول معروف و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را هدر می دهید.

روش نگهداری از بخاری سفری:

  • از قرار دادن ظرف غذا روی مدل‌هایی که قابلیت اجاق بودن را ندارند، جدا خودداری کنید. زیرا با این کار بخاری شما آسیب جدی می‌بیند.
  • همیشه از سوخت استاندارد وسیله استفاده کنید و از وصل کردن سوخت مشابه به آن خودداری کنید.
  • بخاری را نباید در مکان خیس و مرطوب نگهداری کرد. زیرا جنس بدنه اکثر آن‌ها فلزی بوده و دچار زنگ زدگی می‌شوند.
  • از وارد کردن ضربه به نمونه تاشو جلوگیری کنید، زیرا در صورت ضربه خوردن ممکن است دیگر باز و بسته نشود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید بخاری مسافرتی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین مدل‌های بخاری مسافرتی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ بخاری سفری تی ماتریکس مدل TM110

بخاری سفری تی ماتریکس مدل TM110

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x23x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ بخاری سفری مدل MU666

بخاری سفری مدل MU666

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x8x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۴ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    دارای LED LIGHTسوکت شارژ Micro-Usbاندازه کالا ۸ × ۸ cmبه همراه نگهدارنده – جاکلیدیدارای ۲ درجه حرارت ۴۵ و ۵۵ درجهزمان شارژدهی ۳ ساعتزمان شارژ کامل ۵ ساعت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ بخاری سفری کووآ مدل Fireball

بخاری سفری کووآ مدل Fireball

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x18x19 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۷۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • نوع
    ماهواره ای
  • سایر توضیحات
    قدرت گرمایش ۰.۹۳ کیلو واتوزن ۵۷۰ گرمابعاد ۱۹x18x19 سانتی مترظرفیت مخزن قابلیت اتصال به انواع کپسول های گازمدت گرمایش بسته به ظرفیت کپسول (۶۶ گرم بر ساعت)کاور داردمحصول کشور کره جنوبیویژگی های بارز محصول:چرخش ۴۵ در جه ای قسمت سریقابل استفاده به عنوان اجاق پخت و پزقابلیت اتصال به کپسول های گاز با حجم های متفاوتدارای جعبه ای محکم از جنس پلاستیکمجهز به شیر تنظیم جریان گاز و فندک پیزو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ بخاری سفری کووآ مدل Fire Ball کد KH-0710

بخاری سفری کووآ مدل Fire Ball کد KH-0710

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹ × ۱۸ × ۱۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۶۵ گرم
  • سایر توضیحات
    – وزن بسته بندی ۹۷۵ گرم- نوع سوخت : مخلوط بوتان و پروپان- میزان مصرف سوخت : ۶۶ گرم بر ساعت- قابلیت تغییر ۴۵ درجه ای زاویه سر هیتر- دارای فندک پیزو- دارای دسته فلزی با روکش پلاستیکی- دارای شیر تنظیم جریان گاز- سازگار با کپسول های گاز کووآ با اتصال رزوه ای- دارای محفظه نگهداری پلاستیکی منشوری شکل- مناسب برای استفاده در فضای باز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ بخاری سفری مدل ۱۲

بخاری سفری مدل 12

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x7x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • سایر توضیحات
    مناسب برای کوهنوردی . کمپینگ . طبیعت گردی . ورزشی . مسافرت .دارای مخزن بنزین برای پر کردن بخاری .دارای پک پارچه ای جیر مانند برای گذاشتن بخاری داخل پک .بدون شعله مستقیم و کاملا" ایمن, تولید گرما به صورت یکنواخت و مداوم, سایز و وزن بسیار مناسب, سهولت فوق العاده در استفاده,قابلیت تولید گرما تا ۱۲ ساعت, قابلیت شارژ با الکل سفید ویا بنزین.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ بخاری سفری مدل کمپینگ استیل

بخاری سفری مدل کمپینگ استیل

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x27x27 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰۰ گرم
  • جنس
    استیل
  • نوع
    ۴۳۰
  • سایر توضیحات
    هرموجود ویا ماده سوختی به اکسیژن نیاز دارد در محل کاملا بسته استفاده نشود دودکش بهتر است عمودی خارج شود ودود کش مسدود نگردد با اب سرد نشود در هنگام پایان استفاده مطمین شوید زغال روشن داخل بخاری نمانده باشد و از زیر انداز نسوز استفاده کنید از دستکش چرم استفاده کنید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ بخاری سفری مدل جیبی handy warmer

بخاری سفری مدل جیبی handy warmer

مشخصات

  • ابعاد
    ۲x8x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۵ گرم
  • جنس
    فلز
  • سایر توضیحات
    کاور نگهداری: داردسوخت مورد نیاز: بنزینحجم مخزن: ۵۵ سی سیتا ۴۰ ساعت گرمادهی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ بخاری سفری مدل Energetic warm

بخاری سفری مدل Energetic warm

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x9x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۹ گرم
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ بخاری سفری کد TSFB01

بخاری سفری کد TSFB01

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۳x40x26 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • سایر توضیحات
    جنس بدنه از ورق روغنی کربن ۲۵ درصدمتشکل از ۷ قطعه در هم کشویی و پیچیشیشه ضد حریق و ضد عربهدارای کیف حمل مقاومقابل استفاده به عنوان بخاری هیزمی و اجاق سفری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ بخاری سفری نوین گاز مدل کیف دار

بخاری سفری نوین گاز مدل کیف دار

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x11x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ بخاری سفری کووآ مدل Powersense کد F2021

بخاری سفری کووآ مدل Powersense کد F2021

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x24x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۰ گرم
  • جنس
    آلمینیوم
  • سایر توضیحات
    سوخت مصرفی بوتاندارای سوپاپ اطمیناندارای پیچ تنظیم فشار گازمیزان مصرف سوخت ۷۵ گرم در ساعتجرقه زن خودکار با سنسور پیزوالکتریکقابلیت اتصال به کپسول های گاز نازلیظرفیت مخزن کپسول ۲۲۰ گرمیمدت گرمایش ۲ ساعت و ۵۶ دقیقه با کپسول ۲۲۰ گرمی(میزان مصرف ۷۵ گرم بر ساعت)کاور نداردمحصول کشور کره جنوبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ بخاری سفری مدل تابشی

بخاری سفری مدل تابشی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x5x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • سایر توضیحات
    جنس صفحه گرمکن= سفال اجرینوع گرمایشی= تابشی⚠️هشدار مهم: در فضای بسته استفاده نشود⚠️قابل استفاده برای انواع پیک نیکیمناسب برای مسافرت/محل کار/فضای باز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ بخاری سفری مدل YC-808B

بخاری سفری مدل YC-808B

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x26x19 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • سایر توضیحات
    قدرت گرمایشی این بخاری مسافرتی ۱.۳ کیلو وات/ صفحه گرمایش از نوع سرامیکی/ دارای سبد برای قراردادن ظرف غذا یا کتری آب/ میزان گاز مصرفی ۱۰۰ گرم در هر یک ساعت/ نوع کپسول مورد استفاده از نوع بوتان ۲۰۰ گرمی استوانه ای شکل/ وزن مناسب ۲.۳ کیلوگرم/ حمل آسان بواسطه وجو دستگیره/ بدنه از جنس فلز مقاوم و جنس سبد از استیل/ ابعاد: ۲۵x24x20cm/ دارای استاندارد CE اروپا/ مناسب جهت استفاده در فضای باز در برنامه های کمپینگ ،طبیعت گردی ، آفرود ، سفر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ بخاری سفری کووآ مدل Cubic KGH-2010 کد F2022

بخاری سفری کووآ مدل Cubic KGH-2010 کد F2022

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x20x19 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • سایر توضیحات
    طراحی احساسی – طراحی ساده و جمع و جور بدنه از جنس استیل ضد زنگ، احساسات شما را گرم می کند-انعکاس حرارتی کوچک و در عین حال قوی – بازتابنده های فولادی ضد زنگ چپ و راست و پشت گرما را در زوایای مختلف منعکس می کنند تا شما را برای مدت طولانی گرم نگه دارند.-دارای دنده ایمنی مغناطیسی – ظرف گاز به راحتی توسط خودتان نصب می شود و با افزایش فشار گاز ظرف به طور خودکار برای امنیت جدا می شود-نصب صفحه انتقال حرارت – برای جلوگیری از سرد شدن ظرف گاز، حرارت به ظرف گاز منتقل می شود، بنابراین می توانید تا انتها از آن استفاده کنید.-کیسه راحت – کیسه رنگی قدیمی و دستگیره کاربردی برای ذخیره سازی و حمل و نقل راحت اجزای مجموعه – دکمه کنترل را فشار دهید و بچرخانید تا از نشت گاز تصادفی جلوگیری شود.-مناسب استفاده با گاز های بوتان در بازار.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ بخاری سفری نوین گاز مدل کیف دار

بخاری سفری نوین گاز مدل کیف دار

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x8x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • نوع
    قابل حمل
  • سایر توضیحات
    قابل اتصال به کپسول های پیکنیکی ۰.۵ و ۱ و ۲ و ۲.۵ و ۴ و ۵ کیلویی اقلام همراه: کیف دسته دار ضربه گیرسرامیک مقاوم به حرارت ۱۲۰۰ درجه سانتی گراد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ بخاری سفری کووآ مدل Power Sense Gas Heater کد KH-2006

بخاری سفری کووآ مدل Power Sense Gas Heater کد KH-2006

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲ × ۲۰ × ۲۲.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۵ گرم
  • سایر توضیحات
    – میزان مصرف سوخت : ۷۵ گرم بر ساعت- دارای فندک الکتریکی- دارای دستگیره پلاستیکی- دارای شیر تنظیم جریان گاز- سازگار با کپسول‌های گاز ۲۲۰ گرمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ بخاری سفری کد ۵w_usbat_pd

بخاری سفری کد 5w_usbat_pd

مشخصات

  • ابعاد
    ۹.۵×۶.۵×۰.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نوع
    بخاری جیبی برقی
  • سایر توضیحات
    توان حرارتی: حداکثر ۵ واتطول سیم: حدود ۹۰ سانتیمتربرق مورد نیاز: ۵ ولت ۱ آمپر(قابل استفاده با پاوربانک، شارژر موبایل و …)میزان حرارت: ۳۸ تا ۵۰ درجه سانتیگرادابعاد پد (قسمت گرم شونده): ۸۵ در ۵۵ میلیمتربدون خطر برق گرفتگی به دلیل استفاده از ولتاژ ۵ ولتمدت زمان تقریبی استفاده با پاوربانک ۱۰ هزار میلی آمپر حدود ۸ ساعت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ بخاری سفری مدل LOVELY

بخاری سفری مدل  LOVELY

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x6x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    دارای LED LIGHT-سوکت شارژ سوزنی-اندازه کالا ۳ × ۷ × ۱۳ cm-دارای ۲ درجه حرارت ۴۵ و ۵۵ درجه-زمان شارژدهی ۴ ساعت-زمان شارژ کامل ۵ ساعت-توان ورودی ۰.۵ آمپر ۵ ولت-توجه هنگام شارژ استفاده نشود-توجه بیش از ۷ ساعت شارژ نشود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ بخاری سفری مدل Portable کد Y-001

بخاری سفری مدل Portable کد Y-001

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x25x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۰۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • سایر توضیحات
    – نوع سوخت : گاز بوتان- دارای دستگیره تنظیم شعله- دارای تبدیل گاز ال پی جی- دارای صفحه گرد جهت قراردادن قابلمه- قابلیت چرخش و تبدیل به اجاق- دارای صفحه سرامیکی بخاری- قابل حمل – توان گرمایشی: ۱۳۰۰وات- میزان مصرف :۱۰۰ گرم در ساعت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ بخاری سفری مدل PCX168

بخاری سفری مدل PCX168

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x7x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۲ گرم
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ بخاری سفری کووآ مدل Handy Sun KGH-1609

بخاری سفری کووآ مدل Handy Sun KGH-1609

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵.۸×۱۵.۸×۱۹.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۷ گرم
  • جنس
    فلز
  • سایر توضیحات
    دارای وزنی سبک-سوخت مصرفی بوتان-دارای پیچ تنظیم فشار گاز-میزان مصرف گاز ۶۰ گرم در ساعت-جرقه زن خودکار با سنسور پیزوالکتریک-قابلیت اتصال به کپسول های گاز پیچی-دارای کیفی محکم برای محافظت و حمل و نقل راحت-مدت گرمایش:۴ ساعت با کپسول ۲۳۰ گرمی / ۷.۵ ساعت با کپسول ۴۵۰ گرمی (میزان مصرف۶۰ گرم بر ساعت)-محصول کشور کره جنوبی.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ بخاری سفری مدل اوت دی کد T18

بخاری سفری مدل اوت دی کد T18

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x14x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • سایر توضیحات
    دارای شیر قابل تنظیمدارای فندک پیزودارای محافظ ساطع کننده ضد زنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ بخاری جیبی پرفکت مدل سفری

بخاری جیبی پرفکت مدل سفری

مشخصات

  • ابعاد
    ۱×۷×۱۰.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۵ گرم
  • سایر توضیحات
    – سوخت مورد نیاز ، بنزین و سوخت فندک های فیتیله ایی- مقرون به صرفه و کارا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ بخاری سفری لوایز اگی مدل LQ-KB8

بخاری سفری لوایز اگی مدل LQ-KB8

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۴x27x27 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • سایر توضیحات
    قدرت محصول: ۳.۷ کیلو واتحالت عملکرد: تنظیم دستگیرهنوع گاز: گاز مایع و گاز شهریروش احتراق: رنگ جرقه پالسی: نارنجیبخاری گازی قابل حملتوجه داشته باشید هم با گاز شهری و هم گاز گپسول قابل استفاده است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ بخاری سفری کووآ مدل Cupid KH-1203 کد F2022

بخاری سفری کووآ مدل Cupid KH-1203 کد F2022

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۰ گرم
  • جنس
    فلز
  • سایر توضیحات
    دارای پایه تاشونده جهت تنظیم زاویه گرمایشی-مجهز به صفحه حرارت سرامیکی-مجهز به سوپاپ اطمینان-دارای حفاظ نرده ای در قسمت جلو-قابل استفاده با کپسول ۲۲۰ گرمی-دارای دستگیره ای جهت حمل راحت-قطع خودکار ورودی گاز در هنگام ضربه-مدت گرمایش:۲ ساعت (میزان مصرف ۱۲۰ گرم بر ساعت)-دارای کاور-محصول کره جنوبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ بخاری سفری مدل S618

بخاری سفری  مدل  S618

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x8x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۶ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    دارای LED LIGHT-سوکت شارژ Micro-Usb اندروید-اندازه کالا ۳.۵ × ۸.۳ × ۸.۳ cm-دارای ۳ درجه حرارت ۳۵ ، ۴۵ و ۵۵ درجه-زمان شارژدهی با توان بالا ۳ ساعت-زمان شارژ کامل ۵ ساعت-توان ورودی ۰.۵ الی ۱ آمپر ۵ ولت-توجه هنگام شارژ استفاده نشود-توجه بیش از ۷ ساعت شارژ نشود-به همراه کابل شارژ و نگهدارنده دستی-ظرفیت باتری ۵۰۰۰ mAh

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ بخاری سفری کووآ مدل TH447

بخاری سفری کووآ مدل TH447

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x11x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۸۹ گرم
  • جنس
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید بخاری مسافرتی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پایه دریل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا