دوربینلوازم خانگی برقی

باتری قلمی، راهنمای خرید باطری قلمی آلکالاین معمولی و قابل شارژ ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید باتری قلمی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

باتری‌های قلمی انبارهای قابل حمل انرژی هستند. آن‌ها چراغ‌های جلو، فانوس‌ها، دستگاه‌های جی‌پی‌اس، دوربین‌ها، پخش‌کننده‌های موسیقی و موارد دیگر را تغذیه می‌کنند. باتری قلمی ایده‌آل تعادل طولانی مدت، عملکرد بالا، هزینه منصفانه و اثرات زیست محیطی کم را به شما می‌دهد. برای به دست آوردن آن، باید بدانید که به دنبال چه چیزی هستید، وقتی شروع به کاوش در مورد جزئیات الکترودها، کاتدها و انواع فلزات مختلف می‌کنید، می‌تواند سخت باشد. باتری قلمی بخشی از زندگی روزمره ما می‌باشد و کار را برای ما آسان‌تر می‌کند. با این حال، انتخاب مناسب برای نیازهای خود بسیار مهم است. سالین، قلیایی، لیتیومی، استاندارد یا سلول دکمه‌ای، یکبار مصرف یا قابل شارژ یک باتری برای پاسخگویی به هر نیازی وجود دارد.

باتری قلمی تنها منبع انرژی قابل حمل استانداردی است که همیشه در دسترس می‌باشد. اگر نگاهی به وسایل اطراف خود بیاندازید، متوجه می‌شوید که اکثر آن‌ها با باتری قلمی تغذیه می‌شوند به همین علت است که به آن باتری استاندارد می‌گویند. این باتری‌ها دارای دو نوع یکبار مصرف و قابل شارژ می‌باشند، اگر قرار است در طول روز چند ساعت از این باتری‌ها استفاده کنید به شما توصیه می‌کنم باتری قلمی قابل شارژ را استفاده کنید در غیر این صورت همان باتری‌های یکبار مصرف برای شما مناسب هستند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید باتری قلمی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، شما را با انواع باتری قلمی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید باتری قلمی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

باتری قلمی چیست و چه کاربردی دارد؟

باتری دستگاهی است که از یک یا چند سلول الکتروشیمیایی با اتصالات خارجی برای تامین انرژی دستگاه‌های الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این راهنما انواع باتری‌های قابل شارژ و همچنین فناوری غیرقابل شارژ یا قلیایی را پوشش خواهیم داد. باتری‌های قابل شارژ در اشکال و اندازه‌های مختلف، از سلول‌های دکمه‌ای گرفته تا سیستم‌های مگاواتی که برای تثبیت شبکه‌های توزیع برق متصل هستند، وجود دارند. چندین ترکیب مختلف از مواد الکترود و الکترولیت از جمله اسید سرب، نیکل کادمیوم (Ni-Cd)، هیدرید فلز نیکل (NiMH)، یون لیتیوم (Li-ion) و پلیمر یون لیتیوم (Li-ion polymer) استفاده می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پاور بانک

چرا باتری قلمی آلکالاین را باید انتخاب کنیم؟

رایج‌ترین باتری‌های آلکالاین روی دی اکسید منگنز (Zn-MnO2) و لیتیوم دی اکسید منگنز (Li-MnO2) هستند. باتری‌های قلیایی عمدتاً برای مصارف خانگی استفاده می‌شوند. فرمت‌های اصلی استوانه‌ای (LR3، LR6، LR14، LR20) و سلول دکمه ای می‌باشند. باتری‌های قلیایی به دلیل اندازه و وزن خود به طور گسترده در دستگاه‌های قابل حمل کم مصرف مانند کنترل از راه دور، چراغ قوه، ساعت، اسباب بازی و غیره استفاده می‌شوند.

مزایای باتری‌های قلمی آلکالاین:

  • ارزان قیمت هستند.
  • چگالی انرژی معقول دارند.
  • در دسترس می‌باشند.

معایب باتری‌های قلمی آلکالاین:

  • باتری‌های آلکالاین معمولاً قابل شارژ نیستند.

انواع باتری قلمی موجود در بازار:

از دماسنج و تایمر گرفته تا دستگاه پخش خودکار حوله کاغذی و علائم نئون، باتری‌ها تقریباً در هر محیطی در برخی ظرفیت‌ها استفاده می‌شوند. اگرچه همه باتری‌ها هدف یکسانی را برای تامین انرژی فوری و قابل حمل به ما انجام می‌دهند، مجموعه بزرگی از باتری‌های با اندازه‌های مختلف به ما اجازه می‌دهند تا بهترین باتری‌ها را پیدا کنیم که برای شرایط خاص مناسب‌تر هستند.

  1. باتری‌های قلمی AA: باتری‌های AA که با نام دوبل A نیز شناخته می‌شوند، محبوب‌ترین اندازه باتری هستند. این باتری‌ها را می‌توان در بسیاری از وسیله‌ها مورد استفاده قرار داد و تقریباً در هر جایی می‌توان آن‌ها را خریداری کرد. باتری‌های دوبل A معمولاً چیزی هستند که همه وقتی به باتری‌های قابل تعویض استاندارد فکر می‌کنند، یاد این مدل می‌افتند. این باتری‌ها که در همه چیز از دماسنج و پیجر پرسنل گرفته تا تلفن‌های بی‌سیم بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. باتری‌های AA با ولتاژ ۱.۵ ولت اندازه‌گیری می‌شوند و برای دستگاه‌هایی که نیاز به مصرف جریان نسبتاً بالایی دارند، اما در استفاده مداوم نیستند، به خوبی کار می‌کنند. همچنین می‌توان از آن‌ها برای دستگاه‌هایی مانند ساعت‌هایی که همیشه روشن هستند اما حداقل انرژی را مصرف می‌کنند استفاده کرد.
  2. باتری‌های قلمی AAA: باتری‌های AAA که با نام سه‌گانه A نیز شناخته می‌شوند، دومین نوع باتری محبوب هستند. آن‌ها برای اسباب بازی های کوچک، دماسنج و ماشین حساب استفاده می‌شوند. باتری‌های Triple A اغلب برای دستگاه‌های الکترونیکی کوچک مانند کنترل از راه دور تلویزیون، تایمر آشپزخانه، ماشین حساب‌های نموداری و ترازو حمام استفاده می شوند. باتری‌های قلمی AAA مانند باتری‌های قلمی AA نیز ۱.۵ ولت دارند، اما به دلیل اندازه کوچک‌تر، انرژی کمتری تولید می‌کنند. این باتری‌ها عمدتاً در دستگاه‌های کوچکی که به انرژی زیادی نیاز ندارند، مانند تایمر آشپزخانه استفاده می‌شوند. این باتری‌ها برای مدت طولانی دوام خواهند داشت، در حالی که هنوز هدف خود را انجام می‌دهند. این باتری‌های فشرده همچنین ترازوها و دماسنج‌ها را کنترل می‌کنند.
  3. باتری‌های قلمی AAAA: در حالی که باتری های “چهارگانه A” یا AAAA به اندازه همتایان AA و AAA رایج نیستند، این باتری‌های نازک عملکرد قدرتمندی دارند. این باتری‌های کوچک اما قدرتمند اغلب در چراغ‌های LED و نشانگرهای لیزری استفاده می‌شوند. آن‌ها همچنین اغلب در دستگاه‌های کوچکی مانند گلوکز متر، کنترل از راه دور سمعک و قلم‌های کامپیوتری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کدام باتری قلمی برای چه شرایطی؟

سه نوع باتری قلمی AA یکبار مصرف وجود دارد: لیتیوم، قلیایی و روی کربن.

دستگاه خود یا راهنمای کاربر آن را بررسی کنید تا ببینید از کدام نوع استفاده می‌شود. بسته‌بندی باتری نیز اغلب موارد استفاده‌های توصیه‌شده را با اشاره به دستگاه‌هایی با تخلیه کم، متوسط و زیاد ذکر می‌کند.

  • دستگاه‌های با تخلیه بالا شامل اسباب‌بازی‌های کنترل از راه دور و دوربین‌های دیجیتال هستند.
  • دستگاه هایی با تخلیه متوسط شامل مشعل‌ها، کنترلرهای بازی و صفحه کلیدهای بی سیم هستند.
  • دستگاه‌های کم تخلیه شامل ساعت دیواری، ماشین حساب، رادیو و ریموت تلویزیون است.
    هر نوع باتری مزایا و معایب خود را دارد.

باتری قلمی لیتیومی:

مناسب برای همه شرایط و بهتر از انواع دیگر باتری های یکبار مصرف برای نگهداری طولانی مدت و استفاده در دستگاه‌های با تخلیه بالا، مانند دوربین های دیجیتال و اسباب بازی‌های کنترل از راه دور است. همچنین برای استفاده در هوای سرد، مانند چراغ‌های جلو برای پیاده روی و کوهنوردی ایده آل هستند.

مزایا:

  • عملکرد خوبی در دستگاه‌های کم تخلیه دارند.
  • در دستگاه‌های با زهکشی متوسط و بالا عملکرد خوب تا عالی دارند.
  • در دماهای شدید عملکرد خوبی دارند.
  • سبک وزن هستند.
  • ماندگاری عالی دارند، اما تاریخ انقضا آن را بررسی کنید.
  • با استفاده و جابجایی معمولی نشت نمی‌کند.

معایب:

  • قیمت بسیار بالایی دارند.

باتری قلمی آلکالاین یا قلیایی:

مناسب برای طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها، و ایده آل در دستگاه‌های کم تا متوسط تخلیه مانند مشعل، کنترلرهای بازی، صفحه کلید بی سیم، رادیو و کنترل از راه دور تلویزیون هستند.

مزایا:

  • در دستگاه‌های با زهکشی کم و متوسط عملکرد خوبی دارند.
  • در دستگاه‌های با زهکشی بسیار خوب را اجرا می‌کند.
  • برخی از مدل‌ها ماندگاری خوب یا عالی دارند، یا تاریخ انقضا را بررسی کنید.
  • بسیاری از مدل‌ها دارای محافظت در برابر نشتی هستند.
  • مدل‌های ارزان قیمت آن موجود است.

معایب:

  • در مقایسه با باتری‌های لیتیوم و کربن روی سنگین هستند.
  • برخی از مدل‌ها ماندگاری ضعیفی دارند، تاریخ انقضا آن را بررسی کنید.
  • در نهایت می‌توانند نشت کنند.

باتری قلمی کربن روی:

باتری‌های روی کربن معمولاً دارای برچسب «وظیفه سنگین»، «وظیفه فوق‌العاده سنگین» هستند. این گیج کننده است زیرا آن‌ها تقریباً به اندازه سایر انواع باتری‌ها دوام نمی‌آورند. سازندگان باتری‌های روی کربنی را برای ساعت‌های دیواری، ماشین‌حساب، رادیو، کنترل تلویزیون و دیگر برنامه‌های کم مصرف توصیه می‌کنند، اما بهتر است از باتری‌های قلیایی استفاده کنید.

مزایا:

  • سبک وزن هستند.
  • بسیاری از مدل‌ها دارای محافظت در برابر نشتی هستند. (بسته بندی را بررسی کنید).
  • مدل‌های ارزان قیمت موجود هستند.

معایب:

  • عملکرد وحشتناکی در دستگاه‌های کم، متوسط و زیاد دارند.
  • ماندگاری ضعیفی دارند. (تاریخ انقضا را بررسی کنید).
  • در نهایت ممکن است نشت پیدا کنند و این زودتر از سایر انواع باتری‌ها اتفاق می‌افتد زیرا آن‌ها سریعتر تخلیه می‌شوند.
  • برخی از مدل‌ها گران‌تر از قلیایی هستند.

نکاتی برای بالا بردن طول عمر باتری قلمی:

برای استفاده حداکثری از باتری‌های خود، در صورت امکان این نکات را دنبال کنید:

  • همه باتری‌ها، حتی آن‌هایی که برای تحمل دماهای شدید طراحی شده‌اند، زمانی که در معرض دماهای بالا یا پایین قرار می‌گیرند، ممکن است کاهش عملکرد را تجربه کنند. برای کوهنوردان، اسکی‌بازان و دیگر تفریح‌کنندگان در فضای باز، هوای سرد اغلب بزرگترین چالش است. برای محدود کردن اثرات سرما بر انرژی باتری، سعی کنید دستگاه خود را گرم نگه دارید. شما می توانید این کار را با نگه داشتن چراغ جلو، تلفن هوشمند، GPS یا ابزارهای دیگر در جایی نزدیک به بدن خود انجام دهید.
  • سعی نکنید به طور همزمان باتری‌هایی با ظرفیت‌های مختلف، مارک‌های مختلف یا سنین مختلف شارژ کنید. از باتری‌های مارک‌های مختلف یا سنین مختلف با هم استفاده نکنید.
  • اگر باتری‌ها را برای ماه‌ها بدون استفاده باقی می‌مانند، آن‌ها را از دستگاه‌ها خارج کنید. این مانع از تخلیه ریز باتری‌ها توسط دستگاه می شود حتی اگر دستگاه غیرفعال است.
  • باتری‌های یکبار مصرف یا غیرقابل شارژ را هنگامی که از طریق جریان AC خانگی تغذیه می‌شوند، از دستگاه خارج کنید. با انجام این کار، باتری‌ها از هر گونه تخلیه ریز در ذخایر انرژی آن‌ها توسط دستگاه در امان می‌ماند.
  • باتری‌ها، به‌ویژه باتری‌های یک‌بار مصرف را در مکان‌هایی که گرما شدید می‌شود، مانند صندوق عقب خودرو، اتاق زیر شیروانی یا گاراژ نگهداری نکنید.
  • از انداختن باتری‌ها در کشو یا کیف که ممکن است با اشیاء فلزی مانند سکه یا گیره کاغذ تماس داشته باشد، خودداری کنید. انجام این کار ممکن است باعث اتصال کوتاه شود یا بر قطبیت باتری تأثیر منفی بگذارد.
  • هرگز باتری‌ها را در آتش قرار ندهید. انجام این کار می‌تواند باعث پاره شدن و ریختن محتویات آن‌ها شود. همچنین از انداختن آن‌ها در ظرف فلزی که ممکن است گرما ایجاد شود، خودداری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پاور بانک

نکات مهم هنگام خرید باتری قلمی:

  1. همیشه از سلول‌ها و باتری‌های شرکت‌های معتبر معتبر، با آدرس ثابت مشخص و تا آنجا که ممکن است، استفاده کنید. شرکت‌های تولید باتری با بسته‌های باتری تایید شده (UL، IEC، PSE، ATEX و غیره‌ معمولاً کیفیت ساخت بالاتری دارند. سلول‌ها و باتری‌های بسیار ارزان ‌قیمتی که در اینترنت از شرکت‌های بدون گواهی ‌نامه خریداری می‌شوند، مشکل‌ساز هستند و می‌توانند منجر به یک رویداد فاجعه‌بار شوند.
  2. توجه داشته باشید که باتری‌های تقلبی در سراسر اینترنت وجود دارند و بسیاری از آن‌ها کیفیت بسیار پایینی دارند.
  3. همیشه پنجره کارکرد باتری را مشخص کنید و به مشتریان هشدار دهید که فقط در داخل پنجره کارکرد باتری از آن استفاده کنند. باتری هایی که در خارج از پنجره عملیاتی آن‌ها استفاده می‌شود می‌تواند منجر به خرابی فاجعه بار شود.
  4. همیشه از اجزای متناسب با برنامه مورد نظر استفاده کنید. کانکتورهایی که برای عملکرد جریان کم طراحی شده‌اند نباید برای کاربردهای جریان بالا استفاده شوند. اتصال دهنده‌هایی که به عنوان کانکتورهای یکبار مصرف طراحی شده‌اند نباید در برنامه‌هایی استفاده شوند که بسیاری از پلاگین‌ها و چرخه‌های بیرون کشیدن رخ می‌دهد.
  5. از یک محفظه سخت استفاده کنید. بسته‌های باتری محصور در جعبه سخت عموماً قوی‌تر و انعطاف‌پذیرتر هستند و ویژگی‌های «شکل و تناسب» سازگارتری را حفظ می‌کنند.
  6. برای بسته‌های باتری قابل شارژ، همیشه یک سیستم شارژ با کیفیت بالا را انتخاب کنید که به درستی با نوع باتری مطابقت داشته باشد. یک سیستم شارژ بی کیفیت یا نامتناسب می تواند به همان اندازه سلول‌های بی‌کیفیت منجر به مشکلات شود.
  7. برای طراحی و ساخت محصول خود عجله نکنید. طراحی‌های باکیفیت زمان بر است.
  8. در نهایت، همیشه زمانی را در برنامه خود برای آزمایش و اعتبار سنجی بگذارید. بسته‌های باتری تست نشده و نامعتبر ناگزیر منجر به بازگشت مشتری و شکایت می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید باتری‌قلمی مورد نظرتان را خریداری نمائید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه باتری‌قلمی ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را درافت کنید.


۱ باتری قلمی قابل شارژ کملیون مدل AlwaysReady New-Designبا ظرفیت ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت بسته‌ ۲ عددی

باتری قلمی قابل شارژ کملیون مدل AlwaysReady New-Designبا ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعت بسته‌ 2 عددی

مشخصات

  • ولتاژ باتری
    ۱.۲ ولت
  • ظرفیت باتری
    ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت
  • نوع تکنولوژی باتری
    نیکل – متال هیدرید
  • قابلیت‌های باتری
    ماندگاری طولانی
  • چرخه عمر مفید
    ۶۰۰ چرخه
  • تعداد باتری‌های موجود در پک
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ باتری قلمی کملیون مدل Super Heavy Duty بسته ۴ عددی

باتری قلمی کملیون مدل Super Heavy Duty بسته 4 عددی

مشخصات

  • نوع باتری
    باتری قلمی (سایز AA)
  • ولتاژ باتری
    ۱.۵ ولت
  • نوع تکنولوژی باتری
    عادی
  • تعداد باتری‌های موجود در پک
    چهار عدد
  • تعداد باتری‌های همراه
    ۴ عدد باتری قلمی (سایز AA)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ باتری قلمی قابل شارژ کملیون مدل AlwaysReady2700 بسته دو عددی

باتری قلمی قابل شارژ کملیون مدل AlwaysReady2700 بسته دو عددی

مشخصات

  • نوع باتری
    باتری قلمی (سایز AA)
  • ولتاژ باتری
    ۱/۲ ولت
  • ظرفیت باتری
    ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعت
  • نوع تکنولوژی باتری
    نیکل – متال هیدرید
  • قابلیت‌های باتری
    قابلیت شارژ مجدد
  • تعداد باتری‌های موجود در پک
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ باتری قلمی پلاس الکالاین کملیون مدل LR6 بسته ۲ عددی

باتری قلمی پلاس الکالاین کملیون مدل LR6 بسته 2 عددی

مشخصات

  • نوع باتری
    باتری قلمی (سایز AA)
  • ولتاژ باتری
    ۱.۵ ولت
  • نوع تکنولوژی باتری
    آلکالاین
  • قابلیت‌های باتری
    ماندگاری طولانی
  • تعداد باتری‌های موجود در پک
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ باتری قلمی کملیون مدل Super Heavy Duty بسته ۲۰ عددی

باتری قلمی کملیون مدل Super Heavy Duty بسته 20 عددی

مشخصات

  • نوع باتری
    باتری قلمی (سایز AA)
  • ولتاژ باتری
    ۱.۵ ولت
  • نوع تکنولوژی باتری
    روی – کربن
  • تعداد باتری‌های موجود در پک
    ۲۰ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ باتری قلمی کملیون مدل Plus Alkaline بسته ۴ عددی

باتری قلمی کملیون مدل Plus Alkaline بسته 4 عددی

مشخصات

  • نوع باتری
    باتری قلمی (سایز AA)
  • ولتاژ باتری
    ۱.۵ ولت
  • نوع تکنولوژی باتری
    آلکالاین
  • قابلیت‌های باتری
    ماندگاری طولانی
  • تعداد باتری‌های موجود در پک
    چهار عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ باتری قلمی قابل شارژ سونی مدل NH-AA HR15/51 ظرفیت ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعت بسته ۲ عددی

باتری قلمی قابل شارژ سونی مدل NH-AA HR15/51 ظرفیت 4600 میلی آمپر ساعت بسته 2 عددی

مشخصات

  • ولتاژ باتری
    ۱.۲ ولت
  • ظرفیت باتری
    ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعت
  • نوع تکنولوژی باتری
    نیکل – متال هیدرید
  • قابلیت‌های باتری
    ماندگاری طولانی
  • چرخه عمر مفید
    ۱۰۰۰ چرخه چرخه
  • تعداد باتری‌های موجود در پک
    دو عدد
  • تعداد باتری‌های قابل شارژ
    ۲ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ باتری قلمی قابل شارژ وریتی مدل HR6 ظرفیت ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعت بسته دو عددی

باتری قلمی قابل شارژ وریتی مدل HR6 ظرفیت 2300 میلی آمپر ساعت بسته دو عددی

مشخصات

  • ولتاژ باتری
    ۱.۲ ولت
  • ظرفیت باتری
    ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعت
  • قابلیت‌های باتری
    قابلیت شارژ مجدد
  • تعداد باتری‌های موجود در پک
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ باتری قلمی قابل شارژ کملیون مدل AlwaysReady-1000 بسته دو عددی

باتری قلمی قابل شارژ کملیون مدل AlwaysReady-1000 بسته دو عددی

مشخصات

  • نوع باتری
    باتری قلمی (سایز AA)
  • ولتاژ باتری
    ۱.۲ ولت
  • ظرفیت باتری
    ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعت
  • نوع تکنولوژی باتری
    نیکل – متال هیدرید
  • قابلیت‌های باتری
    قابلیت شارژ مجدد
  • تعداد باتری‌های موجود در پک
    دو عدد
  • تعداد باتری‌های قابل شارژ
    ۲ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ باتری قلمی کملیون مدل Ultra Alkaline بسته چهار عددی

باتری قلمی کملیون مدل  Ultra Alkaline بسته چهار عددی

مشخصات

  • نوع باتری
    باتری قلمی (سایز AA)
  • ولتاژ باتری
    ۱/۵ ولت
  • قابلیت‌های باتری
    ماندگاری طولانی
  • تعداد باتری‌های موجود در پک
    چهار عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ باتری قلمی کملیون مدل Super Heavy Duty بسته ۴۰ عددی

باتری قلمی کملیون مدل Super Heavy Duty بسته 40 عددی

مشخصات

  • نوع باتری
    باتری قلمی (سایز AA)
  • ولتاژ باتری
    ۱.۵ ولت
  • نوع تکنولوژی باتری
    روی – هوا
  • قابلیت‌های باتری
    ماندگاری طولانی
  • تعداد باتری‌های موجود در پک
    ۴۰ عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ باتری قلمی کملیون مدل Plus Alkaline بسته ۴ عددی

باتری قلمی کملیون مدل Plus Alkaline بسته 4 عددی

مشخصات

  • ولتاژ باتری
    ۱.۵ ولت
  • نوع تکنولوژی باتری
    آلکالاین
  • قابلیت‌های باتری
    ماندگاری طولانی
  • تعداد باتری‌های موجود در پک
    چهار عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ باتری قلمی کملیون مدل DIGI LR6 بسته ۴ عددی

باتری قلمی کملیون مدل DIGI LR6 بسته 4 عددی

مشخصات

  • ولتاژ باتری
    ۱.۵ ولت
  • ظرفیت باتری
    ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعت
  • نوع تکنولوژی باتری
    آلکالاین
  • قابلیت‌های باتری
    ماندگاری طولانی
  • تعداد باتری‌های موجود در پک
    چهار عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ باتری قلمی قابل شارژ کملیون مدل ۲۷۰۰ HR6 بسته ۲ عددی

باتری قلمی قابل شارژ کملیون مدل 2700 HR6 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ولتاژ باتری
    ۱.۲ ولت
  • ظرفیت باتری
    ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعت
  • نوع تکنولوژی باتری
    نیکل – متال هیدرید
  • قابلیت‌های باتری
    ماندگاری طولانی
  • تعداد باتری‌های موجود در پک
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ باتری قلمی کملیون مدل Super Heavy Duty بسته ۴ عددی

باتری قلمی کملیون مدل Super Heavy Duty بسته 4 عددی

مشخصات

  • نوع باتری
    باتری قلمی (سایز AA)
  • ولتاژ باتری
    ۱.۵ ولت
  • نوع تکنولوژی باتری
    روی – کربن
  • قابلیت‌های باتری
    ماندگاری طولانی
  • تعداد باتری‌های موجود در پک
    چهار عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ باتری قلمی کملیون مدل Super Heavy Duty بسته ۶ عددی

باتری قلمی کملیون مدل Super Heavy Duty بسته 6 عددی

مشخصات

  • نوع باتری
    باتری قلمی (سایز AA)
  • ولتاژ باتری
    ۱.۵ ولت
  • قابلیت‌های باتری
    ماندگاری طولانی
  • تعداد باتری‌های موجود در پک
    شش عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید باتری‌قلمی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید مداد شمعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا