دکوراتیولوازم تزئینی

موکت، راهنمای خرید اینترنتی موکت زیبا و ارزان با قیمت روز

هر آنچه که در مورد خرید موکت باید بدانید.

جایی که قصد دارید موکت خود را پهن کنید، و اینکه چه نوع قدمی باید تحمل کند، به شما کمک می کند تا گزینه‌های خود را محدود کنید. می‌توانید در اتاق خواب خود را با کمی تجمل پذیرایی نمائید، جایی که توده‌ای نرم‌تر در برابر دمپایی یا پاهای برهنه مقاومت می‌کند، اما در آن مناطق پرتردد به چیزی با یک بافت متراکم، تنگ و کم‌تکه نیاز دارید. تراکم موکت شما باید یک نکته کلیدی باشد، به خصوص اگر به دنبال پهن کردن آن در یک مکان پر رفت و آمد مانند راهرو یا پله هستید. تراکم با توجه به نزدیک بودن هر الیاف به الیاف دیگر و نه عمق آن تعیین می‌شود. به قسمت پشتی مواد نگاهی بیندازید تا ببینید چقدر فاصله بین بافت‌ها وجود دارد. شکاف‌های بزرگ به این معنی است که موکت سریعتر انعطاف پذیری خود را از دست می‌دهد.

ابتدا دوام موکتی را که می‌خواهید خریداری کنید را مورد ارزیابی قرار دهید. به ضخامت، انعطاف پذیری، جنس و وزن پرز موکت نگاه کنید. این کار را با فشار دادن محکم انگشت شست به داخل شمع انجام دهید. هر چه سریعتر به عقب برگردد و بهبود یابد، باید چگال‌تر و انعطاف پذیرتر باشد. وزن پارچه را در استایل‌های مشابه بررسی کنید، وزن‌ها باید در پشت نمونه چاپ شود. به عنوان یک قاعده کلی، موکت‌های کوتاه و متراکم با الیاف بادوام ترین گزینه هستند. متوجه خواهید شد که موکت‌هایی با حلقه‌ها و رشته‌های بلندتر حجیم تر به نظر می رسند، اما وزن کمتری دارند. در مورد رنگ‌ها، رنگ‌های تیره‌تر در گذرگاه‌های پر رفت‌وآمد بهتر عمل می‌کنند، اما می‌توانید سایه روشن‌تری را برای اتاق خواب انتخاب کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید موکت را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع موکت آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید موکت باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

موکت چیست و چه کاربردی دارد؟

موکت یک کفپوش نساجی است که معمولاً از یک لایه بالایی از شمع متصل به پشتی تشکیل شده است. شمع به طور سنتی از پشم ساخته می‌شد، اما از قرن بیستم، الیاف مصنوعی مانند پلی پروپیلن، نایلون یا پلی استر اغلب استفاده می‌شود، زیرا این الیاف ارزان‌تر از پشم هستند. شمع معمولاً از تافت های پیچ خورده تشکیل شده است که معمولاً برای حفظ ساختار خود تحت عملیات حرارتی قرار می گیرند. این اصطلاح اغلب در زمینه‌ای مشابه با اصطلاح فرش استفاده می‌شود، اما فرش‌ها معمولاً کوچکتر از یک اتاق هستند و به زمین متصل نیستند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید فرش دو رو

راهنمای خرید انواع موکت:

  • پشم: پشم، پدربزرگ تمام کفپوش‌های نرم، میراث لوکس خود را حفظ کرده است. طبیعی و ساخته شده از بافت بافته شده، طیف وسیعی از طرح‌ها، جزئیات و رنگ را نسبت به یک فرش پرزدار سنتی ارائه می‌دهد. انتظار مقاومت خوب در برابر لکه را داشته باشید تا زمانی که به محض اینکه چیزی روی آن افتاد آن را درمان کنید. همچنین دارای ویژگی‌های ذاتی بازدارنده شعله است.
  • نایلون: نایلون از نظر عملکرد و احساس در رتبه دوم پس از پشم قرار دارد، اما به طور متوسط هزینه کمتری دارد. این الیاف همه کاره تنوع زیادی در سبک و ساخت ارائه می‌دهد‌. فریز، بافت دار، شگ، حلقه برش حلقه (LCL) همه را می‌توان از نایلون ساخت. این دارای مقاومت عالی در برابر خاک، ثبات رنگ و انعطاف پذیری است که به آن اجازه می‌دهد تا به عقب برگردد و تقریباً در هر مکانی مناسب باشد. در صورت صلاحدید سازنده، مقداری از آن را می‌توان یک بار در فرش نایلونی دیگری بازیافت کرد.
  • پلی پروپیلن: پلی پروپیلن که قبلاً الفین نامیده می‌شد، یک ماده مصنوعی رنگ شده با محلول است که هم در برابر آب و هم در برابر لکه مقاوم است و آن را به انتخاب خوبی برای موکت‌های داخلی و خارجی تبدیل می‌کند. به دلیل رنگ آمیزی محلول، محو نمی‌شود و برای اتاق‌هایی که از بیرون یا از استخرهای کلردار نور یا ترافیک زیادی دریافت می‌کنند، مناسب است. از آنجایی که نسبت به نایلون انعطاف پذیری کمتری دارد، بهتر است در موکت‌های کم پرز مانند بربر یا فرش‌های کم پرز با لکه‌های رنگ های مختلف استفاده شود.
  • پلی استر: پلی استر به دلیل بافت نرم آن، به ویژه هنگامی که در یک شمع ضخیم مجلل استفاده می‌شود، مورد توجه قرار می‌گیرد. این یک انتخاب با ارزش است، زیرا ویژگی‌های ظاهری آن قابل رقابت با نایلون است. می‌توان آن را به صورت حلقه برش درآورد و رنگ را بسیار خوب می‌گیرد. اما آنقدرها هم مقاوم نیست. مقاوم در برابر خاک و مراقبت از آن آسان است و برای اتاق خواب و همچنین اتاق بازی مناسب است.
  • تری اکستا: یکی از جدیدترین الیافی که وارد بازار شده، triexta است. که با نام تجاری Smart Strand فروخته می‌شود. ویژگی‌های عملکردی پلی استر و نایلون را ترکیب می‌کند: بادوام، مقاوم در برابر لکه و خاک، تمیز کردن آسان، رنگ ثابت، مقاوم در برابر محو شدن و نرم است. این محصول از یک پلیمر ساخته شده است که ۳۷ درصد آن از ذرت، یک منبع تجدیدپذیر، ساخته شده است.

هفت اشتباه رایج هنگام خرید موکت:

  1. صرف نظر از وزن محصول: این احتمالاً اولین چیزی است که هنگام خرید این محصول به مردم هشدار می‌دهیم. تصور نکنید که موکتی با وزن بیشتر بهتر از موکتی با وزن کمتر است. مرتکب شدن این یک اشتباه آسان است زیرا می‌توانیم به راحتی مفهوم تخصیص یک مقدار عددی به چیزی را برای نشان دادن کیفیت درک کنیم. متأسفانه، بسیاری از فروشندگان یا آنقدر ناآگاه هستند یا آنقدر بی تفاوت هستند که نمی توانند این موضوع را به درستی برای مشتریان توضیح دهند.
  2. از خرید زیرانداز پرهیز کنید: این بدترین اشتباهی است که هنگام خرید این محصول جدید می‌توانید مرتکب شوید. ما را باور کنید، ما می‌دانیم که توجیه خرج کردن پول اضافی برای چیزی که حتی نمی توانید ببینید چقدر سخت است. احتمالاً ترجیح می‌دهید پول را پس‌انداز کنید و آن را برای چیزهایی خرج کنید که می‌توانید روی آن‌ها بنشینید و به آن‌ها نگاه کنید. پولی را که روی زیرانداز پس‌انداز می‌کنید بردارید و شاید یک لوستر جدید با آن خریداری کنید.
  3. فرض کنید که همه یکسان و شبیه هم هستند: این هشدار مخصوصاً در صورتی صادق است که از خرده فروشان مختلف در مورد محصولات مختلف قیمت دریافت می‌کنید. به قول معروف، مطمئن باشید که سیب را با سیب مقایسه می کنید‌. فقط به این دلیل که دو موکت ظاهر و احساس یکسانی دارند، لزوماً به این معنی نیست که عملکرد یکسانی دارند. پس چگونه می توان محصولات مختلف را با هم مقایسه کرد، مطمئن باشید که از یک الیاف ساخته شده‌اند، یک سبک هستند و کیفیت یکسانی دارند. همچنین گارانتی‌های تولیدکنندگان را از نزدیک مقایسه کنید. اگر یک محصول ۱۰ سال گارانتی و دیگری ۲۰ سال گارانتی داشته باشد، بدیهی است که به کیفیت یکسانی نگاه نمی‌کنید.
  4. محاسبه اندازه به متر مربع: ما فکر می‌کنیم ایده خوبی است که قبل از رفتن به خرید، اندازه گیری‌های خود را انجام دهید. این به شما کمک می‌کند تا یک ایده کلی از هزینه کلی پروژه به شما ارائه دهد تا بدانید کدام محصولات را می‌توانید به طور واقع بینانه نگاه کنید تا در بودجه خود باقی بمانید. با این حال، توصیه قوی ما این است که اندازه گیری‌های خود را انجام دهید و سپس آن‌ها را به فروشنده تحویل دهید. محاسبه الزامات محصول بسیار پیچیده تر از جمع کردن متراژ مربع اتاق شماست. موارد بسیار دیگری وجود دارد که باید در نظر بگیرید مانند عرض محصول و جهت پرز، برای شروع که تنها ضرب کردن اندازه‌های شما معمولاً به شما نتیجه دقیقی نمی‌دهد. فروشنده می‌داند که چگونه این ملاحظات را در نظر بگیرد و باید بتواند تقریبی از کل متراژ مورد نیاز شما را به شما ارائه دهد.
  5. پذیرفتن یک محصول به خاطر اشانتیون: همه ما عاشق معامله هستیم، بنابراین وسوسه انگیز است که به وعده‌های نصب رایگان یا دریافت زیرپایی رایگان با خرید این محصول باور کنیم. با این حال، متأسفانه، بسیاری از معاملات به معنای واقعی کلمه بیش از حد خوب هستند که واقعی باشند. اغلب، هزینه‌های این محصولات و خدمات «رایگان» یا «تخفیف‌شده» فقط در جای دیگری ساخته می‌شود. به عنوان مثال، سناریویی را در نظر بگیرید که در آن شرکت A یک نصب تمام منزل را ۹۹ دلاری ارائه می‌دهد و شرکت B این کار را با قیمت ۰.۰۵ دلار به ازای هر فوت مربع برای نصب دریافت می‌کند. اگر ۵۰۰ فوت مربع برای نصب دارید، هزینه نصب شرکت B قیمت ۲۵۰ دلار خواهد بود. در ظاهر، به نظر می رسد که با شرکت A، ۱۵۱ دلار صرفه جویی می کنید. با این حال، چیزی که ممکن است متوجه نشوید این است که شرکت A برای هر تکه نوار چسب، هر منگنه استفاده شده، هر اینچ نوار درز و غیره از شما هزینه دریافت می کند. اینها به عنوان هزینه های پنهان نامیده می شوند و می توانند قیمت کلی را به شدت افزایش دهند.
  6. نصب “غیرحرفه‌ای” فرش شما: اگر یک اتاق ساده و مربعی دارید که هیچ چیز پیچیده‌ای ندارد، ممکن است بتوانید محصول را خودتان نصب کنید یا از دوست خود بخواهید این کار را برای شما انجام دهد. با این حال، فراتر از آن، احتمالاً بهتر است آن را به صورت حرفه‌ای نصب کنید. دلیلی دارد که به یک نصاب حرفه ای می‌گویند. این به این دلیل است که آن‌ها هر روز مدل‌های مختلف را نصب می‌کنند و همه ابزارهای خاص و تجربه لازم برای انجام صحیح آن را دارند. بله، نصب فرش می‌تواند پرهزینه باشد، به خصوص اگر کارهای اثاثه یا لوازم داخلی زیادی داشته باشید. اما یک محصول بد نصب شده نه تنها بد به نظر می‌رسد. همچنین عملکردی که موکت باید انجام نمی‌دهد و بنابراین زودتر از آنچه که در غیر این صورت وجود داشت نیاز به تعویض دارد.
  7. انتخاب موکت اشتباه برای سبک زندگی: هنگام تصمیم گیری در مورد خرید این محصول، مهم است که سبک زندگی خود را به دقت در نظر بگیرید. نوع سبک زندگی و شرایط منزل شما باید بر انتخاب شما تأثیر زیادی بگذارد. به عنوان مثال، یک خانواده بزرگ با چندین حیوان خانگی نیازهای متفاوتی نسبت به فردی که تنها زندگی می‌کند، دارد. آن‌ها به محصولی نیاز دارند که بتواند ترافیک بیشتری را تحمل کند و مقاومت در برابر لکه را افزایش دهد. آن‌ها همچنین ممکن است به دنبال مدل‌هایی باشند که رنگ آن‌ها به حیوانات خانگی آن‌ها نزدیک باشد (کمتر موی حیوانات خانگی روی آن دیده می‌شود) یا تمایل دارند به راحتی کثیفی را پنهان کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید فرش پوست کلاژ

نکات مهم هنگام خرید موکت:

همه الیاف‌ها یکسان عمل نمی‌کنند:

چه پشمی باشد و چه مصنوعی، هرچه فیبر محکم‌تر پیچ خورده باشد، در برابر سایش بیشتر مقاومت می‌کند. طول فیبر نیز مهم است. با الیاف انفرادی بلند، ریزش کمتری خواهد داشت و الیاف آن همان جایی که می‌خواهید می‌مانند: با فروکردن نوک انگشتان خود در شمع و کشیدن آن‌ها در سراسر سطح آزمایش کنید. اگر بتوانید بیش از چند الیاف را خراش دهید، منگنه‌ها خیلی کوتاه هستند. فرش شما ممکن است همچنان تراکم خود را از دست بدهد. اگر الیاف کمی شل شود، خوب است: موکت شما بدنه خود را حفظ می‌کند. همچنین به احساس آن توجه کنید. نخ بی کیفیت درشت، خشک و کدر خواهد بود. یک نخ با کیفیت خوب احساس نرمی می‌کند.

پشم به طور طبیعی یک الیاف ایده آل است:

پشم به طور طبیعی سال‌ها زیبا می‌ماند. از آنجایی که این الیاف بسیار بادوام و چین خورده است که پس از راه رفتن روی آن به حالت اولیه باز می‌گردد، موکت‌های پشمی مسیرهای مات شده یا مناطق پر استفاده را نشان نمی‌دهند. پوشش طبیعی پشم جاروبرقی یا پاک کردن آن را آسان می‌کند. مقاوم در برابر لک بوده و تمیز کردن آن آسان است. پیکربندی الیاف آن، مانند مقیاس، به حفظ خاک روی سطح کمک می‌کند و به راحتی جاروبرقی یا لکه گیری آن را آسان می‌کند. علاوه بر این، پشم به راحتی رنگ را می‌پذیرد و تولید مثل خالص و شفاف هر رنگ قابل تصور را امکان پذیر می‌کند.

الیاف مصنوعی بهتر از همیشه است:

موکت‌های ساخته شده از مواد مصنوعی از پیشرفت‌های اخیر برخوردار بوده‌اند، که برخی از الیاف با کیفیت بسیار بالا را تولید کرده‌اند که مقاوم در برابر لکه و له شدن هستند، به‌طور قابل‌اطمینانی در برابر رنگ سریع بوده و برای پرداخت مات‌تر و کمتر براق‌تر می‌شوند. بهترین آن‌ها “Wear-Dated” هستند که دوام آن‌ها را تضمین می‌کند. به دنبال این محصولاتی با مارک برتر و به دنبال ضمانت حفظ بافت باشید. بزرگترین مزیت مواد مصنوعی ممکن است مقرون به صرفه بودن آن‌ها باشد. با این حال، مزیت آن‌ها این است که از پشم ارزان‌تر هستند.

به رنگ محصول توجه کنید:

رنگ‌های عاجی و بژ کم رنگ پرفروش‌ترین رنگ‌های این محصول هستند. با این حال، آن‌ها در اتاق خواب ها و سایر مناطق با ترافیک سبک مناسب هستند. برای پله‌ها، راه‌های ورودی و سایر مناطقی که در معرض استفاده زیاد یا خاک قرار دارند، مدل‌های قهوه‌ای یا قارچی را در نظر بگیرید که سبک هستند، اما خاک و لکه‌ها را به راحتی نشان نمی‌دهند. علاوه بر این، تیره‌تر لزوما بهتر نیست. پرز، گرد و غبار، موهای حیوانات خانگی و هر ماده‌ای که رنگ روشن داشته باشد در رنگ‌های عمیق بسیار قابل توجه خواهد بود.

بافت را نیز در نظر بگیرید:

موکت‌های پرز بریده مانند مخمل پرز کوتاه و مخمل‌های پرز بلندتر ظریف هستند، اما رد پاها را نشان می‌دهند و می‌توانند قسمت‌های “مجموعه” را ایجاد کنند که سایه‌دار به نظر می‌رسند زیرا چرت پرز از خمش طبیعی خود برعکس شده است. موکت‌های طرح دار یا بافت‌دار در استتار رد پا، خاک و لکه‌ها بهتر هستند. حتی یک تغییر جزئی در رنگ یا بافت می‌تواند به پنهان کردن علائم استفاده کمک کند. احتمالاً بخشنده ترین بافت مخلوطی از حلقه ها و شمع‌های بریده شده است. بیشتر از همه چیز رد پا را پنهان می‌کند.

مراقب پله‌ها باشید:

پله‌ها سخت ترین کاربرد هستند. انتخاب نوع مناسب بسیار مهم است. پشم ماده ایده آلی برای استفاده در پله‌ها و مکان‌های پر رفت و آمد است. موکت بافته شده بهترین انتخاب برای پله است زیرا پشت بافته شده هر تکه نخ را در جای خود نگه می دارد. شمع بریده به شمع حلقه‌ای ترجیح داده می شود زیرا فضاهای بین حلقه‌ها بیشتر در معرض دید هستند، منطقه باز لبه پله‌ها نیز مهم است. سعی کنید ردیف‌های الیاف را جدا کنید. آیا می‌توانید پایه را احساس کنید؟ در این صورت، محصول مورد نظر شما ممکن است به اندازه کافی متراکم نباشد تا بتوان از آن در پله‌ها استفاده کرد.

در مورد درزها بپرسید:

قبل از نصب با نصاب خود صحبت کنید. شما باید مطمئن شوید که درزها تا حد امکان در زیر مبلمان یا در کمترین میزان قابل توجه اتاق پنهان می‌شوند. از آنجایی که بیشتر موکت‌ها ۱۲ فوت عرض دارند، اگر عرض اتاق شما بیشتر از ۱۲ فوت باشد یک یا چند درز لازم است. بزای برخی از اتاق‌های عجیب و غریب، یک انتخاب خواهید داشت، می‌توانید میزان کمتری از محصول را خریداری کنید. اگر می‌خواهید درزهای بیشتری داشته باشید، می‌توانید مقدار بیشتری خریداری کنید تا نیازی به درز اضافی نداشته باشید. در مورد گزینه‌های خود بپرسید، نصاب شما ممکن است بدون مشورت با شما تصمیم بگیرد. یک نصاب باتجربه در کمتر نمایان کردن درزها ماهر خواهد بود، اما به احتمال زیاد اگر به دنبال آن بگردید می‌توانید درز را ببینید و نامرئی نخواهد بود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید موکت مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه موکت ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ موکت مدل تشریفات کد A100-R1

موکت مدل تشریفات کد A100-R1

مشخصات

  • ضخامت
    ۵ میلی‌متر
  • طرح
    طرح‌دار
  • رنگ زمینه
    مشکی
  • جنس نخ
    پلی آمید
  • تعداد لایه موکت
    یک لایه
  • نحوه رنگرزی
    نخ خودرنگ
  • ویژگی‌های موکت
    ثبات رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ موکت ظریف مصور مدل نارین کد ۲۲۴

موکت ظریف مصور مدل نارین کد ۲۲۴

مشخصات

  • ضخامت
    ۳ میلی‌متر
  • طرح
    طرح‌دار
  • رنگ زمینه
    نسکافه‌ای
  • نوع بافت موکت
    موکت بافته شده
  • جنس نخ
    پلی پروپیلن
  • تعداد لایه موکت
    یک لایه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ موکت مدل پشم طبیعی کد ۱۱

موکت مدل پشم طبیعی کد 11

مشخصات

  • ضخامت
    ۱۰ میلی‌متر
  • طرح
    ساده
  • رنگ زمینه
    قرمز
  • نوع بافت موکت
    موکت تافتد
  • جنس نخ
    پشم
  • تعداد لایه موکت
    دو لایه
  • نحوه رنگرزی
    سنتی با استفاده از رنگ‌های طبیعی
  • ویژگی‌های موکت
    ثبات رنگ
  • سایر توضیحات
    تمامی موکت ها با دور دوزی ظریف ارائه می گردد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ موکت مدل کبریتی

موکت مدل کبریتی

مشخصات

  • ضخامت
    ۵ میلی‌متر
  • طرح
    ساده
  • رنگ زمینه
    مشکی
  • نوع بافت موکت
    موکت بافته شده
  • جنس نخ
    پلی پروپیلن
  • تعداد لایه موکت
    یک لایه
  • نحوه رنگرزی
    الیاف رنگی
  • ویژگی‌های موکت
    ثبات رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ موکت ظریف مصور طرح رویال نقره ای کد ۵۱۴۱

موکت ظریف مصور طرح رویال نقره ای کد 5141

مشخصات

  • ضخامت
    ۱۲ میلی‌متر
  • طرح
    ساده
  • نوع بافت موکت
    موکت تافتد
  • جنس نخ
    پلی پروپیلن
  • تعداد لایه موکت
    دو لایه
  • نحوه رنگرزی
    محلول رنگی
  • سایر توضیحات
    -نصب آسان- قابل شستشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ موکت مدل زمرد

موکت مدل زمرد

مشخصات

  • ضخامت
    ۵ میلی‌متر
  • طرح
    طرح‌دار
  • رنگ زمینه
    شکلاتی
  • نوع بافت موکت
    موکت بافته نشده یا نیدل پانچ
  • جنس نخ
    پلی‌استر
  • تعداد لایه موکت
    یک لایه
  • نحوه رنگرزی
    شیمیایی
  • ویژگی‌های موکت
    ثبات رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ موکت پالاز مدل کات بی کد ۵۷۱۱

موکت پالاز مدل کات بی کد 5711

مشخصات

  • ضخامت
    ۱۰ میلی‌متر
  • طرح
    ساده
  • رنگ زمینه
    خاکستری
  • نوع بافت موکت
    موکت تافتد
  • جنس نخ
    پلی پروپیلن
  • تعداد لایه موکت
    دو لایه
  • نحوه رنگرزی
    الیاف رنگی
  • ویژگی‌های موکت
    ثبات رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ موکت ظریف مصور مدل سهند کد ۲۲۶

موکت ظریف مصور مدل سهند کد ۲۲۶

مشخصات

  • ضخامت
    ۳ میلی‌متر
  • طرح
    طرح‌دار
  • رنگ زمینه
    نسکافه‌ای
  • نوع بافت موکت
    موکت بافته شده
  • جنس نخ
    پلی پروپیلن
  • تعداد لایه موکت
    یک لایه
  • نحوه رنگرزی
    محلول رنگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ موکت مدل mil

موکت مدل mil

مشخصات

  • ضخامت
    ۵ میلی‌متر
  • طرح
    طرح‌دار
  • رنگ زمینه
    طوسی
  • جنس نخ
    پلی پروپیلن
  • تعداد لایه موکت
    یک لایه
  • نحوه رنگرزی
    شیمیایی
  • ویژگی‌های موکت
    ثبات رنگ
  • سایر توضیحات
    بسیار زیبا وشیکطرح پارکت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ موکت مدل تشریفات طرح زرکوب کد T100

موکت مدل تشریفات طرح زرکوب کد T100

مشخصات

  • ضخامت
    ۵ میلی‌متر
  • طرح
    هندسی
  • رنگ زمینه
    طوسی
  • نوع بافت موکت
    موکت تافتد
  • جنس نخ
    پلی آمید
  • تعداد لایه موکت
    دو لایه
  • نحوه رنگرزی
    نخ خودرنگ
  • ویژگی‌های موکت
    ثبات رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ موکت ظریف مصور طرح رویال کرم کد ۵۱۱۰

موکت ظریف مصور طرح رویال کرم کد 5110

مشخصات

  • ضخامت
    ۱۲ میلی‌متر
  • طرح
    ساده
  • رنگ زمینه
    کرم
  • نوع بافت موکت
    موکت تافتد
  • جنس نخ
    پلی پروپیلن
  • تعداد لایه موکت
    دو لایه
  • نحوه رنگرزی
    محلول رنگی
  • سایر توضیحات
    -نصب آسان- قابل شستشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ موکت سپاهان موکت طرح کبریتی زمینه طوسی کد ۰۵۱

موکت سپاهان موکت طرح کبریتی زمینه طوسی کد 051

مشخصات

  • ضخامت
    ۴ میلی‌متر
  • طرح
    ساده
  • نوع بافت موکت
    موکت بافته نشده یا نیدل پانچ
  • جنس نخ
    پلی پروپیلن
  • تعداد لایه موکت
    یک لایه
  • نحوه رنگرزی
    الیاف رنگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ موکت پالاز مدل کات بی کد ۹۱۱۱

موکت پالاز مدل کات بی کد 9111

مشخصات

  • ضخامت
    ۱۰ میلی‌متر
  • طرح
    ساده
  • رنگ زمینه
    خاکستری
  • نوع بافت موکت
    موکت تافتد
  • جنس نخ
    پلی پروپیلن
  • تعداد لایه موکت
    دو لایه
  • نحوه رنگرزی
    الیاف رنگی
  • ویژگی‌های موکت
    ثبات رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ موکت ظریف مصور طرح پارکتی توسکا زمینه کرم کد ۳۱۱۱

موکت ظریف مصور طرح پارکتی توسکا زمینه کرم کد 3111

مشخصات

  • ضخامت
    ۶ میلی‌متر
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع بافت موکت
    موکت بافته نشده یا نیدل پانچ
  • جنس نخ
    پلی پروپیلن
  • تعداد لایه موکت
    یک لایه
  • نحوه رنگرزی
    رنگ آمیزی چاپی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ موکت مدل پشم طبیعی

موکت مدل پشم طبیعی

مشخصات

  • ضخامت
    ۱۰ میلی‌متر
  • طرح
    ساده
  • رنگ زمینه
    آبی
  • نوع بافت موکت
    موکت تافتد
  • جنس نخ
    پشم
  • تعداد لایه موکت
    دو لایه
  • نحوه رنگرزی
    سنتی با استفاده از رنگ‌های طبیعی
  • ویژگی‌های موکت
    ثبات رنگ
  • سایر توضیحات
    تمامی موکت ها با دور دوزی ظریف ارائه می گردد. رنگ محصول با ممکن است کمی با عکس در مانیتور متفاوت باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ موکت ظریف مصور طرح پارکتی توسکا زمینه شکلاتی کد ۳۱۲۱

موکت ظریف مصور طرح پارکتی توسکا زمینه شکلاتی کد 3121

مشخصات

  • ضخامت
    ۶ میلی‌متر
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع بافت موکت
    موکت بافته نشده یا نیدل پانچ
  • جنس نخ
    پلی پروپیلن
  • تعداد لایه موکت
    یک لایه
  • نحوه رنگرزی
    رنگ آمیزی چاپی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ موکت مدل کبریتی

موکت مدل کبریتی

مشخصات

  • ضخامت
    ۵ میلی‌متر
  • طرح
    ساده
  • رنگ زمینه
    سرمه‌ای
  • نوع بافت موکت
    موکت بافته شده
  • جنس نخ
    پلی پروپیلن
  • تعداد لایه موکت
    یک لایه
  • نحوه رنگرزی
    الیاف رنگی
  • ویژگی‌های موکت
    ثبات رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ موکت مدل تشریفات طرح طلاکوب

موکت مدل تشریفات طرح طلاکوب

مشخصات

  • ضخامت
    ۵ میلی‌متر
  • طرح
    هندسی
  • رنگ زمینه
    قرمز
  • نوع بافت موکت
    موکت تافتد
  • جنس نخ
    پلی آمید
  • تعداد لایه موکت
    دو لایه
  • نحوه رنگرزی
    نخ خودرنگ
  • ویژگی‌های موکت
    ثبات رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ موکت طرح پارکت سپاهان موکت زمینه طوسی

موکت طرح پارکت سپاهان موکت زمینه طوسی

مشخصات

  • ضخامت
    ۴ میلی‌متر
  • طرح
    طرح‌دار
  • رنگ زمینه
    طوسی
  • نوع بافت موکت
    موکت تافتد
  • جنس نخ
    نایلون
  • تعداد لایه موکت
    یک لایه
  • نحوه رنگرزی
    رنگ آمیزی چاپی
  • ویژگی‌های موکت
    ضد سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ موکت مدل تشریفات

موکت مدل تشریفات

مشخصات

  • ضخامت
    ۴ میلی‌متر
  • طرح
    طرح‌دار
  • رنگ زمینه
    قهوه‌ای
  • نوع بافت موکت
    موکت تافتد
  • جنس نخ
    پلی آمید
  • تعداد لایه موکت
    یک لایه
  • نحوه رنگرزی
    نخ خودرنگ
  • ویژگی‌های موکت
    ثبات رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ موکت پالاز مدل زیبا موشی کد ۵۷۰۳.۰۴

موکت پالاز مدل زیبا موشی کد 5703.04

مشخصات

  • ضخامت
    ۱۰ میلی‌متر
  • طرح
    ساده
  • رنگ زمینه
    نسکافه‌ای
  • نوع بافت موکت
    موکت با الیاف کاشته
  • جنس نخ
    پلی پروپیلن
  • تعداد لایه موکت
    دو لایه
  • نحوه رنگرزی
    الیاف رنگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ موکت سپاهان موکت طرح کبریتی زمینه شکلاتی کد۰۲۱

موکت سپاهان موکت طرح کبریتی زمینه شکلاتی کد021

مشخصات

  • ضخامت
    ۴ میلی‌متر
  • طرح
    ساده
  • نوع بافت موکت
    موکت بافته نشده یا نیدل پانچ
  • جنس نخ
    پلی پروپیلن
  • تعداد لایه موکت
    یک لایه
  • نحوه رنگرزی
    الیاف رنگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ موکت ظریف مصور طرح رویال شکلاتی کد ۵۱۲۱

موکت ظریف مصور طرح رویال شکلاتی کد 5121

مشخصات

  • ضخامت
    ۱۲ میلی‌متر
  • طرح
    ساده
  • نوع بافت موکت
    موکت تافتد
  • جنس نخ
    پلی پروپیلن
  • تعداد لایه موکت
    دو لایه
  • نحوه رنگرزی
    محلول رنگی
  • سایر توضیحات
    -نصب آسان- قابل شستشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ موکت مدل ماهور N88 کد ۱۳۲۱

موکت مدل ماهور N88 کد 1321

مشخصات

  • ضخامت
    ۳ میلی‌متر
  • طرح
    طرح‌دار
  • رنگ زمینه
    قهوه‌ای
  • جنس نخ
    پلی پروپیلن
  • تعداد لایه موکت
    یک لایه
  • ویژگی‌های موکت
    ثبات رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ موکت مدل سه بعدی

موکت مدل سه بعدی

مشخصات

  • ضخامت
    ۶ میلی‌متر
  • طرح
    هندسی
  • رنگ زمینه
    بژ
  • نوع بافت موکت
    موکت بافته نشده یا نیدل پانچ
  • جنس نخ
    پلی پروپیلن
  • تعداد لایه موکت
    یک لایه
  • نحوه رنگرزی
    محلول رنگی
  • ویژگی‌های موکت
    ثبات رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ موکت طرح پارکت سپاهان موکت زمینه کاکائو

موکت طرح پارکت سپاهان موکت زمینه کاکائو

مشخصات

  • ضخامت
    ۴ میلی‌متر
  • طرح
    طرح‌دار
  • رنگ زمینه
    قهوه‌ای
  • نوع بافت موکت
    موکت تافتد
  • جنس نخ
    نایلون
  • تعداد لایه موکت
    یک لایه
  • نحوه رنگرزی
    رنگ آمیزی چاپی
  • ویژگی‌های موکت
    ضد سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ موکت مدل چاپی کد z20

موکت مدل چاپی کد z20

مشخصات

  • ضخامت
    ۰.۶ میلی‌متر
  • طرح
    طرح‌دار
  • جنس نخ
    پلی پروپیلن
  • تعداد لایه موکت
    یک لایه
  • نحوه رنگرزی
    رنگ آمیزی چاپی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ موکت ظریف مصور طرح رویال مسی کد ۵۱۷۱

موکت ظریف مصور طرح رویال مسی کد 5171

مشخصات

  • ضخامت
    ۱۲ میلی‌متر
  • طرح
    ساده
  • نوع بافت موکت
    موکت تافتد
  • جنس نخ
    پلی پروپیلن
  • تعداد لایه موکت
    دو لایه
  • نحوه رنگرزی
    محلول رنگی
  • سایر توضیحات
    -نصب آسان- قابل شستشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ موکت پالاز مدل زیبا کد ۵۷۰۳

موکت پالاز مدل زیبا کد 5703

مشخصات

  • ضخامت
    ۱۰ میلی‌متر
  • طرح
    ساده
  • رنگ زمینه
    خاکستری
  • جنس نخ
    پلی پروپیلن
  • تعداد لایه موکت
    دو لایه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ موکت مدل الماس

موکت مدل الماس

مشخصات

  • ضخامت
    ۵ میلی‌متر
  • طرح
    هندسی
  • رنگ زمینه
    کرم
  • نوع بافت موکت
    موکت بافته شده
  • جنس نخ
    پلی پروپیلن
  • تعداد لایه موکت
    یک لایه
  • نحوه رنگرزی
    محلول رنگی
  • ویژگی‌های موکت
    ثبات رنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید موکت در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه‌ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید مداد لب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا