لوازم غیر برقی

شومینه گازی، راهنمای خرید اینترنتی شومینه گازی کم مصرف

نکات مهمی که هنگام خرید شومینه گازی باید در نظر بگیرید.

برای تمام کسانی که منازل ویلایی و بزرگ دارند، داشتن یک شومینه گازی امری مهم و ضروری به نظر می‌رسد. شاید کسانی که آپارتمان نشین هستند و فضای منزل آن‌ها کوچک است اهمیت داشتن این وسیله را کمتر درک کنند. اما افرادی که در یک محیط بزرگ زندگی می‌کنند یا منطقه زندگی آن‌ها سردسیر است،بیشتر این موضوع را درک کنند. زیرا منزل در چنین شرایطی حتب با داشتن چند رادیاتور پکیج هم گرم نمی‌شود. اینجاست که اهمیت داشتن یک شومینه گازی به خوبی مشخص می‌شود. در واقع برای چنین مکانی شومینه گازی یک وسیله کمک گرمایشی محسوب می‌شود که کامل کننده رادیاتورهای شوفاژ منزل است و در مواقعی که هوا خیلی سرد می‌شود روی کار می‌آیند.

در یک شب سرد زمستانی تنها یک چیز حال شما را خوب می‌کند، آن هم نشستن کنار یک شومینه گازی گرم و کم مصرف است. که آتشی زرد و خروشان تولید می‌کند و نیازی به مراقبت و تمیزکاری خاصی در آن دیده نمی‌شود. این چیزی است که شما می‌توانید با شومینه گازی امروزی بدست می‌آورید. مدتهاست که شعله‌های زرد رنگ زیبا و الوارهای چوب متقاعد کننده از بین رفته‌اند. نسخه‌های مدرن بسیار واقع‌گرایانه‌تر می‌سوزند، با اخگرهای قرمز درخشان و شعله‌های بلند نارنجی مایل به زرد که در اطراف کنده‌های الیاف سرامیکی که شبیه به نمونه واقعی ساخته شده‌اند می‌رقصند و سوسو می‌زنند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که قصد خرید شومینه گازی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع شومینه گازی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید شومینه گازی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم‌.

شومینه گازی چیست و چه کاربردی دارد؟

شومینه گازی در واقع یک وسیله گرمایشی زیبا و مدرن است که بر خلاف شومینه‌های چوبی برای روشن کردن نیاز به جمع آوری کردن هیزم ندارد. در واقع شما با فشار دادن یک دکمه می‌توانید آن را به راحتی روشن کرده و بدون نگرانی از تمام شدن هیزم از گرمای آن نهایت لذت را ببرید. اگر فضای منزل شما خیلی بزرگ است و احساس می‌‍کنید با یک بخاری گازی معمولی به خوبی گرم نمی‌شود، وقت آن فرا رسیده تا به فکر خرید یک شومینه گازی زیبا و کم مصرف باشید.

اجزاء تشکیل دهنده شومینه گازی دیواری:

شومینه یک ویژگی مهم در هر فضایی است. آن‌ها ممکن است ساده و مستقیم به نظر برسند، اما بین اندازه و هدف کاربردی آن‌ها، چند نکته مهم وجود دارد که باید قبل از برنامه ریزی آن‌ها در منزل، دفتر یا محل کار خود به آن‌ها توجه کنید.

  • جعبه آتش: جعبه آتش فضای داخلی بزرگی است که در آن مواد سوختی که در اینجا گاز طبیعی سوزانده می‌شود.
  • مانتل: این یک تاقچه تزئینی است که اغلب در بالای شومینه قرار می‌گیرد و می‌تواند از چوب، سنگ یا سایر مواد ایمن در برابر حرارت ساخته شود. مانتل اغلب به عنوان مکانی برای نمایش وسایل تزئینی مانند آثار هنری قاب دار یا شمعدان استفاده می‌شود.
  • دودکش: کانال عمودی است که دود را از جعبه آتش شما به بیرون هدایت می‌کند و از پشت بام یا نقطه خروجی دیگری از منزل شما خارج می‌کند.
  • اجاق گاز: اجاق گاز پایه شومینه است که اغلب به خوبی از پشت جعبه آتش به داخل اتاق امتداد می‌یابد. آن‌ها معمولاً بسته به نوع شومینه شما از آجر، سنگ، فلز یا کاشی ساخته می‌شوند. بسیاری از شومینه‌های گازی و برقی فاقد اجاق گاز هستند یا به آن نیاز ندارند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید بخاری گازی

انواع شومینه گازی موجود در بازار:

  1. شومینه گازی‌های جلو باز: این نوع از شوینه درون دیوار قرار می‌گیرد و شما برای نصب آن باید از قبل مکانی را برای نصب طراحی کرده باشید که دارای دودکش هم باشد. بر خلاف نمونه‌های هیزمی سنتی برای روشن شدن نیازی به هیزم ندارند و سوخت آن‌ها گاز شهری است. از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به مدل‌های هیزمی دارند. زیرا روی مشعل گازی تعدادی زغال سنگ قرار می‌گیرند که شباهت زیادی به هیزم طبیعی دارند که هنگام روشن کردن مشعل قرمز شده و گرمای بیشتری هم ایجاد می‌کنند. نکته قابل توجه در این مدل باز بودن جلوی شومینه است که حس نمونه سنتی را تداعی می‌کند.
  2. شومینه گازی‌های شعله خطی: این مدل هم مطابق نمونه جلو باز برای نصب نیاز به مکانی از قبل آماده شده دارد. یعنی شما حتما قبل از خرید این مدل باید یک قسمت خاص از منزل خود را به این کار اختصاص دهید. بر خلاف نمونه قبلی که شعله از میان زغال سنگ‌ها زبانه می‌کشید و بیرون می‌آمد، در این مدل شعله همانند بخاری گازی به صورت خطی خارخ شده و در بعضی مدل‌ها حتی خبری از زغال سنگ هم نیست. نکته قابل توجه در این مدل این است که جلوی این شومینه‌ها به وسیله یک شیشه پوشیده می‌شود که ظاهری مدرن تر به شومینه شما می‌دهد و نسبت به نمونه قبلی مصرف گاز کمتری هم دارند.
  3. شومینه‌ گازی‌های پرتابل یا قابل حمل: این مدل برای کسانی طراحی شده که بخاری گازی معمولی جواب گرم کردن منزل آن‌ها را نمی‌دهد و نیاز به تهیه یک شومینه دارند. مشکل زمانی به وجود می‌آید که شما از قبل مکانی را برای نصب شومینه اختصاص نداده باشید. اینجاست که شومینه قابل حمل مشکل شما را برطرف می‌‌کند. این مدل از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به یک بخاری گازی دارد. اما از نظر اندازه بزرگتر بوده و روی شعله‌های آن تعدادی هیزم صنعتی چسبیده به هم قرار گرفته شده که با جا به جا کردن شومینه ثابت می‌مانند، این هیزم‌‍ها سبب افزایش راندمان و کاهش مصرف سوخت می‌شود. در واقع این مدل را می‌توان نسخه اصلاح شده دو نمونه قبلی دانست.

انواع شومینه گازی بر اساس نوع سوخت:

  • پروپان مایع: هنگامی که گاز طبیعی وارد منزل شما نمی‌شود، شومینه پروپان مایع یک انتخاب عالی است. با تنظیم مقدار گازی که از خط عبور می‌کند، ارتفاع شعله تنظیم می‌شود. کنده‌های مصنوعی شبیه به یک شومینه چوبی است، اما کنده‌ها خاکستر و دود تولید نمی‌کنند و به مرور زمان خراب نمی‌شوند.
  • گاز طبیعی: شومینه‌های گاز طبیعی دارای تهویه و بدون تهویه در دسترس هستند. شومینه‌های گاز طبیعی تهویه شده کاملاً بسته شده‌اند و هوا را از بیرون برای احتراق به داخل می‌کشند. شومینه‌های گاز طبیعی بدون تهویه بسیار شبیه به اجاق گاز عمل می‌کنند و از هوای اتاق برای احتراق استفاده می‌کنند و گرما را در فضا آزاد می‌کنند.

شومینه گازی با تهویه بهتر است یا بدون تهویه؟

شومینه گازی دود یا بو تولید نمی‌کند، اما شعله‌های آن آلاینده‌هایی مانند مونوکسید کربن و اکسیدهای نیتروژن و گوگرد ایجاد می‌کنند. شومینه‌های تهویه‌دار این گازها را به بیرون می‌فرستند، در حالی که شومینه‌های بدون تهویه آن‌ها را به محل زندگی شما هدایت می‌کنند.

  • شومینه‌ گازی دودکش‌دار: ایمن ترین و کارآمدترین روش تهویه هوا یک سیستم دو لوله ای است که به عنوان دریچه مستقیم شناخته می‌شود. یکی از لوله‌ها هوای تازه بیرون را برای احتراق به یک محفظه دربسته تغذیه می‌کند و دیگری دودهای حاصل از احتراق را از بین می برد.
  • شومینه‌ گازی‌ بدون دودکش: این دستگاه‌ها دودکش ندارند، بنابراین می‌توان آن‌ها را در هر مکانی نصب کرد، حتی می‌توان آن‌ها را مانند تلویزیون صفحه‌تخت روی دیوار آویزان کرد. آن‌ها تا ۹۹ درصد کارآمد هستند زیرا تمام گرمای آن‌ها در اتاق باقی می‌ماند. به دلیل نگرانی در مورد کیفیت هوا، واحدهای داخلی برای سوختن بیشتر تمیز تنظیم شده‌اند و خروجی حرارت آنها به ۴۰ هزار Btus محدود شده است. آن‌ها دارای یک حسگر کاهش اکسیژن هستند که اگر سطح اکسیژن اتاق به زیر ۱۸ درصد برسد (۲۰.۹ درصد طبیعی است) به طور خودکار آن‌ها را خاموش می‌کند.

بهترین مارک شومینه گازی:

هیچ کس نمی‌تواند با قاطعیت کامل یک برند خاص را به عنوان بهترین برند شومینه به شما معرفی کند، زیرا برند‌های با کیفیت زیادی وجود دارد که هر یک به نوبه خود بهترین هستند و معرفی یک برند خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد نه معرفی یک محصول خاص، از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای شومینه را به شما معرفی می‌کنیم.

  • نیک کالا
  • ایران شرق
  • دونار
  • بیستون
  • مهساران
  • بهکاران
  • آوالون

حتما بخوانید: راهنمای خرید رادیاتو پکیج

نکات مهمی که هنگام خرید شومینه گازی باید آن‌ها را در نظر بگیرید:

  • برای خرید شومینه از قبل برنامه ریزی کنید: قبل از شروع خرید، تصور کنید که می‌خواهید شومینه تمام شده شما چه شکلی باشد. نیازی نیست همه پاسخ‌ها را داشته باشید، اما به اشتراک گذاشتن دیدگاه نهایی خود با فروشنده شومینه به او کمک می‌کند شومینه‌ای برای شما پیدا کند که اهداف شما را برآورده کند. بسته به اندازه اتاق شما و اهمیت شومینه گازی به عنوان منبع گرما، شما می‌خواهید در هنگام خرید یک شومینه گازی جدید، کل خروجی BTU، گرمای تابشی خوب و خاموشی قابل کنترل را برای حداکثر کارایی در نظر بگیرید.
  • محل نصب: قبل از شروع خرید، به این فکر کنید که قصد دارید شومینه را در کجا قرار دهید. چیدمان صندلی اتاق خود را در نظر داشته باشید، زیرا می‌خواهید شومینه یک نقطه کانونی تقریباً از هر صندلی در اتاق باشد. این به شما کمک می‌کند تا مشخص کنید، دیوار شومینه شما کجا خواهد بود.
  • اندازه شومینه: اندازه‌گیری‌های دقیقی از فضایی که در دسترس دارید انجام دهید و این اندازه‌ها را با ابعاد شومینه‌ای که در نظر دارید مقایسه کنید تا از تناسب عالی اطمینان حاصل کنید. این امر به ویژه در طرح‌های شومینه داخلی بسیار مهم است.
  • طرح شومینه: سبک طراحی کلی اتاق به شما کمک می‌کند تا تعیین کنید که چه سبک شومینه‌ای بهترین تمجید را برای دکوراسیون موجود دارد. این می‌تواند شامل تکمیل، محیط اطراف، تریم کاری و موارد دیگر باشد. اگر دیواری دارید که بین اتاق خواب و اتاق نشیمن مشترک است، حتی می‌توانید شومینه‌های دو طرفه را در نظر بگیرید. مجلات طراحی مورد علاقه خود را ورق بزنید یا وب سایت‌های طراحان داخلی مورد علاقه خود را مطالعه کنید تا ایده‌های پیرامون شومینه را پیدا کنید که سبک طراحی کلی منزل شما را تکمیل کند.
  • حرارت شومینه: یکی از اهداف نمایش شومینه در منزل، تولید گرما در ماه‌های سرد زمستان بدون روشن کردن بخاری است. همانطور که برای شومینه خود خرید می‌کنید، به BTU های ارائه شده توسط هر مدل توجه کنید. هر چه BTU ها بالاتر باشد، شومینه گرمای بیشتری را فراهم می‌کند. متوسط خروجی BTU برای یک شومینه مسکونی حدود ۵ هزار است. اگر در آب و هوای گرم زندگی می‌کنید و کمی محیط بیشتری می‌خواهید، یکی با BTU پایین ممکن است ایده آل باشد. اگر در آب و هوای سرد زندگی می‌کنید و واقعاً می‌خواهید گرم شوید، به دنبال شومینه‌ای با خروجی BTU بالاتر باشید اندازه اتاق نیز عامل مهمی است. گرم کردن یک فضای کوچک آسان تر از یک فضای بزرگ است، بنابراین BTU های بیشتری برای اتاق های وسیع مورد نیاز است.
  • تنظیم ارتفاع شعله: به شما این امکان را می‌دهد که فقط مقدار گرمای مورد نیاز خود را از زمزمه شعله تا آتش خروشان اندازه گیری کنید. بهترین واحدها تا ۳۰ درصد خروجی کامل تنظیم می‌شوند.
  • کنترل دیواری ترموستات: این ویژگی به طور خودکار خروجی گرمای شومینه را با دمایی که به صورت دستی یا با کنترل دستی تنظیم کرده اید، تنظیم می‌کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید شومینه گازی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه شومینه گازی زیبا، ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ بخاری گازی نیک کالا طرح شومینه مدل سیمین کد MC-26

بخاری گازی نیک کالا طرح شومینه مدل سیمین کد MC-26

مشخصات

  • نوع سوخت
    گاز شهری
  • حالت تنظیم شعله
    دل خواه
  • رده مصرف انرژی
    E
  • ویژگی نگهداری
    نیاز به دودکش
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • قطر دودکش
    ۱۰۰
  • حداکثر ظرفیت گرمادهی
    ۸۰۰۰
  • حداقل ظرفیت گرمادهی
    ۳۸۰۰
  • ارتفاع
    ۸۰۵ سانتی‌متر
  • طول
    ۱۰۲۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۶۰ سانتی متر
  • وزن
    ۳۸.۶ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ شومینه گازی بیستون مدل GF90.CH

شومینه گازی بیستون مدل GF90.CH

مشخصات

  • نوع سوخت
    گاز شهری
  • امکانات بخاری
    ترموکوپل
  • حالت تنظیم شعله
    دل خواه
  • نوع شیر کنترل
    نیمه اتوماتیک
  • ابزار روشنایی
    جرقه زن
  • رده مصرف انرژی
    C
  • ویژگی نگهداری
    نیاز به دودکش
  • قابلیت‌ها
    امکان تنظیم شعله
  • قابلیت نصب
    دیوار
  • قطر دودکش
    ۱۰سانتی متر
  • حداکثر ظرفیت گرمادهی
    ۱۰۰ متر مربع
  • ارتفاع
    ۵۵ سانتی‌متر
  • طول
    ۹۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۰ سانتی متر
  • وزن
    ۳۰۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ شومینه گازی آزمایش مدل ونوس ۲۴۰۰۰

شومینه گازی آزمایش مدل ونوس 24000

مشخصات

  • نوع سوخت
    گاز شهری
  • حالت تنظیم شعله
    دل خواه
  • نوع شیر کنترل
    نیمه اتوماتیک
  • سیستم ایمنی
    شیشه ایمن
  • ابزار روشنایی
    جرقه زن
  • رده مصرف انرژی
    E
  • ویژگی نگهداری
    نیاز به دودکش
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • قابلیت نصب
    زمین
  • راندمان حرارتی
    ۸۰
  • قطر دودکش
    ۱۰۰
  • حداکثر ظرفیت گرمادهی
    ۲۴۰۰۰
  • حداقل ظرفیت گرمادهی
    ۲۴۰۰۰
  • ارتفاع
    ۷۴۰ سانتی‌متر
  • طول
    ۸۴۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۴۰ سانتی متر
  • وزن
    ۲۷ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ شومینه گازی مهساران مدل پرنس ۲۴۰

شومینه گازی مهساران مدل پرنس 240

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای نشان استاندارددارای سیستم ODS جهت قطع خودکار گازدارای بدنه مقاومدارای رنگ الکترواستاتیک
  • نوع سوخت
    گاز شهری
  • امکانات بخاری
    ترموکوپل
  • حالت تنظیم شعله
    دل خواه
  • نوع شیر کنترل
    تمام اتوماتیک
  • سیستم ایمنی
    سیستم خاموشی خودکار
  • ویژگی نگهداری
    نیاز به دودکش
  • قابلیت‌ها
    امکان تنظیم شعله
  • قابلیت نصب
    زمین
  • حداکثر ظرفیت گرمادهی
    ۷۵۰۰
  • حداقل ظرفیت گرمادهی
    ۲۵۰۰
  • ارتفاع
    ۸۰ سانتی‌متر
  • طول
    ۸۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۵ سانتی متر
  • وزن
    ۲۰۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ بخاری گازی آزمایش طرح شومینه ونوس مدل ۲۸۰

بخاری گازی آزمایش طرح شومینه ونوس مدل 280

مشخصات

  • نوع سوخت
    گاز شهری
  • حالت تنظیم شعله
    دل خواه
  • نوع شیر کنترل
    تمام اتوماتیک
  • سیستم ایمنی
    شیشه ایمن
  • ابزار روشنایی
    جرقه زن
  • رده مصرف انرژی
    E
  • ویژگی نگهداری
    نیاز به دودکش
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • قابلیت نصب
    زمین
  • راندمان حرارتی
    بالای ۸۰
  • قطر دودکش
    ۲.۳
  • حداکثر ظرفیت گرمادهی
    ۶۰۰۰
  • حداقل ظرفیت گرمادهی
    ۳۰۰۰
  • ارتفاع
    ۸۶۰ سانتی‌متر
  • طول
    ۹۲۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۴۰۰ سانتی متر
  • وزن
    ۳۷ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ شومینه گازی کوپال مدل ۱۴۰۰۰

شومینه گازی کوپال مدل 14000

مشخصات

  • نوع سوخت
    گاز شهری
  • حالت تنظیم شعله
    دل خواه
  • سیستم ایمنی
    شیشه ایمن
  • ابزار روشنایی
    جرقه زن
  • ویژگی نگهداری
    نیاز به دودکش
  • قابلیت‌ها
    امکان تنظیم شعله
  • ارتفاع
    ۸۶ سانتی‌متر
  • طول
    ۶۲ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۳ سانتی متر
  • وزن
    ۲۶۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ بخاری گازی شومینه ای نیک کالا مدل سیما MC22

بخاری گازی شومینه ای نیک کالا مدل سیما MC22

مشخصات

  • نوع سوخت
    گاز شهری
  • حالت تنظیم شعله
    دل خواه
  • سیستم ایمنی
    شیشه ایمن
  • ابزار روشنایی
    جرقه زن
  • ویژگی نگهداری
    نیاز به دودکش
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • قابلیت نصب
    زمین
  • قطر دودکش
    ۱۰۰
  • حداکثر ظرفیت گرمادهی
    ۵۹۰۰
  • حداقل ظرفیت گرمادهی
    ۲۹۰۰
  • ارتفاع
    ۷۱۰ سانتی‌متر
  • طول
    ۸۴۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۲۰ سانتی متر
  • وزن
    ۲۷ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ شومینه گازی هیوندای مدل فلورانس ۲۸۰ FLORENCE

شومینه گازی هیوندای مدل فلورانس 280 FLORENCE

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مجهز به سیستم ایمنی ODSگاورتر
  • نوع سوخت
    گاز شهری
  • حداکثر ظرفیت گرمادهی
    ۷۵۰۰
  • ارتفاع
    ۸۸ سانتی‌متر
  • طول
    ۹۳ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۷ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ شومینه گازی کوپال مدل ۱۵۰۰۰طرح تندیس

شومینه گازی کوپال مدل 15000طرح تندیس

مشخصات

  • ارتفاع
    ۸۲ سانتی‌متر
  • طول
    ۸۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۵ سانتی متر
  • وزن
    ۳۴۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ بخاری گازی بهکاران طرح شومینه مدل پرنس ۲۸۰۰۰

بخاری گازی بهکاران طرح شومینه مدل پرنس 28000

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابلیت ترموسوییچسیستم کنترل اکسیژن محیط (ODC)گاورنر (Governor)ترموکوپلبخاری پرنس ۲۸۰۰۰ بهکاران طبق استاندارد ملی ایران ، استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه
  • نوع سوخت
    گاز شهری
  • امکانات بخاری
    ترموکوپل
  • حالت تنظیم شعله
    دل خواه
  • نوع شیر کنترل
    تمام اتوماتیک
  • سیستم ایمنی
    شیشه ایمن
  • ابزار روشنایی
    جرقه زن
  • ویژگی نگهداری
    نیاز به دودکش
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • قابلیت نصب
    زمین
  • ارتفاع
    ۷۹ سانتی‌متر
  • طول
    ۷۹ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۴ سانتی متر
  • وزن
    ۲۵۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ شومینه گازی شومینه بیستون مدل GF85.S

شومینه گازی شومینه بیستون مدل GF85.S

مشخصات

  • نوع سوخت
    گاز شهری
  • امکانات بخاری
    ترموکوپل
  • حالت تنظیم شعله
    دل خواه
  • نوع شیر کنترل
    نیمه اتوماتیک
  • سیستم ایمنی
    سیستم خاموشی خودکار
  • ابزار روشنایی
    جرقه زن
  • رده مصرف انرژی
    C
  • ویژگی نگهداری
    نیاز به دودکش
  • قابلیت‌ها
    امکان تنظیم شعله
  • قابلیت نصب
    دیوار
  • قطر دودکش
    ۱۰سانتی متر
  • ارتفاع
    ۵۵ سانتی‌متر
  • طول
    ۸۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۰ سانتی متر
  • وزن
    ۳۰۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ شومینه گازی شومینه بیستون مدل GF90.S

شومینه گازی شومینه بیستون مدل GF90.S

مشخصات

  • امکانات بخاری
    ترموکوپل
  • نوع شیر کنترل
    نیمه اتوماتیک
  • ابزار روشنایی
    جرقه زن
  • ویژگی نگهداری
    نیاز به دودکش
  • قابلیت نصب
    دیوار
  • حداکثر ظرفیت گرمادهی
    ۱۰۰ متر مربع
  • ارتفاع
    ۵۵ سانتی‌متر
  • طول
    ۹۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۰ سانتی متر
  • وزن
    ۳۰۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ بخاری گازی شایسته طرح شومینه مدل کلاسیک

بخاری گازی شایسته طرح شومینه مدل کلاسیک

مشخصات

  • نوع سوخت
    گاز شهری
  • امکانات بخاری
    ترموکوپل
  • حالت تنظیم شعله
    ۳ حالت
  • سیستم ایمنی
    سیستم قطع خودکار
  • ویژگی نگهداری
    نیاز به دودکش
  • قابلیت نصب
    زمین
  • ارتفاع
    ۹۰ سانتی‌متر
  • طول
    ۹۳ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۴ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ شومینه گازی شومینه بیستون مدل GF150.S

شومینه گازی شومینه بیستون مدل GF150.S

مشخصات

  • نوع سوخت
    گاز شهری
  • امکانات بخاری
    ترموکوپل
  • نوع شیر کنترل
    نیمه اتوماتیک
  • ابزار روشنایی
    جرقه زن
  • ویژگی نگهداری
    نیاز به دودکش
  • قابلیت نصب
    دیوار
  • حداکثر ظرفیت گرمادهی
    ۱۵۰
  • ارتفاع
    ۵۵ سانتی‌متر
  • طول
    ۱۵۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۰ سانتی متر
  • وزن
    ۴۰۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ بخاری گازی شایسته ۳۰۰۰۰ طرح شومینه ای مدل لوکس

بخاری گازی شایسته 30000 طرح شومینه ای مدل لوکس

مشخصات

  • نوع سوخت
    گاز شهری
  • امکانات بخاری
    ترموکوپل
  • سیستم ایمنی
    سیستم قطع خودکار
  • ویژگی نگهداری
    نیاز به دودکش
  • قابلیت نصب
    زمین
  • ارتفاع
    ۸۳ سانتی‌متر
  • طول
    ۹۲ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۶ سانتی متر
  • وزن
    ۳۰۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ شومینه گازی مشهد دوام مدل ۸۰۰ سوزان MD32

شومینه گازی مشهد دوام مدل 800 سوزان MD32

مشخصات

  • سایر توضیحات
    هیزم سرامیکی، دارای سیستم کنترل کمبود اکسیژن ODS، مجهز به جرقه زن، سیستم ایمنی ترموکوپل، دارای سنسور حرارتی، دارای گاورنر برای ثابت کردن نوسان گاز ورودی، شعله قابل تنظیم، دارای شیشه نشکن و مقاوم در برابر شوک حرارتی، دارای فشار گاز ۱۷/۸ مگابار (mbar) و مصرف گاز ۰/۸ متر مکعب بر ساعت (m3/hr)
  • نوع سوخت
    گاز شهری
  • امکانات بخاری
    ترموکوپل
  • حالت تنظیم شعله
    دل خواه
  • نوع شیر کنترل
    نیمه اتوماتیک
  • سیستم ایمنی
    سیستم خاموشی خودکار
  • ابزار روشنایی
    جرقه زن
  • ویژگی نگهداری
    نیاز به دودکش
  • قابلیت‌ها
    امکان تنظیم شعله
  • قابلیت نصب
    زمین
  • راندمان حرارتی
    ۷۸%
  • قطر دودکش
    ۱۰
  • ارتفاع
    ۹۱ سانتی‌متر
  • طول
    ۹۶ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۸ سانتی متر
  • وزن
    ۴۴۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ بخاری گازی بهکاران طرح پرنس مدل شومینه T-28000

بخاری گازی بهکاران طرح پرنس مدل شومینه T-28000

مشخصات

  • سایر توضیحات
    ترموسوییچ ، ترموستات ، ترموکوپل ، فندک برقی ، شیشه سکوریت نشکن ، گاورنر ، شومینه گازی
  • نوع سوخت
    گاز شهری
  • امکانات بخاری
    ترموکوپل
  • حالت تنظیم شعله
    دل خواه
  • نوع شیر کنترل
    تمام اتوماتیک
  • سیستم ایمنی
    سیستم خاموشی خودکار
  • ابزار روشنایی
    جرقه زن
  • قابلیت‌ها
    امکان تنظیم شعله
  • قابلیت نصب
    زمین
  • ارتفاع
    ۸۰ سانتی‌متر
  • طول
    ۳۸ سانتی‌متر
  • عرض
    ۸۰ سانتی متر
  • وزن
    ۲۷۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ بخاری گازی شومینه ای نیک کالا مدل ثمین MC25

بخاری گازی شومینه ای نیک کالا مدل ثمین MC25

مشخصات

  • نوع سوخت
    گاز شهری
  • امکانات بخاری
    ترموکوپل
  • رده مصرف انرژی
    D
  • ویژگی نگهداری
    نیاز به دودکش
  • حداکثر ظرفیت گرمادهی
    ۵۹۰۰
  • ارتفاع
    ۷۱۰ سانتی‌متر
  • طول
    ۸۴۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۲۰ سانتی متر
  • وزن
    ۲۷ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ شومینه گازی شومینه بیستون مدل GF120.S

شومینه گازی شومینه بیستون مدل GF120.S

مشخصات

  • نوع سوخت
    گاز شهری
  • امکانات بخاری
    ترموکوپل
  • حالت تنظیم شعله
    دل خواه
  • نوع شیر کنترل
    نیمه اتوماتیک
  • سیستم ایمنی
    سیستم خاموشی خودکار
  • ابزار روشنایی
    جرقه زن
  • رده مصرف انرژی
    C
  • ویژگی نگهداری
    نیاز به دودکش
  • قابلیت‌ها
    امکان تنظیم شعله
  • قابلیت نصب
    دیوار
  • قطر دودکش
    ۱۰سانتی متر
  • حداکثر ظرفیت گرمادهی
    ۱۴۰ متر مربع
  • ارتفاع
    ۵۵ سانتی‌متر
  • طول
    ۱۲۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۰ سانتی متر
  • وزن
    ۳۴۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ شومینه گازی شومینه بیستون مدل GF180.S

شومینه گازی شومینه بیستون مدل GF180.S

مشخصات

  • نوع سوخت
    گاز شهری
  • امکانات بخاری
    ترموکوپل
  • حالت تنظیم شعله
    دل خواه
  • نوع شیر کنترل
    نیمه اتوماتیک
  • سیستم ایمنی
    سیستم خاموشی خودکار
  • ابزار روشنایی
    جرقه زن
  • رده مصرف انرژی
    C
  • ویژگی نگهداری
    نیاز به دودکش
  • قابلیت‌ها
    امکان تنظیم شعله
  • قابلیت نصب
    دیوار
  • قطر دودکش
    ۱۰سانتی متر
  • حداکثر ظرفیت گرمادهی
    ۱۸۰
  • ارتفاع
    ۵۵ سانتی‌متر
  • طول
    ۱۸۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۰ سانتی متر
  • وزن
    ۴۰۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ بخاری گازی شومینه ای نیک کالا مدل نفیس MC30

بخاری گازی شومینه ای نیک کالا مدل نفیس MC30

مشخصات

  • نوع سوخت
    گاز شهری
  • حالت تنظیم شعله
    دل خواه
  • سیستم ایمنی
    شیشه ایمن
  • ابزار روشنایی
    جرقه زن
  • ویژگی نگهداری
    نیاز به دودکش
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • قابلیت نصب
    زمین
  • قطر دودکش
    ۱۰۰
  • حداکثر ظرفیت گرمادهی
    ۸۱۰۰
  • حداقل ظرفیت گرمادهی
    ۳۸۰۰
  • ارتفاع
    ۸۰۵ سانتی‌متر
  • طول
    ۱۰۲۵ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۶۰ سانتی متر
  • وزن
    ۳۸.۶ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ شومینه گازی تهران سوز مدل ۲۴ هزار

 شومینه گازی تهران سوز مدل 24 هزار

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای نشان استاندارد دارای سیستم ODS جهت قطع خودکار گاز دارای بدنه مقاوم دارای رنگ الکترواستاتیک امکانات بخاری : ترموکوپل حالت تنظیم شعله : دل خواه نوع شیر کنترل : تمام اتوماتیک بازده انرژی بالا (بیش از ۷۱ درصد) قطر اوریفیس ۲.۵ میلی متر مجهز به شیر کنترل سوخت گاز طبیعی (شهری) دارای نشان استاندارد
  • امکانات بخاری
    ترموکوپل
  • حالت تنظیم شعله
    دل خواه
  • نوع شیر کنترل
    تمام اتوماتیک
  • سیستم ایمنی
    سیستم قطع خودکار
  • ویژگی نگهداری
    نیاز به دودکش
  • قابلیت نصب
    زمین
  • ارتفاع
    ۸۹ سانتی‌متر
  • طول
    ۷۸ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۴ سانتی متر
  • وزن
    ۲۱۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ بخاری گازی بهکاران طرح شومینه مدل پرنس T-28000

بخاری گازی بهکاران طرح شومینه مدل پرنس T-28000

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابلیت ترموسوییچسیستم کنترل اکسیژن محیط (ODC)گاورنر (Governor)ترموکوپلبخاری پرنس ۲۸۰۰۰ بهکاران طبق استاندارد ملی ایران ، استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه
  • نوع سوخت
    گاز شهری
  • امکانات بخاری
    ترموکوپل
  • حالت تنظیم شعله
    دل خواه
  • نوع شیر کنترل
    تمام اتوماتیک
  • سیستم ایمنی
    شیشه ایمن
  • ابزار روشنایی
    جرقه زن
  • ویژگی نگهداری
    نیاز به دودکش
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • قابلیت نصب
    زمین
  • ارتفاع
    ۷۹ سانتی‌متر
  • طول
    ۷۹ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۴ سانتی متر
  • وزن
    ۲۵۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ بخاری گازی آزمایش طرح شومینه مدل ونیز ۲۴۰۰۰

بخاری گازی آزمایش طرح شومینه مدل ونیز 24000

مشخصات

  • نوع سوخت
    گاز شهری
  • حالت تنظیم شعله
    دل خواه
  • نوع شیر کنترل
    نیمه اتوماتیک
  • سیستم ایمنی
    شیشه ایمن
  • ابزار روشنایی
    جرقه زن
  • رده مصرف انرژی
    E
  • ویژگی نگهداری
    نیاز به دودکش
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • قابلیت نصب
    زمین
  • راندمان حرارتی
    ۸۰
  • قطر دودکش
    ۱۰۰
  • حداکثر ظرفیت گرمادهی
    ۲۴۰۰۰
  • حداقل ظرفیت گرمادهی
    ۲۴۰۰۰
  • ارتفاع
    ۷۴۰ سانتی‌متر
  • طول
    ۸۲۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۴۰۰ سانتی متر
  • وزن
    ۲۸ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ بخاری گازی بهکاران طرح شومینه مدل پرنس ۳۰۰۰۰

بخاری گازی بهکاران طرح شومینه مدل پرنس 30000

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابلیت ترموسوییچ سیستم کنترل اکسیژن محیط (ODC) گاورنر (Governor) ترموکوپل بخاری پرنس ۳۰۰۰۰ بهکاران طبق استاندارد ملی ایران ، استاندارد CE اروپا و TSE ترکیه
  • نوع سوخت
    گاز شهری
  • امکانات بخاری
    ترموکوپل
  • حالت تنظیم شعله
    دل خواه
  • نوع شیر کنترل
    نیمه اتوماتیک
  • سیستم ایمنی
    شیشه ایمن
  • ویژگی نگهداری
    نیاز به دودکش
  • قابلیت‌ها
    امکان تنظیم شعله
  • قابلیت نصب
    زمین
  • راندمان حرارتی
    ۳۰۰۰۰
  • حداکثر ظرفیت گرمادهی
    ۷۵۰۰
  • حداقل ظرفیت گرمادهی
    ۲۵۰۰
  • ارتفاع
    ۹۲ سانتی‌متر
  • طول
    ۹۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۸ سانتی متر
  • وزن
    ۳۱۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ شومینه گازی جنرال لاکرا مدل پرنس ۳۰۰

شومینه گازی جنرال لاکرا مدل پرنس 300

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای نشان استاندارددارای سیستم قطع خودکارگازدارای ترموکوبلتنظیم دلخواه شعلهبسته بندی شیرینگ و مستحکم
  • نوع سوخت
    گاز شهری
  • امکانات بخاری
    ترموکوپل
  • حالت تنظیم شعله
    دل خواه
  • نوع شیر کنترل
    تمام اتوماتیک
  • سیستم ایمنی
    سیستم خاموشی خودکار
  • ویژگی نگهداری
    نیاز به دودکش
  • قابلیت‌ها
    امکان تنظیم شعله
  • قابلیت نصب
    زمین
  • راندمان حرارتی
    ۸۰
  • حداکثر ظرفیت گرمادهی
    ۷۵۰۰
  • حداقل ظرفیت گرمادهی
    ۳۵۰۰
  • ارتفاع
    ۹۰ سانتی‌متر
  • طول
    ۹۶ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۶ سانتی متر
  • وزن
    ۴۰۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ بخاری گازی شومینه مدل ۲۴ هزار

بخاری گازی شومینه مدل 24 هزار

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای نشان استاندارد دارای سیستم ODS جهت قطع خودکار گاز دارای بدنه مقاوم دارای رنگ الکترواستاتیکامکانات بخاری : ترموکوپلحالت تنظیم شعله : دل خواهنوع شیر کنترل : تمام اتوماتیکبازده انرژی بالا (بیش از ۷۱ درصد)قطر اوریفیس ۲.۵ میلی مترمجهز به شیر کنترلسوخت گاز طبیعی (شهری)دارای نشان استاندارد
  • نوع سوخت
    گاز شهری
  • ارتفاع
    ۸۹ سانتی‌متر
  • طول
    ۷۸ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۴ سانتی متر
  • وزن
    ۲۱۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ شومینه گازی مشهد دوام مدل ۷۰۰ سوزان MD28

شومینه گازی مشهد دوام مدل 700 سوزان MD28

مشخصات

  • سایر توضیحات
    هیزم سرامیکی، دارای سیستم کنترل کمبود اکسیژن ODS، مجهز به جرقه زن، سیستم ایمنی ترموکوپل، دارای سنسور حرارتی، دارای گاورنر برای ثابت کردن نوسان گاز ورودی، شعله قابل تنظیم، دارای شیشه نشکن و مقاوم در برابر شوک حرارتی، دارای فشار گاز ۱۷/۸ مگابار (mbar) و مصرف گاز ۰/۷ متر مکعب بر ساعت (m3/hr)
  • نوع سوخت
    گاز شهری
  • امکانات بخاری
    ترموکوپل
  • حالت تنظیم شعله
    دل خواه
  • نوع شیر کنترل
    نیمه اتوماتیک
  • سیستم ایمنی
    سیستم خاموشی خودکار
  • ابزار روشنایی
    جرقه زن
  • ویژگی نگهداری
    نیاز به دودکش
  • قابلیت‌ها
    امکان تنظیم شعله
  • قابلیت نصب
    زمین
  • راندمان حرارتی
    ۷۸%
  • قطر دودکش
    ۱۰
  • ارتفاع
    ۸۰ سانتی‌متر
  • طول
    ۹۱ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۸ سانتی متر
  • وزن
    ۳۲۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ بخاری گازی بهکاران مدل شومینه گارد دار طرح پرنس کد T-28000

بخاری گازی بهکاران مدل شومینه گارد دار طرح پرنس کد T-28000

مشخصات

  • سایر توضیحات
    ترموسوییچ ، ترموکوپل ، فندک برقی ، شیشه سکوریت ، بدنه لعابی ، گارد فلزی ، پیلوت ، شومینه گازی .
  • نوع سوخت
    گاز شهری
  • امکانات بخاری
    ترموکوپل
  • حالت تنظیم شعله
    دل خواه
  • نوع شیر کنترل
    تمام اتوماتیک
  • سیستم ایمنی
    سیستم قطع خودکار
  • ابزار روشنایی
    جرقه زن
  • ویژگی نگهداری
    نیاز به دودکش
  • قابلیت‌ها
    امکان تنظیم شعله
  • قابلیت نصب
    زمین
  • ارتفاع
    ۷۹ سانتی‌متر
  • طول
    ۷۹ سانتی‌متر
  • عرض
    ۳۴ سانتی متر
  • وزن
    ۲۵۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ بخاری گازی مشهد دوام مدل شومینه MD28 پایه دار

بخاری گازی مشهد دوام مدل شومینه MD28 پایه دار

مشخصات

  • سایر توضیحات
    این بخاری در رنگ مشکی و سفید قابل اراِیه می باشدسیستم کنترل اکسیژن ODS مجهز به جرقه زن Piezo Electric سیستم ایمنی ترموکوپل دارای گاورنر برای ثابت کردن نوسان گاز ورودی شعله قابل تنظیم پوشش رنگ پودری کوره ای به روش الکترواستاتیک و تمام خودکار در قاب پشت و پوشش لعاب قاب جلو مشعل با احتراق کامل و کمترین میزان تولید گازهای مضر مانند منوکسیدکربن
  • نوع سوخت
    گاز شهری
  • امکانات بخاری
    ترموکوپل
  • حالت تنظیم شعله
    دل خواه
  • نوع شیر کنترل
    نیمه اتوماتیک
  • سیستم ایمنی
    شیشه ایمن
  • ویژگی نگهداری
    نیاز به دودکش
  • قابلیت‌ها
    امکان تنظیم شعله
  • قابلیت نصب
    زمین
  • ارتفاع
    ۸۸ سانتی‌متر
  • طول
    ۸۰ سانتی‌متر
  • عرض
    ۴۰ سانتی متر
  • وزن
    ۳۳۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید شومینه گازی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید فریم عینک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا