خواب و حمام کودک

روغن بچه، راهنمای خرید اینترنتی بهترین روغن بچه فیروز برای ماساژ

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید روغن بچه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

روغن بچه می‌تواند یک مکمل عالی برای روتین کودک شما باشد و به پوست کودک شما مراقبت و آبرسانی محبت آمیزی بدهد. بررسی ما ۲۸ روغن برتر کودک امسال را رتبه بندی می‌کند تا به حفظ پوست نرم کودک کمک کند. برای تعیین بهترین‌ها، بازار را بررسی کرده‌ایم، محبوب ترین و امیدوارکننده ترین رقبا را خریداری کرده‌ایم و قبل از رتبه بندی رقابت، آن‌ها را از طریق آزمایش عملی ارسال کرده‌ایم. از آنجایی که پوست نوزادان می‌تواند حساس و مستعد ابتلا به بیماری‌های پوستی باشد، ما معتقدیم روغن بچه باید از موادی استفاده کند که احساس خوبی نسبت به آن‌ها دارید، بعلاوه به اندازه کافی جذب می‌شود، پوست را نرم می‌کند، و در یک بطری دستی قرار می‌گیرد که گرفتن و استفاده از آن آسان است.

در حین ارزیابی و انتخاب موارد دلخواه خود، این ویژگی های ضروری و موارد دیگر را در ذهن داشتیم. ما مطمئن هستیم که محصولی در بررسی ما وجود دارد که برای نیازها و بودجه شما کار می‌کند. اگر به دنبال بهبود بازی پوست کودک خود هستید یا برای زمان حمام کردن خود برنامه ریزی می‌کنید، ممکن است به وان حمام، حوله، شامپو بچه یا روغن بچه نیز نیاز داشته باشید. اسباب بازی‌های حمام را فراموش نکنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید روغن بچه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول بهداشتی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع روغن بچه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید روغن بچه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

روغن بچه چیست و چه کاربردی دارد؟

روغن کودک یک محصول محبوب مراقبت از پوست است که در اصل برای نوزادان ساخته شده است، اما برخی بزرگسالان نیز از آن استفاده می‌کنند. روغن نوزاد با ایجاد یک سد نیمه تنفسی بر روی پوست عمل می‌کند. معمولا از روغن معدنی و کمی خوشبو کننده درست می‌شود. اگرچه این یک ماده مصنوعی است، اما روغن کودک معدنی ملایم است و به ندرت باعث واکنش‌های آلرژیک می‌شود. روغن بچه گیاهی ممکن است باعث واکنش‌های آلرژیک یا حساسیت تماسی در برخی از نوزادان شود. می‌توانید از روغن نوزاد برای مرطوب کردن پوست، به عنوان لوسیون ماساژ یا برای کمک به درمان بثورات پوشک و اگزما استفاده کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پستانک

بهترین روغن بچه:

می‌توانید از میان انواع روغن‌هایی که معمولاً برای پوست حساس کودک بی‌خطر هستند، انتخاب کنید. این روغن‌ها را در هنگام ماساژ کودک و برای مرطوب کردن پوست آن‌ها امتحان کنید. برخی ممکن است بیشتر از بقیه با پوست کودک شما مطابقت داشته باشند.

بهترین روغن‌ها برای استفاده در طول ماساژ کودک بدون ترتیب خاصی عبارتند از:

روغن نارگیل:

یک مطالعه پزشکی در سال ۲۰۲۰ نشان داد که استفاده از روغن نارگیل بکر روی نوزادان نارس به بهبود و تقویت پوست آن‌ها کمک می‌کند. می‌تواند همین کار را برای نوزادان بزرگتر به عنوان روغن ماساژ و مرطوب کننده انجام دهد. چندین مطالعه دیگر نیز از این یافته‌ها حمایت می کنند، اما تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

روغن بادام:

روغن بادام سرشار از ویتامین E است و تحقیقات بالینی از سال ۲۰۲۰ نشان می‌دهد که استفاده از آن به عنوان روغن ماساژ کودک بی خطر است. محققان دریافتند که استفاده از روغن بادام در نوزادان نارس ضخامت و استحکام پوست آن‌ها را بهبود می‌بخشد و هیچ عارضه جانبی ایجاد نمی‌کند.

ژله نفتی:

پماد یا ژله نفتی که با نام تجاری وازلین نیز شناخته می‌شود ممکن است، انتخاب مادر شما برای لوسیون کودک بوده باشد و به دلایل خوبی این محصول آزمایش شده و واقعی به پوشاندن رطوبت موجود در پوست کودک شما کمک می‌کند.

روغن بچه:

روغن بچه در واقع یک روغن معدنی است. یک بررسی پزشکی در سال ۲۰۱۲ نشان داد که مانند ژل نفتی، روغن‌های معدنی برای استفاده روی پوست کودک بی خطر هستند. با این حال، یک مطالعه معتبر در سال ۲۰۱۴ که روغن معدنی را با روغن نارگیل مقایسه کرد، نشان داد که روغن نارگیل در درمان اگزما موثرتر است.

کره شیا:

شی باتر یک مرطوب کننده طبیعی کرمی است که برای پوست نازک کودک شما بی خطر است. به دنبال شی باتر خالص باشید که هیچ عطر یا مواد شیمیایی اضافه‌ای نداشته باشد. در حالی که برخی از مطالعات انجام شده است که فواید کره شی را نشان می‌دهد، تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

روغن گلرنگ:

روغن گلرنگ یک روغن گیاهی فشرده سرد است که حاوی ویتامین E است که خاصیت مرطوب کنندگی برای پوست دارد. پرس سرد به این معنی است که نسبت به انواع دیگر روغن‌ها کمتر فرآوری شده است، که می‌تواند انتخاب خوبی برای استفاده به عنوان روغن ماساژ برای کودک شما باشد.

روغن دانه انگور:

روغن هسته انگور به دلیل خواص آنتی اکسیدانی فراوان و همچنین محتوای غنی لیپید یا چربی آن مورد مطالعه قرار گرفته است. روغن هسته انگور سرد فشرده به گونه‌ای استخراج می‌شود که بیشترین خواص مغذی روغن را حفظ می‌کند و هیچ گونه مواد شیمیایی در آن دخیل نیست. به طور کلی به عنوان یک روغن پوست ایمن در نظر گرفته می شود، اگرچه می‌توان تحقیقات بیشتری انجام داد.

لوسیون بابونه:

لوسیون بابونه تسکین دهنده اگزمای کودک و جوش های پوشک است و استفاده از آن به عنوان روغن ماساژ کودک بی‌خطر است. این به درمان و تسکین پوست خشک و خارش‌دار کمک می‌کند و همچنین می‌تواند به آرامش کودک شما کمک کند.

روغن جوجوبا:

روغن جوجوبا برای کودکان مبتلا به اگزما توصیه می‌شود زیرا به بهبود پوست کمک می‌کند. همچنین سرشار از ویتامین E است. در صورت امکان، از روغن جوجوبا با فشار سرد برای ماساژ کودکتان استفاده کنید.

روغن دانه گل گاوزبان:

روغن دانه گل گاوزبان سرشار از اسید چرب به نام اسید گاما لینولنیک (GLA) است که ممکن است به تسکین و التیام پوست کودک شما کمک کند. حتی اگر کودک شما اگزما داشته باشد، استفاده از آن به عنوان روغن ماساژ باید ایمن باشد.

روغن گل رز:

روغن رز هیپ سرشار از چربی است که برای پوست کودک مفید است و به ساخت آن کمک می‌کند. این به تسکین قرمزی و تحریک در اگزمای نوزاد و سایر بثورات پوستی کمک می‌کند.

روغن جو دوسر:

ممکن است روغن جو دوسر را با نام “Avena sativa” در لوسیون بدن خود پیدا کنید. این ماده متداول مراقبت از پوست به درمان بثورات پوستی و خلاص شدن از شر خشکی و خارش پوست کمک می‌کند. روغن جو دوسر به طور کلی برای پوست کودک بی خطر است، مگر اینکه کودک شما حساسیت یا حساسیت به جو داشته باشد.

کرم اگزما:

اگر کودک شما اگزمای خفیف تا شدید دارد، بهتر است از کرمی استفاده کنید که پزشک اطفال برای او تجویز کرده است. پوست حساس نوزاد یا بثورات اگزما ممکن است واکنش هایی به روغن‌هایی داشته باشد که استفاده از آنها بی خطر است، به خصوص اگر حاوی معطر باشد.

نکاتی که باید هنگام ماساژ دادن کودک به خاطر داشته باشید:

در اینجا چند نکته وجود دارد که می‌توانید هنگام ماساژ کودک خود از آن‌ها استفاده کنید.

  • از زیر دنده‌ها شروع کنید، شکم کودک خود را با حرکات دایره‌ای در جهت عقربه‌های ساعت ماساژ دهید.
  • این ایده خوبی است که نوزاد خود را بعد از حمام ماساژ دهید. زمانی که نوزاد لباس نپوشیده و پوستش مرطوب است، روغن یا لوسیون بزنید.
  • اگر نمی‌خواهید کودک بخوابد، آن‌ها را با روغن سبک ماساژ دهید. اگر پوست آن‌ها خشک است، از روغن‌های ماساژ که بر پایه ژل هستند استفاده کنید.

چگونه روغن مناسب کودک را برای ماساژ انتخاب کنیم؟

در نظر گرفتن فاکتورهای زیر برای انتخاب بهترین روغن کودک برای ماساژ ضروری است.

  1. انحصاری برای نوزادان: روغن‌هایی را انتخاب کنید که منحصراً برای نوزادان است و نه برای بزرگسالان.
  2. عطرهای مصنوعی: از عطرهای مصنوعی خودداری کنید زیرا ممکن است پوست حساس کودک را تحریک کنند.
  3. مواد شیمیایی: محصولات باید عاری از روغن های معدنی، پارابن، فتالات و سایر مواد شیمیایی مضر باشند.
  4. مخلوط روغن‌ها: از ترکیب دو یا چند روغن برای ماساژ خودداری کنید.
  5. پچ تست: همیشه قبل از استفاده از روغن ماساژ، پچ تست را انجام دهید.

استفاده از روغن‌های کودک برای ماساژ به آرامش کودک کمک می‌کند و گردش خون را بهبود می بخشد، همچنین به خوابیدن او کمک می‌کند. توصیه می‌شود روغن‌هایی را که مخصوص نوزادان فرموله شده‌اند، انتخاب کنید زیرا فاقد موادی هستند که ممکن است برای پوست ظریف آن‌ها مناسب نباشد. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که روغن‌ها توسط پزشک متخصص اطفال تست شده و مواد شیمیایی مضر یا عطر مصنوعی برای جلوگیری از تحریک پوست ندارند. در نهایت، قبل از استفاده از روغن برای کل بدن یک تست پچ انجام دهید تا از ایمنی آن اطمینان حاصل کنید.

فواید روغن بچه:

  • ماساژ پیوند بین شما و فرزندتان را تقویت می کند، علاوه بر این، توانایی‌های مختلف را فعال می‌کند.
  • یک ماساژ ظریف می‌تواند پوست کودک شما را آرام کند یا شکم او را راحت کند و حتی به او روزی مشروع بدهد.
  • ماساژ همچنین به تقویت استخوان‌ها کمک می کند.
  • ماساژ خواب او را تقویت می‌کند، بدن را تقویت می‌نماید، از چارچوب غیرقابل حساسیت، گردش خون حمایت کرده و به پیشرفت سیستم عصبی مرکزی کمک می‌کند.
  • ماساژ دادن نوزاد از ایجاد گاز و عذاب معده جلوگیری می‌کند.
  • به همین ترتیب از گرفتگی کمک می‌کند و به هدر رفتن سینوس‌ها کمک می‌کند.
  • ماساژ به تقویت عضلات کودک کمک می‌کند.

فواید روغن بچه برای واژن:

این ماده نه تنها برای واژن شما مفید نیست بلکه باعث بروز مشکلات متعددی می‌شود که در ادامه تک تک آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  • مانند هر محصول روغنی یا روان کننده جنسی، لاتکس را تجزیه می‌کند، در نتیجه به کاندوم های لاتکس آسیب می‌رساند و شما را در معرض بیماری‌های مقاربتی (STD) قرار می‌دهد و خطر باردار شدن را افزایش می‌دهد.
  • به دلیل خاصیت بازدارندگی، شستن آن با آب و صابون مشکل است، بنابراین دوش گرفتن یا حمام کردن بعد از رابطه جنسی واژینال یا مقعدی آن را از بین نمی‌برد. این احتمال وجود دارد که به کاندوم آسیب برساند زیرا در داخل واژن، روی فرج و آلت تناسلی شما، ساعت‌ها و حتی روزها پس از استفاده باقی می‌ماند.
  • از آنجایی که در داخل واژن باقی می‌ماند، می تواند فلور واژن را بر هم بزند و باعث عدم تعادل در pH شود که می‌تواند منجر به عفونتی مانند برفک یا واژینوز باکتریایی شود. همچنین ممکن است بعد از رابطه مقعدی یا بازی جنسی باعث عفونت مقعدی شود.
  • یک مطالعه ۲ ساله در UCLA (2013) نشان داد که زنانی که از ژل نفتی یا روغن بچه در واژن استفاده می‌کنند، خطر ابتلا به واژینوز باکتریایی را تا ۲۲ درصد افزایش می‌دهند. به طور مشابه، کسانی که از روغن‌هایی مانند روغن‌هایی که در کمد آشپزخانه شما یافت می‌شوند، گزارش داده‌اند که ۳۲ درصد بیشتر در معرض خطر ابتلا به عفونت قارچی هستند.
  • سایر محصولات حاوی ژل نفتی مانند کرم های بازدارنده نباید به عنوان روان کننده جنسی استفاده شوند.
  • همچنین می‌تواند ملافه و لباس شب را لکه دار کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لوسیون بدن

نکات مهم هنگام خرید روغن بچه:

  1. گواهینامه‌های ISI و AGMARK را بررسی کنید، هرگز روغن‌های شل یا بدون مارک را برای ماساژ نوزاد انتخاب نکنید.
  2. زمانی که روغنی را از بازار خریداری می‌کنید، تاریخ انقضای آن را به دقت مطالعه کنید تا از بروز هر گونه خطری برای کودک جلوگیری کنید.
  3. به جای ظروف بزرگ، بسته‌های کوچک روغن ماساژ کودک را انتخاب کنید.
  4. روغن را بر اساس فصول و نوع پوست و نیاز کودکتان انتخاب کنید، نه اینکه کورکورانه برندها را دنبال کنید.
  5. این احتمال وجود دارد که کودک شما در نهایت روغن شست و انگشتان خود را بمکد، پس عاقلانه انتخاب کنید. روغن‌های بدون مارک می توانند باعث مسمومیت معده در خلیج شما شوند.
  6. اگرچه بسیار رایج است، اما توصیه نمی‌شود روغن را در گوش، بینی یا ناف کودک خود قرار دهید.
  7. همیشه روغن سرد و تصفیه نشده را برای ماساژ نوزاد خریداری کنید.
  8. هرگز روغن بادام زمینی تصفیه نشده را انتخاب نکنید زیرا می‌تواند باعث واکنش‌های آلرژیک روی پوست کودک شود.
  9. اطمینان حاصل کنید که روغن روی پوست کودک باقی نمانده است، این می‌تواند در هوای گرم و مرطوب باعث ایجاد جوش شود.
  10. برای پوست خشک کودک، روغن‌های معدنی بدون عطر مشتق شده از نفت را انتخاب کنید. اینها بی‌خطر هستند و به حفظ رطوبت در پوست کمک می‌کنند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید روغن بچه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه روغن بچه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ اسپری روغن بدن بچه فیروز مدل اسطوخودوس حجم ۲۰۰ میلی لیتر مجموعه ۴ عددی

اسپری روغن بدن بچه فیروز مدل اسطوخودوس حجم 200 میلی لیتر مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • نوع عصاره
    اسطوخودوس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ روغن بچه باربارا کد ۰۱ حجم ۱۰۰ میلی لیتر

روغن بچه باربارا کد 01 حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ روغن بچه فیروز کد ۰۱بسته ۲ عددی

روغن بچه فیروز کد 01بسته 2 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۴۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    – محافظ رطوبت پوست- جلوگیری کننده از خشکی پوست کودک، پس از استحمام- حفظ چربی پوست در مقابل تابش آفتاب در دریا و استخر (مناسب برنزه شدن)- فاقد هرگونه ترکیبات حساسیت زا و مواد رنگی و نگهدارنده- مناسب برای ماساژ بدن کودک و بزرگسالان- مناسب برای استفاده در افتاب گرفتن- مناسب برای درمان پوسته پوسته شدن سر نوزاد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ اسپری روغن بچه فیروز حاوی عصاره آلوئه‌ورا حجم ۲۰۰ میلی لیتر

اسپری روغن بچه فیروز حاوی عصاره آلوئه‌ورا حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب پوست
    معمولی
  • خصوصیت
    مرطوب‌کننده
  • حاوی
    آلوئه ورا
  • سایر توضیحات
    – نرم کننده و مرطوب کننده پوست با خاصیت ضد التهابی- حاوی عصاره گیاه آلوئه‌ورا، جهت ترمیم ضایعات سطحی پوست- دارای خاصیت التیام بخشی پوست و رفع اگزما- حاوی ماده موثره بیزابولول جهت رفع التهابات پوستی- حفظ کننده رطوبت پوست در مقابل تابش آفتاب- فاقد هرگونه مواد حساسیت زا، ترکیبات رنگی و نگهدارنده- مناسب برای درمان پوسته پوسته شدن بدن- مناسب جهت ماساژ بدن کودک و بزرگسال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ اسپری روغن بدن بچه فیروز مدل A03 حجم ۲۰۰ میلی لیتر مجموعه ۳ عددی

اسپری روغن بدن بچه فیروز مدل A03 حجم 200 میلی لیتر مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    قابل استفاده از بدو تولد نوزاد
  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • خصوصیت
    تسکین‌دهنده
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ اسپری روغن بچه فیروز حاوی عصاره اسطوخودوس حجم ۲۰۰ میلی لیتر

اسپری روغن بچه فیروز حاوی عصاره اسطوخودوس حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • نوع عصاره
    اسطوخودوس
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    – قابل استفاده به صورت اسپری- ایجاد لایه محافظ بر روی پوست- نرم کننده و آرامش بخش- مناسب جهت ماساژ بدن کودک- حاوی آلفابیزابولول

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ اسپری روغن بدن بچه فیروز مدل نارگیل حجم ۲۰۰ میل لیتر و شامپو ویتامینه بچه فیروز حجم ۲۰۰ میلی لیتر

اسپری روغن بدن بچه فیروز مدل نارگیل حجم 200 میل لیتر و شامپو ویتامینه بچه فیروز حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    ویتامین
  • مناسب پوست
    حساس
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • خصوصیت
    تسکین‌دهنده
  • ویتامین
    ویتامین B5
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ اسپری روغن بدن بچه فیروز مدل نارگیل حجم ۲۰۰ میلی لیتر و اسپری نرم کننده و باز کننده مو کودک فیروز مدل HDS حجم ۳۰۰ میلی لیتر

اسپری روغن بدن بچه فیروز مدل نارگیل حجم 200 میلی لیتر و اسپری نرم کننده و باز کننده مو کودک فیروز مدل HDS حجم 300 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    اسانس ملایم طبیعی
  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • خصوصیت
    ضدالتهاب
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ اسپری روغن بدن بچه فیروز مدل نارگیل حجم ۲۰۰ میل لیتر و اسپری نرم کننده موی سر کودک فیروز مدل A1 حجم ۳۰۰ میلی لیتر

اسپری روغن بدن بچه فیروز مدل نارگیل حجم 200 میل لیتر و اسپری نرم کننده موی سر کودک فیروز مدل A1 حجم 300 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ و ۳۰۰ میلی‌لیتر
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    فاقد سولفات
  • مناسب پوست
    حساس
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • خصوصیت
    تسکین‌دهنده
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ اسپری روغن بدن بچه فیروز مدل نارگیل حجم ۲۰۰ میل و شامپو بچه فیروز مدل نرم کننده حجم ۲۰۰ میل

اسپری روغن بدن بچه فیروز مدل نارگیل حجم 200 میل و شامپو بچه فیروز مدل نرم کننده حجم 200 میل

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    فاقد سولفات
  • مناسب پوست
    حساس
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • خصوصیت
    تسکین‌دهنده
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ روغن بچه فیروز حاوی عصاره اسطوخودوس حجم ۲۰۰ میلی لیتر

روغن بچه فیروز حاوی عصاره اسطوخودوس حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • نوع عصاره
    اسطوخودوس
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    – ایجاد لایه محافظ بر روی پوست- نرم کننده و آرامش بخش- مناسب جهت ماساژ بدن کودک- حاوی آلفابیزابولول

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ روغن بچه جانسون کد ۰۱ حجم ۲۰۰ میلی لیتر

روغن بچه جانسون کد 01 حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب پوست
    معمولی
  • خصوصیت
    نرم‌کننده
  • حاوی
    پارافین
  • سایر توضیحات
    – ضد حساسیت- نرم کننده پوست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ اسپری روغن بچه فیروز مدل نرم کننده حجم ۲۰۰ میلی لیتر مجموعه ۳ عددی

اسپری روغن بچه فیروز مدل نرم کننده حجم 200 میلی لیتر مجموعه 3 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • خصوصیت
    نرم‌کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ روغن بچه جانسون مدل ۱۰X حجم ۷۵ میلی لیتر

روغن بچه جانسون مدل 10X حجم 75 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۷۵ میلی‌لیتر
  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ اسپری روغن بچه فیروز مدل ویتامینه حجم ۲۰۰ میلی لیتر به همراه وازلین بچه

اسپری روغن بچه فیروز مدل ویتامینه حجم 200 میلی لیتر به همراه وازلین بچه

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • نوع ویتامین
    E

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ اسپری روغن بچه فیروز مدل اسطوخودوس حجم ۲۰۰ میلی لیتر به همراه وازلین بچه

اسپری روغن بچه فیروز مدل اسطوخودوس حجم 200 میلی لیتر به همراه وازلین بچه

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • نوع عصاره
    اسطوخودوس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ اسپری روغن بچه فیروز و روغن بدن فیروز مدل آلوئه ورا حجم ۴۰۰ میلی لیتر

اسپری روغن بچه فیروز و روغن بدن فیروز مدل آلوئه ورا حجم 400 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۰۰ میلی‌لیتر
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    ویتامین
  • مناسب پوست
    حساس
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • خصوصیت
    تسکین‌دهنده
  • نوع عصاره
    آلوئه ورا
  • ویتامین
    ویتامین E
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ روغن بچه فیروز حاوی عصاره آلوئه‌ورا حجم ۲۰۰ میلی لیتر

روغن بچه فیروز حاوی عصاره آلوئه‌ورا حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    – نرم کننده و مرطوب کننده پوست با خاصیت ضد التهابی – حاوی عصاره گیاه آلوئه‌ورا، جهت ترمیم ضایعات سطحی پوست – دارای خاصیت التیام بخشی پوست و رفع اگزما – حاوی ماده موثره بیزابولول جهت رفع التهابات پوستی – حفظ کننده رطوبت پوست در مقابل تابش آفتاب – فاقد هرگونه مواد حساسیت زا، ترکیبات رنگی و نگهدارنده – مناسب برای درمان پوسته پوسته شدن بدن – مناسب جهت ماساژ بدن کودک و بزرگسال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ اسپری روغن بچه فیروز حجم ۲۰۰ میلی لیتر

اسپری روغن بچه فیروز حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    – محافظ رطوبت پوست- جلوگیری کننده از خشکی پوست کودک، پس از استحمام- حفظ چربی پوست در مقابل تابش آفتاب در دریا و استخر (مناسب برنزه شدن)- فاقد هرگونه ترکیبات حساسیت زا و مواد رنگی و نگهدارنده- مناسب برای ماساژ بدن کودک و بزرگسالان- مناسب برای استفاده در افتاب گرفتن- مناسب برای درمان پوسته پوسته شدن سر نوزاد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ اسپری روغن بچه فیروز مدل A16 حجم ۲۰۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

اسپری روغن بچه فیروز مدل A16 حجم 200 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • نوع عصاره
    اسطوخودوس
  • نوع ویتامین
    E

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ اسپری روغن بچه فیروز حاوی ویتامین E حجم ۲۰۰ میلی لیتر

اسپری روغن بچه فیروز حاوی ویتامین E حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    ویتامین
  • نوع ویتامین
    E
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    – نرم و لطیف کننده پوست با خاصیت مضاعف تقویت کنندگی و حفظ رطوبت- حاوی ویتامین E برای کمک به ساخت کلاژن در پوست- دارای خاصیت آنتی اکسیدان جهت حفظ شادابی و جوانی پوست – حفظ کننده چربی پوست در مقابل تابش آفتاب در دریا و استخر (مناسب برنزه شدن)- فاقد هرگونه ترکیبات حساسیت زا و مواد رنگی و نگهدارنده- مناسب برای درمان پوسته پوسته شدن سر نوزاد- مناسب برای استفاده در آفتاب گرفتن- مناسب برای ماساژ بدن کودک و بزرگسالان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ روغن بچه آردن حجم ۲۰۰ میلی لیتر

روغن بچه آردن حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب پوست
    معمولی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • خصوصیت
    نرم‌کننده
  • نوع عصاره
    آلوئه ورا و کالاندولا
  • حاوی
    آلوئه ورا
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۲۱۴۱
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    – مناسب جهت پوست حساس اطفال ، نوزادان و شیرخواران- فرمولاسیون ملایم با قابلیت جذب آسان ، بدون باقی گذاشتن اثر چربی- نرم کننده و تامین کننده رطوبت مورد نیاز پوست حساس نوزادان- جلوگیری از خشکی پوست اطفال پس از استحمام- حاوی ترکیبات روغن های فاقد اثر حساسیت و با چربی ملایم- مناسب ماساژ پوست بدن اطفال و بزرگسالان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ روغن بچه کنز مدل Little Elephant حجم ۲۰۰ میلی لیتر

روغن بچه کنز مدل Little Elephant حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    ویتامین
  • مناسب پوست
    حساس
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • خصوصیت
    ضدالتهاب
  • نوع عصاره
    آلوئه‌ورا
  • نوع ویتامین
    ای
  • ویتامین
    ویتامین E
  • شماره مجوز
    ۲۲۲۶۷۲۶۲۲۵۶۷۲۳۲۵
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ روغن بچه بیبی فرست مدل Softens حجم ۲۰۰ میلی لیتر

روغن بچه بیبی فرست مدل Softens حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    ویتامین
  • مناسب پوست
    معمولی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • خصوصیت
    نرم‌کننده
  • حاوی
    ۶ روغن موثر گیاهی – امگا ۳ و ۶
  • نوع ویتامین
    F
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۴۵۰۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ روغن بچه فیروز مدل عصاره آلوئه‌ورا حجم ۲۰۰ میلی لیتر بسته ۲ عددی

روغن بچه فیروز مدل عصاره آلوئه‌ورا حجم 200 میلی لیتر بسته 2 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب پوست
    حساس
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • نوع عصاره
    آلوئه ورا
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۱۲۵۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ روغن بچه پاپانو مدل papamassage حجم ۱۳۰ میلی لیتر

روغن بچه پاپانو مدل papamassage حجم 130 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۳۰ میلی‌لیتر
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    قابل استفاده از بدو تولد نوزاد
  • مناسب پوست
    حساس
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • خصوصیت
    تسکین‌دهنده
  • حاوی
    حاوی روغن آووکادو ، روغن آفتابگردان،روغن بادام، روغن کنجد،روغن کالاندولا و ویتامین E
  • ویتامین
    ویتامین E
  • سایر توضیحات
    دارای جذب بسیار،حاوی مواد مغذی گیاهی،حاوی روغن های گیاهی،بدون مواد مضر و نگهدارنده شیمیایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ اسپری روغن بچه بیبی گانیکس مئل ویتامین E حجم ۲۰۰ میلی لیتر

اسپری روغن بچه بیبی گانیکس مئل ویتامین E حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    ویتامین
  • مناسب پوست
    حساس
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • خصوصیت
    تسکین‌دهنده
  • نوع عصاره
    روغن های ارگانیک
  • حاوی
    ویتامین E
  • شماره مجوز
    ۲۲۴۰/ظ/۳۴
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    حجم ۲۰۰ میلدارای رایحه ای بسیار خوشبو و ملایمحافظ رطوبت پوستجلوگیری کننده از خشکی پوست کودک، پس از استحمامفاقد هرگونه ترکیبات حساسیت زا و مواد رنگی و نگهدارندهمناسب برای ماساژ بدن کودک و بزرگسالانمناسب برای درمان پوسته پوسته شدن سر نوزادحفظ چربی پوست در مقابل تابش آفتاب در دریا و استخر (مناسب برنزه شدن) برای بزرگسالان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ اسپری روغن بدن بچه فیروز مدل ویتامینه و نارگیل حجم ۲۰۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

اسپری روغن بدن بچه فیروز مدل ویتامینه و نارگیل حجم 200 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۴۰۰ میلی‌لیتر
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    ویتامین
  • مناسب پوست
    خشک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • خصوصیت
    تسکین‌دهنده
  • ویتامین
    ویتامین E
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ اسپری روغن بچه فیروز مدل A19 حجم ۲۰۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی

اسپری روغن بچه فیروز مدل A19 حجم 200 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • نوع عصاره
    آلو ئورا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ اسپری روغن بدن بچه فیروز مدل ویتامینه حجم ۲۰۰ میلی لیتر و اسپری نرم کننده و باز کننده مو کودک فیروز مدل Olive حجم ۳۰۰ میلی لیتر

اسپری روغن بدن بچه فیروز مدل ویتامینه حجم 200 میلی لیتر و اسپری نرم کننده و باز کننده مو کودک فیروز مدل Olive حجم 300 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • ویژگی‌های بهداشتی و سلامت
    ویتامین
  • مناسب پوست
    انواع پوست
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • خصوصیت
    تسکین‌دهنده
  • ویتامین
    ویتامین E
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید‌ روغن بچه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید صابون آنتی باکتریال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا