لوازم خانگی برقی

کیسه جاروبرقی، راهنمای خرید انواع کیسه جارو برقی یک بار مصرف و پارچه‌ای ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کیسه جاروبرقی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از قطعات مصرفی مهم و ضروری در جارو برقی کیسه آن می‌باشد. در واقع شما بدون داشتن کیسه جاروبرقی قادر به جارو زدن با این وسیله نخواهید بود. تمام موادی که از طریق جارو مکیده می‌شوند بعد از عبور از پارو و خرطومی در نهایت وارد کیسه جارو برقی می‌شوند. معمولا جاروبرقی‌ها دارای دو نوع کیسه هستند که بسته به مدل جارو نوع آن می‌تواند متفاوت باشد. برخی جاروها دارای کیسه پارچه‌ای قابل شستشو هستند و برخی دیگر دارای کیسه‌های کاغذی یک بار مصرف می‌باشند. ممکن است شما با خالی کردن و شستشوی کیسه جارو برقی پارچه‌ای مشکل داشته باشید به همین علت شرکت سازنده به شما کیسه‌های کاغذی یک بار مصرف را پیشنهاد می‌کند.

در صورتی که کیسه جارو برقی را به موقع تعویض نکنید، فشار زیادی متوجه موتور دستگاه شده و امکان سوختن آن وجود دارد. شما با تعویض به موقع این قطعه مصرفی به راحتی می‌توانید جلوی هزینه‌های سنگین مربوط به خرابی جاروبرقی را بگیرید. شاید کیسه جارو برقی را بتوان ارزان‌ترین قطعه از این وسیله دانست که در طول عمر آن تاثیر مستقیم دارد. تجربه ثابت کرده بیشترین علت خرابی این وسیله مربوط به عدم توجه به پر شدن و خرابی این قطعه بوده است. همیشه سعی کنید، کیسه جارو برقی پارچه‌ای‌ خود را هر سال یک بار تعویض کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید کیسه جارو برقی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع کیسه جارو برقی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کیسه جارو برقی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

کیسه جارو برقی چیست و چه کاربردی دارد؟

نوعی کیسه از جنس پارچه یا کاغذ است که درون جارو برقی قرار می‌گیرد و از آن به منظور یک کیسه برای جمع آوری گرد و خاک و زباله‌ای ریز روی زمین استفاده می‌شود. این کیسه دارای یک سوراخ در ورودی است که مواد از این قسمت وارد کیسه می‌شوند. مدل‌های پارچه‌ای چند بار مصرف دارای یک نوار پلاستیکی ریلی در انتهای خود هستند که وظیفه اصلی آن خالی کردن کیسه بعد از پر شدن می‌باشد. این کیسه معمولا در جلوی موتور جارو برقی نصب می‌شود. بدون داشتن کیسه جارو برقی به هیچ عنوان کار نخواهد کرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید جارو برقی

انواع کیسه جارو برقی موجود در بازار:

  1. کیسه‌های جارو برقی پارچه‌ای: این کیسه‌ها معمولا از پارچه کتان ضخیم ساخته می‌شوند که چند بار مصرف بوده و بعد از هر بار استفاده می‌توان آن‌ها را خالی کرد و مجدد از آن‌ها استفاده نمود. از مهمترین ویژگی‌های این کیسه‌ها به قابلیت شستشوی آسان و طول عمر بالای آن‌ها می‌توان اشاره کرد. این کیسه‌ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند و با خرید آن‌ها می‌توانید تا حد زیادی از هزینه‌ها جلوگیری کنید.
  2. کیسه‌های جارو برقی کاغذی: نمونه دیگری از کیسه است که از جنس کاغذ ساخته می‌شوند، شما به راحتی می‌توانید برای هر بار استفاده از جارو آن را روی جارو برقی خود نصب کنید و بعد از پر شدن آن را بیرون آورده و دور بیاندازید. این کیسه مناسب افرادی است که با خالی کردن و شستن کیسه‌های پارچه‌ای مشکل دارند. تنها مشکلی که به آن‌ها وارد می‌شود، طول عمر پایین و غیر اقتصادی بودن آن‌ها است.

بهترین مارک کیسه جاروبرقی:

همان طور که می‌دانید برندهای مختلفی از این محصول در بازار وجود دارند و اینکه بخواهیم یک محصول خاص را به عنوان بهترین مارک کیسه جارو به شما معرفی کنیم، شاید تا حد زیادی در حق سایر برندهای باکیفیت بازار کم لطفی کرده باشیم. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند و معرفی یک برند خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد تا معرفی یک محصول خاص. از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای کیسه‌جارو برقی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • کیسه‌جارو برقی تامسون
  • کیسه‌جارو برقی همتا
  • کیسه‌جارو برقی بوسان
  • کیسه‌جارو برقی دیاموند
  • کیسه‌جارو برقی یونیورسال
  • کیسه‌جارو برقی ال جی
  • کیسه‌جارو برقی سامسونگ
  • کیسه‌جارو برقی بوش
  • کیسه‌جارو برقی پارس خزر

کیسه جارو برقی از کجا بخرم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید کیسه‌جارو برقی وجود دارد که شما از طریق هر یک از این روش‌ها می‌توانید کیسه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. این روش‌ها زیاد هستند و معرفی آن‌ها نیاز به صرف زمان زیادی دارد و شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد. به همین علت دو روش را که بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می گیرد یعنی خرید حضوری و اینترنتی را به شما توضیح می‌دهیم.

  1. خرید حضوری: در این روش شما حتما باید از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم خانگی مراجعه کنید و از میان تعداد اندکی از محصولات جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در این روش باید نهایت دقت را داشته باشید. زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی کیسه جارو برقی: در این روش شما نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید. فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان تنوع زیادی از محصولات جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید محصول مورد نظر خود را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید جارو شارژی

نکات مهم برای خرید کیسه جارو برقی:

  1. قیمت کیسه: اولین و مهمترین نکته در مورد خرید این وسیله قیمت آن می‌باشد. بهتر است، قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید کیسه‌جارو را مشخص کنید. با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع کیسه: همان طور که در ابتدای مطلب گفته شد هر جارو برقی کیسه مربوط به خود را دارد، یعنی شما باید با توجه به مدل جارو برقی و نوع نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. اگر با تمیز کاری جارو مشکل دارید نمونه یک بار مصرف در غیر این صورت می‌توانید نمونه پارچه‌ای و چند بار مصرف را خریداری کنید.
  3. جنس کیسه: جنس کیسه ارتباط مستقیمی با طول عمر آن دارد. یعنی اگر طول عمر کیسه برای شما مهم نیست، می‌توانید کیسه‌های کاغذی را انتخاب کنید. زیرا با هر بار پر شدن باید آن‌ها را دور بریزید. اما اگر یک کیسه از جنس پارچه ضخیم و مقاوم را خریداری کنید، سالیان سال می‌توانید از آن استفاده نمائید. زیرا می‌توان بعد از پر شدن آن‌ها را خالی کرد و حتی شستشو داد.
  4. حجم کیسه: توجه داشته باشید که کیسه‌های با حجم بزرگ‌تر دیرتر پر می‌شوند و شما دیرتر مجبور به خالی کردن آن‌ها می‌شوید. در مقابل یک کیسه کوچک زودتر پر شده و باید زمان زیادی از وقت جارو زدن خود را به خالی کردن کیسه اختصاص دهید. البته به حجم داخل جارو هم توجه کنید و اندازه کیسه خریداری شده باید متناسب با حجم داخلی جارو است.
  5. ضد آب بودن: یکی از دلایل اصلی سوختن موتور جارو برقی ورود آب به داخل کیسه و در نتیجه ورود آن به موتور جارو برقی و در نهایت سوختن این قطعه است. برخی کیسه‌ها خاصیت ضد آب دارند، یعنی اگر اتفاقی زمان جارو کردن چند قطره آب وارد این کیسه‌ها شود، امکان وارد شدن آب به موتور جارو و سوختن آن وجود ندارد. در این مدل‌ها زمان ورود آب به کیسه حالتی شبیه به پر شدن به جارو برقی دست داده و شما متوجه این موضوع می‌شوید.
  6. برند کیسه: همیشه برندهای معروف و شناخته شده بازار را خریداری کنید. این محصولات معمولا با کیفیت هستند، زیرا از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد، نباید به سراغ برندهای نا شناخته بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با این کار وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از کیسه جارو برقی:

  • همیشه قبل از پر شدن کامل کیسه را خالی کنید، با این کار فشار کمتری به کیسه و موتور جارو برقی وارد می‌شود.
  • هرگز قسمتی را که احساس می‌کنید، خیس یا مرطوب است به وسیله جارو برقی جارو نکشید، زیرا علاوه بر آسیب رسیدن به خود دستگاه کیسه آن پوسیده می‌شود.
  • در صورتی که احساس می‌کنید کیسه جارو خشک شده و نرمی اولیه را ندارد، حتما بعد از تمیز کاری آن را شستشو دهید. این کار طول عمر کیسه را چند برابر می‌کند.
  • شما هرگز نباید برای خشک کردن کیسه از حرارت مستقیم بخاری و خشک کن استفاده کنید. زیرا امکان سوختن کیسه و تغییر حالت قسمت‌های پلاستیکی آن وجود دارد.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید کیسه جارو برقی مورد نظرتان را انتخاب کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کیسه جارو برقی محبوب، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ کیسه جاروبرقی پاور مدل G ALL بسته ۴ عددی مناسب برای جاروبرقی های بوش و زیمنس

کیسه جاروبرقی پاور مدل G ALL بسته ۴ عددی مناسب برای جاروبرقی های بوش و زیمنس

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x16x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰ گرم
  • نوع لوازم جانبی
    کیسه جاروبرقی
  • سایر توضیحات
    کیسه جاروبرقى بوش مدل BBZ41FGALLگنجایش: ۵ لیتربسته ۴ عددى به همراه یک عدد میکروفیلترمناسب برای تمامی جاروبرقی برقی های بوش زیمنس تایپ G ,GXLL ,GALL

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کیسه جاروبرقی مدل ۰۴۰۰۰ مناسب برای جاروبرقی بوش تایپ G بسته ۵ عددی

کیسه جاروبرقی مدل 04000 مناسب برای جاروبرقی بوش تایپ G بسته 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x13x5 سانتی‌متر
  • نوع لوازم جانبی
    کیسه جاروبرقی
  • سایر توضیحات
    مناسب برای جاروبرقی بوش و زیمنس تایپ G

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کیسه جاروبرقی ناسیونال مدل ۷۵۴۰ بسته ۵ عددی

کیسه جاروبرقی ناسیونال مدل 7540 بسته 5 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • نوع لوازم جانبی
    آنتی باکتریال
  • سایر توضیحات
    کیسه جارو برقی دو لایه حاوی ۵ عدد پاکت در یک بستهساخته شده از مرغوب‌ترین کاغذپاکت جارو برقی ضد باکتریمناسب جاروبرقی ناسیونال مدل‌ ۷۵۹۰، ۷۵۸۰ و ۷۵۴۰دارای کیفیت مناسب برای افزایش عمر موتور جاروبرقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کیسه جاروبرقی مدل ۰۵ مناسب برای جاروبرقی سامسونگ و صنام و مارشال بسته ۵ عددی

کیسه جاروبرقی مدل 05 مناسب برای جاروبرقی سامسونگ و صنام و مارشال بسته 5 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • نوع لوازم جانبی
    آنتی باکتریال
  • سایر توضیحات
    مناسب جاروبرقی صنام و سامسونگکیسه دو لایه جارو برقیحاوی ۵ عدد پاکت در یک بستهساخته شده از مرغوب‌ترین کاغذپاکت جارو برقی ضد باکتریدارای کیفیت مناسب برای افزایش عمر موتور جاروبرقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کیسه جاروبرقی مدل ۰۷۱ بسته ۴عددی مناسب براى جاروبرقى هاى فیلیپس الکترولوکس و آاگ

کیسه جاروبرقی مدل 071 بسته 4عددی مناسب براى جاروبرقى هاى فیلیپس الکترولوکس و آاگ

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x15x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • نوع لوازم جانبی
    کیسه جاروبرقی
  • سایر توضیحات
    ۵۰درصد طول عمر بیشتر نسبت به مشابه های کاغذی۴ عدد کیسه جاروبرقی S-bag با کیفیت ساخت بالاعدم افت مکش جاروبرقیصرفه جویی در خرید پاکتتهیه شده از مواد بهداشتیضد باکتری و دوستدار محیط زیستحداقل نشت خاک و ریزگرد به محیط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کیسه جاروبرقی مدل ۹۰۵۰ بسته ۵ عددی مناسب برای جاروبرقی های بوش

کیسه جاروبرقی مدل 9050 بسته 5 عددی مناسب برای جاروبرقی های بوش

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x15x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • نوع لوازم جانبی
    کیسه جاروبرقی
  • سایر توضیحات
    گنجایش بالای هر پاکتدریچه بهداشتی برای جلوگیری از تماس با گرد و غبارفیلتراسیون با قابلیت جذب ۹۹% گرد و غبار۵ عدد کیسه جاروبرقی بوشنوع Pمناسب برای جاروبرقی های بوش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کیسه جاروبرقی اس بگ مدل FC8021/03 مناسب برای جاروبرقی فیلیپس الکترولوکس و آاگ بسته ۴ عددی

کیسه جاروبرقی اس بگ مدل FC8021/03 مناسب برای جاروبرقی فیلیپس الکترولوکس و آاگ بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸*۱۵.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • نوع لوازم جانبی
    کیسه جاروبرقی
  • سایر توضیحات
    – درب کشویی برای جلوگیری از پخش گرد و غبار و رعایت بهتر بهداشت- قرارگیری افقی درب کیسه برای استفاده بهتر از فضای کیسه- ۵۰% طول عمر بیشتر نسبت به مشابه های کاغذی-۴ عدد کیسه جاروبرقی S-bag با کیفیت ساخت بالا- قدرت فیلتراسیون تا ۹۹% ذرات و گرد و غبار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کیسه جاروبرقی پارس خزر مدل Kompressor

کیسه جاروبرقی پارس خزر مدل Kompressor

مشخصات

  • نوع لوازم جانبی
    کیسه جاروبرقی
  • سایر توضیحات
    – مناسب جاروبرقی پارس خزر مدل ۲۲۰۰ و ۲۵۰۰- سه لایه- حاوی ۵ عدد پاکت در یک بسته – ساخته شده از مرغوب‌ترین کاغذ اسپانیا – ضد باکتری – دارای کیفیت مناسب برای افزایش عمر موتور جاروبرقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کیسه جاروبرقی مدل FcOIR بسته ۴عددی مناسب برای جاروبرقی فیلیپس

کیسه جاروبرقی مدل FcOIR بسته 4عددی مناسب برای جاروبرقی فیلیپس

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x14x3 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    مناسب برای انواع جاروبرقی فیلیپس ساخت ایران محصول فوق العاده با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کیسه جاروبرقی مدل Micro1 مناسب برای جاروبرقی سامسونگ بسته ۴ عددی

کیسه جاروبرقی مدل Micro1 مناسب برای جاروبرقی سامسونگ بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x15x1 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    هر بسته شامل ۴ عدد می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کیسه یکبار مصرف جاروبرقی سپاهان جارو مدل BS-013 مناسب برای مدل پارادایز و شکوفه بسته ۴ عددی

کیسه یکبار مصرف جاروبرقی سپاهان جارو مدل BS-013 مناسب برای مدل پارادایز و شکوفه بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶*۱۳*۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • نوع لوازم جانبی
    کیسه جاروبرقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کیسه جاروبرقی مناسب برای جاروبرقی بوش نوع P بسته ۵ عددی

کیسه جاروبرقی مناسب برای جاروبرقی بوش نوع P بسته 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    کیسه ۲۹ *۳۵ سانتی‌متر
  • وزن
    بسته ۲۷۰ گرم
  • نوع لوازم جانبی
    کیسه جاروبرقی
  • سایر توضیحات
    کیسه جاروبرقی هپا مناسب برای بوش و زیمنس نوع Pدارای ۵ لایه پارچه نبافته مخصوص جهت جذب ۹۹٪ ذرات دارای زبانه جهت بستن درب دهانه پاکت هنگام تعویضحاوی ۵ کیسه در داخل هر بستهمناسب برای سری BSG8… و VS08… بوش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کیسه جاروبرقی پارس خزر

کیسه جاروبرقی پارس خزر

مشخصات

  • نوع لوازم جانبی
    کیسه جاروبرقی
  • سایر توضیحات
    – مناسب جاروبرقی پارس خزر مدل ۸۰۸، ۷۲۴، ۴۲۴، ۴۲۵، ۵۲۵ و ۶۲۵- سه لایه- حاوی ۵ عدد پاکت در یک بسته – ساخته شده از مرغوب‌ترین کاغذ اسپانیا – ضد باکتری – دارای کیفیت مناسب برای افزایش عمر موتور جاروبرقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کیسه جاروبرقی مدل L0 مناسب برای جاروبرقی LG 6200 بسته ۵ عددی

کیسه جاروبرقی مدل L0 مناسب برای جاروبرقی LG 6200 بسته 5 عددی

مشخصات

  • نوع لوازم جانبی
    کیسه جاروبرقی
  • سایر توضیحات
    – مناسب جاروبرقی ال‌جی و جنرال مدل‌ Turbo 6200- حاوی ۵ عدد پاکت در یک بسته- ساخته شده از مرغوب‌ترین کاغذ اسپانیا- ضد باکتری- دارای کیفیت مناسب برای افزایش عمر موتور جاروبرقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کیسه جاروبرقی دوو بسته ۵ عددی

کیسه جاروبرقی دوو بسته 5 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • نوع لوازم جانبی
    کیسه جاروبرقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کیسه جاروبرقی پارس خزر مدل ۲۰۰۰

کیسه جاروبرقی پارس خزر مدل 2000

مشخصات

  • نوع لوازم جانبی
    کیسه جاروبرقی
  • سایر توضیحات
    – سه لایه- مخصوص جاروبرقی پارس خزر مدل ۲۰۰۰- حاوی ۵ عدد پاکت در یک بسته- ساخته شده از مرغوب‌ترین کاغذ اسپانیا- ضد باکتری- دارای کیفیت مناسب برای افزایش عمر موتور جاروبرقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کیسه جاروبرقی مدل G ALL بسته ۵ عددی مناسب برای جاروبرقی های بوش و زیمنس

کیسه جاروبرقی مدل G ALL بسته 5 عددی مناسب برای جاروبرقی های بوش و زیمنس

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x16x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • نوع لوازم جانبی
    کیسه جاروبرقی
  • سایر توضیحات
    بسته ۵ عددیخاصیت ضد باکتریاییضد حساسیت و آلرژی به دلیل چند لایه بودن پارچه مورد استفاده (دارای دو لایه Meltblown)افزایش قدرت مکش تا ۶۰%افزایش طول عمر جاروبرقیکاهش صدای جاروبرقیصرفه جویی در مصرف برقمجهز به درپوش پلاستیکیمناسب برای تمامی جاروبرقی های بوش و زیمنس تایپ G (مدل ها در تصویر آمده است.)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کیسه جارو برقی کد۰۱ بسته ۵ عددی مناسب برای جاروبرقی بوش

کیسه جارو برقی کد01 بسته 5 عددی مناسب برای جاروبرقی بوش

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۱x1x33 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • نوع لوازم جانبی
    کیسه جاروبرقی
  • سایر توضیحات
    کیسه‌ی جارو برقی بوش نوع P قابلیت استفاده در جارو برقی‌های بوش سری ۸ قدیمی و جاروبرقی‌های تنه بزرگ زیمنس را داشته و بدلیل خاصیت ضد آلرژی آن‌ها، انتخاب مناسبی برای افراد دارای آلرژی و حساسیت خواهند بود. برخورداری از ظرفیت بسیار بالا که مدت زمان تعویض این کیسه‌ها را افزایش داده و به شکل قابل توجهی روی عملکرد و قدرت مکش دستگاه تاثیر گذار خواهد بود، استفاده از مواد درجه یک در ساخت آن‌ها که مقاومت این کیسه‌ها را در مقابل پارگی افزایش می‌دهد، برخورداری از فیلتر موتور که گرد و غبار فیلتر نشده توسط کیسه را از بین برده و موجب افزایش طول عمر موتور جارو برقی می‌شود و در نهایت، برخورداری از دریچه‌ای جهت جلوگیری از خروج و پخش گرد و غبار به محیط اطراف، مهمترین عواملی هستند که ارزش خرید این کیسه‌ها را نسبت به محصولات مشابه دیگر بیشتر می‌کنند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کیسه جاروبرقی مگا ایر مدل ۱۰۱۰۱۴P بسته ۴ عددی به همراه فیلتر هپا و هوا مناسب برای جاروبرقی های سری P بوش و زیمنس

کیسه جاروبرقی مگا ایر مدل 101014P بسته 4 عددی به همراه فیلتر هپا و هوا مناسب برای جاروبرقی های سری P بوش و زیمنس

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x8x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰ گرم
  • نوع لوازم جانبی
    کیسه جاروبرقی
  • سایر توضیحات
    بسته ۴ عددی پاکت جاروبرقی تایپ Pبه همراه یک عدد فیلتر هپا و یک عدد فیلتر هوا اضافهمناسب برای جاروبرقی های بوش و زیمنس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کیسه جاروبرقی مناسب برای جاروبرقی فیلیپس الکترولوکس و آاگ

کیسه جاروبرقی مناسب برای جاروبرقی فیلیپس الکترولوکس و آاگ

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵×۱۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • نوع لوازم جانبی
    کیسه جاروبرقی
  • سایر توضیحات
    – درب کشویی برای جلوگیری از پخش گرد و غبار و رعایت بهتر بهداشت- ۵۰% طول عمر بیشتر نسبت به مشابه های کاغذی-۴ عدد کیسه جاروبرقی S-bag با کیفیت ساخت بالا- قدرت فیلتراسیون تا ۹۹% ذرات و گرد و غبار – مدل Harika -140

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کیسه جاروبرقی سامسونگ

کیسه جاروبرقی سامسونگ

مشخصات

  • نوع لوازم جانبی
    کیسه جاروبرقی
  • سایر توضیحات
    کیسه جاروبرقی مناسب برای جاروبرقی های سامسونگحاوی ۵ عدد کیسه جاروبرقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کیسه جارو برقی کد۰۱ بسته ۵ عددی مناسب برای جاروبرقی زیمنس

کیسه جارو برقی کد01 بسته 5 عددی مناسب برای جاروبرقی زیمنس

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x27x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کیسه جاروبرقی و فیلتر مناسب برای جاروبرقی بوش نوع P بسته ۵ عددی

کیسه جاروبرقی و فیلتر مناسب برای جاروبرقی بوش نوع P بسته 5 عددی

مشخصات

  • نوع لوازم جانبی
    کیسه جاروبرقی
  • سایر توضیحات
    مناسب برای جاروبرقی‌های بوشدارای یک فیلتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کیسه جاروبرقی کد ۰۴ مناسب برای جاروبرقی الکترولوکس فیلیپس و آاگ بسته ۴ عددی

کیسه جاروبرقی کد 04 مناسب برای جاروبرقی الکترولوکس فیلیپس و آاگ بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x16x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۰ گرم
  • نوع لوازم جانبی
    کیسه جاروبرقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کیسه جاروبرقی مدل AEG مناسب برای جاروبرقی آ.ا.گ مدل P3، کلاریو، فیلیپس و الکترولوکس – بسته ۵ عددی

کیسه جاروبرقی مدل AEG مناسب برای جاروبرقی آ.ا.گ مدل P3، کلاریو، فیلیپس و الکترولوکس - بسته 5 عددی

مشخصات

  • نوع لوازم جانبی
    کیسه جاروبرقی
  • سایر توضیحات
    – مناسب جاروبرقی آ.ا.گ مدل P3، کلاریو، فیلیپس و الکترولوکس- حاوی ۵ عدد پاکت در یک بسته- ساخته شده از مرغوب‌ترین کاغذ اسپانیا- ضد باکتری- دارای کیفیت مناسب برای افزایش عمر موتور جاروبرقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کیسه جاروبرقی پارس خزر مدل ۰۴ مناسب برای جاروبرقی های ۱۰۴/۲۰۴/۴۰۴ بسته ۵ عدد

کیسه جاروبرقی پارس خزر مدل 04 مناسب برای جاروبرقی های 104/204/404 بسته 5 عدد

مشخصات

  • نوع لوازم جانبی
    کیسه جاروبرقی
  • سایر توضیحات
    – مناسب جاروبرقی پارس خزر مدل‌های ۴۰۴، ۲۰۴ و ۱۰۴- حاوی ۵ عدد پاکت در یک بسته- ساخته شده از مرغوب‌ترین کاغذ اسپانیا- ضد باکتری- دارای کیفیت مناسب برای افزایش عمر موتور جاروبرقی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کیسه جارو برقی کد۰۱ بسته ۴ عددی مناسب برای جاروبرقی فیلیپس

کیسه جارو برقی کد01 بسته 4 عددی مناسب برای جاروبرقی فیلیپس

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x27x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کیسه جاروبرقی مناسب برای جاروبرقی بوش نوع P

کیسه جاروبرقی مناسب برای جاروبرقی بوش نوع P

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵*۱۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • نوع لوازم جانبی
    کیسه جاروبرقی
  • سایر توضیحات
    یسه با کیفیت MEGAfilt superTEX dust bagگنجایش بالای هر پاکتدریچه بهداشتی برای جلوگیری از تماس با گرد و غبارفیلتراسیون با قابلیت جذب ۹۹% گرد و غبار۵ عدد کیسه جاروبرقی بوشنوع Pمناسب برای جاروبرقی های بوش سری ۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کیسه جاروبرقی مدل ۱tos بسته ۵ عددی مناسب برای جاروبرقی بوش تایپ g و زیمنس

کیسه جاروبرقی مدل 1tos بسته 5 عددی مناسب برای جاروبرقی بوش تایپ g و زیمنس

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x13x3 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    هر بسته شامل ۵ عدد می باشدکیفیت این محصول فوق العاده می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کیسه جاروبرقی مناسب برای جاروبرقی الکترولوکس، فیلیپس و آ اگ

کیسه جاروبرقی مناسب برای جاروبرقی الکترولوکس، فیلیپس و آ اگ

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸*۱۵.۵ سانتی‌متر
  • نوع لوازم جانبی
    کیسه جاروبرقی
  • سایر توضیحات
    – درب کشویی برای جلوگیری از پخش گرد و غبار و رعایت بهتر بهداشت – قرارگیری افقی درب کیسه برای استفاده بهتر از فضای کیسه- ۵۰% طول عمر بیشتر نسبت به مشابه های کاغذی -۴ عدد کیسه جاروبرقی S-bag با کیفیت ساخت بالا – قدرت فیلتراسیون تا ۹۹% ذرات و گرد و غبار-ساخت چین مدل harika-165

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کیسه جارو برقی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید لامپ ال ای دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا