لوازم آرایشی

ماسک مو، راهنمای خرید انواع ماسک مو خشک و کراتینه اصل

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ماسک مو باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

زمانی که نوبت به خرید بهترین ماسک مو می رسد، همیشه نمی‌توانید به نظرات و ادعاهای فروشندگان و بازاریاب‌ها اعتماد کنید. همه آنها ادعا می کنند که خارق العاده‌ترین محصولی که تا به حال ساخته شده است، را به شما معرفی کرده‌اند. اما اگر چند گزینه مختلف را بعد از خرید این محصولات امتحان کرده باشید، توجه خواهید شد که چه محصولات باکیفیتی را از دست داده‌اید و فریب تبلیغات فروشنده یا بازاریاب را خورده‌اید. به همین علت راهنمای خرید یک محصول خاص برای شما اهمیت پیدا می‌کند. درست مانند پوست، موهای ما نیز به رطوبت مناسب نیاز دارند. خشک و وز بودن می تواند منجر به شکستگی و آسیب دائمی موهای شما شود. موی هر انسان با دیگری متفاوت می‌باشد. پس بهتر است قبل از سرمایه گذاری روی هر نوع محصولی، نوع موی خود را بشناسید. بهترین راه برای رطوبت رسانی مناسب به موهایتان استفاده از ماسک مو مناسب است. شما ماسک‌های مو را به دلیل خواص مغذی موجود در آن‌ها می‌شناسید و ممکن است از آن‌ها برای درمان مشکلات مختلف مو استفاده کنید. توصیه می شود ماسک مو را با توجه به نوع موی خود انتخاب کنید.

روغن زدن قطعا برای موهای شما یک گزینه عالی و مناسب است. ماسک مو یک اثر اضافی یعنی ماندگاری بالایی به موهای شما می‌دهد. ماسک هایی که سرشار از ویتامین ها و مواد طبیعی هستند، مانند یک جادو برای موهای شما عمل می‌کنند. از تقویت خوبی آیورودا گرفته تا رسیدگی به موهای رنگ شده، تمام ماسک‌ موها این اهداف را دنبال می‌کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که محصول مناسب را برای خود انتخاب کنید. برای شروع، در اینجا راهنمای خرید ماسک موی مناسب با توجه به نوع موی شما را دنبال می‌کنیم. برای کسانی که به کار فر کردن مو در سالن‌های زیبایی مشغول هستند. گاهی اوقات پیش می‌آید که به فرهای غیر قابل کنترل، خشک و وز برخورد می‌کنند، برای این افراد باید ماسک های آبرسان مو را انتخاب کنند. افرادی که موهای مجعد دارند باید به سراغ ماسک‌هایی بروند که به موهای آن‌ها آبرسانی طبیعی دهد. محصولات حاوی روغن آرگان، ویتامین A، ویتامین E و غیره به جلوگیری از خشکی مو کمک می کنند و تغذیه مناسبی به ریشه موهای شما می‌رسانند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید ماسک مو را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این لوازم آرایشی و بهداشتی با ارزش به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع ماسک مو آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ماسک مو باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

ماسک‌مو چیست و چه کاربردی دارد؟

این ماده برای موهای شما دقیقا مثل یک ماسک صورت عمل می‌کند و همانند یک نرم کننده قوی با ایجاد یک لایه پوششی رطوبت لازم برای رشد موهای شما را به وجود می‌آورد و به بهتر شدن و قوی تر شدن ریشه‌ی موهای شما کمک می‌کند. خواه موهای شما خشک و آسیب دیده باشد یا بر اثر حرارت و استفاده از رنگ موی شیمیایی، آسیب دیده باشند. این ماده با افزایش مواد غنی مانند: روغن‌ها و کره های طبیعی با غلظت های سنگین‌تر از حالت دهنده‌های معمولی به سلامت موهای شما کمک می‌کند. نحوه استفاده از ماسک کار دشواری نیست، شما می توانید ماسک را برای مدت سه دقیقه یا حتی یک مدت طولای یا یک شبانه روز روی پوست خود قرار دهید. حتی اگر موهای شما به طور معمول سالم باشند، تغییر فصل می تواند به تار موهای شما آسیب برساند. این موضوع نشان می دهد که زمان استفاده از ماسک‌مو فرا رسیده است. در این مقاله، به بررسی انواع ماسک‌مو می‌پردازیم و به این نکته می‌پردازیم که ماسک‌های مو تا چه اندازه برای شما مفید هستند و اینکه هر چند وقت یکبار باید ماسک مو را روی موهای خود قرار دهید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لیزر رشد مو

انواع ماسک‌مو موجود در بازار:

  1. ماسک برای موهای رنگ شده: این ماسک برای موهایی که تحت پردازش شیمیایی شدید قرار گرفته‌اند طراحی شده است.هر روشی برای رنگ کردن مو در دراز مدت به آن‌ها آسیب می رساند. از دست دادن رطوبت، ظاهری کدر شبیه رنگ پریدگی به آن‌ها می‌دهد و رنگدانه‌ها به تدریج شسته می شوند. این نوع از مو نیاز به تقویت رطوبت، حفاظت قوی و تعمیر دارد. ماسک‌های مخصوص موهای رنگ‌شده اغلب حاوی مواد فعال نگه‌دارنده رنگ و بسته‌کننده کوتیکول هستند که لایه‌ای انسدادی را برای جلوگیری از محو شدن سریع رنگ باقی می‌گذارند.
  2. ماسک برای موهای تیره، قرمز و بلوند: یک دسته جداگانه که به لطف ترکیبات و اثرات خود می تواند با موفقیت به موهای رنگ شده و طبیعی اختصاص داده شود که نیاز به تعریف و تمجید دارند. این ماسک‌های مو برای رنگ‌های مختلف (قهوه‌ای تیره، قرمز یا بلوند) حاوی مواد حالت دهنده و همچنین عصاره‌های گیاهی مناسب هستند که رنگ شدگی آن‌ها را تقویت می‌کند. یک عنصر رایج در چنین ماسک هایی حنای گیاهی است که باعث ماندگاری بیشتر رنگ و ارتقاء آن می‌شود. سایر مواد تقویت کننده رنگ مو عبارتند از: بابونه، عصاره فندق، روغن کرچک، چوب دارچین و ریشه ریواس.
  3. ماسک برای موهای آسیب دیده: موهای آسیب دیده و بیش از حد فرآوری شده نیاز به درمان بیشتری دارند. این موها تخلخل بالایی دارند که به معنای باز بودن کوتیکول و وضعیت نامناسب آن می‌باشد. این نوع مو معمولاً به شدت خشک، دارای انتهای شکاف و ساختار آسیب دیده است. استفاده از ماسک مو خوب در این مورد ضروری می‌باشد. این ماسک باید شامل مجموعه ای از مواد فعال که قادر به ترمیم مو هستند، باشد. به عنوان مثال: کراتین، اسیدهای چرب ضروری، بسیاری از ویتامین ها، نرم کننده ها و مرطوب کننده ها که هیدراتاسیون مناسب را تضمین می کنند. ماسک موهای آسیب دیده برای تقویت مو می‌باشند. آن‌ها اغلب سرشار از عصاره جوانه گندم و پروتئین های هیدرولیز شده هستند.
  4. ماسک برای موهای فر: طیف وسیعی از این محصولات حاوی مواد تعیین کننده برای موهای فر و موادی هستند که موخوره را مهار می‌کند. یک مشکل رایج در مورد موهای فر وجود دارد، یعنی زمانی که شما با استفاده از روش‌ حالت دادن حرارتی یا مراقبت‌های معمول به اشتباه موهای خود را درمان می‌کنید. ماسک‌های فر بسیار سبک وزن هستند و برای حالت دادن به موهای فر بدون نیاز به استفاده بیش از حد از صاف کننده‌های حرارتی آن‌ها را آماده می‌کنند. همچنین اگر موهای شما صاف است اما گاهی اوقات تمایل به ایجاد فر یا موج های نرم دارید، این ماسک انتخاب خوبی است.
  5. ماسک برای موهای ضعیف و نازک: تنها راه برای جلوگیری از نازک شدن مو گروهی از ماسک‌ها هستند که هم از مو و هم پوست سر شما محافظت می‌کنند. ماسک‌هایی هم وجود دارند که از مواد طبیعی ساخته شده‌اند و مناسب موهایی هستند که وضعیت نامناسب‌تری دارند. مثل آسیب به دلیل تغییرات فصل و ریزش مو که هدف آن‌ها تغذیه و تقویت پیاز مو است. آنها عمدتاً شامل اسیدهای چرب ضروری، ویتامین ها و اسیدهای آمینه می‌باشند، فرآیندهایی را که در لامپ‌های مو انجام می‌شود را به طور مؤثرتری اجرا می‌کنند و موها را محکم در فولیکول‌ها ریشه می‌دهند. استفاده طولانی‌تر از آن‌ها از ریزش مو جلوگیری می‌کند به شرطی که مشکل هورمونی یا مشکل دیگری وجود نداشته باشد که نیاز به کمک حرفه ای و مشاوره تریکولوژیست داشته باشد.
  6. ماسک‌های رشد مو: آن‌ها لامپ‌های موی خواب را تحریک می‌کنند تا کار کنند، در حالی که هدف مواد فعال آنها تسریع تقسیم سلولی در ماتریکس مو است. این نوع ماسک ها برای موهایی که به دلیل تغییر فصل، عوامل خارجی یا داروهایی مثل آنتی بیوتیک درمانی ضعیف هستند، ایده آل عمل می کنند. در میان مواد تشکیل دهنده، شما مواد طبیعی را خواهید یافت که به دلیل قدرت محرک رشد خود شناخته شده اند. مخمر، آب مرغ، روغن‌های محرک رشد طبیعی مانند: روغن کرچک، روغن سدر یا روغن کاج.
  7. ماسک برای موهای نازک و شکننده: ماسک های سبک که به آرامی موهای نازک و ظریف را می پوشاند و لایه ای انسدادی ایجاد می کند و ساختار مو را بهبود می بخشد. در عین حال ضخامت آن را افزایش می دهد. اثر طولانی مدت نیست. زیرا محصول روی موها جمع می شود و پس از مدتی می‌توانید آن را شستشو دهید. با این حال، واقعیت این است که یک ماسک موثر برای موهای نازک ظاهر آن را افزایش می دهد و ریشه آن‌ها را تقویت نمی‌کند.
  8. ماسک برای موهای کدر و بی روح: این ماسک موها را به شدت تغذیه می کند و آن‌ها را به طرز شگفت انگیزی براق می کند. آن‌ها هم بر روی ساختارهای داخلی و هم بر روی لایه خارجی کار می کنند. ماسک‌هایی که برای موهای کدر طراحی شده‌اند، سرشار از مواد تشکیل‌دهنده درخشندگی، صاف‌کنندگی و مهر و موم کردن کوتیکول هستند. محبوب ترین گروه از موادی که به این روش کار می کنند شامل روغن های طبیعی، عصاره بذر کتان و مواد طبیعی براق کننده مانند رازک، سیب و سرکه تمشک است.
  9. ماسک برای موهای چرب: گروه خاصی از ماسک های مو که باید کاری بیشتر از ساقه مو انجام دهند. باید ترشح سبوم را متعادل کرده و به طور موثر پوست سر را تمیز کند تا به موها حجم دهد تا چرب نشوند. ماسک‌های مخصوص موهای ضخیم و سنگین بیشتر روی پوست سر استفاده می‌شوند تا ریشه‌های مو را با دقت تمیز کنند. خاک رس های طبیعی، به عنوان مثال: عصاره سبز یا سفید، گزنه، بیدمشک یا مریم گلی در بین مواد تشکیل دهنده غالب هستند. آنها سبوم اضافی را جذب می کنند و همچنین حاوی مجموعه ای از مواد معدنی هستند که طول پوست و مو را تغذیه می کنند و حجم و طراوت ریشه‌ها را طولانی‌تر می‌کنند.

روش تهیه ماسک موی طبیعی:

ماسک عسل، تخم مرغ و سرکه سیب

  • درمان خشکی مو: اگر به نظر می رسد موهای شما کمی خشک شده این ماسک یعنی ترکیب عسل، تخم مرغ و سرکه سیب را امتحان کنید. استفانی براون، یک متخصص رنگ در سالن IGK در شهر نیویورک می گوید: این یک درمان آبرسان عالی بدون سنگین کردن رشته‌های مو است که باعث درخشندگی و تغذیه موها می‌شود.
  • مواد لازم: ۱ قاشق چایخوری عسل، ۱ تخم مرغ، ۱ قاشق غذاخوری سرکه سیب
  • طرز تهیه: مواد بالا را در یک کاسه کوچک ترکیب کنید. بسته به طول موهایتان می توانید دستور را دوبرابر یا نصف کنید. بگذارید مواد ترکیب شده ۳۰ تا ۴۰ دقیقه قبل از شستشو روی موها بماند. این یک درمان مغذی است که آن را روی هر نوع مویی می‌توانید استفاده کنید.

ماسک روغن نارگیل، شکر و اسانس

  • درمان پولک: پل کوسینلو، استایلیست مشهور و صاحب استودیوی Cucinello NYC می‌گوید: اگر در فصل زمستان، پوسته‌ها روی پوست سر شما ظاهر می‌شوند، ممکن است به این دلیل باشد که گرمای خانه شما بیشتر است و پوست شما را خشک می‌کند. پوست سر شما نیز از این قاعده مستثنی نیست. این درمان لایه برداری به حذف و کاهش پوسته پوسته‌ها کمک می‌کند. از این ترکیب به عنوان یک اسکراب عالی برای صورت هم استفاده می‌شود.
  • مواد لازم: ۲ قاشق غذاخوری روغن نارگیل خام تصفیه نشده، ۴ قاشق چایخوری شکر خام، ۵ قطره روغن نعناع، ۲ قطره روغن درخت چای.
  • طرز تهیه: در یک کاسه کوچک، مواد را با هم مخلوط کنید. با استفاده از انگشتان خود یا برس رنگ مو، مخلوط را مستقیماً روی قسمت های پنج سانتی از موهای تمیز و مرطوب خود زیر دوش بمالید. به مدت ۱ تا ۳ دقیقه موهای خود را به آرامی ماساژ دهید. اجازه دهید در طول دوش گرفتن روی موهای شما بماند.

به گفته کوسینلو، قند موجود در این اسکراب به اسید گلیکولیک تجزیه می شود که سلول های مرده پوست را حل می کند. روغن نارگیل غنی از اسیدهای چرب است و دارای خواص ضد التهابی می‌باشد، روغن نعناع فلفلی هم به تقویت گردش خون در پوست سر کمک می کند و روغن درخت چای ضد قارچ، ضد میکروب و ضد باکتری است.

ماسک عسل و روغن نارگیل

  • درمان موهای کدر و بی روح: براون می گوید: مرطوب و سالم نگه داشتن مو باعث می‌شود موهای شما همیشه بهتر به نظر برسند. هنگامی که رشته‌های مو شروع به از دست دادن درخشندگی خود می کنند، از ماسک سرکه سیب استفاده کنید زیرا سبب افزایش براقیت مو می‌شوند.
  • ترکیبات: مقدار مساوی عسل ارگانیک خام با سرکه سیب و روغن نارگیل.
  • روش مصرف: مخلوط را روی موهای مرطوب بمالید و بگذارید حداقل ۲۰ دقیقه بماند سپس شامپو موهای خود را با شامپو شستشو دهید. این ترکیب برای انواع مو عالی است و به حفظ شدن کیفیت رنگ مو نیز کمک می کند.

ماسک دارچین و روغن نارگیل

  • درمان ریزش مو: لیانا زینگارینو، آرایشگر در سالن جان فریدا در شهر نیویورک، می گوید: ماسک مبتنی بر دارچین را امتحان کنید. دارچین یک ادویه ضد میکروبی برای تحریک گردش خون، تقویت رشد و استحکام مو شناخته شده است.
  • مواد لازم: دارچین و روغن نارگیل به مقدار مساوی.
  • طرز تهیه: مواد را خوب با هم مخلوط کنید. ماسک را روی ریشه و قسمت‌های مختلف بمالید و روی پوست سر خود ماساژ دهید. بگذارید ۳۰ تا ۴۵ دقیقه بماند سپس آن را آبکشی کنید. سعی کنید این ماسک را حداقل یک بار در هفته انجام دهید.

ماسک سفیده تخم مرغ و لیمو

  • درمان چربی سر: سالتزمن می گوید: اگر مستعد داشتن موهای چرب هستید، ماسک تخم مرغ می تواند معجزه کند. فقط از سفیده ها استفاده کنید زیرا دارای آنزیم های پروتئینی هستند که به از بین بردن چربی اضافی کمک می کند.
  • مواد لازم: ۱ عدد سفیده تخم مرغ، مقداری آب و نصف لیموترش.
  • دستورالعمل: محصول را روی موها از ریشه تا انتها صاف کنید و بگذارید ۳۰ دقیقه تا یک ساعت بماند. بهتر است. در پایان بهتر است موهای خود را با آب ولرم شستشو دهید نه آب داغ.

ماسک آووکادو، تخم مرغ و روغن زیتون

  • درمان موهای آسیب دیده: موهای شما می تواند از منابع مختلفی آسیب ببیند. استفاده از ابزارهای حالت دهنده، آلودگی محیط، رنگ مو و موارد دیگر می‌تواند سبب آسیب دیدن موهای شما شود. خبر خوب اینکه می توان آن را برطرف کرد.
  • مواد لازم: نصف آووکادو، ۱ تخم مرغ، ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون و ۱ قاشق غذاخوری عسل.
  • روش مصرف: با نوک انگشت روی موهای خیس بمالید، از پایین شروع کرده و به سمت بالا حرکت کنید. وارن پیشنهاد می کند که موهای خود را به صورت کش بپیچید و با کلاه دوش بپوشانید. برای کمک به فعال شدن مواد، موهای پوشیده از کلاه دوش را به مدت ۱۰ دقیقه با سشوار خشک کنید. سپس اجازه دهید ۲۰ دقیقه دیگر بماند و زیر دوش آن را شستشو دهید.

نحوه استفاده از ماسک مو:

در اینجا چند دستورالعمل اساسی در مورد نحوه استفاده از ماسک مو آورده شده است:

  1. آن را در حالت عادی نگه دارید: میزان خشکی یا آسیب دیدگی موهای شما است که مشخص می‌کند هر چند وقت یکبار از ماسک خود استفاده کنید، بسته به مدل‌ مو در فصول مختلف استفاده از این ماده حداقل یک بار در هفته کافی است. اما اگر به تازگی از ابزارهای حالت دهنده گرم کننده مثل اتو مو استفاده کرده باشید، ممکن است موهای شما آسیب بیشتری دیده باشند و به یک حالت دهنده قوی‌تر نیاز داشته باشید. در این صورت، بهتر است از ماسک‌مو به طور مرتب استفاده کنید.
  2. دستورالعمل ها را بخوانید: پاسخ به این سوال یعنی ماسک مو چیست و آیا این محصول انواع مختلفی دارد کار دشواری است، به همین دلیل همیشه روی بسته‌بندی را بخوانید، هر ماسک فرمول و پایه متفاوتی دارد درک اینکه ماسک شما از چه موادی تشکیل شده یک نکته کاملا کلیدی است. صرف نظر از نحوه تهیه ماسک به دنبال خرید محصولاتی بروید که حاوی روغن‌های طبیعی مانند: جوجوبا، روغن زیتون، روغن بادام یا حتی آووکادو هستند. گاهی اوقات محصولات غذایی مانند: موز و عسل نیز به دلیل داشتن خواص منحصر به فرد در بازگرداندن مواد مغذی به مو در ماسک‌های مو ظاهر می‌شوند.
  3. خیس یا خشک: برخی ماسک‌ها به صورت خشک اعمال می‌شوند، این مدل‌ها معمولا برای ماندگاری بیشتر در هنگام خواب استفاده می‌شوند. اما بقیه مدل‌ها را باید قبل و بعد از زدن شامپو در حمام در شرایط خیس استفاده کنید و بعد آن‌ها را حالت دهید. اگر اینطور است، شما می‌توانید از یک شامپو شفاف کننده ملایم استفاده نمائید زیرا محصول غلیظ‌تری را استفاده می‌کنید.
  4. یک مدل همه کاره را انتخاب کنید: ماسک مو ۱ در ۸ Nexxus Vital برای انواع مدل‌های مو گزینه مناسبی می‌باشد. زیرا دارای روغن نارگیل و سویا به همراه کراتین است. این محصول به دلیل استفاده از مواد سبک برای موهای نازک یک گزینه عالی به نظر می‌رسد. شما برای موهای خیلی نازک هم می توانید از این محصول استفاده کنید.
  5. پوشاندن ماسک: برای درمان، موهای آسیب دیده خود آن‌ها را با کلاه دوش یا حوله داغ کاملا بپوشانید. همچنین شما می‌توانید این کار را با حباب کار دم دست خود انجام دهید. حتی با اولین استفاده از ماسک مو Nexxus Keraphix برای موهای آسیب دیده تفاوت را احساس خواهید کرد. این محصول به جایگزینی اسید آمینه از دست رفته در اثر آسیب شدید کمک می کند. چنین ماسک هایی با بافتی شبیه کره به موهای شما کمک می کنند تا از حالت شکننده خارج شوند.
  6. مدل‌های خیلی چرب نخرید: برای کمتر شدن شدت ماده روی مو ممکن است بخواهید ماسک موی مرطوب کننده Nexxus Humectress را برای موهای خشک امتحان کنید،زیرا غنی از پروتئین هستند و عمیقا به ریشه مو نفوذ می‌کنند تا رشد طبیعی را با تغذیه مناسب حفظ کنند.
  7. با شانه خوب ماساژ دهید: بیشتر روی ریشه مو تمرکز کنید و آن‌ها را از ریشه تا نوک ماساژ دهید. مجدداً، دستورالعمل‌ها را دنبال کنید، حتی اگر یک تازه‌سازی کوتاه مدت بین ۳ تا ۵ دقیقه باشد یا حتی طولانی‌تر از یک شبانه روز باید آن را با آب ولرم یا سرد ماساژ دهید تا خوب کف کند.
  8. آن را خشک کنید: برای موهای شکننده ممکن است بخواهید به جای مالش با حوله، آن را با فشار هوا خشک کنید. همچنین می‌توانید پس از استفاده با قرار گرفتن در یک محیط گرم یا خنک آن را خشک نمائید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کیت رنگ موی زنانه

نکات مهم برای خرید ماسک مو:

  1. قیمت ماسک: اولین و مهمترین نکته در مورد خرید ماسک قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب دارد. تجربه ثابت کرده اجناس خیلی ارزان از کیفیت لازم برخوردار نیستند و ممکن است، نتیجه عکس داشته باشند.
  2. نوع ماسک: این ماده آرایشی هم مانند سایر لوازم آرایشی انواع مختلفی دارد که شما با توجه به جنس موهای خود باید بهترین نوع آن را انتخاب کنید. اگر به اشتباه این محصول را انتخاب نمائید نه تنها نتیجه مطلوب نخواهید گرفت، بلکه نتیجه عکس می‌دهد.
  3. نحوه استفاده: هر ماسک را باید در شرایط خاصی استفاده کرد، برخی از ماسک‌ها را باید روی موهای خشک در بیرون از حمام استفاده نمود و برخی دیگر را حتما باید روی موهای خیس شده قرار دهید، تا بیشترین تاثیر را روی موهای شما داشته باشد.
  4. جنس موی سر: برای هر جنس از موی سر نوع خاصی از ماسک وجود دارد که باعث می‌شود، اثر بیشتری روی موهای شما داشته باشند. اگر موهای شما فر نیستند و آن‌ها را به صورت غیر طبیعی فر کرده‌اید، باید از ماسک مخصوص موی فر استفاده کنید و برای موهای رنگ شده از ماسک مخصوص این موها استفاده نمائید.
  5. برند محصول: همیشه برندهای معروف و شناخته شده را خریداری کنید. این محصولات معمولا از قبل تست شده و کیفیت بالایی دارند، تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید، زیرا با خرید این محصولات وقت و بودجه خود را هدر می‌دهید.
  6. از فروشگاه معتبر خرید کنید: از آنجایی که روزانه حجم زیادی جنس تقلبی وارد بازار می‌شود که از نظر ظاهری شباهت زیادی به نمونه اصلی دارند و تنها راه تشخیص آن‌ها داشتن تجربه در این زمینه است. باید از فروشگاه معتبر خرید کنید، زیرا ارتباط مستقیمی با سلامت شما دارد.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید ماسک موی مورد نظرتان را انتخاب کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ماسک موی محبوب، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ ماسک مو میلک شیک مدل میکرو آرگان حجم ۵۰۰ میلی لیتر

ماسک مو میلک شیک مدل میکرو آرگان حجم 500 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۱۱۲۶۹۴۵۴۵۸۷۱۹۰۸۱
  • نوع عصاره
    آرگان، ابریشم، بامبو، مورومورو و نارگیل
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • سازگار با موهای
    وزدار
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    K
  • حاوی
    پروتئین آرگان، ابریشم، نارگیل، آنتی اکسیدان، آمینو اسید، مولتی ویتامین، پرو ویتامین‌‌، کلاژن و آرژنین
  • سایر توضیحات
    تغذیه کامل، ترمیم، بازسازی، تقویت، محافظت و احیای کننده مو و ساختمان مو تامین انواع پروتئین و مواد مورد نیاز ساختمان مو جهت ترمیم آسیب دیدگی ها، حد اکثر آبرسانی و بازسازی ساختمان مو حاوی ترکیبات ضد پیری و ضد فرسودگی قوی و جوانساز مو و ریشه مو فاقد سولفات، نمک، پارابن، سیلیکون، مواد نگه دارنده و مضر فرمولاسیون ویژه آبرسانی و هیدراتاسیون ساختمان مو، جذب سریع بدون ایجاد چربی و سنگین رفع و ترمیم وزی، گره خوردگی، کدری، خشکی، سوختگی، عدم حالت پذیری، عدم شانه شدن، سفید شدن و پیری ساختمان مو آبرسان عمیق، صاف، لخت، نرم، حجمیم، درخشان، شفاف، مخملی، و بازسازی کننده مو ایجاد جلوه ابریشمی و آبشاری، پر پشت کننده و محرک مو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ماسک مو بی پیور مدل Anti Hair Loss حجم ۵۰۰ میلی لیتر

ماسک مو بی پیور مدل Anti Hair Loss حجم 500 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۱۱۲۱۹۰۸۲۹۶۶۵۴۸۸۹
  • نوع عصاره
    کرنل آبالون، بیوتلینون، لینالول و لیمونن
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    بدون سولفات
  • سازگار با موهای
    نازک و کم‌حجم
  • ویژگی‌ها
    نگهدارنده
  • ویتامین‌های موجود
    K
  • حاوی
    ترکیبات معدنی، آنتی اکسیدان، آمینو اسید، مولتی ویتامین، پرو ویتامین‌‌، روی، منیزیوم، کلاژن، آرژنین و پروتئین
  • سایر توضیحات
    کنترل و ترمیم ریزش مو هورمونی، وراثتی، دی ان ای، ضعف، پیری مو و آسیب دیدگی تقویت کننده و ترمیم کننده قوی ساختمان مو حاوی ترکیبات تغذیه، ضد پیری و فرسودگی و انواع پروتئین مورد نیاز ساختمان مو جهت رشد موهای جدیدفعال کننده و بازسازی کننده ریشه مو جهت ترمیم آسیب دیدگی و ضعف ریشه مو به منظور رشد موهای سالم، مستحکم و مقاوم بازسازی، ترمیم، تقویت و تغذیه کننده ساختمان مو، ضد ریزش، ضد پیری، ضد فرسودگی، ضد شکنندگی، ضد خشکی، کنترل کننده چربی، تنظیم و کنترل استرس، هورمون و دی ان ای زیر پوستیحجم دهنده، افزایش تراکم، پر پشت کننده، ضخیم کننده، شاداب کننده، انرژی دهنده و محافظت کننده ساختمان مو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ماسک مو دوناتی مدل NATURALE حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

ماسک مو دوناتی مدل NATURALE حجم 1000 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۸۰۲۲۲۹۷۰۶۴۹۰۰
  • نوع عصاره
    بامبو
  • مشخصات ویژه
    مخصوص
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • سازگار با موهای
    آسیب دیده
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • حاوی
    جوانه بامبو، پروتئین شیر و آلوئه ورا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ماسک مغذی مو جاکوب مدل پروتئین آرگان حجم ۵۰۰ میلی لیتر

ماسک مغذی مو جاکوب مدل پروتئین آرگان حجم 500 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۷۲۹۸۱۳۰۴۸۶۰۷۳۹۴۶
  • نوع عصاره
    بادام و نارگیل وحشی
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • سازگار با موهای
    آسیب دیده
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • ویتامین‌های موجود
    A
  • حاوی
    آرگان، کلاژن، آرژنین، پیوتئین نارگیل و جو دوسر و بادام
  • سایر توضیحات
    ماسک مو و نرم کننده مو حاوی مقادیر فرآوان آرگان ریزملکولی شکسته شده میکرو اکتیو با خلوص بالاحاوی انواع پروتئین نارگیل، جو دوسر، بادام جهت ترمیم، بازسازی و احیا ساختمان مو به منظور رویش موهای سالم و مقاومآبرسانی عمیق و با کیفیت ساختمان مو جهت صاف، نرم، مخملی، لخت، شفاف و درخشان نمودن موهافرمولاسیون ارگانیک فاقد انواع نمک، SLS ، SLES ، پارابن، سیلیکون، چربی، مواد شیمیایی و مواد نگه دارندهایجاد لایه ای محافظت کننده روی تارهای مو جهت محافظت از حرارت دسشوآر و اتو، پرتوهای مضر خورشید و رادیکال های آزادتحریک سنتز کلاژن و فعال کننده ریشه مو به منظور افزایش تولید رشد مجدد موهای سالم و جدیدمناسب انواع مو به ویژه موهای خشک، آسیب دیده، سوخته، شکننده، وز، گره خورده، نازک و دچار پیری زودرس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ماسک مو میلک شیک مدل آبرسان حجم ۵۰۰ میلی لیتر

ماسک مو میلک شیک مدل آبرسان حجم 500 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۱۱۲۹۸۰۴۳۴۳۷۹۸۱۷۲
  • نوع عصاره
    شیر، نارگیل، شی باتر، آواکادو، عسل، گل افتابگردان، پاپایا، کاکائو، سیب و تمشک
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • سازگار با موهای
    وزدار
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    امگا ۶
  • حاوی
    پروتئین شیر، برنج، سویا، ابریشم، نارگیل، شی باتر، اواکادو، عسل، افتابگردان، کاکائو، کلاژن و آرژنین
  • سایر توضیحات
    راهنمای استفاده: مقدار مناسبی از ماسک ابرسان و بازسازی کننده مو میلک شیک را روی مو تمیز و مرطوب پخش نمایید. به خوبی ماساژ و پوش داده تا ترکیبات آن به تمام سطح مو برسد. ۳ الی ۵ دقیقه اجازه داده تا مو مواد موثر موجود در آن را جذب نمایید. سپس با اب سرد یا ولرم آبکشی نمایید. تغذیه، ترمیم، بازسازی، تقویت، محافظت و احیای کننده مو و ساختمان مو تامین انواع پروتئین و مواد مورد نیاز ساختمان مو جهت ترمیم آسیب دیدگی ها، حد اکثر آبرسانی و بازسازی ساختمان مو جذب سریع بدون ایجاد چربی، سنگینی و افتادگی روی مو رفع و ترمیم وزی، گره خوردگی، کدری، خشکی، سوختگی، رنگ رفتگی، عدم حالت پذیری، عدم شانه شدن، موخوره و پیری زودرس ساختمان مو آبرسان عمیق، صاف کننده، لخت کننده، نرم کننده، حجم دهنده، درخشان کننده، شفاف کننده، مخملی کننده، افزایش استحکتم، افزایش حجم، ایجاد جلوه ابریشمی و آبشاری، پر پشت کننده و محکم کننده توجه نماید محصول اصلی دارای پلاستیک پلمپ دور محصول می‌باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ماسک مو بلک پروفشنال لاین مدل Turquoise حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

ماسک مو بلک پروفشنال لاین مدل Turquoise حجم 1000 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۸۰۳۱۹۴۳۶
  • نوع عصاره
    حاوی جلبک دریایی اسپیرولینا
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    آسیب دیده
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • حاوی
    حاوی جلبک دریایی اسپیرولینا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ماسک مو کراستاس مدل Blond Absolu حجم ۲۰۰ میلی لیتر

ماسک مو کراستاس مدل Blond Absolu حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۳۴۷۴۶۳۶۹۴۸۵۲۹
  • سازگار با موهای
    نازک و کم‌حجم
  • ویژگی‌ها
    مغذی
  • حاوی
    عصاره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ماسک مو جاکوب مدل کراتین پروتئین حجم ۵۰۰ میلی لیتر

ماسک مو جاکوب مدل کراتین پروتئین حجم 500 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۷۲۹۸۱۳۰۴۸۶۰۷۳۹۴۶
  • نوع عصاره
    بادام و نارگیل وحشی
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • سازگار با موهای
    وزدار
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حاوی
    کراتین، پروتئین، کلاژن، آرژنین، پیوتئین نارگیل، جوانه جو و بادام
  • سایر توضیحات
    ماسک و نرم کننده مو حاوی مقادیر فرآوان کراتین با خلوص بالا حاوی انواع پروتئین نارگیل، جو دوسر، بادام جهت ترمیم، بازسازی و احیا ساختمان مو به منظور رویش موهای سالم و مقاوم آبرسانی عمیق و با کیفیت ساختمان مو جهت صاف، نرم، مخملی، لخت، شفاف و درخشان نمودن موها فرمولاسیون ارگانیک فاقد انواع نمک، پارابن، سیلیکون، چربی، مواد شیمیایی و مواد نگه دارنده ایجاد لایه محافظت کننده روی تارهای مو جهت محافظت از حرارت سشوآر و اتو، پرتوهای مضر خورشید و رادیکال های آزاد تحریک سنتز کلاژن و فعال کننده ریشه مو به منظور افزایش تولید رشد مجدد موهای سالم و جدید مناسب انواع مو به ویژه موهای خشک، آسیب دیده، سوخته، شکننده، وز، گره خورده، نازک و دچار پیری زودرس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ماسک مو لاکمه مدل ORGANIC BALANCE حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

ماسک مو لاکمه مدل ORGANIC BALANCE حجم 1000 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    اسپانیا
  • شماره مجوز
    ۱۸۰۲۰۰۱۶۰۱۵۲۹۲۵۸۹۲۰۰
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    وزدار
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    امگا ۶
  • حاوی
    روغن کندر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ماسک مو ارایبا مدل بازسازی کننده حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

ماسک مو ارایبا مدل بازسازی کننده حجم 1000 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    اسپانیا
  • شماره مجوز
    ۱۷۹۶۳۸۲۱۵۷۰۱۵۰۴۳
  • نوع عصاره
    بادام، آملا، افتاب گردان، آواکادو و میریکا
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • سازگار با موهای
    وزدار
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    امگا ۶
  • حاوی
    پروتئین بادام، سویا، آملا، آلوئه‌ورا، آملا، افتاب گردان، آواکادو، زیتون، تی تیری، چای سبز، زنجبیل و میریکا
  • سایر توضیحات
    راهنمای استفاده: مقدار مناسبی از ماسک بازسازی و تغذیه کننده ساختمان مو ارایبا را روی مو تمیز و مرطوب پخش نموده. به خوبی ماساژ و پوش داده تا ترکیبات آن تمام سطح مو را بپوشاند. ۳ الی ۵ دقیقه اجازه داده تا مو مواد موثر موجود در آن را جذب نمایید. سپس با آب سرد یا ولرم آبکشی نمایید. توجه نماید محصول اصلی دارای پلاستیک پلمپ دور محصول می‌باشد. فاقد سولفات، نمک و چربی تغذیه، ترمیم، بازسازی، تقویت، محافظت و احیای کننده مو و ساختمان مو تامین پروتئین و مواد مورد نیاز ساختمان مو، ایجاد شرایط رشد موهای سالم و با کیفیت، بازسازی کننده ریشه مو جهت تحریک به رشد موهای سالم و با کیفیت فاقد سیلیکون، پارابن، ترکیبات چرب، مواد نگه دارنده و مضر دارای بافت سبک با جذب سریع بدون ایجاد چربی و سنگینی روی مو آبرسان عمیق، حجم دهنده، نرم کننده، صاف کننده، درخشان کننده، شفاف کننده، پر پشت کننده و محرک رویش مو تغذیه ریشه مو به منظور تامین مواد مورد نیاز ریشه مو برای سنتنس موهای سالم و تسریع رشد مو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ماسک مو انوی مدل آرگان حجم ۲۵۰ میلی لیتر

ماسک مو انوی مدل آرگان حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۱۵۹۷۰۰۱۰۳۵۸۷۹۷۶۳۲۱۰۰
  • نوع عصاره
    آرگان
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    آسیب دیده
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • ویتامین‌های موجود
    A
  • حاوی
    آرگان
  • سایر توضیحات
    تغذیه، ترمیم، بازسازی، تقویت، محافظت و احیای کننده مو و ساختمان مو تامین مواد مورد نیاز ساختمان مو جهت ترمیم آسیب دیدگی ها، حد اکثر آبرسانی و بازسازی ساختمان مو حاوی مقادیر فراوان آرگان ریز ملکولی شکسته فعال، پروتئین، آمینو اسید، آنتی اکسیدان، ویتامین، پرو ویتامین، کلاژن، آرژنین و بیوتین فاقد مواد نگه دارنده و مضر دارای بافت فاقد ترکیبات چربی، بدون چرب کردن مو، سبک بدون سنگین کردن مو، با جذب سریع بدون ایجاد چربی و سنگینی روی مو رفع و ترمیم وزی، گره خوردگی، کدری، خشکی، سوختگی، رنگ رفتگی، عدم حالت پذیری، عدم شانه شدن، آبرسان عمیق، صاف، لخت، نرم، درخشان، شفاف و مخملی کننده مو، حجم دهنده ایجاد جلوه ابریشمی و آبشاری رفع و ترمیم خشکی، شکنندگی، کدری، وزی، گره خوردگی، نازک، ضعیف، آسیب، بی روحی، رنگ پریدگی، چند رنگ شدگی، سوختگی و حساسیت مو آبرسان، شفاف کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ماسک مو شوآرزکوف مدل کراتین حجم ۸۰۰ میلی لیتر

ماسک مو شوآرزکوف مدل کراتین حجم 800 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۸۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • شماره مجوز
    ۱۹۱۰۷۱۵۵۸۴۲۶۶
  • ترکیبات
    بدون آمونیاک
  • سازگار با موهای
    معمولی
  • ویژگی‌ها
    صاف کننده
  • حاوی
    روغن خاویار
  • سایر توضیحات
    با حجم ۸۰۰میلی لیتر صافی تا ۱۰۰% و احیاء بالای ۱۰۰% مناسب موی نچرال و دکلره با براقیت و شاین بخشیدن به مو ماندگاری حداقل ۱۲ و حداکثر ۲۴ ماه دارد. بدون گاز و بو کاملا گیاهی و حاوی روغن خاویار می باشد. ساخت کشور آلمان می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ماسک مو رافیا مدل ۰۱ حجم ۷۵۰ میلی لیتر

ماسک مو رافیا مدل 01 حجم 750 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۷۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۴۰۱۵۰۱۴۰۰۰۱۰۰۵۹۷۱
  • مشخصات ویژه
    مناسب برای سالن زیبایی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    نازک و کم‌حجم
  • ویژگی‌ها
    فرم دهنده
  • حاوی
    ویتامین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ماسک مو دوناتی مدل NATURALE حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

ماسک مو دوناتی مدل NATURALE حجم 1000 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۸۰۲۲۲۹۷۰۶۴۳۳۴
  • نوع عصاره
    بامبو
  • مشخصات ویژه
    مخصوص
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • سازگار با موهای
    آسیب دیده
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • حاوی
    جوانه بامبو، پروتئین شیر و آلوئه ورا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ماسک مو آروال مدل آرگان و کراتین حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

ماسک مو آروال مدل آرگان و کراتین حجم 1000 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    اسپانیا
  • شماره مجوز
    ۷۶۸۲۱۸۴۶۶۷۸۱۵۱۹۲
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • سازگار با موهای
    خشک
  • ویژگی‌ها
    مغذی
  • حاوی
    روغن ارگان و کراتین
  • سایر توضیحات
    حاوی روغن آرگان ، پروتئین گندم و کراتیندرخشش موهای آسیب دیدهترمیم و درمان موهای آسیب دیدهرفع خشکی موحجم دهیتقویت موترمیم بافت پوست سرآبرسانیقابل استفاده در حمام نیاز به آبکشیانعطاف پذیری فیبر مو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ماسک مو دوناتی مدل COMPLESS حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

 ماسک مو دوناتی مدل COMPLESS حجم 1000 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۸۰۲۲۲۹۷۰۶۴۲۵۵
  • مشخصات ویژه
    مخصوص
  • سازگار با موهای
    رنگ شده
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • حاوی
    اسید آمینه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ماسک مو ارایبا مدل Detox حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

ماسک مو ارایبا مدل Detox حجم 1000 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    اسپانیا
  • شماره مجوز
    ۸۴۸۶۵۹۱۲۴۳۲۶۱۸۸۹
  • نوع عصاره
    شی باتر، گریپ فروت، نعنا وحشی، مورینگا، خیار دریایی، زنجبیل، کنگر، تی تری و چای سبز
  • مشخصات ویژه
    جذب چربی زائد پوست
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • سازگار با موهای
    وزدار
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • ویتامین‌های موجود
    امگا ۶
  • حاوی
    پروتئین نعناع، مورینگا، کرچک، سیر، پیاز، بومادران، گزنه، کلاژن، آرژنین، تی تری و چای سبز
  • سایر توضیحات
    راهنمای استفاده: مقدار مناسبی از ماسک سم زدا ارایبا را روی مو تمیز و مرطوب پخش نمایید. به خوبی ماساژ و پوش داده تا ترکیبات آن به تمام سطح مو برسد. ۳ الی ۵ دقیقه اجازه داده تا مو مواد موثر موجود در آن را جذب نمایید. سپس با آب سرد یا ولرم آبکشی نمایید. توجه نماید محصول اصلی دارای پلاستیک پلمپ دور محصول می‌باشد. پاک کننده عمیق و ملایم، سم زدا، ضد شوره، ضد حساسیت، ضد التهاب، ضد خارش، ضد قرمزی، درمان کننده پوسته پوسته شدن، سفیدک، ریزش شوره و ضعف ساختمان مو خنثی کننده، تنظیم PH، کنترل کننده غدد چربی، تعریق و سبوم جلوگیری از بسته شدن مجاری تنفسی پوست برای تنفس ریشه مو آبرسان، تغذیه و بازسازی کننده کنترل شرایط مناسب و محافظت کننده کنترل، تنظیم و بالانس غدد ترشح چربی، تعریق و سبوم تغذیه و آبرسانی عمیق لایه‌های مو و ساختمان مو به منظور ترمیم و بازسازی انواع آسیب دیدگی، تغذیه و محافظت کننده، حذف چربی، الودگی و سبوم لایه‌های پوستی، درخشان کننده، انرژی دهنده، نشاط دهنده، شاداب کننده، تسریع سرعت رشد، افزایش سلامت و کیفیت مو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ماسک مو ارایبا مدل Color Care حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

ماسک مو ارایبا مدل Color Care حجم 1000 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    اسپانیا
  • شماره مجوز
    ۱۲۱۷۹۶۱۵۳۷۰۱۵۸۴۳
  • نوع عصاره
    گل هیبیسکوس، گل آفتابگردان، رزماری، کریتا، میریکا، انگور، انار و کرنل
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • سازگار با موهای
    وزدار
  • ویژگی‌ها
    نگهدارنده
  • ویتامین‌های موجود
    امگا ۶
  • حاوی
    پروتئین سویا، جوانه گندم، ذرت، گل آفتابگردان، رزماری، کوکا، تارت، کنسانتره هسته انگور، انار، کریتا و میریکا
  • سایر توضیحات
    راهنمای استفاده: مقدار مناسبی از ماسک موهای رنگ و فراوری شده ارایبا را روی مو تمیز و مرطوب پخش نموده. به خوبی ماساژ و پوش داده تا ترکیبات آن تمام سطح مو را بپوشاند. ۳ الی ۵ دقیقه اجازه داده تا مو مواد موثر موجود در آن را جذب نمایید. سپس با آب سرد یا ولرم آبکشی نمایید. توجه نماید محصول اصلی دارای پلاستیک پلمپ دور محصول می‌باشد. تثبیت و تقویت کننده رنگ مو، شفاف کننده رنگ مو، تقویت کننده رنگدانه های مو، فاقد سولفات، نمک، ترکیبات چرب و سنگین و مضر تقویت، ضد موخوره، آبرسان، شفاف کننده، حجم دهنده، صاف، نرم، خوش حالت، لخت، مخملی، درخشان، آبشاری و ابریشمی کننده محافظت کامل از رنگ مو در برابر خشکی، دستگاه های حرارتی و پرتوهای مضر خورشید مناسب موهای فرآوری و پردازش شده با استفاده از مواد شیمیایی رنگ، دکلره، هایلایت، مش، سوخته، تراپی و کراتین شده، ضعیف خشک و آسیب دیده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ماسک مو انوی مدل صاف کننده حجم ۲۵۰ میلی لیتر

ماسک مو انوی مدل صاف کننده حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۱۵۹۷۰۰۱۰۳۱۴۵۸۷۹۰۰۲۴۶
  • نوع عصاره
    کلاژن دریایی، پروتئین شیر
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • ویتامین‌های موجود
    A
  • حاوی
    کلاژن، پروتئن شیر، پانتونیک، بیوتین، آنتی اکسیدان
  • سایر توضیحات
    ترمیم کننده مو و ریشه مو احیا کننده مو و ریشه مو باز سازی کننده مو و ریشه مو تقویت کننده مو و ریشه مو صاف کننده قوی لخت کننده قوی کمک به ترمیم و تقویت مو آبرسانی طولانی مدت و بادوام تامین رطوبت و افزایش انعطاف پذیری مو برای مدت طولانی آبرسانی عمیق و رفع خشکی و شکنندگی موها افزایش شفافیت مو جلوگیری از نازک و ضعیف شدن مو نرم کننده و ابریشمی موها کاهش ریزش مو جوان سازی و شادابی مو و پوست سر تقویت کننده رشد مجدد موها افزایش دهنده مقاومت مو تقویت و تغذیه کوتیکول و سرامید مو تحریک سنتز کلاژن در پوست محرک رشد، بازسازی و تغذیه مو محافظت مو از انواع آسیب دیدگی محافظت و مقابله با آلودگی‎‌های محیطی و رادیکال‎های آزاد افزایش مقاومت و انعطاف پذیری مو تحریک سنتز کلاژن در ریشه مو محرک رشد، بازسازی و تغذیه مو پوشش و محافظت از مو، ساقه مو و پوست سر افزایش درخشندگی، شفافیت و انعطاف پذیری مو تقویت قابلیت کشسانی و ارتجاعی مو افزایش استحکام و انعتاف پذیری ساختار مو بافت سبک با جذب سریع غنی شده با پرو ویتامین رایحه فوق العاده رفع موخوره رفع الکتریسیته مو رفع گره خوردگی و وزی مو رفع کدر شدگی مو رفع خشکی و شکنندگی مو شادابی و جوان سازی مو مناسب انواع مو به ویژه موهای شکننده، آسیب دیده، خشک، کدر، نازک، ضعیف، غیر قابل حالت پذیر و غیر قابل کنترل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ماسک مو بازسازی کننده ایل سالنه مدل آیکونیک حجم ۲۵۰ میلی لیتر

ماسک مو بازسازی کننده ایل سالنه مدل آیکونیک حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۰۸۰۲۲۲۹۷۰۳۴۳۲۴
  • نوع عصاره
    عصاره گیاه جوجویا، پروتئین‌ هیدرولیز شیر و پروتئین گندم
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    خشک
  • ویژگی‌ها
    مغذی
  • ویتامین‌های موجود
    B
  • حاوی
    پروتئین شیر، پروتئین گندم، پروتئین‌ هیدرولیز شده، عصاره گیاه جوجویا، کلاژن، اسید آمینه و آنتی اکسیدان
  • سایر توضیحات
    احیا کنندهترمیم کنندهبازسازی کنندهتغذیه کنندهایجاد لطافت ابریشمی توسط مولکول‌های عصاره بامبو و ترکیبات ریز مولکول جوجویا درمان ریزش مو و موهای خشک و آسیب دیده حاوی پروتئین شیر با خاصیت آبرسانی قویحاوی انواع پروتئین‌ هیدرولیز شدهحاوی ملتی ویتامین، امگا ۳ و امگا ۶حاوی روغن فراویری شده غیر اشباع پروتئین گندم فرمول ویژه آبرسانایجاد درخشش و شفافیت در موها محافظت و مقابله با آلودگی‎‌های محیطی و رادیکال‎های آزادرفع و کاهش ریزش مو وراثتی و مقطعیتقویت خاصیت کشسانی و ارتجاعی موجلوگیری از نازک و ضعیف شدن موبافت سبک با جذب سریعآبرسانی طولانی مدت و بادوامتحریک سنتز کلاژن در ریشه مومحرک رشد، بازسازی و تغذیه مونرم کننده و درخشان کننده مومانع از کدر شدن و گره خوردگی موافزایش دهنده‌ی حجم موتقویت کننده کوتیکول موبافتی سبک و فاقد چربیبدون احساس سنگینی روی مو ایجاد گردش خون و اکسیژن رسانی به ریشه موالتیام بخشافزایش هیدراتاسیون و کشش مو رفع موخورهرفع الکتریسیته موفاقد پارابنحاوی کلسیمحاوی فسفرحاوی فلاونوئیدحاوی آنتی اکسیدانحاوی اسید پالمیتولئیکحاوی پتاسیم، روی، مس، فسفر و منگنزحاوی اسید آلژئیک و پلی فنول حاوی اسیدهای آمینه حاوی کلاژن حاوی پروتئین گندمپوشاندن و پر کردن شکستگی ها و شکاف های ساختار مو مناسب انواع مو به ویژه موهای خشک، شکننده، آسیب دیده، موهای رنگ مش و یا دکلره شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ماسک تقویت کننده مو هربال مدل فر کننده حجم ۴۰۰ میلی لیتر

ماسک تقویت کننده مو هربال مدل فر کننده حجم 400 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    اسپانیا
  • شماره مجوز
    ۴۰۱۳۴۶۸۸۶۴۴۳۰۱۵۲
  • نوع عصاره
    روزماری و لیمونن
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • سازگار با موهای
    انواع مو
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • ویتامین‌های موجود
    A
  • حاوی
    پروتئین نارگیل، سویا، روزماری، کلاژن، دانه آفتاب گردان و لیمونن
  • سایر توضیحات
    حالت دهنده، فر کننده، ایجاد موج و اعوجاج، ایجاد بافت فر و موج در موتقویت کننده فر و ساختار دهنده بافت مواج موفرمول مخصوص حالت دهنده موهای وز، فر، مجعد، شکننده، خشک و آسیب دیدهفاقد پارابن، سیلیکون، مواد مضر، چربی، گلیسیرین و مواد مضرترمیم و جلوگیری از آشفتگی و درهم تنیدگی، گره خوردگی، وز و شلختگی، خشکی، شکنندگی، کدری و موخوره موهای فرحجم دهنده فوق العاده جهت حفظ تراکم و بافت فر و موج مو به منظور جلوگیری از افتادگی و سنگینی موهای مواجافزایش محسوس تراکم، پر پشتی و پف موهای فر و موج دارتقویت، تغذیه، ترمیم، بازسازی، شفاف و احیا کننده مو و ریشه موکاهش تاثیر منفی افزایش سن و پیری بر سلامت موها با کند کردن روند پیری ریشه مومحافظت کننده از مو در برابر عوامل آسیب رسان مانند حرارت سشوار، مواد شیمیایی، رنگ مو، خشکی، پرتوهای مضر خورشید، رادیکال های آزاد و UV

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ماسک مو لاکمه مدل FULL DEFENSE حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

ماسک مو لاکمه مدل FULL DEFENSE حجم 1000 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    اسپانیا
  • شماره مجوز
    ۱۸۰۲۰۰۱۶۰۱۵۲۱۰۰۲۷۰۰
  • ترکیبات
    بدون پارابن
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    وزدار
  • ویژگی‌ها
    مغذی
  • حاوی
    فرمول گیاهی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ماسک تقویت کننده مو هربال مدل موهای رنگ شده حجم ۴۰۰ میلی لیتر

ماسک تقویت کننده مو هربال مدل موهای رنگ شده حجم 400 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۴۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    اسپانیا
  • شماره مجوز
    ۱۸۵۱۴۰۵۰۷۰۷۶۹۹۰۰۰۱۵۴
  • نوع عصاره
    پروتئین ماکارمیا، یاس تایهی، نارگیل، سویا و رزماری
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • سازگار با موهای
    خشک
  • ویژگی‌ها
    مغذی
  • ویتامین‌های موجود
    B
  • حاوی
    اسید آمینه، پانتنول، پانتونیک، پالمیتولئیک، آنتی اکسیدان، پروتئین، کومارین و کلاژن
  • سایر توضیحات
    مناسب موهای رنگ و دکلره شده، هایلایت و بلوند شده، آسیب دیده، خشک، سوخته، کراتینه، ، وز، فر و حساستثبیت کننده رنگ موضد زردی موحاوی مقادریر فراوان پروتئین هیدرولیز شدهجلوگیری از روند پیری مو و ساختمان موکند کننده پیری مو و ساختمان موایجاد جلوه مخملی، لخت و ابریشمیصاف و درخشان کننده مودرخشان و شفاف کننده موافزایش محصوص لطافت و نرمی موایجاد حالت آبشاری نرم و یک دست در موایجاد ظاهر مخملی و یک دستکمک به رویش مجدد موترمیم کننده مو و ریشه موبازسازی کننده مو و ریشه مومحافظت از ساختمان مومحافظت از رنگ مومحافظت از کراتین موتکنولوژی PH 4.5جلوگیری از کدر شدن و رنگ رفتگی موجلوگیری از سوختن و خشکی بافت موکاهش تاثیر استفاده از مواد شیمیایی مانند انواع رنگ و دکلرهافزایش استحکام و مقاومت ساختار داخلی موفرمول ویژه آبرسانآبرسان عمیق و طولانی مدت مورطوبت رسانی با کیفیت مو و ریشه موتامین رطوبت و افزایش انعطاف پذیری مو برای مدت طولانیافزایش مقاومت و انعطاف پذیری موافزایش قابلیت کشسانی، ارتجاعی و الاستیکی موافزایش خونرسانی به ساختمان مو جهت تامین مواد ضروری موایجاد نهایت اکسیژن رسانی جهت تامین شرایط مناسب برای احیا و بازسازی ساختمان موانرژی دهنده و تغذیه کننده کامل مو جهت بازسازی و احیا ساختمان مودرمان کامل شکستگی، خشکی و آسیب های مو به واسطه جدید ترین تکنولوژی شوآرزکوف فناوری جدید سل پرفکتورحاوی پروتئین سویا و کلسیوم اصلی ترین پروتئین تشکیل دهنده ساختمان مو جهت ترمیم پروتئین مو به منظور رشد موهای با کیفیت و سلامتحاوی کلاژن جهت تامین پروتئین ضروری بافت مو به منظور تولید موهای جدید و مستحکمنفوذ کامل به لایه های مو جهت تغذیه به منظور بازسازی و تقویت تار های موبافت کرمی سبک با جذب سریععدم ایجاد حالت چربی و سنگینیفعال کننده و محرک رشد مجدد موافزایش ویژه دوام رنگ مو و مراقبت ویژه از ساختار موپوشش کوتیکول مونرم کننده مولخت کننده مونفوذ بین پولک های مو و افزایش مقاومت موبازسازی موهای دوشاخه شده و آسیب دیدهتثبیت و حفاظت از رنگدانه های موجلوگیری از سفید شدن موجلوگیری از کدر شدن رنگ موجلوگیری از وزی و گره خوردگی موجلوگیری از آسیب به مو در اثر استفاده از مواد شیمیاییجلوگیری از آسیب به مو در اثر استفاده از دستگاه های حرارتی مانند سشوار و اتو مورفع الکتریسیته موماندگاری طولانی مدت رنگدانه های موماندگاری طولانی مدت رطوبت موماندگاری طولانی مدت کراتین موتقویت ویژه ساختمان مواحیا کننده مو و ریشه موبازسازی کننده مو و ریشه موتقویت کننده مو و ریشه موتغذیه کننده مو و ریشه موافزایش مقاومت و انعطاف پذیری موکاهش تاثیر منفی افزایش سن و پیری بر سلامت موها با کند کردن روند پیری ریشه موپوشش و محافظت از مو، ساقه مو و پوست سرافزایش درخشندگی، شفافیت و انعطاف پذیری موجلوگیری از نازک و ضعیف شدن موایجاد یک لایه محافظتی روی تارهای مومحافظت از ساختمان مومحافظت از ترکیبات چربی ضروری ساختمان مومحافظت از رطوبت طبیعی ساختمان مومحافظت از مو در برابر پرتوهای مضرمحافظت از مو در برابر رادیکال های آزادمحافظت از مو در برابر اشعه های مضر خورشیدمحافظت از مو در برابر حرارت و رطوبتمحافظت از الیاف مورفع وزی مورفع مو خورهرفع خشکی مورفع گره خوردگی مورفع غیر قابل کنترل پذیری مورفع غیر قابل حالت پذیری مورفع غیر قابل شانه پذیری موکمک به رشد و سنتس مومانع از کدر شدن و گره خوردگی موافزایش گردش خون سلولیدرمان شکستگی و خشکی مو به واسطه وجود تکنولوژی سل پرفکتورافزایش مقاومت مورایحه دلپزیرفاقد ترکیبات چربیجلوگیری از بسته شدن منافذ پوستجلوگیری از عدم تنفس پوستجلوگیری از کدر شدن، گره خوردگی و وزی موفاقد نمکفاقد پارابنفاقد سیلیکونفاقد رنگ مصنوعیفاقد عصاره مصنوعیحاوی آنتی اکسیدانحاوی مقادیر فرآوان پروتئینحاوی مقادیر فرآوان ویتامینحاوی مقادیر فرآوان پرو ویتامینحاوی ملتی ویتامین، امگا ۳ و امگا ۶سرشار از ویتامین E و پروویتامین B5حاوی پانتونیک آبرسانی و تامین رطوبتحاوی پانتنول شفاف، درخشان و جوان کننده موحاوی ویتامین، پرو ویتامین، آهن، فیبر و فسفرحاوی کیتی با خاصیت آبرسانی قوی و مقاوم کنندهحاوی سرامید و پروتئین های ساختار مو و ریشه موحاوی سیستئین افزایش مقاومت و انعطاف پذیری موحاوی فاکتورهای ویژه تنظیم PH طراوت، براقی و شادابی موحاوی پروتئین گیاه کتان افزایش مقاومت و انعطاف پذیری موهاحاوی عصاره پروتئین شکسته گیاه گوار تقویت، ترمیم و لطافت موحاوی کیتین درخشان کننده، پوشش دهنده تارهای مو و محافظت کنندهحاوی پروتئین شکسته شده تغذیه کننده و تامین مواد ضروری ساختمان موحاوی پلیمرها و مواد کاتیونی ویژه جهت افزایش حالت پذیری و درخشندگی موحاوی تارترات تقویت، تغذیه و افزایش انرژی ریشه مو، محرک تولید فولیکول موحاوی پرو ویتامین B5 جهت حفظ رطوبت و افزایش مقاومت مو استفاده می شودحاوی پروتئین نارگیل و هسته کرنل آبالون افزایش مقاومت و انعطاف پذیری موهاحاوی ویتامین E دارای اثر حفاظتی در برابر عوامل محیطی و رادیکال های آزاد استحاوی پروتئین نارگیل و هسته کرنل آبالون افزایش مقاومت و انعطاف پذیری موهاحاوی ویتامین E دارای اثر حفاظتی در برابر عوامل محیطی و رادیکال های آزاد استحاوی اسید پالمیتولئیک احیا کننده ریز سلولی جهت تنظیم و کنترل ریزش طبیعی موحاوی لینالول به منظور بازسازی عمیق شکستگی های مو و نفوذ به اعماق لایحه های موحاوی مقادیر فرآوان کراتین هیدرولیز شده تغذیه کننده و تامین مواد ضروری ساختمان موحاوی اسید آمینه های ضروری جهت افزایش استحکام، ترمیم و بازسازی ساختار درونی موحاوی پروتئین تغلیظ شده ماکادمیا جهت افزایش تولید کراتین های حیاتی در ریشه موحاوی عصاره غیر اشباء قشاء قنی شده حاوی مالارا، نارگیل، دانه آفتاب گردان، سویا، هیدروژنه سبک، لینالول و لیموننحاوی فولیک کلسیوم جهت تغذیه ساختمان مو و تقویت عوامل و آنزیم های ضد پیری و کند کننده روند پیریحاوی مقادیر فرآوان کلاژن جهت تامین پروتئین اصلی بافت مو به منظور تولید موهای جدید و مستحکم و ضخیمحاوی رویتالیزینگ با خاصیت آبرسانی قوی جهت تامین رطوبط لازم مو و ریشه مو به منظور رفع خشکی و شکنندگیحاوی مقادیر فراوان آنزیم یاس تایهی جهت تامین ویژه زروی ترین ترکیبات موجود در مو به منظور تولید موهایی با کیفیت و سالمحاوی ترکیبات ترکیب دگرآسیب کومارین جهت بهینه سازی متابلیسم جوانه زنی، رشد مو، ساقه و تنظیم غلظت آنزیم های رشدحاوی مقادیر فرآوان کراتین هیدرولیز شده ریز ملکولی جهت تامین اصلی ترین پروتئین تشکیل دهنده مو به منظور تولید موهای جدیدحاوی فلاونوئید، آنتی اکسیدان قوی جهت جلوگیری از اکسید، خشکی و نازکی، رشد و تحریک فولیکول مو درنتیجه تولید مو و سلولهای پاپیای پوستحاوی تائورین یک نوع ویژه از آمینواسید افزایش آبرسانی و کمک به فعالیت های اصلی سیستم عصب مو جهت تحریک و سنتز کلاژن به منظور رویش مجدد مو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ماسک مو آلترگو مدل silk حجم ۹۵۰ میلی لیتر

ماسک مو آلترگو مدل silk حجم 950 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۹۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۱۸۰۲۰۰۱۶۰۱۵۲۹۸۹۸۲۷۰۰
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    وزدار
  • ویژگی‌ها
    نگهدارنده
  • حاوی
    روغن ابریشم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ماسک مو لاکمه مدل BIO ARGAN حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

ماسک مو لاکمه مدل BIO ARGAN حجم 1000 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    اسپانیا
  • شماره مجوز
    ۱۸۰۲۰۰۱۶۰۰۰۳۹۸۷۹۸۲۷۰۰
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    وزدار
  • ویژگی‌ها
    نرم کننده
  • حاوی
    آرگان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ماسک مو دوناتی مدل MELT حجم ۵۰۰ میلی لیتر

ماسک مو دوناتی مدل MELT حجم 500 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۵۰۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۸۰۲۲۲۹۷۰۶۴۳۴۳
  • مشخصات ویژه
    مخصوص
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • سازگار با موهای
    آسیب دیده
  • ویژگی‌ها
    آبرسان
  • حاوی
    لیپید
  • سایر توضیحات
    نحوه استفاده : ابتدا موهای خود را ۱ تا ۲ بار با شامپو MELT شامپو کنید و به مدت ۲ دقیقه بگذارید و بشویید.سپس ماسک MELT را بمالید و آن را به مدت ۳-۵ دقیقه بگذارید و خوب بشویید. باید یک بار در هفته استفاده شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ماسک مو فرامسی مدل A11068 حجم ۱۰۰۰ میلی لیتر

ماسک مو فرامسی مدل A11068 حجم 1000 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۰۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایتالیا
  • شماره مجوز
    ۸۰۵۹۶۰۶۶۸۱۴۶۷
  • نوع عصاره
    کلاژن دریایی
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سازگار با موهای
    رنگ شده
  • ویژگی‌ها
    تثبیت کننده
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • حاوی
    اسید هیالورونیک
  • سایر توضیحات
    نحوه مصرف: این ماسک مکمل محصول ۱۰۱ می باشد و پس از اتمام دکلره یا رنگ به موی سر بزنید و ماساژ دهید و سپس شستشو نمایید. ۱۰ تا ۲۰ گرم یا ۵ تا ۱۰ واحد پمپ از محصول روی موها زده و شانه شود و سپس شستشو نمایید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ماسک مو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید مانیتور کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا