سرگرمی و آموزشی

قطار اسباب بازی، راهنمای خرید انواع قطار اسباب بازی فلزی بزرگ، دودزا و کنترلی

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید قطار اسباب بازی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از اسباب بازی‌های مورد علاقه کودکان قطار اسباب بازی می‌باشد. برای یک کودک هیچ چیز دلپذیر‌تر از سرگرم شدن با یک اسباب بازی نیست به خصوص اگر آن اسباب بازی کنترلی باشد و کودک خودش آن را کنترل کند. اسباب بازی‌های زیادی وجود دارند که کنترلی هستند، اما داشتن یک قطار کنترلی چیز دیگری است. قطارهای اسباب بازی هم مانند قطار واقعی دارای ریل می‌باشند، شما قبل از بازی با این وسیله باید همانند یک لگو تکه‌های ریل را روی زمین در کنار هم قرار دهید تا قطار اسباب بازی در مسیری که قبلا ریل آن را نصب کرده‌اید، حرکت کند. این وسیله علاوه بر سرگرم کردن کودک شما باعث افزایش تمرکز و یادگیری او می‌شود. از تمام این جوانب که بگذریم، یک وسیله تزئینی برای اتاق کودک شما هم به حساب می‌آید. اگر درون اتاق کودک شما یک میز وجود داشته باشد، شما به راحتی می‌توانید قطار اسباب بازی را روی آن نصب کنید و به اتاق کودک خود جلوه زیباتری بدهید.

تولید کنندگان قطار اسباب بازی برای اینکه این وسیله طبیعی‌تر به نظر برسد به وسیله یک ماده شیمیایی دودزا مقداری دود بی‌خطر ایجاد می‌کنند که با ایجاد صدای یک قطار واقعی و خروج دود از اگزوز آن به یک نمونه واقعی نزدیک‌تر می‌شود. هر چه این احساس واقعی بودن بیشتر در کودک شما القا شود، خود را در نقش یک لوکوموتیوران واقعی بیشتر احساس می‌کند. این اسباب بازی علاوه بر کودک یک وسیله مهیج برای بزرگسالان نیز می‌باشد. هیچ وقت برای بازی کردن دیر نیست، شما می‌توانید با خرید قطار اسباب بازی مدت زمان زیادی را صرف بازی با کودک خود کنید و وظیفه خود را نسبت به کودک خود انجام دهید. شاید بازی کردن با یک ماشین کنترلی برای کودک شما چندان کار ساده‌ای نباشد، اما بدون شک قطار اسباب بازی به علت اینکه در مسیر مشخصی روی ریل حرکت می‌کند، یک سرگرمی فوق العاده راحت برای کودک می‌باشد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای کودک خود قصد خرید قطار اسباب بازی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این اسباب بازی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع قطار اسباب بازی آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید قطار اسباب بازی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

قطار اسباب‌بازی چیست و چه کاربردی دارد؟

نوعی اسباب بازی بچه‌گانه که از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به یک قطار واقعی دارد، این قطارها معمولا دارای یک سیستم الکترونیکی یا مکانیکی هستند که علاوه بر به حرکت در آوردن قطار وظیفه تولید صدایی شبیه به یک قطار واقعی را بر عهده دارد. برخی از نمونه‌های این قطار به وسیله یک ماده شیمیایی دودزا مقداری دود از اگزوز آن‌ها خارج می‌شود که این امر به طبیعی بودن بیشتر آن کمک می‌کند. این وسیله باعث رشد فکری و قدرت تمرکز در کودک شما می‌شود. البته این اسباب بازی هم مانند اسباب بازی‌های دیگر دارای مدل‌های مختلفی است که در ادامه به توضیح تک تک آن‌ها می‌پردازیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ماشین اسباب بازی

انواع قطار اسباب‌بازی:

  1. قطار اسباب‌بازی فلزی: اولین نمونه‌های قطار بازی کودک از جنس چوب یا فلز ساخته می‌شدند، این قطارها معمولا حرکت نمی‌کردند و به صورت یک ماکت ساخته می‌شدند، البته نمونه‌های دیگری از آن‌ها وجود داشت که دارای چرخ‌های گردان بودند و با حرکت دست کودک حرکت می‌کردند. امروزه قطارهایی ساخته شده‌اند که برخلاف مدل‌های قدیمی باتری خور و گیربکس‌دار هستند و توانایی حرکت را دارند.
  2. قطار اسباب‌بازی کنترلی: اگر به دنبال یک قطار حرفه‌ای‌تر هستید به شما پیشنهاد می‌کنم از نوع کنترلی آن استفاده کنید. این مدل‌ها معمولا باتری خور و شارژی می‌باشند که از طریق رابط USB شارژ می‌شوند. کنترل آن‌ها هم به صورت بی‌سیم و کنترل از راه دور می‌باشد که با باتری کار می‌کند. این قطارها دارای ویژگی کنترل از راه دور و حرکت به طرف جلو و عقب روی ریل‌های خود می‌باشند. دارای یک واگن حرکت در جلو و تعدادی واگن در پشت می‌باشند که قابلیت جابه‌جایی واگن‌های عقبی به دلخواه کودک وجود دارد.
  3. قطار ریلی اسباب بازی: یکی از وسایل مهمی که یک قطار بازی به آن احتیاج دارد، ریل می‌باشد تا کودک شما از آن بتواند به عنوان یک ‌قطار واقعی استفاده کند. ریل‌های ساخته شده برای این قطار‌ها معمولا از جنس پلاستیک و فلز به شکل منحنی هستند که از انتها و ابتدای دیگری به یکدیگر متصل می‌شوند. در واقع هیچ انتهایی برای حرکت این قطارها وجود ندارد و در یک مسیر دایره‌ای شکل دور می‌زنند. هر چه تعداد این ریل‌‌ها بیشتر باشد، قطار شما مسیر طولانی‌تری را طی می‌کند و جذابیت بیشتری هم دارد.

مزایای استفاده از قطار اسباب بازی:

  • این وسیله همان طور که گفته شد دارای تعدادی ریل می‌باشد که کودک باید قبل از بازی آن‌ها را روی هم سوار کند. به همین علت تاثیر مثبتی بر روی افزایش تمرکز کودک شما دارد.
  • کودک شما یاد می‌گیرد که بعد از بازی با هر وسیله باید قطعات آن را از هم جدا کرده و درون جعبه مخصوص خود قرار دهد و همین طور روی زمین رها نکند. این ویژگی نظم و انظباط را به کودک شما آموزش می‌دهد.
  • در مواردی دیده می‌شود که کودک برای سر هم کردن ریل‌ها به کمک والدین نیاز دارد که این امر هم سبب می‌شود تا روابط بین کودک و والدین تقویت شود و بهبود پیدا کند. از طرفی کودک شما احساس امنیت و آرامش بیشتری در کنار شما پیدا می‌کند.
  • یکی از ویژگی‌های جالبی که قطارهای اسباب بازی برای کودک شما دارند، افزایش درک حرکتی و دید فضایی است. همچنین این وسیله باعث تقویت هماهنگی چشم‌ها با دست شما می‌شود.

قطار اسباب بازی مناسب چه رده سنی است؟

در واقع برای بازی با این وسیله هیچ محدودیت سنی وجود ندارد، شما می‌توانید از این وسیله حتی برای اسباب بازی درون سیسمونی هم استفاده کنید. قطارهای پلاستیکی کوچک که معمولا دارای طیف‌های رنگی شاد هم هستند بیشتر برای کودکان یک تا سه سال مناسب می‌باشند. داشتن ریل‌های رنگی و حرکت روی ان‌ها با نور پردازی و صدایی زیبا یک اسباب بازی جذاب و زیبا را برای کودک شما به ارمغان می‌آورد. برای سنین سه تا شش سال هم انواع دیگر این قطار‌ها مناسب است، زیرا باعث افزایش مهارت و یادگیری کودک شما در این سنین می‌شود.

بهترین مارک قطار اسباب بازی موجود در بازار:

هیچ کس با اطمینان کامل نمی‌تواند یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک قطار اسباب‌بازی به شما معرفی کند. زیرا برندهای با کیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید این وسیله فعالیت دارند و معرفی یک محصول خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای قطار ریلی اسباب بازی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • قطار اسباب‌بازی شنگ چوان
  • قطار اسباب‌بازی ژیانگ دا
  • قطار اسباب‌بازی وسترن
  • قطار اسباب‌بازی کلاسیک
  • قطار اسباب‌بازی اسپایدر من
  • قطار اسباب‌بازی هپی کمندر
  • قطار اسباب بازی آکو

قطار اسباب بازی از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های مختلفی برای خرید این محصول وجود دارد که شما از طریق هر یک از این روش‌ها می‌توانید این اسباب بازی را خریداری کنید. اگر بخواهیم تک تک این روش‌ها را به شما معرفی کنیم. مستلزم صرف زمان زیادی است و شاید به یک مقاله جداگانه نیاز داشته باشد. از آنجایی که دو روش یعنی خرید حضوری و خرید اینترنتی بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، این دو روش را به شما توضیح می‌دهیم.

  1. خرید قطار از فروشگاه اسباب بازی فروشی: در این روش شما باید حتما از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه اسباب بازی فروشی مراجعه کنید و از میان تنوع محدود قطارها یکی را انتخاب و خریداری نمائید. در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی قطار اسباب بازی: در این روش نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید و فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان تنوع زیادی از قطارها اسباب بازی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. هیچ جای نگرانی وجود ندارد، زیرا شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید هلیکوپتر اسباب بازی

نکات مهم هنگام خرید قطار اسباب بازی:

  1. قیمت قطار اسباب‌بازی: شاید مهم‌ترین نکته در مورد خرید این وسیله قیمت آن باشد، قیمت این اسباب بازی به موارد مختلفی بستگی دارد، جنس بدنه، امکانات بیشتر مانند: دودزا بودن و کنترلی بودن می‌تواند تاثیر زیادی روی قیمت آن داشته باشد. هر چه این امکانات بیشتر باشد، قیمت این وسیله هم افزایش پیدا می‌کند. جنس‌های فلزی هم نسبت به پلاستیکی قیمت بالاتری دارند.
  2. نوع قطار: این وسیله هم مانند سایر اسباب بازی‌های دیگر انواع مختلفی دارد، این شما هستید که باید با توجه به رده سنی و علاقه کودک خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری نمائید. اگر کودک شما در رده سنی یک تا سه سال قرار دارد، شما می‌توانید به سراغ مدل‌های پلاستیکی کوچک بروید، زیرا در تنوع طیف‌های رنگی مختلف قرار دارند و به علت موزیکال بودن برای کودک شما جذاب و مهیج خواهند بود. مدل‌های دیگری هم وجود دارند که به علت افزایش قدرت خلاقیت و تمرکز مناسب سن‌های بالاتر هستند.
  3. جنس بدنه قطار: اگر از قطارهای قدیمی و ماک که از جنس چوب ساخته می‌شد، چشم پوشی کنیم، قطارهای اسباب بازی به طور کلی یا از جنس فلز هستند و یا پلاستیک که در ادامه به شما عزیزان ویزگی‌های هر یک را توضیح می‌دهیم. قطارهای فلزی معمولا در اندازه‌های بزرگ ساخته می‌شوند و علاوه بر مقاومت بالای بدنه قیمت بیشتری هم دارند. قطارهای پلاستیکی علاوه بر داشتن وزن کمتر قیمت پایین‌تری هم نسبت به مدل‌های فلزی دارند. متاسفانه مقاومت بدنه کمتر از نمونه فلزی است.
  4. نمونه شارژی یا باتری‌خور: تمام نمونه‌هایی که قابلیت حرکت کردن دارند، به جز نمونه‌های موتور بخار کلاسیک یا دارای باتری یک بار مصرف هستند و یا دارای باتری‌های داخلی قابل شارژ می‌باشند. مدل‌های باتری خور محدودیت استفاده ندارند و بلافاصله بعد از تمام شدن شارژ باتری می‌توان آن را تعویض و دوباره استفاده کرد. اما نمونه شارژی با اینکه خیلی اقتصادی‌تر است باید تا زمان شارژ شدن مجدد باتری‌ها صبر کنید و امکان بازی کردن با آن‌ها وجود ندارد.
  5. کنترل‌دار یا بدون کنترل: قطارهای معمولی معمولا دارای یک دکمه روشن و خاموش در واگن حرکت یا همان واگن اول خود هستند و با روشن کردن و قرار دادن آن روی ریل در مسیر ریل شروع به حرکت می‌کند و برای توقف باید آن را با دست نگه داشته و خاموش کنید. با اینکه حرکت این قطارها تنها در مسیر ریل صورت می‌گیرد با این حال دارای نمونه کنترلی هستند که علاوه بر حرکت به طرف جلو قابلیت حرکت به طرف مخالف یا رو به عقب را دارند.
  6. رده سنی اسباب بازی: اسباب بازی‌ها معمولا دارای یک رده سنی خاص هستند و شما هنگام خرید آن‌ها باید با توجه به سن کودک خود این کار را انجام دهید. اگر به اشتباه یک قطار با رده سنی بالاتر برای کودک خود خریداری کنید، کودک شما نه تنها قادر به استفاده از آن نیست بلکه موجب ناراحتی او نیز می‌شود و اگر بر عکس قطار بازی مربوط به سن‌های پایین‌تر را برای سنین بالاتر خریداری کنید، برای کودک شما نه تنها جذاب نیست بلکه ممکن است آن را به طور کلی کنار بگذارد.
  7. برند محصول: اگر با توجه به توضیحاتی که داده شد باز هم در مورد خرید این اسباب بازی مشکل دارید، به شما توصیه می‌کنم به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بروید. زیرا این محصولات معمولا از قبل تست شده و کیفیت بالایی دارند. پس شما می‌توانید روی حساب اینکه افراد زیادی آن‌ها را خریداری کرده‌اند، این محصول را خریداری کنید. در صورت خرید یک برند ناشناخته وقت و هزینه خود را هدر می دهید.

روش نگهداری از قطار اسباب بازی:

  • اگر مدت زمان زیادی قصد استفاده از این اسباب بازی را ندارید، بهتر است، باتری‌های درون آن را خارج کرده و در جای مناسب نگهداری کنید.خخری
  • همیشه قطار خود را تا حد امکان روی زمین وصل کنید، در صورت استفاده بر روی میز آن از محکم بودن اتصال ریل‌ها با یکدیگر اطمینان حاصل کنید، زیرا در صورت خارج شدن از ریل آسیب جدی می‌بیند.
  • قطار یک وسیله الکترونیکی حساس بوده و به هیچ عنوان نمی‌توان از آن‌ها در مکان‌های مرطوب مانند حمام استفاده کرد، هرگز این وسیله را شستشو ندهید.
  • اگر از نمونه شارژی استفاده می‌کنید، به هیچ عنوان تا زمانی که شارژ باتری آن تمام نشده آن را شارژ مجدد نکنید، با این کار به افزایش طول عمری باتری آن کمک می‌کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید قطار اسباب بازی مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برند‌های قطار اسباب بازی جدید، ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ قطار اسباب بازی مدل thomas

قطار اسباب بازی مدل thomas

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت حرکت
  • مقیاس ساخت
    ۱:۳۴
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    یک عدد باتری متوسط
  • اقلام همراه
    ریل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۰*۲۰*۲
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ قطار اسباب بازی کنترلی مدل Track Train 2223

قطار اسباب بازی کنترلی مدل Track Train 2223

مشخصات

  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت حرکت
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    نیاز به ۲ باتری قلمی- بسته فاقد باتری
  • اقلام همراه
    ریل
  • اقلام همراه
    ۲ واگن- ۲ درخت- ریموت کنترل
  • توضیحات ریل
    ۱۲ ریل منحنی- ابعاد ریل پس از ساخت: ۱۰۰ × ۱۰۰ سانتی متر
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۵۵ × ۶۰ × ۳۳۰
  • وزن بسته‌بندی
    ۸۰۴
  • سایر توضیحات
    مناسب برای کودکان بالای سه سال- قطار موزیکال و چراغ دار- دارای ۱۸ تکهابعاد قطار: ۲۰ × ۴ × ۷.۵ سانتی متر- واگن مسافر به ابعاد: ۱۴ × ۴ × ۷ سانتی متر- واگن حمل ذغال سنگ به ابعاد: ۱۰ × ۴ × ۵ سانتی متر- دارای دو درخت کاج به طول ۹ سانتی متر- ریموت کنترل به ابعاد: ۲۰ × ۵ × ۳ سانتی متر- ریموت نیاز به ۲ باتری قلمی- دارای سوکت برای اتصال واگن ها به یکدیگر و قطار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ قطار اسباب بازی مدل CLASSIC TRAIN کد ۳۱۴

قطار اسباب بازی مدل CLASSIC TRAIN کد 314

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت حرکت
  • شبیه‌سازی
    براساس نمونه واقعی
  • منبع انرژی
    باتری
  • اقلام همراه
    ریل
  • توضیحات ریل
    – ۸ عدد ریل منحنی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۳۰*۲۱۰*۵۰
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۰۰
  • سایر توضیحات
    – فاقد باتری در بسته بندی- ۸ عدد ریل- ۲ واگن باری- ۱ لوکوموتیو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ قطار اسباب بازی مدل Classic Train

قطار اسباب بازی مدل Classic Train

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت حرکت
  • مقیاس ساخت
    ۱:۳۴
  • شبیه‌سازی
    براساس نمونه واقعی
  • اقلام همراه
    ریل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۷×۴۰×۶۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ قطار اسباب بازی طرح حیوانات مدل TR-1

قطار اسباب بازی طرح حیوانات مدل TR-1

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x8x29 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ قطار اسباب بازی مدل ۸۰۱۰

قطار اسباب بازی مدل 8010

مشخصات

  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت حرکت
  • توضیحات باتری
    C1
  • اقلام همراه
    ریل
  • اقلام همراه
    یک لوکوموتیو یک کوپه مسافربرییک مخزن زغال‌سنگ هشت ریل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۷۰×۳۷۰×۷۰
  • وزن بسته‌بندی
    ۵۴۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ قطار اسباب بازی مدل کلاسیک

قطار اسباب بازی مدل کلاسیک

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت حرکت
  • مقیاس ساخت
    ۱:۳۴
  • شبیه‌سازی
    براساس نمونه واقعی
  • منبع انرژی
    باتری
  • اقلام همراه
    ریل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۷×۳۷×۷
  • وزن بسته‌بندی
    ۶۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ قطار اسباب بازی شنگ چوان مدل Boats

قطار اسباب بازی شنگ چوان مدل Boats

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت حرکت
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    نیاز به ۳ باطری قلمی ۱.۵ ولتی که در بسته موجود نیست
  • اقلام همراه
    ریل
  • اقلام همراه
    ۸ ریل به همراه دو واگن و دو قایق
  • توضیحات ریل
    ۸ ریل:۴ ریل مستقیم و ۴ ریل منحنی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۳.۳ × ۷.۵ × ۳۹.۵
  • وزن بسته‌بندی
    ۸۲۹
  • سایر توضیحات
    مناسب برای کودکان بالای یک سال- موزیکال- دارای چراغ با قابلیت بالا و پایین رفتن- قرارگرفتن ریل‌ها به حالت دایره، مربع، بیضی- ریل‌ها به صورت دایره و به قطر ۴۱ سانتی‌متر که به ۴ ریل منحنی نیاز دارد- قرارگیری ریل‌ها به صورت بیضی به ابعاد ۹۴.۵ × ۴۱.۵ سانتی‌متر با ۴ ریل منحنی و ۴ ریل مستقیم- قرارگیری ریل‌ها به صورت مربع به قطر ۴۳ سانتی‌متر به کمک ۴ ریل مستقیم و ۴ ریل منحنی- قرارگیری ریل‌ها به صورت بیضی بزرگتر به ابعاد ۶۳ × ۶۱ سانتی‌متر با کمک ۲ ریل مستقیم و ۴ ریل منحنی- کمک به کودک در جهت افزایش مهارت‌های دستانش- مناسب برای کودک در جهت آموزش رنگ‌ها- کمک به کودک در جهت افزایش هماهنگی میان چشم و دست کودک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ قطار اسباب بازی مدل Western 7072

قطار اسباب بازی مدل Western 7072

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت حرکت
  • شبیه‌سازی
    براساس نمونه واقعی
  • منبع انرژی
    باتری
  • توضیحات باتری
    دو عدد باطری نوع D
  • اقلام همراه
    ریل
  • اقلام همراه
    لوکوموتیو، یک کوپه مسافربری، یک مخزن زغال‌سنگ، یک ایستگاه مسافرتی و هشت ریل متصل شونده
  • توضیحات ریل
    هشت ریل متصل شونده
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۴۸×۲۶×۷۰
  • وزن بسته‌بندی
    ۷۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ قطار اسباب بازی مدل ۸۸۷۰۲

قطار اسباب بازی مدل 88702

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت حرکت
  • توضیحات باتری
    دارای پیچ و مهره و قابلیت باز و بسته کردن
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۳۵ × ۱۱۰ × ۱۲۰
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۴۴
  • سایر توضیحات
    یک عدد آچار- یک عدد پیچ گوشتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ قطار اسباب بازی کد ۴۵

قطار اسباب بازی کد 45

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت حرکت
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۸ × ۱۵
  • سایر توضیحات
    مناسب برای کودکان بالای یک سالابعاد: ۴۹ ×۷ × ۷.۵ سانتی‌متر وزن: ۲۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ قطار اسباب بازی کنترلی

قطار اسباب بازی کنترلی

مشخصات

  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت حرکت
  • شبیه‌سازی
    براساس نمونه واقعی
  • منبع انرژی
    باتری
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰۰*۲۰۰*۱۰۰
  • وزن بسته‌بندی
    ۳۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ قطار اسباب بازی مدل سگ های نگهبان

قطار اسباب بازی مدل سگ های نگهبان

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x20x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت حرکت
  • مقیاس ساخت
    ۱:۳۴
  • منبع انرژی
    باتری
  • اقلام همراه
    ریل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۰×۲۰×۲
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۰۰
  • سایر توضیحات
    قطار اسباب بازی جنس بدنه : پلاستیکیدر دو مدل : classic و modern 11 تکه شامل : ۸ تکه ریل ، ۳ واکن قطار فرم ریل ها : صاف و منحنی نوع کارکرد توسط : ۱باطری ۱.۵ ولت (همراه پکیج نمی باشد) مناسب برای کودکان بالای ۳ سالدارای پکیجینگمناسب برای هدیه به کودکانسرگرمی جذاب و بی خطر ارسال رنگ هر مدل بصورت رندوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ قطار اسباب بازی کنترلی کد ۳۰۵۴

قطار اسباب بازی کنترلی کد 3054

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت حرکت
  • اقلام همراه
    ریل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۵x30x10
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ قطار اسباب بازی مدل ۷۰۱۳۳

قطار اسباب بازی مدل 70133

مشخصات

  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های حرکتی
    قابلیت حرکت
  • مقیاس ساخت
    ۱:۳۴
  • شبیه‌سازی
    براساس نمونه واقعی
  • اقلام همراه
    ریل
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۷x37x7
  • وزن بسته‌بندی
    ۶۰۰
  • سایر توضیحات
    مناسب برای گروه سنی بالای ۳ سالشامل یک لوکوموتیو، یک واگن مسافربری و یک واگن حمل زغال سنگشامل ۸ قطعه ریلامکان ساخت ریل بصورت گرددارای افکت نوریدارای رنگ های شاد و متنوعساخته شده از پلاستیک با کیفیت و عالیفاقد هر گونه مواد مضر و شیمیاییفاقد لبه تیز و خطرناکنیاز به ۲ عدد باتری ۱٫۵ ولتیطول لوکوموتیو: ۲۳ سانتیمترطول واگن مسافربری: ۲۰ سانتیمترطول واگن زغال سنگ: ۱۱٫۵ سانتیمترطول مسافت ایجاد شده توسط ریل ها: ۲۸۲ سانتیمترابعاد بسته: ۴۰ در ۷ در ۲۲ سانتیمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید قطار اسباب بازی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پرینتر ناخن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا