لوازم خانگی برقی

فیوز مینیاتوری، راهنمای خرید انواع فیوز مینیاتوری تک فاز و سه فاز اصل

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید فیوز مینیاتوری باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از مهم‌ترین تجهیزات مربوط به برق ساختمان فیوز مینیاتوری می‌باشد. در واقع این قطعه کوچک نقش بسیار مهمی در سیم‌کشی شما ایفا می‌کند. در صورت افزایش شدت جریان عبوری از سیم و گرم شدن بیش از اندازه سیم داغ می‌شود. در این لحظه است که قبل از وقوع آتش سوزی فیوز مینیاتوری جریان برق را قطع کرده و از وقوع آتش سوزی جلوگیری می‌کند. تصور کنید یک اتصال کوتاه ساده در سیستم برق منزل یا محل کار شما اتفاق بیافتد و این وسیله به درستی کار نکند. در بهترین حالت ممکن کار به آتش سوزی ختم شده و ممکن است تمام دار و ندار خود را از دست بدهید. فیوز مینیاتوری هم دارای جریان و تایپ‌های مختلف است که شما باید مقدار آن را به درستی مشخص کنید تا بتواند کار خود را به درستی انجام دهد. در غیر این صورت بود و نبود این قطعه تفاوت چندانی نخواهد کرد.

متاسفانه بیشتر برق کارهای ایرانی این کار را بدون علم و به صورت تجربی فرا گرفته‌اند و فیوز مینیاتوری درست را برای شما نصب نمی‌کنند. به همین علت است که باید خود شما هم در مورد خرید این وسیله اطلاعات لازم را داشته باشید تا بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید. ممکن است شما یک برق کار با تجربه و قدیمی هم باشید، اما به هر دلیل فرصت کافی برای یاد گرفتن فیوز مینیاتوری را نداشته‌اید. اما نگران نباشید، ماهی را هر موقع از آب بگیرید، تازه است. هیچ وقت برای یاد گیری دیر نشده شما با مطالعه چند دقیقه این مطلب صفر تا صد نکاتی که برای خرید و استفاده از فیوز مینیاتوری را باید بدانید، خواهید آموخت. در هر صورت انتخاب با خود شماست، می‌توانید علم و دانش خود را افزایش دهید و یا اینکه از خیر این مطلب گذشته و با همان اطلاعات گذشته کار خود را ادامه دهید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به ایمنی سیستم برق ساختمان خود اهمیت می‌دهید و قصد خرید فیوز مینیاتوری را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید.‌ ما در این مطلب شما را با انواع فیوز مینیاتوری آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید فیوز مینیاتوری باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

فیوز مینیاتوری‌چیست و چه کاربردی دارد؟

کلید مینیاتوری یا فیوز مینیاتوری تجهیزات خانگی و صنعتی شما را در برابر اتصال کوتاه محافظت می‌کند. در صورتی که جریان عبوری در سیستم برق شما افزایش پیدا کند، کلید برق را قطع کرده و از آتش سوزی جلوگیری می‌کند. در واقع ساده‌ترین وسیله برای حفاظت از وسایل برقی می‌باشد که از وسایل برقی شما در برابر اتصال کوتاه و آتش سوزی محافظت می‌کند. درون این فیوز دو عدد فلز غیر هم جنس وجود دارد. زمانی که جریان از حد مجاز عبور می‌کند، فلز خم شده و جریان را از مدار قطع می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کلیو و پریز برق

انواع فیوز مینیاتوری بر اساس تایپ:

  1. کلید مینیاتوری تایپ B: این فیوز بیشتر برای مدارهای روشنایی و خانگی کاربرد دارد. توجه داشته باشید که در مسیر وسایل صنعتی نباید از آن استفاده کنید. حداکثر جریان نامی این کلید‌ها ۳ تا ۵ آمپر می‌باشد. در صورتی که جریان نامی شما بیشتر از ۳ تا ۵ آمپر باشد کلید جریان را قطع کرده و از بروز حادثه جلوگیری می‌کند.
  2. کلید مینیاتوری تایپ C: این کلید استفاده خانگی ندارد و بیشتر برای مراکز صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته اگر مصرف کننده‌ای دارید که مانند کولر گازی آمپر بالایی می‌کشد می‌توانید برای جلوگیری از قطع شدن یا پریدن متوالی از تایپ C استفاده خانگی کنید. حداکثر جریان نامی این کلید ۵ تا ۱۰ آمپر می‌باشد و در صورتی که بیشتر از این مقدار جریان از سیم شما عبور کند، فیوز عمل کرده و برق را قطع می‌کند.
  3. کلید مینیاتوری تایپ D: برخی از مصرف کننده‌های صنعتی توان مصرفی خیلی بالایی دارند و دیگر یک کلید تایپ C جواب کار را نمی‌دهد و بایک مصرف معمولی به اشتباه برق را از مدار قطع می‌کند و شما را با چالش مواجه می‌کند. از کلید تایپ D بیشتر برای دستگاه‌های صنعتی اشعه X_ Ray و ترانسفورماتور‌ها استفاده می‌شود که جریان نامی آن‌ها بین ۱۰ تا ۲۰ آمپر می‌باشد. در صورتی که شدت جریان از این مقدار عبور کند، برق را قطع می‌کنند.
  4. کلید مینیاتوری تایپ K: این کلید هم مانند سری قبلی بیشتر برای ترانسفر ماتورها و موتورهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورت عبور بیشتر از جریان نامی خیلی سریع‌تر از مدل‌های قبلی جریان را قطع می‌کنند. در واقع برای وسایل صنعتی گران قیمت که اختلاف آمپر ممکن است به آن‌ها صدمه بزند بهتر است از این نمونه استفاده کنید. البته از نظر توان جریان نامی مانند تایپ C و D عمل می‌کنند.
  5. کلید مینیاتوری تایپ Z: به این کلیدها مینیاتوری فوق سریع هم گفته می‌شود. زمانی که جریان نامی از مقدار ثابت بیشتر شود، خیلی سریع‌تر از فیوز‌های قبلی‌جریان را قطع می‌کنند‌. حساست این فیوزها نسبت به اتصال کوتاه و اضافه بار چند برابر کمتر از تیپ‌های قبلی است و در مدار‌های خیلی حساس به کار گرفته می‌شوند. البته به دلیل محافظت بالا قیمت آن‌ها هم از مدل‌های قبلی مقداری بیشتر است.

انتخاب آمپر فیوز مینیاتوری بر اساس سطح مقطع سیم:

  1. فیوز ۱۰ آمپر: برای خط‌های روشنایی که سطح مقطع سیم آن‌ها ۱.۵ می‌باشد، مورد استفاده قرار می‌گیرند. توجه داشته باشید این فیوز تنها مجاز به استفاده در خطوط روشنایی است.
  2. فیوز ۱۶ امپر: این مدل فیوز بیشتر برای پریز‌های برق مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر این مدل را برای خطوط روشنایی استفاده کنید کارایی لازم را نخواهند داشت. سطح مقطع سیم آن‌ها ۲.۵ می‌باشد.
  3. فیوز ۲۵ آمپر: سطح مقطع سیم این فیوز‌ها نمره ۴ می‌باشد و بیشتر برای برق ورودی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این فیوز برای خطوط روشنایی و پریز‌ها نمی‌توان استفاده کرد. زیرا آن را محافظت نمی‌کنند.
  4. فیوز ۳۲ آمپر: سطح مقطع سیم مجاز برای استفاده از این فیوز‌ها ۶ میلیمتر می‌باشد و بیشتر برای وسایل برقی پر مصرف مثل کولر گازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مدل بیشتر استفاده صنعتی دارد بنابراین در مصارف خانگی زیاد نباید از آن استفاده کرد. در صورت استفاده بود و نبود آن در مدار توفیق چندانی ندارد.

بهترین مارک فیوز مینیاتوری موجود در بازار:

هیچ گاه شخصی نمی‌تواند ادعا کند که یک برند خاص بهترین مارک کلید مینیاتوری موجود در بازار است. زیرا برند‌های باکیفیت زیادی وجود دارند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اگر شخصی چنین ادعایی داشته باشد، به احتمال زیاد تبلیغ یک محصول خاص را انجام می‌دهد. از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای کلید مینیاتوری موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

  • کلید مینیاتوری AEG
  • کلید مینیاتوری اشنایدر
  • کلید مینیاتوری درادیس
  • کلید مینیاتوری هیوندای
  • کلید مینیاتوری شیل ایران
  • کلید مینیاتوری دورمن اسمیت
  • کلید مینیاتوری پارس فانال
  • کلید مینیاتوری کاوه
  • کلید مینیاتوری بدیع

حتما بخوانید: راهنمای خرید سیم برق

نکات مهم هنگام خرید فیوز مینیاتوری:

  1. قیمت محصول: قبل از هر کاری شما باید میزان بودجه برای خرید کلید مینیاتوری را مشخص کنید. زیرا قیمت ارتباط مستقیمی با انتخاب شما دارد. با مشخص کردن مقدار بودجه خود به خود بسیاری از کالاهایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و خرید را برای شما آسان می‌کنند.
  2. تایپ کلید مینیاتوری: شما باید مشخص کنید که فیوز را قرار است در چه مداری استفاده نمائید، یک مدار خانگی یا صنعتی و باید میزان حساسیت مدار خود را در نظر بگیرید. اگر به منظور استفاده خانگی می‌خواهید یک فیوز تایپ B مناسب شما است. اما اگر برای استفاده صنعتی قرار است آن را به کار ببرید، با توجه به حساسیت مدار در بین تایپ‌های C و D و K و Z که در ابتدای مطلب برسی شدند باید یکی را انتخاب کنید.
  3. جریان نامی فیوز: هر فیوز یک جریان نامی دارد که اجازه عبور بیش از این مقدار را نمی‌دهد. یعنی شما باید با توجه به سطح مقطع سیم خود و تعداد مصرف کننده‌ها نوع آن را مشخص کنید. اگر فیوز را برای مدار روشنایی می‌خواهید ۱۰ آمپر کافی است و برای پریزهای برق ۱۶ آمپر، اگر برای برق ورودی ساختمان می‌خواهید یک نمونه ۲۵ آمپر هم کفایت می‌کند و برای وسایل پرمصرف مثل کولر گازی می‌توانید از یک فیوز ۳۲ آمپر هم استفاده کنید.
  4. سطح مقطع سیم: به سطح مقطع سیمی که قرار است فیوز را به آن متصل کنید توجه داشته باشید. یکی از راه‌های انتخاب فیوز مناسب توجه به سطح مقطع سیم است. برای سیم با سطح مقطع ۱.۵ باید از فیوز ۱۰ آمپر و برای سیم با سطح مقطع ۲.۵ باید از فیوز ۱۶ آمپر و برای برق ورودی ساختمان یا همان سطح مقطع ۴ باید فیوز ۲۵ آمپر و برای کولر گازی با سیم سطح مقطع ۶ باید از فیوز ۳۲ آمپر استفاده کنید.
  5. کیفیت بدنه: به کیفیت بدنه محصول توجه کنید، اگر پلاستیک بدنه آن کیفیت لازم را نداشته باشد بعد از مدتی بر اثر عبور ولتاژ پوسیده شده و یا در اثر حرارت خواهد سوخت. بهترین جنس برای بدنه فیوز پلی آمید یا همان پلاستیک نسوز می‌باشد که تحمل گرمای زیاد را داشته باشد. اگر این رویه کیفیت نداشته باشد بر اثر حرارت از بین می‌رود.
  6. برند محصول: همیشه به سراغ محصولات معروف و شناخته شده بروید. این محصولات معمولا از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک جنس معرف و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را هدر می دهید.

روش نگهداری از فیوز مینیاتوری:

  • همیشه موقع نصب شاسی زیر فیوز را به آرامی به طرف پایین فشار داده و موقع جا گرفتن در جای خود شاسی را به آرامی به داخل فشار دهید. در غیر این صورت به راحتی شکسته شده و در جای خود قرار نمی‌گیرد.
  • هیچ گاه تعداد زیادی خط را روی یک کلید وصل نکنید این کار باعث افزایش جریان نامی کلید شده و مدام جریان را قطع می‌کند. حداکثر تعداد خطوط روی این کلیدها یک یا دو خط می‌باشد.
  • همیشه موقع بستن سیم‌ها روی کلید از محکم بودن پیچ اطمینان حاصل کنید. برای این منظور بهتر است سیم را با دست بکشید، نباید سیم از فیوز خارج شود. اتصال شل سبب اضافه بار و اتش سوزی می‌شود.
  • همیشه فیوز مناسب با خطوط خود انتخاب کنید، در صورت انتخاب اشتباه امکان محافظت از مدار وجود ندارد و امکان خراب شدن فیوز هم به دور از انتظار نیست.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید فیوز مینیاتوری مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های فیوز مینیاتوری ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ فیوز مینیاتوری تک فاز ۳۲ امپر اسکای الکتریک مدل BKN C32A

فیوز مینیاتوری تک فاز 32 امپر اسکای الکتریک مدل BKN C32A

مشخصات

  • سایر توضیحات
    نوع کلید : کندکار تیپ Cولتاژ کارکرد : ۲۳۰ تا ۴۰۰ ولت قدرت قطع : ۶۰۰۰ امپرکیفیت بالاقابل نصب روی ریل های ۳۵ میلیمتریدارای استاندارد جهانی IEC 60947-2
  • ابعاد
    ۸.۱×۶.۵×۱.۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ فیوز مینیاتوری تک فاز ۳۲ آمپر دورمن اسمیت انگلیس مدل MS1PC32

فیوز مینیاتوری تک فاز 32 آمپر دورمن اسمیت انگلیس مدل MS1PC32

مشخصات

  • سایر توضیحات
    ساخت انگلستانرنج جریان: ۳۲ آمپر تعداد پل: تک پلتیپ: C (برای مصارف صنعتی)قدرت قطع: ۶KAساخته شده مطابق با انواع استانداردهای بین المللی (EN/IEC 60947-2)مناسب برای انواع مدارهای اللکتریکی قطع مدار در حالت اضافه‌بار یا اتصال کوتاهولتاژ کارکرد: ۲۴۰ تا ۴۱۵ ولت AC و ۲۲۰ تا ۴۴۰ ولت DCدمای کارکرد: ۴۰- تا ۷۰ درجه‌ی سانتی‌گراددرجه‌ی حفاظت IP20
  • ابعاد
    ۸.۵×۷.۲×۱.۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ فیوز مینیاتوری تکفاز ۱۶ آمپر اشنایدر مدل A9K24116

فیوز مینیاتوری تکفاز 16 آمپر  اشنایدر مدل A9K24116

مشخصات

  • ابعاد
    ۷.۹×۱.۸×۸.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ فیوز مینیاتوری تک فاز ۲۵ امپر اسکای الکتریک مدل BKN C25A

فیوز مینیاتوری تک فاز 25 امپر اسکای الکتریک مدل BKN C25A

مشخصات

  • سایر توضیحات
    ولتاژ کارکرد : ۲۳۰ تا ۴۰۰ ولتقدرت قطع : ۶۰۰۰ امپرقابل نصب روی ریل های ۳۵ میلیمتریدارای استاندارد : IEC 60947_2
  • ابعاد
    ۸.۱×۶.۵×۱.۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ فیوز مینیاتوری تک فاز ۱۶ آمپر آ ا گ مدل DE91 کد C16

فیوز مینیاتوری تک فاز 16 آمپر آ ا گ مدل DE91 کد C16

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – نوع کلید: کند کار (تیپ C)- جریان نامی: ۱۶ آمپر- قدرت قطع جریان اتصال کوتاه: ۶ کیلو آمپر- ولتاژ نامی: تک فاز ۲۳۰ ولت- حفاظت اضافه‌ بار (عبور جریانی بیش از جریان نامی) و اتصال کوتاه (اتصال فاز و نول)- دمای کارکزد: ۵- تا ۴۰ درجه‌ی سانتی‌گراد- درجه‌ی حفاظت رطوبتی IP20- قابل نصب روی ریل‌های ۳۵ میلی‌متری (DIN RAIL)
  • ابعاد
    ۲x7x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ فیوز مینیاتوری تک فاز ۶ آمپر پارس فانال مدل C6

فیوز مینیاتوری تک فاز 6 آمپر پارس فانال مدل C6

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابلیت حفاظت در مقابل اضافه جریان ((اضافه بار)) در مدارقابلیت عملکرد مغناطیسی در مقابل اتصال کوتاه در مدارمطابق با استاندارد بین المللی IEC 60898دارای نشانگر حالت قطع و وصلقدرت قطع ۶KAقابلیت نصب روی ریل ۳۵mmبا رنگ بندی استاندارد دستگیره های قطع و وصلعرضه با هولوگرام ضد تقلب و کد ردیابی محصولدارای امکان پلمپ کلید
  • ابعاد
    ۷.۸×۱.۸×۸.۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ فیوز مینیاتوری تکفاز ۲۵ آمپر هیوندای مدل HGD 63N 6KA C25 بسته ۲ عددی

فیوز مینیاتوری تکفاز 25 آمپر هیوندای مدل HGD 63N 6KA C25 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x5x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۹ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ فیوز مینیاتوری تک فاز ۲۵ آمپر هیوندای کد C25

فیوز مینیاتوری تک فاز 25 آمپر هیوندای کد C25

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x6x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ فیوز مینیاتوری تکفاز ۳۲ آمپر اشنایدر تیپ C مدل A9K24132

فیوز مینیاتوری تکفاز 32 آمپر اشنایدر تیپ C مدل A9K24132

مشخصات

  • ابعاد
    ۷.۹×۱.۸×۸.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ فیوز مینیاتوری تک فاز ۱۶ آمپر پارس فانال مدل C16 بسته ۵ عددی

فیوز مینیاتوری تک فاز 16 آمپر پارس فانال مدل C16 بسته 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸.۶×۷.۸×۱.۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ فیوز مینیاتوری تک فاز ۱۶ آمپر کانل سری EP7 مدل C16

فیوز مینیاتوری تک فاز 16 آمپر کانل سری EP7 مدل C16

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – مناسب برای انواع مدارهای اللکتریکی- قطع مدار در حالت اضافه‌بار یا اتصال کوتاه- ولتاژ کارکرد: ۲۴۰ تا ۴۱۵ ولت AC- دمای کارکزد: ۵- تا ۴۰ درجه‌ی سانتی‌گراد ( مطابق IEC/EN60898)- درجه‌ی حفاظت رطوبتی IP20- قابل نصب روی ریل‌های ۳۵ میلی‌متری
  • ابعاد
    ۱.۷۵ × ۷.۲ × ۸.۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ فیوز مینیاتوری تکفاز ۱۰ آمپر هیوندای مدل HGD 63N 6KA C10 بسته ۲ عددی

فیوز مینیاتوری تکفاز 10 آمپر هیوندای مدل HGD 63N 6KA C10 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x5x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۹ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ فیوز مینیاتوری تک فاز ۲۰ امپر اسکای الکتریک مدل BKN C20A

فیوز مینیاتوری تک فاز 20 امپر اسکای الکتریک مدل BKN C20A

مشخصات

  • سایر توضیحات
    نوع کلید : کندکار تیپ Cولتاژ کارکرد : ۲۳۰ تا ۴۰۰ ولتقدرت قطع : ۶۰۰۰ امپرکیفیت بالاقابل نصب روی ریل های ۳۵ میلیمتریدارای استاندارد جهانی IEC 60947-2
  • ابعاد
    ۸.۱×۶.۵×۱.۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ فیوز مینیاتوری تک فاز ۳۲ آمپر لگراند مدل C32

فیوز مینیاتوری تک فاز 32 آمپر لگراند مدل C32

مشخصات

  • سایر توضیحات
    جنس بدنه ABS تکفاز تیپ C شدت جریان ۳۲ آمپر ۴۰۰ ولت تعداد پل: ۱پل محل نصب لیبل با درپوش شیشه ای قابل نصب بر روی ریلهایی با پهنای ۳۵ میلیمتر ساخت ترکیه
  • ابعاد
    ۷x8x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ فیوز مینیاتوری سه فاز ۲۵ آمپر اشنایدر مدل C60N بسته ۴ عددی

فیوز مینیاتوری سه فاز 25 آمپر اشنایدر مدل C60N بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ فیوز مینیاتوری تکفاز ۲۵ آمپر هیوندای مدل HGD 63N

فیوز مینیاتوری تکفاز 25 آمپر هیوندای مدل HGD 63N

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x5x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۹ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ فیوز مینیاتوری هیوندای مدل HISD125 32A

فیوز مینیاتوری هیوندای مدل HISD125 32A

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x7x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • نوع
    فیوز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ فیوز مینیاتوری تک فاز ۱۰ آمپر هیوندای مدل C-10

فیوز مینیاتوری تک فاز 10 آمپر هیوندای مدل C-10

مشخصات

  • سایر توضیحات
    -مناسب برای انواع مدارهای اللکتریکی-قطع مدار در حالت اضافه‌بار یا اتصال کوتاه- ولتاژ کارکرد: ۲۳۰ تا ۴۰۰ ولت AC-دمای کارکزد: ۵- تا ۴۰ درجه‌ی سانتی‌گراد-قابل نصب روی ریل‌های ۳۵ میلی‌متری- درجه‌ی حفاظت رطوبتی IP20
  • ابعاد
    ۸x6x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ فیوز مینیاتوری سه فاز ۳۲ آمپر پارس فانال مدل C32

فیوز مینیاتوری سه فاز 32 آمپر پارس فانال مدل C32

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای نشان استاندارد ایران
  • ابعاد
    ۸×۷.۳×۵.۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۱۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ فیوز مینیاتوری تک فاز ۱۶ آمپر دنا الکتریک ایرانیان مدل C16

فیوز مینیاتوری تک فاز 16 آمپر دنا الکتریک ایرانیان مدل C16

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x2x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ فیوز مینیاتوری تکفاز ۱۰ آمپر بدیع مدل C10 بسته ۱۲ عددی

فیوز مینیاتوری تکفاز 10 آمپر بدیع مدل C10 بسته 12 عددی

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – استاندارد- کیفیت بالا- ساخت ایران- قطع مدار در حالت اضافه‌بار یا اتصال کوتاه- مناسب برای انواع مدارهای الکتریکی- ولتاژ کارکرد: ۲۳۰ تا ۴۰۰ ولت AC- دمای کارکزد: ۵- تا ۴۰ درجه‌ی سانتی‌گراد- قابل نصب روی ریل‌های ۳۵ میلی‌متری- درجه‌ی حفاظت رطوبتی IP20
  • ابعاد
    ۸.۵x7x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ فیوز مینیاتوری تک فاز ۱۰ آمپر اشنایدر الکتریک مدل C10

فیوز مینیاتوری تک فاز 10 آمپر اشنایدر الکتریک مدل C10

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – کیفیت بالا- تحت لیسانس فرانسه- مناسب برای انواع مدارهای الکتریکی- قطع مدار در حالت اضافه‌بار یا اتصال کوتاه- ولتاژ کارکرد: ۲۳۰ تا ۴۰۰ ولت AC- دمای کارکزد: ۵- تا ۴۰ درجه‌ی سانتی‌گرا,-قابل نصب روی ریل‌های ۳۵ میلی‌متری-درجه‌ی حفاظت رطوبتی IP20
  • ابعاد
    ۸x7x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ فیوز مینیاتوری تک فاز ۵۰ آمپر پارس فانال مدل C50

فیوز مینیاتوری تک فاز 50 آمپر پارس فانال مدل C50

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابلیت حفاظت در مقابل اضافه جریان ((اضافه بار)) در مدارقابلیت عملکرد مغناطیسی در مقابل اتصال کوتاه در مدارمطابق با استاندارد بین المللی IEC 60898دارای نشانگر حالت قطع و وصلقدرت قطع ۶KAقابلیت نصب روی ریل ۳۵mmبا رنگ بندی استاندارد دستگیره های قطع و وصلعرضه با هولوگرام ضد تقلب و کد ردیابی محصولدارای امکان پلمپ کلید
  • ابعاد
    ۷.۸×۱.۸×۸.۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ فیوز مینیاتوری تک فاز ۳۲ آمپر هیوندای مدل HGD 63N

فیوز مینیاتوری تک فاز 32 آمپر هیوندای مدل HGD 63N

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x8x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ فیوز مینیاتوری تک فاز ۲۵ آمپر دنا الکتریک ایرانیان مدل C 25

فیوز مینیاتوری تک فاز 25 آمپر دنا الکتریک ایرانیان مدل C 25

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قدرت قطع ۶۰۰۰ آمپرمنحنی Cجریان ۴آمپرتک پلبدنه پلی آمید مقاوم در برابر آتشحفاظت اضافه جریان و اضافه بارمقاوم در مقابل زنگ زدگی و مناسب برای اب و هوای مناطق شرجی
  • ابعاد
    ۸x7x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ فیوز مینیاتوری سه فاز ۳۲ آمپر هیوندای مدل HGO

فیوز مینیاتوری سه فاز 32 آمپر هیوندای مدل HGO

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x8x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ فیوز مینیاتوری تک فاز ۲۰ آمپر پارس فانال مدل C20

فیوز مینیاتوری تک فاز 20 آمپر پارس فانال مدل C20

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابلیت حفاظت در مقابل اضافه جریان ((اضافه بار)) در مدارقابلیت عملکرد مغناطیسی در مقابل اتصال کوتاه در مدارمطابق با استاندارد بین المللی IEC 60898دارای نشانگر حالت قطع و وصلقدرت قطع ۶KAقابلیت نصب روی ریل ۳۵mmبا رنگ بندی استاندارد دستگیره های قطع و وصلعرضه با هولوگرام ضد تقلب و کد ردیابی محصولدارای امکان پلمپ کلید
  • ابعاد
    ۷.۸×۱.۸×۸.۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ فیوز مینیاتوری اسکای الکتریک مدل BKN C16A

فیوز مینیاتوری اسکای الکتریک مدل BKN C16A

مشخصات

  • سایر توضیحات
    نوع کلید : کندکار تیپ Cولتاژ کارکرد ۲۳۰ تا ۴۰۰ ولتقدرت قطع : ۶۰۰۰ امپر کیفیت بالاقابل نصب روی ریل های ۳۵ میلیمتریدارای استاندارد جهانی IEC60947_2
  • ابعاد
    ۸.۱×۶.۵×۱.۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ فیوز مینیاتوری تک فاز ۴۰ آمپر کانل سری EP7 مدل C40

فیوز مینیاتوری تک فاز 40 آمپر کانل سری EP7 مدل C40

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – مناسب برای انواع مدارهای اللکتریکی- قطع مدار در حالت اضافه‌بار یا اتصال کوتاه- ولتاژ کارکرد: ۲۴۰ تا ۴۱۵ ولت AC- دمای کارکزد: ۵- تا ۴۰ درجه‌ی سانتی‌گراد ( مطابق IEC/EN60898)- درجه‌ی حفاظت رطوبتی IP20- قابل نصب روی ریل‌های ۳۵ میلی‌متری
  • ابعاد
    ۱.۷۵ × ۷.۲ × ۸.۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ فیوز مینیاتوری تک فاز ۳۲ آمپر پارس فانال مدل C32

فیوز مینیاتوری تک فاز 32 آمپر پارس فانال مدل C32

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابلیت حفاظت در مقابل اضافه جریان ((اضافه بار)) در مدارقابلیت عملکرد مغناطیسی در مقابل اتصال کوتاه در مدارمطابق با استاندارد بین المللی IEC 60898دارای نشانگر حالت قطع و وصلقدرت قطع ۶KAقابلیت نصب روی ریل ۳۵mmبا رنگ بندی استاندارد دستگیره های قطع و وصلعرضه با هولوگرام ضد تقلب و کد ردیابی محصولدارای امکان پلمپ کلید
  • ابعاد
    ۷.۸×۱.۸×۸.۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید فیوز مینیاتوری در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سایه بان کولر آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا