آشپزخانهلوازم غیر برقی

ظرف نان، راهنمای خرید و معرفی بهترین مارک جا نانی زیبا و ارزان+قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ظرف نان باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مهم و ضروری در هر خانه‌ای ظرف نان می‌باشد. در واقع شما بعد از خرید نان و آوردن آن به منزل برای نگهداری نیاز به وسیله‌ای به نام جا نانی دارید. ظرف نان از خشک شدن و کپک زدن نان‌های شما جلوگیری می‌کند. البته شما نباید به امید اینکه نان‌ها درون جانانی هستند، آن‌ها را در جای گرم نگهدارید کنید، بلکه باید نان‌های خود را درون این وسیله قرار داده و درون یخچال نگهداری نمائید. شما قبل از قرار دادن نان درون ظرف نان باید نان‌های خود را سرد کنید، قرار دادن نان داغ درون جانانی علاوه بر اینکه کمکی به نگهداری از نان نمی‌کند، بلکه باعث می‌شود، مواد خطرناک و سرطانزا از خود خارج کند و سلامت شما و اطرافیانتان را به خطر بیاندازد. تجربه ثابت کرده کسانی که نان را درون ظرف نان نگهداری می‌کنند، کمتر از افرادی که نان را به روش‌های دیگر نگهداری می‌کنند بیمار می‌شوند.

در واقع ظرف نان ارزان‌ترین وسیله آشپزخانه به حساب می‌آید. این وسیله در عین ارزانی کارایی فوق‌ العاده بالایی دارد. یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها رفتن به صف نانوایی و خرید نان است به همین علت بیشتر این خانواده‌ها همواره تعداد بیشتری نان خریداری می‌کنند تا تعداد مراجعه به نانوایی را به حداقل برسانند. اگر شما ظرف نان نداشته باشید، نان‌های خریداری شده خیلی زود خراب می‌شوند. جانانی به شما این امکان را می‌دهد که نان‌های خود را به خوبی نگهداری کنید تا بیات نشوند. نان یکی از نعمت‌های خداوند است، نگهداری ناصحیح از نان کفر نعمت محسوب می‌شود. بنابراین برای تشکر از خداوند متعال باید به بهترین شکل ممکن از نعمت‌هایی که در اختیار ما قرار داده نگهداری کنیم. ظرف نان تا حد زیادی از کفر نعمت شدن نان جلوگیری می‌کند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که حوصله ندارید، هر روز وقت خود را صرف صف خرید نان کنید و می‌خواهید تعداد بالایی نان خریداری کرده و در منزل نگهداری کنید، احتمالا با ظرف نان آشنایی دارید. شاید هم قصد خرید این محصول را داشته باشید و به علت تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده باشید. اما اصلا جای نگرانی ندارد. زیرا ما در این مطلب شما را با انواع ظرف نان آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید ظرف نان باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

ظرف‌نان یا جانانی چیست و چه کاربردی دارد؟

ظرف نان در واقع یک جعبه پلاستیکی درب‌دار است که پلاستیک آن از جنس مواد اولیه بهداشتی می‌باشد. از این وسیله به منظور نگهداری نان جهت جلوگیری از خشک شدن و کپک زدن استفاده می‌شود. در اصطلاح عامیانه به این وسیله جا نانی یا همان جایی برای نگهداری نان هم گفته می‌شود. این وسیله ممکن است از جنس پلاستیک، چوب یا حصیر ساخته شود. توصیه می‌کنم به علت تولید گازهای سمی و سرطانزا از جانانی پلاستیکی استفاده نکنید و از میان مدل‌های چوبی و حصیری یکی از آن‌ها را خریداری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سطل زباله

انواع ظرف‌نان یا جا نانی موجود در بازار:

  1. جا نانی پلاستیکی: یکی از معروف‌ترین نمونه‌های این محصول می‌باشد که به علت طول عمر بالا و قیمت مناسب بیشتر مورد توجه قرار گرفته شده است. این وسیله معمولا دارای درب قابل چفت و بست می‌باشد و شما می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که نان‌های شما درون آن به بیرون ریخته نمی‌شود. همچنین می‌توانید آن را در آب و هوای مرطوب نیز استفاده کنید زیرا خاصیت ضد آب دارد.
  2. جا نانی حصیری: این مدل تقریبا یک وسیله دست بافت است که بدون دخالت ماشین توسط اهالی شمال و جنوب کشور بافته می‌شود. البته امروزه با پیشرفت تکنولوژی ماشین‌های حصیر بافی هم روی کار آمده‌اند که در مجموع نمونه دست باف کیفیت بیشتری دارد. به دلیل داشتن روزنه برای گردش هوا نان‌های درون این وسیله به هیچ عنوان کپک نمی‌زند و شما با خیال راحت حتی نان را به صورت داغ هم می‌توانید درون آن نگهداری کنید. از نظر بهداشتی هم نسبت به نمونه پلاستیکی سالم‌تر هستند.
  3. جا نانی چوبی: چوب یکی از موادی است که در زمان‌های گذشته تا به امروز به دلیل استفاده آسان و طول عمر بالا بیشتر از مواد دیگر برای ساخت وسایل مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های جالب توجه این مدل عمر و ماندگاری بالای محصول است، یعنی اگر درون ان پارچه یا سفره پهن کنید، شاید یک مدل دائمی باشد و همیشه بتوانید از آن استفاده کنید. این نمونه هم مانند حصیری قابلیت تنفس پذیری بالایی دارد به همین جهت است که نان درون آن‌ها دیرتر خراب می‌شود.

مزایای استفاده از ظرف نگهداری نان:

  • شما با داشتن این وسیله قادر به نگهداری نان به صورت طولانی مدت خواهید بود، یعنی دیگر برای خرید نان همیشه مجبور به رفتن به نانوایی نخواهید بود.
  • همان طور که می‌دانید نان بعد از مدتی در مجاورت هوای آزاد خشک می‌شود. جانانی از خشک شدن نان تا حد زیادی جلوگیری می‌کند.
  • یکی از مشکلاتی که هنگام نگهداری از نان ممکن است با آن مواجه شوید، کپک زدن نان به دلیل ماندن درون پلاستیک است. جانانی از نان‌های شما محافظت می‌کند تا دچار کپک زدگی نشوند.
  • از ریخته شدن نان ریزه داخل آشپزخانه جلوگیری می‌کند. در واقع منزل شما هنگام استفاده از نان کمتر کثیف می‌شود و از نظر بهداشتی نان‌های شما پاکیزه‌تر باقی می‌مانند.

بهترین روش نگهداری از نان:

نمونه‌های مختلفی از نان وجود دارد، اما خوشبختانه روش نگهداری از بیشتر آن‌ها به یک صورت است. با این حال نگهداری از برخی نان‌ها مانند باگت کمی متفاوت می‌باشد. در ادامه روش‌های نگهداری صحیح از نان را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  1. سرد کردن نان زمان خرید: شاید شما هم دقت کرده باشید زمان خرید نان برخی آن‌ها را برای مدتی روی میز قرار می‌دهند تا به خوبی سرد شوند، سپس ان‌ها را درون پلاستیک قرار داده و به منزل می‌برند. این کار سبب افزایش طول عمر بیشتر نان‌ها می‌شود. همان طور که می‌دانید قرار دادن نان داغ روی یکدیگر باعث کپک زدن نان می‌شود. سپس شما می‌توانید برای جلوگیری از آلوده شدن نان‌ها تا مسیر منزل آن‌ها را درو پلاستیک قرار داده و درب آن را گره بزنید.
  2. روش نگهداری نان در منزل: در منزل شما می‌توانید نان‌های خود را اگر برای مدت دو تا سه روز باشد درون پلاستیک قرار داده و بیرون از یخچال نگهداری کنید. البته روش‌های بهتری هم برای این کار وجود دارد، مثلا خرید ظرف نان یا همان جا نانی این وسیله ماندگاری نان را تا حدی بیشتر می‌کند بخصوص اگر نمونه درب‌دار را انتخاب کنید. با این وسیله هم نیازی به قرار دادن نان داخل یخچال وجود ندارد. این وسیله انواع مختلفی دارد که در قسمت ابتدای مطلب تک تک مدل‌های آن مورد بررسی قرار گرفت.
  3. روش نگهداری نان در یخچال: اگر نان را درون یخچال قرار دهید دیگر نباید آن را از یخچال خارج کنید. زیرا نان بعد از خروج از یخچال به زودی بیات می‌شود. اما اگر درون یخچال باقی بماند خیلی دیرتر بیات می‌شود. پس به اندازه استفاده نان از یخچال بیرون آورید. برای نگهداری نان باگت بهتر است درو تا دور نان را فویل آلومینیومی بپیچید و سپس درون یخچال نگهداری کنید. این کار باعث افزایش ماندگاری نان می‌شود.
  4. روش نگهداری نان در فریزر: اگر مدت زمان طولانی قرار است نان را نگهداری کنید، باید نان را درون پلاستیک قرار داده و هوای درون پلاستیک را خارج کنید، سپس درب آن را گره زده و درون فریزر قرار دهید. یکی از معایب این روش این است که حتما باید دو ساعت قبل از استفاده آن را از فریزر خارج کرده و بعد استفاده کنید. زیرا نان درون فریزر یخ می‌زند و مدتی طول می‌کشد تا یخ آن آب شود. اگر می‌خواهید نان باگت را درون فریزر قرار دهید، باید خمیر وسط آن را خارج کرده و سپس درون فریزر قرار دهید.

بهترین مارک ظرف نان موجود در بازار:

کار ساده‌ای نیست که یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک جا نانی به شما معرفی کنیم. از آنجایی که برندهای باکیفیت زیادی در این زمینه وجود دارند و معرفی یک محصول خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای جا نانی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • جانانی وون
  • جانانی ممتاز پلاستیک
  • جانانی هوم کت
  • جانانی کاجین
  • جانانی مبعث
  • جانانی تاپکو
  • جانانی پاتریس
  • جانانی لیمون
  • جانانی ایکیا
  • جانانی گلوریا
  • جانانی ونوس پلاستیک
  • جانانی ویوا

حتما بخوانید: راهنمای خرید فندک آشپزخانه

نکات مهم هنگام خرید ظرف نان:

قیمت محصول

اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید این محصول قیمت آن می‌باشد، قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. قبل از انجام هر کاری میزان بودجه برای خرید جانانی را مشخص کنید. با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما خارج شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.

نوع محصول

این وسیله هم مانند سایر محصولات مربوط به آشپزخانه انواع مختلفی دارد. شما می‌بایست با توجه به نوع نیاز خود و نوع نانی که خریداری می‌کنید نوع آن را مشخص کنید. اگر بیشتر از نان لواش استفاده می‌کنید به دلیل حساسیت بالایی که نگهداری این نان دارد، باید از نمونه پلاستیکی استفاده کنید. اما اگر بیشتر نان سنگک و یا باگت خریداری می‌کنید بهتر است نمونه چوبی یا حصیری را انتخاب نمائید.

اندازه جا نانی

اندازه این وسیله اهمیت زیادی دارد، شما باید با توجه به مصرف نان و جمعیت خانواده خود اندازه جانانی را مشخص کنید. اگر خانواده پر جمعیتی دارید باید یک جا نونی بزرگ و در صورت کم جمعیت بودن خانواده باید به سراغ یک سایز کوچک‌تر را خریداری کنید. البته فاکتورهای دیگری را هم باید در نظر بگیرید، اگر برای نگهداری طولانی‌تر نان خود را درون یخچال قرار می‌دهید. دقت کنید جانانی خریداری شده درون یخچال جا شود.

مکانیسم درب محصول

یکی از راحت‌ترین مدل‌های درب جا نانی مکانیسم رول تاپس است بدون نیاز به فضای زیاد به راحتی باز و بسته می‌شود. نمونه دیگر درب لولایی است که از یک طرف ثابت و از طرف دیگر باز و بسته می‌شود برای استفاده از این مدل به فضای بیشتری نیاز دارید و در نهایت آخرین مکانیسم درب بازشو می‌باشد که شما را ملزم به کشیدن دسته به طرف خود می‌کند. البته برای کوتاه و مفید شدن این مقاله تنها این سه روش را به شما معرفی کرده‌ایم و ممکن است هنگام خرید با مکانیسم‌های دیگری هم آشنا شوید.

با دسته یا بدون دسته

در واقع این موضوع ارتباط مستقیمی با سلیقه شخص استفاده کننده دارد، شما باید هنگام خرید این وسیله هم نمونه دسته‌دار و هم نمونه بدون دسته را امتحان کنید تا متوجه شوید کدام نمونه را راحت‌تر جا‌به‌جا می‌کنید. البته طبیعی است که داشتن دسته حمل را برای شما آسان‌تر می‌‌کند. البته این وسیله وزن زیادی ندارد بنابراین داشتن یا نداشتن دسته تاثیر زیادی روی جا‌به‌جایی آن ندارد و یک موضوع شخصی و کاملا دلخواه است.

انتخاب طرح و رنگ

انتخاب طرح و رنگ این محصول هم یک موضوع شخصی و دل خواه است و هیچ قاعده‌ای برای انتخاب آن وجود ندارد. اما بهتر است طرح و رنگ آن را متناسب با رنگ سرویس آشپزخانه خود انتخاب کنید. زیرا این وسیله معمولا روی کابینت و در کنار ست آشپزخانه نگهداری می‌شود. البته این به این معنا نیست که باید حتما آن را ست کنید. زیرا یک موضوع شخصی و سلیقه‌ای است.

روش نگهداری از ظرف نان:

  • به منظور رعایت نکات بهداشتی هر چند وقت یکبار این وسیله را شستشو دهید.
  • هرگز جا نانی را کنار سماور، اجاق گاز و سایر وسایل گرمایشی قرار ندهید، زیرا سبب اسیب دیدگی آن می‌شود.
  • هنگام باز و بسته کردن درب محصول مراقب باشید لولا‌های درب آن شکسته نشود، زیرا خیلی نازک و شکننده هستند.
  • جا نانی را در قسمتی قرار دهید که کم‌ترین احتمال سقوط و افتادن وجود داشته باشد، زیرا با ضربه امکان ترک برداشتن و شکستن جانانی وجود دارد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ظرف نان مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ظرف نان ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ ظرف نان ممتاز پلاستیک مدل قفلی ۶۲۰

ظرف نان ممتاز پلاستیک مدل قفلی 620

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x26x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۶۶ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    در
  • سایر توضیحات
    مناسب جهت نگهداری نان، میوه، سبزیجات،پیک نیک ،نظم بخشیدن به لوازم و اقلام متفاوت آشپزخانه و یخچالگنجایش۷ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ظرف نان لاولی مدل ۱۰۱ کد A610

ظرف نان لاولی مدل 101 کد A610

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷*۲۵*۲۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    در
  • سایر توضیحات
    ۳ پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ظرف نان سهیل مدل جانونی بانکه دار

ظرف نان سهیل مدل جانونی بانکه دار

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x37x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵ گرم
  • جنس
    چوب
  • امکانات ظاهری
    در

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ظرف نان ممتاز پلاستیک مدل ۲۱۰ ظرفیت ۷ لیتری

ظرف نان ممتاز پلاستیک مدل 210 ظرفیت ۷ لیتری

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳.۵× ۲۰ ×۱۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۶۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    در
  • سایر توضیحات
    مناسب جهت نگهداری نان، میوه، سبزیجات،پیک نیک ،نظم بخشیدن به لوازم و اقلام متفاوت آشپزخانه و یخچالگنجایش ۷ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ظرف نان ممتاز پلاستیک مدل ۱۴۰ ظرفیت ۸ لیتری

ظرف نان ممتاز پلاستیک مدل 140 ظرفیت 8 لیتری

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x31x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۲۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    در
  • سایر توضیحات
    مناسب جهت نگهداری نان، میوه، سبزیجات،پیک نیک ،نظم بخشیدن به لوازم و اقلام متفاوت آشپزخانه و یخچالگنجایش ۸ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ظرف نان ممتاز پلاستیک مدل ۵۴۰ ظرفیت ۲۵ لیتری

ظرف نان ممتاز پلاستیک مدل 540 ظرفیت 25 لیتری

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۴x35x21 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۳۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    در
  • سایر توضیحات
    مناسب جهت نگهداری نان، میوه، سبزیجات،پیک نیک ،نظم بخشیدن به لوازم و اقلام متفاوت آشپزخانه و یخچالگنجایش۲۵ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ظرف نان مدل kamelia

ظرف نان مدل kamelia

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶×۲۶×۱۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • امکانات ظاهری
    در

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ظرف نان هوم کت مدل Lock 02

ظرف نان هوم کت مدل Lock 02

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴.۵ × ۲۴ × ۳۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۴۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    در
  • سایر توضیحات
    – ظرف پلاستیکی برای نگهداری نان- دارای قفل فشاری در طرفین- گنجایش ۸ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ظرف نان ممتاز پلاستیک مدل ۵۱۰ ظرفیت ۶ لیتری

ظرف نان ممتاز پلاستیک مدل 510 ظرفیت 6 لیتری

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x22x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    در
  • سایر توضیحات
    مناسب جهت نگهداری نان، میوه، سبزیجات،پیک نیک ،نظم بخشیدن به لوازم و اقلام متفاوت آشپزخانه و یخچالگنجایش ۶ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ظرف نان کامل کد ۶۶۳

ظرف نان کامل کد 663

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x27x34 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۶۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    در

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ظرف نان ممتاز پلاستیک مدل ۵۲۰ ظرفیت ۱۰ لیتری

ظرف نان ممتاز پلاستیک مدل 520 ظرفیت 10 لیتری

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x26x16.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۷۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    در
  • سایر توضیحات
    مناسب جهت نگهداری نان، میوه، سبزیجات،پیک نیک ،نظم بخشیدن به لوازم و اقلام متفاوت آشپزخانه و یخچالگنجایش۱۰ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ظرف نان ممتاز پلاستیک مدل ۵۳۰ ظرفیت ۱۷ لیتری

ظرف نان ممتاز پلاستیک مدل 530 ظرفیت 17 لیتری

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x31x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۴۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    در
  • سایر توضیحات
    مناسب جهت نگهداری نان، میوه، سبزیجات،پیک نیک ،نظم بخشیدن به لوازم و اقلام متفاوت آشپزخانه و یخچالگنجایش۱۷ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ظرف نان مدل Bakery plus

ظرف نان مدل Bakery plus

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x11x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰۰ گرم
  • جنس
    سرامیک
  • سایر توضیحات
    کاربردی و دکوری لوکس برای آشپزخانهچاپ ثابتارتفاع با در ۲۰cm

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ظرف نان مدل Koki bakery

ظرف نان مدل Koki bakery

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۸ گرم
  • سایر توضیحات
    بسیار پرکاربرد از جمله برای ظرف سرو(جانان و کیک و اجیل و بیستکوییت و سالاد کاهو و الویه و سوپ و…در ام دب افقطرتقریبی:۲۴cm

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ظرف نان بانیس مدل گرند کد ۵۳۰

ظرف نان بانیس مدل گرند کد 530

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶x26x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ظرف نان ممتاز پلاستیک مدل قفلی کد ۶۱۰

ظرف نان ممتاز پلاستیک مدل قفلی کد 610

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x24x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    در
  • سایر توضیحات
    مناسب جهت نگهداری نان، میوه، سبزیجات،پیک نیک ،نظم بخشیدن به لوازم و اقلام متفاوت آشپزخانه و یخچال گنجایش ۵ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ظرف نان مدل New bakery

ظرف نان مدل   New bakery

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x11x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    ارتفاع ۲۰cmطول۲۸تک کارتنکاربردهای مختلف و دکوری آشپزخانه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ظرف نان ناصر پلاستیک مدل ۲۲۰

ظرف نان ناصر پلاستیک مدل 220

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x25x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۹۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    در

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ظرف نان مدل Br1

ظرف نان مدل Br1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x18x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • جنس
    کتان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ظرف نان زیبا کد ۰۰۰۰۲

ظرف نان زیبا کد 00002

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۱.۵ × ۲۳.۵ × ۱۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    در
  • سایر توضیحات
    – ظرفیت ۱۰ کیلوگرم- دارای تخته پلاستیکی- دارای قفل کشویی در

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ظرف نان ممتاز پلاستیک مدل جانانی ۶۳۰

ظرف نان ممتاز پلاستیک مدل جانانی 630

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x31x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۴۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    در

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ظرف نان دبلیو ام اف مدل G1

ظرف نان دبلیو ام اف مدل G1

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۳x25x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • جنس
    بامبو
  • امکانات ظاهری
    در
  • سایر توضیحات
    ساخته شده از فولاد کرومارگان و بامبو مصری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ظرف نان لالیپاپ مدل C2

ظرف نان لالیپاپ مدل C2

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x16x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    پنبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ظرف نان مدل ۰۵۶

ظرف نان مدل 056

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x19x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • امکانات ظاهری
    در

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ظرف نان لیمون مدل یاس ۱

ظرف نان لیمون مدل یاس 1

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۱x27x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ظرف نان پاتریس کد ۲۶۹

ظرف نان پاتریس کد 269

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶x26x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • امکانات ظاهری
    در
  • سایر توضیحات
    این ظرف برای نگهداری سبزیجات و نان کاربرد زیادی دارد و طول آن ۳۵با ارتفاع۱۷وعرض۲۵ است که سایز متوسط محسوب میشود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ظرف نان ایکیا مدل ۱۴۳۰۰

ظرف نان ایکیا مدل 14300

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x26x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • امکانات ظاهری
    در
  • سایر توضیحات
    ساخته شده از چوب راش جامد، لاک اکریلیک شفاف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ظرف نان در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستگاه دوخت پلاستیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا