آشپزخانهلوازم غیر برقی

صفحه گردان، راهنمای خرید انواع صفحه گردان کیک و شیرینی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید صفحه گردان باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

کسی که در کار پخت کیک و شیرینی فعالیت می‌کند، احتمالا می‌داند که یکی از سخت‌ترین کارهای این حرفه خامه‌کشی و تزئین کیک می‌باشد. اگر شما از صفحه گردان استفاده کنید، این کار برای شما راحت می‌شود. در واقع شما در هر حرفه‌ای که فعالیت داشته باشید، برای انجام دادن آن رشته به صورت حرفه‌ای به ابزار آن کار نیاز خواهید داشت. صفحه گردان یکی از ابزار مهم در شغل کیک و شیرینی پزی است. این وسیله به شما کمک می‌کند تا با یک پالت یا لیسه قنادی به راحتی و با سرعت بالا کیک و شیرینی‌های خود را خامه‌کشی کنید. کار با این وسیله بسیار ساده است و نیاز به تخصص خاصی ندارد فقط کافیست کیک یا شیرینی خود را روی آن قرار دهید و آن را بچرخانید. در واقع قسمتی که نیاز به تخصص دارد، اگر این کار را بلد نیستید نگران نباشید، زیرا یاد گرفتن آن کار دشواری نیست و می‌توانید آن را بیاموزید.

تنها چیزی که در مورد این وسیله باید حتما بدانید اندازه صفحه گردان است، شما باید با توجه به نیاز و اندازه کیک و شیرینی‌های خود اندازه صفحه گردان را مشخص کنید. اگر شما هم دوست دارید خامه کشی را به صورت حرفه‌ای بیاموزید، حتما باید برای خود این وسیله را خریداری کنید و با تمرین زیاد، این کار را یاد بگیرید. در واقع صفحه گردان را می‌توان یکی از مهم‌ترین ابزار این حرفه به حساب آورد، زیرا بدون داشتن این وسیله شما یک کار تمیز و حرفه‌ای را تحویل مشتری نخواهید داد. این را هرگز فراموش نکنید، شما نباید به خاطر پرداخت نکردن اندکی پول برای خرید صفحه کردان در کسب و کار خود حرفه‌ای نشوید. حتی اگر به این کار علاقه دارید و آن را به خاطر پول انجام نمی‌دهید اما به خاطر دل خودتان هم که شده باید یک صفحه گردان خریداری کنید و آن را در منزل استفاده کنید.

اگر شما هم جزو علاقه‌مندان به رشته کیک و شیرینی پزی هستید و قصد دارید برای خود یک صفحه گردان را خریداری کنید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. زیرا ما در این مطلب شما را با انواع صفحه گردان آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید صفحه گردان باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

صفحه‌گردان کیک و شیرینی چیست؟

همان طور که از نامش پیداست یک صفحه فلزی، چوبی، شیشه‌ی یا پلاستیکی گردان است که دارای یک پایه ثابت می‌باشد. کیک یا شیرینی روی صفحه چرخان قرار می‌دهند و با چرخش صفحه کیک به حرکت در می‌آید. شما به کمک این وسیله می‌توانید تمام قسمت‌های کیک و شیرینی را به طور یک نواخت خامه کشی کنید. البته این صفحه به شما کمک می‌کند تا طرح مورد نظر خود را با ماسوره روی کیک و شیرینی خود پیاده کنید. نیروی لازم برای چرخش را دست شما تامین می‌کند و ادامه چرخش صفحه را بلبرینگ انجام می‌دهد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید قالب کیک

انواع صفحه‌گردان کیک و شیرینی:

  1. صفحه‌گردان پلاستیکی: یکی از محبوب‌ترین مدل‌های صفحه چرخان می‌باشد به دلیل استفاده از پلاستیک در ساخت آن قیمت ارزان‌تری نسبت به مدل‌های دیگر دارد. نباید از این وسیله انتظار یک چرخش روان و سرعتی را داشته باشید. زیرا این وسیله تقریبا یکبار مصرف بوده و نباید انتظار داشته باشید که یک عمر از آن استفاده می‌کنید. متاسفانه این نمونه قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را ندارد.
  2. صفحه‌گردان استیل: یکی از محکم‌ترین و باکیفیت‌ترین نمونه‌های صفحه‌چرخان می‌باشد. به علت استفاده از فلز استیل ضد زنگ و شستشوی راحت طرفداران زیادی دارد. این وسیله به راحتی و با سرعت بالا به چرخش در می‌آید. اگر به دنبال یک نمونه باکیفیت هستید تا سالیان سال از آن استفاده کنید، بدون شک همین نمونه می‌باشد. البته باید به قیمت آن هم توجه داشته باشید چون مقداری از نمونه‌های دیگر گران‌تر است.
  3. صفحه‌گردان شیشه‌ای: جنس رویه این صفحه از شیشه است اما پایه ثابت آن فلزی است. در واقع می‌توان آن را یکی از روان‌ترین نمونه‌های صفحه‌چرخان دانست. شستشوی آن بسیار آسان است به طوری که شما با یک دستمال هم به راحتی می‌توانید روی آن را تمیز کرد. تنها مشکلی که به این نمونه وارد می‌شود این است که به تغییرات ناگهانی دما و ضربه حساس هستند و ممکن است شکسته شوند.
  4. صفحه‌گردان آلومینیوم: آلومینیوم یک فلز سبک و ضد زنگ می‌باشد. شما به راحتی و بدون نگرانی می توانید آن را شستشو دهید. از نظر بهداشتی هم یک فلز کاملا بی‌خطر است. چرخش روان و سرعت بالا در حرکت آن را به یک صفحه‌چرخان حرفه‌ای تبدیل کرده پس شما بدون نگرانی می‌توانید این نمونه را سفارش دهید. قیمت این مدل مقداری از نمونه‌های قبلی گران‌تر است اما از کیفیت بالایی برخوردار است.
  5. صفحه‌گردان ام‌دی‌اف: در واقع سنگین ‌ترین نمونه صفحه‌چرخان را به مدل چوبی می‌توان نسبت داد. سنگینی کار باعث می‌شود خیلی روان چرخش کرده و تا مدت‌ها به چرخش خود ادامه دهد. به دلیل قیمت مناسب و کارایی بالا طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. اگر شما هم به دنبال یک محصول میان رده هستید که علاوه بر کارایی بالا و چرخش راحت تا مدت‌ها از آن استفاده کنید. بدون شک نمونه ام دی اف می‌باشد زیرا هیچ مشکلی ندارد فقط قادر به شستشو با ماشین ظرفشویی نخواهید بود.

مزایای استفاده از صفحه چرخان کیک و شیرینی:

  • قیمت این وسیله نسبت به کاری که برای شما انجام می‌دهد بسیار ارزان می‌باشد، در واقع می‌توان گفت از ارزش خرید بالایی برخوردار است.
  • به راحتی با یک چرخش ساده می‌توان کیک و شیرینی خود را به طور یکنواخت خامه کشی کرد و در مصرف خامه صرفه جویی نمود.
  • شستشو و تمیز کردن این وسیله بسیار ساده است و در برخی مدل‌ها شما به راحتی با ماشین ظرفشویی می‌توانید آن را شستشو دهید.
  • کیک و شیرینی به خوبی روی آن قرار می‌گیرد در نتیجه شما با تسلط بیشتر روی کار می‌توانید طرح دلخواه خود را روی آن پیاده کنید.
  • سرعت کار خامه کشی روی کیک و شیرینی را چند برابر افزایش می‌دهد و باعث می‌شود در زمان خود صرفه‌ جویی کنید.

بهترین مارک صفحه گردان کیک و شیرینی:

این وسیله یک کالای تولید داخل است و برندهای زیادی در این زمینه وجود ندارند، اما بیشتر صفحه‌های چرخانی که در بازار دیده می‌شوند با اسم طلایی هستند. پس اگر بتوان یک برند معروف و شناخته شده را در این زمینه معرفی کرد همان صفحه چرخان طلایی است. البته شما صرف نطر از برند محصول می‌توانید با توجه به جنس و طراحی محصول به کیفیت بالای آن پی ببرید.

صفحه گردان شیرینی و کیک از کجا بخریم؟

روش‌های زیادی برای خرید این محصول وجود دارند که شما از طریق هر یک از آن‌ها می‌توانید صفحه‌ چرخان مورد نظر خود را خریداری کنید. در واقع هیچ قانون و قاعده خاصی در این مورد وجود ندارد و شما می‌توانید به دلخواه خود یکی از آن‌ها را خرید نمائید. اما از آنجایی که معرفی تمام روش‌ها زمان زیادی می‌خواهد و یک مقاله کامل باید در این مورد توضیح داده شود. در ادامه دو روش را که از روش‌های دیگر بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. روش حضوری: در این روش شما باید حتما از منزل و محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم قنادی به صورت حضوری مراجعه کرده و از میان تعداد کمی از مدل‌ها یکی را انتخاب و خریداری کنید. لازم به ذکر است در انتخاب خود باید نهایت دقت را داشته باشید زیرا در صورت عدم رضایت جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. روش اینترنتی: در این روش نیازی به خروج از منزل و محل کار خود نخواهید داشت. تنها کافی است تا به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کرده و جنس مورد نظر خود را از میان هزاران مدل انتخاب و خریداری کنید. در مورد خرید این محصول زیاد نگران نباشید، زیرا هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید آن را تعویض یا مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید بستنی ساز

نکات مهم هنگام خرید صفحه گردان کیک و شیرینی:

  1. قیمت محصول: یکی از از مهم‌ترین نکات در مورد خرید صفحه‌چرخان قیمت آن می‌باشد. در واقع اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید قیمت محصول می‌باشد. قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید صفحه‌چرخان را مشخص کنید. با این کار مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما نیستند از انتخاب حذف شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  2. جنس محصول: در واقع مدل‌های زیادی از این وسیله وجود دارند که تفاوت اصلی همه آن‌ها در جنس‌شان می‌باشد. اگر یک وسیله خیلی خوب می‌خواهید که مدت زیادی از آن استفاده کنید و به راحتی آن را شستشو دهید بدون شک نمونه‌های فلزی هستند. اگر یک محصول میان رده می‌خواهید با کارایی بالا می‌توانید به سراغ نمونه ام دی اف و شیشه‌ای بروید و اگر به دنبال یک محصول ارزان هستید که یک یا چند بار کارتان را انجام دهد نمونه پلاستیکی است‌.
  3. قابلیت شستشو: در واقع این وسیله به دو صورت شسته می‌شود. یکی شستشو به وسیله دست و دیگری شستشو با ماشین ظرفشویی، به طور کلی تمام مدل‌ها را می‌توان به وسیله دست شستشو داد، البته نمونه ام دی اف را باید کمتر زیر آب قرار داد و با سرعت بیشتری شستشو دهید. اما نمونه‌های فلزی و شیشه‌ای را به راحتی با ماشین ظرفشویی می‌توانید شستشو دهید. به این نکته توجه داشته باشید که نمونه پلاستیکی را به هیچ عنوان با ماشین ظرفشویی نمی‌توان شستشو داد.
  4. چرخش آسان: کاربرد اصلی این وسیله در چرخش آن می‌باشد. قبل از خرید محصول آن را به وسیله دست بچرخانید، اگر به راحتی چرخید که چه بهتر اگر به سختی به چرخش در آمد و خیلی سریع توقف کرد، بهتر است نمونه دیگری را انتخاب کنید. بهترین مدل این دستگاه نمونه‌ای است که با یک چرخش ساده با سرعت و روان چند دقیقه چرخش کند. اگر صفحه مورد نظر شما به خوبی چرخش نکند هنگام کار شما را با مشکل مواجه می‌کند.
  5. اندازه صفحه: سایز این صفحه‌ها با یکدیگر متفاوت می‌باشد، شما باید با توجه به حداکثر اندازه کیکی که قرار است در آینده بپزید باید اندازه صفحه خود را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که صفحه‌های کوچک لنگر کمتری دارند و هنگام چرخش کار روی آن‌ها ساده‌تر است. با این حال اگر اندازه کیک‌های شما معمولا بزرگ است و یک پایه کوچک کار شما را انجام نمی‌دهد، باید یک نمونه را انتخاب کنید که پایه بزرگی هم داشته باشد و در هنگام چرخش بالانس بوده و لرزش کمتری داشته باشد.
  6. برند محصول: همیشه به سراغ محصولاتی بروید که برند و شناخته شده هستند، این محصولات معمولا از قبل تست شده و کیفیت بالایی دارند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک جنس باکیفیت و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید زیرا از کیفیت لازم را ندارند و با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را هدر می دهید. پس حتما جنس‌های شناخته شده و باکیفیت را خریداری کنید تا به مشکلی بر نخورید.

روش نگهداری از صفحه گردان شیرینی و کیک:

  • تا حد امکان این وسیله را شستشو ندهید، شما با یک دستمال کاغذی هم می‌توانید آن را تمیز کنید. در صورت لزوم آن را با دست شستشو دهید.
  • هر چند وقت یک بار قسمتی که متحرک است، یعنی بین صفحه و پایه آن را روغن کاری کنید. این کار سرعت چرخش صفحه را بهبود می‌بخشد.
  • صفحه را در مکانی قرار دهید که امکان افتادن آن کمتر است، در صورتی که صفحه‌چرخان با زمین برخورد کند در چرخش آن اختلال ایجاد شده و از بالانس خارج می‌شود.
  • این وسیله را تا حد امکان در مکان‌های مرطوب نگهداری نکنید، زیرا قسمت‌های فلزی آن مثل بلبرینگ زنگ زده و به مرور باعث تسهیل در چرخش صفحه می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید صفحه گردان مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه صفحه گردان ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید‌.


۱ صفحه گردان مدل pe444

صفحه گردان مدل pe444

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۰x30x6 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰۰ گرم
  • جنس
    شیشه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ صفحه گردان مدل A1

صفحه گردان مدل A1

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۲۰x320x80 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۷۰۰ گرم
  • جنس
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ صفحه گردان مدل سهند کد ۱۴۶

صفحه گردان مدل سهند کد 146

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۱x31x15 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ صفحه گردان شیرینی پزی کد Mhr-533

 صفحه گردان شیرینی پزی کد Mhr-533

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۸۰x290x80 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    صفحه شیرینی پزی به صورت چرخان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ صفحه گردان مدل md30

صفحه گردان مدل md30

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۳x33x15 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۲۸۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • سایر توضیحات
    جنس ام دی افبا قطر ۳۳ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ صفحه گردان کیک مدل ۵۴۵

صفحه گردان کیک مدل 545

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۹۰x290x140 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ صفحه گردان کیک مدل اسما به همراه پالت مجموعه ۴ عددی

صفحه گردان کیک مدل اسما به همراه پالت مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۸۰x280x75 میلی‌متر
  • وزن
    ۹۸۵ گرم
  • جنس
    چوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ صفحه گردان شیرینی پزی کد ۲۵

صفحه گردان شیرینی پزی کد 25

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۵x25x5.5 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۷۷۰ گرم
  • جنس
    استیل
  • نحوه شست‌وشو
    شست‌وشو با دست و با ماشین ظرفشویی
  • سایر توضیحات
    جنس بدنه از چدن دارای رنگ کوره ای بسیار مقاوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ صفحه گردان کیک مدل چوبی طرح mad

صفحه گردان کیک مدل چوبی طرح mad

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۰۰x300x150 میلی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • جنس
    سیلیکون
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ صفحه گردان مدل Pe255

صفحه گردان مدل Pe255

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۲۰x320x80 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۸۴۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • سایر توضیحات
    دارای بلبرینگ بسیار قوی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ صفحه گردان مدل pe109

صفحه گردان مدل pe109

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۰x30x8 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۱۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ صفحه گردان کیک طرح جیبا به همراه کاردک شیرینی پزی

صفحه گردان کیک طرح جیبا به همراه کاردک شیرینی پزی

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۱۰x310x180 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ صفحه گردان مدل شیرینی پزی کد ۶۱۷

صفحه گردان مدل شیرینی پزی کد 617

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۲۰x320x150 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    پلی کربنات
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • سایر توضیحات
    جنس بدنه آهن چرخش روانمحکم و مقاوموزن تقربی ۱۳۰۰ گرمقطر کالا ۳۲ سانتی مترارتفاع کالا ۱۵ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ صفحه گردان کیک مدل A1

صفحه گردان کیک مدل A1

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۲۰x320x140 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۷۰ گرم
  • جنس
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ صفحه گردان مدل دلتا طرح سنگ کد ۲

صفحه گردان مدل دلتا طرح سنگ کد 2

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۲۰x320x100 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۳۳۴ گرم
  • جنس
    ام‌دی‌اف های‌گلاس
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو با دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ صفحه گردان کیک مدل سهند

صفحه گردان کیک مدل سهند

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۰x30x15 میلی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ صفحه گردان کیک مدل اسما مجموعه ۳ عددی به همراه پالت ۹۰ درجه

صفحه گردان کیک مدل اسما مجموعه 3 عددی به همراه پالت 90 درجه

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۸۰x280x75 میلی‌متر
  • وزن
    ۹۸۵ گرم
  • جنس
    چوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ صفحه گردان مدل ۱۸ mdf

صفحه گردان مدل 18 mdf

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۱۷.۵×۱۷.۵×۶.۵ میلی‌متر
  • وزن
    ۵۸۲ گرم
  • جنس
    ام دی اف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ صفحه گردان شیرینی پزی مدل seva

صفحه گردان شیرینی پزی مدل seva

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۲۰x320x150 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ صفحه گردان مدل دلتا طرح سنگ

صفحه گردان مدل دلتا طرح سنگ

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۲۰x320x100 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۳۳۴ گرم
  • جنس
    ام‌دی‌اف های‌گلاس
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو با دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ صفحه گردان کیک به گز مدل دی اند جی چوبین

صفحه گردان کیک به گز مدل دی اند جی چوبین

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۰۰x300x100 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۵۰ گرم
  • جنس
    ام‌دی‌اف
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو با دست
  • سایر توضیحات
    جنس صفحه گردان از ام دی اف و جنس پایه فلز میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ صفحه گردان کیک ایکیا مدل BAKGLAD

صفحه گردان کیک ایکیا مدل BAKGLAD

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۹x29x11 میلی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰۰ گرم
  • جنس
    سنگ
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو با دست
  • سایر توضیحات
    جنس سنگ از مرمرجنس پایه استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ صفحه گردان شیرینی پزی کد ۳۷۰

صفحه گردان شیرینی پزی کد 370

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۷۰x370x850 میلی‌متر
  • وزن
    ۴۶۰۰ گرم
  • جنس
    استیل
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • سایر توضیحات
    جنس بدنه از چدندارای رنگ کوره ای بسیار مقاوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ صفحه گردان مدل شیرین رویال

صفحه گردان مدل شیرین رویال

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۰۰x400x300 میلی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ صفحه گردان شیرینی پزی کد ۵۹۵

صفحه گردان شیرینی پزی کد 595

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۰x30x30 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • سایر توضیحات
    جنس صفحه چوب جنس پایه استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ صفحه گردان شیرینی پزی کد ۲۲۱

صفحه گردان شیرینی پزی کد 221

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۲۰x320x140 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ صفحه گردان کیک مدل اسما به همراه پالت

صفحه گردان کیک مدل اسما به همراه پالت

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۸۰x280x75 میلی‌متر
  • وزن
    ۹۸۵ گرم
  • جنس
    چوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ صفحه گردان شیرینی پزی مدل venus

صفحه گردان شیرینی پزی مدل venus

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۰x30x15 میلی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • سایر توضیحات
    قطر صفحه اصلی ۳۰ سانتیمترجنس آهندارای بلبرینگنرم و روان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ صفحه گردان شیرینی پزی کد ۴۸۶۷۷۹۱

صفحه گردان شیرینی پزی کد 4867791

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۴۰*۲۴۰*۶۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲۰۵۰ گرم
  • جنس
    پلی پروپیلن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ صفحه گردان شیرینی پزی کد ۲۱۱۰

صفحه گردان شیرینی پزی کد 2110

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۰۰*۳۰۰*۸۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نحوه شست‌وشو
    قابلیت شست‌وشو در ماشین ظرفشویی
  • سایر توضیحات
    مناسب برای خامه زنی روی کیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید صفحه گردان در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید فندک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا